Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05204 Гидрогеология және геоэкология в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Еңбек нарығында бәсекеге қабілетті және сұранысқа ие геологиялық-гидрогеологиялық компаниялар, сондай-ақ пайдалану қорларын есептей отырып, жерасты суларына іздеу-барлау жұмыстарының барлық кешенін орындауға қабілетті сумен жабдықтау және жерасты суларын пайдалану ұйымдары үшін, жерасты суларын пайдаланудың ұтымды әдістерін жобалап, жерасты суларын пайдаланудың геоэкологиялық салдарын бағалау үшін және басқа да жер қойнауын пайдалану объектілерін мониторингтік зерттеулерді жоспарлап және жүргізе алатын біліктілігі жоғары мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B052 Жер туралы ғылым
  • Дайындық бағыты 6B052 Қоршаған орта
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және оның қосымшаларын зерттеуге арналған. Пәннің негізгі ережелері бітіруші кафедралар оқытатын барлық жалпы білім беретін инженерлік және арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері, талдауға кіріспе, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу кіреді. Теңдеулер жүйесін шешу әдістері, геометрия, механика, физика есептерін шешуде векторлық есептеулерді қолдану мәселелері қарастырылады. Жазықтық пен кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, бағыт бойынша туынды және градиент, бірнеше айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән Математика I-нің жалғасы болып табылады. курстың бөлімдеріне бір айнымалы және бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есептелуі, қатарлар теориясы кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар. Сандық қатарлар теориясы, функционалды қатарлар теориясы, Тейлор мен Маклорен қатарлары, қатарларды жуық есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механика, механикалық толқындар, молекула - кинетикалық теория және термодинамиканың негіздері, электростатика, тұрақты ток, электромагнетизм, геометриялық оптика, жарықтың толқындық қасиеттері, жылулық сәуле шығару заңдылықтары, фотоэффект.

    Оқу жылы - 1
  • Құрылымдық геология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты – жер қыртысының құрылымдық элементтері туралы теориялық білім алу, олардың пайда болу механизмдері, тау жыныстарының деформациялық қасиеттері және деформация түрлері, шөгінді жамылғысының құрылымдары, интрузивті және эффузиялық магмалық денелердің морфологиясы, литосфералық плиталардың өзара әрекеттесуі және негізгі құрылымдық элементтердің түзілуі. Геологиялық карталарды оқуға және талдауға, геологиялық қималарды салуға және геологиялық карталарды құрастыруға үйрету

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графиканы қолдана отырып, объектілерді бейнелеу әдістерін және сызудың жалпы ережелерін зерделеуге; модельдеудің негізгі принциптері мен геометриялық тәсілдерін және графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу әдіснамасын зерделеуге; 2D және 3D модельдеу әдістерін қолдана отырып, сызбаларды әзірлеу үшін графикалық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы және тарихи геология
    Несиелер: 4

    Күн жүйесінің құрылысы және жаралуы; Жердің Күн жүйесіндегі орны; Жердің формасы және өлшемдері; сыртқы гео-сфералар және Жердің ішкі құрылысы; жер жыл намалық шкала, геологиялық жаралым-дарың жасын анықтау әдіс-тері; геологиялық процестер: магматизм; мета-морфизм; текто-ника; экзогендік геологиялық процесстер. Не-гізгі геотектоникалық гипоте-залар. Тарихи геологияның негізгі әдістері; стратиграфия принциптері, стратиграфіялық жә-не геохро-нологиялық шкала, стратиграфіялық бөлім-демелер; органикалық қалдықтар және олар-дың стратиграфиялық маңызы; жәндік және өсімдік типтерінің, әулеттерінің, тектерінің жалпылама сипаты. Жердің және жер қырты-сының геологиялық даму тарихының прекем-брийлік, палеозойлық, мезозойлық және кай-нозойлық сатылары.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы гидрогеология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жер асты суларының шығу тегін, пайда болу жағдайларын, құрамы мен қозғалыс заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Сондай-ақ, жер асты суларының тау жыныстарымен, жер үсті суларымен және атмосферамен өзара әрекеттесуі зерттеледі. Бұл ғылымның аясына жерасты суларының динамикасы, гидрогеохимия, жерасты суларын іздеу және барлау, сондай-ақ мелиоративтік және өңірлік гидрогеология сияқты мәселелер кіреді. Гидрогеология деректері сумен жабдықтау, Мелиорация және ирригация, гидротехникалық құрылыстың экологиялық салдарлары (су қоймалары және т.б.) мәселелерін шешу үшін пайдаланылады.

