Маркетингтік зерттеу

  • Осы пән аясында: маркетингтік зерттеулердің мақсаттары, міндеттері, негізгі бағыттары, кезеңдері және түрлері; зерттеу объектілері; маркетингтік ақпарат: түрлері, көздері, таңдау өлшемдері, ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері; маркетингтік зерттеу жоспарын әзірлеу; маркетингтік зерттеулердің түрлері мен әдістері; маркетингтік ақпаратты өңдеу және талдау; салалар бойынша ұйымдардың, тауар нарықтарының маркетингтік зерттеулері.
  • Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top