Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B02311 6B02311 Филология: орыс филологиясы в Қазақ-орыс халықаралық университеті

Пәндер

  • Сандық сауаттылық *

    Сандық сауаттылық - бұл сандық технологиялар мен Интернет ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажет білім мен дағдылардың жиынтығы. Цифрлық сауаттылықтың құрамдас бөлігі - бұл онлайн қауымдастықтарға кіру және әртүрлі желілермен жұмыс істеу кезінде студенттерге жеке өмірінде қолданатын және пайдаланатын басқару туралы ақпарат.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Тіл біліміне кіріспе*

    Лингвистикаға кіріспе курстары студенттердің теориялық және практикалық қызметін қалыптастыруға арналған: лингвистикалық саладағы жалпыланған білім мен тұжырымдамаларды практикалық шет тілдік іс-әрекеттерге экстраполяциялау, нақты лингвистикалық құбылыстарды талдау, ұқсас және әртүрлі тілдердің әртүрлі түрлерін анықтау, оңтайлы тиімді тілдік әдістерді пайдалану нақты тілдік материалдарды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері*

    Студенттерге ғылыми шығармашылық методологиясын ұсыну мәселесі, ғылыми жұмысты ұйымдастыру, ғылыми таным әдістерін қолдану және экономикалық қызмет тәжірибесінде логикалық заңдар мен ережелерді қолдану зерттеледі. Пән ғылыми шығармашылықтың күрделі механизмін, оның жұмыс істеу принциптерін түсінуге үйретеді, ойлаудың ғылыми түрін жасайды. Пәнді оқу студенттерді өзіндік ғылыми жұмысты жоспарлауға, ұйымдастыруға және жүзеге асыруға дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әдебиет теориясы*

    Әдебиет теориясы - әдебиеттану ғылымының сөз өнерінің табиғатын, оның әдістері мен методологиясын, әдеби процесс, рухани-эстетикалық құндылықтар заңдылықтарын зерттейтін саласы.Әдебиет теориясы осы бағыттағы заңдылықтар мен қағидаларды жүйелеп, поэтикалық, прозалық және драмалық көркем шығармалардың табиғатын тануға қызмет етеді. Әдебиет теориясы ұғымдар мен терминдердің, ғылыми қағидалар мен ережелердің құрғақ жиынтығы емес, ол — сол арқылы көркем әдебиетті барлық қырынан жан-жақты ашып көрсетудің құралы болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс диалектологиясы*

    «Диалектология» курсы қазіргі заманғы диалектілерді тек қана орыс тілін дамытудың негізгі бағыттарын көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар кодификациялауға кедергі келтірмейтін ауызша тілдік формасы ретінде («Қазіргі орыс тілі: фонетика. және әдеби тілдің жоғалтқан көптеген архаикалық ерекшеліктерін сақтап қалады.Бұл тұрғыда заманауи халық диалектілерін зерттеу, бір жағынан, студенттердің ұлттық тілдің функционалдық әртүрлілігі туралы білімдерін жетілдіруге арналған әдеби формамен, аумақтық диалектілермен және қалалық қарым-қатынаспен қатар).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Тіл білімінің жаңа бағыттары*

    Тіл білімінің жаңа бағыттары пәні - этнолингвистика,психолингвистика,социолингвистика,когнитивтік лингвистика және лингвомәдениеттану т.б. тіл білімінің заман талабына сай туған жаңа салаларын зерттейді. Қазіргі таңда қазақ тіл білімінің мәселелері осы бағыттардың негізінде зерттеліп,қазақ тілінің жүйелі-құрылымдық қызметімен қатар, танымдық қызметтерінің шеңбері кеңейе түсті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы*

    Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып, тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктеріне талдаулар жасау арқылы еркін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру. Сөзжасам жүйесін, сөзжасамдық бірліктерді, сөзжасам заңдылықтарын, сөзжасамның амал-тәсілдерінен туған қағидаларды ғылыми негізге

