Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03102 Психология в Университет КИМЭП

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық кәсіби қоғамдастыққа интеграцияланған, психологияның әртүрлі салаларында жүйелі теориялық білімі бар, сондай-ақ практикалық психология саласында құзыретті; ұлттық және халықаралық стандарттарға сәйкес психология саласында тиімді жұмыс істеуге қабілетті (атап айтқанда, Американдық психологиялық қауымдастықтың ұсыныстарына сәйкес); жетекші еуропалық және американдық университеттердің магистратурасына түсу кезінде бәсекеге қабілетті, үздіксіз кәсіби өсуге, қызметтің әртүрлі салаларында әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа дайын мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B041 Психология
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Баланың психологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Бала дүниеге келіп, жеткіншек кезеңге дейінгі дамуы. Осы аралықтағы физикалық, әлеуметтік- эмоционалдық, когнитивтік дамуындағы ағымдағы мәселелер, зерттеулер және теориялар. Курс физикалық өзгерістер, жақындық, эмоциялар, тәрбие, адамгершілік, тіл, есте сақтау, білім, құрдастар арасындағы қарым-қатынас, агрессия және гендерлік сәйкестік тәрізді тақырыптарды қамтиды. Даму әдістемесі және эмпирикалық дәлелдемелер.

    Селективті тәртіп
  • Тұлғаның психологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Курс академиялық, жеке және кәсіби жетістіктерді арттыруға бағытталған. Бұл студенттерге өзін-өзі тануға, маңызды мақсаттар қоюға және оларға қол жеткізуге, сонымен қатар өзін-өзі бағалау, позитивті көзқарас, өзін-өзі тәрбиелеу және ынталандыру сияқты жағымды жеке қасиеттерді дамытуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
  • Дифференциалдық психология
    Несиелер: 5

    Курс адам даралығы мен ерекшеліктерінің психологиясы теориясы мен практикасының заманауи сипатын көрсетеді. Курста адамдарды сипаттайтын жеке психологиялық айырмашылықтардың негізгі теориялары беріледі. "Дифференциалдық психология" курсын оқу нәтижесінде студент: адамның даралығы мен жеке сипатын ұйымдастырудың негізгі деңгейлері, жыныстық, нейрофизиологиялық және конституциялық қағаидаларға негізделген жеке айырмашылықтарын біліп, зерттеудің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін жеке айырмашылықтарды талдау талаптарын дұрыс таңдау, даралықтың пайда болуы мен олармен жұмыс істеудің эксперименттік мәселелерін шешетін теориялық білімі бар психолог-зерттеушінің дағдыларын меңгеру қажет.

    Селективті тәртіп
  • Қызметкерлерді психологиялық тұрғыдан іріктеу және бағалау
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы маркетингтік және жалпы интеграцияланған стратегияларды әзірлеу әрі іске асыру тұрғысынан заманауи бизнес-жүйелерді басқару саласындағы практикалық технологияларды игергісі келетін студенттерге арналған. Курстың мақсаты: - студенттердің жалпы психологиялық және экономикалық мәдениетін арттыру ; ; - оқушыларға қазіргі заманғы бизнес-жүйелердегі әртүрлі мәселелерді (басқарушылық және маркетингтік) шешу үшін практикалық технологиялар мен құралдарды ұсыну; - оқушылардың диагностиканы игеруі, ұйымдастырушылық мәселелер мен міндеттердің әртүрлі типтері мен топтарын анықтау, сондай-ақ оларды шешу тетіктерін жүйелі түрде іздеу; - мамандандырылған психологиялық технологияларды пайдалана отырып, менеджмент саласындағы жобаларды басқару тетіктерін игерту; - жаңа өнімдерді, тауарлар мен қызметтерді әзірлеу бойынша практикалық технологияларды игеру дағдыларын меңгерту; - бренд-менеджменттің практикалық технологияларын игеру, жарнама компаниялары мен стратегияларын әзірлеу және іске асыру, сондай-ақ өнімнің әртүрлі түрлері бойынша маркетингтік стратегияларды іске асыруда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану; - жалпы ұйымдастыру бағдарламалары мен даму стратегияларын әзірлеу және іске асыру бойынша практикалық дағдыларды игерту.

