Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04107 Маркетинг в "Тұран" университеті мекемесі

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ-ның мақсаты – маркетинг және нарықтық аналитика саласында терең білімді, инновациялық маркетинг тәсілдерін, зерттеу дағдыларын меңгерген және кәсіпорынның нарықтық жағдайын, үнемі өзгермелі нарықта оның бәсекеге қабілеттілігі мен құнын жақсартуға қабілеті бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – экономиканың кез келген саласында талдау тәсілдерін, әдістерін, құралдарын өз бетінше қолдану үшін ғылыми экономикалық ойлауды қалыптастыру. Курста экономика қызметінің фундаменталды мәселелері, қоғамның әлеуметтік-экономикалық дамуының эволюциясы, жеке ұдайы өндіріс заңдылықтары, Ұлттық экономика деңгейіндегі ұдайы өндіріс, мезоэкономика және әлемдік шаруашылық оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттердің басқару мен экономикадағы математикалық және статистикалық әдістерді дамытуға арналған жалпы математикалық дайындық; студенттердің экономикалық жүйелерге қатысты абстрактілі ойлау мен талдаудың негізгі дағдыларын дамыту, компьютерлік технологияны қолдана отырып қосымшалармен экономикалық проблемаларды моделдеу, талдау және шешу үшін математикалық аппаратты меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – микроэкономика әдістері, нарықтық экономика субъектілерінің мінез-құлқын объективті бағалау үшін негізгі микроэкономикалық модельдері және олардың бизнес-ортада өзін-өзі іске табысты асыруы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнде үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқы, олардың нарықтағы экономикалық қарым-қатынасы, фирманың әр түрлі нарықтық құрылымдардағы мінез-құлық ерекшелігі, сондай-ақ экономикалық ресурстардың әр түрлі нарықтарының ерекшеліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлікке кіріспе (minor)
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты - кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, жобалық ойлауды, кәсіпкерліктегі инновацияны, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпкерліктегі қаржылық менеджментті, кәсіпкерлік нарықтық ортаны талдауды, кәсіпкерлік мәдениетті, кәсіпкердің имиджін қарастырады. Пән нарықта кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнесті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпкерліктің дамуының түсінігі мен тарихын, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, венчурлық бизнесті, кәсіпкерлік түрлерінің жіктелуін, кәсіпкерлікті жүргізу нысандарын, кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, басқарудың негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқаруын, іскерлік этика, бизнес-жоспарлау негіздерін қарастырады. Курс бизнес-процестерді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – экономикалық саясаттың нәтижелерін объективті бағалау мақсатында макроэкономиканың принциптері, әдістері, негізгі макроэкономикалық модельдері туралы түсініктерді қалыптастыру. Курста қарастырылатыны: негізгі макроэкономикалық агенттердің өзара байланысы, макроэкономикалық көрсеткіштердің жиынтығы, макроэкономикалық тепе-теңдік моделі, тепе-теңдік күйінен ауытқудың себептері мен формалары, қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңде жабық және ашық экономика жағдайында экономиканың қызмет ету ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты - ләсіпкерлік құқық Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық шарттар мен кепілдіктерді айқындау, кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеуге және қолдауға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті қаржылық қолдау
    Несиелер: 5

    Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар бизнесті қаржыландырудың тиімді әдістерін таңдауға және қолдануға, ұйымдық-құқықтық нысаны мен бизнес санатына байланысты компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруға, бизнес-жобаны қаржыландырудың оңтайлы моделін құруға және ықтимал тәуекелдерді бағалауға қабілетті болады. Білім алушылар компания капиталын қалыптастыру көздерін анықтай алады, кәсіпкерлікті қолдау мен дамытудың қазіргі заманғы қаржылық құралдарын пайдалана алады. Оқытудың қолданылатын әдістері – «ми шабуылы», кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән аясында: маркетингтік орта; маркетингтік зерттеулер; нарықтарды саралау; тұтынушылардың мінез-құлқы; тауар саясаты; баға саясаты; тауарлар мен қызметтерді жылжыту; тауар қозғалысы және бөлу; маркетингті Стратегиялық жоспарлау және бақылау; қызмет маркетингі және коммерциялық емес қызмет саласында; халықаралық маркетинг оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағытталған шет тілі курсы "Маркетинг" мамандығының студенттеріне арналған. Бұл курстың мақсаты-тілдік қызметтің төрт түрлерінде коммуникативтік, мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру: оқылатын мамандық контекстінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнесті заңды қолдау
    Несиелер: 5

    Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызметті сақтандыру
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты - білім алушыларға кәсіпкерлік қызметтің тәуекелдерін бағалауды, оларды басқаруда және барынша азайтуда, сақтандыруда, оның бағыттары мен сақтандыру компаниялары мен тәуекел менеджменті мен сақтандырудың өзге де субъектілерінің қызметінде практикалық тәсілдер мен әдістерге ие болады. Білім алушылар қолданыстағы бизнесті сақтандырудың оңтайлы үлгісін талдап, таңдай алады, тәуекелдерді хеджирлеудің қазіргі заманғы қаржы құралдарын қолдана алады. Оқытудың қолданылатын әдістері – «ми шабуылы», кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Пән компаниядағы экономикалық және әлеуметтік қатынастарды басқару және реттеу саласындағы қолданыстағы нормалар туралы білімді меңгеруге, басқару қызметінің инновациялық белсенділігін арттыруға, басқару процесі мен ұйымдастыру бойынша құзыреттерге, менеджменттің негізгі функцияларын іске асыруға, топтық динамика мен көшбасшылыққа, қақтығыстар мен өзгерістерді басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағытталған шет тілі курсы "Маркетинг" мамандығының студенттеріне арналған. Бұл курстың мақсаты-тілдік қызметтің төрт түрлерінде коммуникативтік, мәдениетаралық және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру: оқылатын мамандық контекстінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 6

    Пән тұтынушылық мінез-құлықтың теориялық негіздерін меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: тұтынушының мінез-құлқына әсер ететін факторлар; тұтынушыларды зерттеудің негізгі әдістері; сұранысты қалыптастыру кезінде зерттеу нәтижелерін пайдалану; сатып алу туралы шешім қабылдау процесі; маркетингтік коммуникациялардың мінез-құлқына әсері; пікірлерді қабылдау және қалыптастыру; кроссмәдени әсері; маркетингтік орта факторларының тұтынушылардың мінез-құлқына әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық негіздерді меңгеруге және практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында: мазмұны мен негізгі бағыттары; МИ ұйымдастыру және жоспарлау; маркетингтік зерттеулер процесі; іріктеуді жоспарлау; сандық және сапалық зерттеулер; маркетингтік зерттеулер әдістері: бақылау, эксперимент, сұрау, фокус-топ, панельдік зерттеулер оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысы
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысы саласындағы білім мен іскерлікті меңгеруіне бағытталған. Пән аясында: маркетинг жүйесіндегі тауар қозғалысының элементтері; тауар қозғалысы саласындағы логистикалық функцияларды дамыту; тауар қозғалысын басқаруды экономикалық қамтамасыз ету; тауар нарықтарының, делдалдардың инфрақұрылымын дамыту; делдалдардың қойма кәсіпорындарының, көлік терминалдары мен өндірістік қоймалардың өзара іс-қимылы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән белгілі ғылыми саладағы академиялық зерттеуді жүргізуді жүзеге асыра алатын маманды дайындауға бағытталған. Білім алушы философиялық (диалектикалық, метафизикалық) және жалпы ғылыми (талдау, синтездеу, жалпылау және т.б.) әдістерін тануға үйренеді. Ғылыми міндеттерді шешуге арналған эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану дағдысын игереді. Талдау, жіктеу, синтездеу, салыстырудың, ғылыми шолу жазу, презентация дағдыларын меңгереді. Бақылау түрі - постерлі баяндама негізінде зерттеу нәтижелерін қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Трейд-маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - трейд маркетинг саласында тиімді қызметті ұйымдастыруда білімнің, іскерліктің, практикалық дағдылардың кешенді жүйесін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: сауда маркетингінің мәні мен мазмұны, сауда маркетингіндегі өнім, сауда маркетингіндегі бөлу, сауда маркетингіндегі баға белгілеу, сауда маркетингіндегі жылжыту, сауда персоналымен жұмыс, бөлшек саудадағы сегменттеу және позициялау, сауда маркетингіндегі жоспарлау және бақылау, сату және олардың қызметтегі маңызы, сауда кәсіпорны, жеке сату техникасы, тиімді сауда, трейд-маркетингтік бағдарламаларды іске асыру процесі, электрондық коммерция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • PR қағидасы және практикасы
    Несиелер: 4

