Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04104 Startup бакалавры в Satbayev University

  • Бизнесті басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – кәсіпкерлік қызметтің теориялық негіздері мен механизмін меңгеру, сонымен қатар бизнесті басқару құралдары мен басқарушылық шешімдерді қабылдауда практикалық дағдыларды меңгеру, бизнестің тиісті саясатын қалыптастыратын негізгі бағыттарды, іс-шараларды, жобаларды зерделеу. ұйымдастыру. Шарттың қысқаша мазмұны: Ұйымның бизнесті басқарудың жалпы принциптері, Коммерциялық ұйым бизнесті басқару объектісі ретінде, Бизнес-процестерге негізделген менеджмент, Ұйымдағы бизнес-жоспарлау, Басқару бизнес-жоспарының мәні мен мақсаты, Жобалар мен бизнес-жоспарлар. бизнесті басқарудың практикалық мәселелерін шешу, ұйым деңгейіндегі персоналды басқару негіздері.

    Оқу жылы - 1
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты болашақ мамандардың қазіргі экономиканың қызмет етуі мен дамуының микроэкономикалық аспектілері туралы теориялық білімдерін, сонымен қатар микроэкономикалық талдау және микроэкономикалық процестерді зерттеудің басқа да заманауи ғылыми құралдары саласындағы практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Сұраныс пен ұсыныстың нарықтық жүйесі, Тұтынушылардың мінез-құлық теориясы, Өндіріс теориясы, Өндіріс шығындары, Пайда, Нарық құрылымдарының түрлері: бәсеке және монополия, Олигополия модельдері, Ойын теориясы және бәсекелестік стратегиясы, Факторлық нарықтар, Еңбек нарығы, Капитал нарығы, Жер. нарық, Белгісіздік және тәуекел жағдайында таңдау, жалпы экономикалық тепе-теңдік және әл-ауқат.

    Оқу жылы - 1
  • Жобаларды басқару теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттерге жобаны басқаруға қажетті теория мен тәжірибе саласында білім алу. Пән тақырыптары: Жобаға бағытталған басқару жүйесінің моделі, Халықаралық жобаларды басқару стандарттары, Жобаның өмірлік циклі және ұйымдық құрылымдары, Жобаны басқару процестері, Жобаның қаржылық менеджменті, Жобалық коммуникацияларды басқару, Жобаның мүдделі тараптарын басқару, Жоба тәуекелдерін басқару, Жобаны сатып алуды басқару, Жобаны жабу құжаттамасы.

    Оқу жылы - 1
  • Бизнес инжиниринг 1
    Несиелер: 5

    Экономикалық білім беру жүйесінде курс кәсіпорынның архитектуралық үлгілерін құру және пайдалану арқылы кәсіпорындардың практикалық мәселелерін шешуге инженерлік тәсілді қолдануға бағытталған маманның қазіргі заманғы экономикалық ойлауын қалыптастыруға ықпал етеді. Мазмұны: Кәсіпорын қызметі мен өндірістік процестерінің жүйелі сипаттамасы. Компания бизнес-жүйе және өндірістік процесс ретінде, Өндірістік процестерді модельдеу, Бизнес-инженерлік және өндірістік процестердің инжинирингі, Шығу тарихы, концепциялары мен инжиниринг элементтері, Ұйымды және өндірісті басқаруды қайта құрылымдаудың тұжырымдамасы мен технологиялық тәсілі, Пайдалануға негізделген инженерия. жаңа өндірістік жабдықтардың, Ұйымдастыру ерекшеліктері инженерия.

    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән қауіпсіз, зиянсыз және экологиялық таза өмір сүру жағдайларын жасаудың теориялық және практикалық дағдыларын зерттейді. Табиғи және техногендік қауіптердің адам ағзасына әсері және олардың мониторингі; өмір қауіпсіздігі мәдениеті; өндірістік санитария; зиянды заттар мен ластау көздерінің адам ағзасына әсері және олардың жұмыс аймағының ауасындағы шекті рұқсат етілген концентрациясы; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қарым-қатынастарын жетілдірумен, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктерімен таныстырады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілікке ерекше назар аударылады. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері" пәнін оқытудың мақсаты студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Күтілетін нәтижелер: моральдық сана құндылықтарын іске асыру және күнделікті практикада адамгершілік нормаларын ұстану; адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу; сыбайлас жемқорлықтың алдын алудың рухани-адамгершілік тетіктерін іске қосу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер: ғылыми зерттеудің негізгі түсініктері мен әдістерін біледі; ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай алады, ғылыми ақпаратты талдай және жинақтай алады. Мазмұны: ғылыми зерттеулердің мәні мен рөлі. Ғылыми зерттеулердің жіктелуі. Ғылыми зерттеу әдістемесі. Ғылыми зерттеу жүргізу кезеңдері. Ғылыми зерттеу тақырыбы. Таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздеу. Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаттары мен міндеттері. Зерттеу объектісі мен тақырыбын анықтау. Зерттеу жүргізу әдістерін (әдістемелерін) таңдау. Зерттеу процесінің сипаттамасы. Зерттеу нәтижелерін талқылау. Қорытындыларды тұжырымдау және алынған нәтижелерді бағалау. Жарияланымдарды дайындау кезіндегі ғылыми этика нормалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылым мен заң тұрғысынан экономика мен кәсіпкерлік қызметтің негіздерін; даму ерекшеліктері, проблемалық жақтары мен перспективаларын; бизнес-құрылымдардың экономикалық және ұйымдастырушылық қатынастар жүйесі ретіндегі кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын; кәсіпкерлердің инновациялық сезімталдыққа дайындығын зерттейді. Пән кәсіпкерлік қызметтің мазмұнын, мансап кезеңдерін, кәсіпкердің қасиеттерін, құзыреттері мен жауапкершілігін, бизнес-идеялардың теориялық және практикалық бизнес-жоспарлауы мен экономикалық сараптамасын, сондай-ақ инновациялық даму тәуекелдерін талдауды, жаңа технологиялар мен технологиялық шешімдерді енгізуді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің ғылыми экономикалық көзқарасын қалыптастыру, нарықтық экономика жағдайындағы шаруашылық жүргізуші субъектілердің экономикалық жағдайлары мен мінез-құлық заңдылықтарын талдай білу. Пәннің міндеттері: қазіргі макроэкономикалық тұжырымдамалар мен модельдердің теориялық дамуы; макродеңгейдегі әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарды сипаттайтын көрсеткіштерді талдау және түсіндіру бойынша практикалық дағдыларды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    "Мамандыққа кіріспе" пәнін оқу студенттерді болашақ мамандығымен таныстыру және оларды қажетті білім мен дағдыларды игеру, сонымен қатар танысу жоғары оқу орнының білім беру ерекшелігі мен бітіруші кафедрасы бар Студенттер. Пәнді оқу u қалыптастыру қажеттілігімен байланысты студенттерге таңдаған мамандығы туралы тұтас көзқарас көмектеседі кәсіби қызметтің нақты бағытын таңдау кезінде бағдарлау мамандандыру.

