Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01725 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Педагогтың сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 3

    Курс негізгі тілдік нормаларды қолдана отырып, мәлімдемелердің тілдік дизайнының сапасын жақсартады, мұғалімдердің кәсіби коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастырады. Курс коммуникативті мәдениеттің жеке тұлғаның рухани дамуын қалай анықтайтынын, оның адамгершілік бейнесін қалыптастыратынын және адамның өнегелі өмірінің көрінісі және жеке адамның жалпы мәдениетін қалыптастырудың ажырамас бөлігі болып табылатынын көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Бұл курс лингвистиканың негізгі ұғымдарын, құрылымын, жүйесін, когнитивтік сипатын қалыптастыруды қамтиды. Курстың міндеттері: тілдік дағдыларды талдау, тілдік материалдарды сипаттау, тілдік туыстық және типология деңгейінде салыстыру дағдысын қалыптастыру. Курстың мақсаты студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеруі, әлем тілдерінің әртүрлі классификацияларын білуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерге педагогикалық шеберлік туралы ғылым, оның мәні мен әлеуметтік маңызы туралы негізгі ақпарат беру, педагогикалық шеберліктің компоненттерін зерттеу: гуманистік бағыт, кәсіптік білім, педагогикалық қабілеттер, педагогикалық техника.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің коммуникативті грамматикасы
    Несиелер: 3

    Коммуникативтік грамматиканы оқыту студенттерді мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындау қажеттілігінен туындайды. Сөйлеу барысында дұрыс грамматикалық құрылымды пайдалану мәдениетаралық қарым-қатынастың табыстылығына және сөйлесушілер арасындағы өзара түсіністікке қол жеткізуге алып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылышн тілі фонетикасы мен грамматикасы
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру мақсаты: оқу, тыңдау, айтылым және жазу арқылы сыни тұрғыдан ойлау сияқты коммуникативті және негізгі жалпы білім беру дағдыларын дамыту. Курс шеңберінде ағылшын тілінің фонетикасы, лексикасы және грамматикасы оқытылады. Бұл студенттердің нормативті айтылу дағдыларын игеру үшін қажетті ағылшын фонетикасы туралы теориялық ақпаратты игеруін, сондай-ақ грамматикалық құрылымдарды дұрыс қолдануды қамтамасыз ететін ағылшын тілінің грамматикалық ережелерін жүйелі түрде меңгертуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (А1)
    Несиелер: 4

    Екінші шет тілі курсы екінші шет тілі бойынша базалық білімді, сонымен қатар шет тілін оқыту үдерісінде студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер екінші шет тілінде оқу және жазу дағдыларын меңгереді, оқытылатын тіл елінің мәдениеті туралы базалық білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас мәнмәтініндегі базалық шетел тілі (В1)
    Несиелер: 3

