Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05203 Гидрогеология және инженерлік геология в Satbayev University

  • Гидрогеология және инженерлік геологиядағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді кеңістіктік деректерді құрудың, редакциялаудың, сақтаудың және ұйымдастырудың заманауи әдістеріне; кеңістіктік ақпараттың әртүрлі түрлерін өңдеудің және талдаудың заманауи әдістеріне, гидрогеодинамикалық және гидрогеохимиялық ақпаратты өңдеу және модельдеу үшін қолданылатын бірқатар бағдарламалық кешендерге (Excel, Statistica, Surfer, Ansdimat, Modflow) үйрету болып табылады. Гидрогеологиялық ақпаратты өңдеу, аумақтардың гидрогеологиялық жағдайларын схемалау және геофильтрациялық және геомиграциялық модельдер құру, әртүрлі көздерден алынған ақпаратты пайдалану.

    Оқу жылы - 1
  • Аймақтың гидрогеология және инженерлік геология
    Несиелер: 5

    Мақсаты-жер қыртысының әртүрлі құрылымдық аймақтарының инженерлік-геологиялық жағдайларын, қазіргі және болжамды табиғи және антропогендік геологиялық процестердің әсерінен олардың кеңістіктік таралуы мен қалыптасуының және кеңістіктік-уақытша өзгеруінің заңдылықтарын көрсететін және аумақтың ірі учаскелері шегінде жер асты суларының таралуы мен қалыптасуының заңдылықтарын зерттейтін гидрогеология мен инженерлік геологияның бөлімі

    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Ғылым философиясының пәні, ғылым динамикасы, ғылымның ерекшелігі, ғылым және ғылымға дейінгі, ежелгі және теориялық ғылымның қалыптасуы, ғылымның тарихи дамуының негізгі кезеңдері, классикалық ғылымның ерекшеліктері, классикалық емес және сыныптан кейінгі ғылым, математика, физика, технология және технология философиясы, инженерлік ғылымның ерекшелігі, ғылым этикасы, ғалым мен инженердің әлеуметтік-адамгершілік жауапкершілігі.

    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курс техникалық мамандықтардың магистранттарына кәсіби және академиялық салада шетел тіліндегі қарым -қатынас дағдыларын жетілдіруіне және дамытуына арналған. Курс студенттерді заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып кәсіби және академиялық мәдениетаралық ауызша және жеке қарым -қатынастың жалпы принциптерімен таныстырады (дөңгелек үстел, пікірталастар, талқылаулар, кәсіби бағытталған жағдайларды талдау, жоба).

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның минералды, өнеркәсіптік және термалды жер асты суларының кен орындары
    Несиелер: 5

