Жарнаманың арнайы түрлері

  • жарнамалық шығармашылық теориясының негіздері, заманауи шығармашылық технологиялар мен жарнамадағы технологиялар; - жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы өнімдерді жасауда шығармашылық идеяларды жүзеге асырудың әдістері мен әдістері; • қабілеттілік: - идеяларды, авторлық қозғалыстарды шығарады және жаңғыртады және оларды өзгертеді шығармашылық өнім; - шығармашылық процестің негізгі кезеңдерін басқару; - жаңа идеяларды қалыптастыру; - теориялық білімді практикалық қолдану.
  • Образовательная программа 6B02101 Графикалық дизайн
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top