Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01404 Qazaq kuresi бойынша педагог-жаттықтырушы

  • Спорттық-педагогикалық шеберлік және тәлімгерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс жаттықтырушының спорттық-педагогикалық шеберлігінің жалпы теориялық және практикалық категорияларын оқытуға, оқу жұмысы процесінде оларды қолдануды қамтамасыз ететін арнайы білімді, кәсіптік біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға; есептік құжаттаманы ресімдей отырып , жаттықтыру жұмысының принциптерін оқытуға; адамгершілікке, ерік-жігерге, эстетикалық көзқарастар мен еңбекқорлыққа тәрбиелеуге; нормативтік құқықтық құжаттарды, дене шынықтыру және спортты басқару органдарының ұсынымдарын, оқу-бағдарламалық құжаттаманы зерделеуге, талдауға және іске асыруға; спорт стандарттарына өзгерістерді зерделеуге; педагогикалық және жаттықтырушылық тәлімгерлікті ұйымдастыруға, бастаушы педагог-жаттықтырушыларға көмек көрсетуге; педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерге, әдістемелік әзірлемелер мен құралдарды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
  • Спортшы-балуандардың жылдамдық - күш қабілеттерін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты Qazaq kuresi-мен айналысатын спортшылардың жылдамдық-күш қабілеттерін дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдерді зерделеу болып табылады. Курс шеңберінде студенттер: балуандардың жылдамдық-күштік даярлығының негіздерін; жылдамдық-күштік қабілеттерін дамытудың физиологиялық негіздерін; жылдамдық-күштік қасиеттерді жаттықтыру кезінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді; балуандардың жылдамдық-күштік қабілеттерін дамыту үшін оқу процесін ұйымдастыруды; Qazaq kuresi техникалық аспектілерін және олардың жылдамдық-күштік қабілеттерін дамытумен байланысын; бағдарламалауды балуандарда жылдамдық-күш қабілеттерін дамытуға арналған жаттығу сабақтары; оқу процесінің тиімділігін бағалау және жаттығу бағдарламасын түзету және т.б. қарастырады

  • Спорттық медицина және қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Осы пәннің курсында дене шынықтыру мен спортты қамтамасыз ететін ғылым ретінде спорттық медицинаның ерекшеліктері мен рөлі; «денсаулық», «ауру» ұғымдарының мәні және олардың адам ағзасына әсері; спорттық медицина тұрғысынан бағдарлау және спорттық іріктеу; спорттың денсаулыққа әсері; спортшылардың физикалық дамуын зерттеудің әдістері мен тәсілдері; жағдайды дәрігерлік бақылау қарастырылады спортшының денесі; алынған жарақаттардан кейін қалпына келтіру әдістері мен құралдары; допинг-бақылаудың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларды, сондай-ақ ересектердің дене тәрбиесінің мәні, дене тәрбиесінің принциптері мен әдістері зерделенеді; дене тәрбиесі, денсаулықты нығайту және сақтау мақсатында белсенді қозғалыс әрекеттерін (дене жаттығуларын) қолданудың заңдылықтары, шарттары мен нысандары зерделенеді. Курс физикалық жаттығуларды ұйымдастыру мен өткізудің дидактикалық критерийлері мен принциптерін, міндеттерін, құралдарын, формалары мен әдістерін сипаттайды.

  • Спортивная физиология
    Несиелер: 4

    Бұл курс барысында жаттығулардың ағзаның мүшелері мен жүйелерінің жұмысына, сондай-ақ ағзадағы метаболикалық және энергетикалық процестерге әсері зерттеледі. Спорттық физиология аэробты және анаэробты төзімділік, максималды жылдамдық, күш, икемділік және қозғалысты үйлестіру сияқты физикалық белсенділіктің аспектілерін зерттейді. Білім алушылар спортшылардың дене көрсеткіштерін жақсарту тәсілдерін зерделеумен және оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін тиімді жаттығу бағдарламаларын құрумен айналысатын болады.

