Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07211 Гидрогеология және инженерлік геология в Satbayev University

  • Құрылымдық геология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты – жер қыртысының құрылымдық элементтері туралы теориялық білім алу, олардың пайда болу механизмдері, тау жыныстарының деформациялық қасиеттері және деформация түрлері, шөгінді жамылғысының құрылымдары, интрузивті және эффузиялық магмалық денелердің морфологиясы, литосфералық плиталардың өзара әрекеттесуі және негізгі құрылымдық элементтердің түзілуі. Геологиялық карталарды оқуға және талдауға, геологиялық қималарды салуға және геологиялық карталарды құрастыруға үйрету

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс жоғары математиканың негізгі ұғымдарын және оның қосымшаларын зерттеуге арналған. Пәннің негізгі ережелері бітіруші кафедралар оқытатын барлық жалпы білім беретін инженерлік және арнайы пәндерді оқытуда қолданылады. Курстың бөлімдеріне сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері, талдауға кіріспе, бір және бірнеше айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеу кіреді. Теңдеулер жүйесін шешу әдістері, геометрия, механика, физика есептерін шешуде векторлық есептеулерді қолдану мәселелері қарастырылады. Жазықтық пен кеңістіктегі Аналитикалық геометрия, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық есептелуі, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, бағыт бойынша туынды және градиент, бірнеше айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы және тарихи геология
    Несиелер: 4

    Күн жүйесінің құрылысы және жаралуы; Жердің Күн жүйесіндегі орны; Жердің формасы және өлшемдері; сыртқы гео-сфералар және Жердің ішкі құрылысы; жер жыл намалық шкала, геологиялық жаралым-дарың жасын анықтау әдіс-тері; геологиялық процестер: магматизм; мета-морфизм; текто-ника; экзогендік геологиялық процесстер. Не-гізгі геотектоникалық гипоте-залар. Тарихи геологияның негізгі әдістері; стратиграфия принциптері, стратиграфіялық жә-не геохро-нологиялық шкала, стратиграфіялық бөлім-демелер; органикалық қалдықтар және олар-дың стратиграфиялық маңызы; жәндік және өсімдік типтерінің, әулеттерінің, тектерінің жалпылама сипаты. Жердің және жер қырты-сының геологиялық даму тарихының прекем-брийлік, палеозойлық, мезозойлық және кай-нозойлық сатылары.

    Оқу жылы - 1
  • Физика
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механика, механикалық толқындар, молекула - кинетикалық теория және термодинамиканың негіздері, электростатика, тұрақты ток, электромагнетизм, геометриялық оптика, жарықтың толқындық қасиеттері, жылулық сәуле шығару заңдылықтары, фотоэффект.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән Математика I-нің жалғасы болып табылады. курстың бөлімдеріне бір айнымалы және бірнеше айнымалы функцияның интегралдық есептелуі, қатарлар теориясы кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар. Сандық қатарлар теориясы, функционалды қатарлар теориясы, Тейлор мен Маклорен қатарлары, қатарларды жуық есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графиканы қолдана отырып, объектілерді бейнелеу әдістерін және сызудың жалпы ережелерін зерделеуге; модельдеудің негізгі принциптері мен геометриялық тәсілдерін және графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу әдіснамасын зерделеуге; 2D және 3D модельдеу әдістерін қолдана отырып, сызбаларды әзірлеу үшін графикалық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік геология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: тау жыныстарының инженерлік-геологиялық ерекшеліктері мен қасиеттері, геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер туралы теориялық білімдерді алу, олардың әр түрлі аумақтардағы инженерлік-геологиялық жағдайлары, олардың зерттелуі экономикалық даму кезінде олардың өзгерістерін болжау үшін қажет. Жартастардың геотехникалық қасиеттері. Топырақтың тұжырымдамасы және сипаттамасы. Геотехникалық аймақтарды бөлу. Инженерлік және геологиялық зерттеулер әдістері, әртүрлі құрылыс түрлеріне арналған инженерлік-геологиялық зерттеулер. Экзогендік геологиялық процесстерді бақылау қағидалары. Аймақтық инженерлік геология.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, экологиялық терминдерді, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттейді. Қоршаған орта мониторингі және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару. Атмосфералық ауаны, жер үсті, жер асты суларын, топырақты ластау көздері және экологиялық проблемаларды шешу жолдары; техносферадағы тіршілік қауіпсіздігі; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Төрттік геология және геоморфология
    Несиелер: 5

