Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01550 Биология в Halyqtar dostyǵy

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В05110 "Биология" білім беру бағдарламасының мақсаты: Биология саласында сапалы білімі, аналитикалық, зерттеушілік, этикалық, тілдік және икемді дағдылары, көшбасшылық қасиеттері бар биологты даярлау болып табылады.Биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша көпмәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген, педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік маңызды міндеттерді қазіргі ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби түрде шеше алатын, сондай-ақ жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілікке ие жоғары білікті педагог кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Тіндердің физиологиялық сипаттамаларына және олардың қалпына келуіне әсер ететін факторлар, клеткалардың, тіндердің теориялық білімі болуы керек. Ұяшық теориясының ұстанымын түсіну, микроскопиялық әдістермен жұмыс істеу қабілеті. Зерттеу жұмыстарын орындау кезінде осы білімдерді пайдалану, олардың нәтижелеріне қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіпкерлік қызметті кез келген мемлекеттің экономикасының нақты секторының негізгі буыны ретінде зерттеу саласында теориялық және практикалық оқытуды енгізу және түсіндіру. Студенттерде әртүрлі өндірістік-экономикалық жағдайларды шешуге, іскерлік ортада дұрыс, тиімді және теңгерімді шешімдер қабылдауға дербес көзқарас дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді. Кәсіпкерлік, көшбасшылық және бизнес саласындағы құзыреттіліктерді қалыптастыру. Студент кәсiпкерлiктi анықтаудың негiзгi тәсiлi, кәсiпкерлiктiң түрлерi (әлеуметтiк, компания iшiндегi, халықаралық), олардың қоғамдағы ролi, кәсiпкерлiктегі жаңа идеялар, стартаптар, бизнес-жобаларды ұйымдастыру және ұсыну туралы бiлiм мен түсiнiк алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – құқық және құқықтық қатынастардың негізгі түсініктерін, еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықтағы өкілдіктер мен құзыреттерді, сонымен қатар экономика саласындағы теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыру. Студенттерде экономикалық заңдылықтар, нарықтық экономиканың дамуындағы әртүрлі тенденцияларды тудыратын себептер, сонымен қатар оны реттеудің маңызды механизмдері туралы түсінік болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторларын зерттейді. Студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымын, әлеуметтік және азаматтық мәдениетін қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа деген саналы азаматтық ұстанымын айқындайды, осы құбылысқа қарсы тұрудың адамгершілік санасының құндылықтарын жүзеге асырады, өмірдегі сыбайлас жемқорлық құбылыстарына сыни талдау жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеті – қойылған міндеттерге байланысты теориялық-аналитикалық және эксперименттік-аналитикалық тәсілдерді әдістемені таңдауда студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына білімдерін қалыптастыру. Бұл ретте эксперимент нәтижелерін өңдеу, басқа нәтижелермен салыстыру және талдау әдістері келтірілген. Мәліметтер қорымен жұмыс жасау, зерттелетін тақырыптардың өзектілігі мен жаңашылдығын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының төтенше жағдайлар саласындағы заңнамалық актілерін білу; адам өмір сүру жүйесіндегі тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздері; адамның қоршаған ортамен қарым-қатынасының негіздері және қызметтің ұтымды шарттары; техникалық құралдардың қауіпсіздігі мен тұрақтылығын жоғарылатудың құралдары мен әдістері. Теріс әсердің параметрлерін бақылау және олардың деңгейін бағалау мүмкіндігі; Жоспарлау және құтқару жұмыстарына қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Биология ғылымының пайда болу тарихын білу; биологияның негізгі түсініктері; биологиялық ғылымның әдістемелік аспектілері, практикалық және эксперименттік зерттеулерде теориялық білімдерін қолдану мүмкіндігі; микроскопиялық техниканы, өлшеу құралдарын пайдалану үшін тиісті пәндер мен арнайы курстарды өту барысында алынған білімді қолдануға болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Педагогикалық зерттеулердің сипаттамаларын, логикасын білу; қазіргі заманғы білімнің негізгі аспектілері; тұтастық педагогикалық үрдістің құрылымдары мен қозғаушы күштері; жалпы білім беру үрдісінің мақсаттары, міндеттері, функциялары, мазмұны, әдістері, нысандары, оқыту құралдары мен білім беру құралдары; Педагогикалық мәселелерді шешуге қажетті ақпаратты табу, талдау және түсіндіру қабілеті; педагогиканың басқа ғылымдармен және практикамен байланысын ашу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі қашықтықтан оқытуды (сабақ) өткізу әдістері
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқытудың жергілікті жүйесі белгілі бір білім және жекелеген қала (университет) шеңберінде жұмыс атқарады, оның құрамына тек жоғары оқу орындары ғана емес, мектептер, гимназиялар мен колледждер де кіреді. Осындай жүйенің аясында жұмыс жасаудың алғашқы сатысында зиялылық потенциялын, компьютерлік техниканы ұтымды пайдалана отырьш, үздіксіз білім беру принциптерін ойдағыдай іске асыру қажет. Осыған орай, мектептер мен жоғары оқу орындары жергілікті және аймактық желіні пайдаланып, шығармашылық жұмыстарын таратып, оқыту үрдісінде әдістеме бойынша тәжірибе алмасуы қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Химияның негізгі ұғымдарын, заңдарын және теорияларын білу және түсіну, зертханалық жұмыстарды жүргізу, демонстрация эксперименттерін құру және оларға түсінік беру; химиялық процестердің ғылыми бақылауларын жүргізу, эксперименттерге арналған жабдықтарды пайдалану. Тәжірибеде проблемаларды және дағдыларды шешу үшін логикалық және критикалық ойлауды, кәсіби білімін қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің маусымдық және жастық өзгерістерін, көбеюі мен өнімділігін және қайта қалпына келу негізін, морфологиялық эволюциялық бағыттарын білу. Систематика, эволюция, фиологенез, систематика және флористика, таксономиялық категориялар мен таксономиялық бірлік туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі қашықтықтан оқытудың әдістері мен технологиялар
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту компьютерлерді және телекоммуникациялық желілерді пайдалануға негізделген. Компьютерлік құралдар ара қашықтық мәселелерін шешеді және оқытушы мен білім алушылардың байланысын қолма-қол етеді. Ақпараттық технологиялардың заманауи құрал-жабдықтары оқыту барысында материалдарды көрсетудің: вербальды және бейнелік (дыбыс, графика, видео, анимация) түрлерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс (қазақ) тілінде сөздік мінез-құлық бағдарламасын жасау үдерісінде шығармашылықты, инновацияны, алқындылықты енгізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар дамуының әлеуметтік факторлары және олардың проблемаларын шешу кезінде пайдалану, тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлық, эндокринді, жүрек-тамыр, тыныс алу органдарының, эндокринді, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу органдарының дамуы, теориялары мен оқушылардың даму физиологиясының негізгі қағидаларын білу және түсіну, топта және жеке түрде практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасау, талдау және тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқасыздар зоологиясы І
    Несиелер: 5