    «Мәдениетаралық қарым-қатынас контексінде базалық шет тілі» курсы мұғалімдерді оқыту жүйесіндегі жетекші орындардың бірі болып табылады. Бұл курстың мақсаты шет тілінің қызметі үшін қажетті сөйлеу тақырыбына, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық материалдарға негізделген сөйлеу белсенділігінің барлық төрт түрінде студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Студенттердің көзқарастарын кеңейту, олардың жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Адам ағзасының дамуы мен өсуінің негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдерінде мүшелер мен аппараттардың қызмет ету ерекшеліктерін меңгерту. Пәнді оқытудың міндеттері: білім алушыларды адам ағзасының дамуы мен өсуінің жалпы заңдылықтарымен таныстыру; ағзаның қорғаныс күштерін арттырудың негізгі әдістерімен таныстыру, адамның салауатты өмір салты туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістегі еңбек қорғау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірістік ортаның жағымсыз факторларын анықтау, адамды зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғау, еңбек қызметінің қолайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау, кәсіптік аурулар мен өндірістегі жазатайым оқиғалардың алдын алу үшін еңбекті қорғаудың теориялық және практикалық негіздері мәселелері бойынша білім алушыларды даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жазбаша және ауызша сөйлеу практикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты мәдениетаралық кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін жетілдіру және одан әрі меңгеру болып табылады. Курстың міндеттеріне: - шет тілінде оқу; - шетел ақпарат көздерінен ақпаратты алу, аудару; - зерттелетін тақырыптарды талқылау; - белгілі бір мәселелер бойынша өзара әрекеттесу және диалогтар құру; - нақты мәселелерге қатысты тақырыптар бойынша шет тілінде баяндамалар мен презентациялар жасау сияқты әр түрлі сөйлеу әрекеттерінің дағдыларын қалыптастыру және дамыту кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - жоғары білікті мамандарды идеологиялық және тұжырымдамалық және әдіснамалық оқытудың маңызды бөлігі болып табылатын педагогиканың даму теориясы мен практикасын нақты білімді қалыптастыру. Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдерді жалпы мәселелермен, педагогиканың әдіснамалық және теориялық негіздерімен, қазіргі заманғы жоспарлау технологиялары мен оқыту мен тәрбиені ұйымдастыруымен таныстыру, жоғары мектептің мұғалімінің кәсіби және педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің тәжірибелік курсы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: басқа пәндермен байланыса отырып, студенттердің кәсіби дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін жалпы тілдік, прагматикалық және мәдениетаралық құзыреттіліктерді дамыту негізінде шет тілінің ауызша және жазбаша қарым-қатынас мәдениетін үйрету. Курс сөйлеу әрекетінің барлық төрт түрі бойынша (сөйлеу, жазу, тыңдау, оқу) ағылшын тілінің дағдыларын дамыту үшін оларды болашақ кәсіби іс-әрекеттер контекстінде ауызша және жазбаша қарым-қатынаста қолдану үшін де қажетті практикалық білімді қамтамасыз етеді, ағылшын тілінен түрлі байқауларға, конференцияларға, емтихандарға қатысуға қажетті құзыреттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (А2)
    Несиелер: 3

    Шетел тілі (екінші) студентке жеңіл грамматикалық құрылыстарды, жаттанды сөздер мен сөз тіркестерін қолдана отырып, оңай тақырыптарда қысқаша сөйлеуге өзі жайында, күнделікті сабақтары жайында айтуға, олар не істейтіні, қайда тұратыны жайлы хабарлауға мүмкіндік береді. Курстың лексикалық минимумы 1000-1300 лексикалық тұрғыдан бейтарап және күнделікті-ауызекі тілдегі, сөздер мен тұрақты сөз тіркестерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің теориялық фонетикасы
    Несиелер: 3

    Корей тілінің айтылу ерекшеліктерін оның коммуникативті және аумақтық түрлерінде жүйелі және жан-жақты зерттейді. Фонетикалық бірліктерді, олардың табиғаты мен функцияларын, фонетикалық жүйенің дамуындағы негізгі бағыттарды қарастырады. Білім алушылардың практикалық фонетика бойынша алған білімдерін тереңдету және кеңейту тіл білімі жүйесінде фонетиканың орны мен рөлін анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік.
    Несиелер: 5

    Студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс Экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі және академиялық дайындық
    Несиелер: 5

    Курс 4 модульден тұрады: • Тыңдау, айтылым және сыни тұрғыдан ойлау • Жазушы шеберханасы • Оқу және жазып алу • Қорытынды жоба Әр модуль ағылшын тілін және академиялық дағдыларды үйренуге мүмкіндік беретін бейне сабақтардан, топ мүшелеріне арналған интерактивті форумдардан тұрады. Барлық курстар асинхронды болып табылады, яғни барлық курстық тапсырмалар белгіленген күннің соңына дейін кез келген уақытында аяқтауға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты – іскерлік қарым-қатынас аясында студенттердің тілдік, коммуникативті және аудармашылық құзыреттілігін қалыптастыру. Курс барысында студенттер шет тілінде іскерлік келіссөздер жүргізу принциптері туралы базалық білім алады, өз жұмысын шет тілінде ұсынуға машықтанады, сонымен қатар түпнұсқа мәтіндер мен мәдениетаралық тапсырмаларға негізделген мәдениетаралық құзыреттілігін дамытады. Курстың арқасында студенттер шетелде тағылымдамадан өту тұрғысынан дүниетанымы кең болады, сонымен қатар іскерлік қарым-қатынас саласында бай сөздік қорына ие болады және ағылшын тілінде әртүрлі іскерлік тақырыптарда оңай сөйлесе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық жазу моделі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: білім алушылардың академиялық жазу теориясын жүйе ретінде, сондай-ақ академиялық жазудың концепциялары мен модельдерін меңгеруі. Пәннің міндеттеріне сонымен қатар студенттердің академиялық және ғылыми мәтінді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылым, технология, инженерия және математикаға арналған ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Заманауи мұғалімнің мақсаты – оқушыларға келесі жылдарда да сұранысқа ие болатын дағдыларды үйрету. Бүгінгі таңда STEM білім берудің дамып келе жатқаны таңқаларлық емес. STEM – ең танымал пәндер ретінде ғылымды, технологияны, инженерияны және математиканы кіріктіріп оқытуға негізделген студенттерді оқыту әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Елтану (Ұлыбритания, АҚШ)
    Несиелер: 4