    Оқу жылы - 1
  • Биомедициналық сигналдар мен деректерді талдау және өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгерудің мақсаттары: студенттердің әртүрлі физикалық сипаттағы эксперименттік ақпаратты талдаудың қолданыстағы математикалық әдістері мен алгоритмдерін дұрыс пайдалану бойынша көзқарастар жүйесін қалыптастыру; биомедициналық сигналдарды автоматтандырылған бастапқы өңдеу үшін бағдарламалық-алгоритмдік және математикалық қамтамасыз етуді құру; медициналық аппараттар мен жүйелердің, конструкциялардың, бағдарламалар мен құралдардың жаңаларын жасауға және қолданыстағыларын жетілдіруге медициналық-техникалық талаптарды әзірлеу. оларды сынау әдістемелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электромеханика және электроника негіздері
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің электромеханика және электроника негіздері, электронды құрылғыларды жобалау әдістері мен есептеулері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Электрондық құрылғылардың құрылымдық және принциптік сұлбаларын оқу, олардың жұмыс істеу принциптерін түсіну және электронды жабдықтың элементтерін дұрыс таңдау бойынша білім, білік және дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Автокөлік құралдарының электромеханикалық және электрондық жүйелерінің датчиктері мен атқарушы элементтерінің құрылғысы
    Несиелер: 5

    Курсты зерделеу барысында мыналар қарастырылады: автомобильді басқарудың қазіргі заманғы электрондық жүйелерінің құрылымдық ерекшеліктері; автомобильдің мамандандырылған борттық жүйелерінің конструкциялары; ақпаратты берудің автомобильдік мультиплексті жүйелері. Гибридті электромобильдердің конструкциялары, автомобильдік электрондық жүйелер датчиктерінің жұмысы зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Өнертапқыштық тапсырмаларды шешу теориялары
    Несиелер: 6

    Өнертапқыштық проблемаларды шешудің әдістерін, проблемаларды шешудің шығармашылық тәсілдерін, қайшылықтардың түрлері мен түрлерін, техникалық жүйелердің қайшылықтарын шешу әдістерін, атап айтқанда, электронды техниканы дамыту үрдісінің идеясы. Өнертапқыштық міндеттерді шешу әдістері, проблемаларды талдау, техникалық жүйенің моделін құру, проблемаларды шешу алгоритмдерін жасау, техникалық қайшылықтар, мінсіз түпкі нәтижені табу әдістері.Физикалық қарама-қайшылықтарды жіктеу, ақпарат қорын пайдалану әдістері, ресурстарды жұмылдыру және пайдалану әдістері, морфологиялық талдау. Өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдері. Өнертапқыштық есептерді шешу әдістері

    Оқу жылы - 2
  • ERP кіріспе жүйесі
    Несиелер: 5

    Курс кәсіпорын ресурстарын басқару жүйелерінің түсінігімен және мақсатымен таныстырады, ERP жүйелерінің негізгі функционалдығын зерттейді, бизнес-жоспарлау және кәсіпорын ресурстарын басқару принциптерін ашады, ERP жүйелерін енгізуді қарастырады, корпоративтік ақпараттық жүйелерді құру принциптерін және корпоративтік ақпараттық жүйелер архитектурасының ерекшеліктерін ашады. Курста әртүрлі вендорлардың ERP класс жүйелерінің негізгі модульдерінің сипаттамасы және экономиканың жетекші секторларындағы табысты бизнес-кейстердің мысалдары берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электрондық құралдарды жобалау
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы электронды техникалық бұйымдардың дизайны, олардың жеке элементтері, оларды өндірудің технологиялық процестерінің құрылу негіздері; өнімді тұрақсыздықтың сыртқы факторларынан қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Курс программалаудың негізгі ұғымдарын зерттейді: оператор, айнымалы, процедура, функция, деректер түрі. Алгоритмдердің сызықтық, тармақталған, циклдік сияқты негізгі құрылымдары қарастырылады. Курс мәліметтерді ұсынудың негізгі формаларын қарастырады: жолдар, құрылымдар, массивтер, тізімдер. Бөлек тақырыптар кеңінен қолданылатын сұрыптау алгоритмдерін құруға, массивтегі минималды және максималды мәндерді іздеуге, жолды өңдеуге, итерациялық және рекурсивті алгоритмдерге, алгоритмдердің блок-схемаларын құруға және олардың негізінде бағдарламаларды жасауға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Биотехникалық жүйелердің тораптары мен элементтері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің бойында қалыптасуды мақсат етеді пәннің негізгі ұғымдары мен анықтамаларын көрсету; медициналық техниканың тораптары мен элементтерін құру; әртүрлі медициналық аспаптар мен жүйелердің модульдері мен блоктарының ерекшеліктері; электрондық блоктардың дизайн ерекшеліктерін қарастырыңыз медициналық аппаратура