    Селективті тәртіп
  • Риторика мен композицияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді жазуды үйрену саласымен таныстырады. Онда риторика мен композицияның саласын анықтайтын, негізгі мәтіндерді, қозғалыстарды, проблемалар мен әдіснамаларды қарастыратын негізгі ұғымдар, принциптер, дәстүрлер мен пікірталастар ұсынылған.

    Селективті тәртіп
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Курста біз көшбасшылық психологиясын талдап, аталған тақырыппен байланысты психологиялық теориялар, көзқарастар мен тәжірибелерді талқылаймыз. Студенттер “Көшбасшыны қалыптастыратын факторлар” және “ Тиімді көшбасшылық дегеніміз не және оның сипаттамасы қандай?” тәрізді сауалдар талқылайды. Көшбасшылық табиғатта контекстік түрде құрылып, интербелсенді әлеуметтік үдеріс ретінде анықталады. Курс барысында көшбасшылықтың әртүрлі психологиялық модельдері мен ойлау тәсілдері, табысты көшбасшылардың жоғары ұйымдастырушылық өміршеңдігі мен тиімділікті сақтай алу қабілеті талданып, сонымен бірге өз қызметкерлері үшін салауатты жұмыс ортасын құруға қалай ықпал ететінін зерттейміз. Бұған берік қарым-қатынас, сенімнің жоғары деңгейі, сындарлы қарым-қатынас және тартымды ұжымдық ахуал тақырыптары да енеді. Тұлғаның көшбасшы ретінде қалыптасуы және қабылдануы көбінесе жеке тұлғаға байланысты болғандықтан, курста жеке қасиеттер мен көшбасшылықты зерттеуге көп көңіл бөлінеді. Курстың негізгі мақсаты- студенттің көшбасшылықты психологиялық әрі академиялық топ ретінде терең терең түсінуімен, сондай-ақ болашақ көшбасшылыққа деген ұмтылысын бойында ұялату. Дәріс пен қонақтардың қатысуымен өткен сабақтар, практикалық зерттеулер, топтық пікірталастар мен студенттік жұмыстардың үйлесімділігі психологияны және көшбасшылықтың адами факторын ашуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
  • Персоналды басқарудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс ұйымдағы қызметкерлерді басқаруға көмектесу үшін әртүрлі технологиялық қосымшаларды зерттейді. Сондай-ақ, бұл жүйелік талаптарды және қызметкерлерге қатысты ақпаратты өңдеуге арналған стандартты немесе мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы, соның ішінде Интернетті және ішкі желіні дамытуды, адами ресурстарды жоспарлау, қызметкерлерді басқару, оқыту, өтемақы, аналитика және зияткерлік деректерді талдауды зерттеуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс кәсіптік/ ұйымдастырушылық психология саласының тарихын, заманауи үрдістер мен жетістіктерге арналады. Студенттер еңбек нарығында психологияның қолдануымен танысып, аталған пәннің ғылым және практикалық ынтымақтастық негізгі құралы ретінде қол жеткізе алу мүмкіндігімен танысады. Курс барысында студенттер жұмыс беруші, еңбек өнімділігін арттыру мен қызметкерлердің әл-ауқатын дамытудың әсері мен ара-қатынасына әсер етуші факторларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс мінез-құлық жайында ғылымның теориясы мен әдіс- құралдарымен таныстырып, болашақтағы қызмет пен мансап жолында кездесетін мәселелерді шешуде қолдануға мүмкіндік береді. Курс материалдары замануи индустриалды қоғамдағы қызмет және оны ұйымдастыру тақырыбын шолудан басталып, тұлғаның жеке, топтағы, ұйымдағы мінез-құлқы мен әрекетіндегі ерекшелігі сараланады. Курс нәтижесі ретінде: (а) басқару психологиясы жөнінде білім, (б) көбірек білім алудың жолдары,(в) мінез-құлықты зерттеу үдерісін түсіну, (г) жазбаша және ауызша жұмыстарда идеяларды ұсына білу дағдыларының дамуы күтіледі.