    Ұлыбритания және АҚШ елдерінің географиялық орны, табиғи байлығы, мемлекеттің саяси құрылымы, оны басқару жүйесі, сайлау, білім беру, денсаулық сақтау жүйелерінің ерекшеліктері,өмір сұру салты, бұқаралық ақпарат құралдарының пайда болу тарихы , жаңа технология, саясат, экономика мен ғылым, саяси партиялар туралы білім беру, екі елдің мемлекеттік құрылымын, білім , сайлау және денсаулық сақтау жүйелерін, мемлекетті басқару ерекшеліктерін салыстыру, айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Елтану (қытай, корей, араб)
    Несиелер: 4

    "Елтану" курсы тарих, география, экономика, мәдениет және қоғамдық-саяси құрылымды, білім беру жүйесін зерделеуді қарастырады, оның мақсаты мәдениетаралық-когнитивті, лингвострантанушылық және әлеуметтік-мәдени құзыреттілікті қалыптастыру, өзге тілді мәдени ортада бағдарлану қабілетін дамыту және мәдениетаралық коммуникацияны барабар жүзеге асыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2деңгейі)
    Несиелер: 6

    «Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы» (В2деңгейі) - білім алушылардың мәдениетаралық деңгейде шет тілдерінде сөйлеу қабілеттерін одан әрі қалыптастыру, өнімді және қабылдау қабілетінің тілдік материалдарын тереңдету және кеңейту. Курстың басты мақсаты шеттілдік білім алу барысында базалық жеткілікті деңгейде мәдениетаралық қатысымдық құзыреттілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджмент- педагогика, психология, менеджмент, менеджмент және маркетинг әлеуметтануын қамтитын басқару ғылымының нақты саласы. Білім беру менеджменті тек өзіне тән ерекшеліктері мен үлгілеріне ие. Менеджменттің кәсіби білімі менеджерлердің үш түрлі басқару құралдарымен: ұйымдармен, басқарушылық иерархиялардан білім алуына байланысты білімдерін айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – студенттерді Қазақстандағы және шетелдегі арнайы білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерімен, балалар мен жасөспірімдердің қалыптан тыс даму заңдылықтарымен, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы мемлекеттік саясатпен, білім беруді дамытудың шарттарымен таныстыру. Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларға арнайы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің коммуникативті грамматикасы
    Несиелер: 4

    Пән барысында өтілетін тілдік грамматикалық материалдарды түсінеді, бекітеді, жаттығу жұмысын ойдағыдай жүзеге асырады. Грамматикалық ерекшеліктерді анықтайды, сипаттайды, берілген мәліметтерді есте сақтайды, қолдану ережесін баяндайды. Грамматикалық категорияларды ажыратады, мысалдар береді, сипаттайды, талқылайды. Сөз таптарын, олардың грамматикалық категорияларын таңдайды, дұрыс етістіктерді қолданады, грамматикалық тілдік құралдарды салыстырады, қолданылу ерекшеліктерін ажыратады, тестілеу жұмыстарын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауызша аударма негіздері
    Несиелер: 4

