Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01405 Дене шынықтыру және спорт в Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

  • Дене мәдениеті және спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән-бұл адамның жан-жақты үйлесімді дамуы үшін оның жұмыс істеу және мақсатты пайдалану заңдылықтары туралы тұтас түсінік беретін дене шынықтыру саласындағы ғылыми білім жүйесі. Жалпы білім беру және тәрбие жүйесінде дене шынықтыру және спорт теориясын қолданудың негізгі нәтижесі жас ұрпақтың базалық дене дайындығының белгілі бір деңгейіне жету болып табылады. Бұл өмірлік маңызды қозғалыс жасау дағдыларын кең және жан-жақты шеңберін игеруде, сондай-ақ физикалық қабілеттердің жан-жақты дамуында көрінеді.

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    «Педагогикалық мамандыққа кіріспе» кәсіптік-бағдарлы педагогикалық пәннің алғашқы кіріспе бағыты болып табылады. Ол жүйелік сипатқа ие және психологиялық-педагогикалық пәндер циклін ашады және педагогика мен психологияның негізгі теориялық курстарымен логикалық түрде байланысты. Ұсынылып отырған бағдарламада оқушының педагогикалық білімге, жалпы педагогикалық іс-әрекетке құндылық қатынасын қалыптастыру мақсатында білім берудің, педагогикалық іс-әрекеттің жалпы көрінісін қарастыру мақсатында педагогикалық фактілер, құбылыстар, ұғымдар ашылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пәнаралық білім модулі (Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігінің негіздері; экономика, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновация негіздері; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, ғылыми зерттеу әдістер)
    Несиелер: 5

    Пәнаралық модуль ғылым, табиғатпен, қоғаммен, экономикамен және құқықпен байланыс туралы білім береді. Экология ұғымдары мен заңдары; белгілі бір аймаққа және жалпы биосфераға антропогендік әсердің рөлі; экологиялық қауіп факторлары және олардың адам денсаулығына әсері; экологиялық мәдениетті және білім алушылардың жеке басының жаңа экологиялық санасын қалыптастыру тәсілдері зерттеледі. Модульде экономикалық ғылымды дамыту кезеңдері, меншіктің нысандары мен құқықтық аспектілері, баға белгілеу тетіктері, шағын кәсіпкерліктің рөлі және экономиканы дамыту негіздері қарастырылады. Модуль сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлық әдістеріне тұрақты төзбеушілікті дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гандбол
    Несиелер: 5

    Шабуылда және қорғауда ойын техникасын оқыту негіздері, ойынның техникалық және тактикалық әдістерін оқыту әдістемесі бойынша сұрақтар ашылады. Гандбол бойынша студенттерді неғұрлым тиімді даярлауға бағытталған арнайы дене жаттығуларына ерекше орын беріледі. Әр түрлі деңгейдегі жарыстарға қатысу үшін командаларды дайындау мақсатында студенттерге мамандықты игеруге, гандбол бойынша оқу-жаттығу процесін ұйымдастыруға және өткізуге көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Пән-бұл білім мен дағдылардың жиынтығы, оның мазмұны: тіл және оның негізгі функциялары; сөйлеу формалары мен түрлерінің жалпы сипаттамасы; ауызша және жазбаша сөйлеудің лингвистикалық-психологиялық сипаттамалары; мәтін ауызша қарым-қатынастың жетекші бірлігі ретінде; мәтіннің негізгі белгілері; сөйлеудің функционалды-семантикалық түрлерінің сипаттамасы; сөйлеудің функционалды стильдері және олардың жалпы сипаттамасы; сөйлеудің ғылыми стилі және оны қолдану шарттары; мәтін және дискурс; мәтін мен дискурстың коммуникативті міндеттері; кәсіби саладағы ауызша сөйлеу және сөйлеу мінез-құлық мәдениеті; іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық морфология негізі бар анатомия
    Несиелер: 5

    Бұл курс анатомияның мазмұнын, міндеттерін, оның медициналық-биологиялық және спорттық-педагогикалық циклдардың пәндерімен байланысын қарастырады. Пән анатомияның әлеуметтік маңыздылығын, жеке және тарихи даму процесінде оның функцияларымен өзара байланысты адам денесінің құрылымын зерттеу қажеттілігін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық метрология негізі бар анатомия
    Несиелер: 5

