Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06120 Бағдарламалық инженерия в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарға ғылыми-техникалық ақпаратты бағдарлауға, физиканың келесі бөлімдері бойынша жаратылыстану-ғылыми дүниетанымды, техникалық есептерді шешу үшін физикалық принциптер мен заңдарды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: механика, кинематика және материалдық нүктенің үдемелі және айналмалы қозғалысының динамикасы, сұйықтық механикасы, арнайы салыстырмалылық теориясының элементтері, , молекулалық физика негіздері және термодинамика, электр және магнетизм, электростатика, электр өрісіндегі өткізгіштер, тұрақты және ауыспалы электр тогы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ғимараттар мен ғимараттар мен құрылыстардың құрылымдық элементтерін есептеу және модельдеу үшін Қолданбалы компьютерлік бағдарламалар пакеттерін оқыту. Құрылыс конструкцияларын есептеу әдістемелері, түпкі элементтер кітапханалары, сызықтық емес есептеулерді ұйымдастыру, инженерлік жүйелер мен желілер конструкцияларының элементтерін Автоматтандырылған есептеу ерекшеліктері зерделенеді, конструкциялардың есептік модельдері салынады, ғимараттардың, құрылыстар мен инженерлік жүйелердің есептік схемалары қалыптастырылады, жүктемелердің есептік үйлесімін таңдау өлшемшарттары айқындалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - әртүрлі формадағы математикалық есептеулерді зерттеу болып табылады: матрицалар және олармен операциялар. Дегенеративті және дегенеративті емес матрицасы бар сызықтық теңдеулер жүйелері және оларды шешу әдістері. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі векторлар. Векторларға сызықтық және сызықтық емес әрекеттер. 2 өлшемді және 3 өлшемді кеңістіктегі геометриялық нысандар және олардың өзара орналасуы. Бір Аргументтің функцияларының әртүрлі формалары және олардың шектерін, туындыларын табу. Айқын функцияны біріктіру әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелердің теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Шекті автоматтар. Мур және Мили автоматтары. Санау жүйесі Бульдық алгебра. Бульдық функциялар және логикалық байланыстар. Графтар теориясы. Графтардың түрлері және олардың сипаттамалары. Ықтималдық теориясының негізгі ұғымдары. Комбинаторика. Комбинаториканың формулалары мен принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Алгоритмдік тілдің негізгі компоненттері. Алгоритм түсінігі. Алгоритмдердің қасиеттері мен түрлері. Алгоритмнің күрделілігі. Си программалау тілінің негізгі түсініктері. Деректер құрылымдары мен ішкі бағдарламалар. Ішкі бағдарламалар. Функциялар. Рекурсия. Атаудың жұмыс істеу аумақтары. Байланысқан тізімдер. Стек. Кезек. Статикалық және динамикалық жад бөлу. Массивтер. Жолдық типтер. Деректер массивін сұрыптау алгоритмдері. Құрылымдар мен кластар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Операциялық жүйелер негіздері
    Несиелер: 5

    Операциялық жүйелердің мақсаты мен функциялары. Мультипрограммалау. Процесс және ядро түсінігі. Енгізу/шығару жүйесін басқару. Синхронды және асинхронды енгізу/шығару. Енгізу/шығару жүктеу. Файлдық жүйенің негізгі функциялары. Жадты бөлісу. Жадты қорғау. Пайдаланушы интерфейсі мен қабығы. Телеқолжетімділіктің бағдарламалық қамтамасыз ету. Маршрутизация, буферизация және хабарламаларды тіркеу. Қашықтан өңдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Web дизайн және компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Веб-дизайн: құрылым және мазмұны. Компьютерлік графика және веб-дизайн: CorelDRAW, Adobe Photoshop. Веб-сайтты құру технологиялары. HTML тілі. HTML тілінің ерекшеліктері мен негізгі тегтері. Веб-сайттың ыңғайлылығы. Веб-сайтты құру технологиялары. Клиенттік технологиялар. Сценарийлер мен оқиғаларды өңдеу. Javascript. Интернет желісінде веб-сайтты алға жылжыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Java тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Java технологиясына кіріспе. JDK тұжырымдамасы. Java тілінің деректер түрлері мен операциялары. Операторларды басқару. Java-де объектілі-бағытталған бағдарламалау. Жаңа жұмыс. Әдістер Әдіс сипаттамасының синтаксисі. Параметрді өткізу, шамадан тыс жүктеу және әдістерді қайта анықтау. Сынып. Класс құрастырушылары. Пакеттер мен интерфейстер. Ерекшеліктерді өңдеу. Көп айналымды бағдарламалау. I/O жүйесі. Java.awt кітапханасы Апплеттер. Swing графикалық кітапханасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық сұлбатехника
    Несиелер: 5