    Селективті тәртіп
  • Психология философиясы
    Несиелер: 5

    Сананың философиялық және эмпирикалық теорияларын зерттеу. Негізгі сауалдар: Сана дегеніміз не? Сана мен әрекеттің байланысы, саналы тәжірбиенің сипаты қандай? Курс барысында сананың әрекеттік, материалдық және функционалдық қыры таныстырылады және заманауи когнитивтік психология, жасанды интелект пен когнитивтік психология, когнитивтік нейрология мен философия пәнаралық салаларда анықталған негізгі тәсілдер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қызмет психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге психология саласында қызмет ету мен зерттеуге қажетті дағдыларға шолу жасайды. Дағдылар психология саласына жататындықтан, академиялық жазу, APA стиліндегі форматтау, көркем емес әдебиеттерді сыни тұрғыдан оқу және бағалау, сыни ойлау, қолдау, мектеп пен кәсіби ресурстардың көмегімен желілік қарым-қатынас, мансапты қарастыру, мемлекеттік және Ұлттық лицензиялар / сертификаттарды түсіну. Студенттер психология бөлімдерін бағалау және психологияның теориялық,тұжырымдамалық негіздерін талдау кезінде осы дағдыларды қолдану дағдыларын танытады.

    Селективті тәртіп
  • Когнитивтік психология бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Эксперименттік және когнитивтік психологиядағы жаңа әзірлемелер және заманауи мәселелер.

    Селективті тәртіп
  • Әлеуметтік психология бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психология және/немесе тұлға психологиясының қазіргі мәселелері. Сұрақтар жаңа пәндік өзгерістерге немесе нұсқаушы мүддесіне сәйкес өзгереді.

    Селективті тәртіп
  • Психопатология
    Несиелер: 5

    Ұйымдастырылмаған мінез-құлықты талдау: сипаттамасы, ықтимал шығу тегі, алдын алу, емдеу және әлеуметтік маңызы. Ағымдағы зерттеулер және жаңа әзірлемелер. Дәрістер мен талқылаулар, кейс-стадилер.

    Селективті тәртіп
  • Білім беру психологиясы бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Психологияның білім берудегі рөлі. Педагогикалық зерттеулердің қазіргі педагогикалық тәжірибеге және оқу жоспарын құруға қосқан үлесі. Педагогикалық психология саласындағы зерттеулерді білім берудің өзекті мәселелерін шешуде қолдану. Оқыту мен оқытуды түсінудің теориялық және практикалық тәсілдері

    Селективті тәртіп
  • Даму психологиясы бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Даму психологиясының қазіргі мәселелері, даму теориясы және әдістемесі адам денсаулығы мен әл-ауқатына әсер ететіндігіне бағытталған. Тақырыптар жылдан жылға өзгеруде. Тақырыптар даму психология саласындағы мамандарының қазіргі әлеуметтік мәселелерді түсіндіру, бағалау және араласудағы практикалық тәсілдеріне арналады.. Ғылымның дамуы тұрғысынан әртүрлі мәселелердің жеке және әлеуметтік салдары. Даму психологиясына этикалық және мәдени нормалардың әсері.

    Селективті тәртіп
  • Тестілеу психологиясы бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Семинардың мақсаты - адам мен оның мінез-құлқын жақсы түсіну. Семинар материалдары осы саладағы өзекті зерттеулерге және курс оқытушылары мен шақырылған баяндамашылардың практикалық тәжірибесіне негізделетін болады.

    Селективті тәртіп
  • Психологиядағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Курс сипаттамалық және логикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін таныстыруға арналған. Деректерді түсінуге және түсіндіруге, сондай-ақ статистикалық талдау әдістеріне ерекше назар аударылады. Курстың және бір мақсаты-БАҚ-та ұсынылған статистикалық мәліметтерді және психология журналдарындағы зерттеу нәтижелеріне сыни тұрғыдан түсінуге негіз беру. Курс соңында студент әртүрлі сипаттамалық статистиканы қолдана отырып, мәліметтер жиынтығын жинақтайды және өзгермелі құбылыстар арасындағы қатынасты тексеріп, логикалық статистиканы қолдана отырып топтық салыстырулар жасай алады. Сондай-ақ, сіз басқа курстарда және өз зерттеулеріңізде журнал мақалаларын оқығанда кездесетін ғылыми белгілерді түсіне аласыз. Аптасына бір рет сыныптың синхронды жиналыстары дәрістерден тұрады, содан кейін материалды игеруді жеңілдету үшін топтық/топтық жаттығулар жасалады.

