Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01420 Музыкалық білім в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 1
    Несиелер: 5

    Музыкалық-шығармашылық қабілеттерін (музыкалық есту, ырғақ сезімі,музыкалық есте сақтау, көркем-бейнелі ойлау және т. б.) іске асыру қабілеті, концертмейстерлік қызметтің негізгі тәсілдерін және ансамбльдік музыка ойнау дағдыларын қолдану; аудитория алдында түрлі музыкалық шығармаларды орындау, сондай-ақ сүйемелдеумен ән айту дағдыларын меңгеру; музыкалық орындаушылық шеберлігі мен дағдылары орындау техникасын білу және түсіну; вокалдық-хор репертуарындағы шығармаларды талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауысты қоюмен жұмыс
    Несиелер: 4

    Мектептегі музыкалық-білім беру үрдісінде дауыс аппартын қоюмен жұмыс жайлы білімді қолдану, мектеп оқушыларының табиғи дауыстарын жетілдіру, оқу-орындаушылық репертуарды игеру, жанр, мінез, мазмұн тұрғысынан шығарманы орындау білігі, артикуляциялық аппаратты босату және белсендіре білу, айқын дикцияны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық орындаушылық негіздері 1 (Негізгі музыкалық аспап 1, Хорды дирижерлау 1)
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспаптың мәнін білу орындау; кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті музыкалық-аспаптық репертуар. Хор туындысының музыкалық бейнесін, композитордың идеялық-көркемдік түпкі ойын дирижерлік сипатта жеткізе білу. Мәдениет мекемелерінде вокалдық-хор репертуарын түсінудің және оны интерпретациялаудың заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған вокалдық-хор жұмысын шығармашылықпен жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін дағдылар мен іскерліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауыс қалыптастыру
    Несиелер: 4

    Мектептегі музыкалық-білім беру үрдісінде дауысты пайдалану жайлы білімді қолдану, табиғи дауысты жетілдіру, оқу-орындаушылық репертуарды игеру, жанр, мінез, мазмұн тұрғысынан шығарманы орындау білігі, артикуляциялық аппаратты босату және белсендіре білу, айқын дикцияны қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясы және сольфеджио
    Несиелер: 5

    Музыка теориясы мен сольфеджио негізгі заңдылықтарын түсіну және қолдану: ноталық сауат, музыкалық метр, ырғақ, интервалдар, интервалдар айналымы, халық ладтарының түрлері, тоналдылықтардың кварто-квинттік жүйесі, музыка туралы дыбысжоғары, метрикалық, ырғақтық, темптік түсініктер туралы біріктірілген түсінік, бұл әр түрлі ладтардың, аккордтардың, ырғақтық суреттердің, қарапайым және күрделі өлшемдердің, модуляциялардың, барлық регистрлердегі жекелеген сатылардың гаммаларын есту қабілетімен анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері/
    Несиелер: 5

    Қазіргі ақпараттық кеңістіктегі мәтіндерді аналитикалық өңдеудің мақсаттары мен міндеттерін; мәтіннің жанрлық-стилистикалық сипаттамаларын; аннотация мен рефератты, ғылыми хабарламаны коммуникативтік ұйымдастырудың принциптерін білу. Ғылыми, ғылыми-техникалық және ғылыми-көпшілік мәтіндерге стилистикалық талдау жүргізе білу, мәтін мазмұнын Аннотация, реферат, шолу түрінде бере білу. Мәтінді семантикалық талдау әдістерін; мәтінді коммуникативтік Талдау әдістемесін; аннотация және реферат жанрларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерттеу; жазушының шығармашылық зертханасы, шығармашылық контекстіндегі өмірбаяны; Абайтану ғылымының негізін салушы; «Манас» жырының зерттеушісі ретінде талдау. М. Әуезовпен көрнекті қоғам қайраткері ретінде танысу. Әлемдік және шығыс әдебиетінде М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамыту. Отаншылдық пен Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін сіңіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи-мәдени және әдеби контекстін білуін көрсету; Абайдың өмірбаянын және шығармашылық мұрасын зерттеу. Абай шығармаларын қазақ және орыс тілдерінде топтастыру; түпнұсқа мен аударманың салыстырмалы талдауын салыстыра білу қабілетін қарастыру. Қазіргі әдеби мәтіндердің көркемдік ерекшелігін зерттеу арқылы эстетикалық талғамға тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананың өзекті мәселелері мен модернизациясы
    Несиелер: 3