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бизнес инжиниринг 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде жобалау, бизнес-процестерді басқару, тиімділікті арттыру мақсатында оларды жетілдіру және қайта жобалау саласындағы практикалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: Бизнес-процестерді жобалау негіздері, Бизнес-процестерді инжиниринг және реинжиниринг, Бизнес-процестерді талдау әдістері, Бизнес-процестерді жобалау технологиясы, Бизнес-процестер мен жүйелерді инжиниринг жүргізу бойынша жұмыстарды ұйымдастыру, Бизнес-процестердің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сараптамалық жүйелер мен жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Интеллектуалдық жүйелерді, соның ішінде нейронды желі әдісін, қателіктерді кері таратуды, LISP және Prolog тілдерінде бағдарламаларды, математикалық формулаларды С++ тілде бағдарламаларды, құрудың қазіргі заманғы теориясы мен практикасын қарастыруының негізгі сұрақтарын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жалпы байланыс теориясы
    Несиелер: 5

    Ақпараттық коммуникациялық жүйелерде ақпарат берудің негізгі заңдылықтарын, телекоммуникациялық жүйелерде қолданылатын сигналдардың негізгі түрлерін, әртүрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерде өңдеу, тиімді беру және шуылға қарсы қабылдау әдістерін зерттеу. Хабарламаларды, сигналдарды және бөгеуілдерді математикалық ұсыну тәсілдері; ақпаратты беру кезінде сигналдардың түрленуін модельдеу. Ақпаратты цифрлық ұсыну және кодтау, хабарламаларды оңтайлы қабылдау әдістері; байланыс желілерінде ақпаратты көп арналы беру және тарату қағидаттары, электр байланысы жүйелерін оңтайландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі заманауи бағдарламалау тілдері мен мобильді технологияларды пайдалана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды әзірлеудің теориялық және практикалық негіздерін зерттейді. Курс мобильді құрылғылардың архитектурасын, олардың операциялық жүйелерін, мобильді әзірлеуге арналған платформаларды және мобильді ДҚБЖ көмегімен мобильді қосымшаларға арналған бағдарламалау тілдерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Киберқауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздік туралы жалпы түсінік беру және осының негізінде ақпараттық қауіпсіздік технологиялары туралы түсінік қалыптастыру және қызметтің барлық салаларында киберқауіпсіздік ережелерін қолдану мүмкіндігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Медициналық техниканы тексеру және сынау
    Несиелер: 5

    "Медициналық техниканы тексеру және сынау" пәні студенттердің медициналық аспаптарды пайдалану және оларға техникалық қызмет көрсету туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған, биологиялық ұйымдар жағдайында биотехникалық жүйелер мен аппараттарды әзірлеу кезінде қауіпсіз тіршілік ету жағдайларын қамтамасыз ету қағидаттарына оқыту, биомедициналық аппараттарды, кешендер мен жүйелерді өндіру және пайдалану, регламенттік жұмыстарды ұйымдастыру, медициналық техниканы тексеру және аттестаттау әдістерін қолдану тәсілдеріне оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Компьютерлік ойындарды құрастыру
    Несиелер: 5

    Курс компьютерлік ойындарды әзірлеудің негізгі әдістеріне, құжаттаманы әзірлеуге және дербес ойын жобаларын жүзеге асыруға арналған. Курс компьютерлік ойындарды, ойын құжаттарын әзірлеудің жалпы идеяларын сипаттаудан басталады. Біріншісі екі өлшемді ойындарды жасауды қарастырады, олардың мысалында кез келген ойын түрлері үшін әділ тұжырымдамаларды зерттейді, екіншісі үш өлшемді графикамен жұмысқа шоғырланған. Екі блок бұрын зерттелген технологиялардың өзара әрекеттесуін көрсететін ауқымды ойын жобасын талқылаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Capstone project 1
    Несиелер: 4

    Курс студенттерге идеяны нақты шешімге айналдыруды үйренуге және оны жүзеге асырудың ең оңтайлы тәсілін анықтауға мүмкіндік береді. Курсқа қатысушылар өз өнімдері мен қызметтерін жобалау, әзірлеу және одан әрі дамыту үшін қажетті процесс, негізгі әдістер мен құралдар туралы тұтас түсінік алады. Нәтижесінде студенттер өнімді жобалаудың негізгі принциптерін меңгереді, шешім прототиптерін жылдам жобалау әдістерімен танысады, оңтайлы MVP функционалдығын қалыптастыру үшін әртүрлі әдістерді қолданады, өнімдегі жұмыс кезеңдерін жоспарлауды және оларды бағалауды үйренеді. еңбек сыйымдылығы, орындалатын тапсырмалардың нақты шарттарын есепке алу үшін стандартты емес шешімдерді таба білу және инновациялық шешімдерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Fintech технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс қаржылық қызметтерді ұсыну мен пайдалануды жақсартуға және автоматтандыруға бағытталған жаңа технологияларды зерттейді. Курста қаржы индустриясында қолданылатын жасанды интеллект пен машиналық оқытудың жаңа технологиялары туралы сұрақтар бар. Курс әртүрлі сақтандыру және жылжымайтын мүлік компанияларынан пайда болған жасанды интеллект, машиналық оқыту және финтек технологияларын және олардың қаржы мен инвестицияның болашағына әсерін анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электротехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде электротехникада қолданылатын негізгі ұғымдар мен түсініктемелер; электр магнитті процестердің жаңа модельдеу әдістері, электр және магниттік тізбектердің талдау әдістері; электр тізбектерін сандық талдау әдістері, электротехниканың негізгі заңдары мен принциптері, қасиеттері мен электр тізбектерінің сипаттамалары; электр тізбектерінің орныққан және ауыспалы режимдердегі талдау әдістері, электр тізбектерін аналитикалық және сандық әдістермен қарастыру кезінде, ең оптимальды дұрыс әдісті таңдай білу, электр тізбектерінің негізгі параметрлері мен сипаттамаларын анықтау қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электротехникалық құрылғыларды жобалау
    Несиелер: 5

