Бренд менеджмент

  • Курс келесі бөлімдерден тұрады: брендтер мен брендтерді басқару, бренд капиталы, бренд стратегиясын жобалау және жүзеге асыру, жаңа өнімдерді енгізу және атау, брендті кеңейту, жаңа өнімді шығару, брендті жайғастыру, бренд элементтерін таңдау, маркетингтік науқанды құру, бренд капиталын құру үшін біріккен маркетингтік коммуникациялар (БМК), брендті жылжытудың жылдық жоспарын жасау және брендтің капиталын өлшеу. Курсты меңгеруді бағалау бренд жобаларын нөлден бастап бренд кітабын құрғанға дейін негізделген жобаны қорғау негізінде жүзеге асырылады. Студенттер брендті басқарудың негізгі тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдану үшін жеке және топтарда таңдалған брендтер бойынша жұмыс жасайды.
  • Образовательная программа 6B04120 Қаржы және деректерді талдау
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top