7M05401 Математика в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты елдің даму перспективасын ескере отырып, іргелі білімі, инновациялық тәсілдері, жоғары оқу орындарында, білім беруді басқару органдарында, білім беру ұйымдарында, ғылыми-зерттеу орталықтарында ғылыми, педагогикалық, кәсіби-практикалық қызметті жүзеге асыру үшін зерттеу дағдылары бар бәсекеге қабілетті жаңа формациядағы мамандарды дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M092 Математика және статистика
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M054 Математика және статистика
-
Математиканы оқытудың теориясы және әдістемесі
Несиелер: 4Курс мақсаты: математика және математикалық модель деген не, нақты әлем құбылыстарын зерттеудің математикалық тәсілі қандай, оны қалай қолдануға болады және не істей алатыны туралы дұрыс жалпы түсінік қалыптастыру. Математикалық курстардың көлемі мен мазмұнын таңдау, оқу мақсаттарын анықтау, баяндау кеңдігі мен тереңдігін, қатаңдық пен айқындылықты дұрыс үйлестіру, яғни ең тиімдісін таңдау, және оқытудың ұтымды жолдары және мұның бәрі математиканы оқуға бөлінген шектеулі уақытты ескере отырып, зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Пән басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік психологиялық білімді қолдану ерекшелігі туралы, тиімді басқарудың негізін құрайтын әлеуметтік-психологиялық принциптер туралы, басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Курстың мазмұны: басқару психологиясының негізгі ұғымдары, теориялық ережелері, өзекті мәселелері, басқару психологиясының ерекшеліктері, көшбасшының жеке ерекшеліктері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Функционалдық кеңістіктерді енгізу теориясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты Соболевтің кеңістік теориясының негіздерін оқытуды көздейді. Онда шектеулі және шектеусіз аудандар жағдайында Соболев кеңістігі үшін әртүрлі өлшемдер мен әртүрлі өлшемдерді салу теоремалары, іздер теориясы мен Соболев кеңістігі теориясының элементтері бар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты - ғылым тарихы мен философиясы, оның тарихи дамуындағы және өзгеретін әлеуметтік мәдени контекстегі ғылыми білімнің жалпы заңдылықтарын зерттеу. Ғылым философиясы мен ғылым әдіснамасын меңгеру. Ғылымды танымдық іс-әрекет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт ретінде және мәдениеттің ерекше саласы ретінде зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Курстың мақсаты: әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін магистранттардың шет тілін меңгеру деңгейін арттыру. Пәннің мазмұны: пікір білдіру, шешімдер мен іс-әрекеттерді дәлелдеу, әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау дағдыларын меңгеру; үш негізгі компонентті еркін пайдалану: қарым-қатынас саласы мен тақырыптар, әлеуметтік-мәдени таным, лингвистика.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Көпбейнелі математикалық анализ және стохастикалық анализ
Несиелер: 4Бұл курс келесі бөлімдерді оқытуды мақсат етеді: әртүрлілік тілі және сыртқы дифференциалды формалар, жалпы көзқарас тұрғысынан интеграция мәселесі, Стокстың жалпы теоремасы және оның физика, технология, әртүрлілік теориясы және интеграция теориясының әртүрлі бөлімдерінде қолданылуы, кездейсоқ процестердің маңызды кластары, кездейсоқ талдау элементтері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектепте математикалық пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 4Пәннің мақсаты келесі тақырыптарды оқытуды көздейді: жоғары мектепте математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттері. Жоғары мектептегі математикалық білім. Жоғары мектеп дидактикасының негіздері. Жоғары мектеп оқытушысының әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері. ЖОО-да математиканы оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Студенттердің өзіндік жұмысы білім алушы тұлғасының өзін-өзі ұйымдастыруын дамыту формасы ретінде. Жоғары мектептегі педагогикалық бақылау негіздері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Пән мақсаты: жоғары білім мазмұнының негізгі ережелері туралы, жоғары мектептегі заманауи дидактикалық тұжырымдамалар туралы; университеттегі педагогикалық процесті жобалау және ұйымдастыру ерекшеліктері туралы, заманауи білім беру технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Педагогикалық шеберлік және педагогикалық техника негіздері, білім берудегі менеджмент, білім алушылардың тұлғасын қалыптастыру және дамыту процесін басқару туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жуықтау теориясына кіріспе
