Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M08301 Орман-бақ шаруашылығы в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты бәсекеге қабілетті , өндірістік, технологиялық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, ғылыми-зерттеу, жобалық және педагогикалық қызметпен айналысуға қабілетті маман дайындау, орман және орман саябақ шаруашылығының болашақ мамандардың жоғары деңгейдегі кәсіби дағдылар мен құзыреттіліктерді қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M133 Орман шаруашылығы
  • Дайындық бағыты 7M083 Орман шаруашылығы
  • Қазақстанда орман шаруашылыының даму тарихы және жағдайы
    Несиелер: 5

    Конгресс форумдарына, халықаралық орман саясатына тарихи шолу. Кеңестік кезеңге дейінгі және егемендіктен кейінгі орман шаруашылығы тарихын дамыту. Орман шаруашылығын басқарудың тарихи хронологиясы. Орман шаруашылығы саласындағы дэндрохронологиялық жұмыстарды талдау. Ормандарды қозғайтын болжау факторлары (тарихи деректермен) Орман шаруашылығын басқару және қызмет көрсетудің тарихи шолу. Орман пайдаланудың тарихи дамуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша білім алып жатқан магистранттарға жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларын, әдіснамалық және теориялық негіздерін, оқыту мен тәрбиелеуді талдау дағдыларын, жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологиялардың элементтерін түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән аясында ғылыми зерттеулер жүргізу мәселелері қарастырылады. Мақсаттар қою және міндеттерді зерттеу. Зерттеу нысаны мен тақырыбын анықтау. Зерттеу бағдарламасын әзірлеу. Зерттеу әдістерін /зерттеу жүргізу әдістемесін таңдау. Диссертация мазмұны. Қолжазба бойынша жұмыс. Экспериментті жоспарлау. Презентацияны дайындау. Зерттеу нәтижелері бойынша тұжырымдарды жасау. Нәтижелерді талқылау және бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орман биогеоценологиясы және көп мақсатта орман пайдалану
    Несиелер: 5

    Орман экожүйелерінің абиотикалық және биотикалық компоненттерінің өзара байланысы. Орман биоценозының функционалдық ұйымы, оның флористикалық, тұрғындары, экологиялық құрамы, орман биоценозының құрылымдық ұйымдастырылуы, орман биоценозының тік және көлденең құрылымы, орман фитоценоздарының жасы мен шыққан жеріне жіктелуі және сипаттамасы. Ормандардың көп функциялы орман шаруашылығы орман шаруашылығын ұйымдастыру мен басқаруда (экологиялық функциялар, суды реттеу, климатты реттеу, топырақ қорғау функциясы, экономикалық функциялар, қайталама пайдалану, демалу және демалыс)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орман шаруашылығындағы биотехнология
    Несиелер: 5

    Кіріспе, биотехнологияның негізгі бағыттары, биотехнологияның тарихи дамуы. Орман шаруашылығындағы биотехнологияның көлемі; орман шаруашылығымен байланысты биотехнологияның әр түрлі әдістері; In vitro өсімдік тіндік мәдениеті, гендік реттеу, гендік инженерия, молекулалық биологиядағы биотехнология, Қазақстандағы өсімдіктер биотехнологиясы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеуге әдістемелік және диалектикалық көзқарас дағдыларын қалыптастырады, философиялық білімді жинақтайды, тарихи даму мәселелері мен құрылымын зерттейді, ғылыми танымның заңдылықтары мен тенденцияларын талдайды, ғылыми - зерттеу жұмысының нәтижелілігін жүйелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Экологиялық туризм
    Несиелер: 5

    Пән экотуризмнің тарихы мен қазіргі жағдайын зерттейді. Қазақстандағы экологиялық туризмнің түрлері және дамуы. Ұлттық саябақтар және Қазақстан Республикасының басқа да қорғалатын табиғи аумақтары. Қазақстан Республикасындағы қонақжайлылық индустриясы. Экотуризмді басқару: оның ерекшеліктері мен қалыптасуы. Қазақстан Республикасының ұлттық саябақтарының туристік өнімі. Әлемдік тенденциялар және экологиялық туризмнің даму перспективалары. Қазақстандағы экологиялық туризмді дамыту мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Шет тілі (кәсіби).
    Несиелер: 5

