Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01722 Орыс тілі және әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Әдебиетке кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді заманауи әдебиеттану саласындағы теориялық біліммен қамтамасыз ету, әдеби шығарманы талдау дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер әдеби шығарманың формасы мен мазмұнының ерекшеліктерін білуі керек, көркем мәтінді қарастыруда әдеби білімді қолдана білуі керек, әр түрлі жанрдағы әдеби шығарманы сипаттау және талдау дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Функционалдық сауаттылықты дамыту практикумы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студент "функционалдық сауаттылық" негізгі ұғымын, тұлғаның негізгі құзыреттерін қарастырады, оқу процесінде білімді сауатты пайдалануды үйренеді, оқу жағдайларын жасау дағдыларын, ізденіс белсенділігін меңгереді, білім алады, оқудағы ынтымақтастық және оқушылардың бағалау дербестігі бойынша білімдерге ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді тіл білімінің ұғымдары мен терминдерімен, әлем тілдері туралы негізгі біліммен, олардың дамуының тарихи кезеңдерімен және қызмет ету ерекшеліктерімен таныстырады, лингвистикадағы әртүрлі тілдік құбылыстарды түсіндіреді. Курстың мақсаты студенттердің қазіргі тіл білімін дамыту саласындағы білімдерін игеру, әлем тілдерінің әртүрлі классификацияларын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-орыс тілінің теориялық мәселелері мен даулы тұстары туралы мәліметтерді жинақтау. Курс әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді талдау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, білім алушылардың орфографиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер лексикографиялық дереккөздермен жұмыс істей білуі, тілдік материалды нақты мысалдармен суреттей білуі, тілдік бірліктерді талдай білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - таңдалған мамандыққа қызығушылықты ыңталандыру, оқутыға сонымен қатар кәсіби білімді алудың заманауи әдістеріне саналы қатынасқа ықпал ететін дүниетанымын қалыптастыру. Курсты оқып-үйрену студенттерді болашақ мамандығымен таныстыруға, таңдаған мамандық туралы тұтас көзқарас қалыптастыруға және қажетті білім мен дағдыларды игеруге ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Курс педагогика, психология, дене шынықтыру сияқты пәндерді оқудың негізі болып табылады және педагогикалық бағыттағы бакалавриатқа арналған. Мектеп оқушыларының физиологиясы туралы білім мұғалімдерге оқу процесінде қажет, өйткені қазіргі педагогика балалардың денсаулығын сақтау мәселесін шешуді талап етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістегі еңбек қорғау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты өндірістік ортаның жағымсыз факторларын анықтау, адамды зиянды және қауіпті өндірістік факторлардан қорғау, еңбек қызметінің қолайлы және қауіпсіз жағдайларын жасау, кәсіптік аурулар және өндірістегі авариялық жағдайлар үшін еңбекті қорғаудың теориялық және практикалық негіздері бойынша білім алушыларды даярлау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс Экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баяндау және әсер ету: тиімді қарым-қатынас (Coursera)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің сөйлеу коммуникациясы процесінде тиімді қарым-қатынас жасау және әңгімелесушіні сендіру қабілетін дамытуға бағытталған. Оқу материалын құрылымдау ситуациялық және мәдени контексттерді, көшбасшылық қасиеттерді ескере отырып, дұрыс сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің фонетикасы тіл білімінің маңызды бөлімі болып табылады. Курстың міндеттері-фонетика саласындағы негізгі бағыттармен, маңызды ұғымдармен және терминдермен таныстыру, студенттерді кешенді фонетикалық талдау дағдыларына үйрету, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыру. Курс аяқталғаннан кейін студенттер фонетикалық жүйенің тіл құрылымындағы орнын білуі, фонетикалық талдау жасай білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тіліндегі екпін
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер орыс екпінінің ерекшеліктерімен танысады, екпінніңнегізгі сипаттамалары мен компоненттерін зерттейді. Күрделі, қарызға алынған сөздердегі екпінді қалыптастыруға ерекше назар аударылады, "сағат" және "фразалық екпін", "екінші (жанама, әлсіреген) екпін"ұғымдарының ерекшелігі қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, оның педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға бағытталған. Оқыту процесінде адамның жеке ерекшеліктері, ақыл-ой еңбегінің, өздігінен білім алу мәдениеті қарастырылады; педагогикалық міндеттерді өзбетінше шешу біліктерімен дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады. Курстың мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс фольклоры мен ХІІ-ХҮІІI ғасырлардағы әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән орыс фольклорының жанрлар жүйесін зерттеуге, студенттерді XII - XVIII ғасырлардағы әдебиеттің тарихы мен теориясымен таныстыруға, теориялық ұғымдарды игеруге бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер міндетті түрде оқуға ұсынылған көркем мәтіндерді игеруі керек, зерттелетін кезеңдегі жазушылардың шығармашылық өмірбаянының маңызды фактілерін білуі керек, әртүрлі жанрдағы шығармаларды өз бетінше талдай алуы керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Антикалық әдебиет және орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуіріндегі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ежелгі әдебиеттің, орта ғасырлар мен қайта өрлеу дәуірінің негізгі даму тенденцияларын зерттеу болып табылады. Курстың міндеттері-осы кезеңдердің негізгі әдеби ескерткіштерін зерттеу. Курстың соңында студенттер әр түрлі жанрдағы көркем мәтіндерді талдай және түсіндіре білуі, пәннің терминологиялық аппаратын игеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің білім беру жүйесі саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін зерделеуіне, білім беру жүйесінде басқарудың негізгі қағидаттары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер менеджменттің инновациялық технологияларын қолдана отырып, басқару процесін өз бетінше ұйымдастыра және зерттей білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы аударма теориясы (Minor)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-аударманың теориялық негіздерін процесс ретінде және нәтиже ретінде қарастыру. Курсты игеру барысында аударма ісінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері; аударма теориясының әртүрлі бағыттары (жалпы, жеке және т.б.) қарастырылады. Студенттер аударманың негізгі түрлерінің жалпы сипаттамасымен, оларға қойылатын талаптармен, сондай-ақ аударма теориясының негізгі категорияларымен (сәйкестік, эквиваленттілік, аударма бірлігі) танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 6

