6B01405 Музыкалық білім в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚР жалпы және қосымша білім беру мекемелері үшін музыка мұғалімдерін, шығармашылық бағыттағы мамандарды (музыкалық жетекшілерді, жалпы білім беру мектептерінің мұғалімдерін, педагогикалық колледж оқытушыларын), музыкалық-педагогикалық білім берудің заманауи технологиялары мен әдістемелерін меңгерген, қазіргі заманғы білім беруді жаңғырту талаптарына сәйкес музыкалық-педагогикалық қызмет ерекшелігіне байланысты кәсіби міндеттерді өз бетінше шеше алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
-
Музыка теориясының негіздері
Несиелер: 5Пән музыканың болашақ мұғалімдеріне қарапайым Музыка теориясы саласында жүйеленген білім береді, музыканың негізгі заңдылықтарын, оның экспрессивті құралдарын, білімді практикада қолдана білу: ән айту, музыкалық аспаптарда ойнау, музыканы талдау саласындағы кәсіби құзіреттілік, қарапайым музыка тарихының түсініктерін, музыка теориясының негізгі заңдылықтарын игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Мамандыққа кіріспе
Несиелер: 5Пән болашақ музыка мұғалімдерін кәсіптік - педагогикалық жалпы білім беретін мектепке дайындайды. Пән студенттерге пәннің мазмұны, оның бөлімдері, негізгі бағыттары туралы түсінік береді, музыкалық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерінде мұғалімнің жеке басының кәсіби-педагогикалық қасиеттерін алуға ықпал етеді, музыкалық жұмыс әдістемесінің тәжірибесін жинақтауда шығармашылық ізденіске ынталандырады
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Негізгі музыкалық аспап - 1 (баян)
Несиелер: 6Музыкалық сауаттылықтың негіздері, музыкалық жазба түсінігі, динамикалық түстер, ырғақ, музыка, музыкалық фразалар зерттелуде. музыкалық аспаппен таныстырады, музыкалық нотаны оқуға үйретеді. Есту қабілетін, қолды, саусақтарды үйлестіруді дамытады. Аппликатуралық және позициялық дағдыларды дамытуға үйретеді. Қарапайым музыкалық шығармалардың музыкалық мағынасын жеткізуге, ноталық мәтінді сауатты оқуға ықпал етеді
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
Несиелер: 5Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Несиелер: 5Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Инклюзивті білім беру
Несиелер: 4Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Мақсаты: "Инклюзивті білім беру" - студенттерге жалпы білім беру үдерісіне Ерекше қажеттіліктері бар немесе ерекше білімді қажет ететін балаларға психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру және қамтамасыз ету мақсатында базалық білім беру. Пән инклюзивті практиканы жобалау мен ұйымдастыру саласында студенттердің кәсіби құзыреттілігінің деңгейін арттыруды және ерекше балаларды оқытудың мазмұны мен әдістерінің тиімділігін психологиялық бағалау әдістерін, зерттеу әдістерін, интеграцияланған оқытудың заманауи вариативтік модельдерін, жалпы білім беру жүйесінде ерекше қажеттіліктері бар балаларға арнайы білім беруді ұйымдастыру әдістерін меңгеруді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Негізгі музыкалық аспап - 2 (баян)
Несиелер: 5Қағаз парағынан оқу дағдыларын дамытуды жалғастыру. Музыкалық есту, музыкалық ойлау, әртүрлі музыкалық формадағы шығармалар материалындағы техниканы дамыту. Түрлі техникада гаммалар мен этюдтер ойнау. Саусақ және позициялық дағдыларды пысықтау. Дыбыс шығару тәсілдерімен жұмыс. Күрделі емес музыкалық шығармалардың музыкалық мағынасын беру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға мүмкіндік береді. Студенттерде оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеруге деген көзқарасты дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика
Несиелер: 5Педагогиканың негізгі мақсаты-педагогикалық шындықты ғылыми тану, оны жетілдіру бойынша тиімді шараларды әзірлеу және іске асыру негізінде әрбір адамның өмірінде және қоғамның дамуына өркениетті өзін-өзі жүзеге асыруына жан-жақты ықпал ету. Қазақстан Республикасындағы Профильді оқытудың желілік моделінің ерекшеліктері және профильді білім берудегі педагогикалық үрдістің теориясы мен технологиясы бойынша студенттерді теориялық және тәжірибелік біліммен қаруландыру.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Хорды дирижерлау - 1