    Ауызша аударма негіздері курсы міндеттеріне білім алушыларға ауызша аудармашы қызметін дұрыс ұйымдастырумен, ауызша аудармаға дайындық кезіндегі өз бетінше жұмыспен байланысты біліктіліктер мен дағдыларды дамыту, студенттердің жұмыстағы жоғары кәсіпқойлығын, өз делдалдық қызметіне жауапкершілігін, өзінің тілдік, дене және психологиялық даярлығын ұдайы арттырып отыруға қажеттілігін қалыптастыру, арнайы және аялық білімдерін кеңейтіп және тереңдетіп отыру жатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Айтылым мен тыңдалым практикумы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты- студенттердің коммуникативтік құзіреттілігін, белгілі бір ортада таңдалған коммуникациялық тақырып бойынша қарым-қатынас жасау, сөйлеу әрекетінде пайда болған коммуникативтік мәселелерді шешу және айтылым, тыңдалым дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағдарланған шетел тілі
    Несиелер: 5

    «Кәсіби бағдарланған шетел тілі» пәні - жалпы білім беру пәні, оның құрамына грамматикалық курс, кәсіби сипаттағы сөздік және кәсіби мәтіндер кіреді.«Кәсіби бағдарланған шет тілі» пәнін оқып үйрену мақсаты кәсіби шет тілдік сөйлеудің барлық түрлерінің дағдыларын жетілдіру, сондай-ақ болашақ мамандардың коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыныпта жағымды ахуал туғызу
    Несиелер: 5

    Бұл курс позитивті психологияның негізгі идеяларын зерттейді және мұғалімдер студенттердің белсенділігі мен жетістіктерін арттыру үшін осы сабақтарды қалай қолданатынын көрсетеді. Педагогтардың дәріс, пікірталас, сұхбаттары арқылы сіз оқушыға негізделген сабақтарды өзіңіздің оқуыңызға қалай енгізу керектігін үйренесіз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Конструктивтік оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мәні - шет тілдерін оқытуда қолданылатын инновациялық әдіс-курстардың ғылыми-теориялық негіздері, олардың ерекшеліктері мен тиімділігі, әдістемелік дағдыларды жетілдіру туралы ақпарат беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттің лингвистикалық зерттеулеріндегі тарихи-салыстырмалы әдісі туралы білімін кеңейтіп, экстралингвистикалық және интралингвистикалық факторлардың әсерінен болатын тіл жүйесіндегі өзгерістердің себебін білдіретіндіктен тіл біліміне кіріспе пәнінің логикалық жалғасы болып табылады. Тіл теориясы курсы оқытылатын тілдің лексикология, фонетика, грамматика курстарымен тығыз байланысты, алайда бұл тілдік пәндерден айырмашылығы: курс синхрондық жағдайдағы тілдік фактілер мен құбылыстарын емес, керісінше динамикадағы, диахрониядағы, яғни тарихи эволюция процесіндегі тілдің барлық аспектілерін (лексика, фонетика, орфография және грамматика) білдіреді. Ағылшын тілінің аналитикалық тіл ретінде өзіндік ерекшеліктерін көрсете отырып, оған теориялық суреттеме бере отырып, шетел және советтік лингвистердің пікірлерін зерттеу, ана тілі грамматикасының теориясымен салыстыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шеттілдік білім берудің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Шеттілдік білім берудің әдістемесінің зерттеу пәні - заңдары мен құрылымдары, концептуалды және категориялық аппараты және ғылыми зерттеу әдістері бар тәуелсіз ғылым ретінде студенттердің ғылыми көзқарасын қалыптастыру. Пәнді оқыту мақсаты - білім беру міндеттерінің тиімділігін жоғарылату мақсатында тәжірибе нәтижелерін іздеуді және жалпылауды әдістемелік негіздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – екінші шет тілін меңгеру деңгейін, мәдениетаралық қарым-қатынас үшін тілді еркін және тиімді пайдалана білуді қалыптастыру, білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін дамыту және студенттердің күнделікті өмірдің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік мәселелерін шешуге, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде мәдени, кәсіби және ғылыми қызметке, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі жетілдіруге арналған коммуникативті құзыреттіліктің жеткілікті деңгейі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 4

    Бұл курста білім алушылар оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін практикалық тұрғыдан жүзеге асыру тəсілдерін жəне ғылыми негіздерін біледі. Критериалды бағалау жүйесінде ең маңызды нәрсе – оқу процесінің өзі, сол арқылы оқушы өзін-өзі бағалауды үйреніп, өз білімінің артықшылықтары мен кемшіліктерін көріп, әрі қарай қалай даму керектігін түсінеді, яғни бұл жүйеде оқушының қалай жұмыс жасағаны, қалай ойланғаны бағаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас практикумы
    Несиелер: 3

