Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01508 Биология в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының негізгі салалары мен институттарын сипаттайды: конституциялық; әкімшілік; азаматтық; қаржылық; қылмыстық; рәсімдік; еңбек; кәсіпкерлік; экологиялық. Қазақстан Республикасының сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетінің заңнамалық негіздерін зерделеу. Студенттің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру. Ұлттық құқық салаларында және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында құқықтық қатынастардың ерекшеліктерін ашып көрсетеді экономиканың жұмыс істеу заңдарының кешенді көзқарастарын қалыптастыруға, бизнестің түрлі салаларында қолданбалы құзыреттілікке қол жеткізуге бағытталған бизнес-білім алуды қалыптастыруға, өз бизнесін құру мен табысты іске асыру мүмкіндіктерін ашуға бағытталған. Тірі организмдердің жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын, ұйымның түрлі деңгейлеріндегі экожүйелерді, тұтастай алғанда биосфераны және олардың тұрақтылығын қарастырады. Өмірді қорғаудың теориялық негіздерін қамтиды; құқықтық, нормативтік, техникалық және ұйымдық негіздерін және техникалық құралдардың және технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 6

    Проблемалардың кең спектрі: сыртқы және ішкі құрылыстың заңдылықтары (морфология және анатомия) жасушалық және тіндік деңгейлердегі өсімдіктер, олардың жүйеленуі, геологиялық уақыт ішінде дамуы (эволюция) және туыстық байланыстар (филогенез).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цитология, гистология және эмбриология
    Несиелер: 7

    Жасушалар мен ұлпалардың маңызды топтарының негізгі, іргелі қасиеттерін, жекелеген мүшелерде жасушалар мен ұлпалардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуы мен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктерін қарастырады. Органикалық құрылымы бар объектілерді, тірі организмдердің эмбрионалды дамуын, гаметогенезін, ұрықтандыруды, морфогенезін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы химия
    Несиелер: 6

    Атомдық-молекулалық ілім. Негізгі химиялық түсініктер мен заңдар. Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі және номенклатурасы. Атом құрылысы. Химиялық байланыс. Энергетикалық және химиялық процестердің бағыты. Химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық тепе-теңдік. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тотығу-қалпына келтіру реакциялары. Электродты процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жас ерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық функцияларының қалыптасуын қарастырады. Баланың сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды, қауіпсіздік пен денсаулықты қамтамасыз етуді, балалар мен жасөспірімдер организмінің функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту мен жетілдіруді зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиядағы латын тілі
    Несиелер: 5

    Латын тілінің фонетикасын, орфографиясын, лексикасы мен грамматикасын, халықаралық кәсіби (биологиялық) лексиканы зерттейді. Латын тілінде өсімдіктер, жануарлар мен микроорганизмдердің атауларын оқу, түсіну және қалыптастыру дағдыларын меңгереді. Биологиялық терминдерді латын тілінде саналы және сауатты қолдануды дамытады, биологиялық терминдерді латын тілінде құрастыру принциптерін түсінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 6

    Атомдық-молекулалық ілімнің негізгі қағидаларын үйренеді, бейорганикалық химияның негізгі ұғымдарын және стехиометриялық заңдарды, Д.И.Менделеевтің периодтық заңын қолдана алады. Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасын біледі. Атом құрылысы. Химиялық байланыс. Энергетикалық және химиялық процестердің бағыты. Химиялық реакциялардың жылдамдығы. Химиялық тепе-теңдік. Ерітінділер. Электролиттік диссоциация теориясы. Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электродты процестерді меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Зоологияның пәні мен міндеттерін зерттейді. Жануарлар әлемінің қарапайым біржасушалардан жоғары ұйымдасқан таксондарға дейінгі даму заңдылықтарын зерттейді, морфофизиологиялық ұйымдастыруды, филогенияны, эмбриогенез ерекшеліктерін, физиологиясын, көбеюін, географиялық таралуын, омыртқасыздардың негізгі түрлері мен кластарының экожүйедегі рөлі және практикалық маңызын; омыртқасыздарды ұйымдастыру деңгейлерінің сипаттамасын: жасушалық, тіндік; жүйелілігін, құрылымын, онтогенезін, типтердің экологиясын қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Химиялық байланыстың электрондық теориясы. Валенттілік бағытының теориясы. Электрондық ығысу теориясы. Изомерия. Алканы. Алкены. Алкиндер. Галоген өндірісінің алкандары. Алканолдар. Екі және үшатомды спирттер. Қарапайым эфирлер. Тиоспирттер. Тиоэфирлер және күкірттің басқа қосылыстары. Алифаттық қатардың нитро қосылыстары. Алифатикалық қатардағы аминдер. Альдегид және кетондар. Монокарбондық қышқылдар қышқылдар. Туынды карбоновых қышқылдар. Элементті органикалық қосындылар. Екі немесе бірнеше функциялы қосылымдар, дикарбон қышқылдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық молекулалардың функционалдық туындылары химиясы
    Несиелер: 5