    Пән тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту, тыныс алу, несеп-жыныс жүйелерінің және ішкі секреция бездерінің құрылымын қарастырады. Әрі қарай жүрек-тамыр жүйесінің құрылымы, лимфа жүйесі, өткізгіш жолдары бар орталық жүйке жүйесі, перифериялық жүйке жүйесі, бас нервтері, вегетативті жүйке жүйесі, сезім мүшелері зерттеледі. Материал жүйелік принцип бойынша баяндалған, әр бөлімде функционалдық және топографиялық-анатомиялық ерекшеліктер, органогенез, жас ерекшеліктері, даму ауытқулары атап өтілген, салыстырмалы-анатомиялық деректер келтірілген. Әр түрлі спорт түрлерінің метрологиялық сипаттамалары, көп функциялы метрологиялық кестелер мен графиктерді құру мысалдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Бұл пән мәдениетаралық-коммуникативтік және аударма құзыреттілігін қалыптастыруға; зерттелетін тақырыптар мен қарым - қатынас салаларының мазмұнын барабар көрсететін бейне және аудио материалдардың шынайы мәтіндерін пайдалануға; қарым-қатынас пен сөйлеу тақырыбының қоғамдық-саяси, әлеуметтік-мәдени және оқу-кәсіби салалары шеңберінде шет тілдік қарым-қатынастың базалық дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Қарым-қатынас салалары: әлеуметтік, қоғамдық-саяси, экономикалық және бизнес саласы. Студенттердің белсенді сөздігін 1200 лексикалық бірлікке кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тоғызқұмалақ
    Несиелер: 5

    Бұл пән бойынша сабақтар логикалық және жүйелік ойлауды қалыптастыруда үлкен рөл атқарады. Ақпараттың үлкен көлемін тез және тиімді түсіну, оны талдау және логикалық қорытынды жасау қабілеті ерекше маңызды болып табылады. Тоғызқұмалақ сабақтары зияткерлік даму деңгейін арттыруға, шектеулі уақыт жағдайында мәселелерді шешуге зейінін шоғырландыруға, туындайтын жағдайларды талдауға және қорытынды жасауға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың адам денесін, оның жүйелері мен мүшелерін олардың дамуындағы морфо-функционалдық ұйымдастыру туралы жүйелі теориялық, ғылыми және қолданбалы білім алуын, сондай-ақ кәсіби міндеттерді шешу кезінде клиникалық-зертханалық, аспаптық және функционалдық диагностиканың нәтижелерін түсіндіру үшін жекелеген органдар мен жүйелердің құрылымдық және функционалдық ерекшеліктерін бағалау және талдау іскерлігін көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Волейбол
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізі волейбол ойынының техникалық-тактикалық тәсілдерін меңгерудегі әмбебаптық болып табылады: денсаулықты нығайту және дұрыс жан-жақты дене дамуына жәрдемдесу; тірек-қимыл аппаратын, жылдамдықты, икемділікті, ептілікті дамыту; қозғалыстар мен тіректер техникасының негіздерін, допты беру, қабылдау және лақтыру, шабуылдаушы соққыны үйрету; шабуылда қарапайым тактикалық әрекеттерді бастапқы оқыту және жарыстарға қызығушылықты ояту; дайындық түрлері бойынша нормативтік талаптарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу қоршаған ортамен бірлікте ағзаның дамуының жаратылыстану-ғылыми негіздерін, гигиеналық нормалар мен талаптарды, денсаулықты сақтау мен нығайтуды, сондай-ақ балалар мен жасөспірімдер денесінің функционалдық мүмкіндіктерін үйлесімді дамыту мен жетілдіруді білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика және гимнастика
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұнына жеңіл атлетика түрлерінің техникасы, дене сапасын оқыту және дамыту үшін қолданылатын арнайы жаттығулар кіреді. Жеңіл атлетика, гимнастика түрлерінің даму тарихы, жаттығу техникасының қалыптасу тарихы зерттелуде. Дене дамуының барлық аспектілерін, дене шынықтыруды, дене қасиеттердің динамикасын, әртүрлі оқыту мен жаттығу әдістерінің тиімділігін бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі тестілерді зерттеу және тәжірибеде қолдану. Гимнастиканың көмегімен денені игеруді, оның қозғалысын басқару дағдылары сәтті дамиды, адамның негізгі қозғалушылық қасиеттері (күш, ептілік, икемділік, жылдамдық, төзімділік) және психикалық қасиеттері (ерік, батылдық, табандылық) жетілдіріледі. Гимнастикалық жаттығулардың алуан түрлілігі және олардың адамға әсер етуінің ғылыми әзірленген әдістері мен әдістемелік тәсілдері кез-келген жастағы, жыныстағы және дене шынықтырудағы адамдардың үйлесімді дене дамуы мәселелерін сәтті шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Діни және этникалық толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу діни және этникалық толеранттылық саласындағы білім жүйесін қалыптастыруға, діни және этникалық тарихты игеру бойынша студенттердің мақсатты танымдық қызметін ұйымдастыруға бағытталған. Пәнді зерделеу кезінде мәдени аренада бар құндылықтарға, идеяларға шолу жасалады, діндердің әлемдік канондарына қатысты компаративистік көзқарас жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фитнес-аэробика
    Несиелер: 5

