Маркетинг

  • Курс маркетинг негіздерін, оның мақсаттарын, құралдарын, әдістерін, негізгі бағыттарын қамтиды. Курс барысында студенттер тауарлар мен қызметтерді сатуды және тауарларды нарықта жылжыту арналарын қарастырады. Тұтынушылардың қажеттіліктері мен тілектерін бағалайды. Олар кәсіпорынның қазіргі нарықтық жағдайында компанияның маркетингтік қызметін ұйымдастыру кезеңін және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін көрсетілетін қызметтер жүйесін талдайды.
  • Образовательная программа 6B01404 Құқық және экономика негіздері
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top