    Геоморфология жер бетінің рельефінің формаларын, олардың пайда болуы мен дамуын, рельефтің терең геологиялық құрылымға тәуелділігін зерттеумен айналысады. Төрттік кен орындарының геологиясы стратиграфияны, пайдалы қазбаларды және кварталдағы геологиялық даму тарихын зерттейді. Курс студенттердің бұрын Жалпы геология, стратиграфия, литология және т.б. курстарында тыңдаған пәндерге негізделген, пәнді игеру жаратылыстану және жалпы кәсіптік циклдердің басқа пәндерімен бірге геолог студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыруы керек.

    Оқу жылы - 2
  • Кристаллография және минералогия
    Несиелер: 5

    Курс негізгі ұғымдары мен заңдарын зерттейді; кристалдардың классификациясы олардың симметриясына негізделген; кристалдардың сыртқы және ішкі құрылысын зерттейтін геометриялық кристаллография; кристаллохимия немесе құрылымдық химия; кристаллофизика. Кристалдардың физикалық қасиеттері және сыртқы пішініне әсерін түсіндіру, құрылыстарының негізгі түрлерін; табиғатта минералдардың шығу тегі мен оларды табу шарттары; минералдардың негізгі топтары, олардың құрамы, физикалық қасиеттері және практикада қолданылу

    Оқу жылы - 2
  • Жалпы химия
    Несиелер: 6

    Элементтердің периодтық жүйесінің құрылымын және элементтердің негізгі сипаттамаларын және одан туындайтын қосылыстарды зерттеу; химиялық қосылыстардың номенклатурасы, негізгі химиялық заңдар мен ұғымдар, сонымен қатар оларды кәсіби мәселелерді шешуде қолдану; заттардың қасиеттері мен физикалық күйлерін және бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстарын зерттеу; электролит ерітінділері, электролиттік диссоциация және тұз гидролизі; химиялық термодинамика және кинетика негіздері.

    Оқу жылы - 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Ғылым және ғылыми ойлау. Негізгі ұғымдар. Ғылымның негізгі категориялары. Ғылым білім жүйесі ретінде. Факт, гипотеза, теория, тұжырымдама. Әдістеме, әдіс, әдістеме. Ғылыми зерттеу. Зерттеу жұмысының технологиясы. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасау технологиясы. Зерттеу нәтижелерін ұсыну. Жүйелік тәсіл, жүйелік ойлау, жүйелік талдау. Зерттеудің жалпы логикалық әдістері. Ғылыми қызмет пен ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізу. Ғылыми зерттеулердің экономикалық тиімділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Петрография
    Несиелер: 5

    Пайдалы қазбалар кен орындарын барлаудың негізгі міндеттері мен принциптері; геологиялық барлау жұмыстарының кезеңдері; барлау жүйелері және барлау желісінің тығыздығы; барлаудың техникалық құралдары; геологиялық құжаттама және сынамаларды алу; қорларды есептеу шарттары; пайдалы қазбалар кен орындарының қорларын есептеу; кен орындары қорларының және болжамды пайдалы қазбалардың жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
  • Топография негіздерімен геодезия
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты топографиялық карта, оның негізгі қасиеттері, мазмұны, ғылыми және практикалық міндеттерді шешу үшін жасаудың және пайдаланудың заманауи әдістері мен технологиялары туралы қажетті іргелі білімді үйрету болып табылады. Пән карталарда картографиялық мазмұндағы элементтердің: гидрографиялық объектілердің, рельефтің, өсімдіктер мен топырақтың, қатынас және коммуникация жолдарының бейнесін зерттейді. Құрылыс процесінде құрылыс конструкцияларының жобалық жағдайына дұрыс орнатылуын геодезиялық әдістермен тұрақты тексеру жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
  • Гидрогеологиялық ұңғымаларды геофизикалық зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді гидрогеологиялық ұңғымаларды зерттеудің геофизикалық әдістерінің теориясымен, далалық бақылау және түсіндіру әдістемесімен таныстыру, геологиялық-геофизикалық зерттеулердің бірыңғай технологиялық циклінің бөлігі ретінде ұңғымадағы зерттеудің геофизикалық әдістерін қарау. Мынадай міндеттерді шешеді: ұңғымалар тілімдерін суға литологиялық бөлу; тіліктерде су тұтқыш жиектерді бөлу, олардың қуаты мен құрылысын анықтау. Қазіргі уақытта сумен жабдықтау, гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық зерттеулер мақсаттары үшін Қазақстан аумағында жыл сайын көптеген ұңғымалар салынады, бұл ретте оларды бұрғылау көп жағдайда Кернді іріктеусіз жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Уранды өндіру кезіндегі гидравлика
    Несиелер: 4

