Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01801 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану , инклюзивті білім беру тьютері в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Мақсаты: болашақ кәсіби қызметке педагогикалық бағдарлауды қалыптастыру және болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Курс студенттерді болашақ мамандардың педагогикалық қызметінің психологиялық-педагогикалық міндеттерімен таныстырады, кәсіби мәдениеттің негізін қалайды, педагогикалық процесте студенттерді тәрбиелеу, оқыту, білім беру және дамыту процесінің мәні туралы жалпы идеяларды қалыптастырады, сонымен қатар педагогикалық технологиялар туралы түсінік береді және педагогикалық мәселелерді шешу жолдарын іздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзін-өзітану
    Несиелер: 6

    "Өзін-өзі тану" пәні адам әлеуетін ашуға бағытталған, студенттердің өзін-өзі дамыту мен бостандыққа деген сенімін, қадір-қасиетін қорғауға және Бақыт жолында адамның құқықтары мен қажеттіліктерін қамтамасыз етуге деген ұмтылысын дамытады. Пән студенттердің әлеуметтік негізгі құзыреттерін қалыптастырады-адамдар арасындағы қарым-қатынасқа, олардың ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге дайын болу. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер.Ойындық жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәлімгерлік практикум
    Несиелер: 3

    Бұл курс бірнеше негізгі бағыттар туралы білімді біріктіреді: лагерьлерде балалардың бос уақытын ұйымдастыру; заңнамалық база; балалар мен педагогикалық ұжымды басқарудың ерекшеліктері; төтенше жағдайларды шешудің нұсқалары туралы және т.б. курстың мазмұны: тәлімгерлік қызметтің тарихы мен тәжірибесі; кәсіби этика және мәдениет, балалар ұжымының өмір сүру қауіпсіздігінің негіздері және т. б. әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, ойындық жобалау, кейстер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар қоғамдық бірлестіктерін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл пән балалардың қоғамдық бірлестіктерінің алуан түрлілігін, балалардың дербестігін, әлеуметтік белсенділігін, өзін-өзі іске асыруын; баланың педагогикалық білімді өмір сүру ортасын ұйымдастыруға бағытталған. Мақсаты-студенттерді балалар қозғалысы туралы негізгі біліммен әлеуметтік шындық ретінде, балалар қозғалысының нысаны ретінде балалар қоғамдық бірлестігі, қоғамның білім беру кеңістігінің субъектісі ретінде қаруландыру. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойын дизайны, кейс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - болашақ мұғалімге балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, оның қоршаған ортамен қарым-қатынасы туралы қазіргі заманғы ақпарат беру, оқушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, әртүрлі оқу іс-әрекеттерінде олардың жоғары өнімділігін сақтауға негізделген заңдылықтар туралы біліммен қамтамасыз ету. Онтогенездің заңдылықтарын, дененің жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін зерттеу. Әдістері: әңгіме, пікірталас, проблемалық дәріс, кейс әдісі және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерді мектеп ұжымындағы тәрбие жұмысының теориясы мен тәжірибесінің негіздерімен, оның әдістемесімен таныстыру. Пән сыныпта, мектепте тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; оның мақсаттары мен міндеттерін, балалардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие түрлерін таңдау; балалар ұжымын қалыптастыру және оның қызметін ұйымдастыру процесіне педагогикалық басшылық пен басқаруды жүзеге асыру. Проблемалық оқыту технологиясы. Жоба әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пəнді оқытудың мақсаты – жаңартылған білім беру және 12 жылдық білім беру жүйесінде интербелсенді әдістерді қолдану арқылы педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асырудың кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Оқу курсы білім берудің қазіргі парадигмасына сəйкес жүйелілік, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық-іс-əрекеттік, құзыреттілік, сонымен бірге əлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде тəрбиеге тарихи-педагогикалық, тарихи-жүйелілік жəне аксиологиялық тұрғыдағы жетекші идеялар негізінде эмоционалды интеллектісін басқаруды меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор жұмысының ерекшелігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: инклюзивті ортада тьюторлық қызметтің теориясы мен әдістемесінің құзыреттілік жүйесін қалыптастыру.