    Көмірсутектердің функционалдық туындыларының негізгі кластары, олардың құрылысы, химиялық қасиеттері туралы білімдерді меңгерген, оларды синтездеу дағдыларын меңгерген. Монофункционалды, бифункционалды және полифункционалды туындылар қатарында функционалдық туындылардың өзіндік қасиеттерін: алу әдістерін, физикалық және химиялық қасиеттерін, электрондық құрылыстың ерекшеліктерін, изомерияны, таутомерияны, туындылардың әрбірі үшін реакциялардың негізгі механизмдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру әдістерін қарастырады және тәрбиелеу процесінің заңдылықтарын, мәнін және мазмұнын сипаттайды, орта білім берудің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиенің ерекшеліктері мен принциптерін зерттейді. Болашақ педагогтың келесі педагогикалық өздігінен білім алу және кәсіби өзін-өзі жетілдіру үшін қызығушылығын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өсімдіктердің систематикасы
    Несиелер: 6

    Жоғары және төмен өсімдіктерді жүйелеу пәні мен әдістерін зерттейді. Жүйесі, жіктелуі, номенклатурасы. Төменгі өсімдіктердің құрылысы, өмір салты мен қоректену ерекшеліктерін қарастырады. Прокариоттар мен эукариоттар. Өсімдіктерді ұйымдастыру деңгейлері: жасушалық, жасушалық және ұлпалық. Өсімдік әлемінің жіктелуі. Негізгі таксономиялық топтардың филогениясы. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзивті білім беруді дамытудың тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру моделін қарастырады. Инклюзивті оқыту технологиясын, жеке білім беру бағытын құруды, балалардың білім берудегі ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тъюторлық тәжірибені ұйымдастыруды үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Биологияны оқыту процесін ұйымдастырудың маңызды аспектілерін қарастырады және мектептегі биологиялық білім беру міндеттерін ескере отырып өзектілендірілген әдістемелік білім негіздерін қамтиды. Озық биолог-мұғалімдердің тәжірибесін зерттеу және қорыту, білім беру үдерісінде жаңа педагогикалық технологияларды қолдану, оқытудың инновациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлем флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 5

    Биоалуантүрліліктің және әлемнің флорасы мен фаунасының таралуының негізгі заңдылықтарын, биологиялық әртүрлілік пен әлемнің өсімдіктері мен жануарларының таралуының негізгі заңдылықтарын зерттейді, білімді кәсіби қызметте қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Адамның жеке басын тексеру үшін оның физикалық сипаттамаларын, саусақ іздері мен көздері сияқты физиологиялық қасиеттерін немесе адамның қайталанбас мінез-құлқы мен санадан тыс қимылдарын бағалайтын мінез-құлық сипаттамаларын өлшеу жолдарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бөлімдерді қарастырады: оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары. Заманауи мектеп курсын құрудың мазмұны, жүйесі және негізгі принциптері. Стандартты емес сабақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер мен жануарлар әлемінің ресурстарын өсімдіктер, жануарлар мен олардың тіршілік ету ортасы арасындағы барлық алуан түрлілікті, өзара байланысты, өсімдіктер мен жануарлардың биологиялық әртүрлілігі мен таралуын, өсімдіктер мен жануарлар ресурстарын қорғаудың және оларды қорғаудың негізгі ережелерін ашу және тану мақсатында зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биофизика
    Несиелер: 5