    Электротехникалық құрылғыларын жобалау кезінде жүйелік талдау әдісін зерттеу. Электротехникалық құрылғыларының негізгі белгілерін және техникалық шешімдерді іздеу негіздерін анықтау. Эвристикалық іздеу әдістері. Техникалық шешімдерді синтездеудің морфологиялық және автоматтандырылған әдістері. Өнертапқыштық есептерді шешудің әдістері мен принциптері. Жобалау кезінде электротехникалық құрылғыларының электромагниттік үйлесімділігін бағалау және есепке алу. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету құралдарын қолдана отырып, инженерлік-техникалық және экономикалық міндеттерді шешу тәсілдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Машина бөлшектері мен элементтерін 3D басып шығару
    Несиелер: 5

    Осы курсқа арналған бағдарламаны құру кезінде келесі мақсаттар ескерілді: студенттерді аддитивті технологиялардың жіктелуімен таныстыру, АМ-технологиялардың негізгі түрлері, АМ-машиналар өндірушілері, даму тенденциялары және АМ-технологияларды өнеркәсіпте практикалық қолдану мысалдары туралы жалпы ақпарат беру. Терминология мен классификацияны зерттеу, am технологиялары нарығының сипаттамасы. Аддитивті технологиялар және жылдам прототиптеу, металл өнімдерін өсіруге арналған технологиялар мен машиналар. Аддитивті технологиялар және құю өндірісі, аддитивті технологиялар және ұнтақ металлургиясы, машина элементтерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • MVP прототипін әзірлеу
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студентке үлкен инвестицияларсыз нарықтық сұранысты сынау үшін өзінің жеке MVP (ең төменгі өміршең өнімді) дамытуға көмектесу болып табылады. Нәтижесінде студент өнімді нарыққа тез шығара алады, проблеманы анықтай алады, мақсатты аудиторияны, нарықты және бәсекелестерді талдай алады, маңызды функционалдылықты дамытады және пайдаланушылардан алғашқы кері байланыс алады, шығындарды азайтуға және пайда табуға бағытталған тұжырымдамаларды дамытады. өнім шешімінің кейінгі нұсқаларында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электрондық ғылым технологиясына және инженерияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Электрондық өнеркәсіп технологияларын дамыту үрдістері туралы, олардың элементтерінің базалық сапа көрсеткіштері, жұмыс параметрлері және электронды жүйелердің энергияны тұтыну көрсеткіші арасындағы байланысын анықтайтын олардың даму заңдары. Электрондық машина жасаудың қарапайым базасын құрудың жалпы принциптері, электронды және электрлік салаларда ғылымның даму негізі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сенсорлық электроника, датчиктер
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жұмыс принциптері, негізгі параметрлер, сенсорлардың дизайны, олардың негізіндегі өлшеу түрлендіргіштері және әртүрлі мақсаттағы сенсорлар туралы білім алуға бағытталған. Сенсорлар мен өлшеу түрлендіргіштерінің жұмыс принциптері негізіндегі физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • CRM системалары
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі заманғы CRM негізгі ұғымдарын, категорияларын және құралдарын, CRM жүйелерінің техникалық аспектілерін, CRM жобаларында қолданылатын бағдарламалық өнімдерді таңдау және біріктіру ерекшеліктерін, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және болжау үшін аналитикалық модельдер жұмысының негіздерін зерттейді. . Ерекше ерекшелігі оның тұтынушылармен қарым-қатынасты басқаруға арналған стратегиялар мен құралдарды әзірлеу мысалдарын зерттеуге, сондай-ақ әртүрлі салаларда CRM енгізу жобаларын жүзеге асыруға практикалық бағытталуында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Мамандыққа кіріспе – Computer Science
    Несиелер: 5

    Курс информатика саласының дамуының негізгі тенденцияларын, оның тарихын, есептердің ерекшеліктерін және оларды шешу әдістерін зерттейді, сонымен қатар компьютермен жұмыс істеудің алғашқы дағдыларын үйретеді, негізгі терминологияны енгізеді, информатиканың дамуындағы перспективалық тенденцияларды ұсынады. ақпараттық технологиялар, алгоритмдеу және бағдарламалаудың негізгі түсініктері. Пәнге компьютерлік жүйелер архитектурасының негізгі түсініктері, операциялық жүйелердің бағдарламалық интерфейстері, деректер форматтары және мультимедиялық мазмұн тақырыптары кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Микроконтроллерлер үшін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән микроконтроллерлерді бағдарламалау әдістерін оқуға және қазіргі ақпараттық-өлшеу және басқару жүйелерінде микроконтроллерлерді практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған; аналогты-цифрлық және цифрлық-аналогтық түрлендіргіштерді пайдалана отырып, әртүрлі есептерді шешу үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән компьютерлік графиканы қолдана отырып, объектілерді бейнелеу әдістерін және сызудың жалпы ережелерін зерделеуге; модельдеудің негізгі принциптері мен геометриялық тәсілдерін және графикалық интерфейсі бар қосымшаларды әзірлеу әдіснамасын зерделеуге; 2D және 3D модельдеу әдістерін қолдана отырып, сызбаларды әзірлеу үшін графикалық жүйелерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
  • Биомедициналық электроника
    Несиелер: 5