    Шет тілін жетік меңгеруде, білім мен дағдыларды бағалауда, заманауи еуропалық форматтың өлшемдерін ескере отырып, мәдениетаралық және тіларалық коммуникация саласындағы кәсіби маңызды құзіреттерді дамытады. Магистранттарда халықаралық ғылыми қызметке орналысуға мүмкіндік беретін ғылыми жазбаша сөйлеу мәдениетін арттыруға және де ауызша, жазбаша кәсіби тілдік құзіреттерді жоғары деңгейде дейін қалыптастырып дамытады, ғылыми-ақпараттық базаны кеңейте отырып, білім алушылардың кәсіби және ғылыми қызметінің перспективалық бағыттарын анықтайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық заңдар мен басқару заңдылықтары мен еңбек сапасын зерттеу арқылы адамдардың ұйымдасқан іс-әрекетін басқару дағдыларын қалыптастырады, ғылыми негізделген шешімдер қабылдау, басқа адамдардың іс-әрекеттерін құрылымдау, ұйымды басқару қабілеттерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Әртүрлі мақсатта орман өсіру теориясы және тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Пән жабық және ашық тамыр жүйесімен әр түрлі отырғызу материалдарын өсірудің әртүрлі жүйелерін жасауға бағытталған ғылыми негізделген жүйені; сеппелерді көп айналымды өсіру режимдерін негіздеу; орман екпелерінің жабық және ашық тамырлары бар отырғызу материалдарының бейімделу ерекшеліктері зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 4

    Маркетингтегі негізгі ұғымдар: сұраныс, ұсыныс, нарық, сұраныс түрлері; тауарды өткізудегі құрал ретінде жарнаманы пайдалану; нарықтық экономика жағдайындағы маркетингтің рөлі; ұйымдастыру менеджментінің теориялық және тәжірибелік аспектілері; нарықтық экономика жағдайындағы басқару; еңбек өнімділігін арттырудағы мотивация тәсілдері; орманшаруашылығы мамандығы кәсіпорындарында басқару құрылымы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман ресурстарын тиімді пайдалану мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән орман ресурстарының тұтастығын, олардың құрылымын, құрамын, экологиялық сипаттамаларын, олардың ерекшеліктерін ескере отырып, салыстырмалы түрде қол жетімсіздігін, нәзіктігін, биоәртүрліліктің орнықтылығын және орман ресурстарын ұтымды пайдалану мәселелерін ескере отырып, сақтаудың әдістері мен әдістерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орман экосистемасының топырақ құрамы
    Несиелер: 4

    Топырақ түзу процесінің жалпы сызбасы. Әртүрлі экожүйе топырақтарының топырақ эволюциясының морфологиялық белгілері мен қалыптасуы, энергетика кезеңі. Әртүрлі аймақтардың негізгі топырақты жыныстарын күйдіру, топырақтың пайда болу факторлары және олардың өзара байланысы. Топырақ құрамының механикалық және минерологиялық құрамы. Әр түрлі экожүйелердің органикалық заттары. Топырақ коллоидтары. Топырақтың физикалық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафтты егіншілік
    Несиелер: 4

    Ландшафттық егіншілік ерекшеліктері. Ғылыми егіншілік негіздері, топырақты өңдеу, ауыспалы егістер, егіншілік жүйелері. Топырақты жел және су эрозиясынан қорғау. Ландшафт түрлері мен экологиялық жағдайларда топырақтың құнарлылығын сақтау мен арттыруды қамтамасыз ететін әдістер; Топырақты өңдеуді барынша азайту, топырақты эрозиядан сақтау және орман дақылдарының өсуі мен дамуы үшін қолайлы жағдайлар жасау принциптері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанда орман өсіруге арналған интодуцентер
    Несиелер: 4