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Орыс халық ауыз әдебиеті*

    Орыс әдебиетінің дамуындағы негізгі бағыттар, олардың типологиялық және тарихи-генетикалық дамуындағы әдеби бағыттар; жазушылардың эстетикалық көзқарастары және олардың көркемдік жаңалықтары туралы теориялық ой-пікірлер айтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі*

    Пән кәсіби қазақ (орыс) тілінің қызмет ету ерекшеліктерін, тілдік жүйені және стилистикалық ресурстарды лексика-грамматикалық деңгейде қалыптастырады. Студент іскерлік қарым-қатынастың тілдік ерекшеліктерін білуі, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптарға ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің пікірлерін дұрыс түсіндіре білуі, кәсіби іс-әрекет аясында оқу-ғылыми жұмысты дұрыс рәсімдеу дағдыларын қолдана білуі тиіс

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі*

    «Кәсіби бағдарланған шетел тілі» курсы студенттердің сөздік қарым-қатынастарын шет тілінде бағдарлама шеңберінде үйретуді, студенттерге нақты мәтіндік контекстте грамматикалық, лексикалық және құрылымдық үлгілерді пайдалануға бағынатын ережелерді түсінуге көмектесу болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы тіл білімі*

    «Жалпы тіл білімі» пәнінің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы отандық және шетелдік лингвистикадағы тілдердің, бағыттар мен мектептердің негізгі және өзекті теориялық мәселелерімен, сондай-ақ ХХ ғасырдағы негізгі лингвистердің түпнұсқалық еңбектерімен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы*

    Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті пайдаланып, тілдік элементтердің құрылымдық ерекшеліктеріне талдаулар жасау арқылы еркін пайымдай алатындай дәрежеде білім беру. Сөзжасам жүйесін, сөзжасамдық бірліктерді, сөзжасам заңдылықтарын, сөзжасамның амал-тәсілдерінен туған қағидаларды ғылыми негізге

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі*

    Пән студенттерге баспасөз тілін, телерадио коммуникациясы мен мәдениетін үйрете отырып, ауызша және жазбаша жұмыстардың лексикалық, грамматикалық, синтаксистік жағынан дұрыс болуын, тілі мен стилі жағынан жатық әрі сауатты болуын меңгертеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тіл мен әдебиеттегі сандық технология*

    Тіл мен әдебиеттегі сандық технология - Қазіргі білім беру жағдайында электронды құрал-жабдықтарға негізделген ақпараттық технологияларды, сандық білім қорының біртұтас жиынтығын, интерактивті тақта мен ғаламтор желісі мүмкіндіктерін, т.б. пайдаланбай, солардың көмегіне сүйенбеу мүмкін емес, бұл пән заманауи IT технологиясындағы жаңалықтардың тіл біліміне, әдебиетке енуін сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тіліндегі құрмалас сөйлем синтаксисі*

    Мақсаты: студенттердің барлық синтаксистік бірліктердің типологиясы туралы нақты және нақты білімдерін қалыптастыру және синтаксисті тіл жүйесінің ең жоғары деңгейі ретінде түсінуді дамыту. Синтаксис оқушыларға орыс тіліндегі мәтінді талдауға, оның грамматикалық құрылымын - синтаксистен мәтін құрылымына дейін анықтауға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері*

    Пән кәсіпкерлік және көшбасшылық теориясы саласындағы базалық түсініктерді анықтайды. Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру ерекшеліктерін сипаттайды. Студенттер әмбебап жеке қасиеттердің белгілі бір жиынтығына ие болуы, алға қойған мақсатқа жету үшін үлкен ұжымды жүргізу қабілетіне ие болуы, басқару жағдайында ең тиімді стильді таңдай білуі, кәсіпкерлік және көшбасшылық саласында алған білімдерін көрсете білуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи грамматика*

    Орыс тілі грамматикасын,оның салалары мен обьектісін,түрлерін, категорияларын қазіргі әлемдік тіл білімі тұрғысынан зерделеу, зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орыс драматургиясы*

