Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі педагогика тарихы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны қазақ, қазақ және әлемдік мектепке дейінгі педагогика тарихындағы білім беру процесінің субъектісі ретінде бала туралы теориялық және практикалық білімдердің дамуының тарихи процесін қарастырады. Оқу процесінде, пәнді меңгеру кезінде, әр түрлі технологиялар , сыни ойлауды дамыту үшін әдістер мен әдістер қолданылады: пікірталастар, кейстер, психикалық карталар, курс модульдерінің тақырыптары бойынша ақпараттық ресурстарды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ойынның психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді ойынның психологиялық -педагогикалық негіздерімен таныстырады, балалық шақтың мектепке дейінгі кезеңіндегі ойын әрекетінің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады, ойындардың педагогикалық мәнін ашады, мектепке дейінгі балалардың ойын әрекетіне басшылық жасау әдістерін үйретеді. Курстың қысқаша мазмұны: бірлескен білім беру ортасын құра отырып, сын тұрғысынан ойлау дағдылары мен топта жұмыс істеу қабілетін дамыту технологиялары негізінде шетелдік және қазақстандық мектепке дейінгі білім беруде ойын, ойын технологиялары мен гамификацияның теориясы мен практикасының даму кезеңдерін талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалар дамуының физиологиясы
    Несиелер: 3