    Тарих ғылымының негіздерін, қоғам мен адам өміріндегі философияның орны мен рөлін білуді көрсету; тарихи үдерісте және қоғамның саяси ұйымындағы адамның орны мен мәнін түсіну. Мемлекеттің тарихи дамуының себеп-салдар байланыстарын талдау дағдыларын қалыптастыру; түрлі әлеуметтік үрдістер мен фактілерді бағалау және талдау үшін философияның ережелері мен категорияларын пайдалану. Отандық тарихтың негізгі оқиғаларын талдау; Генезис және философиялық білімнің даму ерекшеліктері. Философиялы диалогы мен полемиканы жүргізу дағдыларын меңгеру. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі ілімдерді талдайды және саясаттың, тарих пен саяси өмірдің теориялық-әдіснамалық негіздері туралы түсінікке талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    «Service Learning» ұғымы мен оның маңызы. «Service Learning» тұжырымдамасының қалыптасу, даму тарихы . Балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс–әрекет. Дүниежүзілік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру. Service Learning бейіндік бағытталғандығы. Қоғамдық пайдалы іс – әрекет арқылы оқытудың отандық тәжірибесі. Әлеуметтік жобалау технологиялары. Әлеуметтік жобаларды дайындау, оларды талдау және талқылау. Іс- шаралар жоспарын жүзеге асыру. Портфолио құрастыру. Жобаны қорғауға дайындалу. Жобаның тұсаукесері (қорғауы). Әлеуметтік жобаны рефлексиялау және ілгерілету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптық орындау және дирижерлеу технологиялары 2
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармалармен өз бетінше жұмыс істей білу, ноталық мәтіндіпарақтан оқу, есту бойынша таңдау және ойнау, әуенді үйлестіру. Мазмұны, формасы, стилі мен сипаты бойынша әртүрлі музыкалық шығармаларды көркем интерпретациялау үшін қажетті музыкалық-орындаушылық тәсілдерді меңгеру. Орындаушылық ойды және сөз арқылы дыбыстауға қойылатын талаптарды, дирижерлеу техникасын білу және түсіну және дирижерлік, көркемдік-атқару техникасын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық орындаушылық негіздері 2 (Негізгі музыкалық аспап 2, Хорды дирижерлау 2)
    Несиелер: 3

    Музыкалық-аспаптық орындаушылық қызметте әлемдік музыкалық мәдениеттің негізгі стильдері мен жанрлары туралы білімдерін қолдана білу; музыкалық-аспаптық педагогика саласындағы нақты әдістемелерді меңгеру; вокалдық-хор репертуарын түсінудің қазіргі заманғы әдістерін меңгеруге бағытталған мәдениет мекемелерінде вокалдық-хор жұмысын шығармашылықпен жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика және киберпедагогика
    Несиелер: 5

    Жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің қабілеттері мен білім дағдыларын дамытудың заманауи әдістерімен таныстырады. Заманауи киберкеңістікті және оның жастардың санасы мен мінез-құлқына әсерін зерттейді. Заманауи ақпаратты, компьютерлік және цифрлық оқыту технологияларын, педагогикалық кибер технологияларды меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Бұл студенттердің киберқауіпсіздігін, студенттердің кибер кеңістіктің жағымсыз әсеріне қарсы иммунитетін құруды сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдыларын дамыту. Кәсіби деңгейде байланыс орнату, қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайға байланысты коммуникацияны сауатты құру қабілеттерін дамыту. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөйлеу әрекеті бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, инновацияға, алқалылыққа қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Ауызша және жазбаша кәсіби-бағытталған мәтіндердің, соның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу. Кәсіби тақырып аясында ауызша сөйлеуді түсіну және кәсіби тақырыпқа байланыстырушы хабарламаларды құрастыру. Ауызша хабарламалар жасай білу, соның ішінде мультмедиялық технологияны пайдалана отырып жасау, кәсіби терминологияны меңгеру. Болашақ мамандық тақырыптары бойынша мәтіндерді түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал класы
    Несиелер: 4

    Эстрадалық шығармаларды және оларды орындау мәнерін білу, ән салу техникасы арқылы эстрадалық шығарманың мазмұнын жеткізе білу, тыныс алуды тарату дағдыларын меңгеру, дауысты және дауыссыздарды бірыңғай вокалдық-позициялық желіге құру. Эстрадалық репертуарды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 1
    Несиелер: 4