    Сәндік ағаш өсімдіктерінің түрлері, олардың негізгі түрлері мен сорттары. Көгалдандыруда қолданылатын презентациялар. Қолданылған ағаш түрлерін аймақтарға бөлу принциптері. Табиғи сәндік қасиеттері. Түрлі жағдайлар мен орман саябақтарының объектілері мен көгалдандыру үшін енгізілген ағаштар мен бұталардың ассортиментін таңдау. Қолданбалы тұқым материалдарын климатизациялау және натурализациялау әдістерімен қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық хат.
    Несиелер: 4

    Курсы жазбаша ағылшын тілінде академиялық және кәсіби дағдыларды дамытып, жетілдіруге бағытталған, академиялық, не кәсіби жағдайларда және жұмыс істеу барысында қажет болатын табысты жазбаша қарым-қатынас үшін. Студенттер академиялық жазылымның, кітапхана каталогтары мен сайттарды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Дискурсивті эссе жазудың тәжірибесі: жоспарлау, негізгі идеясын, абзацтар мен қорытындысын жазу. Өзгертіп айту әдістері. APA форматы: сілтемелер дәйексөздер Студенттер аббревиатура түрлерін, академиялық лексиканы, артикльдерді қолдануды оқып біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON8

    Әртүрлі мақсаттағы ормандарды өсірудің заманауи өнеркәсіптік технологияларын, жасау және күтіп-баптау әдістерін анықтау. Әртүрлі мақсаттағы ормандарды өсірудің ең үнемді әдісін таңдай білу, есептеулер жүргізіп, оларды талдай білу. Орман қорының түрлері мен көлемін анықтау, орман шаруашылығы жұмыстары мен орман өнімдерінің құнын бағалау бойынша теориялық және практикалық дағдыларды меңгеру. Орман ресурстары мен олардың қалыптасу жағдайлары арасындағы байланыстарды анықтау үшін теориялық білімдерін практикада қолдану. Сорттық тұқымдарды, ірі көлемді отырғызу материалын пайдалану нәтижесінде орман қорының молықтыру мерзімін қысқартуға бағытталған шаралардың ғылыми негізделген жүйесі.

  • Код ON3

    Басқару қызметінің әлеуметтік-психологиялық мазмұны мен құрылымын көрсету және басқару функциялары, басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері, ұйымдық мақсаттарға жету үшін бірлескен әрекеттердің психологиялық заңдылықтары. Басқару мәселелерін шешудің негізгі тәсілдері және оларды нақты өндірістік құрылымдар жағдайында шешу ережелері, менеджер қызметіндегі функционалдық күйлермен жұмыс істеу әдістері, басқару процестерін оңтайландыру.

  • Код ON5

    Оқытылатын шет тілінде материалды ғылыми баяндаудың функционалдық және стилистикалық сипаттамаларын, жалпы ғылыми терминологияны және шет тіліндегі тиісті мамандықтың терминологиялық қосалқы тілін талдау, халықаралық ынтымақтастық шеңберінде іскерлік хат алмасу негіздерін білу. Таңдалған мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқу, аудару, алынған ақпаратты кейін талдау, түсіндіру және бағалау, құлақпен қабылдау және тікелей және жанама қарым-қатынас арқылы көпшілік алдында сөйлеуді түсіну.