    Сандық электрониканың логикалық негіздері. Негізгі логикалық функциялар мен сұлбалар. Сандық электрониканың арифметикалық негіздері. Комбинациялық типтегі функционалды түйіндер. Триггерлік сұлбалар. Сандық-аналогтық түрлендіргіштер (CАТ) және аналогты-сандық түрлендіргіштер (ACТ). Микропроцессорлар және олардың міндеттері. Қарапайым микропроцессордың құрылымы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Желілік технологиялар негіздері
    Несиелер: 4

    Компьютерлік желілердің даму тарихы мен қазіргі жағдайы, кластерлеу және желілердің түрлері. Компьютерлік желілердің негізгі терминдері мен түсініктері: түйіндер, кабельдік сегмент және байланыс түрлері, желі сегменті, бұлтты есептеу, деректер желісіндегі белсенді және пассивті құрылғылар. Ғаламдық және жергілікті желілер. Желі топологиясы. Логикалық және физикалық топология. Деректер мен құрылғыларға қол жеткізу әдістері. Компьютерлік желілер мен желілік шешімдердің стандарттары. OSI негізгімоделі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Компьютерлік қауіпсіздік және ақпаратты қорғау әдістемесі. Ақпаратты қорғау деңгейлері: құқықтық; ұйымдастырушылық; аппараттық-бағдарламалық; криптографиялық. Криптографиялық әдістердің жіктелуі. Дәстүрлі (симметриялы), асимметриялық криптожүйелер. Блок және ағындық шифрлар. Криптожүйелердің тұрақтылығы. Ашық кілт криптографиясының математикалық негіздері. RSA криптожүйесі, Эль Гамаль. Кілттерді басқару. Кілттерді құру, сақтау және тарату әдістері. Ашық кілттер инфрақұрылымы. Сандық сертификаттар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Деректерді тасымалдау желілері
    Несиелер: 5

    Мәліметтерді тарату желілеріндегі коммутация принциптері. Виртуалды VLAN желілер. Арналық деңгейінің хаттамасы STP. EtherChannel технологиясы. DHCPv4 хаттамасы. SLAAC және DHCPv6 жұмыс істеу принциптері. Бірінші ауысуды резервтеу хаттамасы (FHRP). HSRP. Сымсыз байланыс технологияға кіріспе. Сымсыз желі контроллері бар негізгі WLAN, WPA2 Enterprise WLAN конфигурациясы. Маршрутизация принциптері. IP маршрутизация. Статикалық, динамикалық маршрутизация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Веб-қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Web-технологиялардағы Клиент-сервер архитектурасы, бұлтты есептеулер, бұлт платформаларының түрлері, HTTP протоколы, HTTPS протоколы, сервер қауіпсіздігі, Клиент қауіпсіздігі, күйді бөлек сақтау, тапсырмаларды клиент және сервер болып бөлу, клиент бөлігінің технологиялары, HTML5, CSS, JavaScript, сервер технологиясы, MVC туралы қысқаша ақпарат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты студенттердің бойында ұлттық, патриоттық қасиеттерді қалыптастырып, дамыту мақсатында, Б. Момышұлының шығармашылық жолын оқыту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Б. Момышұлының шығармашылық жолы мен өмірі, күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтары, хаттары. Ұлы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» шығармалары мен онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты –тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, адамгершілік сипаты туралы білімді қалыптастыру; "Тарих-и-Рашидидің" тәрбиелік рөлін түсіну. Курс ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылықтарының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастырады; М.Х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Микропроцессор жүйелерді және желілерді жобалау
    Несиелер: 5

