Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру мұғалімі мен ұлттық спорт түрлері, спорт ойындары бойынша жаттықтырушыны даярлау

  • Жас анатомиясы және физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пән адам ағзасының әртүрлі жас кезеңдеріндегі анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Пәннің барысында адам ағзасының құрылымдық компоненттері (жасуша, тін, мүшелер, мүшелер жүйесі, функционалды жүйелер); құрылымның ерекшеліктері, атқаратын функциялары және жасына қарай дамуы: қаңқа, бұлшықеттер, тыныс алу жүйесі, ас қорыту жүйесі, қан айналымы жүйесі, шығару жүйесі, репродуктивті жүйе, жүйке және эндокриндік жүйе, сенсорлық жүйелер, орталық жүйелер; жас кезеңдерінде дене функцияларын вегетативті қамтамасыз ету сияқты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын; меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курста спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері қарастырылады; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және ұлттық спорт түрлерінің, спорт ойындарының тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл курс барысында әлемнің түрлі елдерінде дене шынықтыру мен спортты, спорт ойындарын дамыту ерекшеліктері; дене тәрбиесі мен оқытудың формаларын, әдістерін, құралдарын, жүйелеріннің тарихи дамуы; Қазақстанда ұлттық спорт түрлеріне қатысы бар қазақ күресінің, тоғызқұмалақтың, аударыспақтың, бәйге, жамбы атудың, көкпардың және басқа да спорт түрлерінің даму перспективалары; Қазақстанда және әлемде дене шынықтыру мен спорт саласындағы білім беруді дамыту перспективалары зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби табыстылық менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл курста кәсіби жетістіктің теориялық және қолданбалы модельдерінің тетіктері, жеке ұйымдарда да, қоғамда да қолдануға болатын іскерлік жазбаша бизнес және мансаптық коммуникация стратегиялары, кәсіби көшбасшылық және тиімді командалық жұмыс, өзін-өзі таныстырудың, идеяларды қалыптастырудың және іскер адамның имиджі мәселелері қарастыралады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс спорт педагогының қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін; дене шынықтыру және спорт педагогикасының жұмыс істеуінің құрылымдық модельдерін; стандарттарын, осы пәннің әдістерін, құралдарын, нысандарын; инновациялық білім беру технологияларын; спорт педагогының қызметі нәтижелерінің диагностикасын; спорт педагогының өзін-өзі тәрбиелеуін, өзін-өзі дамытуын, өзін-өзі оқытуын; дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық өзара іс-қимылды; спорттық-педагогикалық білім берудің дамуы мәселелерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен методикасы
    Несиелер: 6

    Аталған курс дене шынықтыру мен спорттың эстетикалық, адамгершілік және рухани құндылықтары туралы білім жүйесін; дене шынықтыру мен спорттағы дидактикалық заңдылықтарды; халықтың әртүрлі топтарымен сауықтыру дене шынықтыру-спорттық іс-шаралардың әдістемесін; дене қасиеттерін дамыту және қозғалыс дағдыларын қалыптастырудың жас-жыныстық заңдылықтарын; дене шынықтыру сабағының құрылымы, оның мектеп оқушыларының дене үлгерімінің динамикасымен байланысы, сабақтың әрбір құрылымдық құрамдас бөлігінің тәрбие мазмұнының міндеттері мен бағытын; дене шынықтыру және спорт саласындағы әдістемелік қызметтің негіздерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазақ тілін объект ретінде емес, базалық білімді меңгеру құралы ретінде пайдалана отырып, одан да тереңірек зерттеуді көздейді. Пәнді оқытудың мақсаты қазақ тілінде коммуникативтік қарым-қатынас дағдыларын, осы мамандықтың қазақ тіліндегі негізгі категориялық-ұғымдық аппаратын қалыптастыру және осы мамандық бойынша студенттердің кәсіби бағытталған тілдік дайындығын қамтамасыз ету болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер спортының негіздері
    Несиелер: 4