Пән инклюзивті білім беру жүйесіндегі тьютор жұмысының ерекшеліктерімен таныстырады. Курс студенттердің ерекше білім алу қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-психологиялық бейімдеу технологияларын меңгеруіне, тьютор-тәлімгердің қызметімен танысуға, тьюторлық сүйемелдеудің түрлі үлгілерін, оқыту мен тәрбиелеудің арнайы жағдайларын жасау әдістемесін зерттеуге бағытталған. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың инклюзивтік құзыреттілігі
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік педагогтың инклюзивтік құзыреттілігін қалыптастырудың мазмұнын, әдістері мен құралдарын зерттеуге бағытталған, білім алушылардың әртүрлі білім алу қажеттіліктерін ескере отырып және мүмкіндігі шектеулі балаларды жалпы білім беру мекемесінің ортасына оның дамуы мен өзін-өзі дамытуына арнайы жағдай жасау кезінде қосуды қамтамасыз ете отырып, инклюзивті білім беру үдерісінде кәсіби функцияларды жүзеге асыруға педагогтың қабілеттілігін негіздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың және инклюзивті білім берудегі тьютордың кәсіби біліктілігі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ әлеуметтік педагог пен педагогикалық, психологиялық мәселелерді тиімді шешетін тьютордың кәсіби құзыреттілігін жетілдіруді зерделеуге бағытталған. Пән барысында этикалық мінез-құлықтың теориясы мен ерекшеліктерімен, нормаларымен таныстырады, студенттердің кәсіби қызмет пен кәсіби этикаға деген құндылық санасының дамуына ықпал етеді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті ортадағы тьюторлық қызметтің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік - педагогикалық қызмет жағдайында тьютор қызметінің теориялық, әдістемелік және практикалық аспектілерін қарастыру болып табылады. Мүмкіндігі шектеулі балаларды тьюторлық сүйемелдеу және қолдау жүйесіндегі табысқа анықтама беріледі. Инклюзивті білім беру жағдайында тьюторлық қызметтің мақсаты мен міндеттері көрсетілген. Тьютордың инклюзивті білім берудегі құзыреттілігі қарастырылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді әлеуметтік педагогиканың негіздерімен, оның негізгі категорияларының мәнімен, оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын; әлеуметтік ортаның жағдайы мен педагогикалық әсерін; балаларды әлеуметтік тәрбиелеудің мазмұнын, нысандары мен әдістерін; отбасымен, халықтың әртүрлі топтары мен санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың әдістері мен нысандарын таныстыру; әдістері: топтық жұмыс, Жобалау жұмысы (PBL) Іскерлік ойын, интерактивті дәріс, ойындық жобалау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика және өзін -өзі тану тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану саласы бойынша терең жан-жақты білімдермен және дағдылармен қаруландыру болып табылады. Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану курсының пәні мен міндеттері. Адамзат тарихындағы әлеуметтік-педагогикалық ой мен өзін-өзі тану идеясының пайда болуы. Педагогиканың, Әлеуметтік педагогиканың және өзін-өзі танудың қазіргі жағдайы. Өзін-өзі тану ұлттық білім беру жүйесіндегі жаңа пән ретінде. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Девиантология
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқының мәні, оның әлеуметтік-педагогикалық жұмыс жүйесіндегі алдын-алу және түзету әдістері туралы ғылыми негізделген тұтас идеяларды қалыптастыру, студенттерді девиантты мінез-құлықтың себептерін қарастырудың негізгі бағыттары мен тәсілдерімен таныстыру, әлеуметтік нормалардың ерекшеліктері мен ерекшеліктерін зерттеу, девиантты мінез-құлықпен профилактикалық және түзету-дамыту жұмыстарының негізгі түрлерін белгілеу. Әдістері: іскерлік ойын, кластер," жіңішке және жуан " сұрақтар, дәріс-талқылау, ассоциограмма және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Коррекциялық педагогика
    Несиелер: 6

