Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Пән нарық жағдайында бакалаврлардың ұйымдық-экономикалық қызметінің негізі болып табылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: маркетингтің теориялық негіздері мен концепциялары, маркетингтік құралдар мен зерттеулер, маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Курсты оқу студенттердің нарықтың, оның көлемі мен бәсекелестігінің маркетингтік зерттеулерін жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
-
Образовательная программа 6B04103 Есеп және аудит
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 4