    Микропроцессорлық жүйелер мен желілерді ұйымдастырудың негізгі принциптері. Mpsis архитектурасы және құрамы. Микропроцессор архитектурасы (МП). Ұйым жад МПСиС. МП-ны сыртқы ортамен және уақытпен ұйымдастыру. Мпсж-ге енгізу-шығаруды ұйымдастыру. Өнеркәсіптік микроконтроллерлер (MK) негізінде Mpsis жобалау. МК жіктелуі және ұйымдастырылуы. Өнеркәсіптік МК процессорлық ядролар. МК негізінде Мпсс әзірлеу және күйін келтіру әдістері мен аспаптық құралдары. Экономикалық интерпретация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-жергілікті тарихтың тарихи сипаттамасын зерттеудегі шығу тегі, қалыптасу шарттары, өзекті мәселелері мен бағыттары туралы түсінік қалыптастыру. Курс Мәдени мұра туралы ғылыми идеялардың дамуының негізгі кезеңдері, оны тарихи нақты кезеңдерде зерттеу және сақтау ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға, тарихи фактілерді түсіндірудің Тарихи көздерін кешенді талдау әдістерін түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау әзірлеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыздандыруды жобалау. Бағдарламалық өнімдерді құрудың технологиялары, модельдері және үрдістері. Ақпараттық жүйені сипаттауды және талдауды әзірлеу. Бағдарламалық қамтамасыз етудің өмірлік циклі мен енгізу үрдістері. Бағдарламалық қамтамасыз етуді құру және енгізу бойынша жобаны басқару. Бағдарламалық өнімдерді функционалдық жобалау әдістемесі. Әзірленген бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, енгізуді жоспарлау және қолдау. Бағдарламалық қамтамасыздандыру талаптарын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді еліміздің дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен, негізгі мемлекеттік және халықтық мерекелерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы, ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны, ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері, дәстүр түрлері, ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны, ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы, ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі, ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті, заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі. Пәнді оқыту нәтижесінде студент ұлттық дәстүр ерекшеліктерін сипаттай алады, ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызын саралай алады, заманауи құндылықтарды бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютердің сәулеті
    Несиелер: 5

    "Компьютер архитектурасы" пәнін оқыту мен оқудың мақсаты-компьютер архитектурасының негізгі түрлерін, көп процессорлы компьютерлік жүйелерді зерттеу. Пән аясында: жадтың иерархиялық құрылымы, компьютерлік жүйелердің интерфейстері, компьютердің ішкі және сыртқы интерфейстері, заманауи процессорлар зерттеледі. Нәтижесінде студенттер Си++ және ассемблер тілдерінде көп модульді бағдарламаларды әзірлеу және жөндеу дағдыларын меңгереді; кэш жадының ішкі ұйымын білу арқылы Бағдарламалық құралды жеделдету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін сипаттау қабілетін қалыптастыру және қазақстандық мәдениетті насихаттау, оның рөлін анықтау. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі ұғымдар, Қазақстанның киелі жерлерінің орналасуы, Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары, археологиялық және сәулет ескерткіштері, діни және діни объектілер, тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, экономика теориясының негіздерін меңгеру. Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының концептуалды негіздері, экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің негізгі категориялары мен заңдылықтары, кәсіпкерлік құрылымдардың қызмет етуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, мемлекеттің нарыққа араласуы, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорын ресурстары, өндіріс және шығындар, экономикалық тиімділік зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіби практикалық іс-әрекетте қажетті бағдарламаларды жазудың заманауи түсініктері мен тәсілдерін меңгеру. Пән шеңберінде: Python бағдарламалау ортасына кіріспе, Python бағдарламалау тілін қолдану салалары, айнымалылар, кластар мен нысандар, модульдермен және Интернеттегі мәліметтермен жұмыс, tkinter модулінің мысалындағы терезе қосымшасының құрылымы (оқиғаларды өңдеу) зерттеледі. Курсты игеру нәтижесінде студенттер бағдарламалау ортасында жұмыс істей алады, құрылған алгоритмдерді бағдарламалау тілінде бағдарламалар түрінде жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер базалары жүйесін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мәліметтер базасын құру принциптері, мәліметтерді ұсыну модельдері, мәліметтерге негізгі операциялар, мәліметтер базасын жобалау негіздері. әртүрлі үлгілерді пайдаланып деректерді көрсету. Түрлі пәндік салаларда әртүрлі аппараттық платформаларда заманауи ДҚБЖ пайдалана отырып, ақпараттық қосымшаларды, ақпараттық жүйелерді құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Желілер мен жүйелерді әкімшіліктеу
    Несиелер: 4