    Протозоа – бір клеткалы омыртқасыз жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, биологиясы мен анатомиясын қарау: шығу тегі мен тарихын, қоғамға пайдасы мен зиянын талдауда жүйелі жүйелерді қолдану, топта жеке практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Агрономия негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді игеру нәтижесінде студент мынаны істей білуі керек:дақылдардың түрлері мен сорттарын анықтау; тұқымның тазалығын, өнгіштігін, сортына және егуге жарамдылығын анықтайды;тұқым себу нормаларын есептеу, топырақ құнарлылығын арттырудың әртүрлі әдістерін қолдану; күздік және жаздық дақылдарды егу технологиясын сақтау;топырақты эрозиядан қорғау үшін ауылшаруашылық тәжірибелер жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 6

    Жер шаруашылығының негізгі заңдарын, топырақ түзілу факторларын, топырақтың физикалық, химиялық қасиеттерін, топырақты қорғау және топырақты қорғаудың тиімді жолдарын қарастыру. Ауылшаруашылық, егістік дақылдарын топтарға бөлу, классификациялау жолдары, ботаникалық, биологиялық ерекшеліктерін білу. Егістік дақылдарды себу мен ауылшаруашылық дақылдарынына биологиялық және агротехникалық талаптарды білу және мектепте оқу тәжірибе участоктарын ұйымдастыру барысында қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клетка құрылымы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге жасушалардың,тіндердің,ауылшаруашылық және үй жануарларының ағзаларының өмірлік процестерінің құрылымдық ұйымдастырылуы және онтогенездегі олардың даму заңдылықтары туралы білім беру. Пәннің міндеті - студенттердің жасушалардың, ұлпалардың және ағзалардың қалыпты құрылымы туралы білімдерін олардың патологиялық жағдайда өзгеру механизмдерін зерттеу кезінде еркін қолдана алу қабілетін қалыптастыру, осылайша басқа клиникалық пәндермен қатар медициналық ойлаудың негізін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар эмбриологиясы
    Несиелер: 5

