7M01703 Шет тілі: екі шет тілі в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жоғары білім беру ұйымдарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми зерттеулерде ғылыми, педагогикалық, кәсіптік және тәжірибелік қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімге, инновациялық тәсілдерге, ғылыми-зерттеу дағдыларына ие халықаралық қоғамдастық мойындаған шет тілдерін білетін жаңа форматтағы бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Шет тілі (кәсіптік)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
-
Ағылшын тілінің дидактикасы
Несиелер: 5Бұл пәннің мақсаты ағылшын тілін оқытудағы дидактика туралы, ағылшын тілін оқытудың жолдары мен әдістері туралы, сонымен қатар оқытудағы заманауи және өзекті мәселелер туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән нақты студенттерге қатысты оқытудың сәйкес әдістерін таңдау дағдыларын дамытуға, сонымен қатар өз бетінше білім алу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Шет тілі (екінші) (В2 денгей)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – екінші шет тілінің ерекшеліктері, тілдің грамматикалық және лексикалық негіздері, шет тілінің әлеуметтік мәдениеті туралы білім жүйесін қалыптастыру. Екінші шет тілі пәні де мәдениетаралық қарым-қатынас, мәдениетаралық байланыстардағы өзара түсіністік дағдыларын қалыптастырады, коммуникативті ниетті жүзеге асыру үшін дағдылардың барлық арсеналын пайдаланады. Пән жазу, оқу, тыңдау және сөйлеудің негізгі тілдік дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
-
Жазбаша академиялық тіл
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – жазбаша академиялық сөйлеудің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән олардың ғылыми жұмыстарын дұрыс құрастыру дағдылары мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс жазбаша академиялық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін меңгеруді қамтиды. Жазбаша академиялық коммуникацияның негізгі ұғымдары мен ерекшеліктеріне басты назар аударылады; ғылыми стильдің жанрлық түрлері, академиялық ортадағы сөйлеу әрекетінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
-
Әртүрлі құрылымды тілдердегі тіларалық баламалар
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – құрылымы әртүрлі тілдердегі тіларалық эквиваленттердің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән бір тілдің фразеологиялық жүйесіндегі де, әр түрлі тілдердегі де ең репрезентативті заңдылықтардың біріне, атап айтқанда фразеологиялық бірліктердің корреляциясына, сәйкестігіне, атап айтқанда, әр түрлі жақындық дәрежесіндегі тіларалық фразеологиялық баламаларды зерттеуге арналған. Пән сәйкес эквиваленттерді таңдау, кәсіби және күнделікті қарым-қатынаста тіларалық баламаларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – шет тілдерін оқыту әдістемесінің тарихы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән студенттердің өз бетінше білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады, сонымен қатар қазіргі заман талабына сай орта мектепте шет тілі сабағын өткізуге дайын. тұтынушыға, кәсіби іс-әрекеттегі проблемалық педагогикалық жағдаяттарды шешуге, ғылыми қызметті жүзеге асыруға, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі жетілдіріп отыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Квалиметриядағы ақпараттық-өлшеу технологиялары
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – білім берудің нәтижесі мен сапасын бағалау үшін ақпараттық технологияларды қолдану саласында студенттердің жүйеленген білімін қалыптастыру. Педагогикалық өлшемдер теориясының негізгі ережелерімен, қашықтықтан оқыту үшін кеңсе технологияларының, онлайн конструкторлардың, қабықтардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, педагогикалық өлшемдердің нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерімен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қашықтықтан оқыту жағдайындағы білім беру сапасының мониторингі
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – білім беру мониторингі мәселелері бойынша зерттеудің негізгі нәтижелері туралы студенттердің ұйымдастырушылық, басқарушылық, ақпараттық, аналитикалық және әлеуметтік білімдерін қалыптастыру; білім сапасын өлшеу мен бағалаудың заманауи тәсілдері; білім сапасын тәуелсіз бағалаудың принциптері, көрсеткіштері. Қашықтықтан оқыту жағдайында бақылау тәжірибесін алу; білім сапасын бағалау үшін деректерді жинау және талдау әдістері мен әдістерін қолдану; басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін сандық және сапалық талдау; мониторинг нәтижелерін ұсыну.