Денсаулық сақтау саласындағы маркетинг

  • Медициналық қызметтер нарығының маркетингі денсаулық сақтаудағы әлеуметтік басқарудың маңызды элементі болып табылады, сапа шарттары мен бәсекелестіктің қысымына өсіп келе жатқан сұраныс контекстінде ұйым нарықтағы өзіндік мінез-құлық стратегиясын қалыптастыруы тиіс. Пәннің шеңберінде маркетингтік құралдарды және медициналық қызметтерді ұсыну модельдерін қолдану мүмкіндіктері оқытылады, нарықты талдаудың құзыреттілігі, өзара әрекеттесу аспектілері және тұтынушымен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты қалыптастыру тәсілдері қалыптасады.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top