Өнеркәсіптік маркетинг

  • Өнеркәсіптік тауарлар нарығында Өнеркәсіптік маркетинг, сатып алу және сатып алу тәртібінің ерекшеліктерін қарастыру. Өнеркәсіптік тауарлар нарығында сегменттеу, таргеттеу және позициялау әдістері мен тәсілдерін анықтау. Компанияның азық-түлік стратегиясын әзірлеу, жаңа өнеркәсіптік өнім үшін мақсатты нарықты анықтау, баға белгілеу страгиясын, өнеркәсіптік дистрибуция стратегиясын құру. Өнеркәсіптік сатылымдарды, коммуникацияларды басқаруды және өнеркәсіптік маркетингте жоспарлауды ұйымдастыру.
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top