Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06106 Ақпараттық жүйелер в Satbayev University

  • Физика I
    Несиелер: 5

    Мақсаттары: классикалық, қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; физиканың техниканың дамуына әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Бөлімдер қарастырылады: механика, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық кинетикалық теория және термодинамика негіздері, Тасымалдау құбылыстары, үздіксіз орта механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән Математика I-нің жалғасы болып табылады. курстың бөлімдеріне бір айнымалы және бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есептелуі, қатарлар теориясы кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар. Сандық қатарлар теориясы, функционалды қатарлар теориясы, Тейлор мен Маклорен қатарлары, қатарларды жуық есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық жүйелер негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – ақпарат, мәліметтер, жүйелер, жүйелердің жіктелуі туралы негізгі түсініктерді меңгеру; АЖ-де шешілетін міндеттер; ақпараттық жүйелердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптері және АЖ классификациясы. Жүйелердегі үздіксіз және цифрлық ақпаратты көрсету, түрлендіру, өңдеу және түрлендіру әдістері қарастырылады. Курс сонымен қатар ақпаратты қамтамасыз ететін және тарататын тиісті ұйымдық ресурстарды (адамдық, техникалық, қаржылық және т.б.) зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Курс программалаудың негізгі ұғымдарын зерттейді: оператор, айнымалы, процедура, функция, деректер түрі. Алгоритмдердің сызықтық, тармақталған, циклдік сияқты негізгі құрылымдары қарастырылады. Курс мәліметтерді ұсынудың негізгі формаларын қарастырады: жолдар, құрылымдар, массивтер, тізімдер. Бөлек тақырыптар кеңінен қолданылатын сұрыптау алгоритмдерін құруға, массивтегі минималды және максималды мәндерді іздеуге, жолды өңдеуге, итерациялық және рекурсивті алгоритмдерге, алгоритмдердің блок-схемаларын құруға және олардың негізінде бағдарламаларды жасауға арналған.

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және оның қосымшаларын зерттеуге арналған. Пәннің негізгі ережелері бітіруші кафедралар оқытатын барлық жалпы білім беретін инженерлік және арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері, талдауға кіріспе, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу кіреді. Теңдеулер жүйесін шешу әдістері, геометрия, механика, физика есептерін шешуде векторлық есептеулерді қолдану мәселелері қарастырылады. Жазықтық пен кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, бағыт бойынша туынды және градиент, бірнеше айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Пән кодтау теориясы, жиындар теориясы, графиктер теориясы, математикалық логикамен айналысады. Атап айтқанда, кодтау теориясының, жиындар теориясының, графиктер теориясының негіздері; логикалық алгебра теориясы; цифрлық құрылғыларды синтездеу және талдау үшін математикалық аппарат, минималды комбинациялық схемаларды синтездейтін, логикалық функцияларды түрлендіру; кодтауды орындау.

    Оқу жылы - 2
  • Ақпараттық жүйелердегі деректер базасы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқып-білудің мақсаты – ақпараттық жүйелерде мәліметтер қорын әзірлеуде негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курс келесі мәселелерді қамтиды: мәліметтер қоры теориясының негізгі ережелері, мәліметтер қоймасы, білім базасы; концептуалды, логикалық және физикалық деректер моделін құрудың негізгі принциптері; қазіргі мәліметтер базасының схемасын әзірлеу құралдары; қазіргі заманғы деректер қорын басқару жүйелерінде мәліметтер қорын схемаларды сипаттау әдістері; ақпараттық жүйелердің үлгілері мен құрылымдары.

    Оқу жылы - 2
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 5

    Курс алгоритмдер мен деректер құрылымдарын талдау мен жобалаудың негізгі тәсілдерін қамтиды. Курс алгоритм күрделілігінің ең нашар жағдайдағы асимптотикалық бағасы, реттілік статистикасын сұрыптау және таңдаудың тиімді алгоритмдері, деректер құрылымдары (екілік іздеу ағаштары, үйінділер, хэш кестелері), алгоритмді жобалау әдістері (бөлу және жеңу, динамикалық бағдарламалау, ашкөз стратегия), графтардағы негізгі алгоритмдер (ең қысқа жолдар, топологиялық сұрыптау, қосылған құрамдас бөліктер, ең аз таралу ағаштары) сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
  • Математика III
    Несиелер: 5