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: функцияның жақсырақ қасиеттері бар функциялармен жуықтауын және сол кезде пайда болатын қателіктерді бағалауды қарастыратын талдау бөлімдерінің бірін оқыту. Бұл пәнді оқу кезінде магистранттар кеңістік элементінің ең жақсы жақындауы, ең жақсы жуықтау қасиеттері, ең жақсы жуықтау элементі туралы жалпы теоремалар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектепте математиканы қашықтықтан оқытудағы білім беру технологиялары
Несиелер: 5Курс мақсаты мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктерін қамтиды. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чаттар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математикадан шет тіліндегі техникалық әдебиеттер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: математика бойынша кәсіби ғылыми және техникалық терминологияны оқыту; ауызша және жазбаша нысандарын ескере отырып, математикалық мәтіндердің ғылыми, кәсіби және іскерлік стилінің негізгі грамматикалық құбылыстарын; механика бойынша техникалық әдебиетті аударудың негізгі түрлерін, принциптері мен ерекшеліктерін зерттеу; жалпы ғылыми және іскерлік лексиканы зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математиканың инноватикасы
Несиелер: 5Курс мақсаты келесі бөлімдерді оқытуды көздейді: математика сабақтарында заманауи технологияларды пайдалану, педагогикалық инновациялық процестер, білім беру процесінде ақпараттық технологияларды қолданудың теориялық негіздері, оқу процесін компьютерлендірудің тарихи аспектілері, оқу процесіндегі технологиялар мәселелері, математика сабақтарында оқытудың жаңа технологиялары, ғылыми технологияның жалпы сипаттамасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Математикадағы кәсіби шетел терминологиясы
Несиелер: 5Пәнді оқудың мақсаты – математикадан кәсіби шетел терминологиясы бойынша іргелі білім алу, сондай-ақ оларды кәсіби салада қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнде математикадағы кәсіби шетел терминологиясын, ғылыми-техникалық стильдегі терминологияны талдауды, математикадағы ғылыми-техникалық тілдің сипаттамаларын, ғылыми-техникалық аударма аспектілерін, математикадағы ғылыми аударманы зерттеуді, аудармадағы эквиваленттілік пен оның типологиясын, математика бойынша кәсіби саладағы коммуникация негіздері оқытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Теориялар және олардың модельдерінің кластары (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Пәнді игерудің мақсаты магистранттарға модельдер теориясының мәселелерін шешу әдістеріне және тиісті ойлауға үйрету болып табылады. Бұл курс келесі сұрақтарды қамтиды: компактілік теоремасы, толықтық туралы теорема, Воот теоремасы, атмодық модельдердің бар болу теоремасы, саналымды-қаныққан модельдердің бар болу теоремасы, саналымды-категорлы (әлбетті) модельдердің бар болу теоремасы, элементарлық эквиваленттілік, атомдық модель, жай модель, саналымды-жай модель, саналымды-қаныққан модель, элементарлы енгізілу, теорияның типі.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика және оларды шешудің сандық әдістері