    Курс спорттық іріктеуді ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері; психологиялық дайындық; оқушылардың қозғалыс қабілетін дамытуды кезең-кезеңмен жүргізу; мақсаты мен міндеттері, жаттығу сабақтарына қойылатын талаптар; балалармен жұмыстағы жаттықтырушы қызметі; техникалық-тактикалық дайындық, балалар мен жасөспірімдер үшін спорттық қызметті ұйымдастыру; мектеп жасындағы балалардың дене бітімін дамытуға, спорттағы жетістіктерін бақылауға және есепке алуға бағытталған технологиялар қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Атлетикалық гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аталған пән курсында атлетикалық гимнастиканың теориялық және практикалық негіздері; жаттығуларды орындау әдістемесі мен техникасы; жаттығу бағдарламалары; сабақтардың мазмұны мен ұйымдастырылуы; атлетикалық гимнастиканың денсаулық үшін маңызы мен рөлі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курста осы пәннің даму тарихы; курстың ғылыми негіздері; психологиялық зерттеу әдістері; дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық аспектілер; спортшы мен жаттықтырушы қызметінің психологиясы; психологиялық диагностика; спорттағы психологиялық көмек; дене шынықтыру және спорт саласындағы басқарудың психологиялық негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Курста көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттерінің теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі және ұлттық спорт түрлерінің физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курс адам ағзасы мен оның жекелеген жүйелерінің спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлеріне физиологиялық реакцияларының сипаттамасы; ұлттық спорт түрлері бойынша дене шынықтыру сабақтары мен жаттығулардың денсаулыққа пайдалы әсері; дене жаттығуларын орындауға ағзаның бейімделу мүмкіндіктері; физиология тұрғысынан қозғалыс дағдыларын, қасиеттерді дамыту; спортшының жұмыс қабілеттілігі, шаршауы және денесін қалпына келтіру; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатын ағзаның физиологиялық жай-күйін зерттеу әдістері мен анықтау әдістемесі; жасы мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ұлттық спорт түрлерінің (қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, бүркіт салу, көкпар, дзюдо, самбо, айкидо, джиу – джитсу, кунг-фу, сават, грек-рим күресі, лапта және т.б.) ағзаның физиологиялық жай-күйіне әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорт құқығы
    Несиелер: 5

    Аталған пән барысында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысын ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс спорттық және дене шынықтыру-бұқаралық іс-шаралардың мақсаттары мен міндеттерін, принциптері мен әдістерін, дене шынықтыру-спорттық жұмыстың құрылымы мен мазмұнын, дене шынықтыру-спорттық және бұқаралық іс-шаралардың әртүрлі нысандарын өткізу ерекшеліктерін, спорттық-бұқаралық іс-шараларды жоспарлау мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық іс-шараларды өткізудің күнтізбелік жоспарын жасау, жарыстардың жіктелу мәселелерін, дене шынықтыру-бұқаралық жұмыстар кезіндегі қолданылатын қауіпсіздік шаралары бойынша нормативтік құжаттарды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фитнес теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсында фитнестің теориялық-әдістемелік негіздері; фитнес түрлері; фитнеспен айналысу кезіндегі тамақтану; жабдық; жаттығулар мен фитнес-бағдарламаларды орындау техникасы; фитнес қызметтер сервисі; фитнестің адам денсаулығы үшін маңызы мен рөлі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән спорттық ойындардың жіктемесі мен сипаттамаларын; спорттық ойындардағы техника мен тактиканы; шұғылданушылардың жеке және жас ерекшеліктеріне сәйкес волейболды, баскетболды, гандболды, теннисті, футболды, бадминтонды және т. б. оқытудың әртүрлі әдістемелерін; жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді; спорттық ойындарға арналған жабдықтар мен алаңдарды; оқыту сабақтарын талдауды; оқытудың инновациялық әдістемелерін; спорттық ойындардың даму перспективаларын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қысқы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аталған пән курсында қысқы спорт түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; киім-кешек, мүкәммал; техника, спорттық жаттығу, қысқы спорт түрлерін оқыту әдістемесі; олимпиадалық пәндер; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылар қызметінің ерекшелігі; жарыстардың ерекшеліктері; адам денсаулығы үшін қысқы спорт түрлерінің маңызы (сноуборд, фристайл, биатлон, тау шаңғысы, шаңғы қоссайысы, шаңғы жарысы және т.б.) келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы және спорттық нутрициология негіздері
    Несиелер: 5