    Курс фитнес және аэробика сабақтарының ағзаға әсері, СӨС ұғымы, балаларға фитнес сабақтарындағы қауіпсіздік ережелері, жарақаттанудың алдын алу туралы білім береді. Пәнде өмірдің әртүрлі жағдайларында тіршілік әрекетін қамтамасыз ету, қозғалыс тәжірибесін байыту үшін қажетті білім, дағдылар мен ептіліктерді қалыптастырады. Сонымен қатар, ырғақ сезімін, музыканы есту, есте сақтау, зейін, қозғалыстарды музыкамен үйлестіру қабілетін дамыту мәселелері қарастырылады. Би қимылдарының экспрессивтілігі, икемділігі дағдылары қалыптасады. Жеке және қоғамдық гигиена дағдылары (өзіне-өзі қызмет көрсету, тазалықты сақтау) тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Футбол
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер: футбол ойнау техникасын оқыту принциптерін,жарыстарды ұйымдастырудың негізгі ережелерін, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кезіндегі лауазымды тұлғалардың жауапкершілігіне қатысты ережелерді үйренеді. Білім беру процесі дене шынықтыру теориясының негізгі ережелерін, нақты сабақтардың оқу жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеуді зерделеу арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Баскетбол
    Несиелер: 5

    Пән спорт түрінің қалыптасу тарихы мәселелерін, өткізу принциптері мен ерекшеліктерін, техникалық - тактикалық іс-әрекеттердің жіктелуін, ойыншылардың функцияларын, ойын ережелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене мәдениеті және спорттағы физиологиялық бақылау әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән іріктеу, спорттық-сауықтыру сабақтарына рұқсат беру, қозғалыс жүктемесінің көлемін жоспарлау, денені физикалық тұрғыдан жетілдіруде өзін-өзі бақылау міндеттерін шешуге мүмкіндік беретін ағзаның функционалдық мүмкіндіктерін бағалау және болжау әдістеріне арналған. Дәрістер мен практикалық сабақтар курсы дене жаттығуларына дейін, сол сәтте және одан кейін дене жүйелерінің күйін бақылауға арналған негізгі автоматтандырылған физиологиялық әдістер туралы ақпарат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттердің келесі құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған: болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын білуге дайын болу, кәсіби қызметті жүзеге асыруға ынталы болу, әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту процесін жүзеге асыру қабілеті, білім беру және рухани-адамгершілік міндеттерін шешу қабілеті оқу және оқудан тыс қызметте білім алушылардың дамуы, білім беру процесіне қатысушылармен өзара іс-әрекетке дайындық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың тәжірибелік маңызы зор және педагогикалық білім берудің маңызды компоненттерінің бірі болып табылады. Физиологиялық білім мұғалімге балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау жұмыстарына белсенді және саналы түрде қатысу үшін, сондай-ақ "Дене және рухани күштердің үйлесімді дамуымен дене мықты жас ұрпақты"тәрбиелеу үшін оңтайлы жағдай жасау үшін қажет. Балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық ерекшеліктерін білу мұғалімге оқушылардың ойын және оқу іс-әрекеті барысында барлық оқу-тәрбие және жаттықтырушылық жұмыстарды ұтымды ұйымдастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшеліктік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің психология туралы, яғни адам туралы жан-жақты ғылым ретінде жалпы идеясын қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын кәсіби түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Үлкен теннис
    Несиелер: 5