  • Оқытудың инновациялық технологиялары және білім берудің жаңартылған мазмұны
    Несиелер: 5

    Осы пән курсында орта білім беруді жаңғыртудың стратегиялық бағыттары; жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы негізінде мектепте оқыту нәтижелерін айқындау мен бағалаудың инновациялық технологиялары; Заманауи педагогтың инновациялық моделін қалыптастыру; мектепте оқытудың инновациялық технологияларының типологиясы; мектепте оқытудың инновациялық әдістемелері; педагогтерді даярлаудың ақпараттық-коммуникациялық, интерактивті технологиялары; білім беруді цифрландыру; реформалаудың ерекшеліктері қарастырылады мектепте дене шынықтыруды оқыту.

  • Кәсіби спорттағы қазақ / орыс тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың қазақ/орыс тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, қазақ/орыс тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.

  • Спорттық психология
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді адамның реакциясын түсінуге және спорт пен жаттығуларға бейімделуге психологиялық көзқараспен таныстырады. Дәрістер, жағдайлық зерттеулер мен семинарлар танымды, аффект пен мінез-құлықты және олардың арасындағы күрделі өзара әрекеттесуді талқылауға және түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер спорттық нәтижелер мен жаттығуларды, сондай-ақ спортшылардың дайындығына әсер ететін психологиялық факторларды біліп, түсінеді.

  • Кәсіби спорттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.

  • Негізгі физикалық қасиеттерді тәрбиелеу
    Несиелер: 4

    Бұл курс негізгі физикалық қасиеттерді дамыту бойынша негізгі білім мен кейбір практикалық біліктіліктер мен дағдыларды игеруге бағытталған: күш, ерік, төзімділік және т.б.; бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

  • Спорттың базалық түрлеріне оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс негізгі ұғымдарды, негізгі спорт түрлерінің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін зерттеуге, оқытудың техникалық - тактикалық әдістері мен тәсілдерін игеруге, оқу-жаттығу процесінде ойын өткізу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Спорттың базалық түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандарын өткізудің құралдары мен ерекшеліктері қарастырылады, халықаралық және ұлттық стандарттарға сәйкес дене шынықтыру мамандарына қойылатын талаптар тұрғысынан теория мен әдістеменің ережелері ашылады.

    Селективті тәртіп
  • Жоғары жетістіктер спорты және олимпиадалық білім
    Несиелер: 4

    Бұл курс олимпиадалық білім мен спорт бизнесін халықаралық деңгейде, соның ішінде өндіріс пен пайдалануды және жаһанданудың осы процеске әсерін қарастырады. Курстың зерттелетін тақырыптарына коммерцияландыру, маркетинг, салыстырмалы спорттық модельдер, жаһандық процестер және көрермендермен жұмыс кіреді.

  • Спорт құқығы
    Несиелер: 5

    Курс спорт құқығының түсінігі мен мәнін; спорт құқығының пәнін, принциптері мен дамуын; Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы заңнамалық жүйесін, құқықтық актілерін; халықаралық спорт жарыстарының құқықтық негізін; спорт саласында халықаралық деңгейде шарттар жасасу ерекшеліктерін; допинг бақылаудың құқықтық негіздерін; спорттық дауларды реттеу түсінігін, мәнін, жіктелуін және тәсілдерін қарастырады.

  • Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс әртүрлі зерттеу түрлеріне қатысты принциптер мен этикалық ойларды қарастыруға арналған. Қамтылған тақырыптарға зерттеу сұрағын әзірлеу, әдебиеттерді сынау, зерттеу дизайны, деректерді жинау, өлшеу теориясы және деректерді талдау принциптері кіреді. Студенттер жарияланған әдебиеттерді сыни бағалау, зерттеу сұрақтарын әзірлеу және зерттеу ұсыныстарын жазу дағдыларын дамытады деп күтілуде.

