Туристік индустриядағы стратегиялық менеджмент

  • Мақсаты: туризм индустриясында стратегиялық(ұзақ мерзімді) менеджмент бойынша қызметті іске асыру қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерттелетін болады: теория, әдіснама, практикалық тәжірибе; терең түсінуді, ұғымдық/теориялық аппаратты, нормативтік/заңдық негіздерді жасанды пайдалануды қоса алғанда жоспарлау/операциялық қызмет; халықаралық, мемлекетаралық, ұлттық, өңірлік, жергілікті деңгейде туризмді дамытудың ұзақ мерзімді міндеттерін шешу үшін стратегиялық менеджменттің әдіснамасын, әдістерін, технологияларын қолдану.
  • Образовательная программа 7M11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top