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Контрастивті лингвистиканың негіздері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – барлық тілдік деңгейде олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау үшін бірнеше тілдерді салыстыра оқыту туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән оқу жоспарында қарама-қайшылықты лингвистиканы қолдану, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау үшін екі немесе одан да көп тілдерді салыстыру, белгілі бір тілдік емес ұғым негізінде салыстыру, оны білдіру тәсілдерін анықтау дағдыларын қалыптастырады. тілдерді оқытуда қарама-қарсы тәсілдер қолдана отырып, тілдерді салыстырды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Екінші шет тілінің бизнес курсы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – екінші шет тілінде іскерлік қарым-қатынас негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән екінші шет тілінде іскерлік қарым-қатынас саласында шет тілдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын одан әрі жетілдіруге, коммуникативті ниеттерді жүзеге асыруға қажетті ресми іскерлік стиль дағдыларын қалыптастыруға, шынайы жазбаша және ауызша дереккөздермен жұмыс істеуге бағытталған; іскерлік хаттар жазу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ағылшын тілтануы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – ағылшын тіл білімі, тілдің құрылымы мен заңдылықтары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән тілдерді салыстырмалы талдау дағдыларын дамытуға, олардың арасындағы байланыстарды анықтауға, сонымен қатар ақпараттық мәдениетті дамытуға бағытталған; магистранттардың ой-өрісін кеңейту және жалпы мәдениетін арттыру; толеранттылыққа және әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұнды теориялық моделін жасауға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ел тану
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – оқытылатын тіл елдерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени өмірінің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән Ұлыбритания мен АҚШ-тың тарихи және әлеуметтік-мәдени даму мәселелерін, физикалық және экономикалық географиясын, әкімшілік-саяси және аумақтық бөліністерін, қазіргі саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени процестерді зерттейді. Пән оқытылатын тіл еліндегі саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени процестерді талдау дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ағылшын және американ әдебиеті
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – классикалық әдебиет, әдеби бейненің ерекшелігі, әдеби шығарманың мазмұны мен формасы, әдеби жанрлар, ағылшын және американ әдебиетінің жазушылары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән әдебиетті ғылым ретінде қарастырады. Курс барысында бұл пәннің басқа педагогикалық ғылымдармен байланысы қадағаланады. Пән ағылшын және американ жазушыларының әдеби шығармаларына салыстырмалы талдау жасау, алған білімдерін шет тілдерін оқытуда қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Мәдениетаралық қатынастағы аурша ақадемиялық тіл
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – мәдениетаралық қарым-қатынаста ауызша академиялық сөйлеудің ерекшеліктері туралы білімдерді қалыптастыру. Пән академиялық бағыттағы шет тіліндегі мәтінді абстракциялау және академиялық бағыттағы дербес мәтінді шығару және академиялық терминологияны қолдану және талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән сонымен қатар әртүрлі жанрдағы академиялық мәтіндерді редакциялау және ұсыну, өзіндік идеяларды тудыру және оларды стилистикалық тұрғыдан дұрыс ғылыми мәтін түрінде орналастыру дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас контексіндегі контрастивті лингвистика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде контрасттық лингвистика туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында тілдік фактілерді салыстыруды қарастырады. Пән сонымен қатар оқу жоспарында қарама-қайшылықты лингвистиканы қолдану, ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау үшін екі немесе одан да көп тілдерді салыстыру, белгілі бір тілдік емес концепцияға сүйене отырып салыстыру, оның білдірілу тәсілдерін анықтауға болатын дағдыларды қалыптастырады. салыстырылған тілдер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Негізгі шет тілінің бизнес курсы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – шет тілінде іскерлік қарым-қатынас негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән негізгі шет тілінде іскерлік қарым-қатынас саласында шет тілдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын одан әрі жетілдіруге бағытталған. Пән коммуникативті ниеттерді жүзеге асыру үшін қажетті ресми іскерлік стиль дағдылары мен дағдыларын, сондай-ақ іскерлік қарым-қатынасқа қатысты монологтық және диалогтық сөйлеуді, кең таралған грамматиканы және негізгі лексиканы қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Шет тілінің практикалық курсы (денғей B2)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – студенттер арасында тілдің лексикалық және грамматикалық құрылымы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән шет тілінің ауызша және жазбаша сөйлеуін меңгеруге, шет тілдік қарым-қатынастың негізгі дағдыларын жетілдіруге бағытталған, B2 шет тілін меңгерудің шекті, жоғары деңгейіне жетуге мүмкіндік береді. Пән қарым-қатынас дағдыларын дамытуға және шет тілінде өз пікірін білдіруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Қазіргі білім беру технологиялары (ағылшын)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – қазіргі білім беру технологиялары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән кредиттік, модульдік, жобалық технология, оқыту технологиясын ынтымақтастықта қарастырады. Пән сонымен қатар заманауи технологияларды пайдалана отырып, оқу үдерісі мен тәрбие жұмысын талдауға, жобалауға және құруға байланысты практикалық дағдыларды қалыптастырады, сонымен қатар студенттердің кәсіби-педагогикалық іс-әрекетке саналы түрде қатынасуына ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарды пайдалану және жасау