    Жасушалық, морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық зерттеулерді зерттеудің қазіргі тенденцияларын қарастыру. Адам мен жануарлардың дамуындағы морфологиялық, физиологиялық өзгерістер туралы білім. Гаметогенез, эмбриогенез ерекшеліктерін, ұрықтандырудың, гаструляцияның, органогенездің биологиялық маңызын түсіну. Проблемаларды шешу үшін зертханалық жұмыстарды қолдану, оларды орнату, орындау, талдау және қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам және жануарлар биохимиясы
    Несиелер: 5

    «Адамдар мен жануарлардың биохимиясы» ғылыми пәні - тірі организмдерді құрайтын қосылыстардың қасиеттері мен қасиеттері, биохимиялық процестердің негізгі заңдылықтары және метаболизмді реттеу механизмдері туралы білім алу. Биотехнологиялық зертханалар саласындағы ғылыми-зерттеу және өндірістік жұмыстардың әдістері мен әдістерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқасыздар зоологиясы ІІ
    Несиелер: 5

    Метазоа – көп клеткалы омыртқасыз жануарлар дүниесімен танысу, олардың сыртқы және ішкі құрылысын, зат алмасу процесін, тіршілік ету ортасы мен өзара қарым-қатынасын, таралуын, дамуын, шығу тегін, табиғаттағы және адам өміріндегі маңызымен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Биохимия пәнін игерудің мақсаты - қоршаған ортаның физика-химиялық және биохимиялық сипаттамаларына байланысты заттардың физиологиялық және патологиялық жағдайындағы жануарлар популяциясының биохимиялық көрсеткіштерімен танысу және зерттеу. Биохимия пәні бакалаврдан биологиялық ресурстарды ұтымды пайдалану технологияларын, оларды қорғау, жасанды көбею, экологиялық қауіпсіздікті, зерттеулер мен мониторингті жетілдіруді талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көмірсулар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттері: • көмірсулардың жіктелуі, құрылымы және негізгі химиялық қасиеттері туралы студенттердің білімдерін кеңейту және жүйелеу; • ағашты химиялық өңдеу кезінде мүмкін болатын моносахаридтердің стереоизомериясын, моносахаридтердің қатысуымен жүретін реакциялардың түрлерін және олардың түрленуін зерттеу; • олигосахаридтер мен полисахаридтердің құрылысын, қасиеттерін және олардың практикалық маңызын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдік ағзаларының тіршілік қызметінің заңдылықтарын қарастыру және негізгі физиологиялық процестерде (фотосинтез, тыныс алу, минералды тамақтану, аралық алмасу және т.б.) синтезделетін метаболиттердің рөлін ашу және олардың өсімдік ағзасының өсуі мен дамуына қатысуы туралы білімдерді топта және жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қоюда, орындауда, қорытындыларды талдау мен тұжырымдауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адамдар мен жануарлардағы патологиялық процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің білім кешенін қалыптастыру және логикалық ойлауын дамыту, ауру ағзасындағы патологиялық өзгерістердің пайда болуы мен реттілігін талдау, студенттерді жануарлардың ауруларының алдын алу мен емдеудің жалпы қағидаларын клиникалық түсінуге дайындауға негіз болып табылады. Мақсатқа сүйене отырып, оқу пәнін (модульді) оқу барысында келесі міндеттер шешіледі: - аурудың әр кезеңінде дене функциясының бұзылуының сипаты мен ауырлығын талдау дағдыларын қалыптастыру; - аурудың патогенезі мен оның клиникалық көрінісі арасындағы байланысты анықтауға үйрету; - патологиялық процестің зардап шеккен органға, сондай-ақ ауру жануарлар денесінің басқа өмірлік мүшелері мен жүйелеріне әсер ету дәрежесін анықтауға үйрету; - аурудың этиологиясы мен патогенезін ескере отырып, ауру ағзасындағы құрылымдық өзгерістерді талдау кезінде логикалық ойлауды дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Адам ағзаларының әртүрлі жүйелерін олардың динамикалық және функционалдық байланыстарын, жануарлар патшалығының жүйесіндегі адамның жағдайын, тірек-қимыл аппаратын есепке ала отырып зерттеу. Сүйектердің жіктелуі. Ішкі органдар туралы оқу – спланхнология. Дененің жалпы ауырлық орталығының жас, жыныстық, жеке орналасу ерекшеліктері. Жүйке жүйесінің жалпы анатомиясы. Топта зертханалық жұмыстарды орындау кезінде талдау және қорытынды жасау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Омыртқалы жануарлардың дамуының негізгі заңдылықтарын, жануарлардың даму физиологиясының теориясы мен заңдылықтарын білу және түсіну: ас қорыту, тыныс алу, қанайналым, нерв, зәр шығару жүйесінің дамуы, жануарлардың дамуының әлеуметтік факторлары мен міндеттерін шешу, топта жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру, қою, талдау және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің физиологиялық процестері
    Несиелер: 5