    Білім алушыларға мектеп жасына дейінгі балалардыңөсу мен дамуының жалпы заңдылықтарын,нерв жүйесінің физиологиясын, анализаторлардың физиологиясы мен гигиенасын және жас ерекшелігімен таныстырады, мектеп жасына дейінгі балалардың медициналық-гигиеналық және жыныс тәрбиесін, жас ерекшелігіне қарай тамақтану гигиенасы мен денсаулығын қорғау, күшейту және жаттықтыру жүйесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мектепке дейінгі тәрбиешілерге көптеген отандық және шетелдік технологиялардың тиімділігін, денсаулықты үнемдеуді, олардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты «Денсаулық» білім беру саласының мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігін анықтауға мүмкіндік беретін білім береді.Пән студенттерді заманауи мектепке дейінгі білім берудегі практикалық-бағдарланған тәсілдерге негізделген денсаулықты сақтаудың заманауи технологияларымен таныстырады. Денсаулық сақтау технологияларының әр түрлі түрлерін қарастыра отырып, студенттер іс жүзінде оларды мектепке дейінгі ұйымдардың қызметіне енгізу мен енгізудің негізгі принциптерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерте дамудың авторлық әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: қазіргі кезеңде қазақстандық мектепке дейінгі білім беру практикасында кеңінен қолданылатын авторлық жүйелер мен әдістерді зерттеу. Оқушылар Дж.Дьюи, Рудольф Штайнер, М.Монтессори, С.Фране және басқа авторлық модельдер мен оқыту жүйесін жасаушылардың идеясын сыни тұрғыдан қайта қарастырыңыз. Интерактивті әдістер мен демонстрациялық эскиздердің көмегімен оқушылар ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік дағдылары мен өздігінен білім алу дағдыларын дамытудың заманауи тәсілдеріне бағытталған авторлық ерте даму әдістерінің әдістері мен әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы жергілікті зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курс мектеп жасына дейінгі балаларды туған өлкемен таныстыру бойынша жұмысты жобалауда болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтарының практикалық дағдыларын дамытуды ескере отырып, олардың өлкетану материалына тұрақты танымдық қызығушылығын арттыруды ескере отырып құрылды. Оқушылар авторлық бағдарламалармен танысады және баланың кіші отанның мәдени және тарихи кеңістігін баланың үнемі дамыту принциптерін ескере отырып, мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған әлеммен таныстыру үшін жобалар әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерте жастағы әлеуметтік дамудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-жас балалардың әлеуметтік дағдылары мен өзіндік жұмыс дағдыларын дамытудың жеке тұлғаға бағытталған технологияларын зерттеу. Әлеуметтену процесін мектепке дейінгі білім берудің қазіргі дидактикасындағы негізгі ұғымдардың бірі ретінде қарастыру, білім беру бағдарламаларын талдау, жас балалардың дағдылары мен дағдыларының даму деңгейін бақылау жеке және топтық шағын түрінде ұсынылады. жобалар, пікірталастар мен ойын технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерте жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курс сенсорлық білім беру әдістерінің даму тарихын қарастыруды, мектепке дейінгі ұйымда жас балаларға сенсорлық тәрбие берудің технологияларын, әдістері мен әдістерін дамытуды қарастырады. Курстық материалдарды зерделеудің демонстрациялық және ойындық әдістері студентке баланың қоршаған әлем туралы сенсорлық таным тәжірибесін жинақтауға және жалпылауға бағытталған кәсіби іс-әрекетте құзыреттілікке негізделген әдісті жүзеге асыруға мүмкіндік береді; балаларды заттарды зерттеуге үйрету және олардың сенсорлық дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы ART технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән болашақ педагог-тәрбиешілерге мектепке дейінгі ұйымның оқу үдерісінде көркемдік технологияларды қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік береді; баланың танымдық белсенділік деңгейін жоғарылату туралы, бейнелеу қызметі мен көркемдік жұмыс арқылы қоршаған объективті әлемді зерттеуге деген ұмтылысын ояту, шығармашылық қабілеттерін дамыту туралы. Ситуациялық талдау әдісі; ситуациялық тапсырмалар мен жаттығулар; нақты жағдайларды талдау (кейс -стади) және т.б. «Шығармашылық» білім беру саласындағы мұғалімнің жұмысын меңгеруге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық білім беру теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі тәрбие практикасында қолданылатын инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқушылар мектепке дейінгі жастағы балаларды планетаға, туған жерге, туған жерге жауапкершілікпен қарауға тәрбиелеуге мүмкіндік беретін экологиялық мәдениетті қалыптастырудың әдістері мен әдістерін меңгереді. Қазақстанның табиғаты. Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық сана -сезімін тәрбиелеуге дайындық бағдарламалық материалдың мазмұны мен мектепке дейінгі ұйымның экологиялық ортасын жобалау негіздерін меңгеруді, экологиялық мәдениеттің негіздерін қалыптастыру бойынша кіріктірілген сабақ өткізу технологиясын үйренуді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың STEM білімі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-болашақ педагог-тәрбиешілерді робототехника, модельдеу және дизайн элементтері арқылы мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру практикасына STEM білім беруді енгізуге дайындау. Курсты оқу барысында студенттер АКТ мен қашықтағы технологияларды қолдана отырып, шағын жобаларды әзірлеу арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың конструктивті белсенділігі туралы өз көзқарастарын ұсынады. Пән студенттерде мектеп жасына дейінгі балалардың конструктивті қызметі мен техникалық шығармашылық дағдыларын дамытуға қажетті кәсіби дағдылар жүйесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ мұғалімдеріне дене тәрбиесінің көптеген отандық және шетелдік жүйелерінің тиімділігін, олардың ұлттық сауықтыру дене шынықтыру мектебінің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігін анықтауға мүмкіндік беретін білім береді. Пән қазіргі заманғы қазақстандық қоғамның салауатты өмір салтының талаптарына бағдар бере отырып, жеке тұлғаның денсаулығына баланың жеке қажеттіліктерін қалыптастыруға ықпал ететін, мектеп жасына дейінгі балаларды дене тәрбиесі мен дамытудың заманауи технологияларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балабақшадағы педагогикалық анимация
    Несиелер: 6