    Тірі табиғаттың барлық деңгейлерінде, молекулалар мен жасушалардан бастап тұтастай биосфераға дейінгі физикалық аспектілерін зерттейді; биологиялық объектілер күрделі сызықты емес физикалық жүйелердің бір түрі ретінде; әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерде болатын физикалық процестер, әртүрлі физикалық факторлардың биологиялық объектілеріне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам денесінің пайда болуы мен дамуын, пішіні мен құрылысын зерттейді. Адам құрылымының ерекшеліктерін, тірек-қимыл аппараты, адам қаңқасын, миологиясын, спланхнологиясын, тыныс алу, несеп-жыныс, жүйке жүйесін қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың аса маңызды ережелері мен әдістерін табысты зерттеуге мүмкіндік беретін мәселелердің кең ауқымын қамтиды; магистранттардың назарын осы үдерістің маңызды заңдылықтарына бағыттайтын жалпы әдістемелік ұсынымдарды сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Хордалы жануарлардың шығу тегін және олардың жіктелуін қарастырады. Хордалы типтің және тип тармағының сипаттамасы: басқаңқасыздар, қабықтылар және омыртқалылар. Систематика, салыстырмалы морфология, ішкі ағзалар жүйесі, омыртқалы жануарлар кластарының дамуы және филогениясы: дөңгелекауыздылар, шеміршекті, сүйекті балықтары, амфибиялар, рептилиялар, құстар, сүтқоректілер. Құрлықтағы өмірге бейімделу жолдары. Омыртқалы жануарлардың эволюциясы, әртүрлілігі және маңызы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Далалық, зертханалық-далалық, зертханалық және басқа да тәжірибелерді жүргізу әдістерін; ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдануды, ғылыми зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу мен түсіндіруді; білім беру процесінде Академиялық адалдық саясатын жүзеге асыруға сәйкес ғылыми жұмыстарды, есептерді, рефераттарды, мақалаларды жазуда дағдыларды алуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктерді қорғау
    Несиелер: 5

    Бөлімдерді қарастырады: зиянкестер мен аурулардың түрлік құрамы және биологиялық ерекшеліктері. Зиянкестер популяциясының өзгеруіндегі және өсімдіктердің дамуындағы экологиялық факторлардың рөлі. Өсімдіктердің аурулары мен зиянкестеріне қарсы күрес шараларының әдістері мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мәдени өсімдіктердің, үй жануарларының, пайдалы микроорганизмдердің өнімділігін арттыру тәсілдерін зерттейді. Бөлімдерді қарастырады: Топырақтану ғылымының қолданбалы бөлімдері. Адамның агротехникалық шараларының әсерінен болатын топырақ процестері. Орман топырақтануы. Мелиоративті топырақтану. Топырақтың жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Биохимияның заманауи әдістерін, организмдердің химиялық құрамын, ферменттерді зерттейді. Ферменттердің әсер ету механизмі. Ферменттердің активаторлары мен тежегіштері. Ферменттер номенклатурасы. Ферментативті реакциялардың кинетикасы. Коферменттер, витаминдер және басқа да биологиялық белсенді қосылыстар. Май еритін, суда еритін витаминдер. Нуклеин қышқылдары. Азот негіздерінің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биологияны оқытудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 4

    Бөлімдерді қарастырады: Қазіргі мектепте биологиялық білім беру. Биологияны оқытудың жаңа әдістері. Биология пәнінен сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың инновациялық әдістері. Қазіргі мектептегі биология курсын құрудың мазмұны, жүйесі және негізгі принциптері. Биологиялық экскурсияларды ұйымдастырудың заманауи әдістері. Стандартты емес сабақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Эволюциялық идеяның тарихи дамуын; популяция ішілік эволюциялық құбылыстарды және түрлердің пайда болуын; түр үстіндегі эволюция және оның механизмдерін; жердегі тіршіліктің дамуын; эволюцияның негізгі теорияларын, дене мүшелері мен жүйелерінің әртүрлі қызметтерін, адам ағзасының дамуын және тарихи дамуды қалыптастыруды, эволюциялық функцияларды зерттеуді, функционалдық эволюцияның мәнін анықтауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдер мен вирустардың физиологиясы мен биохимиясын, систематикасын, генетикасы мен экологиясын зерттейді. Вирусология мен микробиология саласындағы жалпы биологиялық және практикалық маңызын, жетістіктерін анықтайды. Тірі тіршілік жүйесіндегі микроорганизмдердің жағдайы. Микроорганизмдер мен вирустар әлемі, жалпы белгілері мен әртүрлілігі. Ашытқылар, мицелиалды саңырауқұлақтар, балдырлар, қарапайым микроформалардың морфологиясы. Микроорганизмдердің таза дақылдары, оларды анықтау және алу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаратылыстану концепциясы
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану ғылымдарының ерекшеліктерін, ғылым прогресін, ғылыми таным әдістерін қарастырады. Жаратылыстану негіздері. Ғалам. Жер-планетасы. Тіршіліктің пайда болуы туралы негізгі түсініктер. Органикалық әлемнің эволюциясы теориясы. Қазіргі ғылымдағы адам феномені. Биосфераның түсінігі және мәні.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Паразитология және микология
    Несиелер: 5