    Селективті тәртіп
  • Тұлға психологиясы бойынша семинар
    Несиелер: 5

    Бұл курста тұлғаның негізгі теориялары мен жеке тұлғаны зерттеу әдістері қарастырылады. Тақырыптарға психоаналитикалық, мінез-құлық, әлеуметтік оқыту теориялары, танымдық, гуманистік теориялар мен белгілер теориялары, соның ішінде тиісті зерттеулер кіреді.

    Селективті тәртіп
  • Жағдаяттық, оқу және мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Жануар мен адамдарды оқыту үдерісі кезіндегі құбылыстар және жағдаяттық рәсімдер. Негізгі сауалдар, зерттеу нәтижелері мен оқыту мен шарттылықтың замануи теориялары Оқытуды зерттеудің мінез-құлықтық тәсілі. Қамтылатын тақырыптар: классикалық және құрал- аспаптық жағдаят жасау мен олардың ықпалдастығы, күшейту, жалпылау, бақылауды ынталандыру, оқудағы биологиялық шектеулер, жағдаяттың пен оқытудың когнитивті құрамдас бөліктері. Зертханалық жұмыстар.

    Селективті тәртіп
  • Тұлғаның бейімделу психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс барысында дамудың психологиялық кезеңдері мен бейімделудің негізгі теориялық қағидаларымен танысады. Студенттер әлеуметтік және әрекетке итермелейтін күштермен күрестің тиімділігін терең түсініп, күрделі әлеуметтік және мінез-құлыққа қатысты құбылыстарды түсіну мен жақсарту барысында психологияның өзге пәндерге сүйенудің маныздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
  • Тіл және қоғамға кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттер адамдардың әлеуметтік қарым-қатынас процесіндегі тілдің рөлін зерттейді, тіл мен қоғам арасындағы қарым-қатынас, адамдардың әлеуметтік-экономикалық жағдайының, жынысы, жасы және әлеуметтік ерекшелігінің әсері туралы түсінік қалыптастыру мақсатында әлеуметтік лингвистикалық деректерді талдауды үйренеді. әртүрлі әлеуметтік топтардың. Пән қазақстандық қоғамдағы және әлемдегі тілдік әртүрлілік мәселелерін қарастырып, тілдік тұлғаның өзгеруі мен жоғалу процесіндегі тілдік байланыстардың рөлін қарастырады.

    Селективті тәртіп
  • Жаһандану және жүйелердің әртүрлілігі
    Несиелер: 5

    Экономикалық, саяси, мәдени және экологиялық жүйелердің жақындасуы аймақтардың жақындасуына ықпал етеді, ал географиялық айырмашылықтар мен әртүрлілікті сақтау жаһандық күштерді теңестіреді. Бұл қарама-қарсы қысымдар тақырыптың негізгі тақырыбын құрайды. Студенттер Жердің негізгі аймақтарын зерттеп, әртүрлі масштабтағы экологиялық, демографиялық, мәдени, геосаяси және экономикалық заңдылықтарды анықтайды. Бұл әдіс студенттерге қазіргі әлемдегі әртүрлілік пен жаһандануды қалыптастыратын күштердің жаһандық және жергілікті көріністерін жан-жақты зерттеуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер сыбайлас жемқорлықтың негізгі анықтамаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресті реттейтін халықаралық және ұлттық заңнамаларды, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияны қалыптастырудың негізгі тәсілдерін меңгереді. Студенттер сыбайлас жемқорлықты қоғамның әлеуметтік-саяси өмірінің элементі ретінде халықаралық және ұлттық контекстте тануды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласындағы мемлекеттік органдардың, саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдауды, мәселені шешудің сындарлы және тиімсіз тәсілдерін анықтауды үйренеді. ұлттық, аймақтық және жергілікті деңгейде сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес.