    Интерактивті әдістер мен технологиялар негізінде курстың мақсаты келесі міндеттерді шешу арқылы жүзеге асады: «педагогикалық анимация», «балалардың бос уақыты» ұғымдарын зерттеу; мектепке дейінгі балалардың бос уақытын ұйымдастыру ерекшеліктерін анықтау; балалардың бос уақытын ұйымдастыруда мектепке дейінгі тәрбиенің тиімді қызметін қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайларды сипаттау; мектепке дейінгі білім берудің нормативтік құқықтық актілерінде балалардың бос уақытын ұйымдастыруға қойылатын талаптарды қарау; мектепке дейінгі балалардың бос уақытын ұйымдастырудың тиімді формалары мен әдістерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі ойын технологиясы бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Курсты меңгеру практикасында интерактивті ойын технологиялары кеңінен қолданылады, олар ойын модельдеуге негізделген: ойынға қажетті ДЛ-ның пәндік-кеңістіктік даму ортасын ұйымдастыру; ойындардың картотекаларын олардың психологиялық -педагогикалық классификациясы бойынша талдау. Студенттер қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға, интерактивті дидактикалық ойындар мен флипчарттарды, веб -квесттерді және мектепке дейінгі ұйымның білім беру кеңістігін гемификациялаудың басқа элементтерін жасауға мүмкіндік беретін цифрлық қызметтер мен құралдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу процесінде шет елдердегі мектепке дейінгі білім беру жүйесі мен тәжірибесі топтық талқылау формалары, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиялары арқылы қарастырылып, талданатын болады және мультимедиялық презентациялар арқылы ұсынылады, мектепке дейінгі білім беру жүйесінің негізгі мәселелері. әлемдік білім беру жүйесі анықталды, шетелде мектепке дейінгі білім беруді дамытудың теориялық және практикалық тәсілдері, инновациялық білім беру модельдерінің сипаттамалары, заманауи тұжырымдамалар, теориялар, технологиялар мен білім беру бағдарламалары берілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мектепке дейінгі мекемелерде тәрбие жұмысын модельдеу, жоспарлау, жүргізу, мақсат-міндеттерін біледі, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеріп, тәрбие түрлерін таңдайды. Тәрбиенің әдіс- тәсілдерін вариативті таңдайды. Тәрбиенің құралдары мен ұйымдастыру нысандарын таңдайды және пайдаланады. Балалар ұжымын қалыптастырады және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық жасап, басқару іскерліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 6

    Мектепке дейінгі педагогика курсында мектепке дейінгі білім беру әдістемесінің мәселелері, ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың әлеуметтік, коммуникативті, танымдық, шығармашылық және физикалық дамуының заманауи тәсілдері қарастырылады. Студенттер мектеп жасына дейінгі балаларға оқытуды ұйымдастырудың инновациялық формаларын қолдану мүмкіндіктерін дамытудың және оқытудың заманауи технологияларын ескере отырып, мектепке дейінгі ұйымдағы оқу процесін жобалау мен жоспарлау дағдыларын меңгереді. Курс проблемалық диалогтық платформаларды, веб -форумдарды және оқытудың интерактивті әдістерін белсенді қолдануды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа оқыту және тілін дамыту теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән мақсаты: студенттердің тіл мәдениетінің ерекшеліктері- ұлттық дәстүрлер,ғұрыптар, қлттық тағамдар арқылы қазақ тілін игеруге,оқуға бағытталған,сонымен қатар отансүйгіштікке,қазақ мәдениетіне деген құрметті тәрбиелеуге.тілінің дамуының тарихына және тілінің мемлекеттің мәртебесін нығайтуға ықпал жасауына негізделгенн ,сонымен қатар ұлттың бірлігіне және ҚР азаматтарының рухани-мәдениетті,тілдік қажеттіліктергді қанағаттандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дефектология және логопедия практикумы
    Несиелер: 6

    Пән аясында логопедия мен дефектологияны интерактивті және ойын түрінде оқыту жүзеге асырылатын болады, оның аясында болашақ педагог-тәрбиеші арнайы мұғалімнің келесі дағдыларын игере алады:  баланың дыбысты айтуы бойынша жұмыс реттілігі;  дыбыстарды ажыратудың әр түрлі кезеңдерінде ойындар мен жаттығуларды қолдану;  логопедиялық ойындар мен жаттығулардың картотекасын әзірлеу; мектепке дейінгі ұйым тәрбиеленушілерінің сөйлеуінің кешігуін және психологиялық дамуын диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дидактикалық материалдарды өндіру бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Курсты меңгеру барысында студенттер әр түрлі іс -әрекеттерде балалармен жұмыс жасау үшін қолданылатын дидактикалық құралдар мен материалдарды әзірлеу мен шығарудың теориялық және практикалық негіздерімен танысады. Курстың мақсаты: - ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған оқу -әдістемелік құралдар мен материалдарды әзірлеудің әдістемелік тәсілдерін талдау; - мектепке дейінгі ұйымда ұйымдастырылған оқу қызметінің барлық түрлеріне арналған дидактикалық материалдар мен оқу құралдарын әзірлеу және жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі балалардың әдеби білімі беруі
    Несиелер: 6

