Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен институттарын сипаттайды: конституциялық; әкімшілік; азаматтық; қаржылық; қылмыстық; рәсімдік; еңбек; кәсіпкерлік; экологиялық. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Студенттің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Ұлттық құқық салаларында және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында құқықтық қатынастардың ерекшеліктерін ашып көрсетеді экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Тірі организмдердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын, ұйымның түрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмірді қорғаудың теориялық негіздерін қамтиды; құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдық негіздерін және техникалық құралдардың және технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 6

    Пән пәндердің кәсіби циклінің бастапқы бөлігіне жатады. Пәнді меңгеру үшін студенттер орыс тілінің мектеп курсын оқу барысында қалыптасқан білім, білік, дағдыны пайдаланады. Бұл пәнді оқу келесі пәндерді оқу үшін қажетті негіз болып табылады: «Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы», «Синхрония және диахрония аспектісінде лексика және лексикография» және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дәстүрлі және қазіргі орыс фольклоры
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі фольклор мен қазіргі фольклорды «орталық мәдени аймақ» социологиялық тұжырымдамасы тұрғысынан қарастырады. Фольклорлық мәдениеттің орталығы - дәстүрлі фольклор, ал оның перифериясы - заманауи фольклоризм, постфольклор, квазифольклор, олар бір-бірімен де, қазіргі әлеуметтік-мәдени ортамен де үнемі өзара әрекеттесуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен фонологиясы
    Несиелер: 5

    Фонетикалық деңгей-бұл тіл жүйесінің негізгі, іргелі деңгейі. Курстың осы бөлімін оқып үйрену кезінде алынған білім лингвистикалық білім жүйесіндегі негізгі болып табылады. Курс филолог-студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 19 ғасырға дейінгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән 19-шы ғасырға дейінгі орыс әдебиетінің кезеңділігін зерттейді. Зерттеліп отырған дәуірдегі орыс поэзиясының, прозасының, драматургиясының және публицистикасының негізгі даму кезеңдерін сипаттайды. Ауызша халық шығармашылығын, әйгілі ежелгі орыс әдеби ескерткіштерін зерттейді. Орыс әдеби бағыттары туралы ақпараттан тұрады (классицизм, сентиментализм).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • 19 ғасырға дейінгі шетел әдебиеті
    Несиелер: 8

    Курс ежелгі, Орта ғасырлардағы, Қайта өрлеу дәуіріндегі және 17-18 ғасырлардағы әдебиеттің дамуының негізгі тенденцияларын сипаттайды және жүйелейді. Тарихи контексте мифологияның кейінгі дәуірлер әдебиетінің бейнелері мен сюжеттерінің қайнар көзі ретіндегі рөлін баса көрсетеді, шетел әдебиеті тарихының зерттелген кезеңдерінің әрқайсысының негізгі әдеби бағыттарының ерекшеліктерін ашады, ең көрнекті өкілдердің шығармашылығымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Батыс Еуропа драматургиясы
    Несиелер: 5

    Пән жүйеде Батыс Еуропадағы драмалық өнердің даму тарихын ұсынуға, әдеби бағыттар мен жанрлардың диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған. Нәтижесінде Батыс Еуропа драматургиясы мен түрлі бағыттағы драматургтер шығармашылығының негізгі даму кезеңдерін сипаттау және салыстыру қабілеті қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбие процесінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны шеңберіндегі тәрбиенің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделейді. Болашақ педагогтың қызығушылығын одан әрі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 19 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пән студенттер арасында 19 ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы идеялардың тұтас бейнесін қалыптастыруға, орыс және Батыс Еуропа әдебиеті тарихының алдыңғы курстарымен үздіксіз жан-жақты байланысты қамтамасыз етуге, 19 ғасырдың бірінші жартысындағы Ресейдегі Әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге арналған және нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Синхрония және диахрония аспектілері бойынша лексика және лексикография
    Несиелер: 5

