Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02203 Дінтану в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Абай ілімі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мамандардың кәсіби білімін, түсінігін, қабілетін елдің ынтымағы мен бірлігін нығайту, қоғамның интеллектуалдық әлеуетін арттыру мақсатында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру. Қарастырылатын мәселелер:Абай ілімі туралы түсінік; Абай ілімінің қайнар көздері; Абай ілімінің құрамдас бөлімдері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімінің өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тірі организмдердің тіршілік ету ортасымен өзара әрекеттесу заңдылықтары, биосфераның жұмыс істеуі, зиянды, зақымдайтын факторлардан адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, қауіптерден қорғау тәсілдері, авариялар, апаттар, табиғи апаттар салдарын жою жөніндегі іс-шаралар, қоршаған ортаны қорғау және табиғатты ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әл-Фараби және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты - заңдылықтарды, тұжырымдамаларды, кәсіби қызметті ғылыми зерттеуді ұйымдастыру мен басқарудың ерекшеліктерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән қазіргі ғылыми әдістемеге сәйкес ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жоспарлау дағдыларын; ғылыми әзірлемелер, ғылыми байланыстар мүмкіндігі, әр түрлі деңгейдегі ғылыми гранттарға өтінім беруге, ақпараттарды іздеу тәртібінің дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама нормаларын жетік білетін, құқық қолдану тәжірибесінде қолдана алатын, сыбайлас жемқорлықты дұрыс саралайтын жоғары білікті мамандарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Оқытылатын болады: сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі, жемқорлыққа ықпал ететін жағдайлар, оған қарсы саясат, жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Діндер тарихы
    Несиелер: 9

    Рационалды әдістерді, тұжырымдамаларды, тәсілдерді қолдана отырып, әлемдік діндер иерархиясын саралау. Әлемдік діндер ерекшеліктерінің даму кезеңдерін, діннің негізгі проблемаларын, түсініктері мен категорияларын сипаттау. Деректану фактілеріне жан-жақты талдау жүргізу. Діни дүниетанымды түсіндірудегі, діннің өткендегі және қазіргі кезеңдегі рөлі мен орнын, діндер эволюциясының тенденцияларын түсінудегі жалпы ғылыми көзқарастың табиғатын модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану негіздері
    Несиелер: 6

    Дінтану мамандығының ерекшеліктері, дінтанушының негізгі функциялары мен практикалық мақсаты туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі ұғымдарда көрінетін әлемнің ғылыми, философиялық, діни картиналарына сипаттама беру, олардың негізінде осы суреттер сипатталған, «Дінтану» мамандығының ерекшеліктерімен салыстыру. Ғылыми пайымдауларға жан-жақты талдау жүргізу, ғылыми пікірталастар мен полемика жүргізу, руханият фактілеріне қатысты өзіндік ұстанымын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Миссионерлік әдістері
    Несиелер: 9

    Миссионерлік қызметтің әдістері мен әдіснамасы туралы ғылыми пікірталастар мен полемикалар жүргізе отырып, ғылыми пайымдау қабілеттерін көрсету, христиан миссиясы мен катехезінің тарихын, миссия мен катехездің сабақтастығы мен бірлігін, олардың ерекшелігін, «шіркеуге кіру», парадигмаларды, христиан миссиясының тарихында эсхатологиялық дзюдо-христиан алғашқы христиандықтың миссионерлік парадигмасын, римдік католиктік миссионерлік парадигманы, қазіргі протестанттық миссионерлік парадигманы сипаттау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Діни этика
    Несиелер: 9

    Iргелі этикалық ұғымдармен жұмыс жасау, адамдар арасындағы моральдық және діни қатынастарды, шындық фактілері, тарихи оқиғалар және оларды сыни тұрғыдан түсіну қабілеттерін қалыптастыру. Адамгершілік мәселелерін діни және дәстүрлі көзқарастар бойынша сипаттау, діни ойлаудың мәдениеттің дамуына әсерін сыни тұрғыдан бағалау және объективті, әрі ғылыми түрде анықтау, мәдениет пен діннің этикалық нормаларын салыстыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдің кіріспе курсы (Араб / Латын тілі)
    Несиелер: 6