    Курс студенттерді мектепке дейінгі ұйымда ұйымдастырылған «Көркем әдебиет» оқу іс -әрекеті аясында балалардың оқу іс -әрекетінің дамуымен таныстырады. Курс болжайды: -балалардың көркем шығармалар мен кітап иллюстрациясын қабылдау психологиясын ашу - «балалардың оқу шеңберін» қалыптастыру принциптерін меңгеру; -Дүние жүзі балалар кітапханаларының білім беру кеңістігімен танысу үшін инновациялық технологияларды қолдану; - ойынның технологиялары мен курстың міндеттерін жүзеге асыруға арналған жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттердің академиялық жазудың негізгі жанрларын жазудың негізгі дағдылары мен дағдыларын меңгеру: аннотация, рецензия, рецензия, эссе. Негізгі екпін академиялық жазудың еуропалық дәстүріне, жазудың қазақстандық және шетелдік стандарттарына сәйкестігіне, Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің құрылымы мен дизайнына аударылады. Курс студенттердің ғылыми -зерттеу қызметінің даму кезеңдерінде олардың баспа белсенділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер балаларға арналған қазақ, қазақ және шетелдік көркем әдебиетті, Қазақстандағы ең жақсы балалар жазушыларының шығармаларын және Қазақстан Республикасындағы және шетелдегі балалар кітаптарының иллюстраторларын меңгеруі тиіс; мектеп жасына дейінгі балалармен ауызша халық шығармашылығын оқу әдістерін, әдістері мен технологияларын зерделеу; ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған шығармалардың көркемдік ерекшеліктерін өз бетінше талдау және анықтау; аннотация құрастырыңыз, мектепке дейінгі жастағы балалардың «балалар оқу шеңберіне» арналған кітаптарды таңдаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән мұғалім-көмекшінің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс жасау және олардың жеке білім беру маршруттарын құру бойынша кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Курс Қазақстан Республикасында инклюзивті мектепке дейінгі білім беру принциптерін меңгерудің интерактивті әдістерін және қолданыстағы қазақстандық және шетелдік тәжірибені қамтиды. олардың қолданылуы туралы. Оқушылар АКТ -ны қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар туралы бақылау мен мәліметтерді жинау әдістерін меңгереді; «Құндылықтарға негізделген білім беру» тұжырымдамасының орындалуын талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық-математикалық дамуының теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Курс болашақ педагог-тәрбиешілерді логикалық-математикалық дамудың психологиялық-педагогикалық заңдылықтары, танымдық іс-әрекеттің түрлері мен формалары, мектеп жасына дейінгі балаларға математика негіздерін оқытудың әдістері, әдістері, құралдары мен заманауи технологиялары туралы білім жүйесіне бағыттайды. Курсты оқу кезінде студенттер алатын құзыреттіліктерге: концептуалды аппарат, инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану арқылы мектепке дейінгі балаларға математика негіздерін оқытудың теориялық ережелері жатады. Курс ситуациялық оқу қызметін және оқытудың басқа да интерактивті формалары мен әдістерін болжайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әртүрлі жастағы топтарда білім беру қызметі
    Несиелер: 6

    Курсты меңгерудің интерактивті әдістері арқылы студенттер мини-орталықтардың, даму орталықтарының және т.б әр түрлі жас топтарындағы оқу үдерісін ұйымдастыру процесінің негізгі принциптері мен тәсілдерін қарастырады. мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен әдістері, болашақ педагог-тәрбиешілерде әр түрлі жастағы балалардың іс-әрекетін бір мезгілде басқаруға шығармашылық пен әдістемелік дайындықты дамытудың маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновация
    Несиелер: 5