    Курс дене шынықтыру-спорттық бағытқа ие. Бағдарлама студенттерге "Үлкен теннис" спорттық ойынының техникалық және теориялық негіздерін игеруге, студенттерге теннисті игеруге және олардың даралығын көрсетуге кәсіби көмек көрсетуге арналған. Оқу - жаттығу сабақтары жан-жақты: техника, тактика, дене шынықтыру және психологиялық дайындықтан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене мәдениеті мен спорттағы ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдістеменің қазіргі түсінігі ғылыми білімнің рөлі мен функцияларының әртүрлілігі туралы идеяға негізделген. Пән әлеуметтік және табиғи процестерді, құбылыстарды, қоғамдық сана мен дүниетанымды реттеу құралдарын қалыптастыруға; адам қызметінің тиімділігін арттыруға, ғылымды ұтымды пайдалануға, стратегия мен тактиканы әзірлеуге, экономика мен мәдениетті дамытуға, әлеуметтік прогреске және тұлғаның жан-жақты дамуына арналған. Дене тәрбиесі педагогикасының әдістемесі дене шынықтыру сабақтары процесінде білім беру философиясын және осы пәннің ғылыми теориясын құруға мүмкіндік беретін зерттеу әдістерін білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті және спорт психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән психологиялық ғылым саласы ретінде дене тәрбиесі мен спорттың нақты жағдайларында адам психикасының көріну, даму және қалыптасу заңдылықтарын оқу, оқу-жаттығу және бәсекелестік әрекеттердің әсерінен зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шахмат теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән шығармашылық қабілеттер мен сыни ойлауды дамыту арқылы студенттердің жалпы мәдени деңгейі мен өзін-өзі тәрбиелеуін арттырады. Білімді дамытуға, ой-өрісін кеңейтуге, пәнаралық байланыстарды құруға; танымдық белсенділікті жандандыруға; шахмат ойынының негіздерін, ойын ережелерін, фигуралардың құндылығын, мат қою жағдайларына қол жеткізу сызбаларын, шахмат ойынының басталуы мен аяқталуын, ойынның стратегиясы мен тактикасын үйретуге ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Емдік дене мәдениеті және массаж
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде жалпы жаттығу, сауықтыру, денені нығайту үшін емдік дене шынықтыру және массаж саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ ауруларға немесе жарақаттарға байланысты жоғалған функцияларды қалпына келтіруге, әртүрлі аурулардың алдын алуға бағытталған, бұл алған дағдылар мен ептіліктерді кейінгі еңбек қызметінде ұтымды пайдалануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл бағдарлама білім берудегі қашықтықтан оқыту технологияларын әзірлеу және пайдалану саласында базалық құзыреттілікті дамытуға және арнайы құзыреттілік базасын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Белсенді спорт түрлерінің ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің спорттық іс - шараны ұйымдастыру мен өткізудің тиімділігін арттыру жөніндегі міндеттерді шешу үшін ғылыми-тәжірибелік білім, білік және тәжірибелік дағдылар жүйесін игеруге бағытталған. Курс спорттық іс-шараларды өткізу теориясымен таныстырады; қатысушылардың дене шынықтыру мен спортқа деген қызығушылығын арттыруға, сол арқылы салауатты өмір салтына тартуға мүмкіндік беретін жарыстарды өткізу үшін ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін дұрыс таңдау; қатысушылар мен көрермендер түсінетін спорттық іс-шараны қалай дұрыс ұйымдастыру керектігін көрсетеді. Спортпен шұғылданушылардың дене және психикалық қасиеттерінің шекті көрінісі бар белсенді қозғалыс белсенділігімен сипатталатын спорт түрлері (көптеген спорт түрлері). Спортшының модельдік-конструкторлық қызметіне негізделген спорт түрлері (авиамодельдік, кеме жасау және т.б.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық жүзу
    Несиелер: 5

    Оқу пәні дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ мамандарды кәсіби даярлауға енгізілген. Спорттық жүзу дене шынықтыру бойынша кадрларды даярлау жүйесінде ерекше орын алады. Оқу пәнінің пәні-жүзуге арналған құралдарды, әдістерді және сабақ формаларын қолдана отырып, адамның физикалық жетілу заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Су спортының түрлері
    Несиелер: 5

    Курс су спортының түрлерін оқыту әдістемесін, су спорт түрлері бойынша техникалық-тактикалық дайындықты ұсынады. Оқу - жаттығу процесін ұйымдастыру, физикалық қасиеттерді дамыту, бассейндердің түрлері мен түрлері, оларды жабдықтау және пайдалану зерттеледі. Сонымен қатар, судың қасиеттері, Гидростатика, гидродинамика, су спортының техникасы туралы білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Олимпиадалық білім
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі олимпиаданың жүйелі білімін, оның принциптері мен құндылықтарын, қазіргі қоғамдағы рөлін жан - жақты игеруге мүмкіндік береді, бұл адамның пәндік-практикалық қызметінде оларды басшылыққа алуға деген ішкі қажеттілігі мен сенімін қалыптастырады. ЖОО-да олимпиадалық білім беру мыналарды қамтиды: тұлғаны әлеуметтендіру және оның олимпиадалық идеалдармен байланысы; білім беруді ізгілендіру және оның олимпиадалық қозғалыспен байланысы; олимпиадалық білім берудің тәрбиелік функциясы; Қазақстандағы олимпиадалық білім берудің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық жүзу
    Несиелер: 5

    Оқу пәні дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ мамандарды кәсіби даярлауға енгізілген. Спорттық жүзу дене шынықтыру бойынша кадрларды даярлау жүйесінде ерекше орын алады. Оқу пәнінің пәні-жүзуге арналған құралдарды, әдістерді және сабақ формаларын қолдана отырып, адамның физикалық жетілу заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үстел ойындарын оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі, денсаулықты нығайту және сақтау, жан-жақты және үйлесімді даму, физикалық жағдайды оңтайландыру, адамдардың жоғары жұмыс қабілеттілігі мен шығармашылық ұзақ өмір сүруіне қол жеткізу мақсатында белсенді қозғалыс әрекеттерін (дене жаттығуларын) қолданудың заңдылықтары, шарттары мен нысандары туралы пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттағы қауіпсіздік және жарақаттар техникасы
    Несиелер: 5