    Араб және латын тілдерінің маңыздылығы туралы, негізгі бөлімдері, проблемалары мен болашақ кәсіби іс-әрекеті жағдайында оларды зерттеу әдістері туралы негізгі идеяларға жан-жақты талдау жүргізу, араб мәдениетінің құндылықтарын сипаттау; араб және латын тілдерінің таралу географиясы, диалектілердің түрлері, грамматикалық жүйенің жұмыс істеу ерекшеліктері, шығармаларды талдау процедураларында басқа гуманитарлық ғылымдардың әдістемесін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Діни эстетика
    Несиелер: 9

    Адамның қазіргі әлемдегі ұтқырлық қабілетін, діни эстетиканың пәндік саласын, эстетикалық ойлау тарихын, діннің эстетикалық саласының маңыздылығын, эстетикалық рөлін сыни тұрғыдан ойлау қабілетін, тәжірибе және діни эстетикалық тәрбиенің мүмкіндіктерін қалыптастыру. Діни эстетика әдістері мен тәсілдерін, адамның өзін-өзі тануына және шығармашылық және адамгершілік қасиеттерінің дамуына ықпал ететін құндылықтарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шет тілінің практикалық курсы (Араб / Латын тілі)
    Несиелер: 9

    Фонетикалық компонент, морфемалық, туынды, морфологиялық, шет тіліне синтаксистік талдау жасау арқылы тілдік жүйенің иерархиясын саралау (араб / латын). Қасиетті мәтіндерді түсіну, түсіндіру және аудару. Экспертизаның даму кезеңдеріне, тілдің ерекшелігіне және олардың сөйлеуде қолданылуына, негізгі мәселелеріне, түсініктері мен тілдерінің категорияларына сипаттама беріңіз, тіл туралы білімдерін одан әрі кәсіби қызметінде қолданыңыз

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мамандық бойынша мәтінді аудару тәжірибесі (Араб/ Латын тілі)
    Несиелер: 6

    Кәсіби деңгейде діни мәтіндерді аудару және түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Тіл мен сөйлеуді ғылыми тұрғыдан зерттеуде заманауи лингвистикалық әдістер мен тәсілдерді қолдану (тарихи-мәдени ақпаратты талдау, конверсиялық талдау, компоненттік талдау, сөйлемдер арасындағы логикалық қатынастарды талдау және т.б.). Қасиетті мәтіндерді түпнұсқа тілден түсіндіру, тәрбиелеу, әртүрлі ұлттардың рухани құндылықтарына деген құрмет пен төзімділік көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Діни антропология
    Несиелер: 6

    Ерекшеліктерін ескере отырып, дінтанудың негізгі бағыттарының бірі ретінде діни антропологияның маңызды теориялық және әдіснамалық мәселелеріне жан-жақты талдау жүргізу, діни антропологияның негізгі түсініктерінің кезеңдерін, діндердегі адам бейнелері туралы түсініктерді саралау. Дін, діни антропологияның ерекшеліктерін, оның негізгі аспектілерін, деңгейлерін талдау; Әр түрлі діндердің антропологиялық мәселелерін салыстыру және бағалау, дін антропологиясын тарату, танымал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі діни қозғалыстар мен культтер
    Несиелер: 9

    Дінтану бойынша жалпыға танылған тұжырымдамалық білімге негізделген академиялық жағдайда кәсіби мәселелерді шешу; қазіргі дәстүрлі емес діндердің ерекшеліктерін түсіну, пайда болу, даму, қызмет ету себептерін анықтау, оның элементтерін, құрылымын, басқа бірқатар діни және дүниетанымдық жүйелердегі орнын анықтау әдістемесі. Олардың табиғатын бағалау, қатынастардың өзекті мәселелері саласында дінаралық, мәдени, әлеуметтік, мемлекеттік тұрғыда қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дін психологиясы
    Несиелер: 9