    Лексикология және лексикография синхрония және диахрония аспектісінде курсын оқу студенттерде лингвистикалық дүниетанымды, лексикалық құбылыстардың жүйелік байланыстарын, қазіргі орыс тілінің даму тенденцияларын, оның даму перспективасын, жеке лексикалық фактілер мен құбылыстарға саналы көзқарасты қалыптастыруы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 19 ғасырдағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде 19 ғасырдағы шетелдік әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы түсінік қалыптастыруға, шетелдік әдебиет тарихының алдыңғы курстарымен сабақтастықты қамтамасыз етуге, әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі сөзжасам мен морфологияның негізгі ұғымдарын қарастырады. Тілдік құбылыстарды сипаттайды, грамматикалық мағынаның құрылымын талдаудың әртүрлі түрлерін зерттейді. Белгілі бір грамматикалық категориясы бар сөздермен жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады. Ол сөзжасамдық теорияны және сөзжасамдық процестерді, сөйлеудің әртүрлі бөліктеріндегі сөздердің семантикалық және формальды ерекшеліктерін игеруге, сөйлеу бөліктерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарын анықтауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ғылыми сөйлеу стилінің ерекшеліктерімен, ауызша және жазбаша академиялық дискурс жанрларымен таныстырады. Оқу эссе, ғылыми мақала және т.б. сияқты жазбаша және ауызша оқу академиялық мәтіндерін олардың мақсаттары, құрылымы, стилистикалық ерекшеліктері, жанрлық айырмашылықтары туралы түсінік құру дағдыларын қалыптастырады. Академиялық ортадағы коммуникацияның негізгі принциптерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихи даму заңдылықтарымен тығыз байланысты әдеби даму заңдылықтарын зерттейді. Поэтиканы, жанрларды, 19 ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің қоғам өміріндегі рөлін зерттейді. Жаңа дәуірдегі классикалық әдебиеттің эстетикалық мәнін ашуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лингвистикалық және көркем мәтінді талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Пән мәтіннің идеялық, тақырыптық және эстетикалық мазмұнын беретін тілдік құралдар жүйесін зерттеуді мақсат етеді. Ол тілдік құралдарды таңдаудың автор болжаған сөйлеу әсерінің әсеріне тәуелділігін анықтайды және көркем мәтінді көркем шығарма ретінде лингвистикалық-әдеби зерттеудің әдістемесі мен техникасымен танысқаннан кейін көркем мәтіннің ұйымдастырылуын жан-жақты талдаудың кәсіби дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесіі
    Несиелер: 5

    Орыс тілді емес мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің пәнін, мазмұнын және құрылымын қарастырады. Орта мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, құралдарын зерттейді. Онда күнтізбелік-тақырыптық және сабақ жоспарын, сабақтың жоспар-сызбасын құрастыру ерекшеліктері, сабаққа дидактикалық материалды іріктеу процесі, әдістемесі, оқыту әдістемесі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Курс білім беру саласындағы жаңашылдықтарға - алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені практикаға енгізуге байланысты. Инновацияларды енгізудің негізгі әдістері қарастырылады: құжаттарды конкретизациялау әдісі, бөліп-бөліп енгізу әдісі, «мәңгілік эксперимент» әдісі және т.б. Сонымен қатар, ескі мен жаңа оқу процесінің қатар өмір сүруі, осындай синтездің тиімділігін талдау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттер мен студенттердің мектепте және университетте білімін бағалау мен бақылаудағы инновациялық тәсілдердің тұжырымдамасы мен түрлерін зерттейді. Әр түрлі бағалау технологияларын сипаттайды. Осы мәселе бойынша Батыс пен Шығыс елдерінің тәжірибесін зерттеу. Бұл білімді бағалау және бақылау сапасын, зерттелетін пәннің мазмұнын толық игеру мәселесінің мәнін ашады. Дүние жүзі бойынша бағалар тарихы туралы ақпарат береді. Зерттеу әдістемелік оқытуды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс технология ұғымын да, кез-келген іскерлікте, шеберлікте, өнерде қолданылатын әдіс-тәсілдер жиынтығы ретінде және жалпы мұғалімнің іс-әрекетін құруды қарастырады. Жаңа психологиялық-педагогикалық технологиялардың пайда болу себептері ашылады. Курстың басты бағыты - білім беру процесінде репродуктивті белсенділіктің үлесін азайту арқылы баланың жеке дамуын қамтамасыз ететін заманауи білім беру технологияларын қолдану. Қазіргі білім беру технологияларының мазмұны қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлемнің тілі мен бейнесі
    Несиелер: 5