    Тіршілік процестерінің заңдылықтарын және өсімдік метаболизмінің механизмдерін, биологиялық заттардың негізгі кластарының ерекшеліктерін, олардың құрылымын, қасиеттерін және әсер ету механизмдерін, өсімдік ағзасындағы зат алмасу жолдарын қарастыру және зертханалық зерттеулердің нәтижелері бойынша қорытынды жасауда пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта мектепте биологиялық білім мен тәрбиенің мазмұнын білу; мұғалімдер мен оқушылар арасындағы ынтымақтастық үрдісінде өзгерістерге ұшыраған заманауи әдістерді, оқыту әдістерін және технологияларды қолдануда білім мен дағдылар жүйесін дамыту; биология сабақтарында қолданылатын қазіргі заманғы технологиялар мен білім беру нысандары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Органикалық химия пәнін білу. Көміртекті қосылыстарды зерттеу. А.М.Бутлеровтың химиялық құрылымының теориясы. Ациклический және карбоциклический, гетероциклдік. Функционалдық топтардың тұжырымдамасы. Алькандар, ареналар, спирттер, фенолдар, альдегидтер және кетондар, монокарбондық және гидроксикарбон қышқылдары және оптикалық изомерия, альдегид пен кето қышқылдары, таутомерия, аминқышқылдары, жіктелуі және номенклатурасы, изомериясы, өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Адам және жануарлар физиологиясын оқыудың әдістері мен жалпы заңдылықтарын қарастыру, ұлпалардың түрлері мен жалпы қасиеттерін, жүйке және бұлшықет ұлпаларының құрылымын, эндокринді, қанайналу, асқорыту, тынысалу, орталық жүйке жүйесінің, жоғары жүйке қызметтерін және лабораториялық жұмыстарды жеке, сондай-ақ топта орындауда талдау мен қорытынды жасауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Микробиология негіздері
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің құрылымдық ерекшеліктерін және олардың жіктелуінің принциптерін, олардың өсуі мен көбею ерекшеліктерін, энергия алудың әр түрлі әдістерін, табиғат пен адам өмірін, экология, ауыл шаруашылығы, азық-түлік және химия өнеркәсібіндегі микроорганизмдерді пайдалану әдістемелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 5

    Әлемнің флорасы мен фаунасын жүйелеу, тірі организмдерді оларды ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінде, өсімдіктер тіршілігінің түрлері, популяциясы және құрылымы туралы идеяларды қалыптастыруда интеграцияланған тәсілді жүзеге асыру, сонымен қатар олардың аймағында өсімдіктер мен жануарлардың көп кездесетін түрлерін тану және салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоботаника
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің құрылысы мен функциясын клеткалық, ұлпалық, және мүшелік деңгейінде ажырата білу; Өсімдіктердің шығу тегі мен онтогенездік және филогенездік дамуының құрылымдық негізі туралы теориялық білім қалыптастыру. Препараттармен анатомиялық талдау жасай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 15