    Пән электрониканың бөлімдерін, медициналық-биологиялық міндеттерді шешу үшін электрондық жүйелерді қолдану ерекшеліктерін зерделеуге; медициналық-биологиялық ақпаратты алуға, беруге және тіркеуге арналған құрылғылармен танысуға; биологиялық объектінің организміне немесе мүшелеріне электр тогының әсерін, ішкі тіндер мен ағзалар мен терінің кедергісін зерделеуге; электрондық медициналық аппаратураны қауіпсіз қолдану біліктілігін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Маркетинг
    Несиелер: 5

    «Маркетинг» пәнін оқудың мақсаты студенттердің маркетинг туралы алғашқы білімін, оның маңыздылығы мен қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру, сонымен қатар болашақ мамандарға маркетингтің теориясы мен тәжірибесін, сонымен қатар маркетинг саласындағы маркетинг қызметінің нақты бағыттары мен технологияларын беру болып табылады. тауарлар мен қызметтерді өндіретін салалар. Мазмұны: Маркетинг түсінігі мен мәні, оның мақсаттары, принциптері мен функциялары, Нарықты сегменттеу, оның маркетингтегі рөлі, Тауар саясатын қалыптастыру, Баға саясаты, Сату және тарату, Маркетингтік коммуникациялар, Маркетингтік зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
  • Бәсекелестік орта мен бәсекелестерді талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – бәсекелестердің іс-әрекетін ұйымдастыру мен талдаудың практикалық дағдыларын меңгере отырып, қазіргі бәсекелестік теориясын оқу; компанияның бәсекелестік ортасын талдау; бәсекелестердің қызметін салыстырмалы талдау. Мазмұны: Зерттеу пәні: бәсекелестердің қызметін талдаудың заманауи тұжырымдамалары, әдістері мен құралдары; зерттеудің түрлері мен әдістері; бәсекелестердің қызметін болжау; ақпараттың әртүрлі түрлерін талдау және өңдеу технологияларын таңдау; бәсекелестерді зерттеу процесін ұйымдастыру; бәсекелестік талдаудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
  • Бизнес статистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі экономикалық жағдайлар мен бизнес-процестерде сандық статистикалық талдау әдістерін қолданудың қажетті дағдыларын игеру болып табылады. Курстың қысқаша мазмұны: бизнес статистикасына кіріспе. Статистикалық қорытынды. Үлгі түрлері. Сенімділік аралықтары. Статистикалық гипотезаларды тексеру. Гипотеза түрлері. Гипотезаны тексеруді түсіндіру. Корреляция және регрессия. Бірнеше регрессия. Дисперсиялық талдау. Параметрлік емес бағалау әдістері. Сапаны бақылаудың статистикалық әдістері.

    Оқу жылы - 3
  • Экономистерге арналған математика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді экономикалық жүйелерді формальды талдаудың негізгі математикалық әдістерімен және ережелерімен таныстыру. Курстың қысқаша мазмұны: Декарттың аналитикалық геометриясы; Функциялардың классификациясы; Имплицитті функциялар; Шектеу және үздіксіздік туралы түсінік; Аралық мәндер теоремасы; Дифференциация ережелері; Төтенше тапсырмалар; дөңес және ойыс теориясы; Дифференциалдық есептеулерді қолдану.

    Оқу жылы - 3
  • Қаржы және инвестиция
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің қаржы және инвестициялық қызмет саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
  • Икемді технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – жобаны тиімді басқару дағдылары мен практикалық дағдыларын дамыту, жұмыстың құрамы мен көлемі, құны, уақыты, сапасы және жобаға қатысушылардың қанағаттанушылығы бойынша белгілі бір нәтижелерге қол жеткізуді қамтамасыз ету. Мазмұны: Agile жобаны басқару тәсілдері, Agile тарихы, құндылықтары мен принциптері, Agile Agile процесінің әдістемесі, Agile Frameworks, Agile жүйесіндегі рөлдер, Agile іске асыру тәжірибелері, Scrum - Agile басқару процесі, Kanban - идеялардан процестерді ұйымдастыруға арналған заманауи құрал жұмыс істейтін өнімге, Компаниядағы енгізу өзгерістері. Agile Agile әзірлеу әдістерінің командалық және өнімді басқару түрлері.

    Оқу жылы - 3
  • Кәсіпкерлік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынастар саласындағы мәселелерді әлеуметтік-психологиялық талдау дағдылары мен дағдыларын дамыту, алған білімдерін кәсіпкерлік саласындағы практикалық жұмыста пайдалану, студенттердің қызығушылығын ояту. ғылыми-зерттеу жұмысында оның әлеуметтік мәнін ұғындыру, студенттердің бизнесті жүргізу қабілеттері туралы және бизнес саласындағы табыстың психологиялық факторлары туралы адекватты идеяларды қалыптастыру. Мазмұны: Бизнес әлеуметтік-мәдени институт ретінде. Кәсіпкерлік қызмет психологиясы. Кәсіпкер тұлғасының әлеуметтік психологиясы. Іскер тұлғаның психологиялық қасиеттері. Бизнестің әлеуметтік психологиясы. Бизнестің ұйымдық психологиясы. Ақша психологиясы. Іскерлік этиканың психологиялық негіздері.