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – әдістемелік тәсілдер негізінде электрондық басылымдарды әзірлеуде бағдарламалау процесі туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны оқу электронды басылымдарының мәні мен ерекшеліктерін зерттеу, электрондық басылымдарды бір жүйеге келтіру; электрондық оқу басылымдарын әзірлеу және сараптау технологиялары, оқу электрондық басылымдарының қасиеттерін іске асыру үшін бағдарламалау; бақылау бағдарламаларын әзірлеуге, дыбыстық фрагменттерді цифрландыруға, оқыту профилі бойынша оқу-әдістемелік құралдарды жасауға.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 3Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
-
Шет тілін заманауи оқыту әдістемесінің басты мәселелері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – студенттердің шет тілдерін оқытудың заманауи әдістемесінің өзекті мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән оқу бағдарламалары мен оқу бағдарламаларын, білім деңгейлері бойынша оқу бағдарламаларының ерекшеліктерін, критериалды бағалау жүйесін зерттейді. Пән сонымен қатар оқу бағдарламаларының құрылымын, мазмұнын, мақсаты мен міндеттерін таңдау, педагогикалық тәсілдерді, оқу бағдарламаларына сәйкес оқу материалдарын тәжірибеде қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
-
Ағылшын тілін қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану негізінде пәндік кіріктірілген оқыту (Clil: Content And Language Integrated Learning))
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – пәнді кіріктіріп оқытудың теориялық және әдістемелік аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән кіріктірілген оқыту процесінде пәндік-тілдік іс-әрекетті жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін қолдану дағдыларын, сонымен қатар пәндік тілді оқыту технологиясының қызметін түсінуге байланысты дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. болашақ шеберлердің осы бағыттағы өзіндік іс-әрекеттегі мотивациялық бағдары.
Оқу жылы - 1
-
Код ON3
оқытылатын тіл мен мәдениет, олардың даму заңдылықтары және әлеуметтік және тарихи контекстегі өзара байланысы туралы тұтас түсінік беретін лингвистикалық, мәдениеттану, әдебиеттану және елтану ақпаратын лингво – дидактикалық мақсатта қолдану
-
Код ON7
түрлі тілдердегі фразеологиялық жүйеде кросс-тілдік фразеологиялық эквиваленттерді және фразе-семантикалық сәйкестіктерді сипаттау
-
Код ON10
ана тілдері мен шет тілдер жүйелерін ғылыми басылымдарда, көркем мәтіндерде талдау
-
Код ON4
ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың теориясы мен әдіснамасы, зерттеу процесінің кезеңдерінің негізгі принциптері, құрылымы мен мазмұны туралы білімдерін көрсету
-
Код ON5
шет тілін оқытуда пәнаралық білім мен практикалық дағдыларды біріктіру
-
Код ON1
шет тілі бойынша білім беру процесін ұйымдастыру және жүзеге асыру тәсілдері мен психологиялық-педагогикалық білімдерін көрсету
-
Код ON2
зерттеу және кәсіби міндеттерді шешу үшін ғылыми таным және философиялық дүниетаным саласындағы жүйелі білімді қолдану.
-
Код ON9
Ауызша және жазбаша академиялық қарым-қатынастың негізгі ерекшеліктерін сақтай отырып, әріптестермен өзара іс-қимылда өзінің кәсіби құзыреттіліктерін талдауды жүзеге асыра отырып, өзінің кәсіби даму мақсаттарына қол жеткізудің нәтижелілігін басқару.
-
Код ON6
тіл мен мәдениетті оқытудың оңтайлы тәсілдері мен әдістерін таңдау арқылы шет тілін үйрену мәселелерін саралау
-
Код ON8
шет тілін оқытудың заманауи құралдары мен технологияларын, оның ішінде электрондық басылымдар мен интернет-ресурстарды әзірлеу
7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураТараз инновациялық-гуманитарлық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01703 Шет тілі: екі шет тілі П-1
МагистратураШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01703 Шет тілі: екі шет тілі
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01703 Шет тілі: екі шет тілі (бейіндік бағыт)
МагистратураҚайнар академиясы
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M01703.1 Шетел тілі: екі шетел тілі
МагистратураЕ.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Магистратура«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01703 Екінші шет тілі ретінде ағылшын тілін оқыту
МагистратураАстана халықаралық университеті
БББТ: M019 Шет тілдері педагогтерін даярлау
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі