Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05220 География в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында географияның мәні және Жердің планетарлық қасиеттері, табиғаттағы заңдар туралы білім және түсінік. Эволюция, тұтастық, ырғақ, геожүйедегі зат пен энергия циклдерінің заңдылықтары. Сондай-ақ, ландшафт және ландшафт сферасы, физикалық географиядағы зерттеу әдістері мен ғылыми бағыттар туралы ілім. Табиғи кешендердің қалыптасуы, дамуы және саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Пәндік - тілдік оқыту технологиясының қызмет етуін түсінумен байланысты құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту; Шет тілін пайдалана отырып, ғылыми қызметтің мамандануы мен бағыттарына сәйкес ғылыми және кәсіптік қызметті жүзеге асыру үшін қажетті негізгі терминдерді практикада пайдалану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Болашақ мамандықты игеруде білім алушылырдың қажетті білім деңгейі мен дағдыларын қалыптастыру. Сонымен қатар, география мамандығын игеруде қажетті білім ерекшеліктері мен оның айырмашылығын айқын анықтай біледі. Бұл пәнді меңгере отырып, бітіруші таңдаған мамандығының жалпылама бағытын анықтауға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географиялық қабық туралы ұғым
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны оңтайландыру мақсатында географияның мәні және Жердің планетарлық қасиеттері, табиғаттағы заңдар туралы білім және түсінік. Эволюция, тұтастық, ырғақ, геожүйедегі зат пен энергия циклдерінің заңдылықтары. Сондай-ақ, ландшафт және ландшафт сферасы, физикалық географиядағы зерттеу әдістері мен ғылыми бағыттар туралы ілім. Табиғи кешендердің қалыптасуы, дамуы және саралануының жаһандық және аймақтық заңдылықтарын үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалық географияның экологиялық мәселелері
    Несиелер: 6

    Қазақстанның физикалық-географиялық орны мен шекаралары. Қазақстан территориясының зерттелу тарихы. Тектоникалық - геологиялық құрылымы, рельефі. Климаты, климат құрушы факторлар. Ішкі сулары. Топырақ-өсімдік жамылғысы мен жануарлар дүниесі. Қазақстанның табиғат зоналары, таралу заңдылығы. Физикалық-географиялық аудандастырылуы. Экологиялық жағдайы, геоэкологиялық аудандастырылуы. Жеке аймақтардың физикалық-географиялық ерекшеліктері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстанның физикалық-географиялық орны мен шекаралары. Қазақстан территориясының зерттелу тарихы. Тектоникалық - геологиялық құрылымы, рельефі. Климаты, климат құрушы факторлар. Ішкі сулары. Топырақ-өсімдік жамылғысы мен жануарлар дүниесі. Қазақстанның табиғат зоналары, таралу заңдылығы. Физикалық-географиялық аудандастырылуы. Экологиялық жағдайы, геоэкологиялық аудандастырылуы. Жеке аймақтардың физикалық-географиялық ерекшеліктері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геотектоника негіздері
    Несиелер: 6

    Жердің ішкі құрылысының мәнін, терең геодинамикалық процестер мен оларды зерттеу әдістерін, жер қыртысы мен литосфераның негізгі құрылымдық элементтерін, олардың пайда болу және даму заңдылықтарын, тектоникалық аудандастырудың негізгі қағидаларын және тектоникалық карталарды құру әдістерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геология
    Несиелер: 6

    Геологиялық зерттеу әдістері, Жердің жасы мен құрылымы туралы алғашқы мәліметтермен, Күн системасындағы орны;экзогендік және эндогендік пОНцесстер; жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерінің даму заңдылықтары;қазіргі тектоникалық концепциялар; негізгі геологиялық зерттеу әдістерін меңгеру, жер қыртысының құрамы – минералдар мен тау жыныстарының пайда болуын және маңызды геологиялық процестер эволюциясы туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жер климаты
    Несиелер: 5

    Жердің әртүрлі аймақтарындағы климаттық процестер және олардың атмосфералық айналымға, ауа-райы мен қалыпты және жоғары ендіктердегі әсері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Атмосфераның құрылымы, Жердің радиациясы, жылу және су балансы, жалпы атмосфералық айналым процесі, ылғалдың булануы және конденсация процестері, жауын-шашын, қауіпті метеорологиялық құбылыстар және олармен күресу шаралары, климат және олардың факторлары туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.О.Әуезовтың өмірі мен қызметі зерттеледі; жазушының шығармашылыған талдау, оның өмірбаянын шығармашылық тұрғыдан талдайды; Абайтану ғылымының құрушысы ретінде; «Манас» жырының зерттеушісі. М.Әуезовты көрнекті қоғам қайраткері ретінде таныстыруы. М.Әуезовтың әдеби мұрасын әлемдік және шығыс әдебиетіне талдау дағдылары дамып келеді. Отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілігін дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Биоәртүрліліктің географиялық таралуы туралы түсінік қалыптастыру, өсімдік жамылғысының пайда болу және құрылу заңдылықтарымен танысу тұтастай алғанда планетаның жануарлар популяциясы және оның жеке аймақтарын; Биогеографияның негізгі принциптерін білу табиғатты пайдалану, табиғатты қорғау, биоиндикация және экологиялық мониторинг мәселелерін шешуді қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мамандықтың арнайы пәндерімен біріктіру кезінде шет тілін үйрену қарастырылады. Кәсіби бағытталған шет тілін оқыту үшін оқу-әдістемелік жинақтар негізінде сөйлеу белсенділігінің барлық түрлерінде коммуникативтік дағдылар мен қабілеттер жетілдірілуде. Кәсіби қызмет саласындағы ағылшын тілінде диалог жүргізу қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғыту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Философиялық білімнің дамуымен генезистің ерекшеліктерін талдау; ұлттық тарихтың негізгі оқиғалары. Тарихи-мәдени дамудың үздіксіздігі мен сабақтастығы пОНцесін бейнелейді. Тарихи тәжірибені, рухани мұраны және ұлттық дәстүрлерді құрметтеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 5

    Атмосфера және ондағы болып жатқан физикалық-химиялық процестер туралы ғаламшарымыздың ауа-райы мен климатын қалыптастыратын негізгі білім; Жер климатының қалыптасуы мен табиғи құбылыстарын, қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлін анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру.Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармашылық жұмысы оқылады. Абай – Қаз әдебиетінің классикасы. Абай – ұлттық жазбаша әдебиеттің негізін қалаушы. Абай салған дәстүр және оның ұлттық әдебиетті дамытудағы рөлі, отансүйгіштік пен елге деген сүйіспеншілігімен поэзиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Топырақ жамылғысының дифференциациясының «механизмдерін» сипаттайтын физикалық-географиялық ұғымдарды, модельдер мен заңдылықтарды зерттеу. Топырақ типтерінің қалыптасуын және топырақ жамылғысында олардың таралуын бақылайтын факторларды анықтау. Біздің еліміздің және ТМД - елдерінің топырақ жамылғысын заманауи географиялық аудандастырудың негізін құрайтын осы факторлардың иерархиялық қатынастарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Далалық географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Далалық географиялық зерттеу жұмыстарының сапасы мен санын арттырудағы теориялық және практикалық бағыттарды қалай жүргізудің әдістерін үйретеді. Бұл пәнді оқытудың тағы бір мақсаты қоғам мен табиғат арасындағы байланыстарды анықтап оның тиімді жақтарын іске асыра алу. Географиялық зерттеулердің түрлері мен әдістері. Далалық географиялық зерттеулердің әдістері. Далалық географиялық зерттеулердің құрылымы мен оларды ұйымдастыру. Далалық географиялық зерттеулердің дайындық кезеңі. Далалық кезең. Далалық мәліметтерді камеральдық өндеу кезеңі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоморфология
    Несиелер: 4

    Рельефтің пайда болу процестері, рельеф формалары және олардың табиғи процестерге әсері, оның пайда болуы, эволюциясы, динамикасы туралы білу. Экзогендік және эндогендік факторлардың өзара әрекеттесуінің күрделі жүйесі ретінде Жер бедері ерекшеліктерінің мәнін түсіну. Курстың мазмұнында көрсетілген мәселелерді бағдарлай білу; геоморфологиялық схемалармен және карталармен жұмыс. «Геоморфологияны» зерделеу студенттердің келесі пәндердің мазмұнын игеру кезінде алған білімдері мен дағдыларына негізделген: «Жалпы география», «Геология», «Метеорология климатология негіздерімен»

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топография және жергілікті жерді бағдарлау
    Несиелер: 4

    Жергілікті жерді бағдарлауды үйрену, яғни айналадағы заттар мен көкжиектің бағыттарына қатысты орналасқан жерді анықтау, координаттарды табу. Әр түрлі табиғи құбылыстарды және бағдарлауды, сонымен қатар саяхат барысында және күнделікті өмірде сенімділікті сезіну, әртүрлі бағыттағыштар мен жол карталарын шебер пайдалану, көшелер мен жеке ғимараттардың карта сызбаларын оңай түсіну дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы экзогенді процестер
    Несиелер: 4

    Жер бетіндегі рельеф формаларының түзілуіндегі тау жыныстардың әсері және геологиялық-геоморфологиялық үдерістер. Беткейлік процестер мен шөгу. Бедер түзілуіндегі эндогендік және экзогендік үдерістердің рөлі. Эрозия және аккумляция өзен аңғарының құрылысы. Эрозияның ландшафт динамикасына әсері. Карстық процестер мен рельеф формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның тұрақты дамуының географиялық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының халқы мен экономикасы туралы білім мен түсінік қалыптастыру. Зерттеу нысандары - экономикасы дамып келе жатқан егеменді мемлекет, әлем елдері арасында алатын орыны және Орталық Азия аймағындағы көшбасшы ретіндегі Қазақстан экономикасы. Қазақстанныңтабиғижағдайы мен ресурстары. Қазақстанхалқы. Еңбекресурстары. Қазақстанныңсыртқыэкономикалықбайланыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экоүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның өнеркәсіп географиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан өнеркәсібінің өзіне тән ерекшелігі - оны жергілікті шикізатпен және жанармаймен толық қамтамасыз ету жағдайын; Қазақстанда ауыр өнеркәсіпті дамытуға қажетті көмірдің, мұнайдың, түсті және қара металдардың, химиялық шикізат пен құрылыс материалдарының айтарлықтай қоры бар екендігін; Республиканың әртараптандырылған ауыл шаруашылығы жеңіл және тамақ өнеркәсібін шикізатпен қамтамасыз етілгендігін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Топография геодезия негіздерімен
    Несиелер: 4

    Геодезияда қолданылатын координаталар жүйесі мен биіктіктер арасындағы байланыс туралы білу; топографиялық карталардың жіктелуі, олардың мазмұны; топографиялық карталар мен жоспарларды құру жұмыстарын орындау кезінде геодезиялық өлшеулердің түрлері мен әдістері; картографиялық және морфометриялық жұмыстарды орындау әдістемесі;топографиялық карталардан географиялық объектілер туралы ақпарат алу. Топографиялық карталардағы объектілердің қашықтықты, географиялық және тікбұрышты координаттарын, бағыт бұрыштарын aнықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геогрфия және қоғам
    Несиелер: 4

    Халықты аумақтық қауымдастық ретінде зерттеу; елді мекендерді, олардың желілері мен жүйелерін, яғни халықтың қоныстануын зерттеу. Шетелде (Батыс Еуропада, АҚШ-та және т.б.) халықтардың географиясы және елді мекендердің географиясы тәуелсіз ғылыми пән ретінде қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 4

    Тұрғындар географиясының ғылым ретінде теориялық, әдіснамалық, әдіснамалық және қолданбалы аспектілері туралы жүйелі білімді қалыптастыру, сонымен қатар демография туралы негізгі білімді қалыптастыру; популяция туралы географиялық ақпаратты іздеуге, талдауға және қорытындылауға, сонымен қатар популяция мен елді мекендердің аумақтық ұйымдастырылуын жан-жақты зерттеуге қажетті тәжірибе мен құралдарды игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 4

    Жалпы географиялық және тақырыптық карталардағы құбылысты бейнелеудің картографиялық әдістерін зерттеу, карталар мен атластарды жалпылау және жіктеу. Басты назар топографиялық, жалпы географиялық және тақырыптық карталарды (картографиялық зерттеу әдісінде) қолдануға бағытталған. Картографиялық проекцияларды қарастыру, таңдауға әсер ететін факторларға, әртүрлі проекцияға тән бұрмалау түрлеріне және олардың картаға түсетін аумақта таралу сипатына арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан ландшафты
    Несиелер: 4

    Табиғи-аумақтық кешендердің құрылымы, олардың қызмет етуі, динамикасы мен эволюциясы, табиғи және табиғи-антОНпогендік ландшафттармен танысу. Еліміздің және ТМД елдері аумақтарының ландшафтық аудандастырылуын қарастыру туралы білімді қалыптастыру. Табиғи-аумақтық кешендердің әртүрлілігін және олардың географиясын қарастыру. Қарым-қатынасты қалыптастыру және табиғи-аумақтық кешендердегі пОНцестердің өзара тәуелділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географиялық ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Географиялық ақпараттық технологиялар саласындағ негізгі білімдерін шоғырландыру және кеңейту, географиялық ақпараттық жүйелер класының заманауи бағдарламаларымен жұмыс жасауда практикалық дағдыларды шоғырландыру және жетілдіру, студенттерді географиялық ақпараттық технологиялар саласындағы соңғы жетістіктермен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географияны оқыту әдістемесінің проблемалары, басқа ғылымдармен байланысы. Әдістеме ғылымының қазіргі кезеңдегі даму ерекшелігі. Орта мектептегі географиялық білімнің құрылымы мен мазмұны. Орта мектептегі географияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері, Географияның жекелеген курстарын оқып-үйренудің әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эканомикалық географияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлемдегі Қазақстанның рөлі мен орны; республиканың экономикалық-географиялық жағдайы; табиғи жағдайлары мен ресурстары; халықтың этникалық құрамы және еңбек ресурстары; әлем елдерімен экономикалық қатынастар;интеграциялық пОНцестер; экономикалық және географиялық аудандастыру принциптері; экономикалық-географиялық аудандар және олардың негізгі сипаттамалары; номенклатурасы; республиканың экологиялық мәселелері және туристік-рекреациялық ресурстарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 4

    Гидросферадағы процестердің ең көп кездесетін заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру, гидросфераның атмосферамен, литосферамен, биосферамен байланысы. Әртүрлі типтегі су объектілерінің географиялық таралуының негізгі заңдылықтарымен және олардың негізгі гидрологиялық және географиялық ерекшеліктерімен таныстыру. Су объектілері мен олардағы гидрологиялық пОНцестерді шешу үшін зерттеу балық шаруашылығы және организмдердің тіршілік ету ортасын қорғау міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі әлемдегі Қазақстанның рөлі мен орны; республиканың экономикалық-географиялық жағдайы; табиғи жағдайлары мен ресурстары; халықтың этникалық құрамы және еңбек ресурстары; әлем елдерімен экономикалық қатынастар;интеграциялық пОНцестер; экономикалық және географиялық аудандастыру принциптері; экономикалық-географиялық аудандар және олардың негізгі сипаттамалары; номенклатурасы; республиканың экологиялық мәселелері және туристік-рекреациялық ресурстарды білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 4

    Табиғи ландшафт компоненттерін және олардың табиғи кешендердің қалыптасуындағы рөлін, табиғи ландшафттың морфологиялық құрылысын, табиғи ландшафттардың бұзылу дәрежесі мен бағытына қарай жіктелуін зерттеу, ландшафт негізінде адами шаруашылық қызметі, орман шаруашылығының ерекшеліктерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның су ресурстары
    Несиелер: 4

    Қазақстан территориясындағы судың таралуы мен су айналым, су объектілеріндегі болып жатқан үрдістер,кеңістік пен уақыт негізінде болатын өзгерістер. Гидрологиялық-геологиялық заңдылықтар бойынша нақты су объектісін зерттеу. Қазақстанның көптеген гидрологиялық сипаттамаларын, гидрометриясын қолданбалы гидрология әдістері арқылы анықтап, тәсілдерін дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 4

    Материктердің өзгеру ерекшелігін айқындайтын негізгі табиғи ландшафтарды қалыптастыру және аймақтық табиғат заңдылықтарын; кеңістіктің құрылықтағы және мұхиттағы негізгі тәсілдерін геоэкологиялық проблемаларды талдау. Құрлықтар ірі табиғи объектілер. Жер шарының бөліктері.Солтүстік Америка. Оңтүстік Америка. Африка. Австралия, Антарктида материктерінің табиғатын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғаламдық география
    Несиелер: 4

    Ғаламдық география курсы білім алушыларға географиялық білім беру, оларды табиғат ресурстарын үнемі пайдалануға, қоршаған ортаны қорғауға, экологиялық проблемаларды шешуге, сондай-ақ алған білімдерін күнделікті өмірді қолдана білуге үйрету. Теориялық алған білімдерін практикалық түрде дәлелдей білуге, ізденпаздыққа тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географиялық моделдеу
    Несиелер: 4

    Географиялық үлгілеу салалық (метеорологиялық, гидрологиялық тағы да басқалары); аумақтық қамтуы бойынша — ғаламдық, аймақтық және жергілікті; уақыттық қамтуы бойынша —түрлерімен танысу. Үлгілердің жеделдігі, уақыт болжау нысанымен және әр түрлі жылдамдықпен дамитын табиғи ортаның бөліктерімен салыстыру. Географиялық үлгілерді талдау, сараптық бағалау, экстраполяция және имитациялық үлгілеу әдістерін пайдалану, зерттеулердің негізінде жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 5

    Географияны оқыту әдістемесінің проблемалары, басқа ғылымдармен байланысы. Әдістеме ғылымының қазіргі кезеңдегі даму ерекшелігі. Орта мектептегі географиялық білімнің құрылымы мен мазмұны. Орта мектептегі географияны оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері, Географияның жекелеген курстарын оқып-үйренудің әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "Жасыл Экономика"
    Несиелер: 5

    Жаһандық жылыну мен климаттың өзгеруін, қоршаған ортаның ластануы, ландшафтардың экологиялық нашарлауын қарастырады. «Шөлдену» түсінігін, табиғи және антропогендік процестердің әсерінен шөлдену жылдамдығын анықтайды. Климаттың қазіргі өзгеруінің табиғи және әлеуметтік-экономикалық әсерін талдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәуелсіз мемлекеттер достастығының физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    ТМД елдері аумағы табиғатының зерттелуі: тектоникалық және геологиялық құрылымы; климат және ішкі сулары; топырақ жамылғысы мен фаунасы. Табиғат компоненттерінің өзара байланысы; Антропогендік фактордың табиғи ортаға әсер ету салдары және табиғи факторлар мен адамның шаруашылық іс-әрекеті әсерінен табиғаттың одан әрі даму процестерін анықтау мәселелерін білу. Тәуелсіз мемлекеттер достастығына кіретін елдер құрамын, олардың экологиялық проблемаларын анықтай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоэкология және табиғатты қорғау
    Несиелер: 4

    Геоэкологияның теориялық негіздері туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру және қоршаған ортаны қорғау. Қоғамдастықтардың табиғи ортамен өзара әрекеттесуінің кеңістік-уақыттық заңдылықтарының мәнін, сонымен қатар антропогендік факторлардың геоэкожүйелерге әсерінің географиялық заңдылықтарын білу және түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топонимика
    Несиелер: 4

    Географиялық атаулардың пайда болуы мен мағынасының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру; топонимдердің жазылуы мен айтылу ережелерін; Топонимдердің орфографиялық және географиялық атаулардың әртүрлілігін анықтайтын факторларды зерттеу; Табиғи аумақтық және су атауларын зерттеу; Географиялық номенклатураның қалыптасуы мен өзгеру мәселелерін қарастыру; Жердің әр түрлі аймақтары мен халықтарының жергілікті географиялық атаулары туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тәуелсіз мемлекеттер достастығы елдерінің экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    ТМД елдернің құрамын, мемлекеттік рәміздерді, ТМД елдерінің астаналарын білу. Елдер аумағының қалыптасуына ықпал еткен негізгі оқиғалар. ТМД елдерінің аймақтық одақтары. Елдердің экономикалық-географиялық жағдайының ерекшеліктері. Елдердің табиғи жағдайы мен ресурстары. Негізгі демографиялық көрсеткіштер, халықтың этникалық құрамы. Экономиканың мамандану салалары игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рекреациялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Рекреациялық және географиялық зерттеулердің әдістерін игеру және қолдана білу, аумақты туристік және рекреациялық аймақтарға бөлу мүмкіндігі, ақпараттық технологиялар мен географиялық ақпаратты өңдеу, талдау және синтездеу әдістерін; Туристік-географиялық зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру; рекреациялық география мен туризм географиясының отандық және шетелдік мектептеріндегі негізгі теориялар, тұжырымдар мен гипотезалар; даму теориясының негізгі бағыттарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Бұл қосымша білім беру бағдарламасы, пәндері бойынша қосымша құзыреттілік қалыптастырады. Пәнаралық және құзыреттілікті кеңейту; кішігірім шеңберде оқылатын пәндер дипломға енгізіледі, сондықтан оны жұмыс берушілер бағалайды; арнайы дүниетаным оны жұмыс берушілер бағалайды; арнайы дүниетаным қалыптастырады. («мектепке емес, өмірге үйрету!»)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Тұтас алғанда әлемде, жеке аймақтар мен елдерде, халық пен экономиканың дамуы мен таралу заңдылықтарын зерттеу. Халықаралық қатынастар мәселелеріне, адамзаттың ғаламдық пОНблемаларына және қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуіне, әлемдік дамудың қазіргі кезеңін жақсы түсінуге, ТМД елдері мен Қазақстан Республикасының әлем экономикасы мен саясатындағы орны мен рөлін сипаттауға және түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның киелі жерлер географиясы
    Несиелер: 4