    Оқу жылы - 2
  • Жалпы инженерлік геология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: тау жыныстарының инженерлік-геологиялық ерекшеліктері мен қасиеттері, геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер туралы теориялық білімдерді алу, олардың әр түрлі аумақтардағы инженерлік-геологиялық жағдайлары, олардың зерттелуі экономикалық даму кезінде олардың өзгерістерін болжау үшін қажет.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Ғылым және ғылыми ойлау. Негізгі ұғымдар. Ғылымның негізгі категориялары. Ғылым білім жүйесі ретінде. Факт, гипотеза, теория, тұжырымдама. Әдістеме, әдіс, әдістеме. Ғылыми зерттеу. Зерттеу жұмысының технологиясы. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау технологиясы. Зерттеу нәтижелерін ұсыну. Жүйелік тәсіл, жүйелік ойлау, жүйелік талдау. Зерттеудің жалпы логикалық әдістері. Ғылыми қызмет пен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу. Ғылыми зерттеулердің экономикалық тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Топография негіздерімен геодезия
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты топографиялық карта, оның негізгі қасиеттері, мазмұны, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін жасаудың және пайдаланудың заманауи әдістері мен технологиялары туралы қажетті іргелі білімді үйрету болып табылады. Пән карталарда картографиялық мазмұндағы элементтердің: гидрографиялық объектілердің, рельефтің, өсімдіктер мен топырақтың, қатынас және коммуникация жолдарының бейнесін зерттейді. Құрылыс процесінде құрылыс конструкцияларының жобалық жағдайына дұрыс орнатылуын геодезиялық әдістермен тұрақты тексеру жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Кристаллография және минералогия
    Несиелер: 6

    Курс кристаллографияның негізгі ұғымдары мен заңдарын зерттейді; кристалдардың классификациясы олардың симметриясына негізделген; кристалдардың сыртқы және ішкі құрылысын зерттейтін геометриялық кристаллография; кристаллохимия немесе құрылымдық химия; кристаллофизика. Кристалдардың физикалық қасиеттері және сыртқы пішініне әсерін түсіндіру, құрылыстарының негізгі түрлерін; табиғатта минералдардың шығу тегі мен оларды табу шарттары; минералдардың негізгі топтары, олардың құрамы, физикалық қасиеттері және практикада қолданылуы, минералд түзілу процестері және соған сәйкес минералдық парагенезистер, кристалдық құрылымның негізгі заңдылықтары, сыртқы пішіндері, химиялық құрамы, физикалық қасиеттері және олармен өзара байланысты кристалдардың қалыптасу жағдайлары.

    Оқу жылы - 2
  • Петрография
    Несиелер: 5

    Пайдалы қазбалар кен орындарын барлаудың негізгі міндеттері мен принциптері; геологиялық барлау жұмыстарының кезеңдері; барлау жүйелері және барлау желісінің тығыздығы; барлаудың техникалық құралдары; геологиялық құжаттама және сынамаларды алу; қорларды есептеу шарттары; пайдалы қазбалар кен орындарының қорларын есептеу; кен орындары қорларының және болжамды пайдалы қазбалардың жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жалпы химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны Химиялық пәндердің негізінде жатқан заңдар, теориялық ережелер мен тұжырымдар; Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және заттың құрылымы туралы қазіргі идеяларға негізделген химиялық элементтердің қасиеттері мен қатынастары; химиялық термодинамика және кинетика негіздері; ерітінділердегі процестер; күрделі қосылыстардың құрылымы.