  • Qazaq Kuresi интернационализациясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге халықаралық аренада ұлттық спортты дамыту үлгілерін жасауға мүмкіндік береді, шетелдік спортшылар мен жаттықтырушыларды тарту жөніндегі тұжырымдамалар, халықаралық жарыстарға қатысудың, Қазақстанда осындай іс-шараларды өткізудің өзектілігі негізделетін болады

    Селективті тәртіп
  • Qazaq kuresi оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында жекпе-жек түрлері бойынша дене жаттығуларының негізгі ұғымдары мен негізгі элементтері, жеке және топтық жаттығуларды құру ерекшеліктері, психологиялық дайындық пен коммуникация ерекшеліктері зерттеледі. Курс барысында Qazaq Kuresi бағытының пайда болуы мен даму тарихы, оқыту теориясы мен әдістемесі, денсаулық жағдайы мен Qazaq kuresi сабақтары арасындағы байланыс қарастырылады

    Селективті тәртіп
  • Балуандардың жалпы және арнайы дайындығы
    Несиелер: 5

    Бұл курс арнайы біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға, күрестің тактикалық-техникалық ерекшеліктерін, қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемесін зерттеуге, ауыспалы жағдайларда моториканы қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы курс барысында жекелеген арнайы іс-әрекеттерді жүргізумен айналысатындардың мүмкіндіктерін арттыруға бағытталған күрес фрагменттерімен жаттығулардың орындалуымен танысады

  • Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру , дене шынықтыру және спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдері; маркетингтік зерттеу әдістері. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.

    Селективті тәртіп
  • Qazaq Kuresi әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім алушыларды Qazaq kuresi тұжырымдамасымен, тұжырымдамалық аппаратпен, негізгі аспектілермен, ережелерімен таныстырады. Курс барысында білім алушыда Qazaq kuresi туралы спорт түрі ретінде негізгі түсінік қалыптасады. Бұл курс жекпе-жектің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде тарихи контекстті, жекпе-жектің осы түрінің негізгі принциптері мен философиясын, мақсаттары мен міндеттерін, жекпе-жек кезіндегі іс-қимылдардың тактикасы мен стратегиясын, жаттығу әдістерін және т.б. қамтиды.

  • Спорттағы педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты спорттық пәндерді оқыту сапасын бағалау жүйелерінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; спорт индустриясының ішкі жүйелерін зерделеу; кәсіби дағдылар мен әмбебап құзыреттіліктердің қалыптасу деңгейін бағалау үшін тапсырмаларды әзірлеу әдістері; білім беру және спорт мекемелерінде ішкі бағалау жүйелерін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
  • Спорттық және ұлттық ойындар
    Несиелер: 4

    Осы курс барысында білім алушы спорттың әртүрлі түрлері (баскетбол, волейбол, жеңіл атлетика, жүзу, асық және т.б.) бойынша арнайы дене жаттығуларын орындау техникасымен танысады, ойын барысында жеке техникалық әрекеттерді меңгереді. Курс бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

  • Спорттық метрология (спорттық тестілеу)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді функционалды және корреляциялық қатынасты, регрессиялық талдауды, спорттағы бағалау мен нормалар теориясын қолдана отырып, жекпе-жектің әртүрлі түрлерімен айналысу кезінде өлшеу әдістерімен таныстырады. Студент сапалық сипаттамалардың сандық бағалауын қолданады, күш қасиеттерін, икемділік пен төзімділіктің даму деңгейін бақылайды; жүктеме көлемі мен қарқындылығын, техниканың тиімділігін, оның ішінде зерттелетін спортшылардың дене дайындығын кешенді бағалауды жүргізеді