    Музыкалық аспапта ойнауды меңгеру. Әр түрлі стильдегі, дәуірдегі, ұлттық мектептердегі және көркемдік бағыттағы музыканың негізгі типтік ерекшеліктерін білу, музыка сабағында әр түрлі іс-әрекетте аспапты қолдану. Аккомпаниатор ретінде әрекет ете білу. Ноталық мәтінді парақтан оқу дағдысын меңгеру. Әр түрлі көркемдік репертуар және оны кеңейту туралы білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокал
    Несиелер: 4

    Ән салудың академиялық мәнері негізінде дауыс қалыптастырудың негізгі заңдарын білу. Ән салудың теориялық негіздерін білу. балалар даусымен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру. Репертуардың эмоционалды-образдық мазмұнын меңгеру және оны ән салуда жеткізу. Ән салу мәдениетін қалыптастыру және мектепте вокалдық жұмысты іске асыруға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
    Несиелер: 4

    Балалардың жас ерекшелік психологиясы мәселелерін, жас ерекшелік психологиясының зерттеу әдістерін, психиканың, мінез-құлықтың, тіршілік әрекетінің және адам тұлғасының заңдарын, заңдылықтарын, тенденцияларын, өзгерістерін, психикалық функциялардың және жеке тұлғаның даму үрдісін, психикалық үрдістердің жас ерекшеліктерін, білімді игеру мүмкіндіктерін, адам өмірі бойында дамудың жетекші факторларын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап 1
    Несиелер: 4

    Музыкалық мәнерліліктің негізгі орындаушылық құралдарын, бейнелі-мәнерлі мазмұнмен біріктірудегі техникалық қиындықтарды еңсеру тәсілдерін білу; авторлық мәтінді мұқият оқып шығу және осының негізінде сенімді орындаушылық түпкі ойды құру; музыкалық шығармамен кәсіби өзіндік жұмыс дағдысын, ақыл – ой операцияларына қабілеттілікті-жеке өзінің білімін, одан әрі білім беру бағытын және кәсіби өсуін қамтамасыз ететін дағдыларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 1
    Несиелер: 5

    Дирижерлау техникасын білу және түсіну. Дирижерлік ыммен хор шығармасының музыкалық образын, идеялық-көркемдік түпкі ойын жеткізе білу. Жалпы білім беретін мектепте мектеп-ән репертуарын меңгерудің заманауи әдістерін игеруге бағытталған вокалдық-хор жұмысын шығармашылықпен іске асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін дағдылар мен біліктерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор жүргізу 1
    Несиелер: 4

    Хор түрлері мен түрлерін ұйымдастыруда практикалық дағдыларды қолдану, хорда ән айту мәнері туралы, хор партияларының диапазондары, тесситура, регистрлер, дыбыс шығару, штрихтар, ансамбль, дикция, динамика туралы, музыканың мәнерлі құралдары туралы білім. Жасанды ансамбльдің, солист пен хор арасындағы ансамбльдің, музыкалық сүйемелдеудің және хордың және т. б. шеберлігін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық аспап 2
    Несиелер: 5

    Музыкалық шығармалармен өз бетінше жұмыс істей білу, парақтан оқу, есту бойынша таңдау және ойнау, әуенді үйлестіру. Аккомпаниатор ретінде әрекет ете білу. Ноталық мәтінді парақтан оқу дағдысын меңгеру. Әр түрлі көркемдік репертуар және оны кеңейту туралы білімді қолдану. Мазмұны, формасы, стилі мен сипаты бойынша әртүрлі музыкалық шығармаларды көркем интерпретациялау үшін қажетті музыкалық-орындаушылық тәсілдерді меңгеру. Солистке және хорға сүйемелдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор класы 1
    Несиелер: 4

    Хор ұжымдарын басқарудың практикалық дағдыларын, хормен жұмыс істеу әдістемесі, ән салу жұмысында жүретін психофизикалық үрдістердің дидактикалық қағидаларын қолдану. Түрлі дәуірлердегі, стильдегі, жанрдағы хор шығармаларына талдау жасай білу; өор үндестігі жағдайында инотациялау дағдыларын меңгеру; казақ және шетелдік композиторлардың хор шығармашылығының, сондай-ақ, халық әндерінің үздік үлгілерін білу,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы музыкалық аспап 2
    Несиелер: 5