    Оқу жылы - 2
  • Жерасты суларын іздеу және барлау
    Несиелер: 5

    Курс гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін қолдану негізінде жер асты суларының кен орындарын зерттеуге арналған. Пәннің бөлімдеріне әлем мен Қазақстанның жер асты суларының кен орындарын, олардың ерекшеліктері мен қорларын зерттеу кіреді. Жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері. Жер асты суларын алудың орналасу схемасын негіздеу, перспективалы учаскелерді таңдау. Далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және су тұтқыш жиектердің параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Тау-кен ісі және қоршаған ортаны қорғау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-пайдалы қазбалар кен орындарын игеру процесінде минералдық ресурстарды ұтымды пайдалануға, оны толық, орынды және экологиялық жағынан дұрыс пайдалануды қамтамасыз ететін барлық минералдық өнімдерді өндіру және қайта өңдеу технологиясын жетілдіруге оқыту; кен орнының географиялық орналасуына, халықтың тығыздығына, жер алқаптарын пайдалану дәрежесіне, климаттық жағдайларға, игеру көлеміне, пайдалы қазбалардың құндылығына байланысты пайдалы қазбалардың кен орындарын барлау мен игеруге қойылатын экологиялық талаптардың жіктелуін ескере отырып, минералдық ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау проблемаларын зерделеу. Минералдық ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау проблемалары кен орнының географиялық орналасуына, халықтың тығыздығына, жер алқаптарын пайдалану дәрежесіне, климаттық жағдайларға, игеру көлеміне, пайдалы қазбаның құндылығына байланысты пайдалы қазбалар кен орындарын барлау мен игеруге қойылатын экологиялық талаптардың жіктелуін ескере отырып, тиімді шешілуі мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Аймақтық гидрогеология
    Несиелер: 5

    "Аймақтық гидрогеология" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің жердің әртүрлі гидрогеологиялық жағдайларын зерделеуі, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін Қазақстан аумағының және бүкіл жер шарының нақты гидрогеологиялық аудандарында жер асты суларының, олардың кен орындарының таралуы мен қалыптасуының өңірлік заңдылықтарымен танысу; гидрогеологиялық карталау және жалпы аудандастыру қағидаттарын қарау болып табылады. Студент алған білімдерін практикалық қызметінде қолдану үшін гидрогеологиялық карталар мен бөлімдерді оқып, талдауға үйренуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеохимия
    Несиелер: 5

    Пәнде судың қасиеттері мен құрамы, су жүйесі-газ-тірі зат тұқымы, гидрогеохимиялық жүйелердегі массоперенос, жер асты суларының негізгі генетикалық типтерінің құрамын қалыптастыру қарастырылады. Гидрогеохимиялық аймақтылық, Тұщы, сондай-ақ емдік және өнеркәсіптік минералды сулардың геохимиясы сипатталған. Элементтердің көшіп-қонуына, әртүрлі геологиялық жағдайларда, атап айтқанда гумидті және аридті облыстардың жер асты сулары мен терригенді, карбонатты және сульфатты шөгінділердің қабаттық сулары құрамының қалыптасу процестерінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ гидрогеохимиялық аймақтылық және гидрогеохимиялық аудандастыру туралы мәліметтерге ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Табиғи геоэкологиялық құбылыстар мен процестер
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерге табиғи және қоғамдық процестердің өзара әрекеттесуі нәтижесінде пайда болатын қоршаған ортадағы өзгерістер туралы, тұрақты даму тұжырымдамасы туралы қазіргі заманғы идеялар алу және ғылыми-зерттеу қызметінде, табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау саласында тауықтарды қолданудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    "Геоэкология" пәнін игерудің мақсаты геоэкологияның теориялық негіздерімен танысу, геосфералар мен әлеуметтік саланың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы идеяларды қалыптастыру, сонымен қатар антропогендік факторлардың әсерінен геосфералардың өзгеруінің салдарын көрсету болып табылады. "Геоэкология" пәнін оқытудың міндеттері: - Геоэкология туралы пәнаралық ғылыми бағыт ретінде қазіргі заманғы идеялармен таныстыру;-геоэкологияны зерттеу объектілері ретінде геоэкожүйелер, олардың құрылымы, әлеуметтік-экономикалық функциялары және жіктелуі туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Седиментология
    Несиелер: 5