Несиелер: 4Курстың мақсаты: математикалық физика есептерін шешудің тиімді алгоритмдерін табу үшін магистранттардың қажетті түйсігін дамыту, сонымен қатар аналитикалық және сандық әдістермен таныстыру, соның негізінде есептерді шешудің ұтымды стратегиясы жүзеге асырылады. Бұл курс келесі бөлімдерді қамтиды: үш айнымалыдан тәуелді екінші ретті дербес туындылы сызықтық дифференциалдық теңдеулерді жіктеу және оларды канондық түрге келтіру; екі тәуелсіз айнымалыдан тәуелді екінші ретті дербес туындылы сызықты емес дифференциалдық теңдеулерді жіктеу және оларды канондық түрге келтіру; дербес туындылы теңдеулер жүйесін жіктеу; негізгі интегралдық түрлендірулер.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Туындалатын обылыстардағы жылуөткізгіштіктің шекаралық есептері (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: бұзылған аудандардағы жылу өткізгіштік теңдеуінің бірінші шекті мәселесін зерттеуге арналған: мәселені тұжырымдау, оны жылу потенциалын қолдана отырып, екінші типтегі Вольтеррдің сингулярлық интегралдық теңдеуіне азайту, оны реттеу әдісімен шешу, шешімнің сингулярлық кластарын анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сақина және модульдер (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Пәнді меңгерудің негізгі мақсаттары: сақиналар мен модульдер туралы терең білім алу; магистранттарда сақиналар теориясының негізгі жетістіктері арасындағы байланыс және олардың модуль категорияларын зерттеуге әсері туралы түсініктерін қалыптастыру; оқытылатын әдістерді өз бетінше қолдана білу дағдыларын дамыту. Бұл курс келесі сұрақтарды қамтиды: группа ұғымы, абельдік группа, сақина, өріс, идеал, сақина арқылы модуль, модульдің ішкі модулі, жиынмен туындалған ішкі модуль, модульдердің гомоморфизмі, изоморфты модульдер, модульдер группасының тура қосындысы және тура көбейтіндісі, модульдердің гомоморфизмінің ядросы, сақина арқылы модульдердің түрлері, модульдердің гомоморфизмі туралы теорема.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Функцияның құрылымдық және конструктивтік қасиеттері
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: функциялардың құрылымдық қасиеттерінің (дифференциалдылығы, тегістігі) конструктивтік (бір немесе басқа тәсілмен жақындау сипаты) өзара байланысы қарау. Лебег кеңістігі және тригонометриялық көпмүшелер, Дирихле ядросы және оның нормасы, жоғары ретті функцияның айырмашылығы және үздіксіздік модулі, тригонометриялық көпмүшеліктермен жақындастыру, Никольский кластарына арналған инвестициялар теоремалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Функциялардың аппроксимация теориясы
Несиелер: 4Пәннің мақсаты - ең жақсы жуықтау элементінің болуы мен бірегейлігінің жалпы теоремаларын оқыту. Лебег кеңістігіндегі ең жақсы жуықтау элементінің өлшемі. Лебег кеңістігіндегі жуықтау. Жуықтау теориясының тура және кері теоремалары. Бернштейннің Теңсіздігі. Соболев класстарын Фурье қосындысымен жуықтау тәртібі. Соболев класстарының біркелкі метрикадағы Фейер сомаларымен жуықтауы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Функционалды-дифференциалдық теңдеулер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты операторлар спектрі, олардың конъюгаттары туралы білім беру. Жүктеме нүктесінің ауыспалы жылдамдығымен есеп. Параболалық теңдеудің "айтарлықтай" жүктелуінің екінші шекті есебі. Коши есептерінің операторының ядросының өлшемі туралы. Бір мәнді ажыратымдылық сыныбы, критерийі. Уақыт жүктемесі бар жартылай жолақта және жазықтықтың төрттен бір бөлігінде Коши-Дирихле есебі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жылу өткізгіштіктің шекті есептеріне арналған сингулярлық интегралдық теңдеулер
Несиелер: 4Пәннің мақсаты: салмақ функционалдық сыныптарындағы жылу өткізгіштік теңдеуі үшін түзу және жанасқан шеткі есептерді қою; екінші типтегі Вольтеррдің сингулярлық интегралдық теңдеуіне қойылған шекаралық есептерді азайту және оны зерттеу. Екінші типтегі Вольтеррдің сингулярлық интегралдық теңдеуі зерттелуде, оған ядроның" сығылмауына " байланысты дәйекті жуықтаудың классикалық әдісі қолданылмайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғылымды қажет ететін инновациялық кәсіпкерлік
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - ғылымды қажет ететін өндірістерді стратегиялық жоспарлау және басқаруды, инвестициялық жобалауды басқарудағы заманауи тәсілдері мен үрдістерін, ғылымды қажетсінетін өндірісті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, өндірісті басқарудың дәстүрлі әдістері мен заманауи стандарттарын білу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жүктеулі дифференциялдық теңдеулер