    Репертуарлық тізімнен түрлі жанрдағы және стильдегі шығармаларды орындай білу бағдарламалық талаптарды; музыкалық әдебиетпен танысу және талдау; бағдарламалық талаптарға сәйкес музыкалық шығармаларды, күрделі емес ансамбльдік туындыларды парақтан оқу, музыкалық аспаптарда дауысты және күрделілігі орташа шығармалардааспаптық партияны сүйемелдеу; музыкалық мәтінді талдау кезеңдерін білу; ойын аппаратын дамыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық сипаттамаларын, олардың қоршаған ортада дамуының негізгі заңдылықтарын оқып үйрену. Онтогенетикалық даму кезеңінен бастап баланың даму ерекшеліктерін көрсетеді. Адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады. Жеке дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі мүшелер жүйесінің жұмыс істеу ерекшеліктерін таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 1
    Несиелер: 5

    Орындаушылық түпкі ойды және сөз арқылы дыбыстауға қойылатын талаптарды, дирижерлау техникасын білу және түсіну; дирижерлік көркемдік-орындаушылық техниканы меңгеру; мектеп әндері репертуарымен, вокал-хор жаттығуларымен жұмыс әдістемесін білу. Мектеп әндері репертуары шығармаларына талдау жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 2
    Несиелер: 4

    Дирижерлік, концертмейстерлік орындаушылық саласында теориялық білім алу, жеке ән айту және хормен орындау бойынша сүйемелдеу дағдыларын қалыптастыру; парақтан оқу, транспондау, есту бойынша іріктеу және қайта жазу тәсілдерін дағдыландыру; музыкалық-шығармашылық қабілеттерін, музыкалық ойлауды дамыту; вокалдық ән айту, хорды дирижерлау, аспаптық сүйемелдеу дағдыларын меңгеру. (Вокал, хор, классикалық музыка).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мектеп оқушыларын тәрбиелеу мен қайта тәрбиелеудің инновациялық технологияларын зерттеу. Балалар ұжымын қалыптастыру әдістемесі мен даму заңдылықтарын анықтау, түрлі бағыттағы тәрбие жұмысының формаларын, әдістерін, құралдары мен тәсілдерін зерттеу. Сыныптан тыс шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын қалыптастыру. Тәрбие үрдісінің тиімділігінің шарттарын және оны әдістемелік қамтуды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 3
    Несиелер: 4

    Арнайы жанрлар мен бағыттардағы шығармаларды парақтан оқу және арнайы музыкалық аспапта эскиздік өту әдістемесін білу,көпмәдениетті және этно-көркем аспаптық репертуар аспектісінде мәдениеттің ұлттық, аймақтық көркемдік және музыкалық-білім беру саласында кездесетін ерекшеліктерін білу; Арнайы музыкалық аспаптық репертуардағы шығармаларды орындау ерекшелігі мен дәстүрі; стилі, жанры бойынша әр түрлі музыкалық шығармаларды аспапта сауатты орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап 3
    Несиелер: 4

    Музыкалық аспапта ойнауды меңгеру. Түрлі стильдегі, дәуірдегі, ұлттық мектептердің және көркемдік бағыттардағы музыканың анағұрлым ерекше белгілерін білу, аспапты музыка сабағындағы түрлі жұмыстарда пайдалану. Аккомпаниатор ретінде дағдыларды меңгеру. Парақтан нота мәтінін оқу дағдыларын меңгеру. Түрлі көркемдік репертуар жайлы білімді қолдану және оны кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 2
    Несиелер: 4

    Орындау ниетін және сөз арқылы дыбыстауға қойылатын талаптарды, дирижерлеу техникасын білу және түсіну; дирижерлік және көркем орындаушылық техниканы меңгеру; вокалдық – хор шығармаларымен және мектеп әндерімен, жаттығулармен жұмыс істеу әдістемесі мен технологияларын білу. Вокалдық - хор шығармаларын, мектеп – ән репертуарын талдай білу. Жалпы білім беретін мектепте ән репертуарын түсінудің және оны интерпретациялаудың заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған вокалды-хор жұмысын шығармашылықпен жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор класы 2
    Несиелер: 4