    "Седиментология" пәні шөгінділер, олардың элементтік, химиялық, минералды және компоненттік құрамы туралы мәліметтер береді; шөгінділерді жұмылдыру, тасымалдау, саралау және жинақтау мәселелері қарастырылады; текстуралық және құрылымдық ерекшеліктері, шөгінді жыныстардың қалыптасу жағдайлары мен жағдайлары зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
  • Экологиялық гидрогеология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жер асты суларының белсенділігіне, литосфераға антропогендік әсер етуіне байланысты экопроцесстерді зерттеу, геоэкологиялық зерттеулер әдістемесімен танысу, литосфераның экологиялық функцияларын, табиғи және жасанды экоаномалияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
  • Іздеу мен барлаудың геофизикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-далалық, геофизикалық әдістердің (электрбарлау, магнитбарлау, гравибарлау, сейсмобарлау, радиометрия және ядролық геофизика) нәтижелерін өңдеу және түсіндіру, физикалық-геологиялық негіздерді, жұмыстардың әдістемесі мен техникасын зерделеу. Курста тау жыныстарының физикалық қасиеттері және олармен байланысты физикалық өрістердің табиғаты қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
  • Ұңғыларды бұрғылау
    Несиелер: 5

    Ұңғыманы бұрғылау мақсаты геологиялық және мұнай-газ кәсіпшілігі жұмыстарын жүргізу кезінде Керн рөлі туралы, Мұнай және газ кен орындарын болжау және игеру кезінде Кернді кешенді зерттеу нәтижелерін пайдалану қажеттілігі, мүмкіндіктері мен тәсілдері туралы түсінік беру болып табылады. Курстың міндеті - бұрғылау кезінде өзекті таңдау әдістері туралы білім беру (оның ішінде мамандандырылған өзек: герметикалық және бағдарланған); негізгі материалдың бастапқы құжаттамасы туралы.