    Оқу жылы - 3
  • Capstone project 2
    Несиелер: 5

    Курс бизнесіңізді кеңейту және инвестиция тарту мәселелерін шешуге бағытталған. Курстың мақсаты – студенттердің инвестиция тарту және бизнесті масштабтау процесі туралы түсінігін дамыту және стартапқа инвестиция тарту саласындағы практикалық дағдыларды дамыту. Күтілетін нәтижелер: Әртүрлі қаржыландыру көздерін іздестіру және бизнеске әлеуетті инвесторларды таңдай алу, Акселераторларға өтініш бере білу, Инвестициялық құжаттаманы дайындау, Инвестициялық презентацияны құра білу, Потенциалға жобаны ұсына алу. инвестор, питчинг дағдыларын меңгеру, инфографика жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді бухгалтерлік есеп пен аудиттің негізгі принциптері мен әдістерімен, сонымен қатар олардың кейінгі кәсіби қызметінде туындайтын мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерімен таныстыру болып табылады. Мазмұны: Оқу схемалары түріндегі бухгалтерлік есеп шоттарын қалыптастыру. Шоттағы қалдықтар туралы ведомосқа сәйкес бастапқы қалдықтар сомасын шоттарда жазу. Қаржылық есептілікті қалыптастыру және талдау.

    Оқу жылы - 3
  • Қарым-қатынас дағдылары
    Несиелер: 5

    Пән коммуникацияға байланысты менеджердің кәсіби құзыреттіліктер блогына арналған. Пәннің мақсаты: студенттер арасында іскерлік қарым-қатынас туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сонымен қатар көшбасшының бірқатар коммуникативтік құзыреттіліктерін дамыту. Мазмұны: Іскерлік қарым-қатынастың мақсаттары және оларға жетудің практикалық құралдары, коммуникативті құзыреттіліктер, қарым-қатынасқа тиімді қатынас. Клиникалық характерологияның негіздері мен практикасы. Қарым-қатынасқа академиялық және тәжірибеге бағытталған тәсілдер. Табысты қарым-қатынастың негізгі алгоритмі.

    Оқу жылы - 3
  • Сату технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің міндеттері – өткізу туралы білім жүйесіне ие мамандарды дайындау және студенттердің кәсіпорынның маркетингтік қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқару бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру; сонымен қатар студенттерді өнімді немесе қызметті сату технологияларының механизмі, сатып алу мінез-құлқының сипаттамалары, тиімді жұмыс істейтін сату бөлімінің жұмысын ұйымдастыру және осы қызметті бақылау туралы ақпараттандыру. Мазмұны: Сатуды дамыту, Сатып алуды ынталандыру, Сату стратегиясын әзірлеу, Сату әдістері, Сату жүзеге асырылатын орта, Сатуды басқару, Сату қызметінің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Кадр жұмысын ынталандыру және ынталандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге персоналды ынталандыру, ынталандыру және сыйақы беру бойынша басқару функцияларын кәсіби түрде жүзеге асыруға мүмкіндік беретін, сондай-ақ персоналды басқарудың басқа функцияларын тиімді жүзеге асыруға ықпал ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Еңбек мотивациясының классикалық теориялары. Еңбекті ынталандырудың түрлері мен формалары. Қызметкерлерді материалдық емес ынталандырудың түрлері мен нысандары. Жалақының экономикалық мазмұны. Еңбекақыны ұйымдастырудың функциялары мен принциптері. Тарифтік жүйе жалақыны ұйымдастыру элементі ретінде. Еңбек ақы жүйелері және олардың классификациясы. Жалақының өзгермелі бөлігі. Әлеуметтік пакет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курс дыбыс пен бейнені өңдеуге, анимациялық эффектілерді жасауға және әртүрлі графикалық объектілерді өңдеуге, мультимедиялық презентацияларды жасауға арналған әртүрлі редакторларды зерттейді. Курстың бағдарламалық бағыты дыбыстық, графикалық және бейне ақпараттарды өңдеуге арналған бағдарламалық құралдарды және оларда жұмыс істеу технологиясын зерттеуге байланысты мәселелер ауқымын анықтайды. Техникалық бағыт дыбыспен және бейнемен жұмыс істеу кезінде тікелей қолданылатын компьютерлік техниканың білімін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
  • Lean-менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән Үздік басқарудағы білікті қызметкерлердің құндылықтар ағынын қалыптастыру негіздерін зерттейді; негізгі аспектілер, іске асыру алгоритмдері, Lean басқару модельдері; Үнемді басқару негіздері бойынша өндірісті ынталандыру тұжырымдамасы; компания қызметін үздіксіз жетілдіруді синхронизациялауға сәйкес үнемді басқаруды енгізу және дамытудың жолдары мен әдістері. Курстың/пәннің мазмұны: Ұйымдық дамудағы үнемді басқарудың заманауи әдістері; Кросс-функционалды әрекеттер мен алты сигма әдістеріне негізделген Lean менеджментін дамыту; Lean менеджментін енгізуді бағалау; Lean менеджментін дамыту әдістемесін жүйелеу; Үнемді өндіріс құралдарын енгізу жобасын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 5

    «Кәсіпкерлік құқық» пәнін оқудың мақсаты студенттерді кәсіпкерлік қызметтің құқықтық негіздерімен, кәсіпкерлік құқық нормаларын қолданудың теориясымен және практикасымен таныстыру, алған білімдерін практикалық іс-әрекеттер материалдарына қатысты қолдану дағдыларын қалыптастыру болып табылады. экономикалық дауларды шешу тәжірибесі. Мазмұны: Кәсіпкерлік құқық түсінігі, Кәсіпкерлік субъектілері, Кәсіпкер меншігінің құқықтық режимі, Кәсіпкерлік шарттардың түсінігі және түрлері, Кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, Бағалы қағаздар нарығын құқықтық реттеу, Инвестициялық қызметті құқықтық реттеу, Банк қызметін құқықтық реттеу, Сақтандыру қызметін құқықтық реттеу.

