Маркетинг

  • Қазіргі заманғы өндірістік-нарықтық шаруашылықтағы, жалпы қоғамдағы маркетингтің орны мен рөлі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру; маркетингтің негізгі идеяларын (қағидаттарын, стратегиясын); маркетингтік қызметтің әдістерін, тәсілдерін, рәсімдерін ("өнер") білуге дағдыландыру; нарықты, кәсіпкерлікті зерттеу, талдау және зерделеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Нарықты сегменттеу.
  • Образовательная программа 6B04117 Бизнес қаржысы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
Top