Халықаралық туризм нарығының дамуын талдау және болжау

  • Мақсаты: халықаралық туризм нарығының жағдайын/өзгеруін талдау/болжау қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туристік қызметтердің әлемдік нарығының ерекшелігі; субъектілер мен объектілерді типтендіру; экономикалық жүйе ретінде талдау; халықаралық туризм өнімдерінің ерекшеліктері; оның түрлерін жіктеу; проблемаларды диагностикалау; статистикалық, фактографиялық, сараптамалық және басқа да әдістер негізінде ЮНВТО өңірлерінің даму жай-күйін/даму үрдістерін зерттеу, туристік ағындарды болжау.
  • Образовательная программа 7M11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top