    Мәдениетаралық коммуникация, жергілікті және басқа елдердің мәдениеті контекстінде екінші шет тілінің негізгі мазмұнын анықтайды, практикада дағдыларды қалай қолдануға болады және басқа мәдениет өкілдерімен өзара байланыс жасау барысында оларды пайдаланудың практикалық тәжірибесін біледі. Мәдениетаралық қарым-қатынас барысында білім алушылар негізгі сөйлеу формаларын пайдаланады, баяндайды, сипаттайды, тұжырымдайды, монолог, пікірталас, сұқбат жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін деңгейлеп оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Шетел тілін деңгейлеп оқыту әдістемесі» пәнін оқып үйрену мақсаты – білім алушыларға сапалы білім беруді жетілдіру. Білім алушы әр оқушының қабілеті мен мүмкіндік деңгейіне қарап оқыту мен білім деңгейінің ерекшелігіне қарай оқуға бейімдеуді үйренеді. Білім алушылар озат оқушылардың қабілеті мен икемділігін одан әрі бекітуге, үлгерімі төмен оқушылардың оқуға деген ынтасын арттыруға машықтанады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жазбаша аударма практикасы
    Несиелер: 5

    "Жазбаша аударма практикасы" курсы білім алушылардың жазбаша аударма үшін қажетті, мәтінмен алдын ала танысу, оның стильдік тиістілігін, құрылымын анықтау, тікелей аударма процесі, аударма нәтижелерін тексеру, аударма мәтінін редакциялау сияқты кәсіби дағдылары мен іскерліктерін қалыптастырады; толық жазбаша, реферативті және аннотациялық аударманы үйретеді. Курсты игеру нәтижесінде студент мәтінді аудармаға дейінгі талдау, аударма стратегияларын таңдау, аударма мәтінін редакциялау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін, сөйлеу мәдениетін дамыту үшін тілдің грамматикалық жағын меңгерту. Курс тақырыптар бойынша теориялық материалдан, өз бетінше орындауға ұсынылатын практикалық тапсырмалардан, тақырыптар бойынша жаттығулардан тұрады, сонымен қатар тест тапсырмаларынан, онлайн дереккөздерден, корей грамматикасы бойынша заманауи ресурстарға сілтемелерден, аралық бақылау блогынан, бақылау тестінен тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі бағыттарымен, ғылыми зерттеулерімен, сөз таптарының грамматикалық категорияларының ерекшеліктерімен; сөз жасамның аналитикалық және синтетикалық түрлерінің ерекшелігі, сөйлемді құрылымы мен айтылуына қарай топтастыру, ондағы сөздердің орын тәртібімен таныстыру, сөйлемдерге морфологиялық және синтаксистік талдау жасауға үйрету; фонема, морфема, сөз және сөйлемнің анықтамасы, олардың тілдік әрекеттегі маңызын түіндіру, ана тілі мен ағылшын тілінің грамматикалық жүйесін салыстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1)
    Несиелер: 5

    Бұл курс барысында шет тілін оқытудың мақсаты студенттердің мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Коммуникативті мәдениетті қалыптастыру мақсаты болашақ мамандардың кәсіби іс-әрекетінде маңызды болып табылатын лингвистикалық, дискурсивтік (сөйлеу), мәдени, әлеуметтік және стратегиялық компоненттерден тұратын күрделі интегративті тұтастық болып табылады. Курстың мақсаты – шет тілін оқытуда білім беру жүйесінің ерекшеліктерін толық ескере отырып, шетел тілін меңгеру деңгейін халықаралық білім беру стандарттарына жақындату.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің теориялық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Корей тілінің теориялық грамматикасы пәні бойынша негізгі теориялық бағыттарды, зерттеулерді біліп, өз тәжірибесінде қолданады, синтетикалық және аналитикалық формалардың жасалуы туралы қажетті ақпаратты репродукциялайды, фонемалар, морфемалар, сөздер және сөйлемдердің рөлін анықтайды, әртүрлі сөйлемдегі сөз тәртібінің негізгі себептерін тізеді, теориялық грамматика бойынша жүргізілген зерттеулерді сипаттайды, белгілі ғылыми ақпаратты жаңа бағыттармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік-тілдік интегративтік оқыту
    Несиелер: 5