    Курста мектепке дейінгі білім беру ұйымының болашақ мұғалімін Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі білім беру жүйесін жаңғырту жағдайында шығармашылық процесс ретінде педагогикалық қызметке дайындау мәселелері қарастырылады. Курстың мазмұны сыни тұрғыдан ойлауды дамыту, жобалау әдісі мен қолдану әдістері арқылы мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық қызметтің барлық субъектілерінің өзара әрекеттестігінің конструктивті инновациялық құралдарын жасауға бағытталған студенттердің кәсіби құзыреттіліктері мен цифрлық дағдыларын дамытуды көздейді. ақпараттық білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды қоршаған ортамен таныстыру теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге жаратылыстану саласындағы теориялық білім береді, танымдық қабілеттерін дамыту арқылы мектепке дейінгі жастағы балалармен «Таным» Білім беру аясы аясында сабақтар өткізу технологияларымен таныстырады. «Сыртқы әлеммен танысу» ұйымдастырылған оқу іс -әрекетіне арналған бағдарламалық материалдың мазмұнын игеруге аналитикалық көзқарас студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың ұйымдастырылған оқу қызметін модельдеу технологиясын қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың іздестіру-эксперименттік әрекеттің технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс мектеп жасына дейінгі балалардың жанды және жансыз табиғат объектілерін зерттеудегі қарапайым эксперименттерді дамыту дағдыларының проблемалық жағдайларын құру технологиясы арқылы студенттерді дамытуға бағытталған; мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарына және «Таным» білім беру аймағы шеңберінде Үлгілік оқу бағдарламасын меңгерудің күтілетін нәтижелеріне қойылатын талаптарға сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың ізденушілік және эксперименттік іс -әрекетке танымдық қызығушылығын дамыту дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық бақылау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу оқушылардың дағдылары мен дағдыларының қалыптасу деңгейлері бойынша бақылау парақтарының деректерін салыстырмалы талдау негізінде мектепке дейінгі білім беруде педагогикалық бақылау технологиясын енгізумен байланысты студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуды көздейді. мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасы. Портфолио әдісімен қашықтан және АТ технологиялары, ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық даму деңгейін диагностикалаудың стандартталған әдістері жинақталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда әдістемелік қолдаудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектепке дейінгі ұйымдағы әдістемелік қолдаудың теориясы мен технологиясы» оқу пәні ретінде оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауды дамытудың әдістері мен әдістері, кілт-зерттеулер, «әдістемелік театр» мен «білім кафесінің» элементтері арқылы оқушылардың кәсіби басқару дағдыларын қалыптастырады. Болашақ менеджер мектепке дейінгі ұйымның білім беру кеңістігін жобалаудың, стратегиялық құжаттарды әзірлеудің, педагогтардың біліктілік аттестациясына дайындалудың, ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасына мониторингті ұйымдастырудың заманауи технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдарданың пәндік-кеңістіктік дамыту ортасын жобалау
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі педагогикадағы ғылыми-практикалық көзқарас тұрғысынан «пәндік-кеңістіктік даму ортасы» ұғымының мазмұнын зерттейді. Әдістемелік ұсыныстарда, мектепке дейінгі білім берудің халықаралық және қазақстандық тәжірибесінде көрініс тапқан мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік даму ортасын жобалаудың инновациялық тәсілдерін талдау оның практикада дамуын бақылауға мүмкіндік береді. Пәнді зерттеу шеңберінде имитациялық ойындар қолданылатын болады; нақты жағдайларды талдау; полемика әдісі, жоба әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді тарихи және әлеуметтік контекстте қарастырылған Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі білім беру менеджментінің мәселелерімен таныстыру. Пәннің міндеттері: оқушыларды Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру саласындағы қазақстандық мектепке дейінгі білім берудің жаңаруымен және басқарудың қазіргі заманғы стратегиялары мен технологиялары, соның ішінде АКТ туралы теориялық және практикалық идеялардың өзгеруімен таныстыру; мектепке дейінгі ұйымдарда басқару мәселелерін шешудің коуч сессияларын, кейстерді және басқа әдістерді қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ тәрбиеші-тәрбиешілердің зерттеу және болжау дағдыларының дамуына ықпал етеді; мектепке дейінгі тәрбие туралы әр түрлі ақпарат көздерін жалпылауды және талдауды үйретеді; ІТ -технологияларды қолдана отырып, зерттеу нәтижелерін жинауды, өңдеуді және түсіндіруді