Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сату в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – экономикалық жүйенің дамуы мен қызмет ету заңдылықтарын, материалдық игіліктер мен қызметтерді өндіру, бөлу, айырбастау және тұтыну, шектеулі ресурстар жағдайында қажеттіліктерді қанағаттандыру кезіндегі жеке адамдардың мінез-құлқын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Экономикадағы математикадағы жаппай кездейсоқ құбылыстардың математикалық сипаттамасының жалпы сұрақтарымен, экономика ғылымында математикалық модельдер мен әдістерді қолдану проблемаларымен, эксперименттік деректерді өңдеу әдістерімен, шешімдер қабылдау мәселелерімен танысу, оқушыларды математикалық әдістер мен модельдерді жүзеге асыруға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өндірістегі еңбек қорғау
    Несиелер: 5

    Еңбекті қорғаудың теориялық және практикалық негіздерін меңгерген жас мамандарды даярлау, мамандар арасында тиімді кәсіби қызметтің адамның қауіпсіздігі мен қорғалуына, оның денсаулығы мен еңбек өнімділігін сақтауға қойылатын талаптармен үздіксіз біртұтастығы туралы түсінік қалыптастыру. экстремалды жағдайларда әрекет ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Макро-микроэкономика
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – микродеңгейдегі қызметті сипаттайтын шаруашылық жүргізуші субъектілердің негізгі экономикалық көрсеткіштерін зерттеу. Макроэкономикалық саясаттың негізгі көрсеткіштерін, категорияларын және құралдарын қарастыру.Пәннің міндеттері микро - макроэкономиканың негізгі құралдарын игеру болып табылады нақты экономикалық жағдайға сүйене отырып,микро - макроэкономикалық саясатты әзірлеу, негізгі экономикалық модельдер негізінде микро - макроэкономикалық жағдайға бағалау жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экологиялық қауіпсіздік туралы түсінік.Әр түрлі салалардың ластану көздері мен сипаттамалары. Экологиялық факторлардың адам денсаулығына әсері. Қазіргі заманның экологиялық мәселелері. Экологиялық мәселелерді шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Ғылыми-техникалық жетістіктер мен ғылыми-техникалық жаңалықтардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі. Басқару объектісі ретінде инновациялар (инновациялар). Инновациялық қызметті басқару теориясының әдіснамасы.Зерттеудің негізгі ұғымдары, әдістері мен құралдары. Инновациялардың, инновациялардың және инновациялық процестердің сипаттамалары мен жіктеу белгілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тайм менеджмент
    Несиелер: 5

    Уақытты басқару, оның жұмысты жоспарлаудағы маңызы; Мақсат қою. Уақытты басқару әдістері, кесте және уақытты бөлу алгоритмі. Мақсат қою принциптері мен критерийлері (KINDR,SMART). Хронофагтар: түсінігі және олардың түрлері. Уақытты пайдалануды бағалау. Уақыт сіңіргіштері. Уақыт ресурстары Уақытты басқарудағы мотивация.Стресс. Стрессті басқарудың дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістері. Уақытты басқарудың жеке жүйесін құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 5

    Менеджмент қызмет түрі ретінде. Ұйым басқару субъектісі және объектісі ретінде. Ұйымдардағы коммуникациялар және менеджмент. Менеджмент процесіндегі басқару шешімдері. Менеджмент жүйесіндегі стратегиялық және тактикалық жоспарлау. Менеджмент функциясы ретінде ұйымдастыру. Мотивация басқару функциясы ретінде. Басқару функциясы ретінде басқару. Көшбасшылық негіздері және көшбасшылық стилі. Қақтығыстар теориясының негіздері басқару қызметінің мәдениеті

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру теориясы
    Несиелер: 3

    Ұйым теориясы және оның ғылыми білім жүйесіндегі орны. Ұйымдастырушылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық ойды дамыту. Жүйе ретінде ұйымдастыру. Әлеуметтік ұйым, шаруашылық ұйымдар. Ұйымдастыру және басқару. Ұйымдастырушылық әлеует. Синергия Заңы. Өзін-өзі сақтау Заңы. Даму заңы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымды басқару (Coursera)
    Несиелер: 3

    Ұйым басқару субъектісі және объектісі ретінде. Ұйымдағы басқару стратегиясы мен тактикасы. Ұйымды басқару: билік және көшбасшылық. Ұйымның кадр саясаты және персоналды басқару.Өкілеттіктерді беру. Ұйымды басқарудағы мотивациялық факторлар. Кәсіпорын қызметіндегі жоспарлау және болжау. Кәсіпорынның бақылауы және аудиті. Ұйымдағы басқару тиімділігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Адами ресурстарын басқару ғылым ретінде. Ұйымның кадрлық саясаты. Еңбек нарығын зерттеу әдістемесі. Кадрларды іріктеу. Қызметкерлерді бейімдеу.Іс-әрекеттің мотивациясы мен тиімділігі. Қызметкерлерді бағалау. Топтық мінез-құлықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржы
    Несиелер: 5

    Қаржы және тауар-ақша қатынастарының өзара байланысы. Қаржы: эволюция, мәні, белгілері, ерекшеліктері. Қазіргі заманғы қаржы жүйесінің салалары, буындары. ҚР Қаржы механизмі: элементтері, реттеу, жетілдіру. Қаржылық жоспарлау. Қаржы ресурстарын тарту және пайдалану. Қаржыны басқару. Қаржылық бақылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымдық мінез-құлық
    Несиелер: 3

    Ұйымдастырушылық мінез-құлық негіздері. Тұлға және ұйым. Ұйымдағы коммуникативті мінез-құлық. Ұйымның мотивациясы және тиімділігі. Ұйымдағы топтық мінез-құлықты қалыптастыру. Ұйымдарды талдау және жобалау. Ұйымның мінез-құлқын басқару. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы жеке даму. Ұйымдағы инновацияларды басқару. Ұйымдастырушылық маркетинг

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және жауапкершілік
    Несиелер: 5

    Көшбасшылық туралы жалпы түсініктер. Жеке қасиеттер, мінез-құлық және қарым-қатынас. Көшбасшылыққа ықтималдық тәсілдері. Көшбасшылықтың жеке аспектілері. Мотивация және билік өкілеттіктерін беру. Байланыс. Корпоративтік мәдениет пен құндылықтарды қалыптастыру. Инновациялық көшбасшылық.Жауапкершілік және оның түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қаржылық менеджмент
    Несиелер: 5

    Кәсіпорындағы қаржылық менеджменттің мәні мен ұйымдастырылуы. Қаржылық менеджменттің ақпараттық базасы. Қаржылық есеп және кәсіпорынды басқару. Кәсіпорынның айналым капиталын басқару. Қаржылық есептеу негіздері. Операциялық талдаудың мақсаттары мен логикасы. Кәсіпорын капиталының құны мен құрылымын басқару. Инвестициялық шешімдер қабылдау негіздері. Кәсіпорын активтерінің құны мен кірістілігін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық саладағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық жүйе ұғымы. Ақпараттық технологиялар. Экономикалық ақпарат ұғымы. АЖ анықтамасы. АЖ құрылымы мен құрамы. АЖ жіктелуі. Экономикадағы ақпараттық ағындарды, ақпараттық ресурстарды ұйымдастыру. Ақпараттық қамтамасыз ету және АЖ жобалау. Ақпараттық қамтамасыз етудің мақсаты. Ақпараттық қамтамасыз ету құрылымы. АЖ өмірлік циклі. АЖ жобалау әдістемесі. АЖ жобалау технологиясы. Case-технологиялар. Экономика мен Бизнестегі Интернет-технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Ол ғылым ретінде статистиканың пәні мен әдісін, нарықтық экономикаға көшу жағдайында оны ұйымдастыру міндеттерін ашады: студенттерге статистикалық мәліметтерді өңдеудің негізгі әдістерін меңгеруге, статистикалық көрсеткіштерді есептеу дағдыларын меңгеруге, ағымдағы статистикалық есептілікті жасау нысандары мен тәртібімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өндірістік менеджмент
    Несиелер: 5

    Өндірістік кәсіпорын жүйе ретінде. Ұйымдық және өндірістік құрылымдар. Ұйымдық құрылымдардың жіктелуі. Өндірісті басқару жүйесінің элементтерінің өзара байланысы. Өндірісті басқару құрылымы мен жүйелері. Өндірістік процестер: түрлері, жіктелуі, ұйымдастырудың негізгі принциптері. Өндірістік жүйелердің түрлері. Жоспарлау өндірісті басқарудың құрамдас бөлігі ретінде. Өндірістік цикл және оны есептеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнес-стратегия (Coursera)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді кәсіпорынның бизнес-стратегиясын қалыптастырудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру; ауыл шаруашылығы кәсіпорындары мен қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындардың ерекшеліктерін білу негізінде басқарушылық дүниетанымды қалыптастыру, басқарушылық мәдениет дағдыларын тәрбиелеу. Жүйелік стратегиялық басқарушылық ойлаудың негізгі заңдары мен тұжырымдамалары; бизнес стратегиясын жоспарлау кезінде негізгі құжаттарды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпорынның перспективалық дамуын тереңдетіп зерделеуге, оның ішінде ресурстық қамтамасыз етуді және қойылған мақсаттарға қол жеткізу тәсілдерін талдауға бағытталған. Жоспарлау ағымдағы, орта мерзімді және ұзақ мерзімді кезеңдерге қаралады. Кәсіпорынның даму стратегиясы қызметтің тиімді бағыттарын таңдау, ағымдағы және күрделі инвестициялардың мөлшерін анықтау, қызмет нәтижелерін бағалау мақсатында жасалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Операциялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Операциялық жүйе. Өндірістік процестерді жобалаудағы заманауи әдістер. Жіктелуі. Жоспарын жасау. Экономикалық стратегияны анықтау. Өндірістік инфрақұрылымды таңдау және жетілдіру. CSRP (customer Synchronized Resource Planning), CSRP 2 және IRP. HR менеджменті. Нәтижелердібағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – нарықтық жағдайда ұйымды басқарудың тұжырымдамасы мен жүйесі ретіндегі маркетинг туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар ұйымды басқаруда маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру.Пәннің міндеттері: маркетинг туралы оның барлық көріністеріндегі теориялық білім, нарықтық қызмет субъектілерін маркетингтік экономикалық басқарудың формалары мен әдістерін дамыту саласындағы қолданбалы білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнесті жоспарлау
    Несиелер: 5

    Қазақстанда бизнес-жоспарлауды дамыту ерекшеліктері. Бизнес-жоспар және оның кәсіпкерлікті дамытудағы рөлі. Бизнес-жоспарлаудың мақсаттары, міндеттері, орындаушылар. Бизнесті жоспарлау принциптері. Бизнесті жоспарлау түрлері. Бизнес-идея бизнес-жоспарлау мен Инвестициялық жобалаудың инновациялық негізі ретінде. Инвестициялық бизнес-жобалар жүйесі және олардың жіктелуі. Инвестициялық бизнес-жобаның айрықша белгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бизнесте басқарушылық шешімдер қабылдауды қолдау жүйелері
    Несиелер: 4

    Шешім қабылдауды модельдеу және ақпараттандыру. Шешімдерді қолдау жүйелерін салыстырмалы талдау. Шешімдерді қолдау жүйесінің сараптамалық қабығы. Шешім қабылдауды қолдаудың сараптамалық жүйесін практикалық қолдану. Шешім қабылдаудың математикалық әдістері мен модельдерінің негіздері. ШҚҚСЖ ортасында белгісіздік жағдайында шешім қабылдау әдістерін қолдану. ШҚҚСЖ ортасында шешім қабылдаудың біріктірілген әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Жобаларды басқару процестері. Жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаның құрылымы және ұйымдастырушылық құрылымы. Жобаны басқару құрылымының түрлері: функционалды, жобалық, матрицалық. Жобаға қатысушылардың ұйымдық құрылымы мен қарым-қатынас жүйесі. Жоба менеджерінің рөлі, міндеттері мен функциялары. Жобалық және функционалды менеджерлердің өзара әрекеттесуі: жанжалдардың себептері. "Жоба командасы" ұғымы. Жоба командасына қатысушылардың функционалдық міндеттерін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бренд-менеджмент
    Несиелер: 4

    Бренд менеджменті. Бренд ұғымы, оның "сауда маркасынан"айырмашылығы. Брендтің сыртқы атрибуттары. Бренд сәйкестігі. Брендтің құндылық ұсынысы. Брендті стратегиялық позициялау. Жарнамадағы позициялау модельдері. Ұйым брендтің бөлігі ретінде. Бренд портфолиосын басқару. Бренд капиталын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекке ақы төлеу
    Несиелер: 4

    Еңбек ақы төлеудің нарықтық қатынастардағы теориялық негіздері мен мәні. Жалақыны қалыптастыруға әсер ететін факторлар. Қазіргі жағдайда еңбекақы төлеудің түрлері мен принциптері. Еңбекақы төлеу жүйелері мен нысандарының экономикалық маңызы. Қазақстан Республикасының тарифтік жүйесі: тарифтік разряд, тарифтік мөлшерлеме, тарифтік жоспар. Қызметкерлерді тарифтеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Басқару шешімдерін әзірлеу
    Несиелер: 6

    Басқару шешімдерінің түсінігі мен түрлері. Басқару шешімдерін қабылдау процесінің кезеңдері мен кезеңдері. Басқару шешімдерін қабылдау психологиясы. Басқару шешімдерін әзірлеу әдістері. Басқару шешімдерін әзірлеу кезінде сыртқы орта элементтерін талдау. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу мен орындауды ұйымдастыру. Басқарушылық шешімдердің іске асырылуын бақылау. Басқарушылық шешімдер және жауапкершілік басшылардың жауапкершілік түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Кәсіпорынның өндірістік құрылымы және оны жетілдіру жолдары. Кәсіпорындағы еңбекті ұйымдастыру. Өндірісті ұйымдастырудың қазіргі ерекшеліктері. Өндірісті ұйымдастырудың түрлері, формалары мен әдістері және оның тиімділігін кешенді бағалау. Қазіргі кәсіпорындардағы еңбекті ұйымдастыру. Өндірістік циклдің ұзақтығын есептеу. Кәсіпорынның / ұйымның инновациялық белсенділігін бағалау көрсеткіштері. Цифрлық экономикадағы өндірісті ұйымдастыру деңгейін кешенді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жарнамалық менеджмент
    Несиелер: 6

    Жарнама ұғымы. Жарнамалық коммуникацияның ерекшеліктері. Жарнамалық коммуникацияның теориялық негіздері. Жарнаманың әсер етуінің психологиялық механизмдері. Жарнамалық қызметтің Әлеуметтік, этикалық және құқықтық аспектілері. Тұтынушы аудиториясын талдау. Жарнамалық хабарлама жасау. Жарнамалық мәтіннің құрамы. Шығармашылық жарнама теориялары.Жарнамадағы сөйлеу әсері техникасы. Жарнамалық науқанды жоспарлау және жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар
    Несиелер: 6

    Маркетингтік коммуникацияның мақсаттары, міндеттері, функциялары, принциптері.Жарнама маркетингтік коммуникацияның элементі ретінде."Жарнама туралы" заң.Жарнамалық науқан жоспары.Жарнамалық коммуникацияны бағалау.PR ұғымы, мақсаттары, принциптері, функциялары, нысандары.PR іс-шараларын жоспарлау және ұйымдастыру, тиімділігі.Жеке сату және тікелей маркетинг.Жеке сату процесін ұйымдастыру.Тікелей маркетинг, негізгі артықшылықтары мен кемшіліктері.Тікелей маркетинг арналары.Сатуды ынталандырудың мақсаттары, құралдары, әдістері.Сатуды ынталандыру нысандары.Сатуды ынталандыру науқанының ұйымдастыру,жоспарлау,тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 6

    Осы пәнді оқу барысында студенттер әр кәсіпорынның қаржы-шаруашылық қызметі процесінде микроэкономикалық талдау мәселелерін, сондай-ақ негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерді талдау тетіктерін, нарықтық экономика жағдайында сипаттайтын субъектілердің ауырлығын зерттейді. Бұл негізгі экономикалық терминдер мен олардың анықтамаларын зерделеуге, экономикалық ойлауды дамытуға, сондай-ақ студенттердің Кәсіпорын экономикасы саласындағы дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аграрлық менеджмент
    Несиелер: 4

    АӨК ұйымдары менеджментінің ерекшеліктері. АӨК менеджментінің негізгі функциялары. АӨК-дегі өндірістік менеджменттің тиімділігі. Аграрлық өндірістегі Кадрлық менеджмент. Агроөнеркәсіптік интеграция және мамандандыру. АӨК-дегі менеджмент жүйесіндегі ақпарат және коммуникациялық процесс. АӨК инфрақұрылымын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 4

    Маркетингті басқару тұжырымдамасы. Кәсіпорын стратегиясын таңдау тәсілдері. Портфолио стратегиялары. Өсу стратегиялары. Бәсекелестік стратегиялар. Мақсатты нарық стратегиясын әзірлеу. Маркетинг кешенін басқару: өнім және баға.Маркетинг кешенін басқару сату және жылжыту. Маркетинг қызметін басқару. Маркетингті Стратегиялық жоспарлау. Маркетингті оперативті жоспарлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның қаржылық стратегиясы
    Несиелер: 5

    Қаржыны басқарудың негізгі тұжырымдамалары. Қаржылық менеджменттің мәні, функциялары, принциптері және ұйымдастырылуы. Қаржылық жоспарлау және болжау. Ұйымның капиталын басқару. Ұйымның қаржылық тәуекелдерін басқару. Ұйымның активтерін басқару. Ұйымның қаржылық стратегиясын қалыптастырудың тұжырымдамалық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы өнімдерінің мерчендайзингі
    Несиелер: 5

    Мерчендайзингтің түсінігі мен мәні. Мерчендайзингтің даму тарихы. Ауылшаруашылық өнімдері мерчендайзингіні негізгі құралдары. Дүкеннің ішкі жоспарлануы. Тұтынушылардың мінез-құлқын басқару. Тауарларды оңтайлы орналастыру мерчендайзинг құралы ретінде . Көкөністер мен жемістерді орналастыру. Ет өнімдерін орналастыру. Ауылшаруашылық өнімдерін сатуда түстерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығындағы логистика
    Несиелер: 5

    Логистикаға кіріспе. Логистиканың жалпы тұжырымдамасы. Логистикадағы ағындардың түрлері. Логистикадағы шығындар. АӨК-дегі логистикалық жүйелердің ерекшелігі. АӨК-дегі өндірістік логистика. АӨК материалдық-техникалық қамтамасыз ету логистикасы. Тарату логистикасы. Көлік және қойма ағындарын басқару. Көлік-логистикалық жүйелердің шығыстары мен кірістілік шектері .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • SMM маркетинг
    Несиелер: 5

    SMM маркетингі: мәні, міндеттері, құралдары. Интернеттегі жарнаманың даму кезеңдері мен ерекшеліктері, түрлері. Сандық жарнама: түсінігі, түрлері, құралдары. Мобильді маркетинг. SMO және SMM. Әлеуметтік медиа маркетингі бизнесті жылжытудың заманауи құралы ретінде. SMM-ге бағытталған: түсінігі мен мәні, принциптері мен түрлері. Әлеуметтік желілердің мониторингі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулер және ситуациялық талдау
    Несиелер: 5

    Қазіргі бизнестегі маркетингтік зерттеулердің рөлі мен маңызы. Маркетингтік зерттеулер жүргізу рәсімінің сипаттамасы. Маркетингтік зерттеулердің бағыттары (тұтынушыларды, өнімді, бағаны, бәсекелестерді, жарнаманы, делдалдарды, бағаны, нарықты және т.б. зерттеу). Маркетингтік зерттеулер бағыттарының нысандары, мазмұны. Маркетингтік зерттеудің түрлері мен түрлері. Бастапқы және қайталама деректерді жинау: түрлері, жинау және талдау әдістері. Зерттеу есебін дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұйымның менеджменті
    Несиелер: 5

    Ұйым: түсінігі, түрлері, басқарудың негізгі тәсілдері, менеджменттің негізгі және байланыстырушы функциялары. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасы. Кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдары. Кәсіпорынды басқару теориясы мен практикасындағы билік, өкілеттіктер, көшбасшылық, басқару стильдері. Стратегиялық басқару және кәсіпорындарды жоспарлау. Ұйымдастырушылық мәдениет, оның ерекшеліктері. Ұйымдағы адам: кіру, бейімделу, қақтығыстар. Менеджерге қойылатын талаптар, өзін-өзі басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1С-бухгалтерия
    Несиелер: 5

    Пән экономика салалары бойынша "1:С Бухгалтерия" жүйесіндегі жұмыстың негізгі компоненттерін зерделейді. Сондай-ақ бухгалтерлік есептің әртүрлі бөлімдерін компьютерлендіру әдістемесін игеруге мүмкіндік береді. Оқыту нәтижесінде бағдарламада есептіліктің барлық түрлерін қалыптастыру дағдылары қалыптасады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стресс менеджмент
    Несиелер: 5

    Стресстің қалыптасу заңдылықтары. "Стресс" ұғымының сипаттамасы және стресстің себептері. Стрессті зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Психологиялық стресстің себептері. Қазіргі адамның өміріндегі кәсіби стресс. Кәсіби стресстің ерекшелігі. Уақытты басқару. Уақытты басқарудың заманауи технологиялары. Стрессті жеңу ресурстары. Стрессті жеңудің модельдері мен механизмдері. Стресс деңгейін оңтайландыру әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дағдарысқа қарсы менеджмент
    Несиелер: 5

    Дағдарысқа қарсы басқарудың шаралары мен негізгі құралдары. CAPI-дің өмірлік циклді басқарудағы рөлі. Ұйымдастырушылық коммуникациялардың маңызы. Кәсіпорын қызметін қайта ұйымдастырудың мәні мен нысандары. Сотқа дейінгі санация. Қазіргі жағдайда АКМ тиімділігінің факторларын анықтау. Дағдарысты басқару механизмін жаңарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • В2В Маркетинг
    Несиелер: 4

    Өнеркәсіптік маркетингтің мәні. Өнеркәсіптік-техникалық мақсаттағы өнім типологиясы. Өнеркәсіптік нарықтағы тауар саясаты. Өнеркәсіптік нарықтағы Портфолио-талдау. Және АВС-талдау. Өнеркәсіптік нарықта бағаны қалыптастыру. Өнеркәсіптік нарықтағы маркетингтік жоспарлау. Өнеркәсіптік ортада сатып алу процесі. Өнеркәсіп нарығында сегменттеу. Өнеркәсіптік нарықтарда сату жүйесін ұйымдастыру. Өнеркәсіптік нарықтағы стратегиялық маркетингтік коммуникациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сауда маркетингі
    Несиелер: 4

    Сауда маркетингінің негізгі бағыттары мен міндеттері. Саудалық маркетинг процесіне қатысушылардың қарым-қатынасын ұйымдастыру. Сауда маркетингінің негізгі құралдары. Саудалық маркетингте іс-шаралардың тиімділігін бағалау. Трейд-маркетингтік бағдарламаларды іске асыру процесі. Басқару механизмінің мәні. Сауда кәсіпорнының қызметін жоспарлау. Жоспарлардың орындалуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызметкерлерді ынталандыру және бағалау
    Несиелер: 4

    Мотивация және оның еңбек өнімділігіне әсері. Материалдық ынталандыру жүйелері және олардың еңбек өнімділігіне әсері. Бағалау ұғымы және персоналды бағалау технологиялары. Қызметкерлерді бағалаудың дәстүрлі және сандық әдістері. Персоналды бағалаудың сапалы әдістері. Персоналды бағалау кезінде қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингті жоспарлау және аудит
    Несиелер: 5

    Маркетингтік жоспарлауды жүргізу принциптері. Нарық жағдайындағы ұйымның қызметін талдау. Ұйымның әлсіз және күшті жақтары. Нарық жағдайындағы ұйымның қызметін талдау. Сыртқы талдау. Маркетинг стратегиясы және оны қалыптастыру. Маркетинг құралдары: өнімді жоспарлау, баға, жылжыту, тарату. Маркетингтік жоспарлау нәтижелерін бағалау және қызметті бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нарықтарды талдау
    Несиелер: 5

    Нарық конъюнктурасы, мақсаттар және көрсеткіштер жүйесі туралы түсінік. Нарық конъюнктурасын талдауға арналған көрсеткіштер. Тауар нарықтарының конъюнктурасын талдау және болжау әдістері. Сұраныс пен ұсынысты зерттеу негізінде тауар нарығының сыйымдылығын анықтау. Тауар нарығының бәсекелестік ортасының жай-күйін ескере отырып, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі аграрлық экономика
    Несиелер: 4

    Аграрлық сектордың өндірістік циклінің ерекшеліктері. Агроөнеркәсіптік кешеннің түрлері, формалары мен құрылымы. Ауыл шаруашылығы саласындағы дамыған елдердің тәжірибесі. Әлемдік аграрлық азық-түлік жүйесі. Аграрлық сектордың цифрлық ортаға интеграциясы. Қазіргі жағдайда агроөнеркәсіптік кешеннің экономикалық тиімділігін бағалау. Ауыл шаруашылығындағы жобалардың әлеуметтік және экологиялық әсері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    "Өзгерістерді басқару" пәнінің негізгі ұғымдары, пәні және әдістері. Ұйымдар тұрғысынан өзгеріс. Өзгерістерді жүргізудің негізгі әдістері. Өзгерістерге қарсы тұрудың себептері және оларды қалай жеңуге болады. Өзгерістер жағдайында шешім қабылдау. Өзгерістерді қолдау. Өзгерістер стратегиясы. Өзгерістерді басқару жүйесінің құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы
    Несиелер: 4

    Тұтыну ұғымы. Тұтыну процесінің сипаттамасы. Консьюмеризм, этика және әлеуметтік саясат. Тұтынушылық мінез-құлық психологиясы. Қабылдау. Оқыту. Тұтынушының мінез-құлқын басқарудың негізі ретінде тұтынушының мотивациясы мен тұлғасы. Мотивациялық теориялар: Д. Мак Клелланд, А. Маслоу, Шварца-Билский, Тамберг-Бадин. Тұтынудың эмпирикалық аспектілері. Эмоциялар және олардың тұтынушының мінез-құлқына әсері. Тұлғаны зерттеудің классикалық және заманауи бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Корпоративтік маркетингтің тиімділігі
    Несиелер: 5

    Нарықтық шаруашылық жағдайында кәсіпорындардың перспективалық маркетингтік қызметінің әртүрлі аспектілерін қозғайтын стратегиялық және тактикалық (жедел) шешімдер қабылдау; маркетингті басқару процесін түсіну шеңберінде кәсіпорынның маркетингтік талдау принциптері мен әдістерін меңгеру. Кәсіби білімді табысты алу үшін әртүрлі маркетингтік стратегияларды әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Стратегиялық маркетингтің мәні мен мазмұны. Компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу. Стратегиялық маркетинг жүйесі. Компанияның бәсекелестік стратегияларын талдау және бағалау. Нарықты талдау. Талдау тұтынушылардың мінез-құлқы. Кәсіпорынның маркетингтік мүмкіндіктерін талдау. Нарықты сегменттеу. Маркетинг және корпоративтік стратегиялар. Баға белгілеу. Стратегиялық жоспарлау және жылжыту. Табысты бәсекелестіктің маркетингтік стратегиялары. Маркетинг стратегиясын жүзеге асыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мейрамхана және қонақ үй маркетингі
    Несиелер: 5

    Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының маркетингінің түсінігі, мәні.Қонақ үй және мейрамхана нарықтарын маркетингтік зерттеу.Маркетинг кешені жүйесіндегі өнім мен баға. Маркетинг кешеніндегі қонақ үй өнімін сату жүйесі. Қонақ үй кәсіпорнының маркетингтік коммуникациясы. Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының маркетингін басқару. Кәсіпорын қызметін стратегиялық маркетингтік жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • АӨК-дегі заманауи маркетингтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Тұтыну нарықтарындағы сатып алушылардың міңез-құлқы. Нарықты зерттеу әдістері мен құралдары. Нарықты сегментациялау, саралау және позициялау. Өнім маркетинг кешенінің құралы ретінде. Баға саясаты. Жылжыту маркетинг кешенінің құралы ретінде. Маркетинг кешенінің құралы ретінде тарату арналары. Стратегиялық маркетингтің әдістері мен құралдары. Компанияның маркетингтік ортасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету маркетингі
    Несиелер: 4

    Қазіргі экономикадағы қызмет көрсету саласы. Қызмет нарықтық өнім ретінде. Қызмет маркетингінің негіздері. Қызметтер саласындағы маркетинг кешенінің ерекшеліктері. Туризм, сервис және спорт қызметтерінің маркетингі. Бөлшек Маркетинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жаратылыстану пәндері саласындағы негізгі ұғымдарды айқындайды, нормативтік құқықтық құжаттарды біледі; тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарайды, дене шынықтырумен айналысады

  • Код ON2

    Заманауи коммуникативтік және ақпараттық технологияларды, математикалық әдістерді қолданады, кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгереді

  • Код ON3

    Экономикалық ойлауды қалыптастыру үшін қажетті әлемдік әлеуметтік-экономикалық процестерді, экономика негіздерін, менеджментті түсінеді

  • Код ON4

    Экономикалық сипаттағы проблемаларды талдайды, көшбасшылық қасиеттерге ие, тиімді кәсіпкерлік және басқарушылық шешімдер қабылдау әдістерін біледі

  • Код ON5

    Тауар ағынын жоспарлайды және реттейді, кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру үшін персоналды, инновацияларды, өндірістік процестерді кәсіби басқару дағдыларын қолданады

  • Код ON6

    Өндірістік қызметте еңбек, материалдық және қаржы ресурстарын ұтымды пайдалану нәтижесінде экономика салаларын тиімді басқару жолдарын қабылдайды және негіздейді

  • Код ON7

    Бизнес-жоспарлар әзірлейді, нақты жағдайларға талдау жасайды және оларды шешу жолдарын табады, кәсіпорынды дамытудың оңтайлы стратегиясын таңдау үшін стратегиялық талдау әдістерін меңгереді

  • Код ON8

    Маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін, кәсіпорынның өндірістік-экономикалық әлеуетін бағалайды

Top