    CLIL технологиясы– пән мазмұны мен тілді бірлесе оқыту технологиясы. Мұндай оқытудың мақсаты пән мен тілді оқыту болып табылады, яғни тіл оқу объектісі ретінде емес, басқа пәндерді білу құралы ретінде қарастырылады. CLIL әдісі білім алушылардың мәдени біліктілігін, тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға септігін тигізеді, ал бұл қазіргі қоғамда жұмыс берушілердің ең қажет ететін дағыларының бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі В1
    Несиелер: 4

    - Құрылымдық жағынан қазақ тіліндегі сөздіктерден өзгеше корей тіліндегі сөздікпен жұмыс жасай алуды; - Сөздікті пайдалана отырып, мәтіндерден қажетті ақпаратты табуды; - Сөйлеу тілінің қарапайым дағдыларын меңгеруді; - Өз ойын анық, кең көлемде, аздаған грамматикалық, лексикалық қатесіз, жазбаша түрде жеткізе білуді үйрету;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін техникалық бағытта оқыту
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – студенттердің арнайы лексиканы меңгеруіне арналған техникалық материалдар негізінде ағылшын тілін оқыту. Курстың міндеттері студенттерді техникалық мәтіннің стильдік ерекшеліктерімен таныстыруды қамтиды, мысалы: терминдер мен терминологиялық тіркестердің болуы, баяндау жүйелілігі, экспрессивтік құралдардың болмауы. Студенттер техникалық мәтіндер арқылы ауызша және жазбаша дағдыларды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілін кәсіби бағытта оқыту (жаратылыстану мәтіндері)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – оқу үрдісінде интерактивті әдістер мен жаңа технологияларды пайдалана отырып, ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау арқылы сөйлеу, жазу, тыңдап түсіну, оқу, дағдыларын және сөздік қорын жетілдіру. Курстың мазмұны: ғылым мазмұнына сәйкес ғылыми-көпшілік сипаттағы бейімделмеген мәтіндермен, мақалалармен және оқу материалдарымен жұмыс жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    Курсты игерудің мақсаты: білім алушылардың педагогикалық дизайн құралдары мен әдістері туралы түсінігін қалыптастыру. Курс барысында: педагогикалық дизайнның негіздері, принциптері, ұйымдастырушылық схемалары мен сценарийлері, педагогикалық дизайн схемаларын көрсетудің мәтіндік және көрнекі тілдері қолданылуын зерделенеді; дизайн және мета-дизайн кейстері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс аударманың лингвистикалық негізгі ережелерімен таныстыруға, аударманың қазіргі жағдайы туралы жалпы түсінік беруге, аударма теориясының негізгі тұжырымдамаларын, аударманың әртүрлі түрлері мен формаларының ерекшеліктерін ұсынуға бағытталған. Курс нәтижесінде студенттер аударманың негізгі лексика-фразеологиялық, грамматикалық, грамматикалық және стилистикалық мәселелерін, әртүрлі дискурстардағы мәдени айырмашылықтарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқыту іс-әрекетіндегі зерттеулер
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытудағы іс-әрекеттегі зерттеу үдерісі арқылы практик-мамандар мектеп проблемаларын қарастырып, оларға жан-жақты жауап беру мүмкіндігіне ие болады. Бұл «мектептегі шара» немесе «мектеп туралы ақпарат» қана емес, ол ең алдымен «мектеп үшін» жүргізілетін зерттеу нысаны. Шетел тілі мұғалімінің міндеті өзінің жеке тәжірибені түсіну және жетілдірумен қатар, өзіндік рефлексиялық зерттеу үдерісіне қызығушылықпен тартылуы, ұмтылуы. Әрекеттер мен олардың салдарын жүйелі түрде зерттеумен қоса, оқуды мен оқытуды жетілдіру мақсатында іс-әрекеттегі орындау үдерісімен танысу;

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын және қазақ/орыс тілдерінің салыстырмалы типологиясы/
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді үш тілдің (ағылшын, орыс, қазақ) грамматикалық ерекшеліктерін салыстырып жұмыс жасауға үйрету. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент әртүрлі тілдердің жүйесін талдау және қарама-қарсы қою, олардың ерекшеліктерін талдау дағдылары мен дағдыларын меңгереді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2)
    Несиелер: 6

