Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M06104 Есептеу ғылымдары в Astana IT University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты - үлкен білімді модельдеу, алгоритмдеу және талдау саласындағы жоғары білікті ғылыми және қолданбалы мамандар мен бағдарламалық қамтамасыз ету инженерлерін, сонымен қатар ақпараттық технологиялар индустриясы мен бағдарламалық қамтамасыз ету мен ақпараттық жүйелердің менеджерлері мен менеджерлерін даярлауды қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы экономикасының әр түрлі салаларындағы мәліметтерді қорғауға және өңдеуге байланысты пәнаралық салалар.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы Astana IT University
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
  • Есептеу ғылымдарына арналған математика
    Несиелер: 5

    Бұл пән математикалық физиканың детерминистикалық және ықтималдық теңдеулерінің сандық шешімдеріне, техникалық өндіріс пен қаржы секторында қолданылатын қолданбалы модельдерге негізделген есептеу ғылымдарының мамандандырылған пәндерін меңгеруге қажетті математикалық курстарға кіріспе болып табылады, яғни қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясын, олардың типтелуі мен аналитикалық шешудің негізгі әдістерін, дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерге кіріспені қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары өнімді есептеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жоғары өнімді есептеулер платформаларын қолданудың негізгі әдістерін, жоғары өнімді қосымшалардың өнімділігін өлшеудің, бағалаудың және талдаудың әдістерін, сонымен қатар ;оғары өнімді есептеулерді басқарудағы әкімшіліктің, жүктеме мен ресурстарды басқарудың рөлін зерттеу. Студенттер негізгі ғылыми мәселелерді шешуде технологияны қолдануға байланысты мәселелермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұны магистранттардың мәдени-кәсіби қарым-қатынас мақсатында халықаралық кәсіби ортаға енуіне мүмкіндік беретін кәсіби-бағытталған коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұны басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары, менеджер іс-әрекетінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға және тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Курстың мазмұны педагогикалық теорияның және педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білімді алуға, жоғары оқу орындарында оқыту үшін оқу үдерісін басқаруға, педагогиканың негізгі категориялары, жоғары білім беру педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыруға, қазіргі заманғы педагогиканың негізгі принциптерін түсінуге және жоғары оқу орындарының педагогикалық мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс магистранттың ғылыми қасиеттері және оның тарихи дамуындағы әлеуметтік-мәдени феномені туралы білім алуына; оның тарихи дамуы мен кұбылатын әлеуметтік-мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтары туралы жүйелік көзқарас қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нейрондық желілерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пән AI жүйесіне өзін -өзі үйренуге мүмкіндік беретін, кері оқыту алгоритміне негізделген, терең оқыту теориясын машиналық оқыту теориясына және оның бөліміне енгізу үшін қажет математика мен информатика бөлімдерін зерттеуді қамтиды. Бұл бөлім суретті тану, кескінді құру және 3D, мәтін мен дыбысты тану сияқты тапсырмаларды қамтиды және қазіргі заманғы машиналық оқытуда кең тараған бағыттардың бірі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гетерогенді параллелизация
    Несиелер: 5