    Пән адамның іс-әрекеті тілде айқын көрінетін маңызды салаларды зерттейді. Адам іс-әрекетінің мұндай салалары-тілде әлем бейнесін қалыптастыру, сөйлеу байланысы, қарым-қатынас процесінде адамның рөлі. Әлемнің тілдік бейнесінің функциялары зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілін және әдебиетін оқытудағы инновациялық тәсілдер
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық әдістерінің пәні мен міндеттерін қарастырады. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды. Оқытудың инновациялық әдістеріне баса назар аудару кездейсоқ құбылыс емес, түбегейлі өзгерістермен сипатталатын және сәйкесінше инновацияларға мұқтаж заманауи білім беру процесінің талабы: жаңа білім беру жүйелерінде, оқытудың жаңа модельдерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 6

    Әдеби шығармаларда қолданылатын орыс тілінің қалыптасуы мен өзгеруін зерттейді. Қазіргі уақытта жалғасып келе жатқан орыс әдеби тілінің нормаларын өзгерту процесін сипаттайды. Ежелгі Ресейдегі әдеби тілдің, мәскеулік жазба тілдің дамуын зерттейді. 18-20 ғасырлардағы тілдік реформалардың ерекшеліктерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Контрастивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Пәннің объектісі – орыс және қазақ тілдерінің сөзжасамы, морфологиясы мен синтаксисі, олардың жүйелік құрылымы мен нақты қызметінің бірлігінде сипатталады. Пән орыс және қазақ тілдерін олардың жүйесі мен қызмет етуінің бірлігінде сипаттауға, олардың ұйымдасу статикасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды, динамикадағы ортақ және ерекше белгілерін көрсетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 20 ғасырдың басындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пән студенттерде 19 ғасырдың аяғы – 20 ғасырдың басындағы орыс әдеби процесінің динамикасы мен логикасы туралы түсінік қалыптастыруға, орыс әдебиеті тарихының алдыңғы курстарымен сабақтастықты қамтамасыз етуге, әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән ақпарат беру технологияларын қарастырады; қашықтықтан оқытуды оқу үдерісінде қолданудың мақсаттары, мүмкіндіктері; қашықтықтан оқыту әдістері; ақпаратты алудың, түрлендірудің, жүйелеудің және сақтаудың ұтымды тәсілдері; әлемдегі қашықтықтан оқыту курстарын орналастыруға арналған негізгі сайттар; қашықтық курсын жобалауға және құруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 6

    Орыс тілі грамматикасының тарихи ерекшеліктерін зерттейді. Тілдік бірліктерді салыстырмалы тарихи талдаудың принциптерін сипаттайды. Орыс тілінің құрылымы мен жүйесіндегі өзгерістерді зерттейді, олар оның даму процесінде байқалады. Фонетикалық, морфологиялық және синтаксистік өзгерістердің ерекшеліктерін ашады, оларды қазіргі орыс тілінің мәліметтерімен салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі мен пунктуациясы
    Несиелер: 5