Несиелер: 4Пән әр оқушының жеке ерекшеліктерін анықтай отырып, музыкалық қабілеттерін дамытады. Хорды басқаруға қажетті дирижерлік компоненттері, ауфтактілер, үшөлшемді дирижерлауды меңгереді. Хор партитурасы бойынша өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Шығарманы сүйемелдеусіз және сүйемелдеумен дирижерлау әдістерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Оқушылар жалпы білім беретін мектептегі іс-әрекетті жүзеге асыруға, жалпы білім беретін мектепте музыка сабағын оқыту саласында болашақ мұғалімдерде педагогикалық шеберлік негіздерін қалыптастыруға, білімдерін жүйелеуге қажетті білім, білік және дағдылардың жиынтығын игереді. Музыкалық педагогика саласы, мектеп оқушыларын музыкалық тәрбиелеудің мақсаттары, мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары мен құралдары арасындағы байланыспен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Несиелер: 5Пән студенттердің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктері, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функционалдық мүмкіндіктері, танымдық және оқу іс-әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдері, ағзаның қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормалар туралы білімдерін игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Этнопедагогика
Несиелер: 5Ұлттық тәрбие дәстүрлерін, халықтық педагогиканың идеялары мен тәжірибесін ескере отырып, білім берудің өзекті мәселелерін шешу дағдыларын игеруге ықпал етеді. Студенттердің оқу процесінде халықтық мәдениет элементтерін қолдануға тұрақты қызығушылығын қалыптастырады. Қазіргі әлемдегі мектептің педагогикалық проблемалары мен даму тенденцияларын талдау тәсілдерін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Хорды дирижерлау - 2
Несиелер: 5Пән студенттерді қарапайым хормен қатар, жалпы білім беретін мектеп оқушыларының хорын өз бетінше білікті басқаруға дайындауға көмектеседі. Күрделі көлемдегі, жылдам қарқынмен орынлатын шығармаларды дирижерлайды, хор партитурасымен жұмыс істейді және хор шығармаларына аннотациялар жазуды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақ музыка тарихы
Несиелер: 5Музыка өнерінің орны мен маңызын, қазақ музыкасының тарихи дамуын зерттейді. Музыкалық өнер саласындағы тарихи, теориялық білімді игеруге көмектеседі. Болашақ мамандардың практикалық қызметінің кәсіби, педагогикалық және жеке мәселелерін табысты шешу үшін қазақ музыка тарихы саласындағы білімді меңгеруге ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
Несиелер: 5Студенттерде музыкалық білім беру жүйесіндегі модернизация жағдайында педагог-музыканттың қызметі, оның жоғары кәсібилігі мен құзыреттілігі туралы түсініктің тұтастығын қалыптастырады. Музыкалық-білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану, түрлі музыкалық - білім беру бағдарламалары бойынша білім беру процесінің сапасын диагностикалау мен бағалау тәсілдерін меңгеруге көмектеседі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Дауысты қою негіздері
Несиелер: 5Дауыстық аппаратқа оның дұрыс қызметін ұйымдастыру мақсатында әсер етудің практикалық тәсілдерін меңгереді, кәсіби және пәндік-әдіснамалық құзыреттілікке ие болады. Табиғи дауыстық деректерді жетілдіреді, әншілік мәдениетті қалыптастырады және мектепте вокалдық жұмысты жүзеге асыруға дайындайды
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Негізгі музыкалық аспап - 3 (баян)
Несиелер: 5Негізгі музыкалық (Баян) аспапта орындау өнерін меңгерген. Музыкалық шығармаларда кездесетін тәсілдерді меңгереді. Музыкалық шығармаларды өз бетінше дайындау және орындаушылық репертуарды таңдау дағдыларын жетілдіреді. Музыкалық шығармаларда өз бетінше жұмыс жасау дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Сәтті музыкалық-педагогикалық қызмет үшін қажетті музыкалық-орындаушылық дағдылар мен іскерліктерді қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Пернетақта синтезаторында ойнау технологиялары
Несиелер: 5Пернетақта синтезаторында ойнау технологиялары туралы түсінік қалыптастыру, программалық жабдықтаманың түрлері мен қызметін көрсету, пернетақта синтезаторы жүйесінің қызметі, оның құрылымы, ойнау тәсілі туралы ұғым қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Негізгі музыкалық аспап 1- фортепиано