    Спорттық медицина саласында жарақаттардың алдын алу, диагностика мен емдеудің жаңа әдістемелерін әзірлеу, зақымданудан толық қалпына келтіру кезінде таптырмас көмек ретінде оңалтуды дамытуға жәрдемдесу мәселелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Үстел теннисін оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс үстел теннисін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін қарастырады, ойын техникасын жақсы түсінуге, алған білімдерін нығайтуға ықпал етеді. Пән сонымен қатар адамның моторлық, психикалық және еріктік қасиеттеріне, үйлестіруді дамытуға ықпал ететін әртүрлі қозғалыстарға жан-жақты оң әсерлерді ашады. Үстел теннисі сабақтары табандылықты, батылдықты, табандылықты, адалдықты, өзіне деген сенімділікті, тапқырлықты, ойлау жылдамдығын, тапқырлықты, нәзік есептеуді, көзді, зейінді, шыдамдылықты, жеңіске деген ерік-жігерді және басқа да құнды қасиеттерді қалыптастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті мен спорттағы математикалық статистика және стандарттау
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми және практикалық мақсаттар үшін статистикалық деректерді жинау, талдау және өңдеу әдістеріне арналған, көптеген нысандармен жұмыс істейді және дене шынықтыру саласындағы жаппай құбылыстарды талдайды. Дәрістер курсы математикалық статистиканың мағынасында және дене шынықтыру мен спорт саласында шешетін мәселелерде логикалық әңгіме құруға ықпал етеді, студенттерге білім негіздерін, дене шынықтыру спортындағы статистика мен стандарттаудың жалпы түсініктерін береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейімделген дене мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән организмдегі оң көп функционалды ғылыми ілімді ынталандыруды зерттеуді, осылайша қажетті моторлық үйлестіруді, физикалық қасиеттер мен қабілеттерді қалыптастыруды, тіршілікті қамтамасыз етуге, ағзаның дамуы мен жетілуіне бағытталған. Курстың мақсаты-адамның денесі мен жеке басына әсер ететін биологиялық және әлеуметтік факторлар ретінде қозғалыс белсенділігін қалыптастыру туралы білім. Курс бағдарламасына пәннің практикалық бөлімдері, дене жаттығуларының кешендері, қозғалыс белсенділігінің түрлері, мүмкіндігі шектеулі адамдармен жұмыс істеу кезінде практикалық дағдыларды қолдануға мүмкіндік беретін әдістемелік сабақтар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттың құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән заңның мәртебесі Олимпиадалық Хартияға жүктелген Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың (МОД) нормативтік актілерін; ҚР Негізгі заңнамалық актілерін және халықаралық спорт заңдарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Курстың оқу бағдарламасы дәрістер, семинарлар, әдістемелік, практикалық сабақтар және оқу практикасы түрінде сабақтар өткізуді көздейді, онда студенттерге спорт түрінің даму тарихы'' қазіргі жағдайы мен даму перспективалары, техника, тактика, оқыту әдістемесі негіздері, спорттық жаттығу негіздері, БЖСМ-нің әртүрлі топтарында, жалпы білім беретін мектептерде сабақтар ұйымдастыру бойынша негізгі мәліметтер беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру таңдау пәндерін кейіннен зерделеу үшін қажетті негіз болып табылады, олардың мазмұны оқыту мен жаттығудың, жарыстарға төрешілік етудің, жалпы білім беретін мектептерде, тұрғылықты жері бойынша сабақтар мен жарыстарды өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етудің өзекті мәселелерімен байланысты. Пән әртүрлі жыныстағы, жастағы және әртүрлі дайындық деңгейіндегі адамдармен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерімен таныстырады; оқушылардың денсаулығын бақылау әдістерін меңгеру, олардың физикалық дамуы мен дене дайындығын бағалау әдістерімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық киім және спорттық жабдықтар
    Несиелер: 5

    Пән әртүрлі спорт түрлеріне арналған спорттық киімдердің жиынтығы мен түрлерін зерттейді, оған мыналар кіреді: эргономиканы, төмен температура жағдайларын және басқа да жағымсыз әсерлерді есепке алу, спортшыны жарақаттан қорғау, сондай-ақ спорттық киім шығаратын фирмалар. Курс әртүрлі спорт түрлерімен айналысу кезінде қолданылатын құрылғыларды, жоғары арнайы мақсаттағы құрылғыларды, әртүрлі спорттық снарядтарды, құрылғыларды, құрылғыларды, механикалық және электрондық құралдарды пайдалануды зерттейді, оларды пайдалану жекелеген спорт түрлері бойынша жарыс ережелерінде көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесіндегі ғылыми-зерттеу жұмысының әдістері
    Несиелер: 5

    Пән зерттелетін құбылыстарды бақылау кезінде қолданылатын ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін (салыстыру әдісі, сапалық және сандық көрсеткіштерді талдау әдісі) түсінуге мүмкіндік береді. Зерттелетін процестің әртүрлі деректерін салыстыра отырып, зерттеуші оның ағымының заңдылықтарын анықтайды, оны басқару, шақыру немесе алдын-алу мүмкіндіктерін іздейді. Құзыреттіліктер: студенттерге білім негіздерін, дене шынықтырудағы ғылыми-зерттеу жұмысының әдістерінің жалпы түсініктерін беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене мәдениеті мен спорттағы нормалар мен бақылау-өлшеу аспаптары
    Несиелер: 5