    Селективті тәртіп
  • Қазіргі әлімдегі тамақтану
    Несиелер: 5

    Осы курс барысында біз азық-түлік және тамақтану проблемаларының тарихын, тамақтанудың жаһандық саясатын және уақыт өте келе оның динамикасын талқылаймыз. Тақырыптардың қатарына адамдардың әртүрлі мәдениеттердегі азық-түлік және тамақтану саласындағы қалауларын айқындайтын әлеуметтік, экономикалық және саяси факторлар; кедейлік және азық-түлік; азық-түлік саясаты және азық-түлік жүйелерінің тұрақтылығы жатады. Тамақтану саясаты тұрақты Ауыл шаруашылығы, органикалық егіншілік, азық-түлік өндірісі және ондағы генетикалық түрлендірілген тағамның рөлі сияқты мәселелерді қамтиды. Қазіргі әлемдегі тамақтанудың көп қырлы мәселелері, мысалы, тамақтанбау, тамақ аллергиясы, тамақтанудың бұзылуы, сау және қол жетімді азық-түлікке тең емес қол жетімділік, жаһандық семіздік эпидемиясы, тамақ жарнамасының әсері және қазіргі орта жеке тамақтану әдеттеріне қалай әсер ететіні қарастырылады.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіби қазақ тілі 2
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер мемлекеттік / ресми тілді болашақ мамандығы мен кәсіби саласында қарым-қатынас құралы ретінде қолдануды үйренеді. Олар күнделікті өмірде кәсіби қызмет үшін қажетті коммуникативті мақсаттарды жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды дамытады. Олар іскерлік қарым-қатынастың барлық формаларында іскерлік этикетті үйренеді. Студенттер сөздік қорын мамандыққа қатысты сөздермен және терминологиямен байытады. Олар іскерлік мәтіндерді, құжаттарды, хаттарды жазуды, далалық жағдайда ауызша тапсырмаларды түсінуді және талдауды үйренеді. Осы курсты бітірген Студент іскерлік тілін түсініп, қазақ / орыс тілінде түрлі хаттар, құжаттар жаза алады. Мемлекеттік / ресми тіл студенттердің болашақ жұмысында, әсіресе студенттердің кәсіби және коммуникативтік дағдыларын жақсарту жолымен пайдаланылатын болады.

  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пән негізгі қазақ тілін білетін студенттерге арналған. Студенттер іскерлік коммуникациялар саласындағы экономикалық және кәсіби сөздік қорын жетілдіреді, сонымен қатар сөйлесу дағдыларын дамытады, күнделікті жағдайларда және кәсіби ортада іскерлік коммуникация құрылымдарын жиі қолдануға үйренеді. Сонымен қатар студенттер кәсіби мәтіндердегі негізгі ақпаратты ажырата алады, қысқаша есептер жаза алады, мәтіндерді талдап, құрастыра алады.

  • Сана және ми
    Несиелер: 5

    Курс адамның танымдық үдерістер мен әрекеттерге мидың ықпалын қарастырып, назар аудару, қабылдау, оқыту, жады, тіл, эмоция, әлеуметтік ықпалдасу мен сана тәрізді тақырыптарды қамтиды. Курс ми құрылымы мен әрекеттердің, нақты айтқанда когнитивтік үдерістердің қатынасын қарастырады. Студенттер ми, ой мен әрекеттің ортақ қарым-қатынасын түсінуге қажетті әдістерді зерттейді.