ұйымдастырудың ғылыми негізделген ғылыми эмпирикалық әдістері туралы түсінік береді; ғылыми мақалалар, жобалар жазу және дипломдық жұмыстың эксперименттік бөлімінің нәтижелерін жинақтау арқылы академиялық жазу дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда режимдік сәттерді ұйымдастырудың технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән мектепке дейінгі ұйымның болашақ мұғалімдерін режимдік сәттерді ұйымдастыру мен жоспарлау принциптерімен, тәсілдерімен, формаларымен және нұсқауларымен таныстырады; олардың мектепке дейінгі ұйымдағы балалардың интеллектуалдық, физикалық, шығармашылық қабілеттерін дамытудағы маңызы; жалпы мәдениеттің қалыптасуына және ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың жеке қасиеттерінің дамуына әсер ету. Курсты меңгеру әдістері белсенді және интерактивті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымда ауыспалы компонентті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнынан студенттер типтік оқу бағдарламасының ауыспалы бөлігін жүзеге асыруға бағытталған технологияларды енгізу принциптері мен тәсілдерін үйренеді, бұл олардың жеке ерекшеліктерін, қызығушылықтарын ескере отырып, мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуының жеке сипатын қамтамасыз етеді. және бейімділіктер. Кіші топпен жұмыс әдістері мен басқа да интерактивті әдістер арқылы оқушыларға авторлық бағдарламаны немесе жобаны құрудың тақырыбын, құрылымын, әдістері мен технологияларын таңдау ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық іс-әрекет технологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектепке дейінгі ұйымдағы жобалық іс-әрекет технологиясы» оқу пәні ретінде оқушыларды мектепке дейінгі балалардың дербестігін, бастамашылдығын, шығармашылық қабілетін және өздігінен білім алу қажеттілігін дамыту жүйесіндегі жобалар әдісімен таныстыруды көздейді. Оқушылар мектепте қосымша білім алуға дайындық кезеңі ретінде мектепалды даярлық тобының тәрбиеленушілерімен жұмыс жасауда жобалар әдісін меңгереді. Пәнде сонымен қатар сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдістері, «миға шабуыл», АКТ қолданылатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды шет тіліне оқыту теориясы мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнде балалық шақтың мектепке дейінгі кезеңінде шетел тілдерін оқытудың әдістемелік, лингводидактикалық, дидактикалық тәсілдері мен принциптері қарастырылады. Пәннің мазмұны студенттердің мектепке дейінгі балаларға шет тілін оқыту технологиясын дамытудың қажетті белсенді және интерактивті әдістері мен технологияларын қамтиды. Сабақта мультимедиялық презентацияларды, онлайндық құралдар мен қызметтерді қолдану студенттерге шет тілін үйренуде мультимедияның дидактикалық қасиеті әр түрлі ақпараттың бірігуі екенін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі дистанциялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән қашықтықтан технологияларды Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру практикасына енгізу механизмдерін оны жаңғыртудың элементі ретінде қарастырады. Курстың мақсаты - студенттердің мектепке дейінгі ұйым үшін онлайн немесе офлайн форматта тиімді білім беру ортасын құратын қашықтықтан білім беру ресурстарын әзірлеу. Курс балаларды, тәрбиешілер мен ата -аналарды инклюзивті мектепке дейінгі білім беру мен тәрбиелеудің гибридті процесінің жағдайына бейімделу үшін онлайн қызметтерді, мобильді қосымшалар мен әлеуметтік желілерді дамытуға негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән бастауыш білім беруде ғылыми-педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеуге бағытталған. Курс ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерінің сипаттамаларын зерттеуге бағытталған: дәстүрлі (байқау, әңгімелесу, мектеп құжаттамасын талдау), әлеуметтанулық, тестілеу. Зерттеудің математикалық әдістерінің түрлері. Психологиялық-педагогикалық эксперименттердің жіктелуі. Педагогикалық зерттеу нәтижелерін ресімдеу және тарату. Әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс (PBL), семинар-диалог, іскерлік ойын, миға шабуыл, проблемалық дәріс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың адамгершілік-отансүйгіштік тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мектепке дейінгі білім беру мұғалімін «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының негізгі ережелерін және «Рухани жаңғыру» бағдарламасының негізгі ережелерін Қазақстан Республикасының мектепке дейінгі ұйымдарында заманауи білім беру технологиялары негізінде жүзеге асыруға бағыттайды. . Ойын технологиялары мен цифрлық құралдарды қолдану барлық түрдегі мектепке дейінгі ұйымдарда адамгершілік -патриоттық тәрбиені ұйымдастыруда және Қазақстан Республикасы халықтарының мәдени мұрасына енгізуде болашақтағы кәсіби дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы мектеп алды даярлық
    Несиелер: 5