    Хорда ән айтудың кәсіби дағдылары мен дағдыларын, сондай – ақ хормен жұмыс істеу әдістерін, әр әншінің ағзасында болып жатқан психофизикалық процесті дидактикалық принциптер мен білімдерді меңгеру негізінде хор ұжымын басқару дағдыларын қалыптастыру; әншілік – есту дағдыларын, оның ішінде аккордтық-гармониялық фактурада линеарлық әуезді дауыс тануда нақты интонациялауды дамыту; хормен жұмыс істеу әдістерін, дидактикалық принциптерді және әрбір әншінің ағзасында болып жатқан психофизикалық әр түрлі дәуірлердің, стильдердің, жанрлардың шығармалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивтік білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім берудің мазмұны, міндеттері, мақсаты, принциптері, мүмкіндігі шектеулі балалар санаттары, инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық базасымен таныстырады. Заманауи инклюзивті мектептің проблемаларын, кедергісіз ортаның ерекшеліктерін қарастырады. Қазіргі заманғы инклюзивті білім беру жағдайын бағалау дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор жүргізу 2
    Несиелер: 4

    Арнайы хор әдебиетін оқуға қызығушылықты ояту; дирижер-хор өнерінің үздік өкілдерінің жұмыс тәжірибесін жалпылауға қызығушылық; жалпы вокалды - хор орындау саласында, сондай-ақ хор шығармашылығы, оның шығармашылық және психологиялық-педагогикалық табиғаты саласында білімді қалыптастыру; хор жазуының негіздерімен танысу; мектеп хорымен нақты практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка пәнін жаңаша мазмұнда оқыту әдістемесі және бағалау
    Несиелер: 6

    Бастауыш және орта мектептерде музыканы оқытудың негізгі заңдары жайлы біріктірілген түсінік, жалпы білім беретін мектеп жағдайында музыка мұғалімінің кәсіби-педагогикалық жұмысының ерекшеліктерін талдау, музыка бойынша үлгілік және баламалы бағдарламалардың мазмұны жайлы білім, музыкалық білім берудің қағидалары, әдістері, қызметтің негізгі түрлері жайлы білім. Теориялық және әдістемелік білімдерді практикада қарастыру; музыка сабағының күнтізбелік жұмыс жоспарын жасау біліктерін дамыту; әр сабақтың жоспарын дайындау; музыка сабағын және сыныптан тыс шараларды өткізу; мектеп әндеріне аккомпанемент ойынын меңгеру; мектеп әндерін орындаудың мәнерлі, сәйкесінше көркемдік образ дағдыларын қалыптастыру, музыкалық-педагогикалық зерттеу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы музыкалық аспап 4
    Несиелер: 4

    Орындаушы музыканттың кәсіби дағдыларын қалыптастыру, шағын және ірі музыкамен байланысты моторика -дағдыларын дамыту, техникасын меңгеру; штрихтік палитраның барлық дыбыс шығару, дыбыстану мәдениетін сауатты фразировка және артикуляция техникасын меңгеру, орындаушылық педагогикалық қызмет, мәтіндерді берік есте сақтай білу. концерттік қойылымдар шеңберінде аспаптық репертуарды және әр түрлі стильдегі, жанрдағы, бағыттағы аспаптық шығармаларды өз бетінше орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хормен дирижерлау және мектеп әндерін орындаудың заманауи технологиялары 3
    Несиелер: 4

    Дирижерлау техникасын білу және түсіну. Дирижерлік ыммен хор шығармасының музыкалық образын, идеялық-көркемдік түпкі ойын жеткізе білу. Жалпы білім беретін мектепте мектеп-ән репертуарын меңгерудің заманауи әдістерін игеруге бағытталған вокалдық-хор жұмысын шығармашылықпен іске асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін дағдылар мен біліктерді игеру. Дирижерлеу техникасын әрі қарай жетілдіру. Мектеп әндерінің орындаудың заманауи технологиясын меңгеру. Хор туындысының музыкалық бейнесін, композитордың идеялық-көркемдік түпкі ойын дирижерлік ым-ишарамен жеткізе білу. Жалпы білім беретін мектепте ән репертуарын түсінудің және оны интерпретациялаудың заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған вокалды-хор жұмысын шығармашылықпен жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдылар мен іскерліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ансамбльмен жұмыс істеу практикумы
    Несиелер: 3