    Селективті тәртіп
  • Педагогикалық және спорттық этика
    Несиелер: 4

    Бұл курс педагогикалық және спорттық ортада туындайтын күрделі этикалық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс барысында кәсіби спорттағы этика (Qazaq kuresi), спорттық мінез-құлық (балуан), адамгершілік және спорттық тәрбие туралы түсінік қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Курсты зерделеу адамның дене шынықтыруын дамытуға бағытталған, адамның денсаулығына, психофизикалық жағдайына және физикалық жетілуіне қатысты тиімді ұстанымын анықтайтын және реттейтін әр түрлі әдістер мен іс-әрекеттерді қамтитын, өзін-өзі жоспарлы жұмыс бойынша саналы ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер адамгершілік-ерікті тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру, көшбасшылық теориясына негізделген дене шынықтыру мен дамуды жақсарту негіздерін үйренеді.

  • Спорттық тамақтану және фармакология
    Несиелер: 5

    Бұл курс аясында студенттер спортшыларға арналған тамақ көздеріне, тамақ таңдауына, ас қорытуға және ылғалдандыруға байланысты тұжырымдамалармен, сондай-ақ спорттағы допинг тарихымен, тыйым салынған заттардың тізімімен, тестілеу әдістерімен, допинг пен тестілеуге байланысты фармакологиямен, Qazaq kuresi допингіне қатысты Дүниежүзілік допингке қарсы агенттіктің (WADA) рөлімен және ресурстармен танысады

  • Спорттағы және физикалық белсенділіктегі эргономика
    Несиелер: 5

    Пән эргономикалық принциптердің жаттығу процесіне әсерін анықтауға және спортшыларды қажығандықты азайтуға, әл-ауқат пен денсаулықты сақтауға ықпал ететін жағдайларды қамтамасыз етуге дайындауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
  • Әлемдік қоғамдастықтағы спорт
    Несиелер: 5

    Осы курс аясында студенттер спорт индустриясының дамуына әсер ететін заманауи саяси, экономикалық және қаржылық трендтермен танысады

    Селективті тәртіп
  • Дене шынықтыру және спорт кинезиологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентке адамдар тобын тексеруге, сондай-ақ топтық жаттығуларды жоспарлауға және өткізуге мүмкіндік береді. Әр аптаның соңында студенттер бір аптадағы іс-шаралар туралы рефлексивті материал ұсынады. Студенттер сонымен қатар жеке спортшыларға биомеханикалық талдау жүргізіп, физикалық жаттығулардың күшті және әлсіз жақтарын анықтауы керек.

    Селективті тәртіп
  • Бейімді дене шынықтыру және спорт
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде осы курстың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары, принциптері ашылады; бейімді дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімді дене шынықтыру мен спорттың әдістері мен құралдары, дене қабілеттерін, қасиеттерін дамыту; бейімді дене шынықтыру мен спорттағы оқыту әдістері мен әдістері; бейімді спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; ұйымдастыру және мүгедектер үшін жарыстар өткізу.

  • Педагогикалық және жаттықтырушылық қызметке кіріспе
    Несиелер: 4

    Бұл курста педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің жалпы сипаттамасын, мәні мен ерекшелігін ашатын мәселелер зерттеледі, педагог-жаттықтырушының жеке басына қойылатын талаптар негізделеді, олардың кәсіби құзыреттілігі қарастырылады. Қазіргі қоғамдағы педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің әлеуметтік маңызы, сондай-ақ спорттағы Qazaq kuresi пайда болу тарихы зерттелуде.

  • Жаттықтыру процесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс оқу процесінің ұйымдастырушылық-құқықтық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, Qazaq kuresi сабағы бойынша дағдыларды қалыптастырудың заманауи әдістерін, әдістемелік қағидаттарды, оқытуда заманауи технологияларды пайдалануды, Qazaq Kuresi білім беру тұжырымдамасын зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
  • Жаттықтыру процесінің практикасы (Qazaq kuresi)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентке Qazaq kuresi кезінде жаттықтырушы ретінде машықтануға мүмкіндік береді. Студенттер жаттығулардың белгіленген түрі бойынша апта сайынғы жаттығу жоспарларын дайындайды және ұсынады деп күтілуде. Әр аптаның соңында білім алушылар өздерінің бастапқы оқу процесінің жоспарын, бір аптадағы коучинг қызметі туралы есепті және коучинг басшыларының есебі мен пікірлеріне негізделген қайта қаралған жоспарды ұсынады.

