Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01130 Педиатрия в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Балалар инфекциялары
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасындағы балалардың инфекциялық қызметін ұйымдастыру және құрылымы. Жіктелуі, диагностикалық алгоритмдері, дифференциалды диагностикасы, балалардағы жұқпалы ауруларды емдеу және алдын алу тактикасы. Жедел және шұғыл жағдайлардағы жандандыру. ДДҰ «Балалық Шақтағы Ауруларды Ықпалдастыра Емдеу» бағдарламасы. Балалар мекемелеріндегі карантиндік іс-шаралар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стационардағы балалар аурулары-1
    Несиелер: 44

    Этиология, патогенез, клиникалық көріністер мәселелерін зерделеу және ауруханалық көмек деңгейінде жас балалар мен жаңа туылған нәрестелердегі соматикалық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін меңгеру. Қазақстан Республикасындағы балаларға емдік-профилактикалық көмекті ұйымдастыру. Балалардың физикалық және нейропсихикалық дамуы, ұтымды тамақтануды ұйымдастыру, ДДСҰ «Балалық Шақтағы Ауруларды Ықпалдастыра Емдеу» бағдарламасы. Ерте жастағы балалардың физиологиясы және патологиясы. Педиатриядағы төтенше жағдайлар кезіндегі қарқынды ем мен жандандыру. Сау нәрестені зерттеу алгоритмі. Акушерлік мекемелер тәжірибесінде тиімді перинаталды технологияларды енгізу.Туғаннан«Салмағы аз» сәбилерді күтіп жүргізу. Нәрестенің жедел және созылмалы гипоксиясын, респираторлық стресс синдромын, анемиялық, геморрагиялық, иктериялық (сарылық) синдромды, жаңа туылған нәрестенің гемолитикалық ауруын, сепсисті, нәрестелердегі құрсақішілік инфекцияны диагностикалау және емдеу алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар дерматовенерологиясы
    Несиелер: 4

    Дерматоздардың пайда болуының негізгі этиологиялық факторлары. Терінің қызметі мен құрылымы. Бөртпе туралы түсінік және оның түрлері. Тері ауруларының жалпы патологиясы. Тері ауруларының дифференциалды диагностикасының негізгі қағидалары. Дерматологиядағы арнайы дерматологиялық және зертханалық зерттеу әдістері. Тері ауруларын жалпы және сыртқы емдеу қағидалары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар фтизиатриясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасындағы балалардағы туберкулезді анықтауды ұйымдастыру. Өкпе туберкулезінің диагностикасы, дифференциалды диагнозы, туберкулездің экстрапульмоналды формалары. Туберкулез күдігі бар балаларды тексеру алгоритмі. Туберкулездің клиникалық және рентгенологиялық семиотикасы. Туберкулезбен ауыратын науқастарды емдеудің жалпы қағидалары мен заманауи әдістері. DOTS - бұл қазіргі заманғы туберкулезді қадағалау стратегиясы. Туберкулезге қарсы күресті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балалар хирургиясы
    Несиелер: 6

    Балалардағы хирургиялық патологияның этиологиясы, патогенезі, клиникасы: туа біткен ақаулар, жедел іш, порталды гипертензия синдромы, Гиршпрунг ауруы, іріңді хирургиялық инфекция, сүйек сынуы, балалар онкологиясы. Балалық шақтағы хирургиялық патологияның дифференциалды диагностикасы, жүргізу тактикасы, консервативті және хирургиялық емдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Неонатология
    Несиелер: 6

    Сау нәрестені зерттеу алгоритмі. Акушерлік мекемелер тәжірибесінде тиімді перинаталды технологияларды енгізу.Туғаннан«Салмағы аз» сәбилерді күтіп жүргізу. Нәрестенің жедел және созылмалы гипоксиясын, респираторлық стресс синдромын, анемиялық, геморрагиялық, иктериялық (сарылық) синдромды, жаңа туылған нәрестенің гемолитикалық ауруын, сепсисті, нәрестелердегі құрсақішілік инфекцияны диагностикалау және емдеу алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жедел шұғыл медициналық көмек
    Несиелер: 12

    Балаларға жедел және шұғыл медициналық көмекті ұйымдастыру. Кардиология, пульмонология, гастроэнтерология, нефрология, гематология, аллергология, травматологиядағы шұғыл жағдайлардың дәлелді медицина тұрғысынан диагностикалық және шұғыл көмек алгоритмдері. Клиникалық өлім жағдайындағы жандандыру шаралары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Амбулаториялық педиатрия
    Несиелер: 14

    Қазақстан Республикасындағы балаларға амбулаториялық-емханалық көмекті ұйымдастыру. Есептік-есеп беру құжаттаманы жүргізу. Дені сау баланы диспансерлік бақылауды ұйымдастыру. Аймақтағы жаңа туылған нәрестелерді жүргізу ерекшеліктері. ДДСҰ бағдарламалары бойынша сау балаларды оңтайлы тамақтандыру. Иммунопрофилактика. «Балалық Шақтағы Ауруларды Ықпалдастыра Емдеу» Соматикалық және инфекциялық ауруларымен балалардыамбулаториялық негізде оңтайлы диагностикалау, жүргізу тактикасы және диспансерлік бақылау алгоритмдері. Ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл көмек. Алғашқы медициналық-санитарлық көмек жағдайындағы стационарды алмастыратын технологиялар. Науқастарды медициналық-әлеуметтік тексеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стационардағы балалар аурулары-2
    Несиелер: 26