    «Орыс драматургиясы» пәні филология студенттеріне арналған. Пәнді игеру үшін студенттер алдыңғы білім деңгейінде пәндерді оқу процесінде қалыптасқан білім, білік және іс-әрекеттерді қолданады. «Орыс драматургиясы» академиялық пәнін игерудің міндеттері: оқушыға орыс әдебиетінің тарихы тұрғысынан орыс драматургиясының ерекшеліктерін қабылдауға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдылардың кешенін қалыптастыру; жалпы мәдени және кәсіби құзіреттілікті қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қашықтан оқыту технологиясы және әдістемесі*

    Қашықтан оқыту технологиясы және әдістемесі – оқу үрдісі кезінде оқып үйренушілер мен оқытушылар арасында интерактивті өзара іс-әрекетте оқытылып, материалдың негізгі көлемін оқып үйренушілерге жеткізуді қамтамасыз ететін, оқылған материалдарды меңгеру бойынша, сонымен бірге оқу үрдісі барысындағы оқып үйренушілердің өз бетімен жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін ақпараттық технология.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем әдебиеті*

    Әлем әдебиеті пәнінің мақсаты - Әлемдік әдебиеттің аса үздік үлгілерінен дәріс беру, әлем әдебиетінің тарихи-әдеби дәуірлерін, шешендік өнер тарихи және философиялық проза талаптарына сай келетін құндылықтарын таныту. Әлем әдебиетінің классикалық үлгілері, танымал шетел ақын-жазушыларының үздік туындыларын тарихи тұрғыдан сипаттау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі орыс әдебиеті*

    Орыс әдебиетінің мың жылдан астам тарихы бар. Оның әр кезеңінің өзіне тән белгілері бар - тарихизм мен дидактика Ескі орыс әдебиетіне, 19 ғасыр әдебиеті - дәстүрлі жанр жүйесінен кету және адамның ішкі әлеміне, кеңес дәуіріндегі әдебиетке - патриоттық сезім мен батырлық патриоттыққа тән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ежелгі дәуірдегі әдебиет*

    Студенттерді XI-XVII ғасырлардағы орыс әдебиетінің тарихымен таныстыру, ортағасырлық ақынның негіздері, ескі орыс әдебиетінің ең маңызды ескерткіштерін талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Лингвистикалық семантика*

    Лингвистикалық семантика табиғи тіл бірліктерінің, яғни морфема, сөз, сөз тіркесі, фразеологиялық бірліктер мен сөйлемдердің мағыналарын қарастырады. Мұндай бірліктер грамматикалық және лексикалық қасиеттері жағынан да семантикалық талдау нысаны бола алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Функционалдық сауаттылық*

    Функционалдық сауаттылық – жеке тұлғаның әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық қызметтерге белсене араласуы және өмір бойы білім алуына ықпал ететін базалық факторы, яғни бүгінгі жаһандану дәуіріндегі заман ағымына қарай ілесе отырып, меңгерген білімді тұрмыс тіршілікте қолдана алуы мен жетілдіре отыруы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Грамматика тарихы мен теориясы*

    Қазақ тілінің тарихи лексикалық қоры мен құрамын, толығу жолдары мен жүйесін, фонетикалық өзгерістердің рөлін, этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерін, сөзжасам жүйесін, грамматикалық құрылымындағы тұлғалық және қызметтік, мағыналық өзгерістердің себеп-салдарын, сөз және сөйлем құрылымының сипатын ғылыми негіздеп оқыту.Тарихи грамматиканы зерттеудің объектісі тек сөйлеу тіліндегі ғана емес, сонымен бірге бүкіл тіл жүйесіндегі тарихи өзгерістер. Тіл жүйесінің өзгерістері мен заңдылықтары ежелгі әдебиет ескерткіштері, сөз сөйлеу, топонимикалық, ономастикалық дереккөздер, сонымен қатар басқа да қосымша тарихи фактілер негізінде анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Латын тілі*