  • Дене шынықтыру және спорт тарихы (Qazaq kuresi)
    Несиелер: 3

    Бұл курста дене шынықтыру дамуының тарихи ерекшеліктері және Qazaq kuresi пайда болу, даму және қалыптасу тарихы; дене шынықтыру-сауықтыру тәрбиесі мен оқыту формаларының, құралдарының, әдістерінің, жүйелерінің тарихи дамуы; Қазақстанда және әлемде Qazaq kuresi дамуының қазіргі тенденциялары зерттеледі.

  • Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 4

    Бұл курста спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері қарастырылады; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын; меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби табыстылық менеджменті
    Несиелер: 4

    Курс студенттерде табысты адамның бейнесін және олардың көшбасшылық қасиеттерін дамытуды қалыптастырады. Курстың мақсаты-студенттерде спорттық ұжымдарды басқарудың заманауи қолданбалы әдістерін, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және пайдалану әдістерін, кадрларды кәсіби пайдалану, жобалық-инновациялық топтарды құру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымын көрсетуге бағытталған құндылық көзқарастары мен қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық ивент менеджмент
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде студенттерде спорттық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша басқарушылық құзыреттер қалыптастырылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны іске асыру мерзімдерін анықтау үшін спорттық іс-шаралардың негізгі стейкхолдерлерімен келіссөздер жүргізуге, баспасөз өкілдерімен PR-науқандарды ұйымдастыруға, еріктілер қозғалысын қалыптастыруға, спорттық іс-шараға қатысушылардың тұруы мен тасымалдауын ұйымдастыруға, спортшылар мен көрермендер үшін қауіпсіздік шараларын көздеуге, жергілікті қоғамдастық басшылығымен қызметті үйлестіруге, жеткізушілермен және демеушілермен келісімдер жасасуға қабілетті болады, форс - мажорлық және төтенше жағдайларды болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық коучинг: негізгі тұжырымдамалар (Qazaq kursi)
    Несиелер: 4

    Осы курс шеңберінде дәрістер мен интерактивті сабақтарды оқытудың Smart технологияларын пайдалана отырып, студенттер спорттағы концептуалды даму, спорттағы жаттықтырушы философиясы, спортшы мен жаттықтырушы арасындағы күрделі өзара іс-қимыл, команданы жоспарлау сияқты мәселелерді зерттейді, сондай-ақ жаттықтырушының жеке және әлеуметтік деңгейлердегі әртүрлі рөлдері мен үлестерін зерттейді. Студенттер жаттығу жоспарларын құруды, тиімді жаттығулар туралы шешім қабылдауды, жарыс жағдайларын бағалауды және коучингтегі рефлексиялық тәжірибенің рөлін үйренуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Осы курс шеңберінде студенттер мақсатқа жету үшін іс-қимыл жоспарын әзірлеуді, топ мүшелері мен құрылымдық бөлімдер арасындағы байланысты басқаруды, сондай-ақ жұмыс тиімділігін арттыру үшін қызметті синхрондауды қамтитын спорттағы жобалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру әдістемесін меңгереді. Курс қызметкерлер арасындағы жауапкершілік аймақтарын олардың дағдыларына сәйкес бөлуді және ұйымның ресурстарын пайдалануды зерттеуді қамтиды. Студенттер шығындарды бақылауға, уақыт шеңберін белгілеуге, бюджетті қалыптастыруға және жұмыс барысында туындауы мүмкін қиындықтарды қамтамасыз етуге қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Qazaq kuresi бойынша спорттық төрешілік
    Несиелер: 4