    Пәнді игерудің мақсаты Гидростатика, кинематика және гидродинамика негіздерін оқып үйрену, сұйықтықтардың негізгі қасиеттерімен таныстыру; сұйықтықтың тепе-теңдігі мен қозғалыс заңдылықтары туралы түсінік алу; ағым процестерін есептеу және талдау әдістерін меңгеру, гидравликалық жүйелерді жобалау, инженерлік есептеулер дағдыларын дамыту және сұйықтықтар мен газдар механикасының қолданбалы саласы ретінде гидравликаның негізгі мәселелерін шешу әдістемесін игеру. Пәнді оқу курсының міндеттеріне студенттердің теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеруі, Сұйықтықтар мен газдардың негізгі физикалық қасиеттерін зерттеу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жалпы гидрогеология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жер асты суларының шығу тегін, пайда болу жағдайларын, құрамы мен қозғалыс заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Сондай-ақ, жер асты суларының тау жыныстарымен, жер үсті суларымен және атмосферамен өзара әрекеттесуі зерттеледі. Бұл ғылымның аясына жерасты суларының динамикасы, гидрогеохимия, жерасты суларын іздеу және барлау, сондай-ақ мелиоративтік және өңірлік гидрогеология сияқты мәселелер кіреді. Гидрогеология деректері сумен жабдықтау, Мелиорация және ирригация, гидротехникалық құрылыстың экологиялық салдарлары (су қоймалары және т.б.) мәселелерін шешу үшін пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мелиоративтік гидрогеология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты сумен жабдықтау және ирригацияны ұйымдастыру негіздерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мақсаты: гидрогеологиялық-мелиоративтік үдерістерді, ілеспе ирригацияларды зерттеу. Пәннің қысқаша мазмұны: мелиорациялық Гидрогеология мен мелиорацияның әдістері мен міндеттері, суармалы және құрғатылған жерлердің мелиорациялық жай-күйін мониторингтеу мен бағалау, мелиорацияланатын аумақ топырағының су режимі және жер асты суларының режимін реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеологиялық және инженерлік-геологиялық жұмыстардың экономикасы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Пән геологиялық барлау және инженерлік-геологиялық зерттеулерді ұйымдастыру, қаржыландыру және жобалау мәселелерін зерттеуге арналған. Оны игерудің негізгі мақсаты – гидрогеологиялық қызметтің болашақ қызметкерлерін экономика мен гидрогеологиялық кәсіпорынды басқарудың заманауи әдістері мен негіздеріне үйрету, алынған білімді практикалық қызметте пайдалану, геологиялық барлау жұмыстарының тиімділігін арттыруға ықпал ететін экономикалық негізделген техникалық және ұйымдастырушылық шешімдерді әзірлеу мен іске асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Жер асты суларының геологиялық ортасын қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жер үсті және жер асты суларындағы теріс өзгерістерге, флора мен фаунаның, топырақ пен топырақтың нашарлауына қарсы тұру. Жер асты суларының өнеркәсіптік және тұрмыстық қалдықтардың, ауыл шаруашылығы қызметінің, мұнай өнімдерінің, табиғи кондициялық емес сулардың әсерінен ластану шарттары; Жер асты суларының ластануының қоршаған ортаның ластануымен байланысы қарастырылады. Ластану ауқымын бағалау, жер асты суларының сапасын болжау әдістемесі сипатталған. Жер асты суларының ластануын бақылауға көп көңіл бөлінеді. Жер асты суларын қорғау әдістері жарықтандырылды.