    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Жер асты суларының ластану учаскелеріндегі гидрогеологиялық зерттеулер ластану көздерін анықтауды, ластаушы заттардың көлемін, сондай-ақ олардың жер асты суларында таралу бағыты мен жылдамдығын бағалауды мақсат етеді. Пәннің мақсаты-учаскедегі тұщы суды іздеу әдістемесін игеру, бұрғылау жұмыстарын жүргізу, қажет болған жағдайда жер асты суларын бұру бойынша іс-шараларды жүргізу, су алуды қалыптастыру, жер асты суларын су қоймаларына бұру бойынша шараларды әзірлеу. Алынған мәліметтер жер асты суларының құрамы мен қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
  • Гидравлика және гидрология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты инженерлік гидрологияның практикалық мәселелерін шешу мақсатында сұйықтықтардың тепе-теңдігі мен қозғалысы заңдарын зерделеу, су шаруашылығы мен гидротехникалық құрылысты жобалауды шешу үшін оқушылардың қажетті білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттеріне мыналар жатады: - гидростатика негіздерін, гидродинамиканы және ашық бұлақтарда (өзендерде, каналдарда, жылғаларда) су қозғалысының заңдылықтарын зерттеу; - су ресурстарын ұтымды пайдалану және гидротехникалық жобалау, су ресурстарын кешендi пайдалану және қорғау практикасында қажеттi инженерлiк-гидрологиялық зерттеу әдiстерiнiң кешенiн меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Адам қызметінің геоэкологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - табиғи ресурстарды өндіру мен өңдеуді, олардың жаңаруын немесе көбеюін зерттеу; табиғи экологиялық жағдайларды пайдалану және қорғау; табиғи жүйелердің геоэкологиялық теңгерімін сақтау, ұлғаю және ұтымды өзгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қазақстан геологиясы және минералдық ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Қазақстан аумағы шегінде жер қойнауының геологиялық құрылымы және жер қыртысының дамуы туралы, Қазақстанның минералды ресурстары, олардың жіктелуі, қорлары, шикізаттың басым және стратегиялық түрлері туралы, қазіргі кезеңдегі Қазақстанның геологиялық қызметінің міндеттері туралы түсінік беру. Курс минералдық ресурстардың негізгі түрлері, олардың перспективада елдің қамтамасыз етілуі және минералдық-шикізат кешеніндегі басымдықтар туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеодинамика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жерүсті және жер асты суларының ресурстарын және олардың су алуын бағалау, су ресурстарын болжау, суару және су бұру жүйелерін жобалау, шаруашылық құрылыстары мен құрылыстарының су тартуларын пайдалану проблемаларына байланысты гидродинамикалық проблемаларды шешуде практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеология және инженерлік геологиядағы геофизикалық әдістер
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты тау жыныстарының физикалық қасиеттерін және олармен байланысты физикалық өрістердің сипатын, геофизикалық жабдықтың әрекет ету принциптері мен құрылысын, далалық өлшеулерді орындау және алынған деректерді өңдеу әдістерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
  • Метеорология және климатология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты атмосферадағы негізгі физикалық және химиялық процестерді, Жер климатының географиялық таралу заңдылықтарын теориялық игеру болып табылады. Пәнді оқыту атмосфераның радиациялық, жылу режимдерін қалыптастыру ерекшеліктерін; су буының және олардың өнімдерінің булану, конденсация (сублимация) процестерін; барикалық өріс пен желді; атмосфералық айналымды білуге және түсінуге бағытталған. Міндеттер-климаттың қалыптасу процестерінің негізін қалау және жер климатын қалыптастырудағы географиялық факторлардың рөлі; климаттың әртүрлі классификациясын құру принциптерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сумен қамту және иррига-ция