    Қазақ халқының жадында мәңгі сақталатын және ұлттық бірлік пен қайта тірілудің нышаны ретінде қызмет ететін табиғи және мәдени мұраның ерекше ескерткіштерінің; «Қасиетті» таулар, үңгірлер, өзендер, табиғи шекаралар, ежелгі қоныстар, ерекше табиғи құбылыстар орындарыныңмәнін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған инклюзивті білім беру туралы ғылыми идеялар жүйесінің болашақ бакалаврларын қалыптастыру (HIA), білім беру жүйесінің әртүрлі деңгейлерінде инклюзивті білім беру моделін жүзеге асыруға олардың жеке-мотивациялық, танымдық және практикалық дайындығын жүзеге асыру. Блум таксономиялық картасын география сабақтарында қолдану. Географтың аспектілерін бағалау критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстанның туризм географиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан туризмі дамуының қазіргі тенденциясы, қазіргі кезде жедел дамып келе жатқан сала ретінде оған жеке аймақтар мен елдегі рекреациялық ресурстар туралы білім беру. Табиғат жайлы жүйеленген және терең білім беру.Туризмнің мақсаты мен міндеті. Қазақстанның туризм тарихына қысқаша саяхат. Қазақстанның туризмнің қалыптасуы мен дамуыны. Қазақстан туризмнің болмысы мен экономикалық маңызы. Қазіргі әлемде туризмнің ролі. Туризм дамуының мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің туризм географиясы
    Несиелер: 4

    Географиялық кеңістік ұйымның негізгі ұғымдардың география, заңдар мен заңдылықтарды зерттеуге туристік-рекреация ат салысады.Экскурсиялық туризмнің тарихына қысқаша шолу. Жалпы шолу туризмнің қалыптасуы мен дамуы. Экономикалық мазмұны мен туризм. Қазіргі әлемдегі туризмнің рөл. ТМД елдеріндегі негізгі туристік аймақтар. Туризмнің қазіргі жай-күйі Ресейде. Оңтүстік және Оңтүстік-Шығыс Қазақстандағы аймақтардың рөлі туризмнің дамуы. Туризмді дамыту проблемалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • География ғылымы дамуының жаңа концепциялары
    Несиелер: 5

    Дүниежүзілік деңгейде географиялық (аумақтық) еңбек бөлінісінің әсерінен пайда болған «табиғат - популяция - экономика» жүйесіндегі аумақтық өзара іс-қимыл туралы теориялық негіздері мен негізгі түсініктері, сонымен қатар халықтың кеңістіктік құрылымдары, табиғатты пайдалану және экономика; физикалық, экономикалық және әлеуметтік географияның құрылымы, негізгі ұғымдары мен әдістері, география ғылымындағы негізгі ғылыми бағыттарын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • География геосаясат негіздерімен
    Несиелер: 4

    Қазақстан үшін жаңа ғылымды түсінуге және зерделеуге, қазіргі заманғы халықаралық, саяси, әлеуметтік, экономикалық, әскери өмірдің күрделі құбылыстары мен процестерін ғылыми тұрғыдан ұғынуға мүмкіндік беру. Геосаясат негіздері ғылым ретінде, оның қалыптасу тарихы, оның теориясы, заңдары, әдістері мен қызметтері баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүние жүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Тұтас алғанда әлемде, жеке аймақтар мен елдерде, халық пен экономиканың дамуы мен таралу заңдылықтарын зерттеу. Халықаралық қатынастар мәселелеріне, адамзаттың ғаламдық пОНблемаларына және қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуіне, әлемдік дамудың қазіргі кезеңін жақсы түсінуге, ТМД елдері мен Қазақстан Республикасының әлем экономикасы мен саясатындағы орны мен рөлін сипаттауға және түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтану
    Несиелер: 4

