Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B05203 Қолданбалы геология в Satbayev University

  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән Математика I-нің жалғасы болып табылады. курстың бөлімдеріне бір айнымалы және бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есептелуі, қатарлар теориясы кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар. Сандық қатарлар теориясы, функционалды қатарлар теориясы, Тейлор мен Маклорен қатарлары, қатарларды жуық есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Құрылымдық геология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты – жер қыртысының құрылымдық элементтері туралы теориялық білім алу, олардың пайда болу механизмдері, тау жыныстарының деформациялық қасиеттері және деформация түрлері, шөгінді жамылғысының құрылымдары, интрузивті және эффузиялық магмалық денелердің морфологиясы, литосфералық плиталардың өзара әрекеттесуі және негізгі құрылымдық элементтердің түзілуі. Геологиялық карталарды оқуға және талдауға, геологиялық қималарды салуға және геологиялық карталарды құрастыруға үйрету

    Оқу жылы - 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механика, механикалық толқындар, молекула - кинетикалық теория және термодинамиканың негіздері, электростатика, тұрақты ток, электромагнетизм, геометриялық оптика, жарықтың толқындық қасиеттері, жылулық сәуле шығару заңдылықтары, фотоэффект.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графиканы қолдана отырып, объектілерді бейнелеу әдістерін және сызудың жалпы ережелерін зерделеуге; модельдеудің негізгі принциптері мен геометриялық тәсілдерін және графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу әдіснамасын зерделеуге; 2D және 3D модельдеу әдістерін қолдана отырып, сызбаларды әзірлеу үшін графикалық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Физикалық геология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – жер қыртысы мен геосфералардың құрамы туралы, жердің астында да, жер бетінде де болып жатқан геодинамикалық процестер туралы білім алу. Пайдалы қазбалардың, тау жыныстарының түзілуі мен өзгеруі, экзогендік және эндогендік процестердің бір-бірімен байланысы және олардың қызметінің нәтижелері қарастырылады. Кең таралған пайдалы қазбаларды, тау жыныстарын анықтауды және көлденең қабаттары бар қарапайым геологиялық карталарды құруды үйреніңіз.

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және оның қосымшаларын зерттеуге арналған. Пәннің негізгі ережелері бітіруші кафедралар оқытатын барлық жалпы білім беретін инженерлік және арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері, талдауға кіріспе, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу кіреді. Теңдеулер жүйесін шешу әдістері, геометрия, механика, физика есептерін шешуде векторлық есептеулерді қолдану мәселелері қарастырылады. Жазықтық пен кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, бағыт бойынша туынды және градиент, бірнеше айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
  • Геодезия
    Несиелер: 5

    Студенттерді инженерлік, кадастрлық және басқа мәселелерді шешу үшін қолданылатын карталар, жоспарлар құра отырып, математикалық өлшеу арқылы жер бетінің немесе оның жеке учаскелерінің пішіні мен өлшемдерін зерттейтін ғылыммен таныстыру. Зерттеу заманауи техникамен технологияларды қолдана отырып, бір-біріне қатысты ең маңызды объектілердің геометриялық пропорцияларын, өлшемдерін және орналасуын анықтау әдістеріне негізделген.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кристаллография және минералогия
    Несиелер: 6

    Курс кристаллографияның негізгі ұғымдары мен заңдарын зерттейді; кристалдардың классификациясы олардың симметриясына негізделген; кристалдардың сыртқы және ішкі құрылысын зерттейтін геометриялық кристаллография; кристаллохимия немесе құрылымдық химия; кристаллофизика. Кристалдардың физикалық қасиеттері және сыртқы пішініне әсерін түсіндіру, құрылыстарының негізгі түрлерін; табиғатта минералдардың шығу тегі мен оларды табу шарттары; минералдардың негізгі топтары, олардың құрамы, физикалық қасиеттері және практикада қолданылуы, минералд түзілу процестері және соған сәйкес минералдық парагенезистер, кристалдық құрылымның негізгі заңдылықтары, сыртқы пішіндері, химиялық құрамы, физикалық қасиеттері және олармен өзара байланысты кристалдардың қалыптасу жағдайлары.