    Курсты оқып-үйрену төмендегі тақырыптарды қамтиды: PR: эволюция және тұжырымдамалар. PR мәні мен мазмұны. Қоғаммен байланыстың әлеуметтік рөлі. Қазіргі қоғамдағы паблик рилейшнз институтының қызметі. Коммуникативтік процесс құрылымындағы Имидж. Студенттер билік пен бизнестің имиджі, сайлау алдындағы технологиялар, PR-имидж жарнамасы туралы нақты білім алады. Курс аяқталғаннан кейін мемлекеттік билік жүйесіндегі пиар қызметтерінің тиімді жұмыс істеу принциптерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік логистика
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің маркетинг логистикасы саласындағы қазіргі заманғы білім, білік және практикалық дағдыларды меңгеруіне бағытталған. Пән аясында маркетинг логистикасының мазмұны; ағындық үрдістерді басқару механизмі; жабдықтау логистикасы; жабдықтау және сатып алудың ақпараттық ағындары; көлік логистикасының көлік кәсіпорнын басқару жүйесімен өзара байланысы; жеткізілімдерді орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу маркетингтік коммуникациялардың тиімді арналарын анықтау бойынша құзыреттілікті меңгеруге мүмкіндік береді. Пән шеңберінде: маркетингтік коммуникациялардың мақсатты аудиториялары мен арналары; интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар; жарнама: жарнама; өткізуді ынталандыру; қоғаммен байланыс; жеке сату; қарым-қатынас маркетингі; коммуникациялық технологиялар; брендинг; жылжыту бюджеті оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тауарлар мен қызметтерді жылжыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру тауарлар мен қызметтерді ілгерілету саласындағы құзыреттерді алуға мүмкіндік береді. Пән бойынша: жылжыту технологиялары; жылжыту жүйесіндегі шешімдер-микс; тауарлар мен қызметтерді жылжытудағы жарнаманың рөлі; жарнама құралдарының жіктелуі; Жарнама қызметі; жарнаманы жоспарлау және бақылау; Жылжыту бюджеті; көрмелер, жәрмеңкелер және жарнамалық кәдесыйлар; қоғамдық қатынастар; брендинг; сатуды ынталандыру; жеке сату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жарнамалық менеджмент және PR
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің жарнама саласындағы білімдері мен практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән шеңберінде: жарнамаға қойылатын мақсаттар, функциялар және жалпы талаптар; жарнамалық процесс; жарнамалық науқанды жоспарлау; жарнамалық дәлелдеме; жарнама тілі; жарнамалық өнімді өндіру технологиясы; жарнаманың тиімділігін бағалау; PR технологиялары; корпоративтік имидж, фирмалық стиль; PR-қызмет; PR–коммуникация; PR-акциялар, PR-кампаниялар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сату маркетингі
    Несиелер: 4

    Пән сату саласындағы құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында: сату маркетингінің мәні мен түрлері; бөлшек және көтерме сауданы ұйымдастыру; сатуды басқарудың жаңа формалары; сату саласындағы технологиялар; сату жөніндегі менеджердің маркетингтік шешімдері; трейд-маркетингтік бағдарламаларды жүзеге асыру процесі; трейд-маркетингтің құралдары мен стратегиялары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпкеліктегі көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән тиімді басқару саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге және жеке, топтық, ұйымдық деңгейлердегі кәсіпкерліктің көшбасшылық құбылыстарын басқаруға, ынталандырудың негізгі теорияларын қолдану дағдыларына, стратегиялық және операциялық басқару тапсырмаларын шешуге арналған билікке, сонымен қатар топтық динамика және ұжымды құру принциптері негізіндегі топтық жұмысқа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп
    Несиелер: 4

    Бухгалтерлік есеп негіздерін, оны ұйымдарда жүргізу дағдылары мен техникасын меңгеру. Пән шеңберінде: ақпараттық жүйе ретінде бухгалтерлік есеп; Бухгалтерлік есеп функциялары; бухгалтерлік балансты құру; шоттар мен қос жазбаны қалыптастыру; бухгалтерлік сымдарды құру; қаржылық есептілік түрлері мен нысандары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 4