    Қосымша білім беру бағдарламасы (кәмелетке толмағандар) - қосымша құзіреттілікті қалыптастыру мақсатында студенттер оқуға арналған пәндер мен модульдердің және басқа да тәрбие жұмыстарының жиынтығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Энзимология
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдер және қоршаған орта. Микроорганизмдердің зат алмасуы (энергетикалық және биосинтетикалық процестер). Микроорганизмдердің популяциялық өзгергіштігі. Микроорганизмдердің таралуы, олардың табиғаттағы зат алмасудағы маңызы. Микроценоздар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дарвинизм теориясы
    Несиелер: 5

    Эволюцияның жалпы заңдылықтарын білу мен тіршіліктің пайда болуы мен барлық деңгейдегі ұйымдасу механизмінің себептерін түсіну, популяциядағы оқшаулану мен тұқымқуалайтын өзгергіштіктің эволюциядағы рөлін, тіршілік үшін күрестің формалары мен жүру әрекетінің, түрлік бейімдеушіліктің қалыптасуын және осы алған білімді жеке және топтық практикалық тапсырмалаларды орындауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Эволюциялық ілім негіздері - бұл процесті әрі қарай басқару үшін органикалық әлемнің даму заңдылықтарын анықтау. Органикалық әлемнің тарихи даму заңдылықтарын негіздеу үшін эволюциялық доктрина биологиялық, ауылшаруашылық ғылымдары мен медицинаның әртүрлі салаларында жинақталған бай материалдарды қолданады. Осы заңдылықтарды аша отырып, өсімдіктер мен жануарлар организмдерінің дамуын басқарудың заманауи әдістері негізделген жалпы қағидаларды дамытады және ауылшаруашылық өндірісінің жаңа міндеттері мен сұраныстарына сәйкес өсімдіктер мен жануарлар тұқымдарының жаңа сорттарын құруға жол ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары мен міндеттері. Биотехнологияны, қазіргі әлемде маңызды рөл атқаратын ғылым мен техниканы зерттеу. Жоғары сапалы азық-түлік және жемшөп өнімдерін өндіру үшін жануарлар мен өсімдік шикізатын өңдеуде биотехнологиялық процестерді қолдану туралы қажетті теориялық білім негіздерін қалыптастыру; ферменттердің, азық-түлік және жем ақуыздарының, дәрумендердің, басқа да биологиялық белсенді заттардың және генетикалық түрлендірілген тамақ көздерінің өнеркәсіптік өндірісінің негіздері туралы білім алу, сонымен қатар биотехнологияның әдістері мен әдістерін қолдана отырып, ауылшаруашылық шикізатын өңдеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың модельдері мен нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. Мүгедектігі бар балалардың әртүрлі категориялары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін жағдайлар жасайды, балаларды жалпы білім беру үрдісінде сенсорлық, қозғалтқыш, интеллектуалдық бұзылулармен, эмоционалды-сауық саламен қамтуды сипаттайды.Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастырады. Инклюзивті білім беру процестерін басқарудағы сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 5

    Молекулалық биологияның заманауи әдістерін білу молекулалық биологтың жұмысының негізі болып табылады және ол молекулалық биологияның қай саласында жұмыс жасайтынына қарамастан, құзыретті маман қалыптастыру үшін қажет. Бакалавриатта оқу барысында олар молекулалық биологияның заманауи әдістері, про- және эукариоттық жасушалардың әр түрлі түрлеріндегі генетикалық ақпаратты беру және экспрессиялау әдістері, рекомбинантты өнімдердің экспрессиялық тиімділігіне сандық және сандық талдау, сонымен қатар зерттеудегі қазіргі молекулалық биология әдістерінің маңызы мен рөлі туралы іргелі білімдер алады. геномдардың құрылымы мен қызметі, оның ішінде адам геномы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам және жануарлардың орталық жүйке жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты (міндеттері): - орталық жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметі туралы негізгі білімдермен, ұғымдармен және терминдермен таныстыру. Міндеттері: - адамның жүйке жүйесінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерімен барлық дене мүшелері мен жүйелерінің қызметін біріктіретін орталық жүйке жүйесінің маңызды құрылымдары туралы түсінік беру.-зерттелетін анатомиялық құрылымдардың құрылымы мен қызметі арасындағы органикалық және ажырамас байланыс туралы негізгі жалпы биологиялық ұғымдармен таныстыру - орталық жүйке жүйесінің анатомиясының маңызды бөлімдерінде қолданылатын қазіргі заманғы теориялар мен әдістермен таныстыру. - студенттерді адамның жүйке жүйесінің аналитикалық, синтетикалық, интегративті және бейімделушілік қызметінің нәтижелерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 5