    Бұл пәннің басты мақсаты дамуында бұзушылықтары бар балалармен жұмыс жөніндегі маман (Халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру мекемелерінде және т.б.) өзінің кәсіби қызметін ұйымдастыру және құжаттамалық ресімдеу бойынша білім мен дағдыларды алуға ықпал ететін жағдайлар жасау болып табылады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ювенальді педагогика
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге кәсіби психологиялық –педагогикалық қолдау, қиын криминогендік жағдайларда кәмелетке толмаған адамдарға көмек көрсету және қолдау, қазіргі құқықтық кеңістіктегі әлеуметтік педагогтың функциялары мен қызметі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, ювеналды педагогиканы қалыптастыру және жасөспірімдермен жұмыс девиантты мінез-құлық әдістері: Әдістер: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейстер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Заң педагогикасы
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді қоғамның құқықтық саласының, заңдылық пен құқықтық тәртіпті, оны нығайтуға бағытталған құрылымдардың, органдар мен адамдардың қызметін таныстыруға бағытталған. Курстың мазмұны-заң педагогикасы пәніне жататын құқықтық-педагогикалық құбылыстар, олар туралы ғылыми білім жүйесін әзірлеу, сондай-ақ заңдылық пен құқықтық тәртіпті нығайтудың педагогикалық негізделген және тиімді жолдары. Әдістері: топтық жұмыс ,Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік - педагогикалық жұмысты жобалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әлеуметтік - педагогикалық қызмет жағдайында жобалаудың теориялық және практикалық аспектілерін қарастыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: Әлеуметтік-педагогикалық дизайнның мәні мен негізгі талаптары, жобалардың жіктелуі, инновациялық жобалар түсінігі. Жобалық әдіс қызметті жүйелі ұйымдастыру тәсілі ретінде. Әлеуметтік-педагогикалық дизайн білім беру саласындағы қызмет саласы ретінде. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойын дизайны