    Спорттық шеберліктің педагогикалық және биомеханикалық параметрлерін, спорттық өнімділіктің энергетикалық-функционалдық параметрлерін диагностикалауды, физиологиялық дамудың анатомиялық-морфологиялық параметрлерін есепке алуды, психикалық жағдайларды бақылауды зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оқыту әдістемесі бар футзал
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде спорттық ойындарды оқыту теориясы мен әдістемесінің мәні туралы теориялық білімді қалыптастыруға, мини-футбол (футзал) жаттығулары, жаттықтырушылық қызмет құрылымы, балалармен және жасөспірімдермен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің бөлімдерінде шағын футбол (футзал) командасының спорттық дайындық кезеңдері, шағын футбол ойыншысын жеке жетілдіру мәселелері, футзал ойынын оқыту әдістемесінің негіздері ашылды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі футболдың теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс: дене мәдениеті жүйесіндегі футболды; футбол сабақтарындағы спорттық-бұқаралық жұмысты; жаттығу және ойын қызметінің мазмұнын; мектеп футбол командаларын даярлау түрлерін; футболшыларды даярлауды басқаруды зерттейді. Сондай-ақ, пәнде футбол теориясы мен оның тарихының жалпы мәселелері, футболдан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу, ойын техникасы мен тактикасы, футболшылардың физикалық және психикалық қасиеттері қарастырылған. Техникалық, тактикалық, дене шынықтыру, моральдық-еріктік дайындық мәселелері ашылады және спорттық жаттығудың әртүрлі кезеңдерінде футболшыларды спорттық іріктеу ерекшеліктерінің негіздемесі беріледі. Сондай-ақ, мектептегі футбол дайындығындағы оқу-жаттығу процесінің құрылысы ашылады. Спорттық жаттығуларды жоспарлау, барлық бөлімдер бойынша сабақтарды, практикалық сабақтарды, іскерлік ойындарды және студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-қолданбалы дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-табысты кәсіби қызметке психофизикалық дайындықты қалыптастыру. Курстың міндеттері болашақ мамандарда психофизикалық алғышарттар жасауға және кәсіптік оқытуды жеделдетуге дайын болуға; таңдалған кәсіпте жоғары өнімді еңбекке қол жеткізуге; кәсіптік аурулар мен жарақаттанудың алдын алуға; кәсіби ұзақ өмір сүруді қамтамасыз етуге; дене шынықтыру және спорт құралдарын белсенді демалу және жұмыс және бос уақытында жалпы және кәсіптік жұмысқа қабілеттілікті қалпына келтіру үшін пайдалануға бағытталған. Студенттердің ППФП-ның нақты міндеттері олардың болашақ кәсіби қызметінің ерекшеліктерімен анықталады және мыналардан тұрады: қажетті қолданбалы білімді қалыптастыру, қолданбалы дағдылар мен ептіліктерді игеру; қолданбалы психофизикалық және арнайы қасиеттерді тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән инновациялық технологияларды заманауи тұрғыдан түсіну және оларды дене шынықтыру мен спортты оқытуда қолдану аспектілерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық құрылғылар мен тренажерлер
    Несиелер: 5

    Пән дене шынықтыру-спорттық қызметтің әртүрлі түрлерімен айналысуға арналған құрылғыларды, жабдықтар мен құралдарды, оның ішінде білім беру мекемелері жағдайында, оларды пайдалану ерекшеліктерін зерттейді. Дене мәдениеті мен спортпен шұғылдану орындарына қойылатын экологиялық талаптар, олардың маңызы, конструктивтік ерекшеліктері, пайдалану сипаттамалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән жеңіл атлетика сабақтарын ұйымдастыру бойынша мектеп білім беру мекемелерінде дене шынықтыру мұғалімдері – жас мамандарды кәсіби даярлауды қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері және оқыту әдістемесі бар қозғалмалы ойындар
    Несиелер: 5

    Курста мектептер үшін танымал ұлттық ойындардың техникасы мен тактикасы жүйесі бар: тоғызқұмалақ, асық ату. Ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар ережесі, сондай-ақ жалпы білім беретін мектептерде өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті және спорт маркетингі
    Несиелер: 5

    Пән нарықтық қатынастар жүйесіндегі дене шынықтыру мен спортты білдіреді, оны көптеген дене шынықтыру және спорт ұйымдары басқару объектісі ретінде анықтайды, дене шынықтыру және спорт саласындағы басқару қатынастарын, жаттықтырушы-оқытушы, дене шынықтыру және спорт мұғалімі және т. б. қызметіндегі функцияларды көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене мәдениеті және спорт басқармасы
    Несиелер: 5

    Пән дене мәдениеті және спорт ұйымдары басшысының дайындық деңгейіне бірқатар талаптарды ұсынады, кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі мен тиімділігін, алдына қойылған міндеттерді кәсіби түрде шеше алатын адам ресурстарын басқаруды анықтайды. Курс дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіпорындардың жұмысында жалпы менеджмент туралы қажетті арнайы білім береді және оларды кәсіпорынды басқарудың күнделікті жұмысында қолдануға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бадминтон
    Несиелер: 5