    Оқу жылы - 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Ғылым және ғылыми ойлау. Негізгі ұғымдар. Ғылымның негізгі категориялары. Ғылым білім жүйесі ретінде. Факт, гипотеза, теория, тұжырымдама. Әдістеме, әдіс, әдістеме. Ғылыми зерттеу. Зерттеу жұмысының технологиясы. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау технологиясы. Зерттеу нәтижелерін ұсыну. Жүйелік тәсіл, жүйелік ойлау, жүйелік талдау. Зерттеудің жалпы логикалық әдістері. Ғылыми қызмет пен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу. Ғылыми зерттеулердің экономикалық тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны Химиялық пәндердің негізінде жатқан заңдар, теориялық ережелер мен тұжырымдар; Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және заттың құрылымы туралы қазіргі идеяларға негізделген химиялық элементтердің қасиеттері мен қатынастары; химиялық термодинамика және кинетика негіздері; ерітінділердегі процестер; күрделі қосылыстардың құрылымы.

    Оқу жылы - 2
  • Петрография петрология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – тау жыныстары, олардың минералогиялық және химиялық құрамы, құрылымы мен құрылымы, пайда болу жағдайлары, таралу заңдылықтары, жер қыртысында және жер бетінде пайда болуы және өзгеруі туралы білім алу. Тау жыныстарын, олардың кластарын, фацияларын, топтарын макроскопиялық тұрғыдан анықтауға, тау жыныстарына сипаттама жасауға үйрету. Тау жыныстарының минералдық құрамына, құрылымы мен құрылымына сүйене отырып, олардың кристалдану, жауын-шашын немесе түрленуінің термодинамикалық жағдайларын қалпына келтіруге болады.

    Оқу жылы - 2
  • Қазақстан геологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты Қазақстан территориясын тектоникалық аудандастыру принциптерін, осы аймақтың жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерін, олардың стратиграфиясын, магмалық кешендерді, сонымен қатар негізгі тектоникалық құрылымдардың даму заңдылықтарын және олардағы пайдалы қазбалардың кен орындарын орналастыру. Қазақстанның минералдық ресурстарының түрлері, олардың жіктелуі, қорлары, шикізаттың басым және стратегиялық түрлері бойынша сұрақтар қарастырылып, қазіргі кезеңдегі Қазақстанның геологиялық қызметінің мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
  • Геологиядағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Мазмұны геоақпараттың жалпы қасиеттерін, оны алу, бекіту, жинақтау, өңдеу және пайдалану заңдылықтары мен әдістерін зерттеуді, сондай-ақ жинақтау мақсатында геоақпараттық жүйелерді құрудың теориясын, әдістемесін және технологияларын әзірлеуді қамтиды. кеңістіктік келісілген деректерді жүйелеу, сақтау, талдау, түрлендіру, көрсету және тарату.

    Оқу жылы - 2
  • Қолданбалы геофизика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – геофизикалық зерттеу әдістері: гравитация, магниттік, электрлік, жылулық, сейсмикалық, ядролық геофизика және ұңғымаларды каротаждау туралы жалпы іргелі білім алу. Әртүрлі геологиялық мәселелерді шешуде сәйкес геофизикалық әдісті таңдауды үйрену, принциптерін меңгеру. жұмыс технологиясын меңгеру және түсіндірудің негізгі әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
  • Тарихи геология
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің Жердің пайда болған кезден бастап геологиялық тарихы туралы, оның барлық геоорталарының (қабықшаларының) бірізді эволюциясы туралы, жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері және олардың геологиялық даму тарихы, нәтижесінде геологиялық денелердің құрылымы мен құрамын олардың қалыптасу жағдайларын анықтау позициясынан түсіндіру кезінде тарихи геология әдістерінің практикалық қолданылуын қалыптастыру қажет.

    Оқу жылы - 3
  • Геологиядағы математикалық модельдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – геологиялық-математикалық модельдеу негіздері туралы түсінікті қалыптастыру, бұрғылау нәтижелері бойынша мәліметтер қорын құру, әртүрлі атрибуттарды қолдану арқылы зертханалық зерттеулер: текстурасы, құрылымы, химиялық компоненттердің мазмұны, физикалық, механикалық, минералогиялық және петрографиялық. ішектердегі тау жыныстары мен минералдардың ерекшеліктері. Бірөлшемді, екіөлшемді және көпөлшемді статистикалық модельдерді қолданудың мәні мен шарттары, кеңістіктік геологиялық заңдылықтарды, формаларды, әртүрлі құрылымдардың комбинацияларын математикалық сипаттау әдістері қарастырылады. Геологияда математикалық әдістерді таңдау мен қолданудың тиімділігін анықтайтын факторлар анықталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Таужыныстар микроскопиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Поляризациялық микроскоптың көмегімен тау жыныстарын зерттеу әдістері және петрографиялық сипаттамаларды құрастыру дағдылары. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер минералдардағы жарық толқындарының таралу заңдылықтарын және олардың оптикалық қасиеттерін, сондай-ақ тау жыныстарының пайда болу жағдайлары туралы білім алады, сонымен қатар оларды петрографиялық әдіспен зерттеп, сипаттауды үйренеді. поляризациялық микроскоп.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Геокарталау және қашықтан зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты: жер қыртысының геологиялық құрылымын түсінудің негізгі құралдарының бірі ретінде геологиялық түсіру әдістері мен әдістерін меңгеру; қолда бар геологиялық материалдарды талдау және пайдалы қазбалардың ашылуына қатысты зерттелетін аумақтардың болашағын анықтау дағдыларын меңгеру; геологиялық түсірістердің жалпы ізденістерінің мазмұнымен таныстыру; әртүрлі масштабтағы геологиялық түсірістерді ұйымдастыру және өндіру және оларға қойылатын негізгі талаптар бойынша білім алу; геологиялық графикамен жұмыс істеу және есеп беру материалдарын дайындау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ұңғыларды бұрғылау
    Несиелер: 5

    Ұңғыманы бұрғылау мақсаты геологиялық және мұнай-газ кәсіпшілігі жұмыстарын жүргізу кезінде Керн рөлі туралы, Мұнай және газ кен орындарын болжау және игеру кезінде Кернді кешенді зерттеу нәтижелерін пайдалану қажеттілігі, мүмкіндіктері мен тәсілдері туралы түсінік беру болып табылады. Курстың міндеті - бұрғылау кезінде өзекті таңдау әдістері туралы білім беру (оның ішінде мамандандырылған өзек: герметикалық және бағдарланған); негізгі материалдың бастапқы құжаттамасы туралы.

    Оқу жылы - 3
  • Деректер қоры
    Несиелер: 5

    Курс мәліметтер қоймасының негізгі түсініктерін, сақтау түрлерімен танысады. Курста деректердің физикалық және концептуалды модельдерін анықтауға байланысты практикалық аспектілер, олардың арасындағы айырмашылықтар және мәліметтер қорын құру мәселелерін шешу тәсілдері қарастырылады. Деректерді сақтаудың әртүрлі түрлері талқыланады, деректерге тиімді қол жеткізуді ұйымдастыру және деректерге қол жеткізу құқықтарын шектеу алгоритмдері зерттеледі. Курстың негізгі бөлігі деректердің реляциялық моделіне және SQL тіліне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Пайдалы қазба кенорындарын іздеу мен барлау әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында алынған білім студенттің болжам жасаудың негізгі геологиялық алғышарттарын анықтау, жобаны құру және геологиялық барлау және барлау жұмыстарын сауатты жүргізуді қамтамасыз етуі керек. Перспективті аумақтарды, құрылыстар мен аумақтарды кешенді зерттеу, геологиялық, шлихтік, геохимиялық және болжамдық металлогендік карталарды жасау, пайдалы қазбалардың кен орындарын іздеу және шекараларын анықтау, пайдалы қазбалардың болжамдық ресурстарын (және қорларын) анықтау, зерттелетін объектіге геологиялық-экономикалық бағалау жүргізу және бағалау іздеу-барлау жұмыстарының тиімділігі.

    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеология және инженерлік геология негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жер асты сулары мен тау жыныстарының өзара әрекеттесуін зерттеу, жер асты суларының химиялық және физика-механикалық қасиеттерін анықтау. Олар көпфазалы жүйелер ретінде жер асты суларының күрделі құрамын және тау жыныстарында дамитын процестерді талдауды үйренеді. Студенттер қауіпсіз инженерлік-құрылыс жұмыстарын орындау үшін жер қыртысының жоғарғы горизонттарының морфологиясын, динамикасын және аймақтық ерекшеліктерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
  • Көмірсутекті қосылыстар геологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – табиғи органикалық қосылыстардың тірі заттан жанғыш минералдарға дейінгі эволюциясын зерттеу; биологиялық жүйелердің геологиялық объектілерге айналу жолдары мен механизмі. Студенттер мұнай-газ және көмір бассейндерінің элементтерін анықтауды, мұнай, газ және шымтезек, көмір және сланец қабаттарының жинақталуының қалыптасу жағдайларын қалпына келтіруді үйренеді, көмірсутек кен орындарын орналастыру заңдылықтарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
  • Литология
    Несиелер: 5

    Студенттердің әдістемесін оқуы және шөгінді жыныстардың (кендерді қоса алғанда) және олардың парагенетикалық бірлестіктерінің материал құрамын, құрылымын, текстурасын, физикалық-механикалық қасиеттерін және генезисін зерттеу әдістері мен әдістері; олардың қатар тіршілік ету заңдылықтарын, пайда болу жағдайлары мен процестерін және жер қыртысының кейінгі кезең-кезеңімен өзгеруін білу; сондай-ақ жердің шөгінді қабықшасының (стратисферасының) пайда болуының және оның Жердің геологиялық тарихындағы эволюциясының көп деңгейлі процестерін ашу.