    Пән «Қазіргі орыс тілі» теориялық курсының қорытынды бөлімі болып табылады. Ол синтаксистің негізгі бірліктерін: сөз тіркесін, сөйлемді, күрделі синтаксистік тұтастықты зерттейді. Сөз тіркесінің ілімін қарастырады; сөз тіркестерінің синтаксистік бірлік жүйесіндегі орнын анықтайды; сөйлемді негізгі предикативті және коммуникативті бірлік ретінде сипаттайды; күрделі синтаксистік конструкцияларды, сондай-ақ мәтін синтаксисін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 6

    Пән курстың теориялық негіздерін игеруді, негізгі стилистикалық дағдыларды меңгеруді және әртүрлі әлеуметтік маңызды жағдайларда әдеби тілдің функционалды стильдерін қолдана білуді қамтиды. Нәтижесінде тілдің стилистикалық ресурстары мен стилистикалық нормалар туралы Білім, оларды тану және түзету мүмкіндігі, функционалды стильдер жүйесі мен ішкі саралау туралы Білім, орыс тілінің стилистикалық құбылыстарын білу қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Батыс Еуропалық модернизм
    Несиелер: 5

    Пән модернистік өнердің ерекшеліктері туралы ғылыми білім береді, «декаденция» және «модернизм» ұғымдарының арақатынасын талдайды, әдеби мектептер философиясының, эстетикасы мен поэтикасының ерекшеліктерін және Батыс Еуропа әдебиетіндегі модернизм ағымдарының (символизм) ерекшеліктерін ашады. , импрессионизм, экспрессионизм, футуризм, дадаизм, сюрреализм, экзистенциализм, абсурд театры, жаңа роман мектебі, структурализм және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • 20 ғасырдағы және қазіргі заманғы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    20 ғасырдағы және қазіргі кезеңдегі орыс әдебиетін оның интегралды прогрессивті дамуымен де, танымдық, тәрбиелік және эстетикалық маңызы зор көркем бейнелерімен де зерттейді. Әдебиет тарихының осы кезеңін дербес бағытқа бөлуге бағытталған. Әдебиеттің дамуын, әдеби тенденциялар мен мектептердің дамуын, әдеби дәуірдің қозғалыс заңдылықтарын, негізгі өнер туындыларын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Орыс және әлем әдебиетіндегі антиутопиялық романдар
    Несиелер: 5

    Орыс және шетел жазушыларының шығармаларындағы дистопия жанрының типологиялық әртүрлілігін зерттейді. Дистопия жанр ретінде көбінесе қоршаған ортадағы, саясаттағы, экономикадағы, діндегі, технологиядағы және т.б. нақты мәселелерге назар аудару үшін қолданылады. Орыс және әлемдік дистопияның дистопиялық дискурсы талданады, дистопиялық модельдің ерекшелігіне негізделген типологиясы талданады. заманауи еңбектердегі әлем ұсынылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 6

    Пәнде көркем шығарманың мазмұны мен формасы қарастырылады. Көркем мәтіндерді өз бетінше әдеби талдау дағдыларын сипаттайды. Алған білімдерін диплом және басқа ғылыми жұмыстарды жазу кезінде қолдану дағдыларын оқып үйрену. Әдебиет теориясының негізгі категорияларын ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • 20 ғасырдағы шетелдік әдебиет
    Несиелер: 5

    Пән 20 ғасырдағы шетелдік әдеби процестің динамикасы мен логикасы туралы идеяларды қалыптастыруға, шетелдік әдебиеттің алдыңғы курстарымен сабақтастықты қамтамасыз етуге, әдеби бағыттардың, ағымдардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасының жалпы көрінісін көрсетуге және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курс әлем әдебиетін зерттейтін модульдің құрамдас бөлігі болып табылады және фольклордың, көне түркі әдебиетінің, 15-18 ғасырлардағы жыраулар поэзиясының, 19-20 ғасырлардағы әдебиеттің қалыптасуы мен дамуымен сипатталатын әдеби процесті қамтиды. . және қазіргі қазақ әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тіл білімі теориясы
    Несиелер: 6

