Менеджмент және маркетинг теориясы (ағылшын тілі элементтерімен)*

  • Менеджмент теориясының негіздерін, ХХ ғасырдағы оның эволюциясының логикасын және ХХ1 ғасырдың даму үрдістерін меңгеру, бизнес жүйесі, басқару қызметінің заңдылықтары, негізгі басқару құзыреттілігі туралы кешенді түсінік беру; басқару қызметінің функцияларымен, әдістерімен және принциптерімен таныстыру; ұйымды басқару саласында іскерлікті қалыптастыру. Мазмұны:Пән басқару ойының эволюциясының негізгі кезеңдерін, менеджменттің негізгі категорияларын, басқарудың шетелдік тәжірибесін сипаттайды. Құзыреттілігі:Студент басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың және биліктің негізгі теорияларын қолдана білуі, өкі��еттілікті бере білуі, бәсекеге қабілетті маман – басқарушы дағдысының болуы, нарық шарттарының ағымдағы өзгерістеріне бейімделе білуі тиіс.
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top