    Макро-және микродеңгейде қаржының теориялық және практикалық негіздерін меңгеру. Пән шеңберінде: қаржыны ұйымдастыру және басқару; мемлекеттік қаржы; салық және салық жүйесі; бюджеттен тыс қорлар; мемлекеттің ақша-несие саясаты; ҚР Ұлттық Банкі; қаржы нарықтары және делдалдар; Екінші деңгейдегі банктер; сақтандыру нарығы; кәсіпорындардың қаржысы; шаруашылық жүргізуші субъектілердің кірістері мен шығыстары; үй шаруашылықтарының қаржысы; халықтың өмір сүру деңгейінің мемлекеттік индикаторлары оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл оқу курсы мемлекет пен құқықтың жалпы теориясының негіздерін және құқықтың негізгі келесідей салаларын: конституциялық құқық, азаматтық құқық, қылмыстық құқық, отбасылық құқық, еңбек құқығы және т. б. оқытуды қарастырады. Курс студенттерге құқықтық кеңістікте хабардар болуға, құқықтың әрекет ету механизмі, заң шығару, заңнама және құқық нормаларының әрекеті, құқық нысандары және оны іске асыру, құқықтық қатынастар, құқық бұзушылықтар мен заңды жауапкершілік туралы, сондай-ақ жеке тұлға, қоғам және мемлекет құқыққа үнемі жүгінетін басқа да мәселелер туралы түсінік алуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты эстетикалық ұғымдар мен категориялар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің мазмұны мен ерекшеліктері, мәні туралы теориялық білім алуға бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Курсты игеру кезеңінде студенттер тесттер жасайды, "миға шабуыл" интерактивті әдісін қолдана отырып ситуациялық есептерді шешеді. Аралық бақылау ситуациялық есептерді құрастыруды және шешуді көздейді, пән тестілеу түрінде емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология негіздері және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласында теориялық білім алуға, қоғам мен қоршаған ортаның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курс экология мен қоршаған орта туралы қазіргі заманғы идеяларды, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық тұжырымдамалары мен заңдылықтарын, қоршаған ортаның өзгеру динамикасын және биосфераға әсерін, сондай-ақ адамның биосферадағы, техносферадағы және социосферадағы рөлі мен орнын жалпы жүйелік көзқарасты қалыптастыруға және түсінуге арналған. Курс бағдарламасында биосферадағы экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы білімдер мен практикалық жетістіктер жинақталып, еңбекті қорғау, экологиялық және радиациялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар және азаматтық қорғаныс жөніндегі негізгі мәліметтер баяндалған. Тіршілік ету ортасының зиянды факторларының көздері мен маңыздылығы, адамның теріс әсерлерге реакциясы туралы, Табиғи ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік актілері туралы, Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты жеке және ұжымдық қорғау шаралары мен құралдары туралы мәселелерді зерделеу көзделеді. Тіршілік ету ортасының зиянды факторларының көздері мен маңыздылығы, адамның теріс әсерлерге реакциясы туралы, Табиғи ортаны қорғау, экологиялық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар мәселелері бойынша Қазақстан Республикасының заңнамалық және нормативтік актілері туралы, Төтенше жағдайлар туындаған кезде халықты жеке және ұжымдық қорғау шаралары мен құралдары туралы мәселелерді зерделеу көзделеді. Практикалық сабақтар әртүрлі ситуациялық міндеттерді, кейстерді талдауды және шешуді, экология, тұрақты даму, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы күрделі және пікірталас мәселелері мен проблемаларын талқылауды көздейді. Аралық бақылау қазіргі жағдайда Қазақстанның ресурстарын ескере отырып, экологиялық қауіпсіздік бағдарламасын әзірлеу жөніндегі жеке жобаны қорғауды көздейді. Пән аясында білім алушылар пәннің тақырыптарына сәйкес «Coursera» платформасында қосымша онлайн-курстан өте алады (https://www.coursera.org/search?query=ecology). Пән теориялық сұрақтар мен ситуациялық есептер блогынан тұратын емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қызмет салалары мен салаларындағы маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән маркетингтің салалық ерекшелігіне байланысты құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында: салалық саладағы маркетингтің ерекшеліктері; салалық нарықтардың дамуын талдау және болжау; әр түрлі қызмет саласындағы тауарлардың өмірлік циклдерінің ерекшеліктері; өнеркәсіптегі, агробизнестегі, сақтандыру бизнесіндегі маркетинг, білім беру қызметтерінің маркетингі және т. б. оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде маркетингті басқару саласында теориялық білім мен практикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға арналған. Пән аясында: маркетингті басқару мақсаттары, принциптері; фирманы стратегиялық басқару; маркетингті стратегиялық және жедел жоспарлау; фирманың ішкі әлеуетін талдау; сыртқы ортаны талдау; өнімнің бәсекеге қабілеттілігін басқару; маркетингті бақылау, бағалау және аудит.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эмоционалдық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - адамдардың эмоцияларын тану, қалыптастыру, зерттеу, маркетингте қолдану. Пән аясында оқытылады: эмоциялардың күші мен эмоционалды маркетингтің тиімділігі, дәстүрлі маркетингтен эмоционалды маркетингке көшу, эмоционалды маркетингтік өсиеттер, маркетингте қорқынышты пайдалану, сенім қалыптастыру, тиесілілік сезімі, маркетингке (соның ішінде брендингке) байланысты эмоцияларға қатысты әдістер мен технологиялар, эмоционалды жарнама, эмоционалды сату, API эмоцияны тану интерфейстері: бетті талдау арқылы; мәтінде; дауыста (сөйлеуде).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда Интернет-маркетинг негіздері бойынша терең теориялық білімді қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында: Интернет-маркетингтің мәні мен принциптері; мақсатты топпен коммуникацияны құру принциптері; Web-promotion: интернет желісіндегі жарнама; партизандық және вирустық маркетинг; әлеуметтік желілер; интернет-брендинг; интернет-дүкен жұмысын ұйымдастыру; Интернетте маркетингтік зерттеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Брендингті басқару
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты-білім алушыларда брендинг бойынша терең теориялық білімді қалыптастыру. Студенттер: брендтің негізгі сипаттамаларын; брендтің түрлерін; брендтің даралығын, қабылдауды, қауымдастықты; брендті басқару концепциясы мен стратегиясын; брендті әзірлеу модельдерін; брендті позициялау; бренд-менеджменттегі маркетингтік зерттеулерді; брендті бағалау әдістері мен тәсілдерін; тауар қозғалысы арналарында брендті басқаруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұтынушыдан маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - тұтынушының маркетингі туралы, клиенттердің қанағаттануының, фирманың құндылығы мен кірістілігінің жоғары деңгейлерін қамтамасыз ететін маркетингтік стратегияларды құру процестері мен құралдары туралы түсінік беру. Пән аясында оқытылады: тұтынушылардың адалдығын басқару, маркетингтік көрсеткіштер, маркетингтің кірістілігін басқару, маркетингтік стратегиялардың пайдаға әсері, нарықтық әлеует, сұраныс және нарық үлесі, тұтынушыларды талдау және құндылықты құру, нарықты сегменттеу, қарым-қатынас маркетингі, бәсекелестік талдау және фирманың артықшылықтар көздері, өнімді нарыққа орналастыру, брендинг, нарықтық баға және баға стратегиялар, маркетингтік арналар және арналар картасы, маркетингтік коммуникациялар, әлеуметтік медиа, портфельді талдау және стратегиялық жоспарлау, маркетингтік стратегиялар, маркетингтік жоспарлар және тиімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет маркетингі
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде қызмет маркетингі мәні туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында: қызметтер түсінігі және ерекшеліктері; қызмет көрсету саласының маркетингтік құралдары; қызмет көрсету саласының тұтынушыларын ақпараттық қамтамасыз ету және талдау; қызмет көрсету саласындағы маркетинг кешені; банктік, туристік, қонақ үй, сауда, көлік және білім беру қызметтерінің маркетингі; аутсорсинг қызметтерінің маркетингі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эмоциялық брендинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - брендке адалдықты қалыптастыру үшін адамдардың эмоцияларын тану, қалыптастыру, зерттеу, брендингте қолдану. Пән аясында оқытылады: қазіргі тұтынушының қалауы, бренд құру схемасы, бренд құру пирамидасы, брендтің орналасуы, тұтынушылардың назарын аударудың эмоционалды әдістері, сұхбаттасушының эмоционалды деңгейін жоғарылату әдістері, классикалық small talk заманауи модификациялары, эмоционалды сипатталған әңгімелер, анықтамалар, суреттер, оң тәжірибеге сілтемелер, бренд тарихы, позитивті байланыстар, визуалды бейнелерді эмоционалды сату, әсер дизайны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің негізгі мақсаты-білім алушыларда халықаралық маркетинг негіздері бойынша терең теориялық білімді қалыптастыру. Пән бойынша оқытылады: халықаралық маркетинг субъектілері; орта, сегменттеу және мақсатты халықаралық нарықтарды таңдау; халықаралық маркетингтік зерттеулер; халықаралық маркетингтік стратегиялар; фирманың шетел нарықтарына шығу тәсілдері; халықаралық тауар саясаты; халықаралық нарықтардағы өткізу саясаты; халықаралық маркетингті басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сауда маркаларын басқару
    Несиелер: 4