    Пән бадминтон туралы теориялық және тәжірибелік мәліметтер алуға; ойын техникасы мен тактикасын меңгеруге; студенттердің өз денсаулығына құндылық қатынасында тұрақты мотивтер мен қажеттіліктерді қалыптастыруға ықпал ететін тәуелсіз сабақтарды ұйымдастыруға; жеке тұлғаның физикалық және психикалық қасиеттерін дамытуға; салауатты өмір салтын ұйымдастыруда дене шынықтыру құралдарын шығармашылық пайдалануға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ритмикалық гимнастика
    Несиелер: 5

    Бұл пән-бұл күштік қасиеттер мен оларды "пайдалану"қабілеттерін дамытуға бағытталған гимнастикалық жаттығулар жүйесі. Бұл күш жаттығуларын жан-жақты дене шынықтырумен, үйлесімді дамумен және жалпы денсаулықты нығайтумен үйлестіретін сауықтыру және дамыту бағытындағы гимнастиканың дәстүрлі түрі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы білім беретін мектептің материалдық-техникалық базасы
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға оқу-материалдық базаның құрамы мен құрылымын білуге мүмкіндік береді: оқу ғимараттары, оқу кабинеттері мен зертханалары, шеберханалар мен үй-жайлар, кітапханалар, оқу залдары, оқу-спорт кабинеттері, алаңдар, құрылыстар, әкімшілік-шаруашылық, санитарлық-тұрмыстық және медициналық мақсаттағы үй-жайлар, үй-жай учаскелері, сондай-ақ тиісті оқу жабдықтары (құралдар оқыту) педагогикалық қызметке тез бейімделу үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спортметрология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді спорттағы метрология, стандарттау және бақылау негіздерімен; дене шынықтыру және спорт саласында қолданылатын өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамаларымен және аттестаттауымен; физикалық жай-күй, техникалық-тактикалық шеберлік және жаттығу жүктемелерінің көрсеткіштерін тіркеу, өңдеу және талдау тәсілдерін метрологиялық қамтамасыз етумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Футболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы футболды оқытудың теориясы мен әдістемесі мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық іс-әрекеттерді меңгеруді, оқытушының әртүрлі контингенті бар футбол жаттықтырушысының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен ептіліктерді игеруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қолданбалы спорт түрлерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі бағыты-адам ағзасының функционалдық мүмкіндіктерінің ауқымын ұлғайту, оның қозғалыс үйлестіруінің арсеналын кеңейту, сондай-ақ қолданбалы спорт түрлерінде дағдылар мен ептіліктерді қолдану арқылы ағзаның еңбек қызметінің әртүрлі факторларына тиімді бейімделуін қамтамасыз ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Баскетболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты-зерттелетін материалды және оның даму перспективаларын түсіну, оларды сыни тұрғыдан түсіну үшін қажетті заманауи баскетбол туралы кең ауқымды біліммен айналысатын адамдарды қаруландыру. Оқытуда дене және моральдық қасиеттерді дамыту, баскетболшы жетік білуі керек арнайы дағдылар мен ептіліктерді қалыптастыру маңызды орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Волейболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән волейбол дағдыларын оқыту процесін, бәсекелестік әрекеттің құрылымын және оның тиімділігін анықтайтын факторларды зерттейді. Волейболшылардың бәсекеге қабілетті ойын қызметі ережелерінің арнайы кодексімен реттелетін волейболдың негізгі ережелері (бәсекелестік қарсыласу сипатына ие ойын қызметі) ерекшеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үлкен теннисті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән теориялық білімді қалыптастыруға; ойын техникасын үйрену процесінде моторика мен дағдыларды қалыптастыруға; физикалық қасиеттерді дамытуға, теннисші жетік меңгеруі тиіс арнайы дағдылар мен ептіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық ойындар
    Несиелер: 5

    Пән халықтық педагогикаға деген қызығушылықты, ұлттық мәдениетті дене тәрбиесіне белсенді енгізуді, жас ұрпақты оқыту процесін ізгілендіру бағыты ретінде дене шынықтыру сабақтарында қазақ халық ойындарын пайдалануды ашады. Әр ұлттық ойынның өзіндік ерекшелігі бар, әдеттегі жаттығулардан өзінің моделімен, эстетикасымен, адамгершілігімен, интеллектуалдылығымен ерекшеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аэробика
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге қажетті қолданбалы дағдыларды игеруге, сондай-ақ аэробика сабақтарын ұйымдастырудың көптеген құралдары, әдістері мен формалары арқылы адамның физикалық дамуы мен моторикасы мен дағдыларын жетілдіру заңдылықтарын зерттеуге мүмкіндік береді. Сауықтыру аэробикасының пайда болу және даму тарихын, сабақтардың құрылымы мен мазмұнын, оқу процесін ұйымдастыруды, түрлердің түрлерін, әр түрлі контингентпен сауықтыру аэробикасы бойынша сабақтар өткізу қабілеттерін зерттеу, жеке тренинг бағдарламаларын құру және сабақ кезінде физикалық жағдайды бақылау, теориялық білім мен практикалық дағдыларды жеке кеңейту және жетілдіру қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Критериалды бағалау технологиялары
    Несиелер: 7