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-су объектілеріндегі су сапасының нысаналы көрсеткіштеріне сәйкес және талап етілетін мөлшерде су тұтынушыларға жер үсті немесе жер асты суларын беру негіздерін оқыту. Курс шеңберінде сумен жабдықтаудың табиғи көздерінің сипаттамасы; сумен жабдықтау түрлерінің сыныптамасы және олардың сипаттамасы; жерасты суларының су жинағыштары; жерасты суларының су жинағыштарының гидрогеологиялық есебі; құбырлы құдықтар сүзгілерінің типтері; ауыз суды дайындау әдістемесі; санитариялық қорғау аймақтарын ұйымдастыру және есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Экологиялық картаграфиялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әртүрлі білім салаларында картографиялық зерттеу әдісін пайдалануды зерттеу; экологиялық мәселелерді зерттеуде картометрия мен морфометрияны пайдалану; карталар бойынша жасалатын ғылыми сипаттаудың негізгі принциптері; карталарды талдаудың дәстүрлі және жалпыға белгілі тәсілдері; сипаттама-картографиялық бейнені талдаудың сапалы тәсілін оқыту; картада зерттелетін құбылыстардың болуын, олардың орналасуы мен өзара байланысының ерекшеліктерін анықтау; карталарды талдаудың графикалық әдістері; әр түрлі профильдер, бөлімдер, графиктер, диаграммалар, диаграммалар және картаны қолдана отырып блок-диаграммалар салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Аймақтық инженерлік геология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-жер қыртысында және оның бетінде инженерлік құрылымдарды салу мен пайдаланудың инженерлік-геологиялық жағдайларының заңдылықтарын зерттеу. Ол мыналарды: 1) табиғи жағдайға, бірінші кезекте, геологиялық құрылысқа және жергілікті жердің геологиялық өміріне байланысты инженерлік-геологиялық жағдайлар факторларының жер бетінде көріну заңдылықтарын; 2) осы аумақта инженерлік құрылыстар салу мен пайдаланудың геологиялық жағдайларын айқындайтын табиғи жағдайлар факторларының кешендерін зерделейді; 3) осы аумақта құрылыс тәжірибесі негізінде инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Гидроэкология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-су объектілерінің қасиеттерін, қазіргі жағдайдағы су объектілерінің ерекшеліктерін, олардың сапалық сипаттамаларын зерттеу, Су ресурстарының саны мен сапасының өзгеруін болжау бойынша білім алу табиғи және антропогендік факторлардың су айдындарында және су ағындарында болып жатқан процестерге әсерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тау жыныстарының геомеханикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-тау жыныстарының массивтеріндегі геомеханикалық процестердің дамуының негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Тау жыныстарының механикалық қасиеттерін экспериментальды түрде анықтауға, тау жыныстарының массивтеріндегі геомеханикалық процестерді модельдеуге және болжауға, тау-кен жұмыстары мен пайдалы қазбаларды игеру жүйесінің басқа элементтерінің жағдайын бағалауға үйрету. Тау жыныстарының массивтерінде дамитын геомеханикалық процестер туралы білім алу, қауіпсіз жұмыс жағдайларын қамтамасыз ететін Даму жүйелері элементтерінің параметрлерін анықтау әдістері туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Табиғатты пайдаланудың экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың экономикалық негіздерімен танысу. табиғатты пайдалануды экономикалық ынталандыру әдістерінің мәнін зерделеу; тұрақты экономикалық дамуға көшу шарттары; студенттердің табиғи бағаны қалыптастыру әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру ресурстар және қоршаған ортаны ластаудан келтірілген залалды өтеу; алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдануға үйрету. оның ішінде қоршаған ортаны ластағаны үшін төлемдер мен залалдарды есептеу кезіндегі ортаның.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қоршаған орта параметрлерін өлшеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің тұжырымдамалары, ұйымдастыру принциптері туралы түсініктерін қалыптастыру және кешенді ақпараттық жүйе ретінде қазіргі заманғы мониторинг жүйелерінің барлық күрделі өзара байланыстарға және қоршаған ортаның барлық компоненттеріне әсер ететін жүйелер; - табиғи және антропогендік түрлендірілген заттардың жай-күйін бағалау әдістерімен танысу қоршаған орта компоненттерінің ластану деңгейін бағалау және болжау әдістерімен; - өсімдіктер мен жануарлардың жай-күйін морфометриялық зақымдану белгілері, сондай-ақ қоршаған ортаның абиотикалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Топырақ және топырақ механикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің оқыту Курстың мақсаты инженерлік геология, топырақ механикасы, есептеу қазіргі заманғы әдістерін жалпы ережелер, жобалау мен негiздерi құрылғы, қорлар және жерасты құрылыстары негіздерімен болашақ мамандарды таныстыру