Несиелер: 5Арнайы орындаушылық іскерліктер мен дағдыларды қалыптастырады. Фортепианода ойнауды оқыту музыкалық сауаттылықты, парақтан оқуды, ансамбльдік ойын дағдыларын, аккомпанемент негіздерін меңгеруді және өзіндік жұмыстың қажетті дағдыларын қамтиды, шығармашылық іс-әрекет тәжірибесін алады, әлемдік музыкалық мәдениеттің жоғары жетістіктерімен танысады. Пьеса, прелюдия, этюд, полифониялық шығармалармен таныстырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сольфеджио - 1
Несиелер: 5Пән әуендік есту, музыкалық есте сақтау, метроритмді сезінуді дамытады. Интонациялаудың бастапқы - интервалдарды, аккордтарды әуенімен айту, тактілеп ән салу дағдыларын қалыптастырады . Тұрақты интонацияны дамытады. Дирижерлаумен әуенді ән салу, ансамбльдік ән салу, парақтан ән салу, әуендерді өз бетінше үйрену дағдыларын қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Мектеп репертуарымен жұмыс жасау практикумы
Несиелер: 5Эстетикалық дамыған музыкант-орындаушының дамуына ықпал етеді, студентті орта мектеп оқушыларымен кәсіби және педагогикалық жұмысқа музыка мұғалімін дайындауды ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Негізгі музыкалық аспап-домбыра
Несиелер: 5Пән оқушының музыкалық өнер саласындағы шығармашылық қабілеттерін және олардың домбырада орындау саласындағы дамуын шығармашылық өзін-өзі көрсету және өзін-өзі тану үшін жеткілікті дайындық деңгейіне дейін анықтайды. Домбырада түрлі жанр мен формадағы шығармаларды қабылдау, меңгеру және орындауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағды негізінде оқушылардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Вокал класы
Несиелер: 5Әншілік тыныс алудың негізгі ережелерін пайдалана отырып, дауыстың вокалды – техникалық жағынан жетілдіру, резонаторлар және артикуляциялық аппарат жұмыстарын саналы түрде қолдана алу. Вокалдық музыка арқылы оқу тәрбие процесіндегі ісшараларды өткізуге дайындау. Білім алушының бойында музыка өнері саласындағы негізгі кәсіби білім беру бағдарламаларын әрі қарай меңгерулеріне ықпал ететін білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыруға ықпал ететін жеке қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Несиелер: 5Студенттерге мектептегі музыка мұғалімінің кунделікті практикалық жұмысында кездесетін және өте қажет музыка тарихы мен музыка теориясынан нақты да жүйелі білім беру: осы алған білімдерін музыкалық оқу тәрбие үрдісінде кеңінен дұрыс пайдалана білуіне үйретіп, кәсіби -педагогикалық деңгейде жүзеге асыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Несиелер: 5Болашақ музыка мамандарын даярлауда музыкалық шығармаларды талдауға үйрету. Музыка мұғалімдерінің теориялық және практикалық дағдыларды меңгерумен қатар, оқушыларға музыкалық шығарманың мазмұны формасы, жанры, стильдік ерекшеліктерін түсіндіру. Пәнді жүргізудің негізгі түрі лекциялық сипаты бар лабораториялық сабақтар түсіндірумен қатар тақырып бойынша арнаулы музыкалық шығармаларды талдап, көрсету қажет
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Гармония
Несиелер: 5Курс студенттердің музыкалық шығарманың гармоникалық талдауын орындау, музыкалық шығарманың мазмұнының контекстінде гармониялық құралдарды сипаттауға бағытталған. Фортепианода үйренген тәсілдерін жаттығуларда қолдану, гармоникалық реттілікті ойнау, үйлесімділікке арналған жазбаша тапсырмаларда зерделенген білімді қолдану, үйлесімділіктің мәнерлі және формальды пайда болатын мүмкіндіктерін білу дағдыларын қалыптастыруды қамтиды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Музыка мұғалімінің мәдени-ағартушылық қызметі
Несиелер: 5Жалпы мәдениет пен эстетикалық категориялар тұрғысынан шындықты түсіну және бағалау, әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерді құрметтеу және құрметтеу қабілеттерін көрсетуге көмектеседі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Музыкалық аспаптарды үйретудің әдістемесі
Несиелер: 5Курс музыкалық аспапта ойнауды үйретуді қамтамасыз ететін практикалық пәндер ретінде қызмет етеді. Пән музыкалық аспаптарда ойнау дағдыларын дамытады, педагогикалық және концерттік репертуармен өз бетінше жұмыс істейді, музыкалық мәнерліліктің тиісті құралдарының көмегімен шығармалардың көркемдік мазмұнын ашады, практикалық, орындаушылық және педагогикалық қызметке дайын, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдері, ноталар бетінен еркін оқу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Негізгі музыкалық аспап -2(фортепиано)