    Латын тілі пәнінің мақсаты - мақсаты жанжақты маман дайындау, дайындық маманның лингвистикалык, коммуникативтік, лингводүниетанымдық проффесионалды-адаптивтік компетенциясының құрылуын қарастырады. Латын тілін үйрету - болашақ филологтарды лингвистикалық дайындаудың кұрамды 6өлiгi.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Орыс тілін оқытудың интерактивті модульдік технологиясы пәні*

    Орыс тілін оқытудың интерактивті модульдік технологиясы пәні - орыс тілінің заманауи әдістемесі мен оның мазмұны мен принциптері, әдістері мен тәсілдері туралы және мектепте орыс тілінен оқушыларға берілетін білім, дағды, білік мөлшерін белгілеп, оны игерудің жолдары, шарттары туралы ғылым.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орыс әдебиетін оқытудың жаңа технологиясы*

    Орыс әдебиетін оқытудың жаңа технологиясы - орыс әдебиеті пәнін оқыту барысында қолданылатын оқытудың түрлері мен жаңа технологияларға аса мән беру, жаңа технология түрлерін сабақ үрдісінде қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стилистика және тіл мәдениеті*

    Стилистика– тіл білімінің, тілдің көркемдегіш амал-тәсілдерін, қолданылу аясын, қатысымдық әрекет-қызметін зерттейтін саласы. Стилистика тілдің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық тәсілдерді қолдану принциптерін реттейді, сөйлеу процесінде тілді пайдаланудың заңдылықтарын қарастырады, сондай-ақ тілдік амал-тәсілдер мен стилистикалық мүмкіндіктер арқылы коммуникативті-прагматикалық, эстетикалық қызметті үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы терминология*

    Оқу курсында қолданбалы терминология мәселелері әр қырынан қарастырылады. Терминологияны нормалау, терминологиялық норма ұғымдары және терминологиялық норманың өлшемдері, терминологияны реттеу теориясының метатілі, терминжасамдағы терминшінің рөлі айқындалады. Қолданбалы терминологияның іс-әрекет бағыттары, терминтану мектептері туралы мәліметтер беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аймақтық әдебиеттану мәселелері*

    Ақтөбе өңірінің майталман жазушы, ақын, жырау-жыршыларының шығармашылығы мен өмірімен таныстырып, батыс өңірде қалыптасқан әдеби орта туралы теориялық білім беріледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • схемалар, диаграммалар, графтар, графиктер, формулалар, кестелер түрінде ұсынылған Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыра білу
  • таңдаған нақты филология саласы бойынша оқу сабақтары мен практикаларын өткізуде терең білімді көрсету қабілеттілігі
  • өзінің кәсіби қызметінде мемлекеттік, орыс және шет тілін қолдану
  • ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып және ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешуге қабілетті болу
  • Тіл туыстығын және оның басқа тілдермен типологиялық қарым-қатынастарын, сондай-ақ тілдерді дамыту үрдістерін зерттеудің аспектісі мен кешенді көзқарасын білу.
  • Көпұлтты, және көпконфессиялы қоғамда сындарлы диалог жүргізу дағдыларын меңгеру.
  • Жаңа білімдер мен дағдыларды игеруге, кәсіби қызметті жүзеге асыруға, сондай-ақ көшбасшылық қасиеттерді дамытуға дағдылану.
  • кең филологиялық мәселелер бойынша зерттеулер жүргізетін ғылыми топтардың жұмысына қатысу мүмкіндігі
  • басқа халықтарға гуманистік көзқарас, рефлексия және эмпатия көрсету қабілеті, Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну
  • толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтырудың әдістері мен құралдарын қолдана білу
  • заманауи техникалар мен әдістемелерді қолдана отырып, басқа мамандар жүргізген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдай және жалпылай білу
  • оқытуда лингвистикалық және әдеби материалды қолдана білу, филологиялық білімді аудару, әр түрлі мәтінге білікті түсінік беру
  • кәсіби қызметте жаңа идеяларды дамыта отырып, теориялық және практикалық білімді өз бетінше зерттеу және қолдану мүмкіндігі
Top