    Әншілердің вокалдық техникасы мен музыкалық-есту қабілетін дамытуды ескере отырып, қандай да бір құрамдағы ансамбльдің игеруі үшін вокалдық-хор және аспаптық шығармалардың қолжетімділігін анықтау білігі; заманауи вокалдық-хор және ансамбльдік репертуарды білу, хормен және ансамбльмен жұмыс істеу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық аспап 4
    Несиелер: 4

    Аспаптық шығармаларды интерпретациялаудың өзіндік талдау әдістерін және сапасын білу орындау. Музыкалық аспапта ойнау дағдыларын меңгеру, музыкалық аспаптың репертуарын пайдалана отырып, нақты музыкалық-білім беру саласында міндеттерді шешу үшін репертуарды таңдау дағдылары; концерттік қойылымдар шеңберінде аспаптық репертуарды орындау барысында әртүрлі орындаушылық құралдар мен тәсілдер кешені; әр түрлі стильдегі, жанрдағы және бағыттағы аспаптық шығармаларды өз бетінше орындау және талдау дағдылары; қосымша әдебиеттермен және музыкалық көздермен жұмыс істеу дағдыларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дирижерлау техникасының негіздері және мектеп әндер репертуары бойынша практикум 3
    Несиелер: 4

    Вокалды-хор орындау техникасы саласында теориялық білім алу, дирижерлеу дағдыларын қалыптастыру, өз әнін сүйемелдеу, дирижерлік қимылмен аспапта ойнау; парақтан ноталарды оқу, есту бойынша іріктеу, транспондау, балалар және кәсіби ұжым үшін шығармаларды аранжировка жасау; мектептегі ән репертуары мен әдістемелік-теориялық және орындаушылық талдауды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндер
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) (минор) – білім алушылар қосымша құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқу үшін анықтаған пәндердің (немесе) модульдердің және оқу жұмысының өзге де түрлерінің жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Музыкалық шығармалардың мазмұны мен көркемдік формалардың бірлігі, сондай-ақ тарихи қалыптасқан музыкалық форма-композициялар және олардың түрін өзгерту тұрғысынан алғанда, оларға талдау жасау дағдыларын меңгеру, педагог-музыканттың болашақ кәсіби іс-әрекетінде музыкалық талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық формаларды талдау
    Несиелер: 3

    Музыкалық тіл элементтері мен формаларға атлдау жасау дағдыларын меңгеру, музыкалық шығармалардың мәнін, оның қайнар көздері мен образды мазмұнын, музыканың интонациялық табиғатын ашу, аспаптық және вокалдық-хор халықтық, классикалық шығармаларға талдау жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Вокалдық ансамбль
    Несиелер: 3

    Орындау ниетін және сөз арқылы дыбыстауға қойылатын талаптарды, хор мен ансамбльді дирижерлау техникасын білу және түсіну; дирижерлік, көркемдік-атқару техникасын меңгеру; вокалдық-хор, аспаптық шығармалар, жаттығулармен жұмыс істеу әдістемесін білу. Вокалдық-хор және аспаптық репертуардың шығармаларын талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Өткеннің және қазіргі күнгі әлемдік классика сазгерлерінің шығармашылық мұраларын, классикалық және заманауи музыканың түрлі жанрларының қалыптасуының, дамуы мен әлеуметтік себебінің тарихи заңдылықтарын білу, музыка өнері жайлы түсініктерін, әлеуметтік-тарихи үрдіспен байланысты біртұтас, тарихи дамыған құбылыс жайлы білу, сазгерлердің өмірлік және шығармашылық жолы жайлы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • "Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
    Несиелер: 4

    Дирижерлеу техникасын білу және түсіну. Хор туындысының музыкалық бейнесін, композитордың идеялық-көркемдік түпкі ойын дирижерлік ым-ишарамен жеткізе білу. Мәдениет мекемелерінде вокалдық-хор репертуарын түсінудің және оны интерпретациялаудың заманауи әдістерін меңгеруге бағытталған вокалдық-хор жұмысын шығармашылықпен жүзеге асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін Дағдылар мен іскерліктерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 2
    Несиелер: 4

