Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06209 Радиотехника, электроника және телекоммуникациялар

  • Инженерлік математика
    Несиелер: 9

    Нақты профильдегі теориялық және қолданбалы есептерді шешуге арналған математикалық аппаратты меңгеру, математикалық модельдеу туралы түсінік алу және алынған шешімдерді түсіндіру. Сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы сұрақтары қарастырылады. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 9

    Классикалық және қазіргі физиканың іргелі заңдарын, теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу әдістерін, ойлау, ғылыми дүниетаным әдістерін, өз бетінше танымдық белсенділікпен пайдалана отырып, студенттердің іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, физикалық жағдайларды модельдеу және физикалық жағдай туралы идеяларды қалыптастыру. әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми суреті. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Зертханалық жұмыстар Coursera платформасында орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Нарықтың әртүрлі түрлеріндегі кәсіпорындардың қызметін, нарықтың тепе-теңдігі мен қызмет ету моделін, бағалар мен тарифтерді мемлекеттік реттеуді зерттейді. Кәсіпкерлік ұғымын және оны құқықтық реттеудің шектерін, кәсіпкерліктің даму шарттарын, бизнесті жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнесті жоспарлауды, кәсіпкерлік құпияны, кәсіпкерліктің әлеуметтік жауапкершілігін қарастырады. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұялы байланыс технологиялары
    Несиелер: 6

    Заманауи электрондық жүйелер мен жылжымалы объектілермен байланыс желілерін құру және жұмыс істеу принциптерін талдау мысалдарында студенттерді кешенді техникалық ойлауға үйретуге, сондай-ақ студенттерді LTE, 5G сияқты заманауи ұялы байланыс жүйелері саласындағы стандарттармен таныстыруға бағытталған. пән шеңберінде кейс-оқытуды оқытудың интерактивті әдістері, пікірталас қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 6

    Құзыреттіліктер модельдеу құралдарын, аппараттық және бағдарламалық құралдарды, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы объектілік модельдерді, сонымен қатар Python, Java және т.б. бағдарламалау тілдерін әзірлеу мақсатында қалыптасады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық электроника
    Несиелер: 6

    Студенттердің цифрлық электроника, цифрлық схема негіздері, цифрлық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен конструкциясы туралы түсініктерін қалыптастыру. Курста логикалық схемаларды сипаттау мен синтездеудің негізгі әдістері, цифрлық құрылғыларды әзірлеудің заманауи құралдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Радиобайланыс желілері мен жүйелері
    Несиелер: 6

    Студенттерді радиобайланыс жүйелері мен желілерінің құрылысы мен жұмыс істеуінің жалпы қағидаттарына оқытуға, жабдықты іске асырудың негізгі схемотехникалық қағидаттарымен танысуға, Радиолар негізінде желілік трактілерді зерделеуге, радиобайланыс жүйелерінің (СӨЖ) жабдықтары арқылы ұйымдастырылған трактілер параметрлерін есептеу әдістерін игеруге бағдарланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық құрылғылар мен микропроцессорлар
    Несиелер: 6

    Байланыс құрылғыларының және инфокоммуникациялық технологияның схемаларын құру мақсатында цифрлық құрылғылар мен микропроцессорлардың жұмыс істеуінің теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі қолданылады. Бақылау нысаны шығармашылық емтихан болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Негізгі экологиялық түсініктерді, экологиялық проблемаларды және оларды шешу тәсілдерін, кәсіпорындардың қоршаған ортаны ластау көздері мен түрлерін, атмосфералық ауа мен судың сапасын стандарттау принциптерін, әртүрлі салалардағы заңнаманың негізгі ережелерін, табиғи және техногендік- жасалған төтенше жағдайлар, олардың себептері, алдын алу және қорғау әдістері. Оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау (кейс-стади).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студент құқықтың іргелі ұғымдарын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымын, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, заңды мүдделерді қорғау механизмі мен қорғалуын меңгеруі қажет. оларды бұзған жағдайда адамның.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің оқу саласындағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алуы, ғылым саласындағы танымдық іс-әрекет дағдылары бар мамандарды даярлау, ғылыми іс-әрекеттің мазмұны, оның әдістері туралы терең түсінік қалыптастыру. және білім формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер мен телекоммуникация негіздері (Cisco + Huawei)
    Несиелер: 6

    Студенттердің жергілікті, аймақтық, ғаламдық компьютерлік желілер мен мобильді телекоммуникацияларды құру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру, сондай-ақ олардың ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеу, Cisco және Huawei желілерімен, SD-WAN және SDN желілерімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, білік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, кейс әдісі, ашық және жабық тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұлтты инфрақұрылым негіздері
    Несиелер: 6

    Бұлтты сервисті құру технологиясын меңгере отырып, бар бұлттық қызметтермен жұмыс істей отырып, студенттер бұлттық есептеулерді қолдануды үйренеді және АТ процестерін оңтайландыру мәселелерін шешуде бұлтты есептеулер технологиясын қолдануға дайын болады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Радиотехника және электроника негіздері
    Несиелер: 6

    Студенттерге сигналдарды генерациялауға, беруге, қабылдауға және өңдеуге арналған ақпараттық жүйелер мен құрылғыларды құрудың әдістері мен негіздерін үйрету, сонымен қатар телекоммуникациялық жүйелер мен желілерді құрудың негізгі тұжырымдамаларымен, модельдерімен және принциптерімен, олардың дамуындағы заманауи тенденциялармен және білім беру саласындағы стандарттармен таныстыру. телекоммуникация саласы. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Телекоммуникация негіздері
    Несиелер: 9

    Студенттерді компьютерлік желілердің тарихымен, негізгі ұғымдарымен, технологияларымен және стандарттарымен таныстыру; студенттердің компьютерлік желілердегі телекоммуникациялық процестерді жобалау және басқарудың заманауи әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электр тізбектерінің теориясы
    Несиелер: 6

    Студенттерді электр тізбектерінің теориясы саласында қажетті электрлік, электронды, электрлік өлшеу құралдарын таңдай алатындай, оларды дұрыс басқара алатындай және мамандармен бірлесе отырып, техникалық шарттарды жасай алатындай дәрежеде теориялық және практикалық дайындығы. кәсіби қызметінде әртүрлі қондырғылар мен жабдықтардың электр бөлшектерін әзірлеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қарым-қатынас теориясы
    Несиелер: 9

    Студенттерді электр тізбектерінің теориясы саласында қажетті электрлік, электронды, электрлік өлшеу құралдарын таңдай алатындай, оларды дұрыс басқара алатындай және мамандармен бірлесе отырып, техникалық шарттарды жасай алатындай дәрежеде теориялық және практикалық дайындығы. кәсіби қызметінде әртүрлі қондырғылар мен жабдықтардың электр бөлшектерін әзірлеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Роботтарды басқару жүйелері
    Несиелер: 6

    Робототехника негіздерін меңгеру, Arduino кешені негізінде роботтарды жобалау және Arduino IDE әзірлеу ортасында бағдарламалау. Оқыту әдістері: есептер шығару, тақырыптық коллоквиумдар өткізу, миға шабуыл семинарлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электромагниттік толқындарды тарату теориясы және антенна-фидерлік құрылғылары
    Несиелер: 6

    Студентте деректерді берудің радиотелекоммуникациялық желілерінің жұмыс принциптері туралы түсінік қалыптастыру, антенналық-фидерлік құрылғылардың негізгі параметрлерін есептеу дағдылары мен базалық дағдыларын дамыту. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 6

    Мамандарды еңбекті қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық база бойынша оның ең жоғары өнімділігі кезінде қауіпсіздіктің және еңбек жағдайларын жеңілдетудің теориялық және практикалық негіздеріне оқыту. Оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау (кейс-стади), топтық талқылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді телекоммуникациялар
    Несиелер: 6

    Ұялы байланыс желілері мен жүйелерін қоса алғанда, көлік желілері мен деректерді беру желілерін дамыту туралы түсінік қалыптастыру; ұялы байланыс желілері мен жүйелерін жобалау және жоспарлау дағдыларын дамыту. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады. Топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басқару экономикасы (Минор)
    Несиелер: 3

    Экономикалық ғылымның заманауи үлгілері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, кәсіпорын басшысының алдында тұрған экономикалық мәселелер мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану дағдыларын меңгеруге және олардың салдарын бағалау. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу
    Несиелер: 6

    Бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылау – бағдарламалық өнімдерді тексеру және тестілеу бойынша білім мен дағдыны қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері: кейс әдістері; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тайм-менеджмент (Минор)
    Несиелер: 3

    Тайм-менеджменттің мәні мен түрлері, неғұрлым табысты кәсіптік қызмет үшін уақыт ресурстарын басқарудың принциптері мен әдістері туралы студенттердің жалпы түсініктерін қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • MongoDB-ке кіріспе (Минор)
    Несиелер: 3

    Студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін үлкен көлемдегі мәліметтерді (MongoDB) өңдеу, кәсіби қызметте үлкен деректерді талдау әдістерін, технологияларын және құралдарын тиімді қолдану қабілетін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кең жолақты қатынау жүйелері
    Несиелер: 6

    Студенттердің қазіргі заманғы желілері мен кең жолақты қол жеткізу жүйелерін құру ерекшеліктері, тіркелген және мобильді абоненттерге әртүрлі байланыс қызметтерін көрсету, сонымен қатар әртүрлі стандарттағы BBA техникалық сипаттамаларының ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады: есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күзет мониторингі жүйелері
    Несиелер: 6

    Студенттерде жобалық және техникалық құжаттаманы әзірлеуге қойылатын талаптарды, сондай-ақ жобалау-конструкторлық жұмыстарды ресімдеу қағидаларын; техникалық тапсырмаға сәйкес бейнеақпараттық жүйелердің бөлшектерін, тораптары мен құрылғыларын есептеу және жобалау әдістерін; бейнеақпараттық жүйелердің бөлшектерін, тораптары мен құрылғыларын есептеу және жобалау үшін бастапқы деректерді таңдау критерийлерін қалыптастыру. Жобалауды автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып, радиотехникалық жүйелерді жобалау кезінде жобалау-конструкторлық жұмыстарды әзірлеу және ресімдеу әдістерін қолдану. Бақылау нысаны-жеке тапсырманы тапсыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көпсервисті телекоммуникациялық желілер
    Несиелер: 6

    Сымды байланысты пайдалана отырып, заманауи қалалық мультисервистік желілер мен IP/MPLS желілерін құру саласындағы құзыреттерді меңгеру. Пән аясында кейс-learning оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Телекоммуникациялық жүйелердегі ақпаратты қорғау құралдары
    Несиелер: 6

    Студенттерге ақпараттық жүйелер саласындағы заманауи технологияларды оқыту, ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құру және пайдалану. Белсенді оқыту әдістері – «имитатор» оқыту әдістері, т.б. арнайы білім, біліктерді қалыптастыруға бағытталған: ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, жобалық әдіс, ашық және жабық тесттер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Machine Learning A-Z: деректер ғылымындағы Python және R (минор)
    Несиелер: 3

    Студенттерді деректер визуализациясын, деректерді талдауды, кітапханаларды және ашық бастапқы құралдарды қамтитын Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту саласымен таныстыру. Белсенді оқыту әдістері қолданылады – топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнебақылау және күзет дабылы жүйелері
    Несиелер: 6

    Студенттердің бейнебақылаудың мақсаты мен функцияларын, бейнебақылау жүйелерінің құрамына кіретін жабдықтың құрылымдық схемалары мен сипаттамаларын зерттеу. Бейнебақылау жүйелерін жобалау әдістемелері мен әдістемелерін қолдану, теледидарды пайдалана отырып, техникалық күзет құралдарын әзірлеуде практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Телекоммуникациялық бағыттаушы жүйелер
    Несиелер: 6

    Студенттердің білімін қалыптастыру: жетекші телекоммуникациялық жүйелердің конструкциясы мен сипаттамалары туралы; бағыттаушы жүйелердің электродинамикасы туралы, өзара электромагниттік әсерлер мен қорғаныс шаралары туралы; байланыс құралдарын сыртқы әсерлерден қорғау туралы; желілік байланыс құралдарын жобалау, салу және техникалық пайдалану бойынша. Пән аясында теміржол топ-менеджерлерінің қонақтық дәрістері қарастырылған. тасымалдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инфокоммуникациялық жүйенің және/немесе оның құрамдас бөліктерінің бағдарламалық және аппараттық құралдарының функционалдығын ақаулықтан кейін қалпына келтіру (Минор)
    Несиелер: 3

