Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M06103 Есептеу техникасы жəне бағдарламалық қамтамасыз ету в Инновациялық Еуразия университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Қоғам, мәдениет, тарих және адам туралы ғылымның қалыптасу тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру: эволюциялық теорияның құрылымы, белгілері, өлшемдері, құрылымы және принциптері. Білімді қазіргі тәртіптік ұйымдастырудың эволюциясы. Жаратылыстану және әлеуметтік - гуманитарлық ғылымдардың, сондай-ақ ғылыми білімнің арнайы салаларының қазіргі заманғы өзекті әдістемелік, әдіснамалық және философиялық мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағдарламалау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән объектіге бағытталған бағдарламалаудың заманауи құралдарын қолдана отырып, қолданбалы бағдарламаларды жобалау және бағдарламалық жасақтаманың кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқу курсына келесі тақырыптар кіреді: - объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі заңдылықтары: инкапсуляция, мұрагерлік, полиморфизм; даму және қолдану негіздері; - Visual Studio әзірлеудің аспаптық ортасының интерфейсі; объектінің түсінігі, оның қасиеттері мен әдістері; - Visual Studio визуалды және визуалды емес компоненттерімен жұмыс істеу және жүктеу әдістері; - көп терезе қосымшаларын әзірлеу әдістері және оларды SQL платформасының сыртқы деректер қоймаларына қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми экспериментті компьютерлік үлгілеу, жоспарлау және жүргізу
    Несиелер: 5

    Пән жүргізілген эксперименттер нәтижесінде алынған эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудің негізгі білімі мен дағдыларын зерттеуге бағытталған. Оқу курсына келесі тақырыптар кіреді: - эксперимент түсінігі, оның жіктелуі; әлемнің ғылыми танымындағы модель, модельдеу, гипотеза; - эксперименттік деректерді талдау және статистикалық өңдеу элементтері: кездейсоқ оқиға ретіндегі тәжірибе; ықтималдық ұғымы; орташа күтілетін нәтиже және орташа эксперименттік деректерден ауытқу дәрежесі; - математикалық модельдеу нақты процестің немесе құбылыстың нәтижесін болжау әдісі ретінде; - ғылыми гипотезаны тексеру технологиялары; қателер деңгейлері; ғылыми гипотезаларды тексерудің статистикалық критерийлері және оларды қолдану технологиясы; - эксперименттік деректерді жоспарлау мен өңдеудегі компьютерлік технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Психология ғылым ретінде. Ғылым жүйесіндегі психологияның міндеттері мен орны. Оқыту процесінде адамның танымдық іс-әрекетінің психологиясы. Нарықтық экономика жағдайындағы білім беру үрдісінің гносеологиялық және онтологиялық мәселелері. Заманауи жағдайда оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдары. Жанжалды жағдайларда оқыту процесін басқару. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Операциялық жүйелер, орталар мен қабықшалар (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән жүйелік әкімшілендіру саласында тұрақты білім мен дағдыларды алуға бағытталған, атап айтқанда операциялық жүйелерді кәсіби күйге келтіру және басқару. Пәннің тақырыптар бөліміне келесі тақырыптар енгізілді: - операциялық жүйелердің типтері; олардың жіктелуі мен мақсаты; - Операциялық жүйе арнайы мақсаттағы бағдарламалар кешені ретінде; олардың архитектурасы мен функциялары; - жүйелік тізілім ұғымы; оның құрылғысы және Windows жүйесіндегі басқару; - Жүйелік бағдарламалау элементтері; жадыны, файлдық жүйені басқару; - BIOS тағайындау, құрылғы және басқару; - заманауи операциялық жүйелерді орнату және басқару; бір компьютерге орнату кезінде олардың өзара әрекеттесуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    C1 және C2 халықаралық стандарттар деңгейінде шетел тілін үйрену. Ақпараттық және кәсіби мазмұндағы тыңдауды қабылдау. Ауызша сөйлеу ерекшеліктері және ағылшын тілінің орфоэпиялық нормасы, мәтіннің семантикалық, құрылымдық және коммуникативтік тұтастығы, оның бірліктері, ғылыми стильдің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктері және ауызша және жазбаша түрдегі жеткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Педагогика ғылым ретінде. Жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру. ЖОО - да оқытудың белсенді формалары мен әдістері. Студенттің білім беру процесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • 1С платформасындағы жүйелерді конфигурациялау
    Несиелер: 5