    Паразитологияның негізгі ұғымдарын, терминдерін және анықтамаларын, паразиттік жануарлардың негізгі топтарын, паразит-иесі жүйесінің тіршілік ету заңдылықтарын, жануарлар әлемінде паразитизмнің шығу және таралу мәселелерін, паразиттердің өмірлік циклдерін, паразитофаунаның үй иесінің өмірі мен тамағына тәуелділігін, паразиттердің таралуының географиялық және антропогендік факторларын, паразиттердің популяциялық экологиясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктер мен жануарлар экологиясы
    Несиелер: 4

    Өсімдіктер мен жануарлар экологиясының пәні мен мазмұнын зерттейді. Өсімдіктер мен жануарлар мен тіршілік ортасының өзара іс-қимылының жалпы заңдылықтарын, өсімдіктер мен жануарларға факторлардың әсер етуінің сандық және сапалық заңдылықтарын, популяциялардың құрамы мен құрылымын, қауымдастықтарын, олардың динамикасы мен өнімділігін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы және молекулалық генетика
    Несиелер: 5

    Биотехнология, молекулалық генетика, жаңа мәліметтер, гендік клондау әдістерін қолдану арқылы нәтижелер, полимерлік тізбекті реакцияға айналу, эукариотқа түрлендіру бойынша заманауи мәселелерді зерттейді. Генетика мәселелерін, жынысты анықтауды, жеке даму генетикасын, хромосомалар мен семсерлесуден тыс ДНК ұйымдастыруды, молекулалық генетиканың қазіргі заманғы әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Генетика
    Несиелер: 5

    Генетикалық зерттеулер әдістерін, тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін зерттейді. Прокариоттар мен эукариоттардың көбею механизмдерін, тұқым қуалаушылық белгілері мен принциптерін тұқым қуалаушылық заңдылықтарын қарастырады. Өзгергіштік, оның себептері және зерттеу әдістері. Онтогенездің генетикалық негіздері, гендердің дифференцировкасы, әсері және өзара әрекеттесуі, генотип және фенотипі, онтогенездің кезеңдері мен сыни кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы
    Несиелер: 4

    Микроорганизмдер мен вирустар биотехнологиясының әдістерін, жалпы белгілері мен алуан түрлілігін; өндірісте тиімді нәрлі нәрлі заттар мен биологиялық газды қолдану әдістерін, ауа мен сарқынды суларды тазартудың биотехникалық әдістерін, ауыл шаруашылығы зиянкестерін жою үшін, емдік препараттарды алу кезінде, кәдеге жарату шикізатын жою кезінде биологиялық әдістерді пайдалануды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тірі организмдер экологиясы
    Несиелер: 4

    Экожүйенің қоршаған орта факторларының әсерін, адам мен экожүйенің өзара іс-қимылын, Қазақстан аумағында экологиялық проблемалардың пайда болу себептері мен оларды шешу жолдарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 4

    Өсімдік ресурстарының өнімділігін арттыру, жануарлардың өнімділігін арттыру және өнімді игеру үшін биотехнологиялық әдістерді қолдануды зерттейді. Өсімдіктердің жаңа сорттарын алу әдістерін, қолданудың практикалық әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гендік инженерия
    Несиелер: 5

    Рекомбинантты РНК және ДНҚ алу тәсілдері, әдістері мен технологиялары жиынтығын, организмнен (жасушалардан) гендерді бөліп алуды, оларға әсер етуді, оларды басқа организмдерге айналдыруды және ДНҚ-дан таңдалған гендерді жойғаннан кейін жасанды организмдерді өсіруді зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Келесі бөлімдерді қарастырады: Физиология пәні мен әдістері. Физиологиялық жүйелер мен қызметтер туралы түсінік. Функцияны реттеу жүйесі. Жүйке жүйесінің физиологиясы. Сенсорлық жүйелердің физиологиясы: сенсорлық ақпаратты өңдеу және рецепцияның жалпы принциптері. Бұлшықет жүйелерінің, экзокринді және эндокринді бездердің физиологиясы. Қан, жасушааралық сұйықтық, лимфа. Қан айналымының физиологиясы. Тыныс алу, ас қорыту, бөліп шығару жүйелерінің физиологиясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиялық эксперименттер жүргізу әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Биология саласындағы ғылым мен тәжірибенің заманауи теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін; компьютерлік технологияларды қолдана отырып, деректерді өңдеу және интерпретациялау әдістерін; ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдана отырып қарастырады. Заманауи мектеп бағдарламасында көрсетілген барлық тәжірибелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер тіршілігінің жалпы заңдылықтары туралы білімдердің қазіргі жай-күйін; өзара болып жатқан негізгі биологиялық процестердің өзара байланысын анықтау және өсімдік организмдері, минералды заттар мен су, өсу және даму процестері, гүлдену және жеміс-жидек, табиғи және ауамен тамақтану, тыныс алу, биосинтез және әртүрлі заттардың жинақталуы пайдаланылатын процестер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім берудегі сандық технологиялар/
    Несиелер: 5