    Лексикология қазіргі тіл білімінің маңызды бөлімдерінің бірі болып табылады және филология мамандарын даярлауда үлкен рөл атқарады. Пәнді игерудің мақсаты: студенттердің қазіргі орыс әдеби тілінің лексикасын зерттеудің негізгі аспектілері туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Курстың соңында студенттер пәннің негізгі мәселелерін, лексикалық жүйенің құрылымын және сөздіктердің түрлерін білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • 19 ғасырдың орыс әдебиеті (1 жартысы)
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің XIX ғасырдың 1-жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы мен дамуы туралы түсініктерін қалыптастыруға, көркем шығармаларды олардың жанрлық ерекшелігін, көркемдік әдістің ерекшелігін, автордың жеке стилін ескере отырып талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер теориялық және әдеби ұғымдарды дұрыс қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді теориялық-әдіснамалық және әдістемелік негіздермен, негізгі санаттармен, сондай-ақ инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстырады; инклюзивті білім берудің объектісі, пәні, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары, қалыптасу және даму кезеңдері туралы білімді қалыптастырады, инклюзивті білім берудің әлеуметтік-мәдени рөлін айқындайды. Курс қазіргі заманғы білім беру (түзету) мекемелерінің қызметін және ерекше білім беру мен педагогикалық жүйелерді ұйымдастыру нысандарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі әдеби үдеріс
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі әдеби процестің жалпы идеясын қалыптастыруға, көркем мәтіндерді олардың идеялық және жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып, өз бетінше талдай және түсіндіре білуге бағытталған. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер әдеби терминологияны еркін меңгеріп, әртүрлі жанрдағы әдеби шығармаларды талдай білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қайта өрлеу дәуіріндегі әдебиеттегі гуманизм мен реализм ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Қайта өрлеу-бұл өнердің барлық түрлерінің, соның ішінде әдебиеттің гүлдену кезеңі. Пән Ренессанс әдебиетінің гуманизм мен реализм сияқты бағыттарын көрсетеді. Қайта өрлеу дәуірінің көрнекті өкілдері Петрарктың, Рабеленің, Шекспирдің шығармашылығымен таныстырады, осы дәуір әдебиетінің әлемдік әдебиеттегі рөлін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі лексикографияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Курс "Тіл біліміне кіріспе", "Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы"сияқты пәндермен тікелей байланысты. Пәннің негізгі міндеті-студенттерде қазіргі лексикографияның негіздері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; оның түрі мен жанрын ескере отырып, қажетті лексикографиялық басылымды таңдау және одан сөз туралы қажетті ақпаратты алу қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Курс сөз формаларының тарихи қалыптасқан жүйесін, сөзді өзгерту ережелері мен заңдарын, сөйлеу бөліктерін зерттеуге, студенттерді морфология және сөзжасам саласындағы теориялық біліммен қаруландыруға, сөз құрылымын талдаудың әртүрлі түрлерінің практикалық дағдыларын игеруге; студенттердің орфографиялық сауаттылығын жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғасырдың орыс әдебиеті (2 жартысы)
    Несиелер: 4