    Этиология, патогенез, клиникалық көріністер мәселелерін зерделеу және ауруханалық көмек деңгейінде жас балалар мен жаңа туылған нәрестелердегі соматикалық ауруларды диагностикалау, емдеу және алдын алу әдістерін меңгеру. Пульмонология, кардиоревматология, гастроэнтерология, нефрология, эндокринология, гематология, клиникалық иммунология және аллергология сияқты бөлімдер бойынша ересек жастағы балалардың ауруларының этиологиясы, патогенезі, жіктелуі, клиникасы. Ерте жастағы балалар патологиясының диагностикалық алгоритмдері, дифференциалды диагнозы, дәлелді медицина тұрғысынан емдеу хаттамалары, жедел медициналық көмегі, оңалтуы және алдын-алуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педиатриядағы қарқынды терапия
    Несиелер: 12

    Клиниканы, диагностиканы және шұғыл жағдайларда балаларға қарқынды терапия жүргізудің негізгі принциптерін (құрсау, гипертермиялық, бронх құрылымы, геморрагиялық синдром, жүрек ырғағының бұзылуы, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу, бүйрек жеткіліксіздігі) зерделеу. Коматоздық жағдайлар, жіті улану кезінде дифференциалды диагноз қою және шұғыл көмек көрсету. өмірге қауіп төндіретін жағдайларда. Балалардың инфузиялық терапиясын есептеу, дәрілік препараттарды мөлшерлеу негіздері. Базалық реанимация. Педиатриядағы кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы. 2010 ж. Реанимация жөніндегі еуропалық кеңестің ұсынымдары Терминалдық жай-күйді клиникалық диагностикалаудың негіздері. Жүрек-өкпе реанимациясын жүргізу үшін айғақтар және қарсы айғақтар (SLR). Жүректің жабық массажы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар гематологиясы практикасының синдромдары
    Несиелер: 4

    Балалардағы гематологиялық аурулардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы: анемия, тромбоцитопения және тромбоцитопатия, гемофилия, лимфаденопатия, лейкемия. Клиникалық және зертханалық диагностика, балалардағы гематологиялық патологияның дифференциалды диагностикасы, заманауи ем тәсілдері, жедел медициналық көмек, балалар гематологиясындағы медициналық және әлеуметтік оңалту. Гематологиялық синдромдардың негізгі зертханалық өлшемдері. Анемиялық синдромды, лейкопения және нейтропения синдромын, лейкемоидты реакция синдромын, тамырлы-тромбоциттік және плазмалық гемостаздың бұзылуын, онкогематологиялық ауруларды диагностикалаудағы зертханалық зерттеулердің клиникалық, диагностикалық және болжамдық маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалардағы ас қорыту жүйесінің функционалды ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи тәсілдері
    Несиелер: 4

    Римдік жіктеу критерийлеріне сәйкес балалардағы ас қорыту органдарының функционалды аурулары: нәрестенің коликасы және дизхезиясы, функционалды іш қату және диспепсия, іш қуысы мигрені, баланың функциональдық абдоминалдық іштің ауыруы, ішектің тітіркену синдромы, өт қабының функционалдық бұзылыстары. Клиникасы, диагнозы, дифференциалды диагнозы, емі, алдын-алу. Емдік тамақтанудың рөлі мен қағидалары. Емдік диеталардың түрлері. Певзнер бойынша емдік диеталар. Стандартты диеталар жүйесі (жаңа номенклатура). Негізгі тамақ өнімдері топтары және олардың ұтымды үйлесуі. Нәрестелердегі диеталық түзету қағидалары, емдік қоспалар, элиминациялық диеталар. Асқорыту жүйесінің функционалды аурулары кезіндегі емдік тамақтану ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Медицинаның ғылыми жетістіктерін қолдана біледі, халықаралық деректер базасын және заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды өзінің педиатрия саласындағы кәсіби қызметінде қолдана алады.

  • Код ON2

    Науқас үшін жақсы нәтижеге жету үшін балалармен, олардың ата-аналарымен қарым-қатынас жасау кезінде, әріптестерімен қарым-қатынас жасау кезінде медициналық этика және деонтология қағидаларын сақтай білу, кәсіби тұрғыдан ойлау және дұрыс шешім қабылдау.

  • Код ON3

    Клиникалық диагнозды тұжырымдай алады, диагностикалық және емдеу шараларының жоспарын тағайындай алады, дәлелді медицина принциптері негізінде оның тиімділігін бағалайды.

  • Код ON4

    Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы шеңберінде педиатриялық көмекті ұйымдастыру, бухгалтерлік және есептік құжаттаманы жүргізу, балалар популяциясының денсаулығына статистикалық талдау жүргізу, инфекцияның, санитарлық-профилактикалық және профилактикалық іс-шаралар жүргізілген жағдайда санитарлық-гигиеналық және профилактикалық шараларды жүзеге асыра білу. ата-аналармен және балалармен жұмыс.

  • Код ON5

    Балалардағы өмірге қауіпті және шұғыл жағдайларда реанимация және шұғыл көмек көрсету.

  • Код ON6

    Медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын жоғары деңгейде қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалау және тиімді әдістерді қолдана білу.

  • Код ON7

    Тиісті зерттеу сұрақтарын тұжырымдай білу, ғылыми-зерттеу тобының жұмысына қатысу.

  • Код ON8

    Үздіксіз кәсіби даму аясында өзін-өзі зерттеу мүмкіндігі және команданың басқа мүшелеріне кәсіби өмірге кәсіби және жеке оқыту және дамыту дағдыларын үйрету.

Top