    Оқу жылы - 4
  • Салық және салық салу
    Несиелер: 5

    «Салық және салық салу» пәнін меңгерудің мақсаты – салықтық жоспарлау саласындағы теориялық білімдерді меңгеру, кәсіпорындар мен қаржы институттарында салықтық жоспарлау әдістерін қолдану, салықтық үнемдеуді есептеу, сондай-ақ салықтық жоспарлау әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын меңгеру, дамыту және бекіту. сондай-ақ жүйелік және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру. Мазмұны: Салық және салық салу негіздері, Корпоративтік табысқа салық салу, Корпоративтік салық салу, Жеке салық салу, Кәсіпорын деңгейіндегі салықтық жоспарлаудың мазмұны, Жеке тұлғалардың салықтарын жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Персоналды басқару және команда құру
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерге жобалық топтарды, командаларды және командаларды басқарудың теориялық негіздерін және практикалық дағдыларын оқып үйрену және игеру болып табылады. Команданы басқарудың теориясы мен әдістерін білу инновациялық жобаларды сәтті жүзеге асыру, шағын кәсіпорындардың ұжымдарын, ірі компаниялардың бөлімдерін тиімді басқару үшін қажет. Мазмұны: Ұжым ұжымдық басқарудың ұйымдық формасы ретінде. ұйымдағы командалар. «Топ» және «команда» ұғымдарының арақатынасы. Топтық рөлдер, нормалар, мақсаттар, құндылықтар. Топтық жұмыстағы әлеуметтік-психологиялық құбылыстар. Топты өзгертуді басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өнімді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің өнімді басқару міндеттерін тиімді орындауға қажетті теориялық білімдерін, практикалық дағдылары мен құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. және маркетинг менеджері, бренд менеджері лауазымдарындағы қызметтер. Мазмұны: Өнімді басқару стратегиясы, Қаржылық көрсеткіштерге негізделген өнімді басқару, Деректер мен көрсеткіштерге негізделген цифрлық өнімді әзірлеу, Көшбасшылық пен өнім командасын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • SMM
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің цифрлық агенттіктер мен компаниялардың цифрлық бөлімшелерінің қызметінде алған білімдері мен дағдыларын қолдану мүмкіндігімен әлеуметтік медиа маркетингі (SMM) туралы іргелі түсініктерін қалыптастыру. Курстың қысқаша мазмұны: Әлеуметтік желілер, Контенттің жеке форматтарының тиімділігі мен ерекшеліктері, мәтіндерді беру, топтармен және ықпал етушілермен жұмыс, Әлеуметтік желілерде топ/аккаунт құру технологиясының ерекшеліктері. Негізгі және қосалқы тораптарды таңдау. әлеуметтік медианы оңтайландыру. Қатысты жазбаларды орнатыңыз. SMM көрсеткіштері: қатысу, ай сайынғы өсу, бірегей келушілер саны және т.б. Негативтілікпен күресу. Әлеуметтік желілердегі контенттің «вирустылығын» қамтамасыз ету. Telegram, WhatsApp және Viber-пен жұмыс істеу мүмкіндіктері мен құпиялары, мессенджерлердегі маркетингке әсер ету (мессенджерлік блогерлер, мазмұнды жіберу, тұзақтар), формат мүмкіндіктері, соңғы технологиялар, платформа бірегейлігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инвестицияларды басқару
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгеру мақсаты – инвестициялық талдаудың негіздерін оқу, инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалаудың негізгі дағдыларын алу, дисконтталған ақша ағындары негізінде инвестициялық жобалардың тиімділігін бағалау саласындағы білімдерді меңгеру. Мазмұны: Инвестициялық жобаларды бағалаудың теориялық негіздері. Ақша ағынының интегралдық сипаттамалары. Тәуекелді талдау және оңтайлы капитал салымдары. Теңгерімді көрсеткіштер жүйесі. Процесске бағытталған табыстылықты талдау. Тиімділікті бағалаудың құрылымдық-функционалдық тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Операциялық тиімділік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің жүйелі көзқарас негізінде өндірістік процестердің әртүрлі типтері бар ұйымдардағы операциялық тиімділікті арттыру тәсілдері туралы тұтас түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Операциялық тиімділік және өндірістік жүйелер, Өндірістік және сервистік компанияның тиімділігін арттыру, Үздіксіз жетілдіру мәдениеті, Цифрлық трансформация және өндірістік жүйені дамыту, Тұрақты басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қаржылық бизнес стратегиялары
    Несиелер: 4