    Экономикалық, басқарушылық, өндірістік, ғылыми және басқа мақсаттарда корпоративтік ақпараттық жүйелерде есептеу процестерін ұйымдастыруды қамтамасыз ететін заманауи операциялық жүйелер мен орталардың құрылысы мен архитектурасының принциптерін зерттеу. Оқытудың интерактивті әдістері – ойын әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалық құралмен қорғалған ақпараттық коммуникациялар (Минор)
    Несиелер: 3

    Студенттерге заманауи инфокоммуникациялық жүйелердегі ақпаратты қорғаудың негізгі принциптері мен әдістерін, қорғалған автоматтандырылған жүйелерді құру, қызмет көрсету және талдау тәсілдерін үйрету, сонымен қатар ғылыми дүниетанымның қалыптасуына және жүйелік ойлаудың дамуына ықпал ету. Оқытудың интерактивті әдістері – кейс әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық телерадио хабарларын тарату технологиялары
    Несиелер: 9

    Студенттерге цифрлық теледидар жүйелерін құрудың заманауи принциптерін, телевизиялық сигналдар мен дыбыстық сүйемелдеу сигналдарын цифрлық ұсынудың қолданыстағы стандарттарын, сондай-ақ цифрлық теледидар жүйелерінде шуылға төзімді кодтау әдістерін үйрету. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс. Пән аясында кафедра филиалына көшпелі сабақтар және топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық қабылдап таратқыш құрылғылары
    Несиелер: 9

    Цифрлық қабылдағыш құрылғыларда, сигналдарды цифрлық өңдеумен радиоқабылдағыш құрылғыларды құрудың ерекшеліктерінде реттеулерді іске асыру қағидаттарын зерделеу. Заманауи қабылдау және тарату радио құрылғыларын құру әдістерін және модуляция мен манипуляцияның әртүрлі түрлерімен сигналдарды қалыптастыру және өңдеу дағдыларын игеру. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • NGN посты және M2M желілері
    Несиелер: 6

    Студенттердің NGN және пост-NGN желілерінің технологиясын, архитектурасын, құрылымын, компоненттері мен модельдерін, оларды құру негіздерін және М2М желілеріндегі сымсыз технологияларды жіктеуді, М2М заманауи және болашақ сымсыз байланыс желілерінде конвергентті шешімдерді жүзеге асыру тәсілдерін, қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету тәсілдерін, осы желілерді дамыту бағытының перспективаларын игеруі. Оқыту әдістері: міндеттерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар, "миға шабуыл"семинарларын өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Телекоммуникациядағы компьютерлік жобалау жүйелері
    Несиелер: 6

    Технологиялық мақсатта автоматтандырылған жобалау жүйелерін әзірлеу негіздері бойынша теориялық білім алу және компьютерлік технологияларды (Excel, Mathcad, AutoCAD, Revit, SCAD) пайдалана отырып, қазіргі заманғы АЖЖ-мен практикалық жұмыс жасауға үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сандық коммуникация жүйелері
    Несиелер: 6

    Ақпаратты өңдеудің цифрлық жүйелерін, цифрлық байланыс станцияларының негізгі функционалдық тораптарын, ақпаратты бөлу және мультиплекстеу принциптерін, цифрлық байланыс арналарының сипаттамаларын талдауды зерттеу. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-оқытудың "жаттығу" әдістері, ситуациялық тапсырмалар, қателерді анықтау әдісі, Жоба әдісі, кейс-әдіс, ашық және жабық тесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Телекоммуникациялық жүйелердің сенімділігі
    Несиелер: 6

    Студенттерді сенімділік теориясының негізгі ережелерімен, техникалық құрылғылар мен жүйелердің сенімділігін есептеу әдістерімен, сенімділік талаптарын ескере отырып, ақпараттық жүйелерді талдау және синтездеу ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқу кезінде кейс-оқытудың интерактивті әдістері, пікірталас қолданылады. Пән аясында кафедра филиалына көшпелі сабақтармен дуальды оқыту және топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Көп арналы цифрлық тарату жүйелері
    Несиелер: 9