    Оқу жылы - 3
  • Уран кенорындарының жерасты өңдеу геотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді физика-химиялық геотехнологияның негізгі ұғымдарымен, оның теориялық негіздерімен және тау-кен өндірісінің міндеттерін шешуде қолданумен таныстыру. Курсты зерделеу барысында студенттерге уран кен орындарын жерасты игерудегі геотехнологияның ерекшеліктері, уран кен орындарын ашудың құрылымы мен тәсілдері игерілетін болады. Аталған пән курсы уран және ілеспе металдардың қабаттық-инфильтрациялық кен орындарын сыныптау теориясы мен әдістерін зерделеуді, геотехнологиялық ЖҰШ есептеуді, технологиялық ұңғымалардың орналасу схемалары мен параметрлерін оңтайландыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қазақстанның геологиясы және минералдар ресурстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Қазақстан аумағы шегінде жер қойнауының геологиялық құрылымы және жер қыртысының дамуы туралы, Қазақстанның минералды ресурстары, олардың жіктелуі, қорлары, шикізаттың басым және стратегиялық түрлері туралы, қазіргі кезеңдегі Қазақстанның геологиялық қызметінің міндеттері туралы түсінік беру. Курс минералдық ресурстардың негізгі түрлері, олардың перспективада елдің қамтамасыз етілуі және минералдық-шикізат кешеніндегі басымдықтар туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Топырақтану және петрология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді инженерлік геологияның, Топырақтану мен петрологияның негізгі бөлімдерімен, әр бөлімнің негізгі ғылыми бағыттарымен және зерттеу объектілерімен; тау жыныстарының жай-күйі мен қасиеттерінің ерекшеліктерімен, осы жыныстарда жүретін геологиялық және инженерлік - геологиялық процестермен; шаруашылық жүргізу кезінде олардың өзгеруін болжау мақсатында зерделенуі қажет аумақтардың инженерлік-геологиялық жағдайларымен таныстыру болып табылады құрылысы, жатуы, құрамы, құрылымы, шығу тегі, таралуы зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
  • Экологиялық гидрогеология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жер асты суларының белсенділігіне, литосфераға антропогендік әсер етуіне байланысты экопроцесстерді зерттеу, геоэкологиялық зерттеулер әдістемесімен танысу, литосфераның экологиялық функцияларын, табиғи және жасанды экоаномалияларды зерттеу.

    Оқу жылы - 3
  • Іздеу мен барлаудың геофизикалық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-далалық, геофизикалық әдістердің (электрбарлау, магнитбарлау, гравибарлау, сейсмобарлау, радиометрия және ядролық геофизика) нәтижелерін өңдеу және түсіндіру, физикалық-геологиялық негіздерді, жұмыстардың әдістемесі мен техникасын зерделеу. Курста тау жыныстарының физикалық қасиеттері және олармен байланысты физикалық өрістердің табиғаты қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеохимия
    Несиелер: 5

    Пәнде судың қасиеттері мен құрамы, су жүйесі-газ-тірі зат тұқымы, гидрогеохимиялық жүйелердегі массоперенос, жер асты суларының негізгі генетикалық типтерінің құрамын қалыптастыру қарастырылады. Гидрогеохимиялық аймақтылық, Тұщы, сондай-ақ емдік және өнеркәсіптік минералды сулардың геохимиясы сипатталған. Элементтердің көшіп-қонуына, әртүрлі геологиялық жағдайларда, атап айтқанда гумидті және аридті облыстардың жер асты сулары мен терригенді, карбонатты және сульфатты шөгінділердің қабаттық сулары құрамының қалыптасу процестерінің ерекшеліктеріне, сондай-ақ гидрогеохимиялық аймақтылық және гидрогеохимиялық аудандастыру туралы мәліметтерге ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гидрогеологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Жер асты суларының ластану учаскелеріндегі гидрогеологиялық зерттеулер ластану көздерін анықтауды, ластаушы заттардың көлемін, сондай-ақ олардың жер асты суларында таралу бағыты мен жылдамдығын бағалауды мақсат етеді. Пәннің мақсаты-учаскедегі тұщы суды іздеу әдістемесін игеру, бұрғылау жұмыстарын жүргізу, қажет болған жағдайда жер асты суларын бұру бойынша іс-шараларды жүргізу, су алуды қалыптастыру, жер асты суларын су қоймаларына бұру бойынша шараларды әзірлеу. Алынған мәліметтер жер асты суларының құрамы мен қасиеттерін зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
  • Жерасты суларын пайдаланулық барлау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-жер асты суларының қолданыстағы су бөгеттеріндегі мониторингтік зерттеулерді, су бөгеттеріндегі гидрогеологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерделеу және жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту, сондай-ақ пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау. Пәнді оқу курсының міндеттеріне су қабылдағыштарда гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу әдістемесін зерттеу; жер асты суларының сапалық сипаттамаларын зерттеу және оларды пайдалану әсерінен өзгерту кіреді; пайдалану барлауының нәтижелерін ескере отырып, жер асты суларының пайдалану қорларын қайта бағалау.