    Х1Х ғасырдың екінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы тарихи-әдеби курста классикалық кезең болып табылады. Бұл ғасыр орыс мәдениетінің "алтын ғасыры" деп аталады, өйткені осы уақытта әлемдік маңызы бар көркем құндылықтар, соның ішінде мәңгілік дәрежеге жататын құндылықтар пайда болады. Бұл курс Х1Х ғасырдың екінші жартысындағы поэзияның, прозаның, драматургияның және журналистиканың дамуының негізгі кезеңдерін нақтылайтын толық және кеңейтілген кезеңдеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Цифрлық беру ортасының педагогикалық дизайны
    Несиелер: 3

    Пән таңдаған мамандығы бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді. Пәннің мақсаты – студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электронды оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудегі бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Аталған пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларды оқыту нәтижелерін бағалаудың жаңа технологияларымен таныстыру болып табылады. Студенттер критериалды бағалау жүйесінің негізгі ұғымдары мен қағидаларымен, жиынтық бағалаудың ерекшелігімен танысады, қалыптастырушы бағалау әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.Бұл курсты оқу жалпы білім беру мекемелерінде оқу процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-болашақ бакалаврларды түрлі оқу орындарындағы әдебиет мұғалімінің практикалық қызметіне әдістемелік даярлауды қамтамасыз ету. Пән әдебиетті ғылым ретінде оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихымен, мектепте әдебиетті оқытудың принциптерімен, әдістерімен және тәсілдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар орыс тілі әдістемесінің негізгі ұғымдарын түсінеді, оқу-әдістемелік материалдарды дайындау, орыс тілі бойынша сабақтардың мазмұны мен құрылымын талдау бойынша қажетті практикалық дағдыларды меңгереді, орыс тілін оқыту әдістемесі саласында зерттеу, шығармашылық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет оқыту әдістемесінде интерактивті технологиясының игерушілігімен өзгешеліктері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-оқу процесінде интерактивті технологияларды қолдана алатын әдебиет мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курсты оқу аяқталғаннан кейін білімалушылар әдебиет сабақтарында интерактивті әдістермен тәсілдерді білуі және қолдана білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөз туралы грамматикалық оқу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер орыс тілінің динамикалық жүйе ретіндегі құрылымы мен ерекшеліктері, оның қазіргі жағдайы туралы білім алады, тілдің грамматикалық құрылымының жүйелік-функционалды сипаттамасын қарастырады. Сондай-ақ, сөздің грамматикалық қасиеттерін зерттеуге көп көңіл бөлінеді№

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудағы IT-технологиялар
    Несиелер: 4