    Пән сауда макаларын басқару технологияларын қолдану бойынша құзыреттілікті меңгеруге бағытталған. Пән аясында оқытылады: сауда маркаларын басқару концепциясы; сауда маркасының портреті: марканың имиджін анықтау; сауда маркаларын басқару стратегиясын әзірлеу: сауда маркасын позициялау, сауда маркасының отбасын кеңейту, коммуникация; сауда маркасының мәдениетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елдік маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде елдік маркетинг туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында: территория маркетингі; елдің позициялануы; елдік маркетингтегі зерттеу әдістері; елдік маркетингтің кешенді процесін жоспарлау, әзірлеу және іске асыру; территория маркетингі мақсатты бағдарламаларын әзірлеу; елдің тиімді қызмет етуі үшін елдік маркетинг құралдары оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Digital маркетинг
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің сандық маркетингтің мәні туралы жүйелік түсінігін қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында мыналар оқытылады: Digital маркетинг түсінігі мен құралдары; Digital жарнама; іздеу оптимизациясы; серіктестік бағдарламалар; WOM; медиалық және контекстік жарнама; әлеуметтік желілерде жылжыту: SMO және SMM; Email, RSS пайдаланып тікелей маркетинг; вирустық және Партизандық маркетинг; Digital-брендинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • B2B маркетингі
    Несиелер: 4