    Курс аясында тыңдаушы минералды емдік, өнеркәсіптік және термалды жер асты суларының қалыптасу жағдайлары, сапалық сипаттамалары және практикалық пайдалану мүмкіндіктері саласындағы негізгі білімді игереді, осы кен орындарының қалыптасу жағдайларын бағалау және олардың пайдалану қорларын бағалау үшін гидрогеологиялық ақпарат алудың әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Қазақстанның минералдық емдік, өнеркәсіптік және термалды жерасты сулары неғұрлым маңызды кен орындарының негізгі сипаттамалары ұсынылатын болады, іздестіру-барлау жұмыстарын жүргізуге қойылатын негізгі талаптар келтіріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жер асты суларының кен орындарын барлау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – жер асты суларының пайдалану қорын сандық және сапа бойынша анықтау арқылы жаңа су алуды салу немесе бұрыннан бар су алуды кеңейту үшін гидрогеологиялық және экологиялық негіздеу, берілген пайдалану кезеңінде су алудың жұмысын қамтамасыз ету. , пайдалану қорлары туралы білімдерін жеткізу.Алдын ала барлау кен орнының геологиялық гидрогеологиялық жағдайларының негізгі ерекшеліктерін зерттеу, негізгі түзілу көздерін бағалау және жер асты суларының эксплуатациялық қорларының жалпы құнын бағалау мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
  • Гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық зерттеулердің қашықтықтан әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геоморфологиялық элементтердің шекараларын әр түрлі масштабта нақтылау, жалпы аумақтың гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық жағдайларын, сондай – ақ оның жекелеген элементтерін-рельефті, геологиялық құрылымды, тектониканы, жер асты суларының таралуын, геологиялық, инженерлік-геологиялық процестерді тиімді әдіспен алдын ала бағалау болып табылады. Зондтау кезінде Жердің жасанды серіктерінен жүзеге асырылатын аэротүсірілім мен ғарыштан түсірудің, фотографиялық, телевизиялық, сканерлік, радиолокациялық, көп зоналық және басқалардың әртүрлі түрлері, сондай-ақ бедердің биік беттерінен перспективалық суреттер пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пән басқарушылық қызметтегі психологиялық аспектілердің қазіргі рөлі мен мазмұнын зерттейді. Кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыру барысында оқушының психологиялық сауаттылығын арттыру қарастырылады. Психология саласында өзін-өзі жетілдіру және жергілікті деңгейде де, шетелде де басқару қызметінің құрамы мен құрылымын зерттеу. Қазіргі менеджерлердің психологиялық ерекшелігі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік-геологиялық түрлі ғимараттардың түрлерін қарастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі құрылымдарды жоспарлау, жобалау, салу және пайдалану кезінде инженерлік-геологиялық ізденістердің арнайы әдістерін білуі. Пән арнайы технологиялар бойынша білім алуға және әртүрлі сатылардағы геомониторинг шеңберінде инженерлік-геологиялық ізденістер дәйектілігіне бағытталған. Курстың міндеті, оның құрылымы, басқа пәндермен байланысы. Қысқаша тарихи мәліметтер. Инженерлік-геологиялық зерттеулердің міндеттері. Инженерлік-геологиялық зерттеулердің негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 1
  • Мұнай- газ гидрогеологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны мұнай-газ бассейндерінің гидрогеологиясы, жер асты суларының қалыптастыру жағдайлары, бассейндердің гидрогеохимиялық аудандастыру, судың негізгі генетикалық түрлері және олардың құрамын қалыптастыру кезеңдері, мұнай-газ перспективаларының гидрогеологиялық критерийлер, мұнай-газ іздеу гидрогеологиясының негіздері туралы теориялық білімді игеруге бағытталған. Палеогидрогеология негіздерімен және мұнай және газ шоғырларын іздеуде қолданылатын палеогидрогеологиялық әдістермен танысу, суда еритін газдардың химиялық құрамының ерекшеліктері туралы білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жер асты суларын пайдалану және қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде су ресурстарының маңыздылығы, оларды пайдалану, қорғау және өзен бассейндеріндегі Су шаруашылығы қызметін басқару әдістері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Курстың негізгі міндеттері: - судың негізгі қасиеттері және оның табиғаттағы, организмдердің тіршілігіндегі және халық шаруашылығындағы рөлі туралы білімді тереңдету; - өзен бассейнінің күрделі тұтас жүйе ретінде жұмыс істеуі туралы идеяларды қалыптастыру; - пайдалануды басқарудың заманауи тәсілдерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
  • Рудалы кенорындарында гидрогеологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - магистранттарға пайдалы қазбалар кен орындарының гидрогеологиялық, геологиялық, құрылымдық, инженерлік геологиялық және тау-кен жағдайларын кешенді зерттеу (бағалау) ерекшеліктерін үйрету. Шахтаға судың түсуін бақылайтын жерасты гидрогеологиялық зерттеу. Пайдалы қазбалар кенорындарын ағызу әдістері. Пайдалы қазбалар кен орындарын қазу кезінде дренаждық жүйелер мен дренаждық қондырғылар. Әр түрлі геологиялық және гидрогеологиялық жағдайдағы ашық және жерасты кен қазбаларына судың түсуін гидрогеологиялық есептеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс шеңберінде магистранттар жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерін меңгереді, заманауи педагогикалық технологияларды пайдалануды, білім беру мен тәрбиелеу үдерістерін жоспарлауды және ұйымдастыруды, оқытушы мен оқытушының субъекті мен субъектінің өзара әрекеттесуінің коммуникациялық технологияларын меңгереді. университеттің оқу үдерісінде бакалавр. Сондай-ақ магистранттар білім беру ұйымдарында (жоғары оқу орындарының мысалында) адам ресурстарын басқару бойынша білім алады.

    Оқу жылы - 1
  • Жерасты суларын ұтымды пайдалану үшін режим мен баланс жағдайын зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әртүрлі гидродинамикалық аймақтар мен аймақтардың су балансын құру мәселелерін зерттеу, баланстық учаскелердің кіріс және шығыс баптарын есептеу, олардың мөлшерін анықтайтын себептер. Жер асты сулары деңгейінің өзгеруін және олардың суармалы алқаптарда минералдануын зерттеу және болжау. Жер асты суларының қалыптасуының гидрогеологиялық, гидродинамикалық және гидрохимиялық факторлары, су айналымының мәні.

    Оқу жылы - 2
  • Гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық ұңғымаларды бұрғылау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әртүрлі мақсаттағы ұңғымаларды салу ерекшеліктерімен байланысты мәселелерді зерттеу болып табылады: Алтын, алмас, көмір, темір және басқа да қатты пайдалы қазбаларды барлау, сондай-ақ Гидрогеология үшін; гидрогеологиядан бастап барлауға дейін әртүрлі мақсаттарда қолданылатын тау-кен барлау қазбаларын үңгілеу технологияларын одан әрі әзірлеуге және техникасын басқаруға мүмкіндік беретін дағдыларды алады пайдалы қазбалар кен орындары.