    Ғылым ретіндегі дін психологиясы, оның тарихи дамуы және діндар және сенбейтін адамның мәселелерін әдістемелік тұрғыдан түсіну туралы білімдердің кең ауқымын сипаттау, деструктивті тәуелді адамдармен психокоррекциялық жұмыстың негізгі принциптерін талдау; психокоррекциялық шараларды жүзеге асыратын психологқа қойылатын талаптарды білу. Деструктивті тәуелділіктің проблемаларына сәйкес клиенттермен өзара әрекеттесу әдістері мен тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлемдік дінтану тарихы
    Несиелер: 6

    Әлемдік дінтану ғылымының негізгі қалыптасу қайнар көздерінің мазмұнын, өзіндік ерекшеліктерін және даму бағыттарын түсіну. Дінтану әдістемесінің ерекшеліктерін ашу. Дінтану тарихындағы тарихи-әдістемелік бағыттарға сыни салыстырмалы талдау жасау. Дінтанудың «дамуының» сызықтық көрсетіліміне балама ретінде дінтану тарихына құрылымдық көзқарасты көрсету. Дінтану тарихын анықтайтын интегративті процестердің заманауи өнімі ретінде осы ғылымдардың білімін синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дін философиясы
    Несиелер: 6

    Адамзат мәдениеті тарихындағы өзіндік рухани құбылыс ретіндегі сананың діни формасы концепцияларының иерархиясын оның ерекшеліктері, функциялары мен нормативті мінез-құлық сипаттамалары бойынша саралап, дін мәселелерінде негізделген, ғылыми дүниетанымдық позициясын дамытып, логикалық дәлелдеу, дәлелдеу және ғылыми көзқарастың жалпы көзқарасы мен әдіснамалық аспектілеріндегі діни тұжырымдарды дәлелдеуі; дін философиясының өзекті методологиялық мәселелерін түсіндіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Інжіл әдеби ескерткіш және қасиетті мәтін ретінде
    Несиелер: 6

    Ескі өсиеттегі пайғамбарлық кітаптар корпусының мазмұны мен ерекшеліктерін түсіндіру, Інжіл мәтіндерін олардың мазмұны, қайнар көздері, құрылымы, жанрлары, тарихи-мәдени негіздері, авторлығы, уақыты, тілі және ең маңызды теологиялық ережелері аясына сыни тұрғыдан талдау жүргізу. Түрлі діни мәтіндерді, уағыздарды сыни тұрғыдан бағалау. Христиандық ілімдер мен қозғалыстар туралы, қасиетті сөздер мен культтар туралы білімді, жалпы идеяларды сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кұран әдеби ескерткіш және қасиетті мәтін ретінде
    Несиелер: 6

    Тілдік фактілерді деректанулық талдауды келесі пәндер негізінде жүргізу: араб тілі, мәдениеттану, ислам тарихы, араб әдебиеті. Құранның жүйелік иерархиясын құрылымды талдап, Құран араб тілінің ерекшеліктерін тарихи ретроспективада саралау, Құран ғылымдарының дамуының тарихи аспектісін көрсетіп, алғашқы теологтардың еңбектерін кейінгі ғалымдардың Құран туралы еңбектерімен сыни тұрғыдан салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстандағы Республикасындағы діни жағдай
    Несиелер: 6

    Пән дінтанудың теориялық және практикалық тәсілдері негізінде қазіргі қазақстандық қоғамдағы діни ахуалды талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Алыс-жақын шетелдердегі діни ахуалды және діни мәселелерді шешу тәжірибесін салыстыра және салыстыра білу. Діни қақтығыстардың алғы шарттарын сыни тұрғыдан талдап, Қазақстан Республикасындағы этноконфессиялық өзара әрекеттестік аспектілерін жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дінтанудағы далалық зерттеулер
    Несиелер: 6

