Кеңейтілген маркетинг

  • Пән маркетингтің қазіргі түсінігін ашады( өнім, өнім жасау процесі, ИМК), ұғымдарды және терминдерді (тауар белгісі, өнім ойы) және МИ-ның қазіргі заманғы әдістерін, сондай-ақ ИМК құралдарын ашады . Жаңа және модифицирленген өнімнің дизайнын қоса алғанда , маркетинг саласындағы теориялық негіздерді зерттеу; АЖ ерекшеліктерін ескере отырып, жаңа және модифицирленген өнімдердің жылжу элементтері мен принциптерін қолдану дағдылары мен практикалық дағдыларын меңгеру .
  • Образовательная программа 7M06103 Бизнес Информатика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top