    Бүгінгі таңда ақпараттық технологиялар кәсіби қызметтің кез-келген саласының, соның ішінде орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы міндетті элемент болып табылады. Мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында IT-технологияларды қолдану оқушылардың танымдық белсенділігін арттырады, пән бойынша қосымша ақпарат береді, оқушылардың көкжиегін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 17-18 ғасырлардағы шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттер арасында 17-18 ғасырлардағы Батыс әдебиетіндегі әдеби бағыттар туралы түсінік қалыптастыру, осы кезеңдегі көркем мәтіндердің поэтикасының ерекшеліктерін зерттеу. Курс соңында студенттер көркем мәтіндердің негізгі мазмұнын, әдеби бағыттардың ерекшеліктерін, 17-18 ғасырлардағы ең көрнекті шетелдік әдебиет өкілдерінің өмірбаянын білуі керек, әдеби шығармаларды түсіндіре білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Контрастивті лингвистика: орыс және қазақ тілдері (Minor)
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты-студенттердің тілдерді қарама-қарсы зерттеу саласында білім алуы, тіл құрылымының барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау үшін екі тілді салыстырмалы түрде зерттеу, лингвистикалық контрастты талдау дағдыларын дамыту. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар тілдік тұжырымдамаларды модельдеудің жаңа әдістері мен тәсілдерін меңгеруі тиіс. Қарама-қарсы зерттеулердің нәтижелері дифференциалды грамматикада көрінеді және жергілікті емес, шет тілдерін оқытуда өзекті болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қазіргі орыс тілі стилистикасының теориялық негіздері туралы студенттердің мәліметтерін кеңейту, стилистикалық дағдыларды игеру, стилистикалық инстинкті дамыту. Курс аяқталғаннан кейін студенттер тілдің стилистикалық мүмкіндіктерін коммуникацияның әртүрлі салаларында қолдана білуі, мәтіндерді стилистикалық талдау және әртүрлі стильдер мен жанрлардағы мәтіндерді құру дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Когнитивтік лингвистика
    Несиелер: 3

    Пән шетелдік, ресейлік және қазақстандық когнитивтік ғылымның дамуы туралы білімді жетілдіруге, тұжырымдамалық аппаратты, тұжырымдамаларды зерттеу және талдау әдістемесін меңгеруге бағытталған. Оқу процесінде когнитивті лингвистиканың пайда болуы мен қалыптасуы туралы ақпарат беріледі, оның ғылыми мектептері мен бағыттарының негізгі ережелері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 3

    Пән лингвомәдениеттанудың концептуалды аппаратын игеруге, лингвомәдениеттанудың негізгі бағыттары мен мектептерімен танысуға, оларды зерттеудің өзектілігін анықтауға және жеке ережелерді тәуелсіз ғылыми зерттеулерде қолдануға бағытталған. Бұл ретте тілдік процестер мен құбылыстар мәдениет фактілерімен тығыз байланыста қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Филологиядағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында студенттер филологтың кәсіби қызметінде компьютерлік технологияларды қолдану мүмкіндіктері туралы білім алады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында, зерттеу, ғылыми қызметте компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді. Курс филологтарды кәсіби даярлауда үлкен рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағарту кезенінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Ағарту дәуірі-еуропалық мәдениет тарихындағы маңызды дәуірлердің бірі. Мақсаты – студенттерге ХVII-ХVIII ғғ.әдеби процесінің ерекшеліктері, көркемдік бағыттары мен ағымдары туралы білім беру, ағылшын, француз, неміс ағартушылығының көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстыру, студенттердің дүниетанымы мен жалпы мәдениетін кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Курсты оқу нәтижесінде студенттер орыс тілінің синтаксистік жүйесінің жүйесі мен деңгейлері, синтаксистің негізгі бірліктері туралы білім алады. Оқытушылар синтаксистік ғылым теориясының негізгі және жаңа бағыттарымен танысады. Сондай-ақ, бұл курсты оқу олардың сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқытудың конструктивтік әдістері
    Несиелер: 5