Несиелер: 5Пән білім алушылардың музыкалық шығарма авторының ойына сәйкес келетін көркем бейнені жасау үшін фортепианолық техниканың негізгі түрлерін меңгеруін көздейді; музыкалық мәнерлілік құралдарын меңгеру, дыбыс шығару, штрих, фразировка, динамика, педализация
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Ән айту және мектеп әндерін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Пән болашақ музыка мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін мектеп репертуарын оқып үйрену арқылы қалыптастыруға бағытталған; балалардың вокалдық тәрбие саласындағы жетістіктері мен заманауи технологияларды балалардың вокалдық жұмысында қолдануға бағытталған, балалардың психо-физикалық, эмоциялық, дауыстық және жас ерекшеліктері тұрғысынан мектеп репертуарының дұрыс таңдауының мәнін анықтау; балалардың дауыс аппаратының ерекшеліктеріне қатысты оқыту әдістемесі бойынша білімді тереңдету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Сольфеджио - 2
Несиелер: 5Пән музыкалық естуді: есту қабілеті, есту өткірлігі, есту реакциясы, музыкалық мәтінді есте сақтау және ойнату қабілеті, сондай-ақ ырғақтың өткір және дәл сезімін тәрбиелеуді одан әрі дамытуға бағытталған. Әуендерді есту бойынша таңдау, сүйемелдеу, ноталық мәтінді транспозициялау, әуендерді есту бойынша жазу сияқты шығармашылық дағдыларды қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Дирижерлау техникасының әдістемесі
Несиелер: 5Дирижерлік біліктілік пен дағдыларды игеру. Дирижерлік техниканы дамыту және қалыптастыру кезеңдері. Мектеп репертуарынан сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз әндерді дирижерлау. Мектеп әндерін талдау және мектеп әндерін орындау кезінде хорды басқару үшін қажетті мектеп әндеріндегі дирижерлік техникалық қозғалыстарды игеру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Музыкалық білім беру әдіснамасы
Несиелер: 5Музыкалық білім педагогикасына байланысты философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми сипаттағы әдебиеттерге кәсіби талдау жасауға ықпал етеді. Оқушыларға, музыкалық білім беру мазмұны мен процесіне, өз қызметіне қатысты жеке кәсіби рефлексия көрсету қабілетін дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Өнер тарихы
Несиелер: 6Студенттерде музыкалық өнер тарихын әлеуметтік және мәдени тұрғыдан анықталған, бірақ сонымен бірге оның ішкі заңдылықтарына байланысты біртұтас процесс ретінде түсінуді қалыптастырады. Бұл материалды жалпылаудың жоғары деңгейінде түсіндіруге және стильдер мен жанрлардың проблемаларын шешуге ықпал етеді. Студенттердің музыкалық-тарихи эрудициясын дамытады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыру
Несиелер: 6Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудың ғылыми-педагогикалық тәсілдері. Мәдени іс-шаралардың формалары. Оқушылармен мәдени-бұқаралық жұмысты ұйымдастырудың негізгі бағыттары, оның ішінде қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану. Мәдени-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудағы студенттердің жас ерекшеліктері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Музыка сабағында АКТ қолдану
Несиелер: 5Мектептегі музыка сабақтарында АКТ қолдану әдістерін зерттейді. Қолдану тиімділігін бағалауға көмектеседі, музыка сабақтарында АКТ қолданудан туындаған қиындықтар мен проблемалар. Музыка сабақтарында АКТ-ны қолдану тәсілдерін көрсетеді, балалардың шығармашылық қабілеттерін және музыкалық өнерге деген қызығушылығын дамытуға ықпал етеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Музыканттың педагогикалық өнері
Несиелер: 5Музыкалық білім беру педагогикасының пәндік саласында оқу-зерттеу музыкалық-педагогикалық қызметі туралы білімді қолдана білуді дамытуға көмектеседі. Педагог-музыканттың оқу-зерттеу қызметін әдіснамалық деңгейде жүзеге асыруға бағытталған өздігінен білім алу қажеттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектепте сыныптан тыс үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыру (фольклорлық ансамбль)
Несиелер: 5Бастауыш сыныптардың болашақ мұғалімінің кіші оқушының білім беру үдерісінде үйірме жұмыстарын ұйымдастыру мен өткізуде құзыреттілігін қалыптастырады. Қазіргі бастауыш мектептің білім беру үдерісінде үйірме жұмыстарын ұйымдастыру және дамытудың негізгі бағыттары туралы түсінік береді. Бастауыш мектепте үйірме жұмысының мазмұнын жобалау және жүзеге асыру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жеке ән салу және сахнадағы қозғалыс