    Курс мектеп жасына дейінгі балаларды мектепке даярлауда оқу процесінің үздіксіздігі мен үздіксіздігі қағидатын сақтаудың маңыздылығын түсінуге болашақ мектепалды даярлық тобының мұғалімдерін бағыттайды. Ойын жобалау және ситуациялық рөлдік ойындар әдісін қолдану арқылы өтетін курс мектепке дейінгі білім беру саласындағы негізгі нормативтік құқықтық актілерге сәйкес мектепке дейінгі баланың мектепке дайындық деңгейіне қойылатын негізгі талаптар туралы түсінік береді. Қазақстан Республикасында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    теориялық және практикалық білімдерді заманауи педагогикалық технологиялар мен ақпарат көздері (мультимедия, білім беру бағдарламалары, электрондық оқулықтар, Smart -технологиялар, жүйелік бағдарламалар, мүмкіндіктер) негізінде ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және оқыту саласындағы практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін қолданады. Интернет-ресурстар (АББР, ЖАОК және т.б.);

  • Код ON1

    мектепке дейінгі білім беру саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі стратегиялары мен векторлары; мемлекеттің жастар саясаты; «МәңгілікЕл» жалпыұлттық патриоттық идеясының құндылықтарына және "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі ережелеріне негізделген балалар мен жастарды тәрбиелеудің ұлттық идеологиясы саласындағы үдерістерді түсіндіреді

  • Код ON7

    эмоциялық интеллект,көшбасшылық қасиеттерінің креативтілігі арқылы мектепке дейінгі ұйымдағы педагогикалық үдерістің барлық субъектісімен ынтымақтастық және шығармашылық шеңберінде зерттеу, педагогикалық және әдістемелік міндеттерді шешеді

  • Код ON5

    мектепке дейінгі білім беру саласындағы жеке және кәсіби даму аспектілерін ескере отырып, сыни және жүйелік ойлаудың қалыптасқан дағдыларын, цифрлық сауаттылық дағдыларын, өмір бойы білім алу қабілетін, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, педагогикалық рефлексияны көрсетеді;

  • Код ON2

    ҚР мектепке дейінгі білім беруді дамытудың тұжырымдамалық ережелерін іске асыруға бағытталған қалыптасқан әмбебап және кәсіби құзыреттерді (оқыту, тәрбиелеу, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік-коммуникативтік) көрсетеді

  • Код ON6

    мектепке дейінгі ұйымның пәндік-кеңістіктік дамытушылық және тәрбиелік ортасын жобалау және модельдеу кезінде академиялық жазу дағдылары негізінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері және басқа да сыртқы дәлелдемелер көздері туралы білімдерін көрсетеді;

  • Код ON8

    білім алу, шындықты іздеуге қатысу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында және одан тыс жерлерде мектепке дейінгі білім берудің өзекті мәселелерін зерттеу, оқыту және зерттеу кезінде интеллектуалды адал болу талабы негізінде академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді.

  • Код ON3

    әлеуметтік, этикалық және ғылыми ой-пікірлер, эмоционалды интеллект, шығармашылық пен көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, пікірлер қалыптастыру арқылы мектепке дейінгі білім берудің барлық субъектілерімен ынтымақтастық және бірлесіп құру шеңберінде ғылыми-педагогикалық мәселелерді шешуге арналған ақпараттарды жинайды және түсіндіреді;

Top