    Оқу жылы - 4
  • Жер асты суларын гидрогеологиялық модельдеу
    Несиелер: 5

    Модельдеу зерттеулерінің негізгі мақсаттары жер асты сулары ресурстарының болашақ жағдайын болжау, болашақ оқиғалардың салдарын түсіну, адам қызметінің салдарын түсіну және олардың адам қызметіне әсері болып табылады. Жер асты суларын модельдеу бойынша зерттеулер жер асты суларының нақты жүйелерінің компьютерлік суреттерін алу үшін жүргізіледі. Модельдер математикалық өрнектерді қолдана отырып, нақты су жүйелерін мүмкіндігінше қарапайым түрде ұсынуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жер асты суларының динамикасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-білім алушылардың арнайы гидрогеологиялық білім берудің іргелі негіздерін алуы, гидрогеологиялық процестердің физика-математикалық мәнін зерделеу. Пәнді зерделеу міндеттері: а) жерасты суларының қозғалысы туралы ғылымның даму тарихын қадағалау; б) гидролитосферадағы жерасты сулары қозғалысының физикалық-механикалық негіздерін зерделеу; В) есептік гидрогеологиялық параметрлерді анықтау әдістемесін зерттеу; г) геофильтрациялық есептерді шешу кезінде аналитикалық зерттеу және модельдеу әдістерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік геодинамика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – процестер мен құбылыстардың пайда болу және даму себептері мен заңдылықтарын, олардың механизмі мен қорғау шараларын зерттеу; инженерлік геодинамиканың жағдайы мен тұрақтылығын ассимиляциялау, инженерлік-геологиялық білімнің негізгі ережелерін практикалық жұмыста және геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстарды қолданбалы зерттеулерде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Бұл курс геоақпараттық жүйелерді, деректер мен технологияларды интеграциялауды, ГАЖ интеллектуалды ерекшеліктерін, гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі мәселелердің кең ауқымы үшін шешімдер қабылдауды қамтамасыз ету жүйелерін, гидрогеологиядағы модельдеу және оны өзекті гидрогеологиялық мәселелерді шешуде пайдалану әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты мен- экологиялық проблемалар туралы білімі бар мамандарды даярлау- АЖ-ның қолайсыз әсерінің себептері мен салдарларын- қоршаған ортаның антропогендік ластану көздерін анықтау- қолайсыз әсер ету сызығы, жағдайды есепке алу және бағалау ережелері қоршаған орта объектілері мен аумақтардың экологиялық объектілерді Курсты оқу барысында студенттер тағайындау туралы білім алады- және оның түрлері, бақылау әдістері жүйесі және жер үсті қамтамасыз ету, басқару және кері байланыс, бақылау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Экологиялық басқару негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру мақсаты студенттердің табиғатты ұтымды пайдалану жөнінде арнайы білім алуы болып табылады кәсіпорында өндірісті экологияландыруды ұйымдастыру және басқару үшін. Бұл пәннің негізгі міндеті болып табылады: - табиғатты ұтымды пайдалану қағидаттары саласындағы білім кешенін қалыптастыру; - аймақтың қоршаған табиғи ортасының жағдайын талдау дағдыларын игеру және кәсіпорындар; - экологияландыруды ұйымдастыру үшін қағидаттарды, әдістер мен тәсілдерді қалыптастыру өндірістік процестер мен экологиялық таза өнім шығару; - кәсіпорын өндірісін экологияландыруға студенттердің тұрақты көзқарасын қалыптастыру; қоғамның экономикалық және әлеуметтік өркендеуінің негізі.Пәннің негізгі мақсаттары: - табиғатты ұтымды пайдалану принциптері саласындағы білім кешенін қалыптастыру; - аймақтағы қоршаған ортаның жағдайын талдау дағдыларын меңгеру және кәсіпорындар; - жасылдандыруды ұйымдастырудың принциптерін, әдістерін және тәсілдерін қалыптастыру өндірістік процестер мен экологиялық таза өнімдерді өндіру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тау-кен өнеркәсібі экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты тау-кен өнеркәсібі мен қоршаған ортаның өзара іс-қимылы туралы базалық білімді қалыптастыру, сондай-ақ тау-кен өндірісінің тән экологиялық проблемаларын және оларды шешу жолдарын зерделеу болып табылады. Міндеттері: қазіргі заманғы технологиялық процестердің қалай жұмыс істейтінін таныстыру және олардың қоршаған ортаға әсерін көрсету; тау-кен кәсіпорындарының табиғат қорғау қызметін талдау; өндірісті қоршаған ортаны ластау көзі ретінде бағалау; ластаушы заттардың жергілікті шығарындылары мен төгінділерін нормалаудың әдістері мен тәсілдерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экологиялық құқық негіздерін, Табиғатты қорғаудың нормативтік-құқықтық аспектілерін және табиғатты ұтымды пайдалану, Табиғатты қорғау заңнамасы. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы білім негізінде табиғатты қорғау және табиғатты пайдалану саласындағы міндеттерді шешуге қабілетті болады экологиялық құқық саласындағы негізгі ұғымдар, объектілер мен экологиялық құқықтары, экологиялық құқықтық қатынастары, экологиялық құқық көздері мен бағыттары құқықтық қатынастар саласындағы мемлекеттік реттеу, Экологиялық құқық бұзушылық және экологиялық қылмыстар үшін жауапкершілік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жерасты суларын пайдаланулық барлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жер асты суларының қолданыстағы су бөгеттеріндегі мониторингтік зерттеулерді, су бөгеттеріндегі гидрогеологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерделеу және жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту, сондай-ақ пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау. Пәнді оқу курсының міндеттеріне су қабылдағыштарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту кіреді; пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Пайдалы қазбалар кен орындарын гидрогеологиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ұңғымаларда немесе тау-кен қазбаларында алынған су сынамаларын химиялық талдау арқылы судың сапасы туралы білім алу. Меңгеруі тиіс: - нақты гидрогеологиялық жағдайларда зерттеу түрін, қажетті жабдықты және сынау режимін таңдау; - гидрогеологиялық ортаның өзгеруі нәтижесінде пайдалы қазбалар қасиеттерінің өзгеруін болжау. Білуге тиіс: - гидрогеологиялық зерттеулер кезінде тау жыныстарының қасиеттерін бағалаудың әртүрлі әдістерін қолдану мақсаты; - топырақтың, пайдалы қазбалардың физикалық-механикалық қасиеттерін зерттеудің заманауи гидрогеологиялық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON14