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: арнайы (дефектологиялық) білім беру саласында студенттерге белсенді өзіндік жұмыс негізінде арнайы педагогика және коррекциялық психология негіздері бойынша өз білімдерін жүйелеуге, нақтылауға және кеңейтуге, балалармен Қысқаша мазмұны: Бұл курс психо-физиологиялық дамуының әртүрлі бұзылыстары бар, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен білім беру ерекшеліктерін зерттейді. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттердің академиялық жазудың негізгі жанрларын жазудың негізгі дағдылары мен дағдыларын меңгеру: аннотация, рецензия, рецензия, эссе. Негізгі екпін академиялық жазудың еуропалық дәстүріне, жазудың қазақстандық және шетелдік стандарттарына сәйкестігіне, Қазақстан Республикасындағы мектепке дейінгі білім беру мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердің құрылымы мен дизайнына аударылады. Курс студенттердің ғылыми -зерттеу қызметінің даму кезеңдерінде олардың баспа белсенділігін арттыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагог қызметіндегі психолого-педагогикалық практикум
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ғылыми-педагогикалық білім жүйесін, дағдыларды қалыптастыру, олардың дамуы педагогикалық шындықты құндылықты түсінуге және студенттердің кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Психологиялық-педагогикалық практикумның міндеттері: - психология, педагогика және жеке әдістемелер саласындағы білімді толықтыру, нақтылау, жинақтау және жүйелеу; студенттерді әлеуметтік педагогтың практикалық қызметінде балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімді есепке алуға және қолдануға бағдарлау; Әдістері: Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты студенттерді "өзін-өзі тану" пәнін оқыту үдерісін ұйымдастыру бойынша білім мен практикалық дайындықпен, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерімен қамтамасыз ету болып табылады. теориялық негіздерді айқындау, негіздеу және өзін-өзі тануды жалпы білім беретін мектепте оқу пәні ретінде оқытудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән студенттің жеке басының рухани-адамгершілік өзгеруіне ықпал етеді. Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті және цифрландыру
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық менеджмент негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде педагогикалық менеджмент негіздері оқытылады. Білім беру менеджментінің негізгі тірек элементтерінің мәні мен сипаттамалары. Білім берудегі менеджмент және цифрландыру мәселелері. Оқу процесіне цифрлық құралдар мен технологияларды енгізу. Цифрлық білім беру ортасы мен мазмұнын құру. Заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану. Қолданылатын оқыту әдістері: IT-технологияларды (мобильді және бұлтты технологиялар), кейс-стади.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогтың жұмысында тәжірибелік психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қолданбалы психология бойынша білім мен практикалық дағдыларды алу болып табылады. Қысқаша мазмұны: Пән практикалық психологияның, психодиагностиканың, психологиялық түзету мен психотерапияның негізгі мәселелерін зерттейді, психологиялық кеңес беру мәселелерін, психологтың әлеуметтік педагогтармен, студенттермен, ата-аналармен, мұғалімдермен өзара әрекеттесуін және қауіпті балаларға психологиялық көмек көрсету технологиясын ашады.Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейс әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерде арнайы мүмкіндіктері бар тұлғаларды инклюзивті білім беру заңдылықтары туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру. Пән шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың даму ерекшеліктері ашылады; Жеке оқу жоспарын әзірлеу және іске асыру әдістемесі қаралады, даму ерекшеліктері бар балалар санаттарын психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру бойынша практикалық ұсынымдар беріледі. Әдістер: әңгімелесу, пікірталас, проблемалық лекция, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті ортадағы әлеуметтік тәрбие
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің негізгі мақсаты студенттерге әлеуметтендіру институттарының инклюзивті білім беру кеңістігіндегі тұлғаның дамуына әсерін көрсету, әлеуметтік факторлар, оның тетіктері, мүмкіндігі шектеулі балаларға әлеуметтік өмірге толық қатысуға мүмкіндік беретін құралдар, инклюзивті ортадағы әлеуметтік тәрбие мүмкіндіктерін ашу болып табылады. Негізгі әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік педагогтың отбасымен қызметінің әртүрлі аспектілерін зерттеуге бағытталған. Студенттерді отбасын, асырап алушы отбасын, оның проблемаларын, балалар мен жасөспірімдерге, жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға қатысты мемлекеттік әлеуметтік саясатты, асырап алушы ата-аналармен және отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс практикасын зерттейтін теориялық және қолданбалы ғылымдар саласына енгізу. Әдістері: топтық жұмыс,Жобалау жұмысы (PBL). Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер. Ойындық жобалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • «Өзін - өзі тану» курсындағы тренингтер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жалпы орта білім беретін мектепте оқу пәні ретінде өзін-өзі тану тренингтерін өткізудің практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: Курс Әлеуметтік және психологиялық тренингті қолданудың ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қажеттілігін ашады., тренингтер түрлері, оқыту әдістері мен құралдарымен таныстырады. Әдістері: топтық жұмыс,Жобалау жұмысы (PBL) Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, тренингтер, Коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі ережелері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Оқушылардың оқу жетістіктерін өлшемдік бағалау жүйесі ,өлшемдер мен дескрипторларды құрастыру, өлшемдік бағалаудың жаңа жүйесі туралы жалпы түсінік беру,оқу мақсаттарын іске асыру дәрежесін анықтау және жоспарланған оқыту нәтижелеріне қол жеткізу тәсілі ретінде қазіргі білім беру процесінде бағалаудың орнын ашу дағдыларын талап етеді. Әдістері Жобалық жұмыс, пікірталас, дөңгелек үстел