    Жалпы білім беретін мектепте мектеп-ән репертуарын меңгерудің заманауи әдістерін игеруге бағытталған вокалдық-хор жұмысын шығармашылықпен іске асыру мүмкіндігін қамтамасыз ететін дағдылар мен біліктерді игеру. Білім алушылардың жас, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін есепке ала отырып жұмыс тәсілдері мен жеке әдістерін пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ансамбльмен жұмыс істеудің технологиясы
    Несиелер: 5

    Бір типті және аралас ансамбльдерді ұйымдастырудың ерекшеліктерін білу. Құралдардың техникалық мүмкіндіктері, партиялар бойынша бөлу тәсілдері. Ансамбльдік орындаушылық қағидаттарына сәйкес кәсіби және практикалық жұмыс дағдыларын дамыту. Парақтан оқу дағдыларын қалыптастыру, ансамбль қатысушыларының орындаушылық деңгейін барынша жақындату.Орындаудың темпоритмикалық бірлігін жетілдіру. Ансамбль партияларымен жеке жұмыс істеу, түрлі формадағы шығармаларды орындау тәсілдері мен әдістерін қолдана білу. Штрихтармен. аппликатурамен практикалық жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хор
    Несиелер: 4

    Әншілердің вокалдық техникасы мен музыкалық-естудың дамуын есепке ала отырып, вокалдық-хор шығармаларын белгілі бір құрамдағы вокалдық ансамбльдің игеруі үшін олардың қолжетімділігін анықтай білу; қазіргі күнгі вокалдық-хор және концерттік репертуарды білу, вокалдық ансамбльмен жұмы істеу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 4

    Ғылыми-зерттеу жұмысының сипаттамасы, ғылым ізденіспен байланысты іс-әрекет саласы ретіндегі музыкалық білім беру саласының жұмысын зерттеу негіздерін білу. Зерттеу жұмысының музыкалық білім беру тоериясымен және әдістемесімен, философиямен, психологиямен, музыкатанумен және өзге де ғылымдармен, муызкалық-педагогикалық практикамен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 4

    Музыкалық мәнерліліктің негізгі орындаушылық құралдарын, бейнелі-мәнерлі мазмұнмен біріктірудегі техникалық қиындықтарды еңсеру тәсілдерін білу; авторлық мәтінді дәл оқу және осының негізінде сенімді орындау жоспарын құру; музыкалық шығармада кәсіби өзіндік жұмыс дағдысын, ақыл – ой операцияларына қабілетті-жеке өзін-өзі тәрбиелеуді, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби өсуді қамтамасыз ететін дағдыларды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бірлескен хор
    Несиелер: 4

    Әнмен дыбыс құру дағдыларын қалыптастыру, ән тынысы, дәл интонация, мәнерлі дикция, мақамды сезіну; әлем халықтарының ән-хор шығармашылығының бай мұралары; хор ұжымын практикалық басқарудың бастапқы дағдыларын меңгеру. Хор ұжымын ұйымдастырудың негізгі формаларын; музыкалық педагогика мен психологияның негізгі ережелерін, бірліескен хорда ән салу білімін, білігін және дағдыларын қалыптастырудың дидактикалық қағидаларын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Фортепианода ойнаудың техникасы
    Несиелер: 5

    Фортепиано шығармасымен жұмыс істеу принциптерін білу. Музыкалық шығарманы ноталық мәтін бойынша кешенді талдауды жүзеге асыру, композиторлық стильдерде, жанрлар мен формаларда тарихи аспектіде бағдарлай білу, музыкалық форманы құлақпен немесе ноталық мәтін бойынша тану және талдау, дамыған коммуникативтік және бейімделгіш жеке қасиеттерді көрсете білу, әртүрлі шығармашылық жағдайларда басқа адамдармен жұмыс істеу және өзара әрекеттесу, өнердің эстетикалық негізін түсіну қабілетін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Халық аспаптарының ансамблі
    Несиелер: 5

    Ансамбльдегі синхрондалған ойынды білу, басқа дауыстарды тыңдай отырып, өз ойын тыңдай білу, тыңдаушыға шығарманың идеялық мазмұнын жеткізе білу, ансамбльді ойын мен аспаптар арасында сақтау. Ансамбльде ойнау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімінің педагогикалық шеберлігі 1
    Несиелер: 4