    Дінтану саласындағы далалық зерттеулердің практикалық, теориялық және әдіснамалық негіздері, дін саласындағы далалық зерттеулердің ерекшеліктері шеңберінде дәлелдер мен мәселелерді шешудің жолдары мен негіздемесін көрсетуге өз білімі мен түсінігін қолдану, зерттеу объектісі, зерттеу пәні, далалық дінтанудың әдістері, құралдары, өрісі, нәтижелерін талдау және түсіндіру, кірістер есебі ретінде көздер түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дін саласын құқықтық реттеу
    Несиелер: 9

    Дін саласын құқықтық реттеудің теориясы мен түсіндірмелерінің негіздерін түсіну; Қазақстан Республикасындағы дін туралы заңнаманы негіздеу және білімін іс жүзінде пайдалану; Қазақстан Республикасындағы құқықтық реттеудің проблемалық бағыттарын анықтау; дін саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі аспектілері мен ұстанымдарын дәлелдеу, шетелдік тәжірибемен салыстыру. Дін саласындағы мемлекеттік саясаттың тұжырымдамалары мен бағдарламаларына талдай жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дін әлеуметтануы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қоғамдағы діннің қызмет етуі, діни кешеннің құрылымы, элементтері, діни ұйымдардың типологиясы, қазіргі діни жағдай, қазіргі заманғы діндердің даму тенденциялары туралы түсінік қалыптастыру. Негізгі аспектілер: шығу тегінің, қызмет етуінің әлеуметтік заңдылықтары; дін әлеуметтік-мәдени жүйе және әлеуметтік институт ретінде; қоғам діншілігінің өзекті мәселелерін әлеуметтанулық зерттеу; әлеуметтік білімнің түрлі салаларын дамытудағы діннің байланысы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Гуманитарлық ғылымдардағы зерттеулер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: ғылыми-зерттеу, ғылыми мақала жазу және редакциялау, академиялық жазу саласындағы білімдерді жаңарту және дамытудың ғылыми-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру; пәнаралық білімді кіріктіру; ғылыми гипотезаларды, ережелерді зерттеудің тұжырымдамалық және әдістемелік тәсілдерін жүйелеу; өз ойын жазбаша жеткізу және оны дәлелдей білу дағдыларын қалыптастыру; әртүрлі журналдардың талаптарын ескере отырып, ғылыми мақалаларды құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дінтанудағы деректану
    Несиелер: 9

    Курс деректану ғылымының теориялық-әдіснамалық мәселелерін және бастапқы дереккөздердің концептуалды зерттелуінің негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Тарихи дереккөздерді, жылнамаларды, заңнамалық дереккөздерді, актілер мен іс қағаздарын жүргізу материалдарын жіктеу, талдау; статистикалық дереккөздер, Қоғамдық-саяси, діни бірлестіктер мен топтардың, мерзімдік басылымдар мен журналистиканың, аудио, бейне, фоно және интернет материалдарының көздеріне сыни баға беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұсылмандық ілімнің теологиялық мәселелері
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – студенттердің мұсылмандық ілім саласындағы жүйелі және терең білімін және ислам догмасы шеңберінде теологиялық мәселелерді кәсіби және объективті түрде қарастыру қабілетін қалыптастыру; мұсылман догмасының пайда болу және даму процесін жүйелеу; Исламның негізгі қағидалары мен тіректерін талдаңыз. Қазіргі ғылымдағы мұсылман этикасы, педагогикасы және құқығының ережелерін сипаттаңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі дінтану теориялары
    Несиелер: 6

    Қазіргі дін теорияларының негізгі мәселелерін, негізгі діндердің пайда болуы мен әр түрлі тарихи дәуірлердегі әлемдік және ұлттық діндерді зерттеу мәселелерін, жаңа діни культтердің қызмет етуін қазіргі әлемдегі дінтанулық зерттеулер тұрғысынан қарастыру. Дінтанудың пайда болуының теориялық, әлеуметтік-мәдени алғы шарттарын, дінтану теорияларының негізін салушыларды, қазіргі дінтану ғылымының негізгі бағыттары мен тәсілдерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Біліктілік жұмысының әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Маманның сапалы дайындығы білікті дайындық пен қорытынды біліктілік жұмысын жазу үшін маңызды деректерді жинау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруды көздейді. Біліктілік жұмысын ғылыми жобалауды жүзеге асыру үшін дипломдық жұмыста зерттеу әдістерін, дипломдық-біліктілік жұмысына қойылатын негізгі міндеттер мен талаптарды, қорытынды біліктілік жұмысы бойынша жұмысты ұйымдастыру, тақырыптың өзектілігін бағалау, оның практикамен байланысын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Салыстырмалы теология
    Несиелер: 9