    Пән: білім беру сапасы ұғымын; сапаны басқару элементі ретінде бағалауды; білім берудің тиімділігі мен сапасын бағалауды; білім беру сапасының мониторингін; бақылау түрлерін (кіріс, ағымдағы және қорытынды); оқу сапасын бақылауды ұйымдастыруға, мақсат қоюға, білімді тексеру үшін материалдың мазмұнын іріктеуге байланысты кәсіби дағдылар мен дағдыларды дамытуға шығармашылық көзқарастың қабілетін зерделейді оқушылар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық ойындар
    Несиелер: 5

    Командалардың немесе жекелеген спортшылардың ойынға қарсы күресімен байланысты және белгілі бір ережелерге сәйкес өткізілетін тәуелсіз спорт түрлерінің жалпы кешені зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пән-Гимнастиканың спорттық түрлеріне маманданған студенттерге арналған курс. Бұл курста гимнастиканың жаппай түрлерін жан-жақты дене тәрбиесі, сауықтыру, қолданбалы және бастапқы спорттық дағдыларды дамыту құралы ретінде оқытудың міндеттеріне, мазмұнына, әдістемесіне қатысты мәселелер қамтылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шаңғы спортын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән нақты білімдерді зерделеуге бағытталған: сауықтыру, білім беру және тәрбие мүмкіндіктерін, тарихын білу; терминологияны қолдана білу, сабақта мүмкін болатын жарақаттардың, дене және психологиялық шамадан тыс жүктемелердің алдын алуды қамтамасыз ету; шаңғы спортының, әсіресе сабақтың әртүрлі нысандарын өткізу, оқыту әдістерін меңгеру; психомоторлық қабілеттерін зерттеу (бағалау) және дамыту үшін жетекші жаттығуларды қолдана білу, шаңғы тебуді, басқа да спорттық пәндерді, еңбек, әскери-қолданбалы іс-қимылдарды және т. б. табысты меңгеру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    анатомия, биомеханика, спорттық метрология және морфология саласындағы заманауи техникалық құралдар мен зерттеу әдістерін білу; эксперименттік деректерді жинау, талдау және өңдеу үшін компьютерлік технологияларды пайдалана білу; қатысушылардың дене және техникалық даярлығын бағалаудың заманауи технологияларын қолдану

  • Код ON5

    оқыту, тәрбиелеу және дамыту теориясын, сондай-ақ білімнің әртүрлі деңгейлері бойынша білім беру бағдарламаларын білу

  • Код ON4

    ғылыми-зерттеу қызметінің жалпы ғылыми және интеграциялық тәсілдерін білу және оларды дене мәдениеті және спорт саласында қолдану

  • Код ON2

    дене мәдениеті сабақтарының медициналық-биологиялық және психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, бұқаралық, таңдалған және базалық спорт түрлерінің ерекшеліктерін білу, жалпы білім беретін оқу орындарында қолданылатын қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру

  • Код ON1

    кең ой-өрісі және жоғары ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық негіздерді білу; әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларына ие болу; экономикалық, заңдық бағыттар бойынша, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша қолданбалы ғылымдардың өзекті білімдерін көрсету.

  • Код ON7

    білім алушылардың оқу-тәрбие, сауықтыру, жаттығу процестерін жоспарлау және іске асыру негіздерін білу

  • Код ON6

    дене мәдениеті және спорт бойынша теориялық білімді білім беру қызметі мен күнделікті өмірде қолдану

  • Код ON3

    дене мәдениеті және спорт саласында оқытуға, тәрбиелеуге, сауықтыруға және спорттық жаттығуға байланысты инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану

  • Код ON12

    педагогикалық кәсіптің әлеуметтік маңызды негіздерін түсіну және қолдану; кәсіби этика қағидаттарын сақтау

  • Код ON11

    жасына, жынысына, спорттық біліктілік деңгейіне байланысты дененің физиологиялық мүмкіндіктеріне дене жүктемелердің барлығына талдау жүргізу технологиясын білу

  • Код ON10

    оқыту әдістерін қолдану; техникалық-тактикалық іс-қимыл дағдыларын, дене жаттығуларын көрсете білу; оқыту әдістемесімен таңдаулы спорт түріндегі стандартты, стандартты емес спорттық мүкәммалды, спорттық киімді, бақылау-өлшеу аспаптарын пайдалану техникасын білу

  • Код ON8

    психологиялық-педагогикалық және медициналық-физиологиялық зерттеулердің сапалық және сандық әдістері арқылы әртүрлі жастағы білім алушылардың дене дамуын диагностикалау мен талдауды жүргізе білу

Top