    Жер асты суларын олардың минералдану мөлшері, химиялық және газ құрамы бойынша, кен денесін қалыптастыру процесінде олардың рөлін, пайдалану жағдайларына әсерін, техникалық және ауыз сумен жабдықтау үшін пайдаланылуын бағалауға байланысты жіктеу.

  • Код ON12

    Жер асты сулары кен орындарының табиғи ресурстарын, табиғи және пайдалану қорларын бағалау әдісін таңдау үшін табиғи және бұзылған жағдайларда жер асты сулары қозғалысының түрлерін сыныптау.

  • Код ON15

    Барлау жобаларын әзірлеу және басқару, зондтау, геологиялық түсіру, картаға түсіру, заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметте әлеуметтік-этикалық құндылықтар мен қоғамның әлеуметтік, саяси және экономикалық даму тенденциялары туралы білімдерін, сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың кез-келген көріністеріне төзбеушілік пен мықты азаматтық позицияны көрсете отырып, көшбасшылық қабілеттер мен серіктестік қатынастарды сақтауға дайын екендігін көрсету.

  • Код ON6

    Қоршаған ортаны қорғау шараларын әзірлеудің негізгі әдістері мен жолдары туралы білімді қолдану; табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және қоршаған ортаға теріс әсерді төмендетуге мүмкіндік беретін өндірістік процестер мен олардың өнеркәсіптік өндірістің қауіпсіздігіне әсері арасындағы байланыстың мәні мен маңыздылығын түсіну.

  • Код ON10

    Топырақ пен тау жыныстарының физикалық-механикалық қасиеттерін бағалау, олардың құрамы мен жағдайын анықтау үшін далалық және зертханалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON13

    Жер асты суларын зертханалық зерттеу нәтижелерін талдау, оларды қорытындылау және осы суларды ауыз сумен және техникалық сумен жабдықтау, суару және басқа мақсаттар үшін пайдалану мүмкіндігін анықтау.

  • Код ON1

    Гидрогеологиялық салада ғылыми-қолданбалы зерттеулерді орындау кезінде физикалық негіздерді, талдаудың математикалық алгоритмдерін және басқа да іргелі ғылымдарды қолдану.

  • Код ON5

    Цифрлық карталарды әзірлеу кезінде заманауи геоақпараттық технологиялардың әдістерін, Карталарды жобалау және компьютерлік жобалау кезінде картографияның ұғымдық-терминологиялық аппаратын қолдану.

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде іскерлік қарым-қатынас дағдыларын көрсету, пәнаралық командаларда жұмыс істеу, келіссөздер жүргізу, байланыс орнату, қақтығыстарды шешу, ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу және олар үшін жауапты болу.

  • Код ON8

    Жер асты сулары мен қауіпті геологиялық процестер мониторингінің нәтижелері бойынша тау-кен кәсіпорны қызметінің аумақтың геоэкологиялық жағдайына әсерін талдау.

  • Код ON11

    Сулы қабаттың параметрлерін, гидродинамикалық және геофизикалық зерттеулер кешенін ескере отырып, гидрогеологиялық ұңғымаларды бұрғылаудың ең оңтайлы әдісін анықтау және ұсыну.

  • Код ON4

    Өндірістік қауіпсіздік ережелері мен қоршаған ортаны қорғау ережелерін сақтай отырып, технологиялық жабдықтың қауіпсіз жұмысын және жалпы кәсіпорынның санитарлық-гигиеналық режимін қамтамасыз ету қабілетін көрсету.

Top