    Бұл пән әр түрлі операциялық жүйелердің басқару, сонымен қатар жергілікті, корпоративтік және ғаламдық желілерді зерттейді. Желілердің топологиясы мен жіктелуі. Негізгі түсініктер: желі түйіні, желі сегменті, логикалық желі, бұлт, байланыс құрылғылары. Физикалық және логикалық деңгей. Ашық жүйелердің өзара әрекеттесуін ұйымдастырудың негізгі модельдері. Желілік деңгей протоколының стектері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - өнеркәсіптік кәсіпорындардың техносфералық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін адам қызметінің теріс әсерін төмендетуге бағытталған шаралар кешенін жүзеге асыруда студенттердің дағдыларын қалыптастыру; өнеркәсіп кәсіпорындарының қызметінің нәтижесінен туындайтын қоршаған ортаның ластануы, табиғи ресурстардың жұтаңдануы мен сарқылуы салдарын бақылау, талдау, бағалау және зиянды әсерлерді төмендету шараларын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасанды интеллект жүйелері
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллект мәселелерін шешу жолдары мен әдістеріне кіріспе. Бұл жасанды интеллект жүйелері (жасанды интеллект жүйелері), жасанды интеллект жүйелерін білудің инженерлік әдістерінің мазмұнын, сараптамалық жүйелер мен нейрондық желілердің ерекшеліктерін зерттеуді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - салалық нарықтардың дамуы мен қызмет етуінің проблемалары мен механизмі, экономикалық қызметтің осы саласының тиімділігін арттыруға ықпал ететін факторлар туралы іргелі білімдерді алу болып табылады. Экономикалық теорияның жалпы ережелері, өндірісті және технологиялық процестерді ұйымдастыру, өнімге (қызметтерге) баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, сала мен ұйымның материалдық-техникалық, еңбек және қаржылық ресурстары, оларды тиімді пайдалану көрсеткіштері; бизнес-жоспар құру әдістері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет заттар
    Несиелер: 5

    Заттар интернеті: қабаттар, протоколдар, пакеттер, қызметтер, пакеттік коммутацияланған желінің өнімділік параметрлері. IoT анықтамалары: шолу, қосымшалар, әлеует және проблемалар, архитектура. IoT мысалдары: тақырыптық зерттеулер (casestudy), body-area-network сенсор және ақылды үйді басқаруы. Жергілікті сымсыз және мобильді желілердегі өнімділікті өлшеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Цифрлық сыңарларды модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: агрегатталған цифрлық сыңарларды әзірлеу үшін өнеркәсіпте, экономикада және әлеуметтік жүйелерде математикалық және имитациялық модельдеу әдістері мен құралдарын қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде: цифрлық сыңарлар ұғымы, цифрлық сыңарлардың анықтамасы мен түрлері, цифрлық сыңарларды құрудың жалпы принциптері, цифрлық сыңарлар дың перспективалары зерттелетін болады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер біріктірілген цифрлық шешімдерді басқаруға және үйлестіруге қабілетті болады; жағдайларды, жобаларды, міндеттерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи деректер базасын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – қазіргі ДББЖ архитектурасы мен жұмыс істеу принциптерін үйрену, тілдік деректерді басқару құралдарын қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән шеңберінде: деректер базаларының клиент-серверлік ұйымдастырудың теориялық негіздері, деректер базасына қашықтан қол жеткізу және олардағы деректерді басқару технологиялары, сонымен қатар қашықтағы ДББЖ-де деректер базасын сақтау және қауіпсіздігін қамтамасыз ету аспектілері оқытылады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер қазіргі ДББЖ-де деректер базасын және олардың объектілерін құруды, SQL құрылымдық сұраныстар тілі арқылы деректерді басқаруды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты нарықтық экономиканың қазіргі даму жағдайындағы кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздерімен танысу. Негізгі теориялық ұғымдар мен санаттар, Кәсіпкерлік құқық институттары, кәсіпкерлік құқықтық қатынастар, мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері, заңды тұлға ұғымы, кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің банкроттығы, кәсіпкерлік қызметті Техникалық реттеу және лицензиялау, кәсіпкерлікті валюталық және салықтық реттеудің құқықтық негіздері, тұтынушылардың құқықтарын қорғау және кәсіпкерлердің заңдық жауапкершілігі зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интелектуалды талдау технологиясы
    Несиелер: 5