    «Жалпы және спорттық нутрицология негіздері» пәні студенттерді нутрицология теориялық негіздерімен, халық пен спортшылардың тамақтануын ұйымдастыруға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптармен, рационалды тамақтану концепцияларымен, қазіргі заманғы әлеуметтік-экологиялық жағдайларда халықтың әртүрлі топтарының тамақтану принциптерімен, отандық және шетелдік диетологтардың жеке тамақтануды қалыптастыру тәжірибесімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық биомеханика
    Несиелер: 5

    Пән биомеханиканың пәні мен тарихын, адам қозғалысының кинематикасын, адам қозғалысының динамикасын, тірек-қимыл қозғалыстарын, қозғалмалы қозғалыстарды, соққы әрекеттерін, моториканың жеке және топтық сипаттамаларын

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Су спорты түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсты меңгеру барысында су спорты түрлерінің теориялық және әдістемелік негіздері; даму тарихы; техника, спорттық жаттықтыру, су спорты түрлерін оқыту әдістемелері; осы спорт түрлері бойынша жаттықтырушылық қызметтің ерекшелігі; су спорты түрлерінің адам денсаулығы үшін маңызы келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқыту әдістемесімен мектеп бағдарламасы бойынша негізгі спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Пән мектепте спорттың базалық түрлерін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге бағытталған; волейболды, баскетболды, гандболды, теннисті, футболды, бадминтонды және т.б. оқыту әдістемесі; жеңіл атлетиканы, жүзуді, гимнастиканы және т. б. оқыту теориясы мен әдістемесі; осы пәндерді оқытудағы педагогикалық аспектілердің ерекшеліктері; инновациялық әдістемелер мен технологияларды қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық іріктеу және ұлттық спорт түрлерінде, спорт ойындарында даярлаудың жас ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Аталған пән курсында негізгі санаттар, критерийлер, принциптер, іріктеу кезеңдері; спорттық бағдарлар; жоғары спорттық нәтижелерге қажетті физикалық қасиеттерді өлшеу және дамыту ерекшеліктері; қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б., әртүрлі жастағы спорттық топтармен спорттық ойындар (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.) бойынша жаттығуларды ұйымдастыру; әртүрлі дайындық түрлерінің жас ерекшеліктері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық медицина негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән курсында дене шынықтыру мен спортты қамтамасыз ететін ғылым ретінде спорттық медицинаның ерекшеліктері мен рөлі; "денсаулық", "ауру" ұғымдарының мәні және олардың адам ағзасына әсері; спорттық медицина тұрғысынан бағдарлау және спорттық іріктеу; спорттың денсаулыққа әсері; спортшылардың физикалық дамуын зерттеу әдістері мен әдістемелері; спортшы ағзасының жай-күйін дәрігерлік бақылау; алған жарақаттардан кейін қалпына келтіру әдістемелері мен құралдары; допинг-бақылаудың ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейімделген дене шынықтыру және спорт
    Несиелер: 5