    Пән аясында оқытылады: В2В маркетингінің мәні мен ерекшеліктері; өндірістік мақсаттағы өнім нарығының құрылымы мен қатысушылары; сұраныс сипаттамасы; В2В нарығындағы зерттеулердің негізгі бағыттары; коммуникация бюджеті; бақылау, коммуникацияның тиімділігін анықтау әдістері; маркетинг жоспары, негізгі бөлімдердің мазмұны; В2В маркетингінің бақылау түрлері; В2В нарығындағы Интернет-маркетингтің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар (minor)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - кәсіпкерлік қызметте маркетингтің құралдары мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеру. Пән шеңберінде бизнестің маркетингтік ортасы оқытылады; нарық сегменті анықталады, тұтынушылардың мінез-құлқының негізгі сипаттамалары, тауарлық және баға саясатының негіздері; тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары анықталады; brand book әзірленеді, кәсіпкердің беделін басқару бағдарламаларын қалыптастыру; бизнес мәселелері бойынша шағын-маркетингтік зерттеулер жүргізу,әлеуметтік желілердегі маркетинг (SMM).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән шеңберінде оқытылады: Өнеркәсіптік маркетинг түсінігі мен ерекшеліктері; тұтынушы ұйымдар; өндірістік мақсаттағы тауарлардың түрлері мен сипаты (ӨМТ); ӨМТ нарықтарын зерттеу және сегменттеу; өнеркәсіптік маркетингтегі стратегиялар; ӨМТ өндірісін жоспарлау; ӨМТ бағасы; ӨМТ өткізуді ұйымдастыру; өнеркәсіптік маркетингтегі коммуникация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнеске арналған кеңселік шешімдер
    Несиелер: 6

    Бұл курс қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың бастапқы білімі мен мүмкіндіктерін және студенттердің кәсіби қызығушылықтары саласында меңгеруін береді. Студент алынған білімді қарапайым және кешенді мәтіндік құжаттарды жасау үшін, кестелік процессордың көмегімен түрлі пәндік аймақтардағы есептерді шешу үшін қолдана білуі тиіс, Excel кестелік процессорының көмегімен зерттеу нәтижелерін өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі
    Несиелер: 5

    Шағын және орта бизнес мәртебесін алу шарттары және есептілік құрамы, салық салу жүйесі (ССЖ); Кәсіпкерлік қызмет түрлері, салықтар мен жарналар бойынша есептілік, бухгалтерлік есептілік: бухгалтерлік баланс, шағын кәсіпкерлік субъектілерінің бухгалтерлік (қаржылық) есептілікті қалыптастыру ерекшеліктері, экология бойынша есептілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қонақжайлылық саласындағы маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерге қонақжайлылық индустриясында маркетинг саласында білім беру, туристік және қонақ үй қызметтері саласында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: қонақжайлылық индустриясының түсінігі мен құрамдас бөліктері; туризм түрлерінің түсінігі, рөлі және жіктелуі; қонақжайлылық қызметтері нарығының конъюнктурасы мен сыйымдылығын талдау; қонақжайлылық индустриясының маркетинг ерекшелігі; қонақжайлылық индустриясының маркетингтік ортасы; қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын сегменттеу және орналастыру ерекшеліктері; клиентке бағдарланған компанияда қонақтармен қарым-қатынас құру; қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік жоспарлау; ассортимент қонақжайлылық индустриясындағы саясат; қонақжайлылық индустриясындағы баға саясаты; қонақжайлылық индустриясындағы коммуникациялық саясат; қонақ үй бизнесіндегі маркетингтің ерекшелігі; мейрамхана бизнесіндегі маркетингтің ерекшеліктері; қонақжайлылық индустриясындағы маркетингтік стратегиялар..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару негіздері
    Несиелер: 6

    Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар жобаға қатысушылардың мақсаттары мен мүдделерін талдай алады; жобаның мақсатын, пәндік саласын және құрылымын анықтайды; жобаның күнтізбелік жоспарын есептеуге; жобаның жиынтық жоспарының негізгі бөлімдерін қалыптастыруға; жобаның тәуекелдерін сәйкестендіруге; MS Project бойынша пайдалануға қабілетті болады. Білім алушылар курс аяқталғаннан кейін "жоба менеджерінің ассистенті"кәсіби біліктілігін беруге сертификаттаудан өте алады. Оқыту әдістері – "ми шабуылы", кейстер, іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес талдау
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтегі бизнес үрдесін зерттеу үшін экономикалық талдау әдістері және аналитикалық қызметтің практикалық дағдыларын дамыту. Пән аясында бизнесті дамыту бойынша басқарушылық шешімдерді әзірлеу үшін экономикалық талдаудың теориясы мен практикасы, кәсіпкерлік қызмет субъектісінің қаржылық-шаруашылық қызметін талдау кезіндегі жүйелі ойлау, бизнес-талдаудың заманауи құралдары оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бизнес-үдерістерді басқару
    Несиелер: 6

    Пән мақсаты - ұйымды үрдісті басқару негіздері бойынша білімдер мен практикалық дағдыларды меңгеруді үйрету . Курс аяқталғаннан кейін білім алушы бизнес-процестерді моделдеуге, талдауға және оңтайландыруға, ұйымның бизнес-процестерін моделдеудің аспаптық жүйелерін пайдалануға, ұйымның үдерістерін басқару құралы ретінде көрсеткіштердің теңдестірілген жүйесін (СЖЖ) әзірлеуге және қолдануға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кәсіпкерлік қызмет үшін маркетингтік тұжырымдаманы әзірлеу үшін аналитикалық білімдер мен практикалық дағдыларды алу: нарықты зерттеу, Маркетингтік жоспарды әзірлеу, әлеуметтік медиа-маркетингті түсіну және оны пайдалану, баға саясатын қалыптастыру. Пән аясында маркетингтік талдаудың әртүрлі түрлері, тауашаларды және нарықтық мүмкіндіктерді анықтау, ритейлдегі аналитика, бәсекелестік барлау, маркетингтің аналитикалық жүйесі және нәтижелерді ұсыну, тұтынушының адалдығын басқару, маркетингтік шешімдерді әзірлеу оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Банктік маркетинг
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - студенттерге банктік маркетинг саласында білім беру, банктік қызметтер саласында маркетингтік қызметті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: банктік маркетингтің теориялық негіздері, банктегі маркетингті басқару процесі, банктің нарықтық мүмкіндіктерін талдау, банктің маркетингтік зерттеу процесі, банктегі маркетингтік ақпаратты жинау процесі, банктік қызметтер нарығын сегменттеу ерекшеліктері, банктік өнім саясаты, банктің баға саясаты, банктік қызметтерді өткізуді ұйымдастыру, банктің маркетингтік коммуникациялар жүйесі, банктің коммуникациялық саясаты, банктегі маркетингті жоспарлау және бақылау, банкті дамытудың ұйымдастырушылық стратегиялары, банктегі маркетингтік аудит.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 1С ERP кәсіпорынды басқару
    Несиелер: 6