    Курс 2 бөлімнен тұрады: 1) тіл білімінің тарихы; 2) тіл білімінің теориясы. «Тіл білімінің тарихы» бөлімі студенттерді әлемдік лингвистика дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады. Тарихи тәсіл тіл туралы ғылымның бастауын ашуға мүмкіндік береді, тіл білімінің негізгі мәселелерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    Тарихи үдерістің заңдылықтарымен байланысты зерттелетін дәуір поэзиясының, прозасының, драматургиясының дамуының негізгі кезеңдерін, дәстүрлі әдістемелер мен қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, көркем шығармалардың құбылыстарына (жанрлық, стильдік, бағыттық) және мәтініне филологиялық талдауды жүзеге асыру дағдыларын сипаттау және салыстыру.

  • Код ON5

    Тілдің лексикалық нормаларын талдау; лексика мен фразеологизмдердегі жүйелік қатынастар және синхрония мен диахрония аспектісіндегі сөздерді пайдалану ерекшеліктері; сондай-ақ сөйлеудің әртүрлі бөліктеріндегі сөздердің семантикалық және формальды ерекшеліктері және олардың өзара әрекеттесуі.

  • Код ON10

    Сабақтарды заманауи инновациялық, қашықтықтан оқыту технологиялары, бағалау, сыни ойлауды дамытудың тиімді әдістері және орыс тілі мен әдебиетін оқытудың нақты әдістері негізінде жоспарлау;

  • Код ON3

    Тәрбиеленушілер мен білім алушылардың даму үдерістерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін және жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру, білім беру жүйелері мен педагогикалық ой эволюциясының негізгі кезеңдері мен заңдылықтары туралы ғылыми идеялар жүйесі болуы тиіс.

  • Код ON4

    Фонетика мен фонологияны зерттеудің негізгі кезеңдері туралы, сегменттік және супер сегменттік деңгейдегі тілдің фонетикалық процестерінің мәні туралы, фонетика мен фонологияның тақырыбы, объектілері, олардың тіл ғылымының басқа бөлімдерімен байланысы туралы білімді қолдану.

  • Код ON9

    Педагогикалық іс-әрекетте талдау дағдыларын қолдану үшін идеялық-тақырыптық, эстетикалық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік-композициялық ерекшеліктері, стилі мен поэтикасы тұрғысынан көркем мәтінге тұтас, жан-жақты талдау жасау

  • Код ON8

    Орыс әдеби тілінің әлеуметтік-тарихи тамырларын және оның функционалды стильдерін анықтау үшін орыс тілі дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі жазба ескерткіштерінің фонетикалық, лексикалық және грамматикалық ерекшеліктерін салыстыру;

  • Код ON7

    Көркем мәтіндегі сөзді талдай білу, сөз теориясын тіл мен мәтіннің негізгі бірлігі, сөздің лексикалық мағыналарының түрлері, сөз және оның коммуникативтік әлеуеті, мәтін және дискурс теориясы туралы білім негізінде мәтіндегі сөздердің семантикалық және эстетикалық түрлендірулерін анықтау қабілетін көрсету;

  • Код ON2

    Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

  • Код ON1

    Көптілді ортада тұлғааралық және мәдениаралық коммуникация барысында әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылым салаларындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде олардың казақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы рөлі аясында белсенді азаматтық позицияны танытады.

  • Код ON11

    Тілдің стилистикалық ресурстарын және стилистикалық нормаларды, функционалды стильдер жүйесін және олардың ішкі дифференциациясын, әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді және синтаксистік талдау дағдыларын білу негізінде түпнұсқа мәтіндерді жасау;

  • Код ON12

    Негізгі лингвистикалық мәселелерді анықтау және қазіргі заманғы филологиялық ғылымның жетістіктерін практикада, өзінің ғылыми-зерттеу қызметінде жалпылау.

6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top