    Оқу жылы - 3
  • Жерасты суларын іздеу және барлау
    Несиелер: 5

    Курс гидрогеологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін қолдану негізінде жер асты суларының кен орындарын зерттеуге арналған. Пәннің бөлімдеріне әлем мен Қазақстанның жер асты суларының кен орындарын, олардың ерекшеліктері мен қорларын зерттеу кіреді. Жер асты суларының ресурстары мен қорларын бағалаудың негізгі әдістері. Жер асты суларын алудың орналасу схемасын негіздеу, перспективалы учаскелерді таңдау. Далалық тәжірибелік-сүзу жұмыстарының нәтижелерін өңдеу және су тұтқыш жиектердің параметрлерін есептеу; гидрогеологиялық карта бойынша гидрогеологиялық жағдайды талдау әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Аймақтық инженерлік геология
    Несиелер: 5

    "Аймақтық гидрогеология" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің жердің әртүрлі гидрогеологиялық жағдайларын зерттеуі, ғылыми және қолданбалы міндеттерді шешу үшін аумақтың және бүкіл әлемнің нақты гидрогеологиялық аудандарында жер асты суларының, олардың кен орындарының таралуы мен қалыптасуының аймақтық заңдылықтарымен танысу; гидрогеологиялық карта жасау және жалпы аудандастыру принциптерін қарастыру. Ол мыналарды: инженерлік-геологиялық жағдайларды; табиғи жағдайлар факторларының кешендерін зерделейді; осы аумақта құрылыс тәжірибесі негізінде инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Седиментология
    Несиелер: 5

    "Седиментология" пәні шөгінділер, олардың элементтік, химиялық, минералды және компоненттік құрамы туралы мәліметтер береді; шөгінділерді жұмылдыру, тасымалдау, саралау және жинақтау мәселелері қарастырылады; текстуралық және құрылымдық ерекшеліктері, шөгінді жыныстардың қалыптасу жағдайлары мен жағдайлары зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
  • Қауіпті геологиялық процестерді бақылау
    Несиелер: 6

    Қауіпті геологиялық процестерді бақылау жүйесінің негізгі міндеттері: аймақтық белсенділікті бағалау және зерттелетін бағыт шеңберінде ЖҚҚ жеке көріністерінің даму динамикасы; елді мекендерге, шаруашылық нысандарына, табиғи экожүйелердің жай-күйіне және адамдардың өмір сүру жағдайларына ХПК әсерін бағалау; генетикалық факторларды зерттеу және ОГП дамуына болжам жасау; бақылау мәліметтерін талдау және аумақты, ғимараттар мен құрылыстарды HCP-ден инженерлік қорғау шараларын іске асыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Арнайы гидрогеология
    Несиелер: 5

    Гидрогеологияның компоненттері; жерасты суларының физикалық қасиеттері мен химиялық құрамы; жер асты суларының химиялық талдауларын өңдеу әдістері және оларды көрсету тәсілі; Жер қыртысының жер асты суларының қозғалысы; литосферада су ерітінділері; гидрогеологиялық бассейндер және геохидродинамикалық жүйелер; жер асты суларының тереңдігі; гидрогеологиялық зерттеулер мен зерттеулер; палеогидрогеология; көші-қонның гидрогеологиялық жағдайлары және жер асты суларының жиналуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өнеркәсіптік сумен жабдықтау
    Несиелер: 5