    Пән аясында оқытылады: 1С: Кәсіпорын компаниялар жұмысын есепке алу есептерін шешу үшін қолдану; 1С: Кәсіпорын жүйесінің негізгі объектілерімен танысу; олардың жұмыс істеу қағидалары және есептеу есептерін шешу үшін қолдану тәсілдері, атап айтқанда: жалақы есебі, кадрлық есеп, қоймалардағы тауарлардың кірісі мен шығысын есепке алу және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латералдық маркетинг
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – латералдық маркетинг туралы түсінік беру - жаңа идеяларды дамыту тәсілі ретінде шығармашылық ойлау, латералдық маркетингті ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: сандық технологияларға көшумен нарықтардың эволюциясы және бәсекелестіктің дамуы; дәстүрлі маркетингтік ойлау; нарық ішінен пайда болатын инновациялар; нарыққа сырттан әкелінетін инновациялар; латералдық маркетинг – тік маркетингті толықтыру; латералдық маркетингтің мақсаттары мен процесі; нарық деңгейіндегі латералдық маркетинг; өнім деңгейіндегі латералдық маркетинг; латералдық маркетинг құралдар деңгейінде; латералдық маркетингті енгізу (компанияның инновациялық қызмет жүйесі).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дизайндық ойлау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - студенттерге дизайнерлік ойлау саласында білім беру, компанияның маркетингтік қызметінде дизайнерлік ойлаудың қағидаларын, әдістері мен кезеңдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: дизайн-ойлау тарихы; дизайн-ойлаудың мақсаты, міндеттері, қағидалары мен ерекшеліктері; дизайн-ойлаудың заманауи қолданылуы; эмпатия, фокус, идеация, прототиптеу, тестілеу кезеңдерінің артефактілері; әртүрлі кезеңдердегі дизайн-ойлау әдістері; идеялар мен оқиғаларды визуализациялау; дизайн-экожүйе; цифрлық ортада жобалау; клиенттің жеке тәжірибесі; дизайнерлік ойлауды жылытуға арналған құралдар мен ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, дербес, автономды шешімдер қабылдауға қабілетті.

  • Код ON6

    Кәсіби мәселелерді шешуде тиісті сандық технологияларды, құралдарды, базалық әдістерді, теорияларды қолдануға; инновациялық шешімдерді әзірлеу үшін шығармашылық және дизайн-ойлау әдістерін қолдануға; маркетингте адамдардың эмоцияларын (сату, жарнама және брендингте) пайдалануға қабілетті

  • Код ON8

    Ұйымның бәсекеге қабілеттілігін арттыру мақсатында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістемесі, маркетингтік қызметті талдау, оңтайлы Маркетингтік шешімдер қабылдау саласында білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON5

    Сыни талдау негізінде стандартты кәсіби жағдайларда шешім табуға, жеке кәсіби қызметті жоспарлауға қабілетті.

  • Код ON2

    Командада жұмыс істей алады, салааралық коммуникацияларды және көшбасшылық қасиеттерді, қатесіз қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.

  • Код ON4

    Мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылықпен және командада жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON7

    Маркетингтік жағдайлар мен проблемалардың креативті және тиімді шешімдерін әзірлеу, сондай-ақ интернет кеңістігінде кәсіби қатысу үшін қазіргі заманғы маркетингтік рәсімдерді, құралдарды, әдістерді, технологияларды пайдалануды практикаға алу.

  • Код ON9

    Маркетингтік стратегияларды, брендинг стратегиялары мен клиенттің құндылықтарын, маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспарларын әзірлеуге және іс жүзінде жүзеге асыруға, ұйымның маркетингтік қызметін бақылау мен бағалауды жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON1

    Нарық пен бизнес-үдерістерді талдауға, кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін басқарудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануға қабілетті.

  • Код ON10

    Салалық ерекшелікті және іс-әрекеттің аумақтық қамтылуын ескере отырып, коммерциялық емес ұйымдарда, өнеркәсіп салаларында, айналым және қызмет көрсету салаларында ұйымдардың қызметінде маркетинг кешенін тиімді қолдану.

  • Код ON11

    Тауарлар мен қызметтерді жылжыту мен сатуды, сауда маркасын, тұтынушылардың мінез-құлқын, клиенттермен қарым-қатынасты тиімді басқаруға, ұйымның имиджін қалыптастыруға қабілетті

  • Код ON12

    Көп тілді және көп мәдениетті ортаға бейімделе алады, тұлғааралық және кәсіби өзара әрекеттесу мәселелерін шешу үшін қарым-қатынас жасай алады, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергендігін көрсете отырып, өз ұстанымын дәлелді түрде жеткізе алады.

6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Social медиа маркетинг
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

Гуманитарлы-техникалық академиясы

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B04107 Маркетинг
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B04107 Маркетинг және жарнама
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B047 Маркетинг және жарнама

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top