Маркетинг

  • Маркетинг концепцияларын, принциптерін, әдістерін, тиімді маркетинг құралдарын қарастыру. Кәсіпорынның маркетингтік қызметін ұйымдастыру. Маркетингтік зерттеулерді, маркетинг кешенінің элементтерін, маркетингтік стратегияларды әзірлеуді басқаруды бағалау. Тиімді маркетингті әзірлеу кезінде тұтынушылардың мінез-құлқының ерекшеліктерін анықтау. Нарықты сегменттеу, компанияның тауарлық, бағалық, өткізу, коммуникациялық саясатын, сондай-ақ жарнамалық науқанды әзірлеу. Маркетингті жоспарлау мен бақылаудың механизмдерін, құралдары мен әдістерін ашу. Қызметтер маркетингінің және коммерциялық емес қызметтің ерекшеліктерін қарастыру.
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top