Несиелер: 5Пәннің мақсаты келесі тақырыптарды оқытуды көздейді: жүктелген дифференциалдық теңдеулер және олардың жіктелуі. Кері есептермен байланыс. Бірінші ретті жүктелген дифференциалдық операторлық теңдеулер. Периодтық шекаралық шарттары бар жүктелген теңдеулер. Шексіз аймақтағы спектрлік-жүктелген параболалық теңдеулер. Ауырлық нүктесінің тұрақты жылдамдығы туралы есеп. Ерекше интегралды теңдеулерге шекаралық есептерді редукциялау. Реттеу әдісі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландырудың құқықтық негіздерін, зияткерлік меншікті қорғаудың құқықтық тетіктерін, стартап-компания үшін заңды тұлғаның оңтайлы ұйымдық-құқықтық нысанын айқындау. Технологияларды, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландырудың бизнес-жоспарының мазмұны мен құрылымын оқыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Группалар теориясының арнайы сұрақтары (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарды группалар теориясының негізгі ұғымдарымен және әдістерімен таныстыру, оларда дәлелді және логикалық ойлауды қалыптастыру. Группалар, ішкі группалар, нормаль группалар және фактор группалар, группалардың тура көбейтіндісі, түрлендіру группалары, еркін группа, группаның еркін көбейтіндісі, шекті және шекті туындалған абельдік группалар, группалардың гомоморфизмдері мен изоморфизмдері, арнайы нормальді ішкі группалар бойынша көбейткіштерге бөлу тақырыптарын қарастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін ғылымның қазіргі заманғы тарихы мен философиясы, қолданбалы жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша өзекті білімдерін көрсетеді. Педагогикалық процесте туындайтын және тереңдетілген педагогикалық білімді талап ететін міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасының шынайылығын талдай және түсіне алады.
-
Код ON11
Модельдер теориясының түрлеріне, категориялық теорияларға, бай және қарапайым модельдерге қатысты негізгі ұғымдары мен нәтижелерін біледі, Толық теориялардың саналымды модельдерінің мінез-құлқын сипаттайтын теоремаларды математикалық дұрыс тұжырымдау және дәлелдеу жолдарын біледі. Модельдер кластарын зерттеу үшін теориялардың семантикалық қасиеттерін қолдану дағдыларына ие.
-
Код ON3
Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу қабілеттерін көрсетеді; басқарушылық қызметте дағдыларды қолданады, даулы, жанжалды жағдайларды шешуде объективтілікке, зейінділікке және төзімділікке ұмтылады. Ғылыми зерттеу, педагогикалық және тәрбие жұмыстарын жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік білімді қолданады. Білім алушылардың жеке және ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларының, нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкес білім беру ұйымының қызметін жоспарлау әдістерін зерттейді.
-
Код ON4
Көпбейнелілік тілі мен сыртқы дифференциалды формалар, көпбейнеліліктегі интегралдау мәселелері мен оларды қосымшалары туралы түсініктерді таниды. Стохастикалық талдау бойынша негізгі білімге анықтамалар береді. Математикалық құралдарды қолдана отырып, қолданбалы есептерді шешуде оңтайлы нәтижелер алу үшін кездейсоқ процестер мен құбылыстарды сипаттау әдістемесін қолданады.
-
Код ON7
Ақпарат пен құбылыстарды талдайды; оқытылатын тілдің әлеуметтік таңбаланған тілдік бірліктерін дұрыс пайдаланады. Кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес формада еркін, қолжетімді және сенімді түрде қарым-қатынас жасай алады.
-
Код ON5
Топологиялық кеңістіктер теориясының негізгі түсініктері мен әдістерін және олардың маңызды мысалы – метрикалық кеңістіктері туралы білімі бар. Метрикалық және топологиялық кеңістіктер теориясының мәселелерін шеше алады, осы пәнді оқу процесінде де, магистрлік диссертацияны зерттеу мен жазуда да қажетті өзекті ақпаратты өз бетінше іздей алады. Абстрактілі нәтижелерді геометриялық интерпретациялау дағдылары бар.