    Осы курс шеңберінде студенттер Qazaq kuresi бойынша спорттық төрешіліктерді, атап айтқанда жарыс ережелерін, төрешілер рәсімдерін, төрешілердің қимылдарын, төрешілердің орнын, төрешілер алқасының құрамын, төрешілер алқасының Төралқасын, қателіктер мен жазаларды, спортшылардың дұрыс емес және спорттық емес мінез-құлқын және басқа да мінез-құлқын және т. б. зерттейтін болады. спорттық төрешілердің біліктілік санаттарын беру, айыру және қалпына келтіру тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Qazaq Kuresi биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер кинетика және кинематика, анатомиялық позициядан аяқ-қол қозғалысына көшу, иілу / кеңейту, инверсия / эверсия, пронация / супинация сияқты мәселелерді зерттейді. Бұл курс механиканың модельдері мен әдістері негізінде Qazaq kuresi сабағында тірі тіндердің, жеке мүшелердің немесе ағзаның механикалық қасиеттерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру мен спорттағы тәрбие жұмысының технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, Білім беруді ұйымдастыру деңгейінде іс-шараларды ұйымдастыру, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіру; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбие процесін ұйымдастырудың стратегиясы, тактикасы мен техникасы, оқытушының (жаттықтырушының) тәрбиеші ретіндегі жеке басына қойылатын талаптар зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Qazaq kuresi-дегі жарыс қызметі
    Несиелер: 4

    Бұл курс Qazaq kuresi жарысы кезінде дененің экстремалды экологиялық жағдайларға төтеп беру және бейімделу қабілетін зерттейді. Студенттер адам ағзасына физиологиялық әсерімен танысады. Олар сондай-ақ жағымсыз әсерлерді азайту үшін қолдануға болатын жарыс стратегияларын зерттейді. Ауаның ластануы және дененің табиғи ритмының бұзылуы да зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Кәсіби қызмет шеңберінде гуманитарлық бағытты, мәдени және дене дамуын қалыптастыру үшін жалпы әлеуметтік білімді қолдану

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер жүргізуге және білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде тілді меңгеру

  • Код ON3

    Оқыту мен оқытуға әсері тұрғысынан Qazaq kuresi бойынша инновациялық білім беру технологиялары мен заманауи жаттықтырушылық әдістемелерді қолдана білу

  • Код ON4

    Qazaq kuresi оқыту кезінде тәрбиенің әдіснамалық тәсілдері мен педагогикалық әдістерін қолдану

  • Код ON5

    Qazaq kuresi әлеуеті арқылы мемлекеттік мүдделерді ілгерілету үшін халықаралық-құқықтық нормалар мен актілерді білу, халықаралық аренада диалог жүргізу дағдыларына ие болу

  • Код ON6

    Cпорт құқығы саласындағы білімі негізінде Qazaq kuresi спорттық қызметін ұйымдастыру және ілгерілету бойынша басқарушылық құзыреттерді қолдану

  • Код ON7

    Инклюзивтілікті, нутрициологияны, фармакологияны және қоршаған спорттық ортаны ескере отырып, таңдаған спорттық қызметін жүзеге асыру жағдайында спортшы денесінің функционалдық дайындығын қамтамасыз ету үшін жалпы спорттық медицина білімін қолдану

  • Код ON8

    Қолданбалы ғылымды пайдалана отырып, кәсіби және жеке мақсаттарға қол жеткізуді, спортшылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, стратегиялық тұжырымдамаларды қолдануды қамтамасыз ету бойынша оқыту әдістерін қолдану

  • Код ON9

    Дене шынықтыру мен спортта өлшеу, спортшының жағдайын және оның нәтижелерін болжау, сондай-ақ оның жарыстардағы мінез-құлқын білу

6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт-Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене тәрбиесі мұғалімі мен спорт жаттықтырушысын дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01404 Дене тәрбиесі мұғалімі мен спорт жаттықтырушысын дайындау
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top