    Пән студенттер дәстүрлі және инновациялық қаржы компанияларының, сондай-ақ қаржылық емес фирмалардың қызметінде қаржылық технологияларды қолданудың әртүрлі бизнес стратегияларымен таныса алатын курс болып табылады. Мазмұны: Компания стратегиясының мәні. Компанияның бизнес моделі. Кәсіпорындардың бизнес стратегиялары. Дәстүрлі қаржылық компаниялардың бизнес стратегиялары. Дәстүрлі қаржылық емес компаниялардың бизнес стратегиялары. Инновациялық қаржылық компаниялардың бизнес стратегиялары. Инновациялық қаржылық емес компаниялардың бизнес стратегиялары. Компанияның экожүйесін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Салықты жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – салықтық жоспарлаудың экономикалық механизмін түсіну үшін берік теориялық және практикалық негізді қалыптастыру, сонымен қатар салық тәуекелдерін бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Салықтық жоспарлаудың міндеттері мен мақсаттары. Салықтық жоспарлаудың бағыттары. Салық салудың жалпы жүйесі және негізгі салықтарды есептеу механизмі. Ұйымның есеп саясаты және салықтық жеңілдіктер салықтық жоспарлаудың маңызды элементтері ретінде. Жеңілдетілген салық режимдері және салықты есептеу механизмі. Қазақстан Республикасының аумағындағы шетелдік компаниялардың қызметін салықтық жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    «Эмоционалдық интеллект» пәнін оқудың мақсаты студенттердің теориялық және практикалық білімдерін, құндылық тізбегін басқарудағы эмоционалдық құзыреттілік дағдылары мен дағдыларын дамыту, сонымен қатар жоғары деңгейдегі тұлғаның кәсіби қызметіне қажетті эмоционалды құзыретті мінез-құлықты қалыптастыру болып табылады. қазіргі заманғы компаниялардың бизнес-процестеріндегі эмоционалдық факторды қарастыруға негізделген маман. Курсты аяқтағаннан кейін студент білуі керек: эмоционалды интеллект туралы негізгі теориялық түсініктер; өз эмоцияларын және ұжым мен топтың эмоцияларын басқару принциптері; істей алуы керек: іскерлік өзара әрекеттестікте эмоцияларды басқару және эмоционалды интеллект негізінде командалар мен бөлімдерді басқарудың инновациялық әдістерін қолдану. Пәннің мазмұны: «Эмоционалды интеллект» түсінігі және құрылымы. Эмоционалды интеллектті бағалаудың заманауи әдістері. Персоналдың эмоционалдық интеллектісін оқыту мен дамытудың заманауи технологиялары. Көшбасшының эмоционалдық құзыреттілігі. Эмоциялық интеллект және ұйымдастырушылық мәдениет. Эмоциялық интеллекттің топтық коэффициенті туралы түсінік. Эмоциялық интеллектті жүзеге асырудың жүйелі тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Шешендік өнер пәні шешендік өнердің практикалық дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Курс барысында студенттер шешендік өнердің негіздерін, мәселенің шығу тарихын, қолданыстағы теориялар мен әдістемелерді меңгереді. Мазмұны: Шешендік өнер және шешендік өнер пәнінің тарихы, Мақсат қою. Логика заңдары. шешендік стильдер. Мәтінді меңгеру, сөйлеуді дұрыс айту, диафрагмалық тыныс алу, артикуляция, дауыс диапазоны мен дауыс күшін дамыту. Дауыс тембрі, интонация және ырғақ мәнерлендірудің ең маңызды құралы ретінде, Аннотациялар, дәлелдеу, ым-ишара, поза, мизансценалар. Аудиториямен жұмыс, реакцияны тану. Аудитория серіктес ретінде, Көпшілік алдында сөйлеуге дайындық жоспары. Шешендік сөздің этикасы, Талқылау заңдылықтары. Дауласу өнері. Сұрақтарға жауап беру, өзін-өзі таныстыруға дайындық. Сөйлеушінің сөйлеу бейнесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON5

    Таныстыру, өз ұстанымын қорғау, келіссөздер жүргізу қабілетін көрсетеді.

  • Код ON4

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымды өзінің кәсіби қызметі саласында басқаруға дайын.

  • Код ON9

    Техниканы жасау технологиясын әзірлейді және оны өндіруді ұйымдастырады.

  • Код ON3

    Жеке көшбасшылық қасиеттер мен кәсіпкерлік дағдылар негізінде бизнесті басқару бойынша стратегиялық шешімдерді қабылдау және бағалау.

  • Код ON13

    Тұрақты оқуға, жаңа білім алуға, бұрын алған білімдерін, іскерліктері мен құзыреттерін кеңейтуге және тереңдетуге, инженерлік жүйелерді әзірлеушілер мен пайдаланушылар командасында жұмыс істеуге.

  • Код ON14

    Есептеу жүйелерінің архитектурасы, деректер қоймалары, деректерді басқару жүйелері, Ақпараттық жүйелер, Алгоритмдеу және бағдарламалау, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу технологиялары, деректерді талдау, өңдеу және түсіндіру әдістері мен модельдері туралы базалық білімді көрсетеді.

  • Код ON1

    Абстрактілі ойлау, талдау, синтездеу, идеяларды құру және нарық талап ететін жаңа тауарлар мен қызметтерді тұжырымдамалық жобалау қабілетіне ие.

  • Код ON6

    Жеке уақытты тиімді басқару процесін құруға және өмір бойы білім беру қағидаттары негізінде Өзін-өзі дамыту траекториясын жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON2

    Этикалық құндылықтарға бейілділігін көрсетеді, әлеуметтік-мәдени және іскерлік қарым-қатынас дағдыларына ие, стандартты емес жағдайларда қажетті шешімдерді өз бетінше табуға қабілетті; экономикалық заңдар, тіршілік қауіпсіздігі, экология, академиялық адалдық мәдениеті туралы білімдерін қолданады.

  • Код ON10

    Нарыққа прогрессивті әлеуметтік-экономикалық шешімдерді енгізу, оларды қолдау, қолдау, тұтынушыларды тарту мен ұстап тұруға, тұрақты бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізуге ықпал ететін маркетингтік инновацияларды құру үшін заманауи құралдарды қолданады.

  • Код ON7

    Корпоративтік стратегияны, ұйымдық даму мен өзгерістер бағдарламаларын әзірлейді және олардың іске асырылуын қамтамасыз етеді, инвесторлардан бастап соңғы тұтынушыларға дейін әртүрлі мақсатты аудиторияларға инновацияларды ілгерілетеді.

  • Код ON8

    Стратегиялық міндеттерді шешу үшін қаржыны басқарудың заманауи әдістерін қолданады.

  • Код ON12

    Жұмыс процесін басқару дағдыларының жиынтығын, нәтижелерді алу үшін бағалау әдістерін, әдістемелері мен критерийлерін таңдай білуді көрсетеді.

  • Код ON11

    Кәсіби қызметте әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жалпы инженерлік мәселелерді шешуге, электр және электрондық құрылғыларды модельдеуге арналған бағдарламалық құралдарды қолданады.

Top