    Пән соңғы параллельді және гетерогенді жүйелерді түсінуге, қолдануға және жобалауға бағытталған. Онда студенттер заманауи жүйелердің қалай жұмыс істейтінін біледі және осы саладағы соңғы зерттеулерге шолу жасайды, компьютерлік архитектурадан бағдарламалау модельдеріне дейін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету аспектілерін қарастырады. Олар қандай табысты тәсілдер аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді ескеруі керек екендігі туралы біртұтас көзқарасқа ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адаптивті есептеу торлар теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән аумақтың белгілі бір қасиеттеріне бейімделетін құрылымсыз және құрылымдық торларды құру әдістеріне және оларды осы облыстардағы сандық есептерді шешу үшін қолдануға арналған. Құрылымдық торлардың теңестіру әдістері сияқты әдістері, Томпсон әдісі және Делунай триангуляциясы, Вороной диаграммасы сияқты құрылымдалмаған торлардың әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Марков тізбектері және шешім қабылдау үрдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән Марков тізбектерін зерттеуді қамтиды, онда әрбір элемент толығымен алдыңғы элементпен анықталады. Бұл тізбектер жасанды интеллекті белгілі бір ортадағы агент мінез -құлқымен байланыстыру мәселелерін тұжырымдауда кеңінен қолданылады, мысалы, нақты ортадағы робот, мысалы, күшейтуге үйрету. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: процестердің стохастикалық динамикасын сипаттайтын ықтималдық модельдерді құру әдістерін; кезек жүйелерін; стохастикалық жүйелердің шешімдерінің қасиеттерін орната білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бөлшек қадам әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән ақырғы айырымдар әдісінің кейбір тәсілдерін зерттеуге бағытталған, атап айтқанда, бөлшек дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептерді шешудің бөлшек қадам әдістері. Мұндай әдістерге бағыттарды алмастыру әдістері, тұрақтандырушы түзетулер, бойлық-көлденең тазалау және т.б. Пәнді меңгерген кезде студент білуі керек: бөлшек қадамдардың негізгі әдістерін, параболалық және эллипстік теңдеулер үшін шеттік есептерді қайталап шешу алгоритмдерін; істей алуы: сипатталған әдістерді қолдана отырып, практикалық есептерді шешуді, шешімнің жинақтылығын зерттеуді және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық әдістер және компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән физикалық процестерді модельдеу саласындағы сандық әдістердің негіздерін, оның ішінде алгебралық сандық әдістерді, сандық интегралдауды және жартылай дифференциалдық теңдеулерді сандық шешуді зерттеуді қамтиды, сонымен қатар ақырғы айырымдар әдістеріне кірісуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Генетикалық алгоритмдер
    Несиелер: 5

    Бұл пән генетикалық алгоритмдерді зерттеуге бағытталған. Мұндай алгоритмдер қарапайым эксперименттерге тәуелді күрделі құрылымдардың дамуы туралы түсінік бере отырып, есептеу эксперименттері үшін қызықты, сонымен қатар классикалық алгоритмдердің тиімділігін жоғарылату үшін жұмыс жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дербес дифференциалдық теңдеулерге кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл пән жартылай дифференциалдық теңдеулердің негіздерін, олардың түрлері мен осындай теңдеулерді аналитикалық шешудің кейбір әдістерін зерттеуді қамтиды. Пәнді оқығаннан кейін студент білуі керек: жартылай дифференциалдық теңдеулердің түрлерін; аналитикалық және сандық шешімдер туралы түсініктер; жартылай дифференциалдық теңдеулерді аналитикалық шешудің негізгі әдістері; істей алуы: теңдеудің түрін анықтауды; теңдеудің аналитикалық шешімінің қарапайым әдістерін анықтау және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Графтар теориясындағы алгоритмдер
    Несиелер: 5

    «Графика теориясындағы алгоритмдер» пәні графиктің негізгі ұғымдарын: байланыстыруды, графиктен жолдарды табуды, ағаштармен байланысты ағаш ұғымдары мен алгоритмдерін, орналастыру мәселелерін, сәйкестіктер мен ағындарды, сонымен қатар оларды шешудің жалпы алгоритмдерін зерттеуді қамтиды. проблемалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы математикалық модельдер
    Несиелер: 5

    Бұл пән өндірісте қолданылатын жалпы математикалық модельдерге және оларды сандық әдістермен шешуге бағытталған. Пәнді меңгерген кезде студент білуі керек: «жыртқыш-жыртқыш», жылу өткізгіштік теңдеуі және т.б сияқты негізгі математикалық модельдер; гидродинамика, сүзу, химиялық реакциялардың негізгі модельдері; істей алады: модельдің конвергенциясын жуықтап және зерттей алады; қолданбалы есептерді шешу үшін негізгі сандық әдістерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сандық геометрия
    Несиелер: 5

    Бұл пән екі өлшемді және үшөлшемді геометрияның күрделі алгоритмдерін зерттеуде оларды әрі қарай қолдану үшін объектіге бағытталған программалау мен жобалау құралдарының көмегімен геометриялық объектілерді бағдарламалық түрде көрсету әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Пысықтау арқылы оқып үйрену
    Несиелер: 4