    Оқытудың конструктивті әдістері оқытудың нанопсихопедагогикалық тәсіліне негізделген. Пәннің мақсаты – өзін-өзі дамыту және пәндік тереңдетілген қолданбалы таным процесін сүйемелдейтін "қалай оқуға болатынын оқыту" дағдыларымен үйлесетін педагогтің STEAM-құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің негізгі міндеті – жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім алушының жеке басын дамыту процесін тәжірибеге бағытталған зерттеумен жобалық, шығармашылық және интегративті тәсілдерді біріктіруді қарастыратын STEAM-тәсіл талаптарын іске асыру үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенди үдерістер
    Несиелер: 4

    Курстың болашақ филолог-мұғалімдерді даярлауда маңызы зор. Пән орыс тілінде болып жатқан белсенді процестерге, сондай-ақ заманауи тілдік материалмен жұмыс істеу дағдыларына жүйелі көзқарас қалыптастыруға мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында фонетика, лексика, морфология, синтаксис саласындағы белсенді тілдік процестер қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 19-20 ғасырлардың шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерде 19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті туралы білім жүйесін қалыптастыру, көрсетілген кезеңдегі әдебиеттің орыс әдебиеті тарихымен типологиялық және байланыс байланыстарын анықтау. Курс әлемдік дамуға байланысты 19-20 ғасырлардағы негізгі әдеби бағыттар мен тенденциялар туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында сын тұрғысынан ойлау әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс психология және педагогика тұрғысынан сыни ойлау әдістерінің пайда болу және одан әрі даму тарихын зерттеуге, білім алушылардың рухани және зияткерлік деңгейін арттыруға, тіл мен әдебиеттің белгілі бір мәселелері бойынша сыни ойлау, талдау, дәлелдеу және өз қорытындыларын жасау дағдыларын дамытуға бағытталға.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепте орыс тілі мен әдебиеті бойынша ҒЗЖ ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерде – болашақ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінде - мектептегі ғылыми-зерттеу қызметінің түрлері, оны мектепте орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында ұйымдастыру және өткізу принциптері, орта және жоғары сыныптарда ҒЗЖ ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерін қолдану ерекшеліктері туралы теориялық және практикалық негіздерді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша мәтіндерді аудару тәсілдері мен тәсілдері (Minor)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттерді ауызша және жазбаша мәтіндерді қазақ тілінен орыс тіліне аударудың әртүрлі тәсілдері мен әдістерімен, белгілі бір тілдің көмегімен ауызша және жазбаша тілді аудару ерекшеліктерімен таныстыру. Атап айтқанда, толық мәтінді, визуалды-ауызша, синхронды, дәйекті сияқты ауызша аударма түрлері қарастырылады. Оқыту объектісі әртүрлі функционалдық-стилистикалық бағыттағы мәтіндер болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ филолог-мұғалімдерді даярлауда маңызды орындардың бірін алады. Курсты оқу барысында студенттер орыс әдеби тілінің эволюциясы туралы түсінік алады. даулы мәселелерді шешу процесінде ғылыми ойлау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Батыс әдебиетіндегі жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    19-20 ғасырлардағы шетел әдебиеті өзінің көркем жанрында, проблематикасы мен тақырыбы бойынша әр түрлі. Пән 19-20 ғасырлардағы Батыс әдебиетіндегі жаңа көркемдік бағыттардың ерекшеліктерін қарастырады, зерттейді және талдайды, көркем мәтінді жан-жақты талдаудың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға, шығармаға өзіндік көзқарас қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тіл тарихы және жазу тарихы
    Несиелер: 5