    Оқу жылы - 3
  • Өлшеуіш және ақпараттық технология негіздері
    Несиелер: 5

    Пән физикалық шамаларды өлшеудің жалпы принциптерін, өлшеу әдістері мен құралдарын оқуға, өлшеу және ақпараттық жүйелерді оқуға бағытталған. Олар электрлік, магниттік және электрлік емес шамаларды өлшеудің негізгі әдістері мен құралдарын, өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау әдістерін меңгереді, қазіргі заманғы өлшеу технологияларымен және оларды тәжірибеде қолданумен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Пайдалы қазбалар туралы оқу негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – геология және пайдалы қазбалар кен орындары туралы ілімнің іргелі негіздерін, пайда болу жағдайларын, құрылымдық ерекшеліктерін және әртүрлі сериялардың, топтардың және кластардың пайдалы қазбаларын зерттеу. Олар кен орындарының кластары мен түрлерін анықтау дағдыларын меңгереді, металл және металл емес минералды шикізат кен орындарының өндірістік-генетикалық түрлерінің геологиясын біледі, кен орындарын іздеу мен барлау әдістерінің оңтайлы кешенін дұрыс таңдайды.

    Оқу жылы - 3
  • Жер қойнауын пайдалану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақстандағы жер қойнауын пайдалану саласындағы заңнамалық базаны зерттеу. Студенттер жер қойнауын пайдаланушылардың қызметін лицензиялау ерекшеліктерін біледі және құзырлы органдарға құжаттарды ресімдеу дағдыларын меңгереді. Олар геологиялық ақпаратты жинаудың, өңдеудің, сақтаудың, жер қойнауын пайдалану саласындағы негізгі ақпараттық-талдамалық өнімдерді пайдаланудың және геологиялық барлау жобаларының қарапайым сметасын құрастырудың практикалық мәселелерін шеше алады.

    Оқу жылы - 3
  • Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі құралдары мен әдістерін меңгеру. Оқуды аяқтағаннан кейін студенттер ақпараттық қауіпсіздікті құру принциптерін түсінуді үйренеді. Ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді жіктей және бағалай алады; ақпараттық қауіпсіздік саласындағы кәсіби терминологияны меңгеру. Автоматтандырылған жүйелердің тиімді және қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелердің құралдарын пайдалана алады; операциялық жүйелерді қорғаудың тиімділігі мен сенімділігін бағалауды үйрену; операциялық жүйелердің қауіпсіздік саясатын жоспарлау дағдыларын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жер қойнауын пайдаланудағы WEB-ГАЖ
    Несиелер: 5

    Бұл пән Веб-ГАЖ пәніне балама болып табылады және Веб –ГАЖ, геопортал, мешап, мобильді ГАЖ тұжырымдамасы мен техникалық негіздері туралы теориялық және практикалық білім береді. ESRI (ArcGIS online, server) өнімдерінің мысалында және ашық ресурстардың (QGIS, Mapserver, Geoserver) мысалында кен орындары, жер қойнауын пайдалануға арналған лицензиялар, пайдалы қазбалар қорлары, инфрақұрылымдар және т.б. туралы деректер базасын құру, басқару, талдау үшін веб-ГАЖ технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өнеркәсіптік типтер және пайдалы қазба кенорындарын бағалау
    Несиелер: 6

    Өнеркәсіптік пайдалы қазбалар кен орнын табу әдістерін меңгеру. Жер қыртысындағы кен орындарының орналасуын бақылайтын факторларды зерттеу. Кен орындарының іздестіру белгілерін зерттеу. Іздеу әдістері мен барлау жүйелерін қарастыру. Барлаудың принциптері, кезеңдері, әдістері мен жүйелері, барлау желісінің тығыздығының нысаны мен негіздемесі қарастырылады. Оның параметрлерін оңтайландырудың математикалық әдістері туралы түсінік берілген. Пайдалы қазбаларды барлау кезінде сынаудың түрлері мен әдістері сипатталады; үлгілерді өңдеу және аналитикалық зерттеулер процестері бөлектеліп, олардың орындалуын бақылау көрсетілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жерді қашықтықтан зоныдылау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – картографиялық, геодезиялық және экологиялық мәселелерді шешуде спутниктік түсірілім мәліметтерін өңдеу және талдау әдістерін меңгеру. Студенттер Жерді қашықтықтан зондтау нәтижелерін түсінеді, белсенді және пассивті режимде жұмыс істейтін заманауи сенсорларды пайдалана алады. Олар спутниктік суреттерді өңдеу технологиясын, соның ішінде кескінді жақсарту және суретті интерпретациялау әдістерін меңгереді және геологиялық және экологиялық мәселелерді шешу үшін қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу әдістерін таңдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Уран кенорындары ұңғымаларын геофизикалық зерттеу
    Несиелер: 6

    Геологиялық мәселелерді шешудегі ГАЖ рөлін көрсетеді: секциялардың литологиялық-стратиграфиялық бөлінуі, уран кен орындарының бөлінуі және олардың физикалық қасиеттері мен ұңғыма аралық корреляциясын анықтау. Уранның геохимиялық және ядролық-физикалық қасиеттерін, жерасты ұңғымалық шаймалау тәсілімен уран кен орындарын барлау және игеру кезінде ұңғымалардағы геофизикалық зерттеу әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Минералдық ресурстар мен қорларды геологиялық бағалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы заңнамаға сәйкес кен орындарын геологиялық-экономикалық бағалау принциптерін меңгеру. Қазақстан Республикасының Заңдары мен нормативтік-құқықтық актілері зерттелуде, геологиялық барлаудың кезеңдері мен кезеңдері ажыратылады. Студенттер МПИ өнеркәсіптік құндылығының критерийлерін қолданады, барлау әдістерін таңдай алады, пайдалы қазбалар қасиеттерінің өзгергіштігіне баға бере алады. Олар KazRC халықаралық стандарттарына сәйкес геологиялық құжаттаманы бағалау мен жүргізудің жаңа принциптеріне сәйкес бағдарламалар мен есептерді құрастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қазақстанның мұнайлы-газды облыстарының шөгінді таужыныстарының петрографиясы
    Несиелер: 5

    «Шөгінді тау жыныстарының петрографиясы» курсының мақсаты студенттерді литологияның қазіргі теориясымен, негізгі ұғымдарымен, классификацияларымен, әдістерімен және әдістемелерімен, химиялық және минералдық құрамының ерекшеліктерімен, шөгінді түзілістердің құрылымы (құрылымы мен текстурасы) және генезисі ( жыныстар мен шөгінділер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жобаларды басқару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіптік саладағы өнімділікті арттыру мақсатында нарықтық жағдайларда жобаларды басқарудың жалпы үрдістерін зерттеуге бағытталған. Басқарудың мәні, түсінігі, құрамы, міндеттері мен мәселелері. Жобаларды басқарудың ғылыми әдіснамасын зерттеу. Ұйымдастыру тұжырымдамасы, команданың сыртқы және ішкі ортасы, байланыс. Жобаларды басқаруға қойылатын талаптар. Жобаларды басқарудағы шешім қабылдаудың рөлі. Басқару функцияларын орындаудағы дағдарысқа қарсы бағдарламалар түсінігі. Басқару мәдениеті және кәсіби этикет туралы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Органикалық заттарды, мұнай мен газды зертханалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – минералдар мен тау жыныстарындағы көмірсутектерді зерттеу әдістерін оқу. Курсты аяқтаған соң студенттер мұнай мен мұнай өнімдерінің құрамындағы суды анықтау үшін арнайы құрал-жабдықтарды қолдана алады, мұнайдың сусыздану себебін анықтайды, әртүрлі генезді каустобиолиттердің құрамын ажырата алады. Олар әртүрлі генездегі каустобиолиттерден әртүрлі көмірсутекті компоненттер мен шайырларды бөліп алу мүмкіндігіне ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жалпы және қолданбалы геохимия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – кен орындарын іздеу және барлау, кешенді бағалау және игеру, сонымен қатар экологиялық қолайлы немесе қауіпті аймақтарды анықтау үшін геохимиялық мәліметтерді теориялық және практикалық қолдануды меңгеру. Олар геохимиялық мәліметтерді геологиялық карталау және корреляция мақсатында пайдалана алады, геохимиялық карталарды жасауды үйренеді және геохимиялық аномалияларды графикалық түрде де, мәліметтер базасында да анықтайды. Олар пайдалы қазбалар үшін перспективалық аумақтарды, сондай-ақ экологиялық қауіпті немесе ластанған аумақтарды бөлуге мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геология және уран кенорындарын іздеу әдістері
    Несиелер: 6

    Уран кен орындарын іздеудің геологиялық негіздері олардың аймақтық және жергілікті іздестіру критерийлері, іздестіру ерекшеліктері мен барлау аймақтарының табиғи жағдайлары болып табылады. Іздеу критерийлері берілген геологиялық жағдайда пайдалы қазбалардың кен орындарын табу мүмкіндігі мен ықтималдығын бағалауға мүмкіндік береді. Олар әртүрлі өнеркәсіп түрлері үшін әртүрлі. Маңызды іздестіру белгілерінің қатарында уранның минералдануының әртүрлі көріністері, уранның бастапқы және қайталама дисперсиялық ореолдары (негізгі тау жыныстарында, борпылдақ шөгінділерде, табиғи суларда, өсімдіктерде және топырақ ауасында) бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Аэроғарыштық түсіру әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің бір бөлігі ретінде студенттер геодезия және кратография мәселелерін шешу үшін аэроғарыштық түсіру әдістерін қолданудың теориялық негіздерін зерттейді. Аэрофототүсірілімдердің физикалық және геометриялық негіздері, әртүрлі диапазондағы ғарыш түсірілімдерінің платформалары мен датчиктері қарастырылады. Студенттер әртүрлі бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, аэроғарыштық суреттерді өңдеу дағдыларын алады, кескіндердің геореференциясын орындауды, бейнеленген объектілерді жіктеуді және ортофотокарталарды, цифрлық рельефті және рельефтік модельдерді жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қолданбалы геохимиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – химиялық элементтердің және олардың табиғи қосылыстарының таралу заңдылықтарын зерттеу. Оқушылар жер қыртысындағы элементтердің жиналу және миграция факторлары, пайдалы қазбалардың кен орындарының түзілуі туралы білім алады. Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер біріншілік, екіншілік ореолдар мен элементтердің дисперсия ағындары бойынша геохимиялық зерттеулердің нәтижелерін талдай алады; геохимиялық мәліметтерді интерпретациялау мен есептеулерді іс жүзінде жүзеге асыра алады, карталар мен диаграммаларды құру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кеніштік геологиялық қызметтің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – игеріліп жатқан кен орнының құрылымын, геологиялық құжаттаманы жүргізу әдістері мен әдістерін, сынау әдістері мен әдістерін, ысыраптар мен кедейленуді есепке алу. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер геологиялық құжаттаманы жүргізуді үйренеді, физикалық және химиялық геотехнологияны қолданудың орындылығы мен мүмкіндігін бағалай алады; стандартты техникалық және технологиялық шешімдерді нақты тау-кен-геологиялық жағдайларға бейімдеу, мамандандырылған компьютерлік бағдарламаларда жоспарлар мен бөлімдерді құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жер қойнауының геометриясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жер қойнауының геометрия және квалиметрия принциптері мен заңдылықтарын меңгеру, бақылауларды өңдеудің математикалық әдістерін, проекцияларды салуды меңгеру. Олар кен орындарының пайда болу жағдайлары мен физика-химиялық қасиеттерін анықтау, қорларды есептеу және кен орындарын игеру кезінде пайдалы қазбалар қорларының қозғалысын басқару дағдыларын меңгереді. Олар тау-кен және барлау есептерін геометриялық шешу үшін квалиметриялық мәліметтерді іс жүзінде қолдана алады, сонымен қатар пайдалы қазбаларды өндіруде ұтымды тәсілді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • ПҰА-дан аэрофототүсіріс деректерін өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – ұшқышсыз ұшатын аппараттарды және оларға орнатылған геосканерлерді пайдалану технологиясын оқу. Студенттер пиксельге бірнеше сантиметр рұқсатымен және 5 см-ге дейінгі геосілтеме дәлдігімен жоғары сапалы кеңістіктік деректерді, сондай-ақ Agisoft Metashape Pro бағдарламасында аэрофотосуреттерді автоматты өңдеуден алынған деректерді ортофотокарталарды, DEM және егжей-тегжейлі карталарды жасау үшін пайдалана алады. 3D жер бедерінің үлгілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Минералдар және таужыныстарды микроскопиялық зертеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – өткізілетін жарықта минералдар мен тау жыныстарын микроскопиялық зерттеу принциптерін оқу. Пәнді өткеннен кейін студенттер петрографиялық микроскоптың құрылғысын біледі және оны қолдана алады. Олар бір никольде жарық әсерлерін анықтау дағдыларын меңгереді, қос сыну және кедергі құбылыстарын біледі және түсінеді. Интерференциялық түс ретін, созылу белгісін, сөну бұрышын және минералдардың басқа оптикалық сипаттамаларын анықтай алады, минералдарды, микроқұрылымдарды анықтауды, сипаттама жасауды және тау жыныстарының атауын және генезисін анықтауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геологиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    "Геологиядағы компьютерлік технологиялар" пәні студенттерге сандық картографиялау және кеңістіктік байланыстыру үрдісінің әдістері туралы білім алуға мүмкіндік береді; кеңістіктік байланыстыруды талап етпейтін стратиграфиялық колонкалар мен схемаларды құрастыру үшін дизайнерлік бағдарламаларда жұмыс істей білу; әртүрлі мазмұндағы және мақсаттағы сандық карталарды құрастыру дағдылары; MapInfo, CorelDraw бағдарламаларымен сауатты жұмыс істей білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геологиядағы қазіргі бағдарламалық қамтамасыздандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – пайдалы қазбалардың қорларын үш өлшемді геологиялық модельдеу және бағалау үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер 3D ортасында әртүрлі барлау деректерін визуализациялау және интерпретациялау үшін деректер қорын құру және жүргізу мүмкіндігіне ие болады. Олар графикалық қолданбаларда 3D модельдерін құруда білікті болады және Micromine бағдарламалық жасақтамасының тәжірибелі пайдаланушылары болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тау-кен-геологиялық 3D модельдеу
    Несиелер: 4

    «Тау-кен-геологиялық 3D модельдеу» - студенттерді жер қыртысындағы геологиялық құрылымдар мен процестердің үш өлшемді модельдерін құру әдістерімен таныстырады. Пәнге геологиялық модельдеу әдістерін зерттеу, заманауи бағдарламалық шешімдермен жұмыс істеу және геотехникалық жобалардың үш өлшемді модельдерін құру кіреді. Оқытуға дәрістер, компьютерде практикалық жаттығулар және нақты геологиялық мәліметтермен жұмыс кіреді. Пәннің мақсаты студенттерді геология және жер қойнауын пайдалану саласындағы тереңдетілген іс жүргізуге дайындау. Нәтиже тау-кен-геологиялық жұмыстарды ұйымдастыру, шығармашылық ойлау, кәсіби ынтымақтастық және сыни талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геологиядағы Картография және ГАЖ
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушыларда пәнді қалыптастыру болып табылады: - геоақпараттық жүйелердің теориялық ережелерін, негізгі әдістері мен технологияларын түсіну;; - тау жыныстары массивінің цифрлық модельдерін сандық картаға түсіру және кейінгі талдау бойынша жұмыста ГАЖ-пакеттерді пайдалану білігін алу; - тау-кен жұмыстарын маркшейдерлік қамтамасыз ету бойынша жұмыста ГАЖ-пакеттерді пайдалану білігін алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геологиялық барлау жұмыстарының инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – пайдалы қазбаларды іздеу мен барлаудың жаңа әдістерін жасау, бұл жылжымалы формалар әдісімен геохимиялық карталау әдісі, ұшқышсыз ұшатын аппараттарда әуе-геофизикалық әдістер, әуедегі гамма-спектрометриялық түсіру. Олар Жерді қашықтықтан зондтауды әртүрлі диапазондарда қолдану тәжірибесін, соның ішінде термиялық инфрақызыл аэрофототүсірілімдерді, олардың перспективалары мен кемшіліктерін үйренеді. Студенттер ауадағы лазерлік сканерлеу тәжірибесін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геоморфология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жер қыртысының бетін зерттеу және тау жыныстары мен құрылыстардың шығу тегі мен жасын анықтау. Пәнді меңгергеннен кейін студенттер аймақтың даму тарихын қалпына келтіреді, жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын көрсетеді. Олар білімдерін жер қыртысының зерттелетін аймағының геологиялық құрылымы мен дамуына рельефтің тәуелділігін анықтау үшін пайдалана алады. Деректерді талдау және салыстыру негізінде олардың қалыптасу кезеңдері мен тарихын анықтауға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • ҰГЗ теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 6

    Бұл ғылыми-қолданбалы курс, оның негізгі міндеті ұңғымаға жақын кеңістіктегі геофизикалық өрістердің ерекшеліктерін (электромагниттік, ядролық-физикалық, сейсмикалық-акустикалық, термиялық), олардың сипаты туралы теориялық түсініктерді, сондай-ақ ұңғымада геофизикалық әдістерді практикалық қолдануды қарастырудан тұрады. Студенттерді Ұңғымаларды зерттеудің геофизикалық әдістерінің теориясымен, кейбір әдістердің далалық бақылау әдістемесімен

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геотектоника және геодинамика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: құрылымы, қозғалыстары туралы заманауи идеяларды меңгеру, жалпы Жердің құрылымы мен дамуына байланысты жердің жоғарғы қатты қабықтарының деформациялары мен дамуы. Студенттер белгілі бір тектоникалық режимдер мен геодинамикалық қондырғыларға тән белгілері бойынша сәйкес келетін аймақтарды танып, анықтай алады, тектоникалық аудандастыруды жүргізеді және жекелеген аумақтардың тектоникалық құрылымын сипаттай алады. Палеотектоникалық және геодинамикалық талдау жүргізе алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Минералдар мен кендерді зертханалық зерттеулер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – шағылысқан жарықта микроскоппен минералдарды зерттеу әдістерін меңгеру. Студенттер диагностикалық белгілерді анықтай алады: рефлексия, түс, морфология, үзіліс, изотропия және анизотропия, қосарланған рефлексия, ішкі рефлексия. Жылтыратылған қималардың сипаттамасын жазуды, минералдардың түзілу ретін анықтауды үйренеді. Кендердің құрылымдық ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен құрылымын талдау дағдыларын меңгеру; пайдалы қазбалардың генезисін анықтай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тау-кен ісі
    Несиелер: 6

    Тау-кен өндірісінің негізгі терминдері мен түсініктері. Тау-кен өнеркәсібінің және тау-кен өнеркәсібінің әзірлемелерінің классификациясы. Тау жыныстарының классификациясы және минералдардың сорттары. Тау жыныстарының физикалық және механикалық қасиеттері. Кен қазбаларының тұрақтылығы. Технологиялық процестер және тау-кен жұмыстарын механикаландыру. Механизмдер мен жабдықтар. жарылыс теориясы. Өнеркәсіптік жарылғыш заттар. Ашық және жерасты жұмыстардағы жарылыс жұмыстары. Қалыпты тау-кен-геологиялық жағдайда шахталардың оқпандарын салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынас дағдыларын көрсету; пәнаралық командаларда жұмыс істеу, келіссөздер жүргізу, байланыс орнату, қақтығыстарды шешу, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу және олар үшін жауапты болу

  • Код ON2

    Кәсіби қызмет барысында туындаған мәселелерді шешу үшін физика-математикалық аппаратты, геология ғылымы мен техниканың жетістіктерін пайдалану

  • Код ON4

    Құқықтық жүйе негіздерін, Қазақстан Республикасының заңнамасын және экология, жер қойнауын пайдалану саласындағы халықаралық тәжірибені білуді қолдану

  • Код ON5

    Заманауи технологиялар мен жабдықтарда жұмыс істеу, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды пайдалану; геологиялық және басқа ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің өзіндік әдістерін, әдістері мен құралдарын

  • Код ON12

    Өмір бойы білім алу, жұмыс істеу және белгісіздік пен тез өзгеретін тапсырма жағдайларына бейімделу

  • Код ON3

    Пайдалы қазбаларды, тау жыныстарын, түзілімдерді анықтау және жіктеу, зертханалық мәліметтерді талдау

  • Код ON10

    Кәсіби тәжірибеге қажетті әдістерді, дағдыларды және заманауи инженерлік құралдарды қолданыңыз

  • Код ON7

    Пайдалы қазбалар кен орындарының қорларын есептей отырып, жылжымалы және стационарлық геологиялық орталарды модельдеудің математикалық, ақпараттық әдістерін практикада қолдану.

  • Код ON9

    Мамандандырылған бағдарламаларда әртүрлі масштабтағы және мақсаттағы геологиялық карталарды құрастыру, мәліметтерді талдау, географиялық ақпараттық жүйелер мен мәліметтер базасын пайдалану

  • Код ON8

    Жаһандық, экономикалық, экологиялық және әлеуметтік контексте техникалық шешімдердің әсерін анықтау

  • Код ON6

    Барлау жобаларын әзірлеу және басқару, зондтау, геологиялық түсіру, картаға түсіру, заманауи әдістерін қолдану

  • Код ON11

    Техникалық, геологиялық, экономикалық мәселелерді анықтап, дер кезінде шешім қабылдау

6B05203 6B05203-География
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05203 География
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05203 Гидрология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05203 Рекреациялық география және туризм
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05203 Қолтанбалы геология
Бакалавриат

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: B052 Жер туралы ғылым

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top