    Өнеркәсіптік сумен жабдықтау пәнін игерудің мақсаты өнеркәсіптік және өртке қарсы сумен жабдықтау жүйелері, су дайындау әдістері, өнеркәсіптік кәсіпорындардың су шаруашылығы жүйелерін ұтымды пайдалану туралы терең және жүйелі білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: өнеркәсіптік кәсіпорындардың сумен жабдықтау жүйелерін жобалау ерекшеліктерін зерделеу; өнеркәсіптің әртүрлі салаларының суға және су дайындау әдістеріне қойылатын талаптарын зерделеу; өнеркәсіптік сумен жабдықтау жүйелерін пайдалану нормалары мен ережелерін зерделеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жерасты гидротехникалық ғимараттардың құрылысы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың жерасты құрылысы кезінде гидрологиялық есептеулер жүргізу бойынша білімдерін қалыптастыру және дағдыларын дамыту. Сумен жабдықтау және су бұру гидротехникалық құрылыстарының, ағызу тоннельдерінің типтері мен конструкцияларымен және оларды су қоймалары режиміндегі қазіргі жай-күйі негізінде есептеу әдістерімен және гидротехникалық құрылыстардың прогрессивті конструкцияларында қолданылатын бекіту тәсілдерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • MODFLOW Flex бағдарламаларын қолдана отырып гидрогеологиялық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді modflow Flex бағдарламасымен таныстыру болып табылады, ол жер асты суларының қорын бағалауды анықтау үшін, сонымен қатар MODFLOW Flex бағдарламасын қолдана отырып, жер асты суларының сапасы мен мөлшерін анықтау үшін қолданылады. Жер асты суларының модельдерін бағалау үшін пайдалануға болады ұңғымалық жүйелер және су ресурстары( ағу, шөгу, кедергі), ұңғыма аузын қорғау аймағын/аймағын анықтау (WHPA); шахталардың сусыздануынан қоршаған ортаға әсерін бағалау; кеніштердегі су мөлшері мен су сапасының проблемаларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Жер асты суларының динамикасы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-білім алушылардың арнайы гидрогеологиялық білім берудің іргелі негіздерін алуы, гидрогеологиялық процестердің физика-математикалық мәнін зерделеу. Пәнді зерделеу міндеттері: а) жерасты суларының қозғалысы туралы ғылымның даму тарихын қадағалау; б) гидролитосферадағы жерасты сулары қозғалысының физикалық-механикалық негіздерін зерделеу; В) есептік гидрогеологиялық параметрлерді анықтау әдістемесін зерттеу; г) геофильтрациялық есептерді шешу кезінде аналитикалық зерттеу және модельдеу әдістерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік-геологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Инженерлік геологиялық зерттеулер-бұл әртүрлі инженерлік қызмет түрлерінің геологиялық ортамен өзара әрекеттесуін зерттеуге бағытталған жұмыстар жиынтығы. Зерттеулер учаскенің геологиялық құрылымы, топырақтың физика-механикалық параметрлері, химиялық-коррозиялық белсенділігі, гидрогеологиялық параметрлері және жобаланатын объектіні салу және пайдалану процесінде олардың ықтимал өзгерістері туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік береді. Геологиялық зерттеулер нәтижесінде алынған мәліметтер негізінде іргетастың түрі мен тереңдігін анықтауға және барлық ықтимал факторларды ескеруге болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қатты пайдалы қазбаларды игерудің геотехнологиялық тәсілдері
    Несиелер: 5

    Курста тау жыныстары массивінің физика-химиялық қасиеттері, геотехнология кезіндегі физика-химиялық негіздер мен өндірістік процестер қарастырылады. Геотехнологиялық тәсілдермен ашу сұлбалары мен әзірлеу жүйелері келтірілген. Қатты пайдалы қазбаларды ұңғымалық өндірудің техникалық құралдарын ұйымдастыру негіздері баяндалған және сипатталған. Геотехнологиялық әдістерді жобалаудың негізгі принциптері қарастырылған. Қатты пайдалы қазбаларды игерудегі геотехнологиялық әдістердің негізгі әдістері. Өнімді ерітінділердің құрамы. Ион алмасу процестерінің негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Геомеханикалық процестерді сандық 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    Геомеханикалық процестерді сандық 3D модельдеу.Пәнді оқытудың мақсаты тау-кен объектілерінің кернеулі-Деформацияланатын күйін анықтау үшін қатты Деформацияланатын дене механикасының заманауи сандық әдістерін игеру болып табылады. Курстың міндеттері тау жыныстары мен топырақтар механикасының негізгі арақатынасын зерттеу; тау жыныстары немесе топырақ массивінің кернеулі-деформацияланған күйі туралы есепті шешу үшін сандық әдісті пайдалану, ортаның деформациялық модельдерін, инженерлік-геологиялық зерттеулер үшін беріктік және орнықтылық өлшемдерін іске асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Пайдалы қазба кенорындарын ашық игерудің жүйесі
    Несиелер: 5