    Пән 1С: Кәсіпорын ортасында корпоративтік ақпараттық жүйелерді дамытудың кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәннің құрамына келесі негізгі тақырыптар енгізілген: - құрылым және конфигурация нысандары; - анықтамалар мен құжаттарды әзірлеу; үлгі құраушы конфигурация объектілері; - есеп беру үшін негіз ретінде жинақтау регистрлері; - бағдарламалау элементтері; пішіндердің макеттерін әзірлеу; - 1С ортасында корпоративтік ақпараттық жүйені әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Java-да бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән Java тілінде қосымшаларды кәсіби бағдарламалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың құрылымы келесі тақырыптарды қамтиды: - NetBeans платформасының құрылымы, интерфейс және жұмыс негіздері; - - Java бағдарламалау негіздері: деректер түрлері, іргелі құрылымдар (сызықтық, тармақталу, циклдік); - үзіліс, ауысу және қайтару алгоритмдерін іске асыру тәсілдері; - Java-дағы объект және әдіс түсінігі;. - оқиғаларды өңдеу; апплеттер, үлгілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи кеңсе технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби кеңсе пакеттерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың құрылымы келесі тақырыптарды қамтиды: - заманауи кеңсе пакеттері. Microsoft Office; - құжаттармен, кестелермен, мәліметтер базасымен жұмыс. Microsoft Outlook; - InfoPath корпоративтік деректер базасы, Microsoft Communicator кеңсе мессенджері; - MS Visio-да диаграммалармен жұмыс; "бұлтты" кеңселер: Google Docs, Microsoft 365.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Желілік технологиялар (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән желілік әкімшілендірудің кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс аясында келесі тақырыптар қарастырылады:: - интранет және Экстранет құру технологиялары; - VPN технологиясы туралы түсінік; мақсаты және орнатылуы; - IP-адрес құрылымы; есептеу және баптау принциптері; - жергілікті желіні басқару және басқару; - желі конфигурациясын Орнату, оны Cisco технологиясын қолдана отырып жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АЖ талдау, үлгілеу және жобалау
    Несиелер: 5

    Пән Ақпараттық жүйелерді жүйелік талдау және жобалау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән курсы келесі тақырыптарды қамтиды: - имитациялық моделдеу: негіздері, принциптері, әдістері; - кездейсоқ оқиға жүйеде ақпарат ағынының моделі ретінде; - сигналдардың кездейсоқ ағындарын модельдеу әдістері (дискретті, үздіксіз); - жаппай қызмет көрсету жүйелерін модельдеуге арналған типтік схемалар; (күтумен, аралас түрімен, шығынмен).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Web-бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән интернет-ресурстарды әзірлеу кезінде web-бағдарламалаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс құрамына келесі тақырыптар кіреді: -web-ресурсты кәсіби әзірлеу; сайтты беттеу; HTML гипер белгілеу тәсілдері, CSS стиль кестелері; - MS SQL web-ресурсын және деректер базасының моделін жобалау; -интернет-бағдарламаларды әзірлеу үшін JavaScript бағдарламалау негіздері; -веб-сайттар үшін PHP бағдарламалау элементтері; - git командалық әзірлеу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шынайы уақыт жүйесіне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді құрастыру технологиясы
    Несиелер: 3