-
Код ON6
Жуықтау модулінің, үздіксіздіктің, жуықтау теориясының тура және кері теоремаларының қасиеттерін біледі. Әр түрлі кеңістіктік элементтердің ең жақсы жуықтауын анықтау әдістерін, функцияның үздіксіздік модулін есептеу әдістерін, жуықтау теориясының теоремаларын қолданады. Жуықтау теориясымен байланысты зерттеулерді талдай алады, функцияның дифференциалдық қасиеттерін анықтай алады, функционалдық кеңістіктердің өзара байланысы туралы қорытынды жасай алады.
-
Код ON9
Оқу процесінде оқытылатын пәндердің теориялық негіздерін және оларды математикалық модельдерді, магистрлік диссертацияда қойылған проблеманы, міндеттерді шешу алгоритмдерін әзірлеу кезінде ғылыми-зерттеу қызметінде қолдануды біледі. Ақпарат көздерін іздеу және іріктеу; ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі тәсілдерін пайдалану, эксперимент жүргізу тәсілдерін меңгерген. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің жалпы ғылыми әдіснамасын, логикасы мен технологиясын біледі.
-
Код ON12
Инновациялық технологияларды коммерцияландырудың негізгі әдістері мен модельдерін айырады. Ғылыми және ғылыми-техникалық әзірлемелердің қолданбалы міндеттерінің инновациялық шешімдерін талдаудың заманауи әдістерін практикада қолданады. IT-саласындағы ғылыми зерттеулер мен инновациялық әзірлемелердің нәтижелерін коммерцияландыру технологиясын меңгерген. Математика мен білім берудегі соңғы инновацияларға сәйкес педагогикалық тәсілдерді, оқу материалдарын пайдалана алады. Оқытудың табысты нәтижелеріне қол жеткізу үшін заманауи дидактикалық-әдістемелік құралдарды меңгерген.
-
Код ON2
Дифференциалдық теңдеулер мен математикалық физика есептерін шешуде сандық әдістерді қолдана біледі. Жүктелген дифференциалдық теңдеулер мен олардың кластарға бөлінуі, кері есептермен байланысы, шекаралық есептерді сингулярлық интегралдық теңдеулерге келтіру, сипаттамалық интегралдық теңдеулер туралы нақты білімдерін көрсете біледі.
-
Код ON10
Отандық және халықаралық зерттеу ұжымдарында жұмыс істеген кезде ғылыми қызмет нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде ұсыну ерекшеліктерін біледі. Ғылыми мәтіндердегі негізгі идеяларды бөліп көрсете және жүйелендіре алады; кез келген келіп түскен ақпаратты, дереккөзге қарамастан, сыни бағалай алады; міндеттерді шешу кезінде стандартты формулалар мен тәсілдерді автоматты түрде қолданудан аулақ болады, ғылыми пікірталас жүргізеді, көпшілік алдында сөйлей алады. Библиографиялық анықтамалықтармен жұмыс істеу, ғылыми-библиографиялық тізімдерді құрастыру, ғылыми жұмыстарда библиографиялық сипаттаманы пайдалану, кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру, ғылыми-біліктілік жұмыс тақырыбы бойынша ғылыми проблематиканы әзірлеудің заманауи әдістері мен қағидаттарын білу дағдылары бар. Нақты проблеманы, міндеттерді шешудің модельдерін, алгоритмдерін жасай алады; шешімін таба алады, нәтижелер алады және оларды түсіндіре алады; магистрлік диссертацияның қажетті материалдарын жүйелендіре алады.
-
Код ON8
Функциялардың құрылымдық және құрылымдық қасиеттерін талдайды, ғылыми зерттеулерде алдыңғы қатарлы ғылыми әдебиеттерді талдауда қолданады.
7M05401 Математика
МагистратураЛ.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M05401 Математика
МагистратураДәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураА.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураАймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша7M05401 Математика
МагистратураМахамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураИнновациялық Еуразия университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Актуарлық математика
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі7M05401 Математика
МагистратураТорайгыров университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика және компьютерлік ғылымдар
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураСемей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M05401 Математика
МагистратураСулейман Демирел атындағы университет
БББТ: M092 Математика және статистика
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі