Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07330 Ғимараттар және құрылыстар архитектурасы

  • Қолданбалы физика
    Несиелер: 9

    Классикалық және қазіргі физиканың іргелі заңдарын, теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу әдістерін, ойлау, ғылыми дүниетаным әдістерін, өз бетінше танымдық белсенділікпен пайдалана отырып, студенттердің іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, физикалық жағдайларды модельдеу және физикалық жағдай туралы идеяларды қалыптастыру, әлемнің қазіргі жаратылыстану-ғылыми көрінісі. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Зертханалық жұмыстар Coursera платформасында орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 6

    Құзыреттіліктер модельдеу құралдарын, аппараттық және бағдарламалық құралдарды, сондай-ақ әртүрлі мақсаттағы объектілік модельдерді, сонымен қатар Python, Java және т.б. бағдарламалау тілдерін әзірлеу мақсатында қалыптасады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі, ойын әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік математика
    Несиелер: 9

    Нақты профильдегі теориялық және қолданбалы есептерді шешуге арналған математикалық аппаратты меңгеру, математикалық модельдеу туралы түсінік алу және алынған шешімдерді түсіндіру. Сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия, математикалық талдау, дифференциалдық теңдеулер, қатарлар теориясы сұрақтары қарастырылады. Пән шеңберінде есеп айырысу-графикалық жұмыстар орындалады. Белсенді оқыту әдістері – топтық жұмыс, «миға шабуыл».

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Негізгі экологиялық түсініктерді, экологиялық проблемаларды және оларды шешу тәсілдерін, кәсіпорындардың қоршаған ортаны ластау көздері мен түрлерін, атмосфералық ауа мен судың сапасын стандарттау принциптерін, әртүрлі салалардағы заңнаманың негізгі ережелерін, табиғи және техногендік- жасалған төтенше жағдайлар, олардың себептері, алдын алу және қорғау әдістерін зерделеу. Оқыту әдістері – нақты жағдайларды талдау (кейс-стади).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі көркемдік құралдар мен технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән кәсіби қызмет технологиясында кәсіби көркем тіл дағдыларын дамыту үшін жобаның суреттерін зерттейді,бұл көркемдік әдістер арқылы идеяларды білдіруге, архитектуралық жобаны функционалдық мақсаты мен даму орны, күрделі құрылыс объектілерінің қала құрылысын жобалау шарттары бойынша ұқсас деректерді талдау негізінде жобаларды әзірлеу кезінде жасанды мекендеу ортасын модельдеу және үйлестіру әдістерімен бағалауға көмектеседі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы механика
    Несиелер: 6

    Көлік құрылыстары конструкциялары элементтерінің беріктігіне, қаттылығына, беріктігі мен тұрақтылығына есептеулер жүргізудің теориялық негіздері мен әдістерін, механизмдердің, машиналардың бөлшектері мен тораптарының негізгі түрлерін, пайдалану жағдайында жұмыс істеп тұрған жабдықтың сенімділігін бағалау кезінде қажет болатын жобалау мен құрастырудың жалпы принциптерін зерделейді. Белсенді оқыту әдістері - жеке есептеу және графикалық тапсырмаларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы механика
    Несиелер: 6

    Ғылыми инженерлік ойлауды қалыптастыру. Механикалық жүйелердің мінез-құлқын сипаттайтын теңдеулер жасауға мүмкіндік беретін негізгі ұғымдармен, заңдармен және теоремалармен танысу, нақты құбылысты математикалық түрде жаза білу, кәсіби цикл пәндерін зерттеуде механикалық жүйелердің қозғалысы мен тепе-теңдігін зерттеуде механиканың негізгі әдістерін қолдану. Белсенді оқыту әдістері - интерактивті құралдарды қолдану, жеке есептеу және графикалық жұмысты жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Нарықтың әртүрлі түрлеріндегі кәсіпорындардың қызметін, нарықтың тепе-теңдігі мен жұмыс істеу моделін, бағалар мен тарифтерді мемлекеттік реттеуді зерделейді. Кәсіпкерлік ұғымын және оны құқықтық реттеудің шектерін, кәсіпкерлікті дамыту шарттарын, бизнесті жүргізудің ұйымдық-құқықтық нысандарын, бизнес-жоспарлауды, кәсіпкерлік құпияны, кәсіпкерліктің әлеуметтік жауапкершілігін қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; іскерлік рөлдік ойындар, топтық жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сонымен қатар қоғамға жат құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студент құқықтың іргелі ұғымдарын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік билігінің конституциялық құрылымын, Конституцияда бекітілген азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын, заңды мүдделерді қорғау механизмі мен оларды бұзған жағдайда адамның қорғалуын меңгеруі қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Студенттердің зерттелетін саладағы мәселелерді ғылыми зерттеу әдістері бойынша теориялық және қолданбалы білім алуы, ғылым саласындағы танымдық іс-әрекет дағдылары бар мамандарды даярлау, ғылыми қызметтің мазмұны, оның әдістері мен білім формалары туралы терең түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құрылыс материалдары
    Несиелер: 6

    Құрылыс материалдарының түрлері, оларды алу тәсілдері, әртүрлі құрылыс материалдарының қасиеттері мен қолдану салалары туралы негізгі білімді қалыптастырады, құрылыс материалдарын сынаудың стандартты әдістерімен және олардың қасиеттерін анықтаумен, оларды қолдану жағдайларына байланысты құрылыс материалдарына қойылатын талаптарды стандарттаумен танысады. Пән аясында кейс-оқытудың интерактивті әдістері, пікірталас қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сәулет практикасындағы заманауи компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән компьютерлік технологиялардың тәжірибе саласын, оларды дамытудың негізгі бағыттарын, ArchiCAD және AutCAD базасындағы АЖЖ мүмкіндіктерін, ғимараттар мен құрылыстардағы инженерлік жабдықтарды жобалау, құрастыру және есептеу, аумақты дайындау және бас жоспармен жұмыс істеу мүмкіндіктерін, геоақпараттық жүйелер, архитектуралық мәселелерді шешу ақпараттық ортаны құру дағдыларын қалыптастырады. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәулеттегі BIM-технологиялар негіздері
    Несиелер: 6

    Пән бағдарламалық өнімдерді меңгеру, BIM элементтерімен жұмыс істеу дағдыларын, ArchiCAD интерфейсін, 3D элементтерін, 3D қабат кеңістігінің жұмыс істеу ережелерін, проекция түрлерін, үй-жайларды аймақтарға бөлу және экспликациялау кезінде 3D модельдеу құралдарын, спецификацияларды, 3D элементтерінің күрделі геометриясымен жұмыс істеу ережелерін, компьютерлік технологиялардың негізгі бағыттарын пайдалана отырып, сандық модельдеу дағдыларын, BIM технологияларын қолдана отырып архитектуралық жобалауды қалыптастырады. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескіндеме және сәулет колористикасы
    Несиелер: 6

    Пән сәулеттендіру ортасын жобалаудағы негізгі кескіндеме техникасын, құралдарын, материалдарын, тәсілдерін, түс қабылдау және салу заңдылықтарын, академиялық кескіндеменің бейнелеу тілінің әдістерін және үш өлшемді пішін мен кеңістікті визуалды модельдеуді, пластикалық өрнектің түрлерін, дамудың өзекті құралдарын, сәулетті ойластырудың көрінісін өнер мен сәулет саласындағы шығармашылық қабілеттер мен практикалық дағдыларды зерделейді. Қолданылатын оқыту әдістері мен технологиялары: интерактивті дәріс, интерактивті семинар, кейс-кезеңдер және жоба әдісі. Coursera платформасын пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құрылыс конструкциялары
    Несиелер: 9

    Компьютерлік технологияларды (Excel, AutoCAD, Revit) қолдана отырып, тірек конструкцияларын есептеу мен құрастырудың негізгі білімдерін қалыптастырады. Сондай-ақ, пайдалану мақсаты мен тағайындалуына сүйене отырып, материалдарды, қималардың пішінін, конструкцияның есептік сызбасын дұрыс таңдауға, жаңадан салынған немесе күшейтілген көлік құрылыстары үшін конструктивті шешімдер әзірлеуге үйрету. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, Есептеу-графикалық әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сәулет ескерткіштері
    Несиелер: 6

    Пән тарих, өнер, қала құрылысы және сәулет ескерткіштерін, олардың қоғам елінің даму кезеңдерімен байланысты құрылыстар, тарихи орындар мен заттар, Қазақстан Халықтарының мәдени-тұрмыстық ерекшеліктері, тарихи алаңдар мен орталықтар, сәулет ансамбльдері мен кешендері, ғибадат ғимараттарының сәулеті, монументалды сәндік- қолданбалы және басқа да өнер түрлері болып табылатынын зерделеуді мақсат етеді. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады мысалы, интерактивті және цифрлық технологиялар, оқытудың жобалық әдістері, проблемалық оқыту технологиясы және геймификация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәулеттік сурет
    Несиелер: 6

    Пән архитектуралық суреттің негізгі түрлері мен санаттарын, көрнекі бейнелеу әдістері мен құралдарын, жазықтықтағы үш өлшемді пішін мен кеңістікті сызықтық-конструктивті және жарық-түс модельдеуді көздеуді, бұл болашақта автордың кеңістіктік қиялын көрсету қабілетін және оның архитектуралық жобалау кезінде қарастырылып отырған зат (объектінің) көркемдік мәнін сапалы бейнеленуін қарастырады. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-графикалық әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Монументалды және сәндік кескіндеме
    Несиелер: 6

    Пәнде декоративті-қолданбалы өнердегі (ДҚӨ) және дизайндағы композиция заңдылықтарын зерттеу, дизайн мен ДҚӨ-ні түсінудегі эскиздің рөлі мен маңызы, формалардың пластикалық әртүрлілігін және оларды шығармада бейнелеу қабілетін ажырата білу, қажетті жағдайларда форманы ынталандыру, кезең-кезеңмен құрылысты білу, өнердегі кескіндемені орындаудың дәйекті әдіснамасы, әр түрлі көркем материалдар, монументалды-сәндік құрылысты бейнелеу әдістері. Оқытудың белсенді әдістері-жұптарда, топтарда және ұжымда бірлескен жұмыс, пікірталастар, рөлдік ойындар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәулет тарихы
    Несиелер: 6

    Пән сәулеттендіру тарихи кезеңдері мен басты жетістіктерін, өңірлік халық сәулетінің аса маңызды ескерткіштері мен алдыңғы қатарлы жетістіктерін, сәулет бағыттарын, ХХІ ғасырдың басына дейінгі кезеңнен бастап ғимараттар мен құрылыстар архитипының пайда болуын, қазіргі кезде және одан әрі пайдалану үшін ҚР сәулет эволюциясындағы тән айырмашылықтар мен үдемелі үрдістерді зерделеуді мақсат етеді. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады мысалы, интерактивті және цифрлық технологиялар, оқытудың жобалық әдістері, проблемалық оқыту технологиясы және геймификация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Саулеттік ортаны жобалау негіздері
    Несиелер: 6

    Пән екі өлшемді графика көмегімен графикалық-сурет есептерін шешуде жобалық құжаттаманы дайындаудың типтік мәселелерін, үш өлшемді қатты күйдегі модельдеу әдістерімен құрылыс құрылымдарын жобалау мәселелерін шешу жолдарын, геометриялық және графикалық есептерді зерттеуде компьютерлік технологияларды қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәулеттік жобалау негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнде архитектуралық композиция заңдарын, конструкция теориясын, функционалдық, эстетикалық, құрылымдық-техникалық, экономикалық және басқа да іргелі талаптарға, нормативтер мен заңнамаға сәйкес архитектуралық жобалау әдістемесін ескере отырып, архитектуралық-кеңістіктік ортаны қалыптастыру негіздерін барлық кезеңдерде: эскиздік жобадан бастап – жобалық бағдарламаның өлшемдеріне сәйкес аяқталған жобаны егжей-тегжейлі әзірлеуге және бағалауға дейін зерделеу көзделген. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоинформатика негіздері
    Несиелер: 6

    Геоақпараттық жүйелер туралы жалпы мәліметтерді, негізгі терминдер мен ұғымдарды, деректерді енгізу және шығару мәселелерін, оларды цифрландыруды, кеңістіктік және атрибуттық ақпаратты ұсыну тәсілдерін, негізгі ГАЖ қысқаша сипаттамаларын, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, ГАЖ бағдарламалық жасақтамасы туралы жалпы түсініктерді, негізгі геоақпараттық технологияларды және бастапқы ақпаратты дайындау әдістерін, объектілерді құру және өңдеуді оқыту. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік геодезия
    Несиелер: 6

    Құрылыстарды іздестіруді, жобалауды, салуды, пайдалануды қамтамасыз ететін геодезиялық жұмыстардың құрамы мен технологиясын, типтік инженерлік-геодезиялық міндеттерді шешуге қойылатын негізгі талаптарды, олардың геометриялық мәнін зерделейді. Топографиялық картаны оқу дағдыларын алу негізінде графикалық және математикалық есептеулердің тиісті есептерін шешеді. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәулеттегі және қала құрылысындағы композициялық модельдеу және анимация
    Несиелер: 6

    Құрамының негізгі түрлерін зерттейді, Көлемдік-кеңістіктік формалардың қасиеттері мен тұрақтылығы, композициялық міндеттерді шешудің негізгі теориялық ережелері, композициялық идеяларды эскиздік іздеудің өзіне тән әдістері және кейіннен прототиптеу, сәулет-дизайнда көлемдік-кеңістіктік нысандарды салудағы объективті заңдар, сәулет шығармашылығының әдіснамасын түсіну мақсатында, бұл саладағы маманның кәсіби жобалау мәдениетінің негізін құрайды Сәулет өнері. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәулеттегі және қала құрылысындағы виртуалды компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 6

    Сәулет және қала құрылысы саласындағы маманның практикалық қызметінде сапа, стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттарды пайдалану мақсатында жер бедерінің сандық модельдері мен сандық жер бедерінің модельдерін үш өлшемді визуализациялау құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, әртүрлі процестерді компьютерлік модельдеу саласында білім алушылардың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғамдық ғимараттарды сәулеттік жобалау
    Несиелер: 9

    Пән қоғамдық ғимараттардың түрлерін, олардың жіктелуін, технологиялық процесін және оның көлемдік-жоспарлау және талапты шешімге әсерін, инженерлік іздестіру әдістерін, негіздерін, стандартты қолданбалы есептік және графикалық бағдарламалық пакеттерді пайдалана отырып техникалық тапсырмаға сәйкес бөлшектер мен конструкцияларды жобалау және құрылыс индустриясына қойылатын талаптарды қарастырады. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәулет-құрылыс сызбасы
    Несиелер: 6

    Пән сәулет-құрылыс сызбаларындағы бейнелерді, құрылыста қолданылатын материалдарды, олардың құрылымдық ерекшеліктері мен шартты белгілерін, ғимарат формаларын, сәулет-құрылыс сызбаларын орындау реттілігін, деңгей белгілерін нақтылауды, архитектуралық графиканы, ортогоналды сурет салуды, перспективаны, аксонометрияны, көлеңке түсу теориясының негіздерін, жазықтықтағы кеңістіктік құрылыстардың негізгі әдістерін, сызықтық перспектива заңдарын, архитектуралық сурет салу техникасы, еурокодтарды білуді қарастырады. Оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғимараттар мен құрылыстардың типологиясы
    Несиелер: 6

    Конструктивтік және жобалық схемалардың түрлері мен түрлерін, өндірістік және азаматтық ғимараттар мен құрылыстарды жобалау әдістемесін зерттеу. Студенттерді статикалық есептеу әдісімен және жазық және кеңістіктік темірбетон, тас және ағаш конструкциялардағы негізгі типтерді жобалаумен, олардың түрлерімен және әртүрлі құрылыс объектілерінде қолданылатын нығайту әдістерімен таныстыру. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-аналитикалық әдіс, кейс-тапсырма әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Басқару экономикасы (Минор)
    Несиелер: 3

    Экономикалық ғылымның заманауи үлгілері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, тұжырымдамалық аппаратты қалыптастыру және экономикалық талдау дағдыларын дамыту, кәсіпорын басшысының алдында тұрған экономикалық мәселелер мен міндеттерді қарастыру. Бұл пәнді оқу студенттерге кәсіпорынның экономикалық, технологиялық және техникалық параметрлерін аналитикалық зерттеу саласында білім алуға және дамытуға мүмкіндік береді, сонымен қатар басқару шешімдерін экономикалық негіздеудің арнайы әдістерін қолдану және олардың салдарын бағалау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұрғын үй ғимараттарын сәулеттік жобалау
    Несиелер: 9

    Пән заманауи сәулет пен қала құрылысының даму тенденциясын, сәулет қызметінде қолданылатын жобалау-сметалық құжаттаманы, тұрғын үйлерді, ауылдық округтерді, кенттер мен аудандарды сәулеттік жобалау әдістері мен ережелерін, интерьерді әрлеумен көпфункционалды тұрғын үйді жобалау ерекшеліктерін, бір қабатты және көп қабатты үйлерді қайта салу мен қалпына келтірудің сәулеттік жобалау принциптері мен әдістемелерін оқытуға арналған. Пән аясында Бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тайм-менеджмент (Минор)
    Несиелер: 3

    Тайм-менеджменттің мәні мен түрлері, неғұрлым табысты кәсіптік қызмет үшін уақыт ресурстарын басқарудың принциптері мен әдістері туралы студенттердің жалпы түсініктерін қалыптастыру. Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс-әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәулеттік ортаны жарықтандыру ұйымы
    Несиелер: 6

    Пән нормативтік және әдістемелік құжаттарды, оның ішінде көлік магистральдарын, жер үсті және көшеден тыс жаяу жүргіншілер өткелдерін жарықтандыру бойынша құрылыс нормаларын, сәулеттік-дизайнерлік ұсыныстарды қалыптастырудағы маңызды құрал ретінде жарық және түс кеңістігін ұйымдастырудың негізгі принциптерін, ашық қалалық және интерьер кеңістіктерінің аумақтарын жарықтандыруды талдау әдістемесін, қоршаған ортаны жарықтандырудағы жобалау процесінің алгоритмін зерттейді. Белсенді оқыту әдістері-жеке есептеу және графикалық тапсырмаларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инженерлік жүйелер
    Несиелер: 6

    Пәнде сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің мәндерін, функцияларын, монтаждау және пайдалану технологияларын, өнеркәсіптің көлік және ауыл шаруашылығының түрлі салаларындағы кәсіпорындарды сумен жабдықтау жүйелерін дамытудың негізгі бағыттары мен перспективаларын, ғылым мен техниканың жаңа жетістіктерін ескере отырып, сумен жабдықтау жүйелерін жобалау және есептеу саласындағы типтік міндеттерді шешу әдістерін зерделеу көзделген. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геология, топырақ механикасы, негіздер мен іргетастар
    Несиелер: 6

    Геотехника мәселелерін шешу үшін инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстар, топырақтың қасиеттері, негіздер мен іргетастардың бірлескен жұмысы кезінде пайда болатын ақаулар, іргетас топырақтарының кернеуленген жағдайлары, заманауи далалық және зертханалық қондырғылар мен аспаптардағы құрылыстардың жұмыс принциптері, құрылыстарды салудың жалпы заңдылықтары мен принциптері туралы қажетті білім жиынтығын қалыптастыру. Қонақ дәрістері, есептеу-аналитикалық әдіс қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инженерлік желілер мен жабдықтар
    Несиелер: 6

    Пән жылыту, желдету жүйелерін жобалау негіздерін, әртүрлі мақсаттағы ғимараттарды жылумен және газбен жабдықтау жүйелерінің жылу қуатын есептеу әдістерін, ауаны баптауды, жылдың кез келген уақытында үй-жайлардағы ауаның берілген параметрлерін ұстап тұру үшін үй-жайлардың микроклиматын қамтамасыз ету жүйелерін жобалау және қайта салу принциптерін, зиянды заттарды жою жүйелерінде жабдықтар мен технологияларды қолдануды зерделейді. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кеңістікті жарықпен ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 6

    Пәнде ғимарат, көше кеңістігіндегі жарық климаты, ішкі кеңістіктің композициялық құрылысына жарықтың әсері туралы түсініктерді қалыптастыру, сәулеттік-дизайнерлік жобалау әдістемесі, сәулеттік-дизайнерлік ортаны қалыптастырудың негізгі құралы ретінде ашық түсті кеңістікті ұйымдастырудың әдістері мен принциптері, кеңістікті жеңіл ұйымдастыру технологиясы және оларды жобалаудың техникалық құралдарын меңгеруді зерделеп қарастырады. Белсенді оқыту әдістері-жеке есептеу және графикалық тапсырмаларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көлік логистикасы (Минор)
    Несиелер: 3

    Логистикалық жүйелерді көліктік қамтамасыз етудің негізгі ережелерін, өнімді өндірушіден тұтынушыға жеткізу бойынша операциялар мен қызметтердің барлық кешенін қамтитын тасымалдау саласындағы қызметті, логистикалық жүйелерді жобалау және құру принциптерін оқыту. Ұтымды жүк ағындарын оңтайландыру және ұйымдастыру, олардың тиімділігін арттыруды, өнімсіз шығындар мен шығындарды азайтуды қамтамасыз ете отырып, оларды мамандандырылған логистикалық орталықтарда өңдеу дағдыларын меңгеру. Оқыту әдістері: міндеттерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар, "миға шабуыл"семинарларын өткізу. Пән аясында көлік-логистикалық компаниялардың жетекші мамандары қонақ дәрістерін өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауылдық елді мекендерді сәулеттік жобалау
    Несиелер: 9

    Пән бірыңғай қоныстандыру жүйесіндегі ауылдық елді мекендердің архитектурасы мен орналасуының қысқаша тарихи шолуы мен даму перспективаларына, ауылдық елді мекендердің сәулеттік-жоспарлау құрылымына, көлік және жаяу жүргіншілер қозғалысын ұйымдастыруға, қоғамдық орталықтың сәулетіне, тұрғын үй құрылысының сәулеттік-жоспарлау құрылымына, кенттердің сәулеттік-жоспарлау ұйымындағы жасыл желектерді жоспарлауға, аумақтың табиғи қоныстануға жарамдылығының сипаттамасына негізделеді. Белсенді оқыту әдістері-жеке есептеу және графикалық тапсырмаларды орындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Тұрғын және қоғамдық үй-жайлардың интерьерін жобалау
    Несиелер: 6

    Пән қоғамдық және тұрғын үйлердің интерьерін жобалаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға, интерьерді құрудың жалпы принциптері мен құралдарымен танысуға, жобалау процесінде композициялық модельдеудің әртүрлі әдістерін қолдануға, сәулет нысандарының интерьерін салыстырмалы талдау дағдыларын дамытуға, қоғамдық және тұрғын үйлердің интерьерін модельдеу және үйлестіру әдістерін қолдана отырып, ғимараттардың ішкі кеңістігін құруға үйретеді. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ғимараттардың интерьер дизайны
    Несиелер: 6

    Пән интерьерді қалыптастырудың негізін, интерьерге қойылатын талаптарды, табиғат пен қала құрылысы жағдайларын, адам психологиясы мен физиологиясының интерьеріне қойылатын талаптарды, ғимарат үй-жайларының негізгі заттарының интерьері мен жабдықтарын, негізгі үй-жайдың функционалдық-жоспарлау ұйымын және оның элементтерін, интерьерді ұйымдастыру тәсілдерін, қоршаған ортамен байланысты, түстерді пайдалану, кеңістікті трансформациялау негіздерін зерделейді. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік ғимараттар мен құрылыстарды сәулеттік жобалау
    Несиелер: 9

    Пәнге өндірістік ғимараттарды, құрылыстар мен кешендерді жобалаудың теориялық және практикалық негіздері, кәсіпорындарды орналастыруды, жіктеуді және топтастыруды, өнеркәсіптік аудандар мен аймақтардың сәулеттік-жоспарлау қалыптасуын, олардың қалалардың жоспарлау құрылымына әсерін, қалалардың бас жоспарлары, көлемдік-жоспарлау, өнеркәсіптік ғимараттарды архитектуралық қалыптастыру, конструктивтік және композициялық шешімдер, жобалық шешімдер экономикасының мәселелері енеді. Мамандардың қонақ дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Құрылыс объектілерін цифрлық диагностикалау (Минор)
    Несиелер: 3

    Қазіргі заманғы диагностика, мониторинг және тестілеу әдістерін оқып-үйрену пайдаланатын құрылыс объектілеріндегі инновациялық технологиялар, мерзімді және автоматты бақылаудың заманауи геодезиялық құралдары (GPS өлшемдері, тахеометрия, нивелирлеу, лазерлік сканерлеу). Оқытудың белсенді әдістері – ситуациялық тапсырмалар, кейс әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Power BI бизнес талдауы (Минор)
    Несиелер: 3

    Студенттердің дағдылары мен білімдерін қалыптастыру интерактивті бақылау тақталарын құру үшін деректерді жинау, талдау және құрылымдау, MDX көпөлшемді деректерді талдау тілін дамытудың қазіргі деңгейінде бағдарламалау, BI технологиясының өзекті бағыттары бойынша жобалардың модельдері мен алгоритмдерін құру, жобаның пәндік өрісінің мәнін талдай білу және шешім қабылдау. Белсенді оқыту әдістері қолданылады-миға шабуыл, шағын топтарда жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Интерьер бұйымдарын көркемдік жобалау
    Несиелер: 6

    Пән интерьерді архитектуралық-дизайнерлік жобалау негіздерін, эскиздеуді, интерьердің бояуын, тапсырыс бойынша авторлық заттарды дайындау технологиясын біле отырып, интерьерді жобалаудағы конструкцияны және техникалық тапсырмаларды құрастыруды, сәулетшінің жобаны іске асыруға қатысуы және жауапкершілік аймақтарын анықтай отырып, жобалау кезеңдерін дұрыс құра алуын, жобаның толықтығын, эскизден бастап іске асырылған жобаға дейін ойластырылған идеяны жүзеге асыруды зерделейді. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Үй-жайлардың интерьер заттарының дизайны
    Несиелер: 6

    Пән интерьерді қалыптастырудың негізін, интерьерге қойылатын талаптарды, табиғат пен қала құрылысы жағдайларын, адам психологиясы мен физиологиясының интерьеріне қойылатын талаптарды, ғимарат үй-жайларының негізгі заттарының интерьері мен жабдықтарын, негізгі үй-жайдың функционалдық-жоспарлау ұйымын және оның элементтерін, интерьерді ұйымдастыру тәсілдерін, қоршаған ортамен байланысты, түстерді пайдалану, кеңістікті трансформациялау негіздерін зерделейді. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ландшафттық сәулеттік жобалау
    Несиелер: 9

    Пән антропогендік ландшафт, табиғи-антропогендік кеңістікті, қоршаған ортаны абаттандыру және көгалдандыруды, қоныстану жүйесін, ландшафттық өнер және дизайн, кеңістікті ландшафттық ұйымдастыруды қалыптастыруды, қалалық жасыл кеңістіктер жүйесін, ландшафттық жобалаудың стилистикалық әдістерін, санитарлық-гигиеналық факторларды есепке алу және саябақ құрылысын нормалауды, саябақтардың табиғи құрамдас бөлігі болып табылатын бау-бақша нысандарының визуалды талдауы мен ландшафттық құрамын, ландшафттық ортаның жасанды компоненттерін зерделейді. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Көліктегі ресурстарды сақтау (Минор)
    Несиелер: 3

    Энергетикалық ресурстардың негізгі түрлері мен сипаттамаларын, энергия үнемдеуді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуді, тасымалдау процесінің энергетикалық тиімділігін арттыруды; жөндеу өндірісіндегі және көлік инфрақұрылымының объектілерін пайдалану кезіндегі энергия үнемдеу технологияларын; энергия сақтауды ұйымдастыру мен басқару әдістерін зерделеу. Есептерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар, пікірталастар жүргізу қолданылады. Көлік-коммуникация саласының жетекші мамандары қонақ дәрістерін өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Қалалық аумақтарды реконструкциялау және реновациялау
    Несиелер: 6

    Пайдаланылған ортаны қайта жаңалау мәселелерін зерттейді,реконструкциялау және реновация саласында қолданыстағы заңнамалық және нормативтік-техникалық әдебиеттер жүйесінің негізгі ережелері тұрғын үй алаптарының, жалпықалалық орталықтың және басқа да мемлекеттік қызмет көрсету аймақтарының сәулет-кеңістік ортасын, сондай-ақ тұрғын үй алаптарының сәулет-кеңістік ортасын жақсарту мақсатында қаланың қолданыстағы бөлігінің функционалдық және аумақтық аймақтарын жақсарту бойынша жобалау жұмыстарының дағдыларын қалыптастырады. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Сәулет өнеріндегі дизайн және композиция эстетикасы
    Несиелер: 6

    Пән гуманитарлық білім жүйесіндегі дизайн мен композицияның эстетикасын, эстетика пәнін, эстетикалық ұғымдар жүйесі мен "эстетикалық" категорияларын адамның шындыққа қатынасының ерекше формасы ретінде, негізгі эстетикалық категорияларын-мәдениеттің эстетикалық құбылысын, сәулет пен дизайнның эстетикалық құбылыс ретіндегі ерекшеліктерін, сәулет пен дизайндағы көркемдік бейнені зерделеп қарастырады. Оқыту әдістері: міндеттерді шешу, тақырыптық коллоквиумдар,"миға шабуыл"семинарларын өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Аумақты инженерлік абаттандыру және көлік
    Несиелер: 6

    Қала көшелері мен жолдарының мақсаты мен пайдаланылуын зерттейді. Олардың инженерлік жүйесі мен жабдықтары, оның ішінде мынадай элементтер: жарықтандыру, көріктендіру, дренаж құрылғылары, әртүрлі мақсаттарға арналған жер асты коммуникациялары, көлік жабдықтары, көлік және жаяу жүргіншілерге арналған құрылыстар (туннельдер, эстакадалар, жаяу жүргіншілер өткелдері, виадуктар, акведуктар, көлік айрықтары және т.б.), қозғалыс қауіпсіздігін ұйымдастыру мақсатында көпірлер мен эстакадалар. Пән шеңберінде оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Реставрациялау
    Несиелер: 6

    Пән қолданыстағы және перспективалық қалпына келтіру әдістерінің негіздерін, бейімделу әдістемесінің негіздерін, ескерткіштерді қалпына келтіру жұмыстарында әртүрлі әдістерді қолдануды, ескерткіштің түпнұсқа элементтерін барынша сақтау тәсілдерін, ежелгі ғимараттар мен құрылыстардың конструкциялары туралы тарихи мәліметтерді, конструктивті нығайтуға, күмбездердің, аркалар мен аралықтардың түрлерін, ескерткіштердегі шынайы материалды ажыратуды оқытады. Оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Сәулет және дизайн эстетикасы
    Несиелер: 6

    Пән эстетиканың негізгі ұғымдарын, сәулет түрлерінің ерекшеліктерін, бейнелеу, көркем өнердің ерекшеліктерін, ХХ ғасырдың сәулеттік-көркем бейнесін, ХХІ ғасырдың болжамдарын, жобалаудағы дизайн ерекшеліктерін, монументалды ортаны жобалаудағы көркемдік қызмет пен бейнені, шетелдік және ұлттық эстетикалық ерекшеліктерді ескеріп, шығармашылық процесте эмпирикалық деректерді түсіндіру әдістерін қолдана отырып талаптарды оқытуға бағытталған. Оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Мүсін және мүсіндік пластикалық модельдеу
    Несиелер: 6

    Пән мүсіндік дағдылардың негіздерін, пәндік-кеңістіктік ортаның және сәндік-қолданбалы өнер объектілерінің көркемдік бейнелерін, сәулеттік ойды білдірудің әртүрлі тәсілдерін, соның ішінде пластикалық, графикалық және макеттік бейнелерді, бейнелеудің оңтайлы әдістерін және қала құрылысы ортасы мен нысандарын бейнелеу және модельдеу әдістерін қолдана отырып, сәулеттік форма мен кеңістікті құру қабілетін дамытуды үйретеді. Мамандардың қонақ дәрістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Жоспарлау аумақты абаттандыру
    Несиелер: 6

    Пән қалалық аумақтар мен ауылдық елді мекендер инфрақұрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, аумақтарды абаттандыруды жоспарлау қағидаттарын және қоршаған табиғи ортаны қорғау шараларын, сәулет кешені аумағында әлеуметтік-мәдени сервисті қамтамасыз етудің тиімді әдістерін таңдай отырып, қалалық және ауылдық аумақтарды абаттандыру және көгалдандыру саласындағы мемлекеттік реттеу мәселелерін зерделейді. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады, мысалы, интерактивті және цифрлық технологиялар, оқытудың жобалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Сәулет өнеріндегі академиялық мүсін
    Несиелер: 6

    Пән мүсіндік және сәулеттік формалардың өзара байланысы, құрылымның негіздері, нысандардың пропорционалды қатынастары, негізгі қатынастардың құрылысы, үлкен көлемдегі пропорциялар, олардың бөлшектерге бөлінуі, бөлшектердің үлкен көлемге бағынуы, олардың өзара байланысы, сәулеттік–мүсіндік ортаның пластикалық көрінісі мен көлемдік–кеңістіктік шешімдерінің түрлері, сәулет және сәндік-монументалды мүсін құралдарды қолдана отырып, стильдің негізгі бағыттарының композициялық принциптері туралы түсінік беру ұсынады. Пән аясында бағдарламалық оқыту, компьютерлік модельдеу және нәтижелерді практикалық талдау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 2
  • Код ON11

    Сәулет тарихын зерттеу, сәулет ескерткіштерін сақтау, ландшафт өнері мен дизайнының эстетикалық және нормативтік талаптарына жауап беретін ландшафттық сәулет дизайнында тұрған мәселелерді шешу үшін тұлғаның философиялық-мәдени және моральдық-физикалық жағдайын болжау

  • Код ON8

    Аумақтық аймақтарға бөлу әдістемесін және елді мекендердің дамуын жоспарлауды, олардың шекараларын белгілеуді пайдаланып, кеңістіктік қиялды, шығармашылық ойлауды, инновациялық шешімдерді қолдана отырып, функционалдық, эстетикалық, конструктивті-техникалық, экономикалық талаптарға сәйкес сәулет жобаларын жасау

  • Код ON10

    Тәжірибе кезеңінде дағдыларды бекіте отырып, сәулет-кеңістіктік ортаны жақсарту және ескерткіштерді қалпына келтіру бойынша қайта құру және жаңарту кезеңінде интерьерді, нормативтік-техникалық әдебиеттерді архитектуралық-дизайнерлік жобалау негіздерін сақтап, қоғамдық және тұрғын үйлердің негізгі үй-жайлары мен элементтерінің интерьерін таңдауды, оларды салыстырмалы талдауды және қоршаған ортамен байланысты негіздеу

  • Код ON1

    Механикалық жүйелердің қозғалысы мен тепе-теңдігін зерттеуде компьютерлік технологиялар мен механика теоремаларын қолдана отырып, заңдарды, классикалық және заманауи физика , математика теорияларын, сондай-ақ физикалық зерттеу, ойлау әдістерін ескере отырып, техникалық және қолданбалы есептерді шешу

  • Код ON2

    Күрделі құрылыс объектілеріндегі көркемдік идея үшін берік, тұрақты және берік жазықтық және кеңістіктік темірбетон, тас және ағаш конструкцияларды жобалау үшін тағайындау және пайдалану шарттары, химиялық қасиеттері және гранулометриялық құрамы бойынша құрылыс материалдарын таңдау

  • Код ON6

    Мобильді қосымша арқылы тұрмыстық техниканы, қауіпсіздік жүйесін, жарықтандыру, климаттық бақылау, аудио-жүйені, энергиямен және сумен жабдықтау, дағдыларды бекіту арқылы бірыңғай басқару орталығы бар табиғи ортаны қорғауды сақтай отырып, әртүрлі мақсаттағы ғимараттарды жылыту, желдету, газбен жабдықтау, сумен жабдықтау, жарықтандыру, көгалдандыру, қалалық көшелер мен жолдардың су бұру құрылғыларын тәжірибе кезінде есептеу.

  • Код ON7

    Сәулет өнеріндегі дизайн мен композиция эстетикасының, мүсіндік және сәулеттік формалар мен кеңістіктің өзара байланысының талаптарына жауап беретін ғылыми зерттеу әдістерімен магистральдарды, жер үсті және жер асты өткелдерін жарықтандыру, жарық пен түс кеңістігінің принциптері туралы нормативтік және әдістемелік құжаттар жасау

  • Код ON9

    Табиғи ортаны, қалалық контекстті және ішкі кеңістікті ескере отырып, архитектуралық мәселелерді шешуде деректерді талдау, композициялық және виртуалды компьютерлік модельдеу үшін компьютерлік технологиялардың заманауи тілдерін және мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде іскерлік аналитиканы қолдана отырып меңгеру

  • Код ON4

    Тәжірибеде одан әрі пайдаланудың теориялық білімдерін бекіте отырып, архитектуралық орта үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды жобалауда, компьютерлік модельдеуде геоинформатика негіздерін пайдаланып, нысанның геодезиялық түсірілімін ұйымдастыру

  • Код ON3

    Сәулет-құрылыс сызбалары мен архитектуралық графикадағы көрнекі бейнелеу әдістері мен құралдарын, сәулет ортасын жобалау кезіндегі тәсілдерді, сәндік-қолданбалы өнердегі (СҚӨ) және дизайндағы түс пен композицияны қабылдау және құру заңдылықтарын таңдауда дағдыларды көрсету

  • Код ON5

    Басшылық пен ұжымның алдында тұрған экономикалық, технологиялық және өндірістік проблемалар мен міндеттерді аналитикалық ойлау және талдау, басқарушылық шешімдерді бағдарлау және негіздеу және олардың салдарын бағалау дағдыларын, сыбайлас жемқорлық бұзушылықтарды қоспағанда, уақытша ресурстарды және адамның конституциялық құқықтарын қорғауды ескере отырып қолдану

Top