    Арнайы білімдерді, дағдыларды, ұйымдастырушылық қабілеттерді дамыту; мамандықта өзін-өзі тану, үнемі өзін-өзі жетілдіру, қарым-қатынас жасау, өз мақсатын түсіну, жеке мәдениеттің жоғары деңгейі және кәсіби ынта-жігер. Қойылған педагогикалық міндеттермен салыстырғанда алынған нәтижелерді талдай білу; өз тәжірибесін педагогикалық теориямен байланыстыру, қол жеткізілген нәтижелерді талдау негізінде педагогикалық міндеттерді алға қою және негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Партитураны оқу
    Несиелер: 5

    Дирижерлеу техникасының тарихы мен теориясын, хор партитурасымен жұмыс істеу әдістемесін білу; фортепианода хор партитурасын ойнау дағдыларын білу; Күрделі емес хор туындыларын парақтан оқу, хормен ән айту технологиясы мен психотехникасын, типтік метроритмиялық фигураларды орындау әдістерін, тыныс алуды басқаруды, цезураларды, фермаларды, фразировкамен және динамикамен басқаруды, музыкалық шығармаларды түсіндіру дағдыларын меңгеру және т. б;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Білім беру мазмұнын жаңартуға өтуді, білім беруге құзыреттілік қатынас шеңберінде жаңа талаптарды қарастыру, педагогтарды денсаулық сақтау технологияларымен қамтамасыз ету, білім беру үрдісінің артып отырған дербестендіру жағдайында жұмыс істеуге дайындықтарын қалыптастыру, білім беру құрылымын жаңарту, коллаборативті орта, оқытудың дифференциациясы, пәнаралық байланысты орнаут жағдайында белсенді оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ және шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 5

    Өткеннің және қазіргі күнгі әлемдік классика сазгерлерінің шығармашылық мұраларын, классикалық және заманауи музыканың түрлі жанрларының қалыптасуының, дамуы мен әлеуметтік себебінің тарихи заңдылықтарын білу, түрлі стильдегі, жанрдағы, дәуірдегі музыкалық шығармалар жайлы білімді дамыту, сазгерлердің өмірлік және шығармашылық жолы жайлы білімді қалыптастыру, классикалық және заманауи музыканың жанрларына талдау. Батыс пен Шығыстың музыкалық мәдениетінің даму тарихын білу, музыкадағы классицизмді, вен классиктерінің стильдерінің, музыкадағы романтизмнің жеке ерекшеліктерін, музыкалық жанрлар саласындағы құбылыстарды, ХІХ аяғы -ХХ ғғ. басындағы еуропалық музыкадағы романтизм дәстүрлерін білу, сазгерлік техниканың жаңа жүйесін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    түрлі типтегі жалпы білім беретін мекемелерде балалар мен жастар арасында музыкалық-ағартушылық және тәрбие жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON3

    музыкалық сауаттылыққа, музыкалық шығармаларды жинақтау, талдау жәна қабылдау біліктеріне ие болу, мақсаттарды қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, академиялық адалдық пен парасаттылықты қалыптастыру негізінде әлеуметтік - мәдени, кәсіби дамуды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің, музыкалық талдаудың әдістерін көрсету.

  • Код ON8

    зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылар ментұрлаусыздық жағдайында жұмыс істеу дағдыларын пайдалану.

  • Код ON10

    жалпы ақыл-ой және жалпы мәдени деңгейді жетілдіру және дамыту.

  • Код ON9

    топ мүшесі ретінде және жеке нәтижелі жұмыс істеу, өзінің көзқарасын әдепті қорғау, өз әрекеттерін түзету және түрлі әдістерді пайдалану.

  • Код ON12

    сыни ойлауға, әлеуметтік және саяси жағдайларды талдауға кешенді тұғырға ие болу.

  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс тілдерінде еркін коммуникация жасау.

  • Код ON6

    балалардың жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, олардың музыкалық ой-өрісін кеңейту.

  • Код ON11

    музыка пәні мұғалімнің педагогикалық шеберлігін меңгеру, инклюзивті білім берудегі білімді талдау, ерекше қажеттіліктері бар балалардың оқу жетістіктерін бағалау біліктеріне ие болу.

  • Код ON5

    музыкалық аспаптарда ойнаудың жоғары орындаушылық шеберлігін, хормен жұмыс істеу әдістемесін, вокальдық орындау өнерін меңгеру.

  • Код ON7

    білім беру ұйымдарында музыка сабақтарын жаңартылған бағдарлама бойынша ұйымдастыру, өзінің музыкалық-педагогикалық технологияларын ендіру.

Top