    Пән-математик II-нің жалғасы. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: қарапайым дифференциалдық теңдеулер және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері. Бөлінетін айнымалылары бар, біртекті, толық дифференциалдардағы дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықты біртекті емес дифференциалдық теңдеулер, тұрақты коэффициенттері бар сызықтық дифференциалдық теңдеулер жүйесі, оқиғалардың ықтималдығын табу; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеу; эксперименттік деректерді өңдеудің статистикалық әдістерін қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
  • Web бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс веб-бағдарламалау және веб-қосымшаларды әзірлеу негіздерін оқуға арналған. Курс Интернет қызметтерін жүзеге асыратын бағдарламалық қамтамасыз етудің жұмыс істеу негіздері, конфигурациялау және әкімшілендіру; HTML 5 белгілеу тілі; CSS көмегімен веб-беттердің орналасуының негіздері; JavaScript тілінің негіздері және jQuery, AngularJS фреймворктары; веб-беттерді жобалаудың негізгі үлгілері; сервер тілдерінің негіздері; деректер базасының технологиялары сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Курс компьютерде кескіндерді генерациялауды, атап айтқанда компьютерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерін, растрлық графика алгоритмдерін, 2D және 3D модельдеу, көпбұрышты модельдерді зерттейді. 2D және 3D кескіндерді генерациялау үшін OpenGL графикалық кітапханасын пайдалану, көмекші кітапханаларды пайдалану технологиялары қарастырылған. Пәнді оқығаннан кейін студенттер кез келген графикалық құралдарды меңгеріп, оқуды жалғастырып, графикалық кітапханаларды пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
  • Объектілі-бағытталған программалау
    Несиелер: 5

    Курс келесі тақырыптарды қамтиды: объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасы; сыныптар мен объектілер; бағдарламалау тілінде бизнес-ортаның концепцияларын жобалаудың жоғары деңгейлі әдісін қолдана отырып, масштабталатын бағдарламалық қамтамасыз етуді құру принциптері; С++, Java және С# бағдарламалау тілдері; абстракция, инкапсуляция, тұқым қуалау, полиморфизм принциптері; бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау үлгілері; бағдарламалық өнімдерді жасаудағы практикалық дағдылар.

    Оқу жылы - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бұлтты есептеулердің негіздері
    Несиелер: 4

    Курс бұлтты есептеулердің теориялық негіздерін, ішкі құрылымы мен практикалық іске асырылуын, бұлттық есептеулер мен веб-қызметтерді пайдаланудың қолданбалы мысалдарын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер бұлтты жүйелердің негізгі сыныптарын, бұлтты есептеулер саласындағы негізгі стандарттарды, веб-технологияларды және веб-сервистерді, қолданбалы мәселелерді шешу және веб-қызметтерді және бұлттық жүйелерді құру үшін бұлтты есептеулерді пайдалану принциптерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
  • Статистикалық талдау құралдары
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты статистикалық талдаудың бағдарламалық платформаларын, олардың құнды және пайдалы ақпаратты корпоративтік деректерден тез алуға мүмкіндік беретін функциялардың кең жиынтығын зерттеу болып табылады. Курстың мазмұны сонымен қатар статистикалық талдаудың әдістері мен модельдерін зерттеуді және оларды MS Excel, SAS, SPSS, R сияқты заманауи құралдарды қолдана отырып есептерді шешуге қолдануды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Операциялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты өндірістік, экономикалық және ұйымдастырушылық процестер үшін операцияларды талдаудың принциптері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Әр түрлі процестер мен жүйелерді рәсімдеу әдістері, күрделі жүйелердің негізгі параметрлерін табу жолдары, процестер мен жүйелер модельдерін құру принциптері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: операцияларды зерттеудің негізгі жолдары мен кезеңдерін білуі керек; есептерді талдау және шешу алгоритмдерін жасай білуі керек; операцияларды зерттеудің негізгі кезеңдерін әзірлеу дағдылары болуы керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ақпараттық жүйелер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің компьютерлік архитектура және ақпараттық жүйелер (АЖ) архитектурасы саласындағы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны АЖ архитектурасының жіктелуін, АЖ құру принциптерін, ақпараттық жүйелердің модельдері мен ресурстарын, тұтас жүйе үшін қағидаттық маңызы бар ақпараттық жүйелердің негізгі құраушы элементтерін қамтиды. Курсты оқу барысында білім алушылар ақпараттық жүйелердің архитектурасын әзірлеу құралдарын және ақпараттық жүйелерді әзірлеу құралдарын қолданатын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • NoSQL деректер базасы және қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты NoSQL негізгі мәліметтер қорын оқу: құжатқа бағытталған, бағаналық, кілттік-мәндік, графиктік және т.б.. Курста мәліметтер қорының әрбір түрінің кірістірілген тілінің ерекшеліктері, сақтау жүйелерін жобалау әдістері талқыланады. , сұрауларды құру және оларды орындау жылдамдығы үшін оңтайландыру әдістері, қазіргі заманғы NoSQL шешімдері және реляциялық және NoSQL тәсілдерінің салыстырмалы талдауы бар. Мәліметтер базасының сенімділігін, ақауларға төзімділігін және ауқымдылығын қамтамасыз ету мәселелері талқыланады.

    Оқу жылы - 3
  • Devops инженерия
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламалық қамтамасыз етуді құру, конфигурациялау, орналастыру және бағдарламалық өнімнің нұсқаларын жылдам шығару әдістемесін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұны үздіксіз интеграциялық процестерді ұйымдастыруды, DevOps парадигмасы шеңберінде бағдарламалық қамтамасыз етуді орналастыруды және жеткізуді қамтиды. Біз әзірлеу процесін автоматтандырудың заманауи технологияларын зерттейміз - Docker, Docker-Compose, Jenkins. Әртүрлі ерекшеліктегі жобалар үшін технологияларды қолдану мысалдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Capstone project 2
    Несиелер: 4

    Курс студенттердің инвестицияларды тарту және бизнесті масштабтау процесі туралы түсінігін зерделеуге және қалыптастыруға бағытталған; стартапқа инвестиция тарту саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді өту барысында студенттер келесі мәселелерді қарастырады: әртүрлі қаржыландыру көздерін іздеу және анықтау және бизнеске әлеуетті инвесторларды таңдау; үдеткіштерге жүгіну; инвестициялық құжаттаманы дайындау; инвестициялық презентациялар жасау; жобаны әлеуетті инвесторға таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Компьютерлік желілер және телекоммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-жергілікті желілерден (LAN) ғаламдық Интернет желісіне желілік байланысты зерттеу. TCP / IP протоколдар жиынтығына ерекше назар аудара отырып, олардың әрқайсысы үшін стандартты мәселелер мен бірқатар шешімдер қарастырылады. Сонымен қатар, бұл студенттерді нақты Ақпараттық қауіпсіздік операцияларына дайындайды.

    Оқу жылы - 3
  • Операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-операциялық жүйелерді Жүйелік бағдарламалау мен басқаруды үйрену үшін қажетті бастапқы дағдыларды, соның ішінде операциялық жүйелерді баптау және талдау дағдыларын игеру. Операциялық жүйелердің негізгі үш кіші жүйесіне ерекше назар аударылады: процестерді басқару (процестер, ағындар, процессорды жоспарлау, синхрондау және блоктау), жадты басқару (сегментация, параққа бөлу, пейджинг), файлдық жүйелер және таратылған жүйелерге арналған операциялық жүйелерді қолдау.

    Оқу жылы - 3
  • АТ-дағы инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – инновациялар үшін ақпараттық технологияларды енгізу және ұйымдық процестер мен құндылық ұсыныстарды (өнімдер мен қызметтерді) түрлендіру үшін қажетті құзыреттіліктерге бағытталған мәселелерді зерттеу. Курс басқаруға арналған цифрлық стратегиялар талап ететін цифрлық инновацияларды құру, тарату және коммерцияландыруға қатысты мәселелерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Capstone project 1
    Несиелер: 5

    Курсты Зерттеудің мақсаты-IT жобаларын басқару әдістерін қолдану,идеяларды нақты шешімге айналдыру және оны жүзеге асырудың оңтайлы тәсілін анықтау. Курс қатысушылары өз өнімдері мен қызметтерін жобалау, әзірлеу және одан әрі дамыту үшін қажетті процесс, негізгі әдістер мен құралдар туралы толық түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Киберқауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты Киберқауіпсіздіктің барлық салаларын қамтитын негізгі білім мен дағдыларды алу болып табылады — ақпараттық қауіпсіздік, жүйелер мен желілердің қауіпсіздігі, мобильді құрылғылардың қауіпсіздігі, физикалық қауіпсіздік, этикалық және құқықтық талаптар, Бизнестің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету барысында салдарларды қорғау және азайту технологиялары мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірістік, экономикалық және ұйымдастырушылық процестердің оңтайлы шешімдерін табудың принциптері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: оңтайландыру есептерінің модельдерінің типтік кластарын және жүйенің модельдерін құру принциптерін және оңтайландырудың негізгі парадигмаларында олардың жұмыс істеу процестерін білуі керек; есептерді шешу алгоритмдерін жасай білуі керек; оңтайлы шешімдерді табудың негізгі кезеңдерін әзірлеу дағдылары болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Стартаптар және технологиялық кәсіпкерлік
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – технологиялық кәсіпкерлік және инновациялық жобаларды басқару, атап айтқанда оларды әзірлеу, енгізу және жүзеге асыру саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру. Курста бизнес-модельдерді әзірлеу, нарықтық зерттеулер жүргізу, өнімді әзірлеу циклдерін енгізу және негізгі капиталды тарту сияқты практикалық элементтер бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жобаларды басқарудың икемді әдістемелері
    Несиелер: 5

    Курс жобалық басқару әдістерін қолданудың теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған және әртүрлі құралдарды қамтиды. Жұмыс сапасын арттыру, жобаларды іске асыру құнын қысқарту, пайдаланылатын ресурстарды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәнді оқу барысында студенттер процестердің бейімделу әдістерін қарастырады. Scrum, KANBAN, LEAN, Six Sigma жобаларын басқарудың қолданыстағы икемді әдістерімен және қолдану қағидаттарымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Деректер базасын басқару және қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – мәліметтер базасын басқару және қолданбалы қосымшаларды әзірлеу бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Курс деректерге қол жеткізуді басқару және артықшылықтарды басқару жолдарын қамтиды; мәліметтер қорындағы мәліметтерді қорғаудың негізгі әдістері мен құралдары; таратылған деректер қоры қосымшаларын әзірлеу тұжырымдамалары. Сонымен қатар, деректерге қол жеткізудің әртүрлі механизмдері талданады, ODBC, OLEDB арқылы мәліметтер қорына қол жеткізуді жүзеге асыру мәселелері ерекше атап өтіледі.

    Оқу жылы - 3
  • Бизнес-процестерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқудың мақсаты студенттердің қолданбалы мәселелерді шешу мақсатында бизнес-процестерді модельдеу және талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны қызметті басқаруға жүйелік, процесске бағытталған тәсіл, әдіснамалар мен модельдер, бизнес-процестерді модельдеу және талдау құралдары және күрделі жүйелерді басқару туралы сұрақтарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Адам - Компьютер қарым-қатынасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – адам пайдалануына арналған интерактивті есептеу жүйелерін жобалау, бағалау және енгізу, сонымен қатар осы мәселелермен байланысты негізгі құбылыстарды зерттеу. Негізгі мәселе пайдаланушы интерфейсін қалыптастыру мен бағалаудың тәсілдеріне, әдістеріне және құралдарына беріледі. Итеративті интерфейсті прототиптеу процедуралары, прототиптердің түрлері, интерфейсті құрудың бағдарламалық пакеттері және олардың салыстырмалы мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
  • Қолданбалы деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-заманауи технологиялар мен бағдарламалық құралдарды қолдана отырып, деректерді қолданбалы талдау әдістерін зерттеу. Пән бойынша деректерді талдау негіздері оқытылады: сипаттамалық статистика көрсеткіштері; статистикалық деректерді бөлу заңдылықтары; үлгілерді талдау; статистикалық гипотезалар; деректерді дисперсиялық талдау; статистикалық деректерді корреляциялық талдау; деректерді регрессиялық талдау; уақыттық қатарлар түріндегі статистикалық деректерді талдау; уақыттық қатарлар модельдері. Заманауи бағдарламалық пакеттер мен мамандандырылған бағдарламалау тілдері негізінде визуализация мен талдаудың заманауи әдістері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Виртуализация және контейнерлік жүйелер
    Несиелер: 5

    Оқу курсының мақсаты-студенттерді ақпараттық құрылымдарды виртуализациялаудың ерекшеліктерімен таныстыру және виртуализацияға арналған бағдарламалық жүйелермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер виртуалдау технологиялары, іске асыру деңгейлері, қажетті аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету туралы білім алады. Контейнерлік виртуализация саласындағы құрылғылар мен шешімдерді зерттеу. Студенттер гипервизорларды баптау, виртуалды инфрақұрылымды бақылау және басқару дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мәліметтерді сақтау әдістері және бизнесті талдау
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-үлкен деректер мен деректерді сақтау ұғымдарына, сондай-ақ бизнес-аналитиктің қызметіне байланысты мәселелерді дамыту: бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуге қойылатын талаптарды сипаттау, бизнес-процестерді сипаттау, мүдделі тұлғалармен байланыс, құжаттама. Пәнге деректерді сақтауды ұйымдастыруды таңдау және жоспарлау , ұйымға бизнес-талдау жүргізу тәсілдері, ұйымның бизнес қажеттіліктерін анықтау, бизнес-кейстерді анықтау мәселелері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жасыл технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – Тұрақты даму мақсаттарын қамтамасыз ету үшін АКТ-ны қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында «жасыл» технологиялардың теориялық негіздерін және олардың негізгі сегменттерін зерттеу. Курс жасыл технологиялардың, ақпараттық жүйелердің жасыл технологиялардың құрамдас бөлігі ретіндегі мәнін ашады. Жасыл технологиялардың бағыттары: 1) жаңартылатын энергия көздерін енгізу; 2) қалдықтарды басқару жүйесін жетілдіру; 3) табиғи ресурстарды басқару жүйесін жетілдіру; 4) «таза» көлікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Цифрлық трансформация технологиялары
    Несиелер: 5

    Оқу курсын игерудің мақсаты-сандық трансформация негіздерінің кешенді көрінісін қалыптастыру: Технологиялық трендтерден, жаңа бизнес-модельдерден, мәліметтер негізінде басқарудан бастап, ұйымдастырушылық құрылымды, корпоративтік мәдениетті және кәсіпорынның бизнес-процестерін қажетті түрлендіруге дейін. Курс дамып келе жатқан жаңа ақпараттық технологиялардың әсерінен компаниялардағы өзгерістерді талқылауға арналған. Бизнес ортасының өзгеруі, қазіргі ортада жаңа модельдер мен сценарийлердің пайда болуы, компания қызметкерлеріне Цифрлық технологиялар эволюциясының әсері және бәсекелестік сипатының өзгеруі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Имитациялық модельдеу
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты – Тұрақты даму мақсаттарын қамтамасыз ету үшін АКТ-ны қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру мақсатында «жасыл» технологиялардың теориялық негіздерін және олардың негізгі сегменттерін зерттеу. Курс жасыл технологиялардың, ақпараттық жүйелердің жасыл технологиялардың құрамдас бөлігі ретіндегі мәнін ашады. Жасыл технологиялардың бағыттары: 1) жаңартылатын энергия көздерін енгізу; 2) қалдықтарды басқару жүйесін жетілдіру; 3) табиғи ресурстарды басқару жүйесін жетілдіру; 4) «таза» көлікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Блокчейн-инжиниринг
    Несиелер: 4

    Web 3.0 үшін блокчейн жобаларын әзірлеу негіздері. Solidity тілінде орталықтандырылмаған қосымшаларды әзірлеу принциптері. Студенттер құруды үйрену ақылды келісімшарттар желіде блокчейн.

    Оқу жылы - 4
  • Интеграцияны басқару құралдары, әдістері және процестері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – жобаларды интеграциялауды басқарудың заманауи құралдарын, әдістерін және процестерін зерттеу. Курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: жобалық құжаттаманы қалыптастыру; жоба командасын құру және адам ресурстарын басқару; жобаның орындалу барысын бақылау және бағалау; жобаны аяқтау және бақылау құжаттамасын дайындау. Курс шеңберінде мазмұнды, уақытты, құнын, тәуекелдерді, жоба ресурстарын және жобалық құжаттардың үлгілерін басқару құралдары мен әдістері де қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Huawei сақтау жүйелері
    Несиелер: 5

    Курс деректерді сақтаудың заманауи жүйелерін құру технологиясы мен функционалдық мүмкіндіктерін зерделеуге, оларды енгізу және қызмет көрсету дағдыларын алуға бағытталған. Оқу барысында студенттер келесі салаларда дағдыларға ие болады: Huawei деректерді сақтау жүйесінің архитектурасы; деректерді сақтау жүйелерін жоспарлау, конфигурациялау, енгізу және қызмет көрсету; функционалдылықты баптау және қолдану; қателіктерге төзімді шешімдерді құру; деректерді көшіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мобильді құрылғылардың ақпараттық жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді әртүрлі Заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, мобильді құрылғыларға (Android смартфондары, iPhone – Iphone, планшеттер) арналған ақпараттық жүйелерді әзірлеу саласында теориялық және практикалық даярлау болып табылады. Пәнді игерудің міндеттері мобильді құрылғылардың архитектурасын, олардың операциялық жүйелерін, мобильді дамуға арналған платформаларды зерттеу және мобильді ДҚБЖ (SQLite және басқалары) көмегімен Java, Javascript, Swift тілдерін қолдана отырып, мобильді қосымшаларды бағдарламалау дағдыларын алу болып табылады.Пәнді игерудің мақсаты студенттерді әртүрлі Заманауи бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, мобильді құрылғыларға (Android смартфондары, iPhone – Iphone, планшеттер) арналған ақпараттық жүйелерді әзірлеу саласында теориялық және практикалық даярлау болып табылады. Пәнді игерудің міндеттері мобильді құрылғылардың архитектурасын, олардың операциялық жүйелерін, мобильді дамуға арналған платформаларды зерттеу және мобильді ДҚБЖ (SQLite және басқалары) көмегімен Java, Javascript, Swift тілдерін қолдана отырып, мобильді қосымшаларды бағдарламалау дағдыларын алу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
    Несиелер: 4

    Курс ғылыми-зерттеу жұмысының ерекшелігі туралы кешенді түсінік қалыптастыруға; зерттеу пәніне барынша сәйкес келетін зерттеу әдістерін меңгеруге; дербес ғылыми-зерттеу қызметінің біліктері мен дағдыларын меңгеруге бағытталған. Курстың мазмұны ғылым мен ғылыми ақпараттың негізгі ұғымдары мен жіктелуін қамтиды: оның көздері мен өңдеу тәсілдері; ЖОО студенттерінің оқу-зерттеу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының түрлері мен нысандары. Ғылыми жұмысты техникалық ресімдеуге қойылатын талаптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • IT инфрақұрылым
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты: кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымын басқару және АТ бөлімінің жұмысын оңтайландыру үшін қолданылатын заманауи технологиялар, әдістер мен құралдар туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымының жұмысын басқаруды және оңтайландыруды қамтамасыз ететін мамандар қызметінің барлық негізгі бағыттарын қамтиды және мыналарды қамтиды: кәсіпорын архитектурасын дамыту, аудиттің заманауи тұжырымдамалары (CobiT) және кәсіпорынның АТ-инфрақұрылымын басқару ( ITIL, ITSM), бағдарламалық және аппараттық қауіпсіздікті әзірлеуді және қолдауды ұйымдастыру әдістері.

    Оқу жылы - 4
  • Devops қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты-DevOps әдіснамасын зерттеу, оны енгізу және масштабтау, кодты жазу фазасынан бастап тестілеу және шығару сатысына дейін бағдарламалық өнімдерді құру процесінің барлық кезеңдері мен элементтерін синхрондау. Пән белгілі бір it-өнімді әзірлеу процесінің барлық компоненттерімен өзара әрекеттесу мәселелерін қарастырады; өнімді әзірлеу кезеңдерін тиімді ынтымақтастық пен синхрондауды ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жүйені басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді қолданыстағы операциялық жүйелерде жүйелік әкімшілендіруге теориялық және практикалық дайындау болып табылады. Курстың мазмұнына жүйелік бағдарламалық жасақтаманы құрудың мақсаты, функциялары және жалпы құрылымдық шешімдері, қазіргі заманғы операциялық жүйелерде (ОЖ) енгізу-шығару ішкі жүйесін ұйымдастыру және қазіргі заманғы файлдық жүйелердің (ФС) ішкі құрылымы мен алгоритмдерін терең зерттеу мәселелері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ақпараттық жүйелердегі дамып келе жатқан технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – пайда болып жатқан жаңа технологияларды зерттеу және олардың бизнес пен әлеуметтік мәселелерге бизнес және теория тұрғысынан әсерін зерттеу. Студенттер әртүрлі этикалық және экологиялық аспектілер мен тұрақтылық перспективаларына негізделген бизнес талаптарының ауқымы негізінде анықталатын және бағаланатын жаңа технологиялар тұжырымдамаларын түсінуді үйренеді. Тиісті бизнес мүмкіндіктерін қамтамасыз ету үшін технология тәжірибеде қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Компьютерлік моделдеу
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты – жобаларды интеграциялауды басқарудың заманауи құралдарын, әдістерін және процестерін зерттеу. Курстың мазмұны келесі сұрақтарды қамтиды: жобалық құжаттаманы қалыптастыру; жоба командасын құру және адам ресурстарын басқару; жобаның орындалу барысын бақылау және бағалау; жобаны аяқтау және бақылау құжаттамасын дайындау. Курс шеңберінде мазмұнды, уақытты, құнын, тәуекелдерді, жоба ресурстарын және жобалық құжаттардың үлгілерін басқару құралдары мен әдістері де қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Бағдарламаны енгізу және тестілеу
    Несиелер: 6

    Курс бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізу және тестілеу негіздерін зерделеуге бағытталған. Теориялық бөлімді оқу барысында студенттер бағдарламалық жасақтаманы енгізудің негізгі принциптері мен процестері туралы түсінікке ие болады, тестілеу деген не екенін, оның бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу және енгізу процестеріндегі орнын түсінеді, тестілеудің әртүрлі түрлерімен танысады, тест құжаттамасымен және есептілікпен жұмыс істеуді үйренеді, тест мысалдарын жасайды және оларды іске қосады, ұйымдастыру және жоспарлау негіздерін біледі тестілеу құралдары туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дизайн үлгілері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты дизайн үлгілерінің негізгі түрлерін (генеративті, құрылымдық, мінез-құлық); ең көп таралған үлгілерді, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, нақты жағдайларда шаблондарды қолдану өлшемдерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • IT жобаларын басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгеру мақсаты студенттер арасында АТ жобаларды тиімді басқару, соның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалану бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс келесі мәселелерді қарастырады: автоматтандырылған жобалаудың негізгі әдістері мен құралдары; жобаларды басқарудың заманауи стандарттары мен әдістері; жобаны басқару саласындағы стандарттау принциптері; жоба деректерін басқару жүйелерінің мақсаты, функциялары және мысалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дизайн ойлау және көшбасшылық
    Несиелер: 4

    Курс креативті ойлауды дамыту әдістерін зерттеуге және инновацияларды құру процестерін инженерлік қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді меңгеруге, негізгі құралдарды пайдаланудың тұрақты дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны ақпаратты талдау және интеллектуалдық мәселелерді шешу қабілетін, жеке және кәсіби салаларда нақты нәтижелерге жету үшін өзін-өзі ұйымдастыру қабілетін, ұжымдық өзара әрекеттесу технологияларын меңгеруді дамытуға бағытталған; жобалық және кәсіби қызмет нәтижелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мәліметтер мен ақпаратты визуализациялау
    Несиелер: 5

    Курсты оқудың мақсаты – мәліметтерді графикалық бейнелеу дағдыларын дамыту, осы мәліметтерден қалыптасу заңдылықтарын түсіну, түсіндіру және анықтау. Пәннің мазмұны қазіргі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызмет мәселелерін шешу үшін деректерді жинау, өңдеу, талдау және визуализациялау мәселелерін қарастырады. Сандық деректерді зерттеу, талдау және хабарлау үшін көрнекі бейнелеуді пайдалануға мүмкіндік беретін әдістер кешені қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Корпоративтік ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгеру мақсаты – MPS (Master Planning Schedule) әдістемесінен тұтынушы CSRP (Customer Synchronized Resources Planning) синхрондалған ресурстарды жоспарлауға дейінгі стандарттарды әзірлеуді сипаттайтын әртүрлі пәндік салаларда ақпараттық жүйелерді құру принциптерін зерттеу. Пән гетерогенді ақпараттық жүйелерді біріктіру технологияларын қарастырады, ERP жүйелерінің ерекшеліктерін және тұтынушылармен өзара әрекеттесуді басқару жүйелерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Нақты уақыттағы/енгізілген жүйелерді әзірлеу
    Несиелер: 6

    Курсты игерудің мақсаты-нақты уақыт жүйелерінің жұмыс істеу принциптері мен жобалау әдістерін зерттеу, сонымен қатар нақты уақыт жүйелерінде есептеу процестерін ұйымдастырудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Нақты уақыт ауқымында жұмыс істеу мәселелері қарастырылады. Курс нақты уақыттағы операциялық жүйелерді, ендірілген жүйелердің ерекшеліктерін зерттейді. Практикалық бөлім жүйенің архитектурасын жобалау тұрғысынан нақты уақыт жүйелерін / ендірілген жүйелерді құру процесін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • IT аудит және бақылау
    Несиелер: 5

    Курс Ақпараттық жүйелер аудитінің негізгі ұғымдары мен тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Оқу барысында студенттер практикалық дағдыларды ала отырып, ат аудитін жүргізудің кезеңдері мен принциптерін, негізгі АТ процестеріне тән тәуекелдерді және оларды азайту үшін бақылау рәсімдерін (ат-бақылау) қарастырады. Сондай-ақ, олар жұмыс құжаттарын дайындауда қажетті тәжірибеге ие болады және АТ-да ішкі бақылау жүйесін бағалау принциптерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Техникалық құжаттаманы әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қолданыстағы мемлекеттік стандарттар негізінде бағдарламалық жасақтамаға техникалық құжаттаманы дайындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: техникалық құжаттаманың құрамы және ГОСТ-тың оны жобалау мен ұсынуға қойылатын талаптары; әзірлеу құжаттамасы мен өнім құжаттамасын құра білу; анықтамалық ақпаратты құрылымдау әдістерін және оны баспа түрінде де, электронды түрде де қалыптастырудың заманауи құралдарын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Деректерді өңдеудің таратылған жүйелері
    Несиелер: 6

    Курс таратылған деректерді өңдеу жүйелерінің негізгі тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған. Оқу барысында студенттер таратылған деректерді өңдеу жүйелерін жобалау және құру, таратылған инфрақұрылымға заманауи таратылған деректерді өңдеу жүйелерін (Spark, Hadoop) орналастыру және іске қосу дағдыларына ие болады. Сондай-ақ, бенчмаркинг, жұмыс жүктемелері, метрикалар, статистикалық талдау және (- емес)байланыс/RPC, істен шығуға төзімділік, консенсус сияқты функционалдық талаптар сияқты өнімділікті бағалаудың жалпы тақырыптары қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON13

    Басқарушылық және техникалық шешімдерді қабылдау, коммуникативті дағдыларды, бастамашылықты және жұмысқа психологиялық дайындықты көрсету, соның ішінде топта жұмыс істеу кезінде.

  • Код ON3

    Математика, механика, физика, электр энергиясының негізгі ережелері мен білімі туралы білімдерін қолдану.

  • Код ON4

    Есептерді шешу алгоритмдерін құрастыру, әртүрлі деңгейдегі тілдердің құралдарын пайдалана отырып бағдарламаларды әзірлеу, қажетті деректер құрылымдарын ұйымдастыру, белгілі қолданбалы бағдарламалық пакеттерді пайдалану.

  • Код ON14

    АТ жобаларын басқарудың заманауи әдістерін қолдана отырып, әртүрлі пәндік салалардағы ақпараттық жүйелерді және олардың құрамдастарын әзірлеу.

  • Код ON7

    Компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану, оңтайлы шешімдерді таңдау, әртүрлі өлшемдер мен құрылымдардағы мәліметтерді талдау және интерпретациялау.

  • Код ON10

    Әртүрлі мақсаттарға және әртүрлі архитектураға арналған ақпараттық жүйелерді әзірлеуге арналған техникалық тапсырманы құрастыру.

  • Код ON12

    Ақпараттық жүйелердің желілік инфрақұрылымын жобалау.

  • Код ON9

    Эргономикалық пайдаланушы интерфейстерін жобалау және дамыту.

  • Код ON2

    Мемлекеттік және шет тілдерінде жазбаша және ауызша қарым-қатынасты меңгеру, кәсіби байланыс орнату және кәсіби қарым-қатынасты дамыту. Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық түрде түзету, дәлелдеу және анық құру қабілеті. Шет тілдерінің бірін қолдануға дайын болу.

  • Код ON8

    Заманауи АКТ-ның ақпараттық қауіпсіздік жүйесін құру әдістері мен құралдарын таңдау.

  • Код ON11

    WEB макетін орындау және заманауи технологияларды пайдалана отырып WEB қолданбаларын жасау.

  • Код ON1

    Алған білімді жіктеу және жалпылау, адамзат қоғамы мен өз елінің дүниежүзілік-тарихи дамуының жалпы парадигмасы арқылы тарихи өткеннің жекелеген құбылыстары мен оқиғаларын сипаттау.

  • Код ON6

    АЖ-де мәліметтер қорын құру үшін қазіргі заманғы ДҚБЖ-ны қолдану, әртүрлі модельдерді пайдалана отырып деректерді ұсыну, мәліметтер қоры объектілерін басқару.

  • Код ON5

    Ақпараттық жүйені жобалау үшін пәндік аймақтың ақпараттық моделін құрастыру.

6B06106 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top