    Студенттердің көп арналы байланыс саласындағы ұғымдарды зерделеуі және олардың DWDM, CWDM және т.б. сияқты заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, көп арналы байланыс саласындағы ғылыми, инженерлік-техникалық және экономикалық міндеттерді қою, дайындау және шешу әдістерін меңгеруі. Пән аясында кафедра филиалына көшпелі сабақтар және топ-менеджерлердің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Телекоммуникациядағы стандарттау және метрология
    Несиелер: 6

    Нормативтік-техникалық құжаттаманың талаптарына сәйкес өлшемдерді ұйымдастыруға әдістердің, жорықтардың, бағдарламалық және логикалық қамтамасыз етудің жиынтығын біріктіретін өлшеу технологияларын; өлшеу құралдарының жай-күйі мен даму үрдістерін және электрондық тізбектер мен сигналдардың сипаттамаларын өлшеудің негізгі әдістерін зерделеу, олардың дәлдігін бағалау. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON4

    ОН-4 Заманауи компьютерлік, телекоммуникациялық жүйелер мен желілерді, кең жолақты қол жеткізу жүйелерін, сондай-ақ мультисервистік желілерге арналған байланыс құрылғыларының схемаларын құру мүмкіндігін көрсету.

  • Код ON2

    ООН-2 Еңбекті қорғау және өмірдің экологиялық қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және нормативтік база мәселелерін түсіну.

  • Код ON6

    ОН-6 Arduino кешенінің көмегімен салынған әртүрлі телекоммуникациялық желілердің жұмыс істеу принциптерін және бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын бақылаудан өткен Arduino IDE әзірлеу ортасында бағдарламалауды салыстыру.

  • Код ON11

    ОН-11 Уақытты басқару принциптері мен әдістерін ескере отырып, экономикалық ғылым мен құқықтық білімнің заманауи үлгілері мен заңдылықтары жағдайында кәсіби қызмет нәтижелерін зерттеудің ғылыми әдістері мен әдістерін жоспарлау.

  • Код ON5

    ОН-5 Негізгі байланыс әдістері мен электр тізбегі теориясын ажырату, қазіргі заманғы логикалық схемаларда жұмыс істейтін әртүрлі байланыс жүйелерін сипаттау.

  • Код ON9

    ОН-9 Көп арналы жүйелер, желілік байланыс құралдары саласындағы ғылыми, инженерлік және экономикалық мәселелерді тұжырымдау бойынша шешімдерді ұсыну және өлшемдерді ұйымдастыру үшін бағдарламалық қамтамасыз ету және логикалық қолдау негізінде техникалық құрылғылар мен жүйелердің сенімділігін бағалау.

  • Код ON1

    ОН-1 Радиотехниканың, электрониканың, байланыс және деректерді беру жүйелерінің әртүрлі практикалық мәселелерін шешу және сипаттау үшін аналогтық және цифрлық электрониканың, электродинамиканың және толқындардың таралуының электрондық схемаларын есептеудің негізгі физикалық процестері мен математикалық әдістерін түсіндіріңіз.

  • Код ON8

    ОН-8 Сандық теледидар жүйелерін, сандық қабылдағыш және антенна-фидер құрылғыларын құру, сондай-ақ мобильді байланыс жүйелерін жоспарлау принциптері мәселелерін шешу.

  • Код ON10

    ОН-10 Осы желілерде заманауи CAD, үлкен деректер мен ақпаратты қорғау әдістерін қолдана отырып, пост NGN және M2M желілеріне негізделген цифрлық байланыс станцияларының негізгі функционалдық блоктарын жобалау.

  • Код ON7

    ОН-7 Нормативтік құқықтық актілерді және экономикалық негізделген есептеу әдістерін ескере отырып, радиобайланыс жүйелері мен желілерін, қазіргі заманғы ұялы байланыс жүйелерін, тұйықталған теледидар жүйелерін жіктеу.

  • Код ON12

    ОН-12 Салауатты өмір салтына назар аудара отырып, коммуникациялық бағдарламаларды, оның ішінде шет тілінде құру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды білу негізінде дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар дағдыларын қолдану.

  • Код ON3

    ОН-3 Жергілікті, аймақтық және ғаламдық компьютерлік желілердің, мобильді телекоммуникациялардың және бұлттық есептеулердің үлгілерін әзірлеуге арналған аппараттық және бағдарламалық құралдардың жұмыс істеу принциптерін сипаттаңыз.

Top