    Пән нақты уақыт режимінде деректерді жедел өңдеуге бағытталған бағдарламалық жүйелерді жобалаудың негіздері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Пәннің құрамына келесі тақырыптар енгізілді: - нақты уақыт жүйесінің түсінігі; жіктелуі және қасиеттері; - нақты уақыт жүйесін жүзеге асыру негіздері; - ақпараттық жүйелердегі процестерді оңтайландыру және жедел басқару үшін параллельді есептеу элементтері; - нақты уақыттағы ақпараттық жүйелерді бағдарламалық құралмен қамтамасыз ету; - нақты уақыт жүйелерін жобалауды автоматтандыру құралдары; - нақты уақыт режимінде жедел басқару жүйелеріндегі функционалға және пайдаланушы интерфейсіне қойылатын талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бұлтты инфрақұрылымды басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ұйымды басқаруды оңтайландыру мақсатында бұлтты қызметтерді сүйемелдеу және жобалау мәселелерін зерттеу. Пәнді оқу құрамына келесі мәселелерді қарау кіреді: - бұлтты ресурстарды жоспарлау және басқару (конфигурацияны орнату және ресурстарды басқару); - бұлтты инфрақұрылымға қызмет көрсету (бұлтты сервис модульдерін сүйемелдеу; бұлтты сервистерге ағымдағы талаптарды болжау); - бұлтты архитектураны әзірлеу және бұлтты ресурстарды сүйемелдеуді бақылау (ұйымның талаптарын ескере отырып, бұлтты шешімдерді жобалау); - ұйымның it-инфрақұрылымының бизнес-процестеріне сәйкес бұлтты сервистерге қызмет көрсету модельдерін жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адам-машиналық интерфейс (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Оқу курсы бағдарламалық жүйелердің интерактивті пайдаланушы интерфейстерін жобалаудың тұрақты дағдыларын үйренуге және дамытуға бағытталған. Пәннің құрамына келесі бөлімдер кіреді: - компьютерлік орта: негіздері, интерактивті бағдарламалардың ерекшеліктері; - пайдаланушы интерфейстерін жобалау технологиялары; Эргономика элементтері; - пайдаланушы интерфейсін әзірлеу және оның жұмыс істеу парадигмалары мен қағидаттары; - бағдарламалық жүйенің интерактивті ортасының моделін құру және талдау әдістемесі; - диалогты жобалау тәсілдері; диалогтық жүйелер; "оқытылатын" жүйелерді жобалау элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Геоақпараттық жүйелерді әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты картографияда цифрлық ресурстарды дамытудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Курс келесі сұрақтарды қамтиды: - жүйелердің жұмыс қабілеттілігін қамтамасыз ету технологиялары (кадастр және ГАЖ бойынша жүйелерді сүйемелдеу; жүйеде геоақпаратты редакциялау); - географиялық ақпаратты визуализациялау; - веб-картаны әзірлеу (архитектураны жобалау және цифрландыру үшін графикалық нысандарды дайындау); - геоақпараттық жүйелердегі мамандандырылған ақпаратты бағдарламалау, оларды жаңғырту және әкімшілендіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасанды интеллект негіздері
    Несиелер: 3

    Пән Бағдарламалық жасақтамаға негізделген деректерді семантикалық талдау мәселелерін қарастыруға, сондай-ақ компьютерлік жүйелердің зияткерлік модульдерін жасауға арналған. Курстың құрылымы келесі тақырыптарды қамтиды: - Prolog тілі; бағдарламалық модульдерді әзірлеу негіздері; - деректердің семантикалық талдауын бағдарламалық іске асыру; іздеу әдістері: ақпараттандырылған, ақпараттандырылған, қарсы әрекет жағдайында және анық емес логика негізінде іздеу; - нейрондық желілерді құру технологиялары; нейрондық желіні "оқыту" әдістері; - семантикалық желілердің құрылымы; құру принциптері және бағдарламалық қамтамасыздандыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бағдарламалық жүйесін жобалау технологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік жүйелерді жобалау мен бағдарламалық жасақтаманың кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқу курсына келесі тақырыптар кіреді: - бағдарламалық жүйелердің типтері; бағдарламалық жүйенің өмірлік циклын сипаттаудың үлгілік тәсілдері (каскадты, спиральды, прототиптеу және т.б.);. -Case-компьютерлік жүйелерді жобалау технологиялары; - объектілі-бағытталған программалау ортасында компьютерлік жүйелердің негізгі компоненттерін программалаудың типтік тәсілдері; - бағдарламалық жүйелерді тестілеу және жөндеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мультимедиа-технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән мультимедиялық қосымшаларды әзірлеудің кәсіби дағдыларын дамытуға арналған. Пәннің құрамына келесі тақырыптар енгізілді: - мультимедиа негіздері: қолдану аясы; - мультимедиа-ресурстарды әзірлеу технологиялары; - дыбыс пен кескіндерді өңдеу; жасау құралдары; - бейне әзірлеуге арналған мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету; сюжеттік тақталар; дыбыстық тректерді салу; - мультимедианы қолдану салалары; мультимедияны қолданатын десктоптық, мобильді және интернет-өнімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік модельдеудің құрал-саймандары
    Несиелер: 5