    Пайдалы қазбалар кен орындарын игеру, ашық карьердің жоғары техникалық-экономикалық көрсеткіштерін қамтамасыз ету, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау жүйесін таңдауға және негіздеуге ғылыми негізделген әдістерді оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Гидрология және ағынды реттеу
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің гидрология негіздерін жүйелі түрде білуін қалыптастыру және су ресурстарын пайдалану проблемаларына байланысты әртүрлі су шаруашылығы міндеттерін сауатты шешу үшін қажетті ағындарды реттеу болып табылады. Пәнді оқу міндеттеріне: студенттердің заманауи өлшеу құралдары мен гидрометриялық жабдықтарды пайдалана отырып, гидрологиялық жұмыстар өндірісінің негіздері туралы терең теориялық білім алуы, су өлшегіш және гидрологиялық бекеттердің құрылысы, өзендер мен су ағындарындағы ағынды есепке алу мен бақылауды ұйымдастыру, гидрометрия мен гидрологияда су ағындарының гидравлика заңдылықтарын пайдалану кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік геодинамика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – процестер мен құбылыстардың пайда болу және даму себептері мен заңдылықтарын, олардың механизмі мен қорғау шараларын зерттеу; инженерлік геодинамиканың жағдайы мен тұрақтылығын ассимиляциялау, инженерлік-геологиялық білімнің негізгі ережелерін практикалық жұмыста және геологиялық және инженерлік-геологиялық процестер мен құбылыстарды қолданбалы зерттеулерде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Уран кенорнын қазудың арнайы тәсілдері
    Несиелер: 5

    Уран кен орындарын жерасты игеру технологияларын жетілдіру мақсаттары мен міндеттерін негіздеу. Ғылыми зерттеулер нәтижелері, уран кенін жерасты өндіру теориясы мен практикасын талдау негізінде технологиялық процестерді жетілдірудің басты бағыттары келтірілген. Күрделі құрылымдық уран кен орындарын жер астында игеру кезінде пайдалы қазбалардың баланстық қорларын неғұрлым толық алуды қамтамасыз ететін технологияларды таңдау мен оңтайландырудың кешенді әдісі ұсынылды. Кен өндіруден бастап уранның шала тотығы-тотығы түрінде түпкілікті өнім алуға дейінгі дәйекті технологиялық процестерді қамтитын экономикалық-математикалық модель қаралды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Гидрогеодинамика
    Несиелер: 6

    Тау жыныстары арқылы сүзу жағдайында жер асты сулары динамикасының негізгі заңдылықтарын зерттейді. Гидрогеодинамика табиғи жағдайда және адамның шаруашылық қызметінің нәтижесінде жер асты суларының балансы мен сапалық құрамын болжауға мүмкіндік береді. Гидрогеодинамика әдістері өнеркәсіптік нысандардың құрылысын дайындауда, Мұнай және газ өндіруде және басқа да салаларда қолданылады. Жер үсті және жер асты суларының ресурстарын және олардың су тартылуын бағалау кезіндегі шешімдер, су ресурстары қорларын болжау проблемаларымен байланысты гидродинамикалық міндеттер.

    Оқу жылы - 4
  • Гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Бұл курс геоақпараттық жүйелерді, деректер мен технологияларды интеграциялауды, ГАЖ интеллектуалды ерекшеліктерін, гидрогеологиялық және геоэкологиялық зерттеулердегі мәселелердің кең ауқымы үшін шешімдер қабылдауды қамтамасыз ету жүйелерін, гидрогеологиядағы модельдеу және оны өзекті гидрогеологиялық мәселелерді шешуде пайдалану әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
  • Тау жыныстары мен Топырақ механикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерді топырақтың физика-механикалық қасиеттерін зерттеу тәсілдерімен және оларды жіктеу бағасымен, іргетастармен, құрылыстармен және қоршаған ортамен өзара әрекеттесетін топырақ массивтерінің кернеулі деформацияланған күйін және тұрақтылығын сандық болжау әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеті-топырақ пен тау жыныстарының беріктік және деформациялық қасиеттерін дұрыс бағалай білу ғана емес, сонымен қатар құрылымдар негіздерінің жүктеме қабілеті мен деформациясын есептеу үшін теория мен практикамен негізделген әдістерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Құрылыс материалдарын ашық өңдеу
    Несиелер: 5