  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс қарым-қатынас психологиясындағы негізгі ұғымдар мен зерттеу тақырыптарымен таныстырады. Қарым-қатынас дегеніміз коммуникативтік мақсат-ниетпен реттелетін әрі жеке қарым-қатынасты анықтауда іргелі рөл атқаратын әртүрлі жүйе ұғымдарынан (вербалды және вербалды емес) туындаған бірлескен әрекет және мағына-түсінікті ажырататын үдеріс деп түсініледі. Курс тақырыптары: - Адами қарым-қатынас: теориялық модельдер мен анықтамалар. - Коммуникация және мағына: семантикаға көзқарастар. - Ниет және қарым-қатынас. - Вербалды емес қарым-қатынас: вербалды және вербалды емес мінез-құлық, жүйелер, функциялар арасындағы байланыс. - Дискурс және әңгіме: дискурсты ұйымдастыру, әңгіме ерекшеліктері, әңгіме тәсілдері және әңгімені талдау.. - Түсінбеушілік: анықтау, ирония, еліктіру, алдау, патологиялық коммуникация. - Күрделі ойындар: Қарым-қатынас пен құзыреттілік қатынастарын кеңейту үшін оқытудың инновациялық құралы ретінде маңызды ойындар.

    Селективті тәртіп
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс кеңес берудің әртүрлі тәсілдеріне, терапевтік қарым-қатынастарға, құқықтық және этикалық мәселелерге және терапевтік тәсілдерге бағытталған. Неке, отбасы, жыныстық қатынас, нашақорлық, балалар мен тұрмыстық зорлық-зомбылық тәрізді салалармен байланысты кеңес берудің түрлеріне басымдық беріледі.

    Селективті тәртіп
  • Отбасылық психология
    Несиелер: 5

    Отбасындағы ахуал балалардың дамуы мен ересектердің бейімделу үдерісінде маңызы ерекше. Курста біз ата-ана тәрбиесі және отбасылық қарым-қатынасты дамытудың негізгі теориялары мен үлгілерін зерттейміз. Сондай-ақ функционалды және дисфункционалды отбасылық қарым-қатынастар мен мінез-құлықтарды, сондай-ақ мұндай өзара әрекеттесуді бағалаудың тиімді жолдарын қарастырамыз. Сонымен қатар, әлеуметтік, эмоционалдық, мінез-құлық және денсаулық проблемаларының алдын -алу мақсатында даму модельдерін қолдану мен әсер ету, клиникалық ықпал ету, басқарудағы ата-аналық араласудың рөліне назар аударылады.

    Селективті тәртіп
  • Ағылшынша кадемиялық ауызша сөйлеу
    Несиелер: 5

    Студенттер шетел тілінде гуманитарлық және әлеуметтік пәндердің әртүрлі академиялық тақырыптары бойынша өз ойларын сенімді және дәлелді түрде жеткізу дағдыларын дамытады, зерттеу этикасымен тәжірибе жүзінде танысады. Студенттер өздері таңдаған тақырып бойынша зерттеу жүргізеді, ол мәліметтерді жинау мен талдауды қамтиды, содан кейін зерттеуге сыни талдау жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психолинг- вистика: тіл және ақылой
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша студенттер психолингвистиканың негізгі тақырыптарымен және теориясымен танысады, адамның ақыл-ойы тілді қалай қолданып, қалай қолданатынын біледі. Біз тілді өңдеуге және өндіруге байланысты ми құрылымдарын зерттейміз, сонымен бірге қазіргі заманғы теория мен зерттеу әдістері туралы білеміз. Біз көптілділіктің психологиялық салдарын қарастырамыз, сонымен қатар бірінші және екінші тілді меңгерудің психологиялық аспектілерін қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқу және есте сақтау
    Несиелер: 5

    Біздің миымыз ақпаратты қалай сақтайды? Бұл ақпаратты қалай аламыз және оны жаңа қорытынды жасау үшін пайдаланамыз? Жалпы, біз қалай үйренеміз? Бұл пән осы және басқа мәселелерді қарастырады, студенттерді дамыта оқыту теориясымен және жадымен таныстырады. Біз осы саладағы негізгі теорияларды, осы салада зерттеу жүргізу әдістерін және олардың білім беру және басқа қолданбалы салалардағы маңыздылығын қарастырамыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Когнитивтік психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән адам танымының негізгі бағыттарын, атап айтқанда, әлем туралы ақпаратты қалай қабылдауымызды (қабылдау және зейін), осы ақпаратты қалай түсінуге және сақтауға (оқу және есте сақтау) және осы ақпаратты қалай қабылдау және пайдалану (жоғары танымдық функция / шешім қабылдау) туралы талқылайды.)