    Пән орыс тілінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеуге бағытталған, ал тіл жүйесінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлеріндегі өзгерістерге ерекше назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер қажетті теориялық терминологияны, тарихи мәтінді өз бетінше талдау дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20 ғ- 21 ғ. басындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді 20 ғасырдағы орыс әдебиетінің ең көрнекті өкілдерінің шығармашылығымен таныстыруға бағытталған-21 ғасырдың басы. Курс аяқталғаннан кейін студенттер осы кезеңдегі орыс әдебиетінің ең маңызды шығармаларының мазмұнын игеріп, әртүрлі жанрдағы шығармаларды ғылыми әдеби талдау дағдыларын игеруі керек. Пән болашақ әдебиет мұғалімдерін кәсіби даярлауда ерекше орын алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағынкомплекті мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: шағын жинақты мектепте орыс тілін оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін зерделеу, білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін игеру, олардың алған деңгейі білімдері мен дағдыларын педагогикалық қызметте пайдалануға мүмкіндік береді. Курсты аяқтағаннан кейін студент аз қамтылған сыныптарда, сондай-ақ әр түрлі деңгейлі сынып жиынтықтарында орыс тілін оқыту әдістемесінің дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 4

    Осы курсты оқу барысында тіл білімі тарихын білдіретін және қазіргі тіл білімінің ғылыми парадигмасын құрайтын әлем тілдері мен олардың ғылыми сипаттамасы, түрлі ғылыми теориялар, тұжырымдамалар, бағыттар мен мектептер қаралатын болады. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер тіл туралы ғылымның қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінді филологиялық талдау
    Несиелер: 4

    Курс әр түрлі сөйлеу мәнеріндегі мәтінді талдаудың негізгі дағдыларын игеруге, мәтінді аналитикалық қарастыру қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курс жалпылама сипатқа ие, өйткені ол университеттегі әдеби және тілдік пәндер циклін аяқтайды. Пәнді оқу аяқталғаннан кейін студенттер әртүрлі стильдік мәтіндерге кешенді филологиялық талдау жасай алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс Қазіргі әдебиеттанудың негізгі мәселелерін қамтиды. Курсты оқу нәтижесінде студент әдебиет теориясының проблемалық мәселелерін еркін түсініп, пәннің терминологиялық аппаратын меңгеруі керек, әдебиеттану ғылымының негізгі бағыттарын, тұжырымдамаларын, даму кезеңдерін білуі керек, әртүрлі көркемдік әдістерді, жанрларды, әдеби бағыттар мен стильдерді талдау дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем мәтіннің лингвистикалық талдауы
    Несиелер: 4

    Пән көркем мәтінді талдау және түсіну дағдыларын қалыптастыруға, шығармашылық сөйлеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы мәтіндерді лингвистикалық талдаудың әдістері мен тәсілдерінің сыныптамасын; лингвистикалық зерттеу саласындағы белгілі ғалымдардың есімдерін білуі; әртүрлі жанрлар мен стильдердегі мәтіндерді зерттеуде лингвистикалық талдау әдістерін қолдана білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Менеджмент функцияларын меңгеру негізінде мектептің, сыныптың тұтас педагогикалық процесін басқаруды жүзеге асыруға қабілетті; ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті және сараланған тәсілдерді түсінеді және тиімді пайдаланады; Блумның когнитивтік теориясы негізінде оқушылардың күтілетін нәтижелерін критериалды бағалау технологиясын түсінеді және тиімді пайдаланады; оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуде тұлғаға бағдарланған, құзыреттілікті, бірлескен және басқа тәсілдер қолданады; жалпы дидактикалық және жалпы әдістемелік принциптерді ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыра алады, педагогика саласындағы заманауи ғылыми жетістіктердің нәтижелерін өзінің педагогикалық қызметінде біледі және қолданады.

  • Код ON7

    Аударма теориясының жалпы мәселелерін, аударма ісінің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін біледі; аударма теориясының әртүрлі бағыттарын біледі; ауызша және жазбаша мәтіндерді қазақ тілінен орыс тіліне аударудың әртүрлі әдістері мен тәсілдерін меңгерген; әртүрлі жүйелі тілдерді қарама-қарсы зерттеудің ерекшеліктері мен тәсілдерін біледі және түсінеді, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, түсіндіреді, әртүрлі функционалдық-стильдік бағыттағы мәтіндерді аудару кезінде қолданады.

