Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Фармациядағы маркетингтік зерттеулер
-
Мақсаты-ғылыми негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін фармацевтикалық нарықтың ерекшелігін ескере отырып, маркетингтік зерттеулер кешенін әзірлеу мақсатында маркетингтік зерттеулер әдістері бойынша фармациядағы маркетингтік және әлеуметтік зерттеулердің халықаралық іс жүргізу кодексін білуін ескеру, кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.
-
Образовательная программа 7M10116 Фармация 1 жыл
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1