    Құрылыс материалдары кен орындарын ашық игеру, тау-кен кәсіпорындарының жоғары техникалық-экономикалық көрсеткіштерін қамтамасыз етуге, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалануға және қоршаған ортаны қорғауға ғылыми негізделген әдістерді үйрету. Құрылыс материалдарыкарьерлерінде тау-кен өндіру технологиясын оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Тау жыныстарының геомеханикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-тау жыныстарының массивтеріндегі геомеханикалық процестердің дамуының негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Тау жыныстарының механикалық қасиеттерін экспериментальды түрде анықтауға, тау жыныстарының массивтеріндегі геомеханикалық процестерді модельдеуге және болжауға, тау-кен жұмыстары мен пайдалы қазбаларды игеру жүйесінің басқа элементтерінің жағдайын бағалауға үйрету. Тау жыныстарының массивтерінде дамитын геомеханикалық процестер туралы білім алу, қауіпсіз жұмыс жағдайларын қамтамасыз ететін Даму жүйелері элементтерінің параметрлерін анықтау әдістері туралы түсінік алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON4

    Сулы қабаттың параметрлерін, гидродинамикалық және геофизикалық зерттеулер кешенін ескере отырып, гидрогеологиялық ұңғымаларды бұрғылаудың ең оңтайлы әдісін анықтау және ұсыну.

  • Код ON12

    Жер асты сулары мен қауіпті геологиялық процестер мониторингінің нәтижелері бойынша тау-кен кәсіпорны қызметінің аумақтың геоэкологиялық жағдайына әсерін талдау.

  • Код ON10

    Іздеу-барлау жұмыстары кезінде де, тау-кен кәсіпорнын пайдалану кезеңінде де гидрогеологиялық міндеттерді шешу үшін заманауи геофизикалық әдістерді қолдану.

  • Код ON1

    Қазіргі экономикалық, саяси және мәдени жағдайды бағдарлай білу.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет саласындағы қолданбалы міндеттерді шеше білу

  • Код ON5

    Жер асты суларын олардың минералдану мөлшері, химиялық және газ құрамы бойынша, Кен денесін қалыптастыру процесінде олардың рөлін, пайдалану жағдайларына әсерін, техникалық және ауыз сумен жабдықтау үшін пайдаланылуын бағалауға байланысты жіктеу.

  • Код ON6

    Цифрлық карталарды әзірлеу кезінде заманауи геоақпараттық технологиялардың әдістерін, Карталарды жобалау және компьютерлік жобалау кезінде картографияның ұғымдық-терминологиялық аппаратын қолдану.

  • Код ON13

    Қоғамның, денсаулық пен қауіпсіздіктің, қоршаған орта мен өнеркәсіптің әсерін түсіну.

  • Код ON2

    Кәсіби және күнделікті тақырыптарға шет тілінде (ауызша және жазбаша) сөйлесе білу.

  • Код ON14

    Негізгі және арнайы геологиялық пәндерді білу, түсіну, геологиялық, геоақпараттық және инженерлік мәселелерді шешу үшін теория мен тәжірибені біріктіру.

  • Код ON11

    Уран кен орындарын жер астында игерудің геотехнологиялық әдістерін қолдану кезіндегі гидрогеологиялық зерттеулердің ерекшелігін бағалау, уран өндіру кезіндегі гидравликалық жағдайлар мен гидродинамикалық процестерді талдау.

  • Код ON7

    Топырақ пен тау жыныстарының физикалық-механикалық қасиеттерін бағалау, олардың құрамы мен жағдайын анықтау үшін далалық және зертханалық зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану.

  • Код ON9

    Жер асты сулары кен орындарында іздестіру-барлау жұмыстары кезінде далалық зерттеулердің инновациялық әдістерін қолдану, осы кен орындарының пайдалану қорларын бағалау, оның ішінде модельдеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалану.

  • Код ON8

    Гидрогеологиялық салада ғылыми-қолданбалы зерттеулерді орындау кезінде физикалық негіздерді, талдаудың математикалық алгоритмдерін және басқа да іргелі ғылымдарды қолдану.

Top