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Тақырып психологияның негізгі ішкі салалары мен теорияларына шолу жасайды. Студенттер психология саласындағы зерттеулер мен тақырыптардың кеңдігімен, сондай-ақ когнитивтік психология, әлеуметтік психология және адамның психологиялық дамуы сияқты негіздерімен танысады. Олар психологиядағы классикалық теориялар туралы біледі және психологиялық зерттеулердің қалай жүргізілетінін біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс адамның жетілуі мен дамуын зерттейді. Адамның дүниеге келгеннен бастап өмірден өткенге дейінгі дамудың физикалық, когнитивтік және психоәлеуметтік аспектілеріне қатысты негізгі теориялар мен мүмкіндіктер қарастырылады. Курсты тәмамдаған студенттер адам дамуы жайында білімге ие болып, қажетті кезде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Статистикаға кіріспе (психологияда мамандыру үшін)
    Несиелер: 5

    Бұл курс психология саласында мамандандырылған студенттер үшін базалық статистикаға берік негіз береді. Психологиялық зерттеулерде статистикалық талдау мен дизайнның негізгі тұжырымдамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім беру психологиясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс білім беру психологиясындағы теориялар мен зерттеулер жайында түсінік береді. Қамтылған тақырыптарға мектеп жылдарындағы когнитивтік, әлеуметтік және физикалық даму, оқыту теориялары, педагогикалық тәсілдер, мотивация, бағалау және жеке айырмашылықтар кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психологиялық қабылдау
    Несиелер: 5

    Біз қоршаған әлемді қалай қабылдаймыз және түсіндіреміз? Пән қабылдау мен сенсорлық өңдеудің психологиялық және неврологиялық негіздерін зерттейді. Біз мидың өзі қабылдаған ынталандыруды қалай өңдей алатынын, соның ішінде тілдің көру және есту қабілетін талқылауды үйренеміз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психикалық денсаулықты дамыту мен суицидтің алдын алуға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс суицидтің алдын алуға баса назар аудара отырып, психикалық денсаулық мәселелерін терең түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер суицидтік науқастармен жұмыс жасаудағы этикалық көзқарастарды зерттейді. Олар сондай-ақ суицидтің алдын алуы бойынша ұлттық стратегиялар туралы хабар алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтану негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге әлеуметтік құрылымдар мен әлеуметтік институттарды талдау үшін қажетті ақпаратты ұсынады. Социологиялық перспективалар мен әлеуметтануды академиялық пән ретінде жан-жақты түсінуге баса назар аударылады. Курста әлеуметтану саласындағы әртүрлі теориялық парадигмалар мен ұғымдар қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Клиникалық психологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді клиникалық психологиямен, оның ішінде емдеу тарихы, клиникалық психологиядағы ғылымның рөлі және емдеу мен зерттеулерді негіздейтін негізгі парадигмалар сияқты тақырыптармен таныстырады. Курс сонымен қатар жиі кездесетін психикалық дерттерді зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Нейропсихология
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге ми мен мінез-құлық арасындағы байланыс туралы негізгі түсінікті беретін құрылымдалған адам нейропсихологиясына кешенді кіріспе болып табылады. Қарастыралытын тақырыптарға: нейропсихологияның негіздері, жүйке жүйесінің құрылымы, мидың негізгі қызметтері, когнитивтік функциялар, мидың өз қызметін атқармауы жайында презентациялар кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І
    Несиелер: 5

    Ғылыми әдістің көмегімен психология саласында білім дамиды. Әзірлеу мен болжамдарды зерттеу, деректерді жинау, статистикалық әдістердің көмегімен гипотезаларды тексеру, түсіндіру мен статистикалық нәтижелерді ұсыну. Зерттеу әдістемесі, сипаттамалы статистика мен тұжырымдар статистикасы, Statistical Package for the Social Sciences (SPSS) компьютерлік бағдарламалық қамсыздандыруды психологиялық деректерді талдауда пайдалану. Студенттер тақырыптың зерттелуі мен зерттеудегі ұсынысқа жауапты болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік психологиядағы негізгі теориялар мен зерттеу әдістерін қарастырады. Студенттер жеке және топтық сәйкестілік, әлеуметтік мінез-құлық пен нормалар, стереотиптер, сәйкестік / қабылдамау, агрессия және пайдалы әлеуметтік мінез-құлық сияқты тақырыптарды талқылайды. Олар әлеуметтік психология саласында зерттеудің қалай жүргізілетінін біліп, білімдерін кішігірім ғылыми жобалар түрінде қолдануға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эксперименттік әдістер және деректерді талдау ІІ
    Несиелер: 5

    Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І-де енгізілген тұжырымдамаға негізделген статистикалық әдістер. Теориялық статистика мен параметрлік емес статистикалық рәсімдерді меңгеру. Студенттер Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І ұсыныстарында баяндалған зерттеулер жүргізіп, APA стилінде ғылыми жұмыс жүргізеді. Аталған курсты Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І кейін курсты жүргізеген оқытушымен бірге өтуі қажет. Алдын- ала қойылатын талап: Эксперименттік әдістер және деректерді талдау І-дің C немесе жоғары деңгей.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық тестілеу
    Несиелер: 5

    Адам мінез-құлқының кеңінен қолданылатын көрсеткіштерінің сапасын бағалау дағдыларын дамыту мүмкіндігі. Нормалар, сенімділік және негізділік туралы негізгі материалдар сынақтарды бағалауға, басқаруға және түсіндіруде қазіргі уақытта клиникалық, өндірістік және оқу орындарында қолданылуы. Тақырыптар этика, тестілеу және құқық және тест дизайнын қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    6-мақсат: Ақпараттық-технологиялық сауаттылық Студенттер ақпараттық құзыреттілік пен компьютерлерді және басқа да технологияларды әртүрлі мақсаттарда пайдалану қабілетін көрсету.

  • Код ON5

    5-мақсат: Психологиядағы құндылықтар Психологиядағы кәсіби этиканы реттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік ережелерді білу және қолдану; позитивті кәсіби ортаны құруға ықпал ететін құндылықтарды қабылдау.

  • Код ON8

    8-мақсат: Әлеуметтік-мәдени және халықаралық ақпараттандыру Әлеуметтік-мәдени әртүрліліктің күрделілігін түсіну және құрметтеу; жаһандық сын-қатерлерге жауап беретін инклюзивті қоғамның дамуына ықпал ететін құндылықтармен бөлісу.

  • Код ON3

    3-мақсат: Психологиядағы сыни және шығармашылық ойлау дағдылары Сыни және шығармашылық ойлау және ғылыми скептицизм; мінез-құлық және психикалық процестермен байланысты проблемаларды шешуде ғылыми тәсілді қолдану; зерттеу және практикалық міндеттер үшін инновациялық шешімдерді таба білу дағдыларын көрсету.

  • Код ON4

    4-мақсат: Психология мен практикалық дағдыларды қолдану Жеке, әлеуметтік және ұйымдастырушылық мәселелерге психологиялық принциптерді түсіну және қолдана білу; кәсіби рефлексия, жобалық менеджмент және командада жұмыс істеу дағдыларын көрсету.

  • Код ON2

    2-мақсат: Психологиядағы зерттеу әдістері Психологияда зерттеудің негізгі әдістерін, соның ішінде зерттеу дизайнын, деректерді талдауды және түсіндіруді түсіну және қолдану; психологиялық құбылыстарды түсіндіру үшін ғылыми тәсілді қолдану қабілетін көрсету.

  • Код ON1

    1-мақсат: Психологияның білім қоры Жеке адамдар, қоғам және мәдениеттер психологиясын талдау үшін психологияның негізгі тұжырымдамаларымен, теориялық перспективаларымен, эмпирикалық тұжырымдарымен және тарихи тенденцияларымен танысуды көрсету.

  • Код ON7

    7-мақсат: Қарым-қатынас дағдылары Әртүрлі әлеуметтік, кәсіби және академиялық контексттерде тиімді кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын және ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсету.

6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Бизнес Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03102 Психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03102 Психология және білім беру менеджменті
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Университет КИМЭП

БББТ: B041 Психология

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top