    Бұл пән осы курстың негізгі түсініктері, түрлері, функциялары, принциптері; бейімделген дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімделген дене шынықтыру мен спорттың дене қабілеттерін, қасиеттерін дамытатын әдістері мен құралдары; бейімделген дене шынықтыру мен спортта оқытудың әдістері мен әдістемелері; бейімделген спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; мүгедектерге арналған жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ашылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлеріндегі, спорттық ойындардағы техникалық-тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән курсында қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б. спорт ойындарындағы техника мен тактиканың теориялық-практикалық негіздері оқытылады (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.); спортшының даму деңгейі мен дайындығын ескере отырып, техникалық-тактикалық әрекеттерді әдістемелік оқыту және жетілдіру; жарыс жаттығуларының сипаттамалары мен ерекшеліктері; спортшының техникалық-тактикалық дайындығын талдау және түзету әрекеттері, орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлеріндегі, спорттық ойындардағы кәсіби жаттықтырушылық қызмет
    Несиелер: 5

    Бұл курста ұлттық спорт түрлерінде, спорт ойындарында жаттықтырушылық қызметті жүзеге асырудың теориялық және әдістемелік негіздері; кәсіби қасиеттер; жаттығу процесін басқару стильдері; жаттығу процесін басқару; жаттықтырушылық қызметте стратегиялық жоспарлау; тәрбиеленушінің спорттық даярлығын бақылау; спортшыларды даярлаудың инновациялық технологиялары; жаттықтырушы мен спортшының бірлескен қызметі; жарыс жеңімпазын даярлауда жаттықтырушының маңызы қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде дене шынықтыруға негізделген денсаулық сақтау технологияларының теориялық - әдістемелік негіздері; олардың жіктелуі; ағзаны сауықтыру құралдары, әдістері мен принциптері; осы технологияларды білім беру мекемелерінде қолдану ерекшеліктері; әртүрлі елдердің сауықтыру-дене шынықтыру жүйесінің ерекшеліктері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшелігін; зерттеудің ұғымдық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; спорттық метрологияның деректерін зерттеулерде пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді; "дене шынықтыру және спорт" бағыты бойынша оқитын студенттердің курстық және дипломдық жұмыстарын дайындау мен қорғаудың ерекшеліктерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық дайындық процесін басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курста әртүрлі елдердегі спорттық даярлау жүйесінің тарихы мен қазіргі жағдайы; қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б. спорттық ойындардағы (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.) спорттық даярлау процесін басқарудың теориялық негіздері; спортшыларды даярлау жүйесі; жарыстарды ұйымдастыру және өткізу; спорттағы табысты айқындайтын факторлар; спорттық даярлықты бағалау және талдау зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Бұл курста дене шынықтырудың жалпы негіздері; құралдар мен формалардың сипаттамалары; денсаулық жағдайындағы әртүрлі бұзылулар кезінде физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері; негізгі әдістер; массаж классификациясы; орындау техникасы; белгілі бір денсаулық тобына жататын оқушылармен физиотерапияны ұйымдастырудың ерекшеліктері көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлеріндегі, спорттық ойындардағы жарыстық қызмет
    Несиелер: 5

    Бұл курста жарыс қызметінің негізгі түсініктері, мәні, ерекшеліктері, құрылымы; ұлттық спорт түрлеріндегі, спорттық ойындардағы төрешілік техникасы мен негіздері; қазақ күресі, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б., спорттық ойындар (волейбол, баскетбол, гандбол, теннис, футбол және т. б.) бойынша жарыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері; жарыстардың нәтижелерін бақылау, талдау және болжау зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Осы пән курсында спорттағы педагогикалық өлшемдердің теориялық-практикалық негіздері; өлшеу әдістері, әдістемелері және технологиялары; спорттағы жетістіктерді бағалау рейтингтері; техникалық өлшеу құралдары; спорттағы өлшеу рәсімдері; спорттағы педагогикалық өлшемдердің нәтижелерін талдау және өңдеу қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Бұл курста спорттық метрологияның пайда болу және даму тарихы; метрологияның жалпы негіздері; метрологиядағы математикалық әдістер; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; жалпы дене дайындығын анықтауға арналған тесттер; спорттағы функционалдық даярлықты бақылау әдістері; спорттағы зерттеулерді ұйымдастырудың метрологиялық аспектілері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде физикалық қасиеттерді өзін-өзі жетілдірудің теориялық-практикалық негіздері; физикалық дамуды бақылау және өзін-өзі бақылау; физикалық жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтірудің құралдары мен әдістері; көшбасшылық және оның белгілері; Көшбасшылар арасындағы бәсекелестік және қатынас; спорттағы көшбасшылық және көшбасшылық; спорттық жетістік және тану оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON11