    Бұл курс студенттерді арматуралық оқытудың негіздерімен таныстырады. Бұл курсты аяқтағаннан кейін студент: Марковтың шешім қабылдау процесі ретінде мәселелерді ресімдей алады; Барлаудың негізгі әдістері мен барлау мен пайдалану арасындағы келісімді түсіну; Оңтайлы шешімдер қабылдаудың әмбебап құралы ретінде құндылық функцияларын түсіну; Өндірістік бақылау мәселелерін шешудің тиімді әдісі ретінде динамикалық бағдарламалауды қалай енгізу керектігін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Стохастикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән стохастикалық модельдеу негіздеріне, Монте -Карло әдістерін практикада қолдануға, стохастикалық дифференциалдық теңдеулерді шешуге, практикалық есептерді шешудің ықтималдық модельдеуіне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Кванттық есептеулер
    Несиелер: 5

    Бұл пән кванттық есептеу әдістерін және олардың классикалық есептеу әдістерінен артықшылығын зерттеуді қамтиды. Курс есептеудің күрделілігінің классикалық теориясының негізгі ережелерін, кванттық есептеудің қақпалы моделін, әмбебап қақпалар жиынтығын, кванттық Фурье түрленуіне негізделген кванттық есептеу алгоритмдерін, атап айтқанда, Шор алгоритмін, кванттық іздеу алгоритмдерін, кванттық модельдеу алгоритмдерін қамтиды. физикалық жүйелер, кванттық қателерді түзетуге кіріспе және қателіктерге төзімді есептеулер, гибридті кванттық-классикалық алгоритмдер, атап айтқанда, вариациялық кванттық алгоритмдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Генеративті қарсыласу желілері
    Несиелер: 4

    Бұл пән желінің соңғы генеративті қарсыласу әдістеріне және оларды шынайы бейнелер мен үш өлшемді құрылымдар жасау үшін қолдануға бағытталған. Пәнді меңгерген кезде студенттер білуі керек: генеративті модельдің түсінігі мен ұйымдастырылуын; дискриминациялық модельдің түсінігі мен ұйымдастырылуы; істей алуы керек: генеративті қарсыласу желілерін жаттықтыру және олардың көмегімен суреттерді құру, қолмен жазылған негізгі сандардан бастап, фотосуреттерді қалпына келтіруге, түзетуге, бояуға дейін; 3D құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Код ON6

    Стохастикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, әр түрлі салалардан ықтимал процестердің есептеу модельдерін жасау және жүргізу

  • Код ON1

    Дифференциалдық теңдеулерді ақырғы айырмашылық әдістерімен, көлемдермен немесе элементтермен жақындатуға негізделген есептеу математикасының әдістері мен алгоритмдерін әзірлеу

  • Код ON5

    Инженерлік есептердің параллельді есептеу алгоритмдерін жасау және оларды жоғары өнімді жүйелерге енгізу, кванттық есептеу алгоритмдерін құру

  • Код ON2

    Материалдық логика мен есептелу теориясының элементтерін қолданатын жоғары өнімді алгоритмдерді қосқанда, конвергенция мен дұрыстық үшін есептеу әдістері мен айырмашылық схемаларына іргелі талдау жасау.

  • Код ON7

    Өндірістің әр түрлі салаларында нақты эксперименттерге негізделген есептеу жүйесін бейімдеу және тестілеу үшін параметрлерді табу үшін деректерді талдау әдістерін қолдану

  • Код ON3

    Дұрыс құрылымды, қисық сызықты, құрылымсыз есептеу торларын құру және қолдану арқылы күрделі геометриялы аймақтарда есептер шығару

  • Код ON4

    Нәтижелерді тиімді болжау үшін терең оқытуға, бекітіп оқытуға, генеративті қарсылас желілерге негізделген деректерді жинау әдістерін қолдану

  • Код ON8

    Заманауи өзекті мәселелерді шеше отырып, тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізу, нәтижелерді рейтингтік журналдарда жариялау және конференцияларда сөйлеу

Top