аумақтық маркетинг

  • Аумақтық маркетинг негіздері: мәні, принциптері мен тақырыптары. Аумақтық маркетингтің түрлері. Аумақ басқару объектісі ретінде. Маркетингтің аумақтық деңгейлері: ел, аймақ, қала. Маркетингтің аумақтық құралдары. Маркетингтің аумақтық стратегиясы, олардың мақсаттары мен мүдделері. Брендинг аумағы. Аумақтың тартымды бейнесін қалыптастыру. Аумақтардың маркетингіндегі байланыс жүйесі. Аумақтың бәсекеге қабілеттілігі. Аумақтың бәсекелестік артықшылықтарын бағалау
  • Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top