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру кеңістігіндегі әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты: инклюзивті білім беру кеңістігіндегі тұлғаны әлеуметтендірудің басым бағыттарды көрсету, оның тетіктері, мүмкіндігі шектеулі балалардың әлеуметтік өмірге толыққанды қатысуына, нақты білім беру жағдайларында психологиялық және педагогикалық қолдау мүмкіндіктерін ашуға мүмкіндік беретін құралдар,балалардың дамуын бағалауды ұйымдастыру тәсілдері қарастырылады әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, Коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тануды оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән" өзін-өзі тану " курсында оқытудың заманауи, инновациялық технологияларын зерттеуге бағытталған, олар мотивацияны арттырады, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын оятады, оқушының жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін анықтау негізінде оның жеке басының дамуы мен өзін-өзі дамытуын қамтамасыз етеді. Студенттер пәнді оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен танысады. Әдістері: топтық жұмыс,Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, Коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды инклюзивті оқыту жағдайында оқыту жүйесінде түзету-дамыту технологияларын талдауға бағытталған. Әр түрлі білім беру қажеттіліктері бар балаларды бірлесіп оқыту кезінде академиялық құзыреттілікті дамытуға бағытталған технологиялар: сараланған оқыту технологиялары, білім беру процесін дараландыру технологиялары. Әдістері: топтық жұмыс,Жобалық жұмыс (PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің әлеуметтік-психологиялық кеңес берудің түрлі техникаларын, формаларын және әдістерін оқып-үйренуіне бағытталған. Білім алушылар коммуникативтік процестің негізгі теориялық тәсілдерін, вербалды және вербалды емес коммуникацияның әдістері мен техникаларын; әлеуметтік-психологиялық кеңес беруде пайдаланылатын коммуникативтік рәсімдер мен техникаларды зерттейтін болады. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс (PBL), Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Ойындық жобалау, кейстер әдісі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында отбасын сүйемелдеу
    Несиелер: 6

    Курсты игерудің мақсаты инклюзивті білім беру кеңістігінде отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыру үшін жағдай жасау болып табылады..Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, дамуында кемістігі бар баланың ерекше білім алу қажеттіліктері туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру; әдістері: топтық жұмыс Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, Коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шиеленістану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттер арасында жанжалдардың пайда болуы, оларды шешудің мүмкін жолдары туралы тұтас және дұрыс түсінік қалыптастыру, сондай – ақ алған білімдерін практикада, яғни болашақ кәсіби қызмет процесінде пайдалану қабілетін дамыту болып табылады. Пәннің мазмұны-жанжалдың себептері мен факторларын зерттеу, қақтығыстардың алдын алу және шешу әдістерін зерттеу, стресстік жағдайлардың алдын алу, стреске төзімді мінез-құлық стратегиясы; жанжалдарды шешу тәсілдерімен танысу. Әдістері: іскерлік ойын, проблемалық дәріс, 6 қалпақ әдісі, нақты жағдайларды талдау әдісі және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беруді әлеуметтік-гуманитарлық қамтамасыз ету теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерде инклюзивті білім беру туралы ғылыми идеялар жүйесін қалыптастыру, олардың инклюзивті білім беру моделін жүзеге асыруға тұлғалық-мотивациялық, танымдық және практикалық дайындығын жүзеге асыру,инклюзивті білім беру бағдарламаларын іске асыру кезінде білім беру мекемелерінде педагогтердің кәсіби қызметін жүзеге асырудың мазмұнын, әдістері мен оңтайлы құрылымдық-ұйымдастырушылық нысандарын анықтау практикалық дағдылары, іскерлігін қалыптастыру; Әдістері: топтық жұмыс ,Жобалық жұмыс ,іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, Коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану пәні мұғалімі қызметіндегі психологиялық-педагогикалық кеңес беру технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді психологиялық-педагогикалық кеңес берудің маңыздылығы мен әдіснамасымен таныстыру. Алынған білімнің әлеуметтік-теориялық және практикалық маңыздылығын негіздеу; студенттердің кәсіби қызметіне жан-жақты көзқарасын қалыптастыру; студенттердің оңтайлы шешімдер қабылдау, оқиғалар мен жағдайларды, ниеттер мен кейіпкерлерді, іс-әрекеттер мен тілектерді түсіну қабілеттерін дамыту; әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс ,іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, кейстер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыстағы медиация
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттердің қосымша кәсіби білімді, дағдылар мен іскерліктерді (құзыреттерді) меңгеруі және оларды даулар мен жанжалдарды реттеу бойынша медиатордың кәсіби қызметінде қолдану болып табылады. Пәнді оқу отбасылық жанжалдарды шешу, қиын балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеу, кәмелетке толмаған құқық бұзушылармен түзету жұмыстарының тиімділігін едәуір арттыруға көмектеседі.Әдістері: топтық жұмыс Жобалау жұмысы (PBL),Іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, Коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді дамуында проблемалары бар тәрбиеленушілерге (немесе оқушыларға) арналған жеке сараланған бағдарламаларды құрастыру біліктері мен дағдыларын дамытуға және қалыптастыруға бағытталған. Диагностикалық зерттеу баланың білім алу қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін анықтауға, жеке және танымдық даму, оқу бағдарламасын меңгеру саласындағы жеке жетістіктерді талдауға, бағалауға және болжауға қажетті құралға айналады. Әдістері: топтық жұмыс, интерактивті дәрістер, ойын дизайны, кейс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыс технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-педагогикалық жұмыс технологияларын меңгеруге бағытталған. Әлеуметтік педагог қызметіне технологияларды енгізу күштер мен құралдарды үнемдеуді қамтамасыз етеді, әлеуметтік-педагогикалық қызметті ғылыми құруға мүмкіндік береді, әлеуметтік педагог алдында тұрған міндеттерді шешуде тиімділікке ықпал етеді. ӘПТ әлеуметтік педагогиканың — диагностика, әлеуметтік алдын алу, әлеуметтік бейімдеу және әлеуметтік оңалту міндеттерінің кең ауқымын шешуге мүмкіндік береді. Әдістері: топтық жұмыс, Жобалық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті орта жағдайында отбасылық тәрбие
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттердің инклюзивті орта жағдайында отбасымен жұмыс істеудің міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын, тәсілдерін меңгеру және түсіну. Курстың мазмұны инклюзивті орта жағдайында отбасылық тәрбиенің әртүрлі үлгілерін ашады. Мүмкіндігі шектеулі балалармен тәрбие және түзету-дамыту жұмыстары бойынша ата-аналарға педагогикалық білім беру. Әдістері: топтық жұмыс Жобалық жұмыс(PBL), іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау, Коллоквиум

