Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
аумақтық маркетинг
-
Аумақтық маркетинг негіздері: мәні, принциптері мен тақырыптары. Аумақтық маркетингтің түрлері. Аумақ басқару объектісі ретінде. Маркетингтің аумақтық деңгейлері: ел, аймақ, қала. Маркетингтің аумақтық құралдары. Маркетингтің аумақтық стратегиясы, олардың мақсаттары мен мүдделері. Брендинг аумағы. Аумақтың тартымды бейнесін қалыптастыру. Аумақтардың маркетингіндегі байланыс жүйесі. Аумақтың бәсекеге қабілеттілігі. Аумақтың бәсекелестік артықшылықтарын бағалау
-
Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2