Несиелер: 5Пән кең білімді музыканттарды дайындауға бағытталған, олар академиялық ән айту дағдыларын және сахналық қозғалыс негіздерін еркін меңгере алады. Студенттердің бірыңғай жүйеде әншілік дауыс техникасын және дене аппаратын жетілдіру бойынша дағдыларын қалыптастыру; студенттердің вокалдық өнерге, музыкалық мәдениетке қызығушылығын қалыптастыру, музыкалық ой-өрісін кеңейту; вокалдық-сахналық орындаушылық дағдыларын қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы
Несиелер: 5Жалпы білім беретін мектепте музыка сабақтарын да және сабақтан тыс уақытта (мектеп хорында, ансамбльдерде) хормейстерлік және дирижерлік жұмыстарды орындау үшін білім береді. Хор классы және хормен жұмыс істеу практикумы бойынша негізгі ұғымдары, музыка өнерінің ғылыми заңдылықтары, принциптері, негізгі әдіс-тәсілдері сипатталған, бұл теориялық мәліметтер болашақ мамандардың кәсіби маңызды білімдерін терендетуге мүмкүншілік жасайды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Хорды дирижерлау)
Несиелер: 5Хормейстерлік дайындық барысында оқытудың интерактивті түрлері мен әдістерін қолдану. Партиялар бойынша шығармаларды оқу бойынша студенттің хормейстерлік жұмысы, мектеп репертуарымен жұмыс. Вокалдық-хор шығармаларының жұмысын жобалау, шығарма авторларының ой-пікірін дирижерлік іске асыру үшін тәсілдерді іріктеу. Қазақстан композиторларының және шетелдік стиль бойынша әр түрлі шығармаларды дирижерлік орындау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлем музыка тарихы
Несиелер: 6Студенттерде әлемдік музыкалық мәдениеттің дамуының негізгі заңдылықтарын түсінуге, музыкалық өнердің бейнелері мен формаларында шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшеліктерін ашуға, сондай-ақ ұлы композиторлар мен әлемдік музыкалық мәдениеттің жауһарлары шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсерін ашуға тәрбиелейді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мектептен тыс бос уақыт қызметін ұйымдастыру теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 6Оқушылардың білім, кәсіптік және мәдени құндылықтарын қалыптастыру, жалпы білім беретін мектепте сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыра білу. Мәдени-тынығу қызметінің теориялық және әдістемелік негіздері. Мәдени-тынығу шараларының технологияларының жалпы сипаттамасы. Бос уақытты өткізу: музыкалық демалыс. Жалпы білім беретін мектептегі мәдени-тынығу жұмыстарындағы музыканың рөлі. Музыкалық және бос уақытты ұйымдастырудың формалары мен мазмұны. Мәдени-демалыс бағдарламаларын музыкалық безендірудегі интернет-технологиялар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Сольфеджио - 3
Несиелер: 5Сольфеджио бойынша әр түрлі дәстүрдің стиліндегі көп дауысты музыкалық аспаптың сүйемелденусіз нота бойынша мүдірмей әндету дағдысын қалыптастыру.Әуендерді есту бойынша таңдау, сүйемелдеу, ноталық мәтінді транспозициялау, әуендерді есту бойынша жазуды меңгереді.Дауыс тану жүйесін қатаң сақтай отырып, туыстас тональдік ішіндегі модуляцияны әндету дағдысын қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Негізгі музыкалық аспап -3(фортепиано)
Несиелер: 5Фортепианоның еркін меңгеруін қамтамасыз ететін орындаушылық шеберлігі мен дағдыларын жетілдіру; Фортепианолық фактураны жіктеу; музыкалық шығарманы талдау; вокалдық шығарманы сүйемелдеу бойынша жұмыстың ерекшелігі; ноталық мәтінді оңайлату тәсілдері; парақтан оқу; транспонирлеу. Студентте алған білімдерін, дағдыларын солистермен, түрлі деңгейдегі музыкалық ұжымдармен кәсіби қызметте қолдана білуді қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON4
Зерттеу жұмысының дағдыларын меңгерген, білім алушылардың ғылыми-зерттеу жобаларына басшылық жасайды, Музыкалық білім беру саласында қосымша білім алады; елдің саяси, экономикалық және мәдени өмірін ескере отырып, білім алушылармен сыныптан тыс музыкалық-көркем жұмыстарды ұйымдастыру бойынша қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жоспарларды жобалайды, әртүрлі жас деңгейлерінде мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін біледі, интеллектуалдық, дене бітімі және рухани дамыған, сыни ойлауы бар, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты орната отырып оқу-тәрбие процесін модельдейді.
-
Код ON3
Әртүрлі жастағы аудиториялар үшін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда әртүрлі ақпаратты сауатты, қисынды, дәйекті және негізді түрде баяндай алады; Мектеп-ән, хор репертуарын біледі және тәжірибеде қолданады, қазақ және әлемдік музыканың теориясы мен тарихы бойынша білімді меңгерген, Музыкалық білім беру саласындағы білімді меңгерген және оларды музыкалық-шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана алады.
-
Код ON1
Қазақстанның қазіргі заман тарихы пен философияның теориялық негіздерін, мәдени ашықтық пен экономикалық білімді біледі, экономикалық деректер мен саяси және мәдени даму үдерістерін талдайды Ағылшын және орыс тілдерінде сөйлейді, білім беруді, оқытуды және тәрбиелеуді, дене мәдениетіне тәрбиелеуді жүйелі түрде талдайды. Ақпараттық және коммуникациялық процестерді жүзеге асыру тәсілдерін, ақпараттарды жинау, сақтау және өңдеу әдістерін түсіндіреді. Кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік жағдайлары, еңбекті ғылыми тұрғыда ұйымдастырудың, еңбекті қорғау мен тіршілік қауіпсіздік техникасының негізгі нормалары мен ережелерін біледі. Экология және тұрақты дамудың тұжырымдамасын, стратегиясын, проблемаларын, оларды əлемдік, аймақтық жəне жергілікті деңгейде шешуге қатысты көзқарастарды қалыптастырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы заңын және басқа нормативтік құқықтық актілерді болашақ практикалық қызметте қолдана алады.
-
Код ON7
Музыкалық-орындаушылық өнер саласында терең, кең білімді меңгерген,музыканттың жеке дайындығының негіздерін біледі,төзімділік пен коммуникабельділік сапасын дамыту негізінде командада жұмыс істеу дағдыларын меңгерген; тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласында білімді меңгерген және оларды музыкалық-шығармашылық және педагогикалық қызметте пайдалана алады, музыкалық-компьютерлік технологияларды іздеу және қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгерген.
-
Код ON5
Білім беру менеджменті саласында білімі бар, мектеп жасындағы балалардың музыкалық, психофизиологиялық, көркемдік даму ерекшеліктерін тәжірибеде қолданады және біледі, инклюзивті білім беру саласында білімі бар, әлемдік музыкалық білім берудің тарихы мен қазіргі заманғы даму тенденцияларын біледі, педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласында білімі бар.
-
Код ON2
Өмір қауіпсіздігі мен еңбекті қорғаудың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін аса маңызды және тұрақты білімді меңгерген, адамгершілік, этикалық және құқықтық нормаларды, ойлау мәдениетін меңгерген, заманауи музыкалық-теориялық білімді меңгерген, балалардың түрлі іс-әрекетін ұйымдастыру үшін жаңа музыкалық-теориялық әзірлемелермен жұмыс істей алады.
-
Код ON6
Музыкалық аспаптарды (фортепиано, домбыра, баян) меңгерген, хор мен жеке орындаудағы музыкалық сүйемелдеуді таңдай алады, мектептің педагогикалық репертуарын толық көлемде біледі, солистерге (вокалистер мен инструменталистерге), хор ұжымына музыкалық шығармаларды сүйемелдей алады; парақтан оқып, күрделі емес музыкалық шығармаларды тасымалдаа алады; солист пен хор ұжымының орындаушылық мүмкіндіктерін ашу үшін қажетті жағдайлар жасайды.
-
Код ON8
Музыка теориясы саласындағы білімді меңгерген және оларды музыкалық-шығармашылық және педагогикалық қызметте қолдана алады, рефлексивті ойлау дағдыларын, Музыкалық білім беру әдіснамасын меңгерген, белсенді өмірлік ұстанымы бар, білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі мекемелерде жаңартылған білім беру мазмұнының бағдарламалары негізінде дербес жоспарлау, ұйымдастыру және тұтас музыкалық-педагогикалық үдерісті жүзеге асыру дағдыларын меңгерген.