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті ортаны психологиялық-педагогикалық диагностикалау
    Несиелер: 6

    Пән барысында студенттер психологиялық-педагогикалық және медициналық-әлеуметтік қолдау орталықтарымен инклюзивті білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау; диагностикалық оқытудың теориялық негіздері мен ұйымдастырушылық формаларымен, - дамуында ауытқулары бар балаларды педагогикалық тексеру, психологиялық қорытынды мен тұжырым жаза отырып, психодиагностика деректерін психологиялық-педагогикалық талдау және бағалау тәсілдерімен психологиялық диагноз қоюмен таныстырады.Әдістері: топтық жұмыс, іскерлік ойын, интерактивті дәрістер, ойындық жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Балаларға және халықтың қорғалмаған топтарына әлеуметтік көмек көрсету бойынша практикалық және қолданбалы жұмыстарды орындау.

  • Код ON4

    Кәмелетке толмағандардың құқық бұзушылықтарының қадағалаусыз қалуының алдын алуға бағытталған алдын алу қызметін ұйымдастыру. Барлық тәрбие субъектілерінің - отбасының, мектептің, әкімшілік-құқықтық құрылымдардың және жұртшылықтың күш-жігерін біріктіру және үйлестіру дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON1

    Тұлғаның гуманистік және құндылық ұстанымдарын, Академиялық адалдық мәдениетін, әлеуметтік педагогика мен инклюзивтік білім беруде іргелі және әдіснамалық білімді интеграциялау қабілетін көрсету

  • Код ON3

    Әлеуметтік педагогика және инклюзивті білім беру саласында заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып диагностикалық, жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Ұйымдастырушылық және коммуникативтік қабілеттері мен қасиеттерін көрсету: парасаттылық, ашықтық, тілектестік, әдептілік, эмпатия.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және білім беру жүйесіндегі заманауи инновациялармен жұмыс жасау.

  • Код ON6

    Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылармен, тәрбиеленушілермен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық тәсілдері мен әдістерін түрлендіру, оңалту және түзету ұйымдары мен орталықтарында, оның ішінде психологиялық-педагогикалық консилиумда командалық жұмысты ұйымдастыру.

  • Код ON8

    Әлеуметтік педагог пен инклюзивті білім беру тьюторының кәсіби қызметінде негізгі халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық құжаттарды қолдану.

Top