  • Код ON4

    Биологиялық эксперимент жүргізудің негізгі әдістемелік тәсілдерін құру; эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістері; өз бетінше ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыра білу; ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүргізу; сәйкес статистикалық әдістерді қолдана отырып, эксперименттік деректерді өңдеу. Ғылыми-педагогикалық қызметте одан әрі пайдалану арқылы ормантану ғылымының өзекті мәселелері бойынша өзекті ақпарат, өлшеу құралдары мен мәліметтерді өңдеу технологияларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON11

    Қазіргі экологиялық туризмдегі негізгі мәселелерді талдай білу. Қазіргі экологиялық туризм туралы идеяны қалыптастыруды, оны негіздеуді және экологиялық жоба түрінде ресімдеуді қамтитын процесс ретінде түсінікке ие болу, білім беру мен кәсіпкерлік қызметте экологиялық туризмді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Негізгі эпистемологиялық модельдерді, ұтымдылық концепциясының түрлену сипатын ажырату; ғылымға дейінгі, ғылыми және ғылымнан тыс танымның формалары мен әдістері, танымның қазіргі әдістері. Ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын және терең кәсіби білімді қажет ететін мәселелерді тұжырымдау және шешу; қажетті зерттеу әдістерін таңдау, белгілі бір зерттеудің мақсаттарына сүйене отырып, қолданыстағы өзгерту және жаңа әдістерді әзірлеу. Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми білімдердің әдіснамасы негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдай және түсіне білу.

  • Код ON1

    Педагогика ғылымының өзекті мәселелерін білу, университет оқытушысының педагогикалық қызметінің мәнін, қоршаған шындықтан педагогикалық фактілерді, құбылыстарды, оқиғаларды іріктеу және оларды педагогика ғылымының тілінде сипаттау заңдылықтарына сүйене отырып, педагогикалық теориялар, түсіндірулер, болжау және дамыту, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа концепцияларына негізделген оқу үдерісін жобалау.

  • Код ON6

    Генетикалық және молекулалық-генетикалық әдістерді дамыту, теориялық білімдерін бекіту және тереңдету, өз бетінше жұмыс істеу тәжірибесі мен дағдыларын алу, экспериментті жоспарлау және жүргізу үшін қажетті білім алу, классикалық және заманауи биотехнологиялық әдістерді меңгеру дағдыларын меңгеру.

  • Код ON7

    Қазақстанның биологиялық ресурстарының қазіргі жағдайының теориялық негіздерін меңгеру, биоресурстар мәселелерінің заңнамалық негіздерін білу, алған білімдерін теориялық және басқа әдістемелік мәселелерді шешуде қолдану; қоршаған ортадағы өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің барлық алуан түрлілігін талдау, оқу материалын игеру дәрежесі мен тереңдігін анықтау, білімді бақылаудың әртүрлі әдістері мен құралдарын қолдану.

  • Код ON9

    Маркетингтегі негізгі ұғымдарды меңгеру: сұраныс, ұсыныс, нарық, сұраныс түрлері; тауарды жылжыту құралы ретінде жарнаманы пайдалану; нарықтық экономикадағы маркетингтің рөлі; ұйымдарды басқарудың теориялық және практикалық аспектілері; нарықтық экономикадағы басқару; еңбек өнімділігін арттыруда ынталандыру тәсілдері; орман шаруашылығы кәсіпорындарындағы басқару құрылымы. Еңбек өнімділігін арттыру үшін ынталандырудың әртүрлі әдістерін қолдана білу.

  • Код ON10

    Ландшафттық егіншіліктің теориялық бөлімінің жалпы принциптерін, Қазақстандағы ландшафттардың жағдайы мен қалыптасуын білу. Топырақты өңдеудің ғылыми негіздері. Эрозия, оның түрлері және онымен күресу шаралары. Арамшөптердің түрлері және олармен күресу шаралары. Ауыл шаруашылығы дақылдарының ғылыми негіздері, ландшафттардың агроэкологиялық қалыптасу ережелері. Қазақстан топырақтарының генезисін, орман-өсімдік қасиеттерінің ерекшеліктерін және олардың диагностикасын ғылыми зерттеулердің жүргізілуін білу, топырақ түзу процесі морфологиялық белгілері бойынша ерекшеленетін генетикалық горизонттарға топырақ профилінің бөлінуіне ықпал етеді. Топырақ профилінің құрылымы генетикалық байланысты горизонттардың жиынтығы болып табылады, топырақ түзуші орман дақылдарының жағдайына талдау жасай білу.

Top