    Оқу жылы - 2
  • Гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық, геоэкологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-аумақтың гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық және геоэкологиялық жағдайларын талдау және бағалау, топырақ пен мұздатылған жыныстардың қасиеттерін зерттеу, жер асты суларының гидродинамикалық және гидрогеохимиялық режимін зерттеу. Міндеттердің бірі-қоршаған ортаға әсер ететін өндіруші кәсіпорындардың жұмысына, сондай-ақ тау-кен өндіру ауданының геоэкологиялық жағдайларына инженерлік-геологиялық жағдайлар мен құбылыстардың туындау орны мен уақытының мүмкіндігін болжау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Пайдалы қазбаларды жерасты сілтісіздендіру кезіндегі гидрогеологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты минералды шикізатты өндіру және кешенді алу технологияларын жетілдіру бойынша пайдалы қазбалар кен орындарын игерудің гидрогеологиялық жағдайларын зерттеу болып табылады. Осыған байланысты тау-кен өнеркәсібін жедел және тиімді дамыту үшін пайдалы қазбаларды өндірудің физика-химиялық тәсілдерін одан әрі әзірлеу талап етіледі. Кендерді сілтісіздендірудің гидрогеологиялық ерекшеліктерін егжей-тегжейлі зерделеу, жер қойнауын және қоршаған ортаны қорғау мәселелерін негіздеу, кендерді сілтісіздендірудің гидрогеодинамикасы мен гидрогеохимиясы бойынша нақты ұсыныстар беру талап етіледі

    Оқу жылы - 2
  • Гидрогеология және инженерлік геологиядағы геофизикалық аспектілер
    Несиелер: 4

    Гидрогеология және инженерлік геологияда қолданылатын жетекші геофизикалық әдістердің физика-геологиялық негіздер бойынша білім беру алу және шешілетін тапсырмалармен танысу, нақты геологиялық жағдайлардың физикалық моделдерін жасау негізінде гидрогеологиялық және инженерлік геологиялық зерттеулерде геофизикалық әдістердің мүмкіндіктерін бағалауды үйрену.

    Оқу жылы - 2
  • Көмірсутекті шикізат кен орнындарындағы гидрогеологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты аумақтардың гидрогеологиялық жағдайларын зерттеу және олардың мұнай-газдылық перспективаларын бағалау және мұнай мен газ кен орындары мен кен орындарын іздеуді жүзеге асыру үшін гидрогеологиялық көрсеткіштер мен өлшемдерді пайдалану болып табылады. Жер асты суларының әртүрлі кен орындарын зерттеу әдістері мен тәсілдерін, сондай-ақ осы зерттеулерді жүзеге асырудың техникалық құралдарын зерттейді. Тау жыныстарындағы судың болуы мен түрлері, гидрогеохимия негіздері, литосферадағы су ерітінділерінің қалыптасуы мен қозғалысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
  • Инженерлік-геологиялық іздеулер
    Несиелер: 5

    Инженерлік-геологиялық барлаудың мақсаты құрылыстарды салу және пайдалану процесінде геологиялық ортаның өзгеруін сандық болжау үшін құрылыстардың негіздері мен іргетастарын немесе олардың ортасын есептеу үшін бастапқы сандық деректерді алу болып табылады. Бұл жағдайда болжам деп құрылыстардың геологиялық ортамен өзара іс-қимылы саласындағы инженерлік-геологиялық процестердің пайда болу және даму барысының болжамын; анықталған физика-геологиялық процестердің даму болжамын; топырақ массивінің қауырт жай-күйінің өзгеру болжамын түсіну керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Код ON4

    Гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық далалық өлшеулерді жүргізу, кешенді деректермен салыстыру негізінде нәтижелерді визуализациялау, материалдың құрылымын түсіну және жұмыс нәтижелерінің ерекшеліктерін анықтау бойынша қорытындылар, ғылыми тұжырымдар әзірлеу

  • Код ON8

    Қорытындылар мен нәтижелердің дәлдігін бағалау үшін карталарды, схемаларды, бөлімдерді және есептік құжаттарды жасау кезінде ұжымдағы жұмысты құру көзқарасы мен логикасын дәлелдеу

  • Код ON2

    Ғылыми-зерттеу және өндірістік міндеттерді қою және шешу үшін гидрогеология және инженерлік геология саласындағы іргелі және озық білімдерін көрсету

  • Код ON5

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері негізінде өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін сынай талдау, ұсыну, қорғау, талқылау және тарату.

  • Код ON6

    Гидрогеология және инженерлік геология саласында жаңа тұжырымдар алу үшін бірегей идеяларды, әртүрлі деңгейдегі ғылыми жарияланымдардағы жұмыстардың нәтижелерін синтездеу

  • Код ON1

    Гидрогеология және инженерлік геология бойынша озық білімдерін кәсіби және академиялық қызметінде қолдана білу, дүниетанымы мен мәдениеті кең, жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету

  • Код ON3

    Гидрогеология және инженерлік геология міндеттерін шешу үшін нақты далалық немесе ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде алған білімдерін пайдалану

  • Код ON7

    Алынған нәтижелерді жүйелі талдау, түсіндіру және түсіндіру үшін априорлық геологиялық ақпаратты өз бетінше жинау, талдау және қорыту негізінде Гидрогеология және инженерлік геология міндеттерін кәсіби түрде шешу

Top