    Техникалық-тактикалық даярлықты, ұлттық спорт түрлерінде, спорт ойындарында арнайы дене даярлығын оқыту, дайындықтың жас ерекшеліктерін ескере отырып, жарыстық қызметті ұйымдастыру және өткізу әдістемелерін меңгере отырып, кәсіби жаттықтырушылық қызметті жүзеге асыру қабілеті.

  • Код ON12

    Белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалардың, жасөспірімдер мен жастардың спорттық қабілеттерін анықтау, таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық процесін ғылыми тұрғыдан басқару, басқарушылық және көшбасшылық қасиеттерін көрсете отырып, өзін-өзі жетілдіру.

  • Код ON3

    Жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін белгілі бір табиғи, техникалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы негізгі білімді игеру.

  • Код ON4

    Қазақстан мен әлем халықтарының мәдени байлықтары, рухани құндылықтары, салт-дәстүрлері туралы білімдерін талдау және қорыту, дене шынықтыру мен ұлттық спорт түрлерінің, спорт ойындарының тарихи дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бөліп көрсету, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды шынайы қабылдау.

  • Код ON7

    Спорттық медицина саласындағы білімдерін көрсету, сондай-ақ денсаулық мүмкіндігі шектеулі адамдарды оңалтуға және қалыпты әлеуметтік ортаға бейімдеуге бағытталған бейімделген, емдік дене шынықтыру мен спортты ұйымдастырудың ғылыми негізделген құралдарын, әдістерін, технологияларын қолдану

  • Код ON1

    Дене шынықтыру және ұлттық спорт түрлері, спорттық ойындар саласындағы тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін тиімді шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде коммуникативтік қабілеттерін көрсету, тәрбиеленушілерге өз ойлары мен талаптарын логикалық дұрыс білдіру

  • Код ON8

    Дене шынықтыру және ұлттық спорт түрлері, спорт ойындары саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, зерттеудің жаңа әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсету, спорттық метрология, педагогикалық өлшемдер мен бақылау негіздеріне сүйену, өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіру, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын анықтау.

  • Код ON2

    Инновациялық-білім беру технологияларын қолдану негізінде кәсіби міндеттерді шешу, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, қорғау және пайдалану әдістерін меңгеру, дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық және кәсіпкерлік білімдерін қолдана білу.

  • Код ON5

    Дене шынықтыру және спорт бойынша оқу, сыныптан тыс және мектептен тыс қызметті ұйымдастыру кезінде дене шынықтыру және спорт негіздерінің психологиялық-педагогикалық білімін қолдану, психологиялық - педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, спорттық-педагогикалық шеберлікті қалыптастыру.

  • Код ON6

    Дене шынықтырумен және спорттық іс - шаралармен айналысатындардың анатомиялық-физиологиялық, морфологиялық, жеке ерекшеліктерін анықтау және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, ағзаның дамуына әсерін анықтау.

  • Код ON10

    Мектептегі негізгі спорт түрлерінің негіздерін меңгеру, дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемелерін қолдану, оқушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, теориялық және практикалық құндылығы бар оқу материалын түсінікті түрде түсіндіре отырып, белгілі бір спорт түрі бойынша оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттерді ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтау.

  • Код ON9

    Дене шынықтыру, әртүрлі ұлттық спорт түрлері, спорттық ойындар бойынша білім беру қызметінің ұйымдастырушылық әлеуетін анықтау және спорттық және тәрбиелік іс-шаралар өткізу.

Top