Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеу
-
Осы пән аясында: маркетингтік зерттеулердің мақсаттары, міндеттері, негізгі бағыттары, кезеңдері және түрлері; зерттеу объектілері; маркетингтік ақпарат: түрлері, көздері, таңдау өлшемдері, ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері; маркетингтік зерттеу жоспарын әзірлеу; маркетингтік зерттеулердің түрлері мен әдістері; маркетингтік ақпаратты өңдеу және талдау; салалар бойынша ұйымдардың, тауар нарықтарының маркетингтік зерттеулері.
-
Образовательная программа 6B04105 Мемлекеттік және жергілікті басқару
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1