  • Код ON5

    Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың түрлі әдістері мен тәсілдерін, оның ішінде оқытудың сындарлы, инновациялық әдістерін түсінеді және қолданады; оқытудың нақты шарттарына сәйкес орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында ҒЗЖ ұйымдастыру әдістері мен тәсілдерін таңдай алады; заманауи цифрлық білім беру ортасының ерекшеліктерін, ЦББР негізгі түрлерін біледі, оларды сауатты саралайды, барабар қолданады оқу жағдайларына байланысты орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында әртүрлі ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдануға қабілетті; филологиялық зерттеулерде компьютерлік технологияларды қолдану дағдыларын меңгерген.

  • Код ON8

    Алған теориялық білімі мен практикалық дағдыларын көрсетеді, библиография жасауға, теориялық және практикалық (әдістемелік, тілдік) материалдарды жүйелеуге және қорытындылауға, ұсыныстар әзірлеуге қабілетті; өз көзқарасын білдіре, дәлелдей алады, полемикаға түсе алады, көпшілік алдында сөйлеудің негізгі тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON4

    Орыс және әлем әдебиетінің, орыс ауызша халық шығармашылығының теориясы мен тарихын біледі, олардың дамуының негізгі кезеңдерін, әдеби ағымдар мен бағыттарды, орыс және шетелдік жазушылар шығармашылығының ерекшеліктерін жіктейді және талдайды, дәуірдің тарихи-әдеби контекстінде көркем шығармаларды (филологиялық, лингвистикалық және т.б.) талдаудың әртүрлі түрлерін жүргізе алады, белгілі бір әдеби құбылыстар мен жалпы әдеби процесті біледі және түсінеді. Бағдарланады шығармашылығында қазіргі заманғы ресейлік және шетелдік жазушылар.

  • Код ON2

    Оқушылар физиологиясы білімін тәжірибеде қолданады; оқушылардың жас ерекшеліктері арасындағы айырмашылықтарды көре алады; болашақ кәсіби қызметке психофизикалық дайындығын қамтамасыз ету үшін жеке физикалық қасиеттерді дамытады және жетілдіреді; болашақ мамандықтың мәні мен маңыздылығын түсінеді; мектепте оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, оқушылардың оқу қызметін ұйымдастыру нысандарын біледі; экологиялық білім негіздерін меңгерген, практикалық қызметте кәсіпкерлік, менеджмент, маркетинг негіздерін қолдану дағдылары бар.

  • Код ON3

    Қазіргі орыс тілінің теориясы мен тарихын, лингвистикалық дәстүрлер мен жаңашылдықтарды, тіл білімінің даму кезеңдері мен қазіргі заманғы үрдістерін, негізгі лингвистикалық парадигмаларды біледі және түсінеді, тіл туралы ғылымның қазіргі жай-күйі туралы түсінікке ие; орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стилистикалық мүмкіндіктерін талдайды, тілдік талдаудың әртүрлі әдістерін меңгерген. Зерттелетін тілде ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді, логикалық тұрғыдан дұрыс және мазмұнды құра алады, көпшілік алдында сөйлеу, пікірталас және полемика дағдыларын қолдана алады.

  • Код ON1

    Өзінің кәсіби қызметінде әлеуметтанудың, саясаттанудың теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін біледі және қолдана алады, мәдени ашықтыққа ие және мәдениеттің адам болмысының нысаны ретінде мәнін түсінеді және өз қызметінде толеранттылық, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады, тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен және ұқыпты қарауға дайын; оқу-тәрбие үрдісінде психологияның негізгі қағидалары мен әдістерін қолдана алады, психологияның негізгі ұғымдары мен санаттарын пайдалана отырып, білім алушының мінез-құлқы мен санасының қызметін талдайды, болашақ мамандықты меңгеру құралы ретінде қазақ және ағылшын тілдерін біледі, деректерді өңдеудің бағдарламалық және техникалық қамтамасыз ету құралдарының, әртүрлі бағдарламалық қосымшалардың, браузерлердің және т. б. тағайындалуын біледі; АКТ-ны оқу үрдісінде қолдана алады.

Top