    Аймақтардың халықаралық қатынастар мен жаһандық бәсекелестіктің субъектілері ретінде дамуын, елдердің және олардың аймақтарындағы аумақтық қауымдастықтардың дамуының ішкі және сыртқы факторларын зерттейді. Аймақ идеясы тиісті мемлекеттің күрделі, интегралды және әлеуметтік-экономикалық идеясы ретінде қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі дүние географиясы
    Несиелер: 4

    Заманауи әлемнің динамикасы туралы білімді қалыптастыру, оларға жаңа тәртіп идеяларын бағалауды үйрету, экономиканың жаһандануы мен әлемнің ең ірі аймақтарының нәтижелері туралы ойлауға үйрету. Әлемнің қазіргі саяси картасы. Әлеуметтік-экономикалық даму деңгейіне сәйкес елдерді топтастыру. Қазіргі әлемнің экономикалық және географиялық аймақтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Критериалды бағалау жүйесінің негізгі педагогикалық принциптері мен құрылымы, оқыту әдістері және бағалау құралдары қарастырылады. Бағалау критерийлерін бағалау және бағалаудың заманауи әдістерін пайдаланудағы студенттердің білім деңгейін анықтау дағдыларын, әрбір оқушының жеке қабілеттерін және мүгедектігі бар балаларды ескере отырып, педагогикалық диагностикалау процедурасын ескере отырып, жеке оқу жолын қалыптастыру қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • География ғылымының қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Негізгі географиялық ғылыми мектептерді, географиялық зерттеудің заманауи бағыттарын, географиялық процестер мен құбылыстардың мәнін, ғылыми білімнің негізгі деңгейлерін, географиялық мәселелерді шешудің жолдарын оқып үйрену. География ғылымының пәні мен әдіснамалық саласын анықтау, географиялық ғылымдар жүйесін дамытудың жаңа өзекті мәселелері мен бағыттарын қабылдау, географиялық мәселелердің мәнін ашу. Ғылымда жинақталған білім контекстінде алынған нәтижелерді жалпылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Өлкетану білімін берудің негізгі тұжырымдамалары; Қазіргі заманғы туристік геодинамикалық үдерістер мен олардың әсері; Өлкетану жұмыстарын ұйымдастыру туристік-сапарлық мекемеде жетекшісінің жұмыс жүйесін, өлкетану ұғымдарының мән-мағынасын білу. Қазақстандағы өлкетану үрдісінің маңызын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркістан облысының киелі жерлер географиясы
    Несиелер: 4

    Түркістан облысындағы ата-бабалар үшін арнайы ескерткіштері, қорғандар мен жерлеу орындары, діни ғибадат объектілері, ұмытылмас шайқастар орындары, ұлы адамдардың өмір сүру орындары сияқты табиғи ландшафтық нысандарды дамыту, кесенелер, храмдар және басқа да мәдени-тарихи мұраның ескерткіштерін, қасиетті орындармен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    тәрбие мен оқыту процесінде жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырыпкәсіби мәселелерді сауатты түсіндіреді(шешеді) және қабілеттерін дамытады.

  • Код ON8

    оқу бейіні бойынша тәуелсіз зерттеу және сараптамалық бағалау жүргізе алу.

  • Код ON2

    дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, Академиялық адалдық пен әдептілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.

  • Код ON7

    табиғи ресурстардың әлеуетін айқындау үшін маркетингтік зерттеулер жүргізу және табиғи ресурстарды пайдалану тиімділігін арттыратын жобаларды құруға қатысу.

  • Код ON1

    кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.

  • Код ON4

    ғылыми рационалдылық және оның тарихи принциптері тұрғысынан ғылым мен техниканың және онымен байланысты әлеуметтік проблемалардың арақатынасын анықтайды.

  • Код ON5

    аймақтың географиялық шолуын дайындауда, ландшафттар мен әр түрлі табиғи аймақтардың типологиясын анықтауда қажетті ақпаратты іздеуде және пайдалануда кәсіби дағдыларға ие.

  • Код ON6

    әртүрлі деңгейдегі аумақтардың экономикалық-географиялық, әлеуметтік, саяси және интеграциялық даму проблемаларын бағалау және шешу.

Top