    Компьютердің бағдарламалық қамтамасыз ету түрлерін; мультимедиа, гипермәтін және интерактивті жұмыс режимінің ерекшеліктерін; әр түрлі ақпаратты кодтау тәсілдерін; ақпаратты өлшеу бірліктерін зерттейді. Заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар- ды қарастырады; MS Excel электронды кестелерінің көмегімен сандық ақпаратты өңдеу; MS Access пайдаланып реляциялық деректер базасын құру; MS Power Point бағдарламасының көмегімен гиперсілтемелер бар электрондық презентацияларды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске Генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, жасушаны құрайтын күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылысы мен функцияларын: тұрақты емес биополимерлерді (белокты және нуклеинді қышқылдар), заманауи молекулалық биологияның әдіснамалық жетістіктері мен өзекті мәселелерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиялық есептерді шығару
    Несиелер: 5

    Курстың блоктарын қарастырады: тұқым қуалайтын Ақпарат және оны жасушада жүзеге асыру , генетика негіздері , Селекция , жасушаның биохимиясы , жасушаның молекулалық биологиясы , Жасушаның бөлінуі , Организмдердің көбеюі және дамуы . Тұқым қуалаушылық, өзгергіштік, ағзадағы тұқым қуалаушылық ақпаратты жүзеге асыру заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту

  • Код ON5

    Өсімдіктердің морфологиялық құрылысының ерекшеліктерін ажырата білу біліктері мен дағдыларын пайдалану; жасушалардың, тіндер түрлерінің, ағзалардың, ағзалар жүйелерінің құрылысы мен функцияларын, тірі организмдердің көбею және даму ерекшеліктерін білу

  • Код ON2

    Бейорганикалық және органикалық қосылыстардың жіктелуін, химиялық реакциялардың заңдылықтарын; өсімдік және жануарлар жасушаларындағы биохимиялық алмасу процестерінің механизмдерін білу

  • Код ON6

    Өсімдіктер, жануарлар, адам ағзасындағы физиологиялық процестер туралы, ағзадағы биометриялық технологиялар мен биофизикалық процестер туралы, Фитопатологияның түрлері мен алдын алу шаралары туралы, Өсімдіктер мен жануарлардың өнімділігін арттыру үшін биотехнологиялық және селекциялық әдістерді қолдану туралы білімді түсіндіру

  • Код ON10

    Құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие.

  • Код ON8

    Маңызды эволюциялық теориялардың қазіргі заманғы ұстанымдарын, жаратылыстану тұжырымдамаларын, спецификацияның негізгі жолдары мен микро-макроэволюция механизмдерін талдау

  • Код ON3

    Тұқымқуалаушылық, мұрагерлік және өзгергіштік заңдылықтарын, генетикалық ақпаратты және репликация, транскрипция және аударма жүйесін көбейту және іске асыру механизмдерін түсіндіру

  • Код ON9

    Даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін, тәрбиеленушілер мен білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжау, жоспарлау және басқару

  • Код ON7

    Оқу процесінде биологияны оқытудың инновациялық әдістемелері мен технологияларын, ғылыми зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып биологиялық экспериментті қолдану; биологиялық білімді сапалық және сандық сипаттағы міндеттерді шешуге қолдану

  • Код ON4

    Микроорганизмдерді, өсімдіктерді, жануарларды жүйелеу принциптерін, латын тіліндегі терминологияны меңгеру; олардың қоршаған орта жағдайларына бейімделуін, алуан түрлілігін және таралуының негізгі заңдылықтарын білу;

Top