    Пән Имитациялық модельдеуге арналған құралдарды қолданудың тұрақты дағдыларын дамытуға арналған. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: - модельдеу құралдарын жіктеу; - жүйелерді модельдеуге арналған қолданбалы бағдарламалар пакеттерінің ерекшелігі; - құрылымы және мақсаты GPSS класының транзакциялық-бағытталған тілдері; - GPSS объектілері және негізгі алгоритмдік құрылымдарды құру; - GPSS ортасында үздіксіз стохастикалық жүйелерді Имитациялық модельдеуді жүзеге асыру технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім беретін электрондық басылымдар мен Интернет-ресурстарды құру және қолдану
    Несиелер: 5

    Пән білім беру саласында бағдарламалық өнімдерді әзірлеу дағдыларын зерттеуге және дамытуға бағытталған. Пәннің құрамына келесі тақырыптар енгізілді: - білім беру саласында ақпараттық технологияларды қолдану негіздері; мүмкіндіктер, әлеует және пайдалануды шектеу; -электрондық басылымдарға және білім беру бағытындағы интернет-ресурстарға қойылатын талаптар; Эргономика мәселелері және олардың білім берудің классикалық міндеттерімен өзара әрекеттесуі; - бағдарламалық Білім беру ресурсының талаптар жүйесі: дизайн, функционал, электрондық материалды құрылымдау ерекшеліктері; - интернет-ресурсты жариялау; білім беретін интернет-платформалар, оларды оқу процесінде пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьтерлік қауіпсіздік жүйлері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аясында студенттер қорғалған компьютерлік жүйелер мен желілерді жобалаудың кәсіби дағдыларын алады. Пәннің оқу курсы келесі тақырыптарды қамтиды: - ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі түсініктері; - қорғалған компьютерлік жүйелердің криптографиялық модельдері ; ; - әкімшілендіру түсінігі; компьютерлік жүйелер мен желілерді жобалау; - компьютерлік жүйелер мен желілерді пайдаланушыларды аутентификациялау алгоритмдері; - корпоративтік желілерде көп деңгейлі қауіпсіздікті қамтамасыз ету технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пән Android Studio-да мобильді қосымшаларды әзірлеудің кәсіби дағдыларын дамытуға арналған. Оқу курсы аясында келесі сұрақтар қарастырылады: - Android Studio-да жұмыс істеу негіздері; - мобильді құрылғы симуляторлары; - мобильді қосымшалардың пайдаланушылық интерфейсін әзірлеу технологиялары; - мобильді қосымшалардың негізгі компоненттері, әзірлеу тәсілдері, оларды симуляторда тестілеу; - мобильді сервистерді бағдарламалау (геолокация, деректерді қорғау, пошта және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кәсіпорын қауіпсіздігін ақпаратпен қамтамасыз ету (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән кәсіпорындар мен ұйымдардың компьютерлік жүйелерінде деректерді ақпараттық қорғаудың кәсіби дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқу курсына келесі тақырыптар кіреді: - ақпаратты қорғаудың негізгі қағидаттары мен аспектілері; ақпараттың қорғалу дәрежесі бойынша жіктелуі; - криптоанализ түсінігі; деректерді талдауды ұйымдастырудың мүмкін әдістері және олардың рұқсат етілмеген модификациясы; - өнеркәсіптік крипто қорғау стандарттары; des шифрлау стандарты; оның криптографиялық тұрақтылығы және ықтимал осалдығы; - RSA ассиметриялық шифрлау алгоритмі; оның математикалық компоненттері; ақпаратты қорғау жүйесінде криптожүйені қолдану; - - қорғалмаған байланыс арнасы бойынша деректермен алмасу алгоритмдері; Диффи-Хеллман схемасы және оның модификациясы; - ақпараттық шабуылдарды тану технологиялары, ақпаратты қалпына келтіру әдістері: hash функциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Ғылыми зерттеулер жүргізу барысында дәлелді қорытындылар жасау үшін қажетті ақпаратты іздеудің заманауи әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру, сондай-ақ алынған нәтижелерді ұсыну үшін дәстүрлі форматта да, мультимедиа-технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты ұсынудың инновациялық тәсілдері негізінде де ақпараттық технологияларды пайдалана білу.