    Христиандықтың даму тарихына, ерекшеліктеріне, оның негізгі догмаларына және шіркеу өміріне жан-жақты талдау жүргізу. Рим-католик, протестантизм, экуменизм ілімдерін протестантизмнің өнімі ретінде саралау. Әдістемеге деректанулық талдау, деректанулық зерттеулер жүргізу. Орыс теологиялық дәстүріндегі батыстық конфессияларды, «шіркеу шекаралары» мәселесін салыстырмалы теология тұрғысынан бағалау. Үш ғұрыптың практикасын, себептерін, оның тарихи өзгергіштік шектерін салыстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дінтанулық сараптама
    Несиелер: 6

    Пән жұмыстың жобалық формасына, жүйелі және сыни ойлауға, топтық жұмыс жасауға, өзін-өзі ұйымдастыруға және өзін-өзі дамытуға бағытталған дінтану саласындағы зерттеушілерді, талдаушыларды және сарапшыларды дайындауға бағытталған. Сараптама қызметінің әдіснамалық негіздерін, сараптамалық қызметте қолданылатын негізгі әдістерді, сараптамалық жүйелерді, сараптама нәтижелерін өңдеу технологиясын, діни бірлестіктердің діни сараптамасын жүргізу негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Қазақстан Республикасының қалыптасқан даму үлгісінің табыстылық факторларын жинақтау үшін ғылыми, тарихи және діни білімін еркін түсіндіру және шығармашылық пайдалану;

  • Код ON7

    Әріптестермен өзара әрекеттесу, топта жұмыс істеу, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты түрде қабылдау;

  • Код ON5

    Теориялық діни білімді, діни зерттеулер әдістерін тәжірибеде салыстыру;

  • Код ON9

    шығармашылық теологиялық мәселелерге әсер ететін ғылыми топтардың құрамында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;

  • Код ON11

    Діни ғалымдарды даярлау профиліне сәйкес келетін лауазымнан діни кешендердің мазмұны мен ерекшеліктерін нақты түрде қалыптастыру және дамыту;

  • Код ON10

    зерттеудің алгоритмдерін жасау, діни зерттеулердің зерттелген бағыттарында зерттеу әдістерін таңдауды негіздеу;

  • Код ON6

    Діни зерттеулер саласында ақылға қонымды және кәсіби аргументтің логикалық талдауы туралы ақпаратты жинақтап, мақсаттар қойып, оған жету жолдарын таңдау;

  • Код ON3

    Қазақстан Республикасының көпұлтты және көп мәдениетті қоғамында және діни мәселелердің халықаралық аренасында байланысы мәселелерін шешу үшін ғылыми зерттеулерде қазіргі заманғы лингвистикалық әдістер мен тсілдерді қолдануға;

  • Код ON12

    Оқу нәтижесінде алынған білімге сүйене отырып, елдегі және әлемдегі діни ахуалды болжай алады.

  • Код ON4

    Әртүрлі діни және конфессиялық дәстүрлерге төзімділік пен әлеуметтік-құқықтық нормалар негізінде әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, экономикалық және рухани мәселелерді негіздеу;

  • Код ON8

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпараттық-библиографиялық мәдениет негізінде кәсіптік қызметтің стандартты міндеттерін шешуге бағыттау;

  • Код ON1

    Дінтану саласында теориялық маңызы бар мәселелерді қалыптастыру, дін мен діни теория туралы білімді талдау және жүйелеу;

Top