    «Генетика» пәнін оқудың негізгі мақсаты студенттердің жалпы генетиканың қазіргі жағдайының негіздерін зерттеу болып табылады. Пәннің міндеттері: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтары мен тетіктерін негізгі қасиеттер ретінде зерттеу; гендік экспрессияны білдіру және реттеу тетіктері арқылы тіршілікті ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде тұқым қуалайтын материалды ұйымдастыру туралы қазіргі идеяларды алу; селекция негіздерін, гендік инженерияны, молекулалық-генетикалық әдістердің даму перспективаларын зерттеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология генетика негіздерімен
    Несиелер: 5

    Өмірдің молекулалық негіздерін білу және түсіну, мұрагерлік ақпаратты енгізу тетіктері, биогенетикалық заң, мутация механизмінің молекулалық деңгейі, мұра және онкологиялық ауруларды алдын-алу және зерттеудің қазіргі әдістері және оларды командалық және жеке жұмыс тәжірибелік жұмыс атқаратын міндеттерді шешуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Микроорганизмдер биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдер биотехнологиясының объектісі ретінде және өсімдіктер биотехнологиясының барлық негізгі бағыттары ретінде қолданылатын in vitro жағдайында өсірілген жасушалар биологиясының заманауи ғылыми жетістіктері туралы түсінік беру. Жасанды тамыр ортасында өсетін жасушалардың биологиясын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биологияны оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жалпы білім беретін мектепте «Биология» пәнін оқыту саласындағы студенттерді инновациялық педагогикалық қызметке дайындау. Пәннің міндеттері: - биологиялық білім берудегі инновациялық технологиялардың өзгергіштік дәрежесі туралы түсінік қалыптастыру; болашақ педагогикалық іс-әрекет процесінде биология пәнінен мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізуге тиімді және қолайлы әр түрлі технологиялық нұсқалардан талдау және таңдау қабілеттерін дамыту;- студенттердің инновациялық қызметіндегі психология лық кедергілерді жою; - студенттердің кәсіби құзіреттілігін арттыру қажеттілігін қалыптастыру; - студенттердің инновацияға дайындығын диагностикалау; - инновациялық биологиялық білім беру технологиясы ның мәселелері мен міндеттерімен танысу процесінде патриоттық және азаматтық тәрбие

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 5

    Патологиялық сипаттамалар мен полиморфизмдердің мұрагерлік қасиеттерін зерттеумен, патологиялық ерекшеліктерді мұраға алудың теориялық мәселелерімен және адамдарға қиын мұра белгілерімен танысу, медициналық генетика саласындағы мәселелерді шешу дағдыларын дамыту, генетикалық тәуекелдерді есептеу, медициналық генетика және медициналық генетикалық кеңес беру әдістерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы және физиологиясы» пәнін меңгерудің міндеттері: ● білім беру: адамдар мен омыртқалылардың жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы туралы білімді, сонымен қатар осы білімді практикалық қолдану негіздерін; ● практикалық: жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы туралы білімді адамның жоғары жүйке қызметінің заңдылықтарын, сондай-ақ нейропсихиатриялық аурулардың генезисін түсіну үшін қолдана білу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON7

    қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік қызметі мен рөлі туралы білу; педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асыру және педагогикалық жағдайларды талдау және оларға негіздеме беру. Кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі белсендіруге дайын болу.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON8

    тірі жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін, оларды ұйымдастыру деңгейлерін, биологияның негізгі концепцияларын, әдістері мен даму перспективаларын білу, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON6

    биотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдана білу; биологиялық процестердің өту заңдылықтарын түсіндіру.

  • Код ON4

    биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы теориялық негіздерді және базалық түсініктерді білу, Жалпы кәсіби базалық ақпаратты баяндау және сыни талдау.

  • Код ON9

    зертханалық және далалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, биологияны оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелеу, қолдана білу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

  • Код ON5

    іскерлік пікірталастарды, іскерлік коммуникацияларды жүргізуге, табиғатты пайдаланудың құқықтық және экономикалық негіздерін, табиғатты қорғауды және ұжымда жұмыс істеу қабілетін меңгеру.

  • Код ON10

    оқушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын білу, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әр түрлі жас кезеңінде оқу процесінде пайда болатын көріністерін білу.

Top