  • Код ON2

    Философиялық, әлеуметтік және жаратылыстану ғылымдарының терең білімін қолдана отырып, аймақтық және мемлекеттік деңгейдегі кәсіби міндеттерді шешу процесінде ғылыми ойлау, ғылыми идеяларды білдіру дағдыларын меңгеру.

  • Код ON10

    Бағдарламалық құралдарды web-әзірлеу, мультимедиа - қосымшаларды жобалау және құру дағдыларын меңгеру

  • Код ON3

    Заманауи компьютерлік технологиялар көмегімен ақпаратты өңдеудің негізгі түсініктері мен әдістерін меңгеру; Объектілік жобалау мен бағдарламалаудың аспаптық құралдарын қолдана отырып, қолданбалы есептерді шеше білу

  • Код ON6

    Зерттеу бағытын таңдау, мақсатты қалыптастыру және еңбек қызметі процесінде проблемалық жағдайларды шешуде оңтайлы әдіснаманы таңдау, қажет болған жағдайда ғылыми салада, ең алдымен өндірісті ақпараттық қамтамасыз ету саласындағы өндірістік және ұйымдастырушылық міндеттерді шешудің оңтайлы жолдарын іздеу үшін тұрақты дағдыларға ие болу

  • Код ON7

    Жұмыс істеп тұрған жүйелерді жаңғырту, сондай-ақ жаңа бағдарламалық жүйелерді әзірлеу үшін оларды пайдаланудың оңтайлы жолдарын әзірлеуге мүмкіндік беретін ғылыми және өндірістік зерттеулердің нәтижелерін іздеу және талдамалық бағалау дағдыларына ие болу; IT саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелері негізінде нақты жүйелердің жұмыс істеуінің оңтайлылығын арттыру үшін оларды енгізу тәсілдерін әзірлеу дағдыларына ие болу.

  • Код ON8

    Жекелеген кезеңдерін күрделілік деңгейлері бойынша бөле отырып, міндет қоюды орындай білу; қойылған мәселенің шешімін іздеудің ықтимал алгоритмдерін дәл тұжырымдау; техникалық шешімдерді бағдарламалық іске асыру үшін аспаптық ортаны таңдауды орындау; әзірленетін бағдарламалық өнім бойынша нормативтік және техникалық құжаттаманы қалыптастыра білу

  • Код ON9

    Күрделі жүйелерді жобалау және модельдеу құралдарын қолдана отырып, кәсіпорындардың өндірістік және басқару процестерін оңтайландыру мақсатында бағдарламалық өнімдерді әзірлеу дағдыларына ие болу

  • Код ON5

    Әр түрлі басқару нысандарындағы кәсіпорындардың басқарушылық және ұйымдастырушылық міндеттерімен, оның ішінде өз қызметінде компьютерлік технологияларды белсенді қолданумен байланысты типтік және стандартты емес мәселелердің оңтайлы шешімдерін табу үшін тұрақты білім мен дағдыларға ие болу.

  • Код ON1

    Педагогика және психология саласында қолданылатын зерттеу әдістері саласындағы процестерді жүйелі талдау дағдыларын меңгеру.

Top