    «Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту C2 деңгейі» курсының негізгі мақсаты ұлттық оқыту моделін ескере отырып, C2 оқытудың жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби деңгейіне халықаралық стандарттарға қол жеткізу болып табылады. Білім берудің мәдениетаралық және ғылыми-кәсіптік бағдарлануын тереңдету, арнайы кәсіби қарым-қатынас және сөйлеу пәндері аясында білім алушылардың кәсіптік маңызды білімі мен дағдыларын қалыптастыру ерекше болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Англия әдебиеті дәуірлері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны – ағылшын әдебиетінің негізгі даму кезеңдері; негізгі әдеби бағыттарды, көркемдік әдістерді, стильдерді және олардың ұлттық ерекшеліктерін; ұлы ағылшын жазушыларының шығармашылығы, олардың шығармалары. Курс бағдарламасы студенттерді жекелеген ғасырларда болып жатқан әдеби процестің ерекшеліктерімен таныстырады: орта ғасырдан ағартушылық дәуірге дейін, 19 ғасырдағы романтизм мен реализмнен 20 ғасыр әдебиетіне дейін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызша сөйлеу практикасы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - тілдің құзыреттілігін қалыптастыру, эмоцияларды жеткізу үшін тілді тиімді пайдалану мүмкіндігі, идоматикалық өрнектері бар аллегориялар, монолог және диалогтық сипаттағы шынайы мәтіндерді қабылдауға қабілеттілігі, сөйлеу тақырыбына сәйкес Бұл курс үшін анықталған байланыс салалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінде сөйлеу және жазу дағдыларын дамыту
    Несиелер: 5

    Бағдарламада көрсетілген лексика-грамматикалық материалды меңгерту, араб тілінде ойын ауызша, жазбаша жеткізе білуді, ауызша, жазбаша сөзді түсіне білуді үйрету, коммуникация мақсатына қарай грамматикалық материалды орынды қолдана білуге баулу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, кәсіби терминдерді, грамматикалық құрылымдарды, ағылшын тіліндегі ғылыми дискурстарды қолдана отырып, шет тілін кәсіби және академиялық мақсаттарда қолдана білуге байланысты мәселелер кешенін қамтиды. Курстың мазмұны студенттердің баяндамалар жасауға, ғылыми жарияланымдарды ұсынуға, ғылыми әдебиеттерге шолу жасауға үйретеді. Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде сөйлесу дағдылары мен қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы мен стилистикасы
    Несиелер: 5

    «Ағылшын тілінің лексикологиясы және стилистикасы» курсы еуропалық стандарттар талаптарына сәйкес базалық шет тілін білетін заманауи маман дайындауда негізгі пәндердің бірі болып табылады. Бұл курс лексикалық бірліктің дамуының негізгі факторлары мен даму заңдылықтарын, оның формалды семантикалық және семантикалық ерекшеліктерін, оның функционалды сипатын, сондай-ақ коммуникациялық мақсаттарға жету үшін әртүрлі сөйлеу құралдарын барабар пайдалану үшін дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілі сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту
    Несиелер: 5

    Шетел тілі сабақтарында сыни тұрғыдан ойлауды дамыту курсының негізгі мақсаты халықаралық стандарттарға сай сыни тұрғыдан ойлай алатын түрлі кәсіби деңгейдегі мәселелерді шешуге қабілетті идея мен болжам жасай алатын шығармашыл тұлғаны дайындап шығару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі баспасөзінің тілі
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер корей баспасөзінің қалыптасу, даму тарихымен танысады, баспасөз тілінде сөйлем құруды үйреніп, оған талдау жасайды, кірме сөздер мен диалект сөздерді қолданады. Курстың міндеттері - баспасөздегі мәтіндерді морфологиялық жағынан талдауға үйрету; мәтін мағынасын түсіну үшін нақты жоспар құруды үйрету, ақпаратқа сын көзбен қарап, қорытынды жасауды үйрету. Курс соңында студенттер Корей елдері баспасөзінің стильдік ерекшеліктерімен танысып, материалдарға сараптама жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Америка әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерде коммуникативті мәдениетаралық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курс барысында студенттер американдық әдебиет кезеңінің ерекшеліктерімен, «романның» жанр ретінде пайда болуы мен дамуының анықтамасымен және сентиментализмнің дамуымен танысады. Нәтижесінде студенттер американдық әдебиеттің шығу тегі мен қазіргі кезіне дейінгі негізгі белгілері туралы берік білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Зерттеу дағдыларын меңгерген. Кәсіби мақсаттар үшін әртүрлі дереккөздерді салыстыра алады. Түпнұсқамен жұмыс істеуді, қажетті деректерді бағалауды біледі. Алынған ақпаратты өзіндік зерттеулер жүргізу үшін пайдалана алады.

