Маркетинг негіздері

  • «Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушы тілектерін қалыптастырудың негізі, маркетингтік орта және оның компоненттері, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында теориялық, басты маркетингтік тұжырымдамаларды түсінумен қатар, әр түрлі саладағы маркетингтік жоспар құру дағдыларына ие болу үшін Самсунг, Додо пицца және Каспи Банк сияқты ұйымдардың кейстері қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04117 HR және бизнес жоспарлау
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top