Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер
-
Курста маркетингтік зерттеулер жүргізу, іріктемені жоспарлау, кабинеттік және далалық зерттеу әдістері (сандық: пікір сұрау, нысандандырылған бақылау, эксперимент; сапалық: тереңдетілген сұхбат, фокус-топ, проекциялық әдістер; панелдік зерттеулер) оқытылады. Бұл курста әр түрлі маркетингтік зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу саласындағы негізгі құзіреттіліктерді қалыптастыру үшін теорияны, шетелдік және отандық кейстерді, мысалы, GFK Kazakhstan, ЦБИСМИ ЖШС, «BISAM Central Asia», DAMU Research Group және т.б. зерттеу кіреді, сонымен қатар кабинеттік, пилоттық және далалық зерттеулерді қамтитын командалық жобаны іске асыру арқылы маркетингтік зерттеулердің нәтижелері туралы есеп құрастыру дағдыларын дамыту көзделген.
-
Образовательная программа 6B04120 Қаржы және деректерді талдау
-
Несиелер 6
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2