    Data Mining теориясы, заманауи технологиялары және әдістері. Data Mining тұжырымдамасы. Data Mining міндеттері және олардың жіктелуі. Data Mining модельдері. Data Mining әдістері негізінде ақпаратты талдау мүмкіндіктері. Data Mining анықтаған заңдылықтар түрлері: ассоциация, жіктеу, жүйелілік, кластерлеу, болжау. Web Mining әдістері. Білімді табу процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ендірілген жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    Ендірілетін жүйені (ӘК) әзірлеу тұжырымдамасы. ӘК үшін жіктеу, талаптар және стандарттар. Микропроцессорлық және бағдарламаланатын логикалық құрылғылар (MPLU). ӘК жалпы мақсаттағы операциялық жүйелер және нақты уақыттағы операциялық жүйелер базасында. ӘК арналған аппараттық-бағдарламалық құралдар. MPLU бағдарламалау және күйін келтіру интерфейстері. Программаторы. Компиляторы. ӘК үшін БҚ-ны әзірлеу тілдері мен ортасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – қазақстандық құқық жүйесінің негізгі салаларымен, конституциялық, азаматтық, қылмыстық, отбасылық, еңбек қатынастарының ерекшеліктерімен таныстыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Қазақстан Республикасы құқығының жеке салалары институттарының негізгі ережелері, конституциялық-құқықтық, азаматтық-құқықтық, әкімшілік-құқықтық, қылмыстық-құқықтық, сонымен қатар белгілі бір саладағы процессуалдық құқықтық қатынастарға түскен субъектілер мен объектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python-дағы деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Деректерді талдау үшін Python қолданудың артықшылықтары. Алгоритмдер. Сыныптар. Numpy кітапханасы, пандалар. Күн жақтауларымен жұмыс істеу негіздері. Сипаттамалық Статистика, бөлу, барлау талдауы. Matplotlib-де визуализация негіздері. Кестелерді ресімдеу және баптау. Сүзілген және топтастырылған деректерді визуализациялау. Plotli-де интерактивті визуализация жасау. Baseline модельдері. Регрессия, жіктеу міндеттері. KNN алгоритмін іске асыру. Kaggle-мен жұмыс. Кластерлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер интерфейстері
    Несиелер: 5

    Интерфейстер туралы жалпы ақпарат. Интерфейстердің жіктелуі. Негізгі қағидалар пайдаланушы интерфейсі. AVR_Studio_4, протеуза. WIMP және SILK компоненті Пайдаланушы интерфейстері GUI, WUI, HUI. Интерфейстер: SPI, 12C (TWI), 1 сымды, HID сыныптары, USB, жаппай сақтау құрылғылары, USB.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Танымал мобильді платформалардың негізгі құрылғысын және осы платформа эмуляторлар негізінде мобильді жүйелерді дамытуды, пайдаланушылық интерфейстерді, қызметтерді жасауда, сондай-ақ танымал мобильді платформалардың сигнализациясын, аппараттық сенсорларын және стандартты ақпараттық дүкендерін пайдаланудағы практикалық дағдыларды игеру мүмкіндіктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үлкен деректер технологиясы
    Несиелер: 5

    Деректерді өңдеу мен талдаудың үлкен технологиялары, ғылыми эксперименттерді жоспарлау және ұйымдастыру, эксперименттік деректерді өңдеу әдістері мен технологиялары, деректерді өңдеудің үлкен алгоритмдері, қолданбалы үлкен деректерді талдау міндеттерінің тұжырымдамалық және теориялық үлгілері, талдау және проблемаларды шешу үшін аппараттық ресурстар саласындағы негізгі түсініктер мен терминология.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалық инженерия
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыз ету инженериясы. Бағдарламалық қамтамасыз етуді құру. Бағдарламалық өнімдердің әдістемесі мен дизайнын қарастыру. Көрнекі модельдеу, талдау, дизайн. MFS-те қосымшаларды жобалау. Даму процесінің кезеңдері, жоспарлау, тұрақтандыру, тұжырымдаманы әзірлеу. Кәсіпорын көлемінде қосымшаны модельдеу және әзірлеу. Бірыңғай UML тілін қолдана отырып, визуалды дизайн, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесін жасау. FMS көмегімен қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесін жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сигналдарды және сүреттерді цифрлық өңдеу
    Несиелер: 5

    СҚКО жалпыланған схемасы. Сызықтық дискретті жүйелер (LDS). Импульстік сипаттамасы (олардың). Шексіз және шексіз импульстік сипаттамалары бар жүйелер (КИХ - және БИХ-жүйелер). ЛДС амлитудтық-жиіліктік (АЧХ) және фазалық-жиіліктік (ФЧХ) сипаттамалары. Сандық сүзгілер (CF). Цф-дағы кванттаудың әсері. Жиілік аймағындағы дискретті сигналдардың сипаттамасы. Дискретті Фурье түрлендіруі (DFT). Жылдам Фурье түрлендіруі (FFT)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрлылғылар үшін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Танымал мобильді платформалардың негізгі құрылғысын және осы платформа эмуляторлар негізінде мобильді жүйелерді дамытуды, пайдаланушылық интерфейстерді, қызметтерді жасауда, сондай-ақ танымал мобильді платформалардың сигнализациясын, аппараттық сенсорларын пайдаланудағы практикалық дағдыларды игеру мүмкіндіктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – менеджер жұмысының тиімділігін арттыруға және басқа адамдармен қарым-қатынасқа түсуге мүмкіндік беретін бірыңғай дағдылары мен жеке қасиеттері бар студенттерді қалыптастыру. Уақытты сауатты басқару негіздері; сендіру және келіссөздер жүргізу; softskills және hard skills маман дағдылары: сыни тұрғыдан ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Технологиялық кәсіпкерлік және стартаптар
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - өміршең стартап құру процесі мен техникалық процесс туралы түсінік қалыптастыру; технологиялық кәсіпкерден талап етілетін IT құзыреттіліктерін, командалық жұмысты және іскерлік дағдыларды дамыту; өнімдермен жұмыс жасайтын 3-5 адамнан тұратын топтар дайындау; салалық шаралар мен іс-шараларға қатысу арқылы студенттерді IT нарығымен байланыстыру. Пәнді оқыту барысында әрбір студент стартап құруға қатысады. Бизнес-инкубация кезінде студенттер топтарға жиналып, топтарда жобалармен жұмыс істейді. Курс студенттерге IT құзыреттілігін, топтық жұмыс және іскерлік дағдыларын дамытуға көмектесуге арналған. Оқыту бағдарламасы Идеяны іздеуден бастап нарыққа өнімді шығаруға дейінгі стартап құрудың бүкіл процесін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұлтты және шеткер есептеулер
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты – IoT жүйелерінің ішкі құрылымы мен жұмыс істеу принциптері туралы білімді қалыптастыру, сонымен қатар бұлттық платформалар, шеткі түйіндер және веб-сервис негізінде шеткі есептеулерді практикалық енгізу дағдыларын қалыптастыру. Пән зерттейтін болады: бұлтты есептеулердің архитектурасы мен негізгі сипаттамалары, IaaS, PaaS, SaaS-пен байланысты артықшылықтар мен тәуекелдер, бұлттық архитектураларды жобалаудың негізгі аспектілері, заманауи бұлтты есептеу платформалары. Нәтижесінде студенттер «бұлттық» технологияларға негізделген заманауи шешімдерге ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бағдарламаны әзірлеудің құрал-жабдықтары
    Несиелер: 5

    Құралдардың жіктелуі. Бизнес-процесті модельдеу. Жобалау технологияларына шолу. Қазіргі заманғы құралдардың жіктелуі және негізгі ерекшеліктері. Талаптарды пысықтау. Техникалық тапсырма. Жобалау әдістері мен құралдары. Қазіргі іс-технологиялар. CASE-қорларын бағалау, сипаттау, жіктеу. CASE құрылымдық жүйелері (ERWin, ModelMart).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Применение модемов. Технология модемов. Типы модемов. Увеличение скорости передачи. Асинхронная и синхронная связь. Сетевые коммутаторы Cisco Catalyst 2960, Cisco Systems, Inc. (США). Создание больших сетей. Репиторы. Мосты. Многоуровневый коммутатор. Сетевые модульные маршрутизаторы Cisco, Cisco Systems, Inc. (США). Шлюзы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бағдарламалық жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық өнімдерді әзірлеу үрдісі. Бағдарламалық жобаны жоспарлау, жобалау, құру және енгізу. Тәуекелдерді басқару: тәуекелдің ықтималдығы, тәуекелдің себебі, тәуекелдің салдары. Бағдарламалық өнімдерді жобалау және бағдарламалық өнімнің физикалық моделін құру. Әмбебап бағдарламалау тілі (UML). Бағдарламалық жобаның конфигурациясын анықтау және басқару. Бағдарламалық жобаны бақылау және басқару мен жоспарлау параметрлерін бақылау. Тестілеудің негізгі түрлері: модульдік, интеграциялық, функционалдық, регрессиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерлік жүйелер мен желілердегі ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілердің ақпараттық қауіпсіздігінің негізгі түсініктері. Есептеу желілер үшін осалдықтар мен типтік қауіптер. Желілік инфрақұрылым қауіпсіздігі технологиялары. Қауіп түрлері және олардан серверлер мен корпоративті желілерді қорғау әдістері. Компьютерлік желілерді рұқсатсыз кіруден қорғауды қамтамасыз ету әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Желілік жабдық туралы білімді көрсету, желідегі ақауларды диагностикалау; желілік топология; деректерді өңдеуге арналған заманауи бағдарламалық қосымшалар; түрлі ДҚБЖ-нің ерекшеліктері және талаптары.Ұйымның жергілікті желісін жобалай, орната және қолдай білу; мәліметтер базасына арналған аппараттық және бағдарламалық жасақтаманы жобалау

  • Код ON10

    Мобильді қосымшаларды басқару және баптау негіздері туралы білімдерін көрсету; қазіргі заманғы гипермәтіндік бағдарламалау тілдері; ақпаратты қорғау үшін бағдарламалық-техникалық құралдардың жұмыс істеу қағидаттары мен жұмыс істеу ережелері. Серверлік бағдарламалау тілдерінде (PHP, Ruby, Python) мобильді қосымшалар, кодтар жасай білу

  • Код ON9

    Негізгі жасанды интеллект құралдары туралы білімдерін көрсету. Бұлыңғыр жиынтықты модельдеу, түсініксіз логика. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістемесі.Жасанды интеллект жүйелерін құру бойынша техникалық тапсырмаларды әзірлеу, үйлестіру және бекіту мүмкіндігі болу

  • Код ON6

    Қазіргі бағдарламалау тілдерін білетіндігін көрсету; бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклі; Дағды: бағдарламалық жасақтаманың өнімділігін жою және қалпына келтіру үшін талдау жүргізу. Пайдаланудан шығар алдында бағдарламалық қамтамасыз етуді жүйелі түрде жаңартыңыз (жаңарту, қорғау, жаңарту)

  • Код ON5

    Математика мен физиканың негізгі бөлімдері туралы негізгі түсініктерді білу және түсіну, математика мен физиканың негізгі бөлімдері саласындағы білімдерін көрсету және қолдана білу, оларды кәсіби іс-әрекетте қолдану. Логикалық сипаттағы тапсырмаларды құрастыра білу; буль алгебрасының заңдарын қолдану

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау

  • Код ON11

    Бағдарламалық жасақтама жасау технологиялары туралы білімдерін көрсету. Микроконтроллерлермен және негізгі түзету тақталарымен жұмыс. IoT жүйелеріне арналған бағдарламалық құралдар. Бағдарламалық жасақтама жобаларын басқару.Нақты бағдарламалық жасақтама жүйесін жасаудың күрделілігін бағалай білу. Ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу. Бизнес-процесті модельдеу

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу

  • Код ON8

    Операциялық жүйелер және олардың құрылымдары, ОЖ мақсаты мен функциялары, электроника негіздері туралы білімдерін көрсету; жабдықтың, бағдарламалық жасақтаманың және бағдарламалық жасақтаманың жұмыс істеуінің жалпы принциптері, өндірушінің талаптарына сәйкес жүйелік және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы орнату

  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау

Top