  • Код ON8

    Жаһандық көпмәдениетті әлемде өмір сүруге қабілетті тұлғаны қалыптастыру әдістерін қолдануды біледі. Оқушылардың рухани-адамгершілік құндылықтары мен патриоттық сенімдерін қалыптастырады. Тіл үйрету тәжірибесінде және ғылыми-зерттеу қызметінде дәстүрлі және инновациялық оқыту әдістерін қолдана алады. Кәсіби қызметке байланысты мәселелерді шешу үшін жаңа шығармашылық идеяларды ұсынады; жанжалды жағдайларды алдын алуға және бейбіт жолмен шешуге қабілетті.

  • Код ON7

    Алынған ақпаратқа анлиз жасайды және жаңа ақпаратты өз бетінше синтездейді; кәсіби қарым-қатынаста ауызша мәлімдеме жасау үшін лексикалық және грамматикалық құралдарды дұрыс пайдаланады; анық, дәлелді және логикалық ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасайды; ағылшын тілінің ережелерін сақтайды.

  • Код ON1

    Өз мамандығының әлеуметтік маңызын біліп, түсінеді, болашақ кәсіби қызметін орындауға ынтасы жоғары; шетелдік ақпаратты өңдейді және оны кәсіби қызметте қолданады, сонымен қатар оқу, зерттеу және кәсіби мәселелерді шешу үшін пайдаланады.

  • Код ON6

    Мектепте шет тілін оқытудың заманауи әдістемелік жүйелері мен бағдарламаларын сыни тұрғыдан талдайды. Озық педагогикалық технологияларды шығармашылықпен пайдаланады. Шет тілін оқытуды дамытудың негізгі бағыттары мен принциптерін біледі. Қазіргі жалпы білім беретін мектепте шет тілін оқытуды ұйымдастырудың теориялық негіздерін сипаттайды.

  • Код ON5

    Қалыптастырушы бағалауды және бағалаудың баламалы түрлерін қолдана алады; әдістемелік принциптерді ескере отырып, әрбір сабақты жоспарлайды және ұйымдастырады. Интегративті оқыту әдісі бойынша бақылау парағы негізінде өз сабағына өзіндік талдау жасай алады. Пән мен тілді интегративті оқыту үшін сапалы материалдарды, көрнекі құралдарды және түпнұсқа мәтіндерді әзірлейді және тағайындайды.

  • Код ON4

    Шет тіліндегі мәтіндерді түсіндіріп, түсінеді және әртүрлі дереккөздерден ақпарат алады. Жазудың графикалық, пунктуациялық және орфографиялық сауаттылығын меңгереді. Мәтіндерге, ақпараттарға өз ойын білдіре отырып түсіндерме бере алады. Мәдениетаралық коммуникацияны, оқытылатын тілде кәсіби қарым-қатынас дағдыларын меңгерген.

  • Код ON2

    Адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі дене мүшелерінің қызмет ету ерекшеліктерін меңгерген. Педагогикалық іс-әрекетте дене дамуын анықтау әдістерін қолданады, алған білімдерін мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеуде қолданады.

  • Код ON3

    Академиялық және іскерлік тақырыптарды талқылайды, сөйлеу әрекетінің барлық типтерін - оқу, тыңдау, ауызша және жазбаша сөйлеу әрекеттерін жүзеге асыра алады. Шет тілінің грамматикасын, фонетикасын, лексикасын меңгерген. Шет тілдік қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, кәсіби қызметте және мәдениетаралық ортада коммуникативтік құзыреттіліктерді қолдана алады.

Top